'Gutiérrez moet Van Ginkel-rol op zich nemen: Van Bommel wijzigt middenveld'

    'Gutiérrez moet Van Ginkel-rol op zich nemen: Van Bommel wijzigt middenveld'

    vrijdag 14 september 2018 om 08:14

    Het is nog niet duidelijk of Erick Gutiérrez zaterdag meteen in de basis begint bij PSV in het duel met ADO Den Haag. De Mexicaanse aanwinst is wel fit, meldt het Eindhovens Dagblad. Voor Pablo Rosario lijkt de komst van Gutiérrez slecht uit te pakken.

    Het 21-jarige jeugdproduct begon dit seizoen verrassend als basisspeler, maar het ED denkt dat hij pas op de plaats moet maken door de komst van Gutiérrez. De boezemvriend van Hirving Lozano, die overkwam van Pachuca, moet een middenveld gaan vormen met Jorrit Hendrix en Gastón Pereiro.

    'De Mexicaan kan de verbindingen in een elftal maken en er ook voor zorgen dat een ploeg niet in twee delen uiteenvalt', schrijft het ED. 'Iets waar de afgelopen jaren ook Marco van Ginkel bij PSV regelmatig voor zorgde. 'Guti' wordt geacht in balbezit extra vermogen aan PSV toe te voegen, waarbij hij de snelle aanvallers diep kan sturen.'

    Waar Rosario uit de basis verdwijnt, neemt ook het perspectief voor spelers als Mauro Júnior, Bart Ramselaar, Dante Rigo en Ramon Lundqvist af. Zij staan in de pikorde nog achter het eerder genoemde viertal.

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 08:23
    Tja dat is dan logisch de beste speler speelt. Wel zonde dat het talent zich dan niet kan door ontwikkelen, maar de korte termijn prestaties zijn daarin belangrijker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:26
    Guti gewoon op Gaston zn plek zetten. Pereiro voegt alleen positioneel wat toe. Maar dat kon v ginkel ook en hij stond niet op 10. Dus gewoon een middenveld van Hendrix, Guti en Rosario. Alleen met hard werken verdien je een plek!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:33
    Maar vind pereiro 1 van de betere spelers bij PSV. Mits hij goed in zn vel zit is hij echt van onschatbare waarde.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:36
    Hij is voornamelijk goed voor standaardsituaties en staat positioneel vaak gunstig. Met Luuk zn spelinzicht kan Guti ook wel gunstige ballen krijgen. Standaardsituaties kan je best aan de gretigere lozano overnemen. Als je bij een club als psv denkt dat je vertrouwen blijft krijgen als je de kantjes ervanafloopt zonder perspectief dan si er iets mis. Was een groot fan van pereiro. Nu denk ik dat we miss toch beter af zijn zonder hem. Vergeet niet dat Thomas ook al moet strijden met Rosario zodra hij weer terug is en er voor Ramselaar geeneens perspectief meer is
    Vind ik leuk
    slechtekont +4562
    vrijdag 14 september 2018 om 09:30
    Mis je wel creativiteit. Heeft hij toch meer dan al die andere spelers.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4971
    vrijdag 14 september 2018 om 09:39
    Pereiro moet juist altijd spelen.

    Meest briljante voetballer van psv
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:43
    Inderdaad pereiro aan de bal en er gebeurd iets. Heel mooi als je dat als speler hebt. Ook een speler waar het publiek voor naar het stadion komt lijkt me. Dat hij wat minder mee verdedigd tja dat moet je maar accepteren.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2661
    vrijdag 14 september 2018 om 08:33
    Dat zal het denk ik ook wel gaan worden. Gaston krijgt in de nieuwe samenstelling nog een paar wedstrijden de tijd en kan daarna cheques uit gaan delen bij de postcode loterij.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3843
    vrijdag 14 september 2018 om 08:39
    Denk dat Gaston juist beter kan functioneren met Guti erbij. Rosario achter de hand is een luxe
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:42
    Onze verdediging is niet perse optimaal, komt trouwens bij dat Guti stijf links is. Dus dan ga je wss. Met 2 offensieve en 1 controleur spelen. Guti links, Gaston Rechts hoewel hij oook stijf links is en Hendrix die oook links is. Waar is je rechtsbenige middenvelder? Krijgt dumfries nou helemaal geen ondersteuning meer?
    Vind ik leuk
    Polly11 +3843
    vrijdag 14 september 2018 om 08:43
    Goed punt, misschien Hendrix opofferen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:45
    Miss moet hij in elk geval na volgend seizoen een transfer maken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:46]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8141
    vrijdag 14 september 2018 om 11:11
    Ook dat is kletskoek, Bommel speelt met de punt naar voren...

