Derksen voorspelt hommeles: 'Van Bommel gaat problemen met media krijgen'

    Derksen voorspelt hommeles: 'Van Bommel gaat problemen met media krijgen'

    donderdag 13 september 2018 om 21:02

    Mede omdat Mark van Bommel een 'eigenwijs ventje' is, gaat hij problemen krijgen met de media. Johan Derksen vertelt dat in een interview met Panorama. De analist verwacht dat de PSV-trainer een keer gaat botsen met de pers.

    "Het is tegenwoordig een modegril om mensen zonder ervaring trainer te maken", zegt Derksen. "Eerst met De Boer, Cocu en Van Bronckhorst (Ajax, PSV, Feyenoord, red.) en nu weer met Van Bommel. Daarmee neem je een zeker risico."

    Derksen adviseert beginnende trainers om lager te beginnen dan de top, waar Frank de Boer, Giovanni van Bronckhorst en Phillip Cocu zijn begonnen. "Dus kan je volgens mij beter bij een club als FC Groningen of NAC beginnen."

    "Van Bommel lijkt me wel een echte trainer, maar het is ook een eigenwijs ventje, dus is het in zijn geval van groot belang dat schoonpapa (Bert van Marwijk, red.) er bij is om af en toe bij te sturen. Van Bommel gaat zeker problemen met de media krijgen want hij houdt niet van kritiek, maar hij is wel een personality, een jongen met flair. Dus moet je hem het voordeel van de twijfel geven."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    Potjan3 +344
    donderdag 13 september 2018 om 21:03
    Maakt niet uit.als hij maar de titel pakt.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    donderdag 13 september 2018 om 21:08
    Als hem dat met deze selectie lukt verdient hij een standbeeld.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15259
    donderdag 13 september 2018 om 21:12
    Dat durf ik ten Hag ook te beloven.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:19
    Als kabouter, 13 cm hoog in 24 karaats goud (van de transfer opbrengst van Frenkie)
    Vind ik leuk
    Snapje? +5310
    vrijdag 14 september 2018 om 00:23
    Van Bommetje gaat vanzelf een keer ontploffen!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20837
    vrijdag 14 september 2018 om 06:50
    Zou het dan a.s. zaterdag in Den Haag zijn?-;)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    donderdag 13 september 2018 om 22:13
    Als Ten Hag de Champions League met Ajax wint mag hij er van mij ook één ja.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:18
    Van Bommel als boer met klompen en hooivork in Brons, 16 meter hoog!
    Vind ik leuk
    Hulsink +439
    donderdag 13 september 2018 om 23:11
    Is het de bedoeling dat we om de grap lachen?
    Vind ik leuk
    PRICE +33645
    donderdag 13 september 2018 om 21:34
    Van Bommel gaat het maken
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:04
    Daar ben ik ook helemaal van overtuigd.
    Vind ik leuk
    ficusje +1933
    donderdag 13 september 2018 om 22:09
    Te arrogant,zit het ff tegen gaat hij op zijn bek.bv lozano weg.
    Vind ik leuk
    Hulsink +439
    vrijdag 14 september 2018 om 10:00
    fiscusje lekkere in "nette, persoonlijke en te arrogante" opmerking!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1463
    donderdag 13 september 2018 om 22:21
    Is een Limburger dus dat zit wel snor.
    Vind ik leuk
    ficusje +1933
    donderdag 13 september 2018 om 22:56
    Zijn nog stugger dan friezen.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1463
    donderdag 13 september 2018 om 23:31
    Friezen is een slag apart.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:11
    Alleen dit jaar even niet. Maar een goede trainer ben ik wel van overtuigt dat ie het gaat maken.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3287
    vrijdag 14 september 2018 om 02:39
    Cocu heeft ook al en rij standbeelden. Wat ik me echt afvraag, heb je echt geen verstand van voetbal of zit je hier alleen maar 16 uur per dag te provoceren. Zoek een hobby, baantje zal wel niet lukken.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    vrijdag 14 september 2018 om 02:53
    Cocu verdient zeker een standbeeld, die selectie van vorig jaar was echt absurd slecht.