    Probeer het nog eens...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:48
    Als je guti vervangt voor rosario, heb je dan 2 offensief ingestelde middenvelders. K ben heus niet dom.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8141
    vrijdag 14 september 2018 om 11:51
    Ik zeg niet dat je dom bent maar...

    Gutierrez is alles behalve een aanvallende middenvelder, dat kan ik je wel zeggen!

    Ik weet niet waar je dat vandaan haalt 😂

    Gutierrez is meer de man van de opbouw en Gaston komt vaker in de eindfase van het spel voor. Heeft veel meer diept in zijn spel daar waar Guti juist spelers de diepte in stuurt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:53
    Als hij goed samenspeelt met chucky betekent dat dat hij een fatsoenlijke pass in huis moet hebben. Als je kansen kan creeren dan ben je al bruikbaarder dan pereiro op die positie want pereiro creert alleen frustratie.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8141
    vrijdag 14 september 2018 om 12:00
    En juist die pass missen we in DE OPBOUW! 👏

    Pereiro zal dan nog beter tot zijn recht komen in een rol achter de spits, waar hij ook goed in is.

    2 goals en 2 assists tot nu toe.

    En daar mag je nog 2 pre-assists bij optellen.

    En de VCL 1 goal en 1 assist in 2 wedstrijden. 😉

    Gutierrez is gehaald voor de opbouw, Gaston zal hierdoor alleen maar beter renderen👍
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:38]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:17
    Om vervolgens de controle op t middenveld kwijt te raken omdat gaston niks doet en Rosario dr niet meer instaat om duels te winnen. Waarbij ik overtuigd zet dat zodra je Guti op pereiro zn plek neerzet Gutierrez meer kan renderen dan Pereiro. Pereiro neemt penalty’s Lozano kan dat ook wel, plus die is nog gretiger om te scoren dus als ie mist maakt ie dat in de wedstrijd wel weer goed.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8141
    vrijdag 14 september 2018 om 12:19
    Wat een ongelooflijke onzin...

    De toekomst zal ook jou anders leren, dan komen wij er nog op terug 👍

    Als je met twee controleurs speelt moet er minstens 1 ook kunnen voetballen en het spel kunnen verplaatsen, hier hapert het bij ons en jij wijst Gaston hiervoor aan.

    Dat is naar mijn mening een gebrek aan inzicht en verstand van het spel, gelukkig gaat Bommeltje daar niet in mee natuurlijk 🤣
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:03]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:01
    Prima, we zullen wel zien.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8141
    vrijdag 14 september 2018 om 13:02
    En daar heb je een like voor!

    Je beste reactie tot nu toe, by far!
    💪💪
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +507
    vrijdag 14 september 2018 om 13:02
    Juist en dat gelul over drie linksbenige in het middenveld maakt niet uit want elke speler kan zowel met links als met rechts tackelen welke positie dan ook... en zowel pereiro als de 2 buitenspelers krijgen te weinig steekpassen dat deed vooral pereiro waardoor hij zelf niet in de 16 kon voortbewegen.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8141
    vrijdag 14 september 2018 om 13:09
    Ooh maar dat is een andere discussie. 3 linksbenige middenvelders is natuurlijk niet ideaal omdat spelers in de opbouw juist hun goede been zoeken.

    Het hoeft niet persé in je nadeel te werken, dat klopt. Daarom vraag ik mij af wie er op zijn sterkste been zal spelen, ik denk de beste opbouwer, in dat geval schuift Hendrix op naar rechts.

    Mocht Gutierrez op de plek van Rosario starten dan zal deze vooral in balbezit centraler staan en randje zestien opzoeken daar waar Pereiro zich iets vaker zal laten hangen op de rechterflank. Angelino is in balbezit sowieso een extra aanvaller en Hendrix zal velaal gaten dicht lopen, daar waar hij de beste in is! De beste balafpakker van de ED!

    Guti kan ook een aardig balletje koppen, wat gezien onze dodespelmomenten een leuk extra wapen is👌

    Heeft de beste man nu al een werkvergunning, vraag ik mij af!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:17]
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +507
    vrijdag 14 september 2018 om 13:11
    Dat zal guti wel worden want hendrix heeft ook vaak genoeg op rechts gestaan en vaak afgewisselt met guardado.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +507
    vrijdag 14 september 2018 om 12:59
    Jonguuhh waar maak je druk over... je hebt guti niet eens zien spelen die jongen zakt ookk ver in zoals guardado deed en pereiro is zeker wel handig in je team ondanks zijn luiheid. Als pereiro 3 of 4 zulke kansen op levert en hij scoort er steeds 1 in een wedstrijd.... Je moet zulke ballen maar durven geven is ook een kwaliteit..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:01
    Een middenveld van 3 linkspoten... wat een idee.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11264
    vrijdag 14 september 2018 om 09:21
    Concurrentie is goed, voor Mauro bijvoorbeeld vind ik het jammer. Vind hem nu al beter dan Pereiro. Als Pereiro basisspeler is de komende 5 wedstrijden wordt hij zeker 4x gewisseld, prachtige techniek maar er zit geen pit in.
    Vind ik leuk
    Leeuw +5741
    vrijdag 14 september 2018 om 10:01
    Ik vraag me af of Mauro als wisselspeler ook zo goed speelt. Als basisspeler zie ik hem veel meer genieten namelijk. Brazillianen houden ervan wanneer ze het vertrouwen krijgen denk ik.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2260
    vrijdag 14 september 2018 om 11:17
    Je hebt gelijk hoor.. maar kan jij een speler noemen die niet beter voetbalt met vertrouwen?
    Vind ik leuk
    Leeuw +5741
    vrijdag 14 september 2018 om 11:50
    Hee, geen lastige vragen stellen :) hahaha..
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2260
    vrijdag 14 september 2018 om 13:44
    Haha je hebt verder gewoon gelijk natuurlijk! Tis bijna weekend!
    Vind ik leuk
    Always PSV +11264
    vrijdag 14 september 2018 om 11:41
    Het is ontzettend jammer dat hij nu amper kansen krijgt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:40
    Helemaal mee eens. Pereiro is in potentie de meest complete voetballer in de selectie. Maar ook onder Van Bommel is hij niet in staat om dit week na week gedurende 90+3 minuten om te zetten in een dwingende aanwezigheid.
    Dat in tegenstelling tot jongeling Rosario, die achter/naast de jagende Hendrix voor veel rust zorgt. Waar Viergever/Schwaab dan weer van kunnen profiteren. Waardoor Angelino/Dumfries kunnen opstomen.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2260
    vrijdag 14 september 2018 om 09:04
    Guti is totaal geen '10' dus dat lijkt me niet logisch?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8141
    vrijdag 14 september 2018 om 11:09
    De Grootste onzin ooit! 🤣🤣 guty iis geen nummer 10 maar juist een cobtroleur daarbij Pereiro kent een prima seizoensstart!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:52
    Als jij graag hardwerkende spelers wil slachtofferen voor luie spelers dan doe je maar. Van ginkel was geen cam maar wist in zn eerste twee seizoenen bij ons naar verhouding verschrikkelijk vaak te scoren. Die gutierrez is een centrale middenvelder. K zie t probleem niet, hij is offensiever ingesteld dan Jorrit en Rosario. Pereiro heeft 3 seizoenen kanseen gekregen. Hij blijft maar kwakkelen.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8141
    vrijdag 14 september 2018 om 11:57
    Zowel Rosario als Hendrix zijn balafpakkers, geen een is sterk in de opbouw. Daar is Gutierrez voor gehaald daarnaast beschikt hij over voldoende loopvermogen en een goed gevoel voor positiespel.