    En maak je over mij maar geen zorgen, ik heb alles prima voor elkaar :)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 02:53]
    Vind ik leuk
    Sanuk +3287
    vrijdag 14 september 2018 om 03:07
    Okay, wel een slaapstoornis of woon je ook niet in Nederland?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 03:09]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    vrijdag 14 september 2018 om 11:12
    Volgens mij reageer jij net zo goed op dat tijdstip ;-)
    Vind ik leuk
    Sanuk +3287
    vrijdag 14 september 2018 om 12:44
    Waar ik woon 5 uur later, was dus net wakker.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    vrijdag 14 september 2018 om 15:55
    Ah op die manier, ik was wezen stappen en keek nog op VP.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3287
    vrijdag 14 september 2018 om 18:57
    Ja het was ook nog niet zo laat rond 3 uur.
    Vind ik leuk
    Korm +33855
    vrijdag 14 september 2018 om 09:54
    dachten we vorige jaar van cocu ook ;)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    vrijdag 14 september 2018 om 11:10
    Daarom zeg ik ook niet dat ze het NIET worden ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:48
    Zoveel trainers zijn lastig voor de pers...
    Vind ik leuk
    PRICE +33645
    donderdag 13 september 2018 om 21:49
    Van Bommel,presenteert zich geweldig
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 22:49]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:57
    Vind ik ook, hij lult er niet om heen, zegt waar het op staat. Ik heb vertrouwen in hem...
    Vind ik leuk
    PRICE +33645
    donderdag 13 september 2018 om 22:05
    Top
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:05
    Inderdaad, ik zie er ook totaal geen probleem in.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:18
    Stiekem voor PSV, Wil?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:43
    Ik heb totaal niks tegen PSV maat;))
    Vind ik leuk
    Joske1956 +207
    donderdag 13 september 2018 om 22:17
    Woehahaha. Woehahaha. Woehahaha. Potjan3. Woehahaha.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 22:18]
    Vind ik leuk
    PRICE +33645
    donderdag 13 september 2018 om 22:56
    Gaat niet goed met jou,joske,dadelijk blijf je er in.:-)
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +957
    donderdag 13 september 2018 om 23:39
    Tot op heden heeft ie nog geen kritiek verdiend wat mij betreft. Lijkt me een prima trainer en hij straalt rust uit. Het enige wat je m kunt verwijten is de constante discussie met de meest nutteloze official: de 4e man😂
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13655
    donderdag 13 september 2018 om 23:39
    Als Ajax wint van Psv dan krijgen we gegarandeerd de eerst botsing met de media. vBommel kennende zal het dan aan de scheids liggen of aan het weer of de lengte van het gras maar die gaat em helemaal uit zijn plaat flippen.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1463
    donderdag 13 september 2018 om 23:46
    En anders om ook Ajax word altijd voor getrokken ook als ze geen gelijk hebben ,dus bij deze ,van Bommel heeft nu al gelijk .
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43484
    vrijdag 14 september 2018 om 06:27
    Het is Ajax wat altijd zeurt over het gras, het weer, een bus en ook dus over PSV. Jankerd.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1462
    vrijdag 14 september 2018 om 02:08
    Heb in jaren geen trainer hier in de eredivisie gezien die zo goed omgaat met pers als v. Bommel. Wat een onzinbericht weer.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 02:09]
    Vind ik leuk
    Joske1956 +207
    vrijdag 14 september 2018 om 07:14
    Die schele is net begonnen......
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:04
    No shit, Sherlock.
    Zeer irritante man die van Bommel, maar wel waarschijnlijk een hele goede trainer.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +719
    donderdag 13 september 2018 om 21:05
    Conclusie?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:06
    Zoals ik al zei.... Verschrikkelijke man, maar wel iemand die de potentie heeft om een hele goede trainer te worden.
    Vind ik leuk
    Broekie +408
    donderdag 13 september 2018 om 21:11
    Hoezo verschrikkelijk? Omdat hij een winnaar is dan ben je meteen verschrikkelijk !? Vanuit het team dat hij vorig jaar getraind heeft hele positieve verhalen gehoord hoe hij met een groep omgaat. Heel betrokken en geïnteresseerd in de spelers..
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:19
    Zeer irritante man binnen en buiten Het veld. Is ook gewoon verder bekend.
    Maakt ook verder niet uit, als hij goed in zijn vak is
    Vind ik leuk
    Just dekler +1489
    donderdag 13 september 2018 om 21:40
    Als speler winnen boven alles. Buiten het veld nooit wat van gehoord, heb je een voorbeeld ?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:05
    Die pool is weer als een Ajacied aan het mee lopen en alles aan het afkraken wat PSV is. Die weet niet beter.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:11
    Daar geef ik je volledig gelijk in en hij heeft ook nog eens echt geen idee waar hij het over heeft in deze.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:40
    Dat wij het eens zijn Wilbert 😎😁
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:44
    Mooi, het kan dus wel;)
    Vind ik leuk
    Reinier86 +713
    donderdag 13 september 2018 om 22:17
    Zoals jij alles afkraakt wat over Ajax en Feyenoord gaat? Niet zo hypocriet doen hé. Je reageert altijd zo boos op mensen.
    Daarnaast geeft hij aan dat hij een goede trainer zal worden. Waar zie jij hem PSV afkraken echt? Jij ziet wat je wilt zien.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 22:20]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:23
    Ik kraak Feyenoord niet af!! Ik ben pro Feyenoord, na PSV. En hij kraakt zonder enige reden de trainer van PSV af als mens.hij verkondigd zijn persoonlijke vete tegen hem als een feit.

    Als er voorbeelden gevraagd worden is die stil.
    Vind ik leuk
    Reinier86 +713
    donderdag 13 september 2018 om 22:26
    Misschien omdat hij niet meer op deze site heeft gekeken? Je doet precies hetzelfde. En jij kraakt wel Ajax heel vaak af en onnodig provoceren. Feyenoord heb je dat ook al vaak genoeg gedaan, dus ga niet liegen.
    Is gewoon likes scoren wat je probeert te doen, terwijl je zwaar hypocriet bezig bent.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:33
    Wat jij wil. Laat die berichten maar zien waar ik Feyenoord afkraak!!

    Ik word door mijn PSV vrienden vaak afgeschilderd als Feyenoorder omdat ik het altijd voor Feyenoord op neem.

    En ja ik kan lopen etteren op een Ajacied die PSV loopt af te kraken en ja ik kan ook zlef beginnen. Maar ik spreek mijn Medesupporters er ook p aan als ze te ver gaan.

    Maar dat willen sneue mensen niet zien.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13655
    donderdag 13 september 2018 om 23:42
    Heb jij psv vrienden ja? Poeh poeh, en er nog mee pochten ook.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:10
    Je lult zwaar uit je nek.
    Ik heb veel contacten bij Fortuna, ken zijn vader John behoorlijk goed en jouw verhaal is compleet uit jouw duim gezogen.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1969
    donderdag 13 september 2018 om 23:02
    Want jij kent hem goed , buiten het veld?. Ik heb zo'n vermoeden van niet. Anders zou je deze onzin niet uitkramen
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:07
    Doe nou niet zo popie jopie, je hebt nog geen woord met hem gesproken en je denkt hem te kunnen beoordelen op karakter?
    Vind ik leuk
    GunnerFan +284
    donderdag 13 september 2018 om 21:29
    Irritante speler misschien, maar vind hem lekker relaxt overkomen in de media eerlijk gezegd! Natuurlijk moet dat ook nog maar blijken waarneer het ff tegen gaat zitten, maar ik denk dat hij genoeg ervaring heeft opgedaan in zijn carrière om daar goed mee om te gaan!
    Vind ik leuk
    Echt? +2123
    donderdag 13 september 2018 om 21:45
    Had het Nederlands elftal nu nog maar een Van Bommel.....
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:12
    Ja, doe zijn helaas allemaal met pensioen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:06
    Irritant?
    Jij kent hem persoonlijk?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 23:31
    Wat maakt Bommel een irritante man? Hij is een winnaar uit de categorie Simeone, Suárez, Ramos. Daar is niks mis mee.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13655
    donderdag 13 september 2018 om 23:44
    Suarez die als held bij jullie op de muur is gezet? Toen hij Bakkal beet dacht je daar heel anders over.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156658
    donderdag 13 september 2018 om 21:05
    en al zou dat gebeuren wat dan nog?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    donderdag 13 september 2018 om 21:07
    Niks, dan ontploft hij misschien een keer, so what?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156658
    donderdag 13 september 2018 om 21:14
    precies , bovendien een beetje leven in de brouwerij kan nooit kwaad
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    donderdag 13 september 2018 om 21:15
    Ook dat, al draaien die twee gekken van Athletico Madrid soms wel een beetje door hoor.. 😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +156658
    donderdag 13 september 2018 om 21:19
    simeone munne maat , mooie mens
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    donderdag 13 september 2018 om 21:23
    Un poco loco, maar beter dan een dooie mus..
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:39
    En als hij dan echt te irritant wordt, sturen we gewoon Romario erop af