    Rasario of Hendrix zullen plaats moeten maken en gezien hun spel to nu toe , zal Rosario kind van rekening worden.

    Gelukkig maar 😉
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:03]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:42
    Er komen nog genoeg wedstrijden, zeker wanneer je midweeks CL speelt. In de Premier League is dit nog veel erger, de topteams hebben daar vaak 22 'basisspelers' rondlopen omdat er in periodes 3x per week gespeeld wordt. Rosario pakt zijn wedstrijden nog wel.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 08:23
    Logisch!

    Mooi. We kunnen het nu allemaal gaan zien.

    Ik verwacht GEEN wonderen van Guti de eerste maanden. Ook Guardado had wat tijd nodig.

    Gewoon zijn taken uit gaan voeren, dan komt de rest vanzelf.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:24]
    Vind ik leuk
    Foden +4561
    vrijdag 14 september 2018 om 08:23
    Ongeveer 1.100 supporters van #PSV hebben een uitkaartje gekocht voor het duel van dinsdag bij FC Barcelona. De verwachting is niet dat er nog enorm veel bijkomen, de 4.600 wordt lang niet gehaald. Tot en met vanavond 23.59 nog tickets verkrijgbaar via psv.nl/kaartverkoop

    https://mobile.twitter.com/RikElfrink/status/1040256802678550528

    Waar slaat dit dan op?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 08:25
    Ik kan niet.
    Ik moet op VP acteren.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:25]
    Vind ik leuk
    Foden +4561
    vrijdag 14 september 2018 om 08:25
    Zonde, gemiste kans...
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 08:32
    Ik wilde gaan.
    Maar Turkse Nederlander zegt dat het 7-1 wordt. Dat vind ik net teveel.
    En ik ben al een paar keer bij Barca geweest.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2661
    vrijdag 14 september 2018 om 08:35
    maar die spoort niet.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 08:40
    Ow ja.... dat klopt.
    Die heeft de gekke-geiten-ziekte :)

    Ik ga mijn vrouw vragen of ik nog naar Barca mag.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2156
    vrijdag 14 september 2018 om 08:45
    Jullie lopen altijd te blaten dat PSV een klein provincieclubje is , en nu zouden er ineens 10 duizenden supporters mee moeten gaan? Nee PSV heeft echte supporters en geen successupporters
    En btw...wat heeft dit met Guti te maken?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:46]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:57
    wat ik hier in mijn omgeving hoor , is dat de meesten liever naar Londen of Milaan gaan ipv Barcalona
    niet iedereen heeft het geld voor 3 uitwedstrijden , dus dan moeten er keuzes worden gemaakt
    en die valt niet op Barcalona dit jaar
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25127
    vrijdag 14 september 2018 om 09:10
    Nee als je daar heen gaat, ga je voor minimaal één overnachting. Met vliegen, overnachting, kaartje en eten/drinken ben je al gauw 500-600 euro kwijt. Dat is voor veel supporters toch aardig wat geld voor een wedstrijd die je waarschijnlijk toch gaat verliezen. Plus de sfeer in Nou Camp is minder leuk dan bijvoorbeeld in veel Engelse stadions.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:15
    dat zeg ik toch ook
    niet iedereen heeft geld voor 3 uitwedstrijden , dus moeten er keuzes gemaakt worden
    ook kost dat 3x2 vrije dagen , die heeft ook niet iedereen meer aan het einde van het jaar
    Vind ik leuk
    frhoi +782
    vrijdag 14 september 2018 om 08:29
    echt schandalig weinig
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 08:30
    Waarom schandalig?
    En bij welk aantal zou het niet schandalig zijn?
    Vind ik leuk
    frhoi +782
    vrijdag 14 september 2018 om 08:33
    kom op zeg, gaan er elke awayday zo weinig mee want bij zo loting zou toch iedereen er naar toe willen! is gewoon een kans je eigen club in zo groot stadion met wereldsterren te zien voetballen. ( dat je hem zo goed als niet wint maakt niks uit) de trip alleen al moet geweldig zijn.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3270
    vrijdag 14 september 2018 om 08:38
    Te kort dag deze wedstrijd.
    Veel mensen kunnen geen vrij meer regelen of vliegtickets te duur.
    Daarbij niet te vergeten hoeveel er in het Barca vak zullen zitten, omdat je anders 3e ring zit.

    En alle uitwedstrijden zijn normaal uitverkocht.
    Mooier was geweest eerst thuis spelen en daarna de uitwedstrijden.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 08:39
    In Brabant werken ze nog hè.....
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3270
    vrijdag 14 september 2018 om 08:39
    Haha
    Vind ik leuk
    frhoi +782
    vrijdag 14 september 2018 om 08:42
    hoe veel mogen er naar spurs en Milaan ? en gaan die uitverkocht raken denk je? psv wel echt een goede loting voor de uitwedstrijden met grote uitvak.

    snap dat mensen moeten werken, maar had wel rond de 3000 verwacht die er heen zouden gaan
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 08:48
    Ik heb geen idee.
    En het boeit me ook niet echt.
    Als iemand wil gaan, moet ie gaan. En anders blijft ie thuis.
    Ik heb heel Europa gezien 'vroeger' en genoten. Tegenwoordig zou ik niet meer zo snel gaan. Teveel gedoe, regels, veel te duur.

    Wel hoop ik altijd een uit zijn voegen barstend uitvak te zien bij uitduels van PSV. Zeker Europees.
    Is ook zat wel gebeurd! Met een fan-tas-tische sfeer!

    Als mensen een wedstrijdje ver-pissen over uitsupporters gaan starten: Go Ahead (die hebben er ook maar 80 :))
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3270
    vrijdag 14 september 2018 om 21:09
    Londen raakt wel uitverkocht en Milaan zal afhangen van of er nog wat te halen valt. Bent meteen enkele honderden euro’s kwijt per uitwedstrijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:59
    mensen kiezen voor een andere trip , bijvoorbeeld Londen of Milaan
    niet iedereen heeft het geld en de vrije dagen om 3 uitwedstrijden te bezoeken
    dus dan moeten er keuzes worden gemaakt , en die valt niet op Barcalona
    Vind ik leuk
    masterpsv +16215
    vrijdag 14 september 2018 om 08:34
    Een deel van de fans van PSV neemt plaats in 'thuisvakken' van FC Barcelona .

    Ik snap ook wie wil nou op 3 e ring gaan zitten achter een net waar je een verekijker nodig hebt om de wedstrijd te zien.

    Hoe dan ook het zij mooie wedstijden om erbij te zijn Zeker weten 1100 is wel bijzonder laag inderdaad!
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3270
    vrijdag 14 september 2018 om 08:36
    Te kort dag deze wedstrijd.
    Veel mensen kunnen geen vrij meer regelen of vliegtickets te duur.
    Daarbij niet te vergeten hoeveel er in het Barca vak zullen zitten, omdat je anders 3e ring zit.
    Vind ik leuk
    frhoi +782
    vrijdag 14 september 2018 om 08:49
    vliegtickets te duur? retour 75 euro, maandag heen vanaf eindhoven naar girona en woensdag terug.

    dat mensen misschien geen vrij kunnen krijgen oke, maar vliegtickets zijn niet duur als je gewoon normaal zoekt
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3270
    vrijdag 14 september 2018 om 19:47
    Weet niet waar jij die gehaald hebt, maar Naar Barca kosten ze gewoon €200,-.
    Dat is alleen vlucht overnachtingen nog 100,- en kaartjes dan ben je al €350,- kwijt. Dus ja zo kort dag en wetende dat er nog meer wedstrijden zijn begrijp ik dat men deze overslaat.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 21:14]
    Vind ik leuk
    Polly11 +3843
    vrijdag 14 september 2018 om 08:51
    Allemaal de schuld van Ryanair
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:54
    Barcalona is de minst populaire uitwedstrijd hier
    de meeste gaan naar Londen
    mij trekt Barcalona ook niet zo eerlijk gezegd , ik ga ook liever naar Londen of Milaan
    Vind ik leuk
    frhoi +782
    vrijdag 14 september 2018 om 09:14
    dat is wel logisch, maar zou toch denken barca lekker weer, leuke stad etc. zou ik eerder voor kiezen dan voor londen, spelen jullie trouwens in het nieuwe stadion of op Wembley? milaan zou ik sowieso ook gekozen hebben, prachtig stadion.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    vrijdag 14 september 2018 om 11:00
    Begrijp ik niet zo'n fantastische wedstrijd!
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6156
    vrijdag 14 september 2018 om 08:24
    Wel weer jammer dat bij PSV niet het vertrouwen word gegeven aan de eigen jeugd
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 08:26
    Nou, dan heb je de eigen jeugd zelf niet gehoord.
    Ze krijgen van Van Bommel juist ALLE vertrouwen, én (nog belangrijker) kansen.