    https://www.youtube.com/watch?v=CEN-yWRRZ9w
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 21:41]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:20
    Bierbrouwerij?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:07
    Derksen kraakt altijd Feyenoord en PSV af.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    donderdag 13 september 2018 om 21:09
    Nooit Ajax?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:10
    Minder.

    Alleen om vdGijp te plezieren.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    donderdag 13 september 2018 om 21:17
    Oké, is mij nooit opgevallen. Sowieso gaat dat gelul vaak het ene oor in en het ander oor uit..
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5817
    donderdag 13 september 2018 om 21:21
    Ik denk eerder om zijn baas John goed te stemmen. Hij was bijvoorbeeld ongebruikelijk mild t.a.v. Blind.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    donderdag 13 september 2018 om 21:31
    Hij was terecht mild over Blind, als één van de weinigen hier in Nederland.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:33
    Ook dat is een mening, waar niet iedereen het mee eens is.

    Helaas voor jou.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:07
    Die blunders van blind en Jasper kosten je de wedstrijd!!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    vrijdag 14 september 2018 om 02:11
    Dat van Jasper was in de verste verte geen blunder en bij de fout van Blind gaat er een enorme blunder van Promes vooraf.

    Dus nee, Jasper en Blind zijn niet de redenen van de nederlaag.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:20
    Kijk je alleen de reclames?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    donderdag 13 september 2018 om 21:25
    Meestal wel, en gelukkig zijn die er genoeg.. 😂
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3373
    donderdag 13 september 2018 om 21:09
    Derksen wil altijd een alternatieve mening hebben/geven. Soms kan ik me er in vinden, vaak niet.
    Vind ik leuk
    HJR +7093
    donderdag 13 september 2018 om 21:11
    Ajax niet? Zie stuk van vanmiddag ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:12
    VdGijp is voor Feyenoord /PSV. Derksen voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Foden +3581
    donderdag 13 september 2018 om 21:13
    Derksen is toch echt NEC supporter
    Vind ik leuk
    HJR +7093
    donderdag 13 september 2018 om 21:15
    Ja maar das niet echt interessant voor TV ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:19
    Nee, hoor. Ook voor NEC.

    Derksen en zijn toto ...
    "PSV gok ik op een verlies, dat levert meer op.
    Ajax ... nee, die gaan winnen."

    Haha, leuke kromme redenatie dan. Om eens een voorbeeld te noemen.

    Als Derksen een Ajax talent ophemelt, dan kraakt vdGijp een andere Ajax speler af. Let maar eens op.

    Ze loeren de hele tijd naar elkaar. Ze geven en nemen een beetje, maar grote vrienden zijn het niet.

    Het geld vergoed veel.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 21:24]
    Vind ik leuk
    HJR +7093
    donderdag 13 september 2018 om 21:17
    Ik denk dat Derksen vooral voor zichzelf is ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:47
    Derksen is voor helemaal niemand.Hooguit een beetje NEC. Dat hele voetbal zal hem zijn reet roesten, daar is hij eigenlijk al jaren klaar mee. Het enige wat hem nog drijft om over voetbal te praten is zijn bankrekening spekken.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9048
    donderdag 13 september 2018 om 21:21
    😢
    Vind ik leuk
    :O +4732
    donderdag 13 september 2018 om 21:24
    Die denkt omdat hij mag meepraten in dat stomme praat programmaatje dat hij adviezen kan geven. De alwetende Derksen heeft gesproken.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:29
    Je zit daar om een mening te geven en een beetje gek te doen.
    Maar de onzin is vaak groot, terwijl Derksen er dan vaak serieus bij zit te doen.
    Hij verkondigt zijn mening en niet de waarheid.

    Hij is zichzelf te veel gaan geloven.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 21:29]
    Vind ik leuk
    Pimman +2917
    donderdag 13 september 2018 om 21:51
    Klopt Wim maar óók Ajax ..hoe vaak hij Ten Hag al niet heeft afgekraakt ..misschien moet hij eens in de spiegel kijken?? ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:12
    Idd Ten Hag wel.
    Vind ik leuk
    :O +4732
    donderdag 13 september 2018 om 21:21
    Idd man. Als dat zou gebeuren hebben we toch mooie tv? Eerst hadden ze kritiek op die dooie Cocu en nu er iemand het achterste van zijn tong laat zien is het ook weer niet goed. En dan dit. Derken adviseert bla bla bla bla. Wtf??? Derksen de grote man die trainers opleid. Die man lijd aan grootmoedswaanzin. Denkt dat zijn mening en adviezen ertoe doen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 21:27]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    donderdag 13 september 2018 om 21:06
    Bommel was als speler best pittig, maar vooralsnog komt hij als trainer best relaxed over.
    Ben echt benieuwd naar hoe Bommel doet als het even tegen zit..
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:09
    Dat merkte je al een beetje met de niet-keuze voor Bergwijn.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    donderdag 13 september 2018 om 21:19
    Ja idd, en bij die vraag van Hèlene voor die CL wedstrijd hahaha.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:34
    Van Bommel is niet zo makkelijk, maar ik denk wel een goede trainer. Al zal de media af en toe wel problemen gaan geven.
    Vind ik leuk
    ficusje +1933
    donderdag 13 september 2018 om 22:13
    Hij kon het tegen feyenoord niet na zijn hand zetten,takties gaat hij op zijn bek.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:21
    Na 1 wedstrijd?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +4768
    donderdag 13 september 2018 om 22:22
    Takties?
    Tiktakties?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    vrijdag 14 september 2018 om 05:42
    TikTakjes, al die gekleurde in 1 doosje, lekker man! 😁
    Vind ik leuk
    Butsbal +15259
    donderdag 13 september 2018 om 21:11
    Heb je 6 jaar de tijd ?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    donderdag 13 september 2018 om 21:20
    Ik hoop het wel.. 😁
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    donderdag 13 september 2018 om 22:14
    Krijgt hij 6 jaar de tijd wanneer hij het slecht doet dan?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15259
    donderdag 13 september 2018 om 22:23
    Zolang duurt het nog voor het slecht gaat slimpie
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    vrijdag 14 september 2018 om 02:12
    Daar hoef je je geen zorgen over te maken, dat duurt geen 6 jaar meer. 6 weken ook niet meer.