    Maar Ajax gaat toch ook (nog) niet met Eiting spelen?
    Vind ik leuk
    Blindsy +11240
    vrijdag 14 september 2018 om 08:30
    Donny vd Beek, van Oranje-klant naar bankzitter. Het kan verkeren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:31
    Nou t is te merken. Je hebt nog spelers als Behich, Sainsbury, Ramselaar en Isimat op de bank. Geen kanzen voor Obispo en Teze in elk geval, dan mag malen nog eens 20 min meedoen en mauro soms 10. Haal rosario weg en de middelvinger naar de jeugd is opgestoken.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 08:36
    Dimitri, ik ben het hier niet met je eens.
    De spelers worden echt wel gebruikt en gebracht.
    Als twee van de drie (Rosario, Obispo, Teze) over twee seizoenen basisspeler zijn, dan doet de opleiding het geweldig. En Malen gaat gewoon basisspeler worden.

    Ondanks ieders mening en haatposts: al de jeugdspelers zien en voelen zelf de verandering onder Van Bommel.

    En Teze is 18, en heeft al geel gekregen in de CL. Dat kan niet iedereen zeggen :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:39
    Cocu heeft nog meer kansen gegeven aan jeugdspelers.... fcking cocu. Als van Bommel met het fundament dat Cocu neer heeft gezet kampioen wordt zonder jeugd te gebruiken krijgt hij alle credits maar toch is het aan cocu te danken dat ie uberhaupt 8 aankopen heeft kunnen doen om vervolgens alle jeugdspelers op bergwijn na te negeren. Hendrix en Zoet zijn al te ervaren om ze dat nog te noemen.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 08:44
    De concurrentie moet gewoon zo hoog mogelijk zijn.
    En de besten spelen.
    Ik ben blij dat Lozano speelt, en niet Malen.
    Ik word nog blijer als volgend jaar Malen speelt, en Lozano naar een mooie/grote club gegaan is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:48
    Wat nederlands voetbal betreft irriteert het me dat potentiele jongens worden genegeerd. Natuurlijk moet de beste spelen, maar Gaston is nie perse de beste. Plus hoe kan iemand zich ontwikkelen als steeds betere spelers op een plek gekocht wordt voor miljoenen.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 08:50
    Trainen
    Invallen
    Plan met de club bespreken
    Krachttraining

    Hendrix wordt beter van het trainen/spelen met Guti.
    Daar ben ik van overtuigd. Ze trekken elkaars niveau omhoog, en iedereen moet vechten en scherp blijven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:52
    Jouw mening, ik denk zelf dat de beste manier voor ontwikkeling van jeugdspelers het daadwerkelijk kansen geven in het eerste elftal is, en dan meer dan 10 minuten als t kan. Bij locadia zag je de ontwikkeling nadat hij elke wedstrijd een halfuur mee mocjt doen. Locadia was een van de jeugdspelers bij ons met het hoogste potentieel...
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 08:56
    Locadia werd als jeugdspeler lange tijd als LB opgesteld, terwijl hij spits is.
    Dat vond ik nou ook niet zo super, en een lapmiddel.
    Maar we zijn het niet helemaal eens. No problem!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:58
    En als LB is hij ook voor 17 mil verkocht, maar ziet er idd uit dat we t nie eens gaan worden.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 09:06
    Op de komende VP-forumleden-bijeenkomst krijg je een Guti-shirt van me :)
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    vrijdag 14 september 2018 om 08:35
    Die pakt toch geregeld zijn minuten mee
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8141
    vrijdag 14 september 2018 om 13:21
    Of de mega talenten Brobbey en Sierhuis...