    ADO uit, altijd lastig.
    Vind ik leuk
    benny-boys +874
    vrijdag 14 september 2018 om 07:45
    ja, daar is hij weer onze PSV-hater CC met al weer meer dan 5 negatieve reacties zelfs om 02.12 uur droomt hij nog over PSV.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:06
    En Cocu wordt maandag ontslagen ... uit zeer betrouwbare bron vernomen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15027
    donderdag 13 september 2018 om 21:08
    Zou zomaar kunnen..
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:21
    Kan die lekker centen tellen en volgend jaar naar az
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:26
    VdBrom doet het goed hoor elk jaar. Netjes in de subtop en hij verdient miljoenen voor de club.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:37
    Die ging toch naar utrecht
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:39
    Dat weet ik niet. Is dat een gerucht?

    Lijkt mij een degradatie voor hem.

    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:41
    Mij ioj
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +4768
    donderdag 13 september 2018 om 22:23
    Die gaat lekker naar Spanje...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27179
    donderdag 13 september 2018 om 21:06
    Wauw.. ik ben het eens met Derksen. Over het instapniveau dan.
    Vind ik leuk
    HJR +7093
    donderdag 13 september 2018 om 21:12
    Frank de Boer, Gio en Cocu hebben het toch prima gedaan?
    Of het nou geluk of wijsheid was, maakt niet uit. Resultaat is het belangrijkste
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 21:13]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27179
    donderdag 13 september 2018 om 21:17
    Nou, Frank de Boer is bij zijn 2 klussen in het buitenland ontslagen, dus is misschien wel niet zo goed als hij hier in Nederland leek met een van de twee beste clubs.
    Cocu gaat bij Fenerbahce ook niet geweldig en had bij PSV ineens hulp nodig van ervaren toptrainer Hiddink. En is misschien ook minder goed dan hij hier leek met een van de twee beste clubs.
    Gio wordt regelmatig bekritiseerd terwijl hij voor het eerst in 18 jaar kampioen werd. Hij verloor, wat, 8 keer op rij? Moest hulp krijgen van Advocaat en werd met de 3e club kampioen toen de twee grootste clubs een minder jaar hadden.

    Dus misschien win je eerder een titel als je daar begint, maar of je er een goede trainer van wordt kun je je best afvragen denk ik.
    Dat je als trainer van een topclub ineens een topcoach als adviseur krijgt vind ik bijvoorbeeld ook geen normale situatie.
    Vind ik leuk
    HJR +7093
    donderdag 13 september 2018 om 21:23
    Oh dat klopt natuurlijk wat je zegt, maar ze zijn prima begonnen. En ik denk dat elke coach wel een mindere periode heeft /krijgt. En tegenwoordig krijg je als trainer, niet zoveel tijd meer zeker niet in het buitenland. Gio moet gewoon lekker bij Feyenoord blijven. Daar mag hij nog 8 keer niet winnen. En Frank en Cocu hebben echt de verkeerde keuzes gemaakt. Ik hoop voor hen dat nog goed komt met ze :)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27179
    donderdag 13 september 2018 om 21:26
    Ik denk dat het goed voor je ontwikkeling is om bij een kleinere club te beginnen. Dan word je gedwongen om dingen te bedenken en om spelers goed te gebruiken. Om het maximale eruit te halen. Kampioen worden met een topclub is makkelijker dan Europees halen met de nummer 12.

    Ik gun het ze van harte, maar misschien hadden ze eerder andere keuzes moeten maken en waren ze dan nu completere trainers.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    donderdag 13 september 2018 om 21:07
    Belachelijk, de situatie rond Bergwijn. Van Bommel wist dondersgoed de reden waarom Bergwijn niet geselecteerd is en toch dat sprookje opvoeren, hoe onterecht hij het vond...

    Wat een lul, die Van Bommel.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 21:07]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12372
    donderdag 13 september 2018 om 21:13
    Ga janken.
    We staan bovenaan druiloor!!!!
    Vind ik leuk
    Jozef +36119
    donderdag 13 september 2018 om 21:17
    Jeetje, wat een argument. Dat met Bergwijn verdient de schoonheidsprijs niet. Van Bommel bepaalt niet wie in welke selectie wordt opgenomen; dat doen de bondscoaches en daar mag hij het mee oneens zijn, maar moet zich erbij neerleggen en zijn pupil niet influisteren dat hij zich dan maar geblesseerd moet afmelden voor Jong Oranje. Zo simpel is het.

    Bergwijn mag van mij een grote voetballer worden, maar als we ons mochten plaatsen zou ik hem lekker een toernooitje thuislaten voor dit misselijkmakende gedrag.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    donderdag 13 september 2018 om 21:33
    Van Bommel mag zijn mening wel geven, maar hij deed net alsof hij de reden niet wist, om Koeman in een kwaad dagblad te zetten.

    Vuile actie.
    Vind ik leuk
    benny-boys +874
    vrijdag 14 september 2018 om 07:48
    vuile reactie
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12372
    donderdag 13 september 2018 om 21:49
    Influisteren dat hij geblesseerd is?
    Hoe kom je bij die flauwekul?
    Vind ik leuk
    Jozef +36119
    vrijdag 14 september 2018 om 07:20
    Het is voorspeld en het kwam uit...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    donderdag 13 september 2018 om 21:32
    Gelukkig wordt de titel pas vergeven na 34 speelrondes!
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12372
    donderdag 13 september 2018 om 22:24
    Nee hoor.
    Dat weet je niet.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    donderdag 13 september 2018 om 22:53
    Daar heb je ook wel weer een punt. Laat ik het dan zo zeggen:

    In september wordt de titel nog niet vergeven.
    Vind ik leuk
    Druiloor44 +316
    vrijdag 14 september 2018 om 00:09
    Ik weet dat we bovenaan staan!!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20115
    donderdag 13 september 2018 om 21:40
    Nee jongen de grootste lul die rondloopt is Koeman. Waarom Bergwijn in de voorselectie van het grote Oranje opnemen. Daarmee gef je een signaal af dat die jongen een kans maakt op een plek in het grote Oranje. Die rooie cavia moet zich doodschamen. Natuurlijk bedankt Bergwijn voor Jong Oranje. Die jongen hoeft zich niet te bewijzen. Het is graag of niet.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    donderdag 13 september 2018 om 22:16
    Als die jongen zich te groot voelt voor Jong Oranje heeft hij ook niks te zoeken in het grote Oranje, wat denkt dat joch wel niet? Hoeveel Champions Leagues heeft hij achter zijn naam? Hoeveel gouden ballen? Hoeveel gouden schoenen?

    Die Bergwijn heeft 0.0 redenen om zich te goed te voelen voor Jong Oranje.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12372
    donderdag 13 september 2018 om 22:41
    Hij heeft zich keurig gemeld hoor.
    Dat hij geblesseerd raakt kan hij ook niets aan doen.
    Maar jij beweert dus dat hij op trainingskamp van jong oranje een liesblessure heeft gefaked?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    donderdag 13 september 2018 om 22:55
    Het heeft er wel alle schijn van, hoe groot is de kans dat hij juist op een moment geblesseerd raakt in al die opheft? En hoe groot is de kans dat hij ‘toevallig’ de maandag er na meteen weer fit is? Terwijl liesblessures ook nog vaak langdurig zijn.

    Er zit een sterk luchtje aan.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20115
    donderdag 13 september 2018 om 22:48
    Hij draait al langer mee dan vb Frenkie de Jong. Sterker nog Stevie is beslissender dan ooit. Of je neemt hem serieus of je selecteerd hem niet meer.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    donderdag 13 september 2018 om 22:54
    En ook Frenkie de Jong zou zich niet te groot moeten voelen voor Jong Oranje, wat verbeelden die voetballertjes van 21/22 zich wel niet?
    Vind ik leuk
    Bizzy +20115
    donderdag 13 september 2018 om 22:59
    Het is de manier waar op het gegaan is. Koeman heeft dit slecht gemanaged. Had hem meteen geselecteerd voor Jong Oranje. Eerlijk gezegd zijn deze spelers te goed voor Jong Oranje maar dat geheel ter zijde.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    vrijdag 14 september 2018 om 02:15
    Deze spelers kunnen dan wel te goed zijn voor Jong Oranje (ben ik met je eens), maar als je voor je land wordt opgeroepen is dat een eer. Of het nou Jong Oranje is of het echte Oranje.

    We hebben het hier niet over Wesley Sneijder, Van der Vaart, Van Persie, Ronben in hun topjaren he, dit is een talent wat het net een half jaartje leuk doet bij PSV. Zelfde met Frenkie bij Ajax. 2 heel talentvolle jongens, maar ze moeten zich eerst nog maar bewijzen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 01:04
    Bergwijn is maar half zo goed als Frenkie.

    Das dus geen vergelijking.
    Vind ik leuk
    La Luz +533
    vrijdag 14 september 2018 om 07:37
    Dan is ie toch nog een kleine 40 mil waard
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:47
    Het ging hier niet om de exacte waarde van Bergwijn maar als je die conclusie wil trekken dan vind ik het ook prima hoor!
    Vind ik leuk
    La Luz +533
    vrijdag 14 september 2018 om 08:34
    Oh ik dacht lul ff lekker dom met je mee, sorry
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:04
    Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.

    Jij kunt er wss niks aan doen dat je zo dom lult.
    Vind ik leuk
    La Luz +533
    vrijdag 14 september 2018 om 11:09
    In dat geval kunnen we elkaar een hand geven vriend!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:17
    Is dat alles wat je nog kan terug zeggen?

    Had ik meer van verwacht.

    #teleurgesteld
    Vind ik leuk
    La Luz +533
    vrijdag 14 september 2018 om 11:58
    Fight Bullsh#t with Bullsh#t!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:01
    Fight LaLuz with LaLuz?

    Ofwel ... jij schakelt jezelf wel uit met je domme opmerkingen.
    Vind ik leuk
    La Luz +533
    vrijdag 14 september 2018 om 12:15
    Damn weer stront aan mijn haak.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:16
    Eigen schuld ... dikke bult!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11317
    donderdag 13 september 2018 om 23:01
    Rooie cavia is de man die de grootste prijs uit de historie van de club uit Eindhiven gepakt heeft, namelijk de EC1! Zo gaan PSVers met hun helden om!!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20115
    donderdag 13 september 2018 om 23:24
    EC1 succes kent meerdere vaders. Hij was een onderdeel daarvan. Ergens in het proces is het mis gegaan. De man was was in 2006-2007 trainer van Psv. Na 1 jaar is hij via de magazijndeur vertrokken. Dat zit hem nog dwars vermoed ik.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11317
    donderdag 13 september 2018 om 23:30
    Zo ga je toch niet met oud spelers om man, hij heeft zoveel betekent voor je club! Respectloos dit!
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +228
    donderdag 13 september 2018 om 21:09
    De Boer 4 x kampioen Ajax, Cocu 3 x kampioen PSV, Van Bronckhorst met Feyenoord na 18 jaar weer kampioen. Wat is het probleem?
    Vind ik leuk
    HJR +7093
    donderdag 13 september 2018 om 21:14
    Precies ;)... Je haalt de woorden uit mijn mond, zoals je kan lezen 1 minuut later ;)
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2668
    donderdag 13 september 2018 om 21:10
    Volgens Johan moeten we Dick, Guus en Foppe tot in den treure aanhouden als trainers?
    Vind ik leuk
    Jozef +36119
    donderdag 13 september 2018 om 21:13
    Derksen is jaloers.
    Vind ik leuk
    HJR +7093
    donderdag 13 september 2018 om 21:10
    En toch hebben: Frank de Boer 4x, Gio (met Feyenoord!!) 1x en Cocu het prima gedaan als beginnend trainer, Johantje
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:14
    Om eens wat noemen. Haha.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:11
    Als Mark voor kerst niet een keer flink is gebotst met de media zou dat wel een reden tot zorg zijn.
    Vind ik leuk
    Jozef +36119
    donderdag 13 september 2018 om 21:12
    Die Derksen wordt hoe langer hoe gekker.