    Nee Shone en Hunter!

    Vind ik leuk
    benny-boys +1112
    vrijdag 14 september 2018 om 08:58
    De aangekondigde staking van Vliegverkeer zal ook wel een
    belangrijke oorzaak zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:25
    Ach flikker op man... Dit is een dikke middelvinger naar een hardwerkende jonge speler. Laat Pereiro maar banken. De nieuwe pogba mag niet geslachtofferd worden voor een mexicaan!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk
    alffie +1887
    vrijdag 14 september 2018 om 08:40
    Het zou idd jammer zijn voor Rosario. Pereira er uit laat te weinig zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:47
    Ben geen Pereiro fan, maar 3 verdedigende middenvelders opstellen lijkt me niet handig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:48
    3 linksbenige middenvelders lijkt me ook niet handig.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1121
    vrijdag 14 september 2018 om 08:27
    Ik zou dit erg zonde vinden voor Rosario. Doet het voorlopig prima. Als ik Bommel was zou ik het gewoon voorlopig zo laten staan. Er volgt vanzelf een blessure op het middenveld en dan kun je Guti inbrengen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:28
    T is al erg genoeg dat wéér een buitenlander een nederlander moet vervangen, en dan ook nog eens 1 met talent. Pereiro uit de basis, punt streep deronder.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2661
    vrijdag 14 september 2018 om 08:38
    Als Pereiro niet blijft presteren (nu maar met momenten) dan wordt hij in de winterstop verkocht.
    Maar, iemand die in belangrijke wedstrijden de ballen er wel in legt is goud waard voor iedere ploeg.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 09:07
    Ik heb het idee dat PSV en Pereiro het niet erg zouden vinden als een Lazio, Bestis of Fiorentina in december weer met een bod komt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:30
    met rosario en hendrix speel je gewoon te afwachtend.
    Als hij verdedigend ook zijn taken uitvoerd komt het helemaal goed!
    Vind ik leuk
    hamora +20
    vrijdag 14 september 2018 om 08:32
    Goed bezig al je dit doet, je eigen jeugd weer geen perspectief bieden. Als er nu eentje snel van het veld moet is het Pereiro, die blokkeert die jonge gasten En levert vrijwel gen meerwaarde
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:33
    De beste spelen,zo simpel kan voetbal zijn.
    Vind ik leuk
    De Hout +1721
    vrijdag 14 september 2018 om 08:35
    Stukje logica.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:39
    eigen jeugd?moet dan wel beter zijn en perreiro is echt wel een van de betere voetballers in de eredivisie.
    Alleen wij vinden dat een 10 ook mee moet verdedigen en dat doet hij al een stuk beter dan andere jaren.
    Met bal heb je aan rosario weinig met perreiro sta je binnen 2 passen bij de goal van de tegenstander!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:44
    Toen het middenveld uit Rigo hendrix en Pereiro bestond werd je kapot gespeeld. Zodra je Tank, Rosario derin hebt behoud je de controle op het middenveld. Guti in Pereiro out.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:54
    Mét Pereiro staat de tegenstander ook in 2 passen van de eigen 16 meter bij Rosario.
    En met een inkomende Gutierrez, kaatsende De Jong, aansluitende backs en beweeglijke spelers als Lozano en Bergwijn is er genoeg variatie om aanvallend het elke tegenstander moeilijk te maken.
    Het enige dat je mist als Pereiro er niet bij is, zijn de prachtig geplaatste vrije trappen. Maar wie weet wat Gutierrez in huis heeft.
    Vind ik leuk
    psv1996psv +128
    vrijdag 14 september 2018 om 09:03
    Nou dat denk ik niet. Denk dat hij laatste 25 minuten erin komt en dan kan Cocu zelf zien wat hij te brengen heeft.
    Maar ja als het dan al 3-0 staat is het natuurlijk minder duidelijk, want dan is de wedstrijd gespeeld. Staat het dan 0-0 en hij geeft 2 geweldige assists dan is de kans groot dat die basis staat next match!
    Vind ik leuk
    Miatz +62
    vrijdag 14 september 2018 om 09:08
    Mijn verwachting is dat Gutiérrez start tegen Den Haag en rond de 60' gewisseld wordt voor Rosario, met het oog op Barcelona. Er schijnt een uitgebreide besloten tactische training te zijn geweest.