    Wat goed is als trainer komt snel en gaat op enig moment echt ook nog wel eens op zijn bek. Zonder uitzondering.
    Vind ik leuk
    Mjblinker +735
    donderdag 13 september 2018 om 21:13
    Ajax, Fey en PSV zijn allang de top niet meer en daar kunnen toppers als FdB, Gio en MvB prima beginnen als trainer. Of ze het ooit gaan redden in spanje, dui, eng of italie is twijfelachtig, geef mvb de grootste kans.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:14
    alle 3 de trainers die je noemt zijn kampioen geworden
    er komt dus weer een hoop stank en onzin uit je mond Derksen
    ga jij maar voortaan rondjes lopen met je loopse , uit de kluiten gewassen poedel
    Vind ik leuk
    HJR +7093
    donderdag 13 september 2018 om 21:19
    Is dat een poedel op zijn hoofd?
    Vind ik leuk
    Foden +3581
    donderdag 13 september 2018 om 21:14
    Helemaal gelijk heb je Johan. Wat zouden we toch zonder je moeten.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5202
    donderdag 13 september 2018 om 21:14
    Derksen gaat botsen met de Mol, omdat VI een complete afgang is bij Veronica.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    donderdag 13 september 2018 om 22:17
    Vooralsnog trekt VI gemiddeld veel meer kijkers dan jouw clubje.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11317
    vrijdag 14 september 2018 om 00:12
    Oeh, die is raak!
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5202
    vrijdag 14 september 2018 om 05:32
    Oeh, valt mee. B Smeets, diè schoot pas raak!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11317
    vrijdag 14 september 2018 om 10:55
    Gomez met de beslissende penalty in '88 voor de wereldbeker, die was pas raak! Ik kan tenminste zeggen dat mn club wereldkampioen is geworden.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5202
    vrijdag 14 september 2018 om 05:28
    Bezoekers van mijn clubje komen voor mijn clubje. Bij jouw clubje is het net als VI, mensen komen voor de randzaken (sushi en zakendoen).
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11317
    vrijdag 14 september 2018 om 10:50
    Bij mij club gaan de supporters tenminste mee naar uitwedstrijden.Bij jouw club zijn er pas 1000 kaarten van de 4600 verkocht voor t duel met Barcelona.Uit bij BATE zaten 3 man en een hondenkop.Heerenveen publiek is t bij jullie!
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5202
    vrijdag 14 september 2018 om 16:24
    Aantallen zeggen niet alles. Ik heb meer respect voor de gemiddelde supporter van een kkdivisie club die er met een paar man elke wedstrijd zit, dan al die toeristen die in jullie betonnen bak zitten. Al dan niet verkleed als stoeltje. Wij zijn dan ook een voetbalclub en jullie een bedrijf.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11317
    vrijdag 14 september 2018 om 16:34
    Maar bij ons zit t uitvak helemaal vol.is toch een schande man die aantallen die jullie meenemen, kan jullie publiek dan ook niet meer serieus nemen.Zijn geen echte, anders komen er wel meer op af bij die Barcelona wedstrijd.En noem jij ons maar een bedrijf, bij ons zit t uitvak vol ipv dat Heerenveen publiek wat jullie hebben.En dat fietsenrekje in Eindhoven zit ook zo vol he, uitbreiden hoeven jullie niet is toch geen animo voor.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 16:39]
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5202
    vrijdag 14 september 2018 om 16:57
    Ik snap dat je gefrustreerd bent, voetballes krijgen in een fietsenrek. En dan zo de titel weggegeven en voor lul staan.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11317
    vrijdag 14 september 2018 om 17:03
    Voorlopig kunnen jullie nog niet aan onze prijzenkast tippen.Ik heb t geluk dat ik mijn club al de prijzen heb zien winnen die er te winnen zijn.Jij hebt waarschijnlijk nog nooit een finale van je club gezien.Een Europeze dwerg is PSV. Daarom hebben jullie ook een smurfenstadion, club met een regionale uitstraling, die ondanks dat ze nog meer titels misschien gaan winnen, altijd in de schaduw van Ajax blijft staan.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:15
    Van Bommel is inderdaad wel DE droeftoeter trainer van Nederland.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2028
    donderdag 13 september 2018 om 21:16
    Als er iemand niet tegen kritiek kan ben jij dat wel Derksen.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:16
    Niet slecht om dat soort mensen aan het roer te hebben de drive is goed
    We wachten af
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:17
    Ja met Veronica Inside zeker, iedereen die daar niet wil aanschuiven wordt met de grond gelijk gemaakt
    Vind ik leuk
    Sappie36 +59
    donderdag 13 september 2018 om 21:19
    denk dat je eerder over je eigen praat jij ben een stinkend vies negatief pokke ventje derksen
    Vind ik leuk
    Mari +7761
    donderdag 13 september 2018 om 21:19
    Hoe ziek is deze man?
    Hij is best wel slim; schoppen tegen de grote jongens levert je een hoge leesdichtheid en hoge kijkcijfers op.
    Dus daarom vanaf vandaag: alles wat Derkzen zegt met gejuich ontvangen
    Vind ik leuk
    danny9874 +1593
    donderdag 13 september 2018 om 21:23
    Die Van Bommel heeft (gehad) echt een enorme staat van dienst als voetballer, Hij komt mij tot dusver prima over! Ieder trainer botst wel eens met de pers. (jaja, politiek weer zeer verantwoord) En die grote bek van hem past mij wel als ajacied zijnde! ::)) Hadden we op dit moment bij Oranje maar zo'n type speler als hij op het middenveld er bij.... Tuurlijk, qua voetballend vermogen moet Koeman echt in Amsterdam zijn, maar....;;))
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:24
    Derksen denkt dat iedereen zoals hij zelf. Eigenwijs en ontzettend irritant. Maar Bommel is verstandiger dan Derksen.
    Vind ik leuk
    Geenclubhaat +1061
    donderdag 13 september 2018 om 21:24
    Gooit deze man nu werkelijk overal knuppels in het hoenderhok?!?!
    Het was al een azijnzeiker, maar maakt het nu wel doorzichtig bont. Eerst Ajax en nu PSV, volgende stap is natuurlijk Feyenoords Van Broekhoest.
    Wat een stoker deze man, bwaaahg!
    Vind ik leuk
    de buffels +616
    donderdag 13 september 2018 om 21:24
    Derksen is echt een ouwe zeur aan het worden.....eigenlijk was hij dat altijd al
    Vind ik leuk
    Kezman +3
    donderdag 13 september 2018 om 21:25
    Mark je was mijn held als speler nu als trainer laat ze maar lullen,
    Vind ik leuk
    JustH +14916
    donderdag 13 september 2018 om 22:13
    Serieus na 5 wedstrijden?
    Vind ik leuk
    Maan88 +3521
    donderdag 13 september 2018 om 21:26
    Dat komt omdat die niks nutten zoals Derksen geen leven hebben en alleen maar moeten zoeken en mensen die durven te reageren zoals VBommel opzoeken. Maar VBommel is in potentie de beste trainer van Nederland en als hij straks een enorme trainersloopbaan heeft en oranje hopelijk ooit wereldkampioen wordt onder zijn leiding mag Derksen nog een keer zijn woordje doen tijdens de huldiging door de amsterdamse grachten
    Vind ik leuk
    JustH +14916
    donderdag 13 september 2018 om 22:14
    In potentie de beste trainer van Nederland?
    Dat baseer je echt op 5 wedstrijdjes?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:54
    Ik zou het niet te hard roepen. Straks krijg je nog naar je hoofd geslingerd dat die club uit Amsterdam al vier jaar geen kampioen is geweest en dat Ajacieden alles van PSV lopen af te zeiken.
    Vind ik leuk
    JustH +14916
    vrijdag 14 september 2018 om 00:08
    Nee ik vraag me oprecht af, of je na 5 wedstrijdjes kan zeggen dat iemand in potentie de beste trainer kan zijn?
    Dat is toch waanzin? Dat heeft niets met een andere club te maken, maar puur met van Bommel.
    Ik zeik niemand af.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    vrijdag 14 september 2018 om 02:17
    Van Bommel heeft niet de rust van een toptrainer, Van Bommel gaat nog harder mislukken dan De Boer.

    Bovendien nog een lul ook.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 02:17]
    Vind ik leuk
    La Luz +533
    vrijdag 14 september 2018 om 11:12
    JustH????
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:27
    Net of de pers er toe dat,pers pakt geen punten voor je die willen alleen maar verhalen verkopen.
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +311
    donderdag 13 september 2018 om 21:28
    Van Bommel is een winnaar, niets mis mee maar die Hollandse zeiksnor doet zijn naam weer eer aan.
    Vind ik leuk
    pewi52 +17
    donderdag 13 september 2018 om 21:31
    Dat Derksen onzin kan uitkramen weet iedereen, dat je de uitspraken van hem niet serieus moet nemen weet ook iedereen. Dat trainers soms met de media het niet eens zijn is ook bekend en dat zal met v. Bommel ook zo zijn.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4319
    donderdag 13 september 2018 om 21:32
    Er is er maar 1 die een media probleem heeft, dat is Derksen zelf.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 21:32]
    Vind ik leuk
    Eendracht +15469
    donderdag 13 september 2018 om 21:32
    Ik snap het niet...
    De Boer, Keizer en nu ten Hag...
    Ze stappen toch laag in?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7736
    vrijdag 14 september 2018 om 02:17
    Je vergeet Van Bommel in het rijtje.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12097
    donderdag 13 september 2018 om 21:32
    Hij is een type Simeone, komt wel goed..
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:35
    Bij de aanstelling van Advocaat klagen ze omdat hij oud is en nu klagen ze omdat hij nieuw is. Kortom “journalisten” lopen alleen maar te zeuren. Triest volk.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:43
    Please derksen zout aub op met je domme gelul
    Vind ik leuk
    Wijsneus01 +1535
    donderdag 13 september 2018 om 21:46
    Wat een bullshit. Alle trainers die Derksen opsomt zijn kampioen geworden. Dus ik zie het probleem niet.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6303
    donderdag 13 september 2018 om 21:47
    Derksen kiest liever voor Advocaat denk ik. Ook al jaren niets gepresteerd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156658
    donderdag 13 september 2018 om 21:46
    Hij geeft als "foute " ? voorbeelden De Boer, Cocu en Van Bronckhorst......


    die hebben als beginnende trainers maar een prijs of 15 gepakt bij elkaar dus erg best was dat niet..........
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:47
    Ja, die snapte ik ook niet helemaal...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6303
    donderdag 13 september 2018 om 21:48
    Nou, als er 1 trainer wel relaxed in die nietszeggende interviews is het Van Bommel. Ik zie 'm eerder een fittie krijgen met de arbitrage. Daar zit-ie nog steeds ouderwets een act op te voeren. Gaat 'm keer een tribuneplek opleveren.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 21:48]
    Vind ik leuk
    remakil +5557
    donderdag 13 september 2018 om 21:51
    Blablablabla... de media heeft al een probleem met Derksen. Elke seconde aandacht zijn er 2 teveel...
    Vind ik leuk
    Whim +31
    donderdag 13 september 2018 om 21:54
    Derksen is een eigenwijs ventje
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20473
    donderdag 13 september 2018 om 21:56
    Ze zijn allemaal kampioen geworden, de een meer dan de andere maar wel allemaal kampioen.

    Hoevaak ben jij dat geweest?
    Vind ik leuk
    Slayerized +1301
    donderdag 13 september 2018 om 21:57
    Ik denk dat het beter zou zijn geweest als Leo Beenhakker voor 2 jaar hoofdtrainer zou zijn geweest met Van Bommel als assistent.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:58
    PSV haalt de komende 12 jaar weer 10 kampioenschappen zoals nu dus, Kampioen van deze eeuw, Superprestaties dus, als kleine club met klein stadion, met klein budget, alleen populair tussen de koeien, MAAR.....toch............. TOPPERS beneden de riolen !!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 22:01]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:02
    Ach en wat dan nog?
    Dan gebeurt dan een keer of een paar keer, dat moet hij ook meegemaakt hebben op weg maar de top.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:05
    Och.. derksen is weer aan t stoken.. geukkig is dit keer psv ad beurt..
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2054
    donderdag 13 september 2018 om 22:07
    Vind van Bommel maar een rare vlegel
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 22:07]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:12
    Het is net andersom. De media gaat problemen krijgen met van Bommel. Van Bommel laat zich niet van de wijs brengen tot irritatie van de media . Van Bommel is een Topper. Op alle fronten . En dat kan de media niet uitstaan en dus zoeken ze wat.
    Vind ik leuk
    Kuip +7005
    donderdag 13 september 2018 om 22:27
    Van Bommel zit er niet voor de pers. Een goede trainer heeft scheit aan de wijsneuzen van de pers. Hij is trainer om voetballers en het team beter te maken.
    Vind ik leuk
    De fries +571
    donderdag 13 september 2018 om 22:34
    Van Bommel heeft karakter en een mening! Dat spreekt Derksen wel aan!
    Vind ik leuk
    yuuup +9322
    donderdag 13 september 2018 om 22:42
    Of niet. Next.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5798
    donderdag 13 september 2018 om 22:42
    De megalomane Derksen is weer flink aan het uitpakken met schofferende opmerkingen met als doel meer en betere kijkcijfers van Veronica Inside
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 22:44
    Jemig wat een nieuws. Volgens mij had Van Bronckhorst ook een ingegroeide teennagel. Vreemd dat VP daar nog geen item van heeft gemaakt....
    Vind ik leuk
    Hhke +9
    donderdag 13 september 2018 om 22:51
    Lullig voor johan als we kampioen worden en mark zich netjes gedraagt het hele seizoen... 🤣🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 23:12
    Dus als die gekke snor die iedereen afzeikt, meedere trainers zijn in zijn ogen geen fluit waard hij moet eens naar zich zelf kijken die zeiksnor
    Vind ik leuk
    KoiFreak +258
    donderdag 13 september 2018 om 23:14
    van Bommel kunt je meer type zoals van Gaal verwachten..
    Vind ik leuk
    Bas Bus +13
    donderdag 13 september 2018 om 23:25
    Is er ook zoiets als bejaarden-voetbal waar Derksen en kornuijten zich mee bezig kunnen houden?
    Wat een zeurneus is dat geworden zeg...
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 23:33
    Oh oh oh Derksen waar ben jij nu weer mee bezig man. Commentaar op Van der Sar, commentaar op Van Bommel. Jijzelf was nooit algemeen directeur van een topclub geweest, jij was nooit trainer van een club als PSV geweest, maar toch weet jij hen te vertellen hoe zij het moeten doen. Je wordt niet meer serieus genomen, men luistert niet meer naar je, het aantal personen die jou de rug toekeren wordt steeds groter. Derksen, stop met dit zinloze gedoe.
    Snor er af, Levi spijkerbroek aan, Levi spijkerjack met daaronder een T-shirt, haar met een kuif, laarzen met hoge hakken, da's pa James Dean, da's pas Rock and Roll dan sluit de media je weer in de armen.
    Nu loop jij in kleren, die je niet eens op het Waterlooplein verkocht krijgt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 16:28]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 23:36
    Misschien al wel tegen Ajax. We zullen het zien
    Vind ik leuk
    deltiaan +1174
    donderdag 13 september 2018 om 23:57
    wat verteld die vetnek {derksen } weer
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11317
    vrijdag 14 september 2018 om 00:14
    Voorlopig maakt v Bommel een prima indruk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 05:21
    Logisch dat v Bommel problemen gaat krijgen met de pers. Als je namelijk het niveau van de pers ziet springen de tranen je in de broek. De meest stompzinnige vragen zie je voorbij komen met een air van ik weet alles want ik loop al 50 jaar mee en v Bommel komt pas kijken. En dat is niet alleen met de sportpers, maar met alle pers.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:01
    lekker man
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:30
    Van Bommel en flair, dat past niet bij elkaar... hij lijkt me meer iemand die op een vlaai gaat zitten en zich aftrekt terwijl hij studio sport kijkt
    Vind ik leuk
    La Luz +533
    vrijdag 14 september 2018 om 07:42
    Wat een voorspelling zeg..... Tuurlijk gaat ie het een keer aan de stok krijgen met de media, lekker boeiend Johan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:17
    Een degelijke voetballer hoeft nog geen Toptrainer te zijn. Derksen heeft gelijk. Kijk waar Franky de Boer(werkloos thuis in Noord Holland) is en wat voor onweer er boven Cocu staat. Die twee zijn al een hele tijd trainer. Frank werd met zijn afbraakvoetbal vier keer achter elkaar Kampioen om daarna door de mand te vallen als middelmatige/slechte trainer. Cocu werd drie keer kampioen met redelijk voetbal en wordt nu in Istanboel neergezet als een van de slechte trainers die Fenerbache ooit heeft gehad. Ik vind van Bommel arrogant overkomen tegenover de journalisten waar Frank en Phillip zich keurig gedragen zal van Bommel na een reeks matige wedstrijden uit zijn dak gaan tegen de pers. Volop werk voor Bertje om schoonzoon in toom te halen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 10:19