    Op de vraag of PSV nu met 3 puur sec linksbenige middenvelders speelt, heb ik Gaston al met scherp zien schieten met rechts en is het kunnen passen met het "verkeerde" been een must voor elke middenvelder, zeker in het systeem dat PSV onder Van Bommel hanteert (het korte een keer raken en kaatsen). Ik voorzie hier dan ook geen problemen. De driehoek moet altijd wel gevormd kunnen worden.

    De verwachtingen zijn hoog, bezien of hij dit waar kan maken. Zoals met elke speler is dat afwachten, maar van wat ik tot nu toe van hem gezien heb (wel gebaseerd op youtube, want de Mexicaanse competitie -al dan niet live- volg ik niet) is in ieder geval veel belovend.

    Dat jeugd plek maakt voor een aangekochte speler is een veelvuldig aangehaald topic, echter is de tendens (of zou het moeten zijn) bij een topclub dat de beste speler speelt. Eerste wedstrijden van het seizoen bij PSV laten zien dat het Van Bommel een worst zal wezen of deze speler aangekocht of zelf opgeleid is, zoals het hoort. De beste speelt.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1304
    vrijdag 14 september 2018 om 09:19
    Get to the point.@beetje langdradig
    Vind ik leuk
    Miatz +62
    vrijdag 14 september 2018 om 09:24
    Dat is precies de reden dat ik met alinea's werk. Ik zal het voortaan in 4 afzonderlijke posts behandelen ;). Is dat in jouw ogen beter?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1304
    vrijdag 14 september 2018 om 10:08
    Maak het klein😉
    Vind ik leuk
    Miatz +62
    vrijdag 14 september 2018 om 10:09
    Soms wat last van te veel spraakwater (lees: schrijfwater). gedachte erachter is in ieder geval om een onderbouwde post achter te laten. Ik zal je tip zeker meenemen, maar ben daarnaast ook wel wat eigenwijs ;)
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1304
    vrijdag 14 september 2018 om 09:18
    Moge de beste winnen
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 12:12
    en zo is het!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166152
    vrijdag 14 september 2018 om 09:26
    Onzen guti begint nog niet in de basis
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:36
    Laten we nu maar gewoon afwachten wie er speelt,staat ook duidelijk het ed denkt....
    Ik denk dat Bommeltje echt wel weet wat hij doet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 09:37]
    Vind ik leuk
    Bizzy +20704
    vrijdag 14 september 2018 om 09:37
    Graag Pereiro eruit laten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166152
    vrijdag 14 september 2018 om 09:58
    Rosario doet het prima dus ik zou gewoon 12 man opstellen .... wat kan ons het verrotten . Hebben die Spanjaarden woensdag vast niet in de gaten.......



    Waarschijnlijk ook niet als we met 15 man komen maar ja....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 09:59]
    Vind ik leuk
    masterpsv +16215
    vrijdag 14 september 2018 om 10:02
    dinsdag he stratum :).
    Vind ik leuk
    stratumseind +166152
    vrijdag 14 september 2018 om 10:04
    Ok goed ... ik ben niet zo van kalenders.... ik leef van dag tot dag
    Vind ik leuk
    masterpsv +16215
    vrijdag 14 september 2018 om 10:05
    dat is goed instelling stratum!
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1165
    vrijdag 14 september 2018 om 11:44
    Tot zo ver het seizoen van Rosario, kan volgend jaar in de verhuur.
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 12:10
    Als ik lees dat Guti aanvallers diep kan sturen hoop ik dat Romero eindelijk eens fit wordt, begreep dat deze manier van spelen het beste bij hem naar boven komt... maarja moet hij wel fit zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:28
    kampioen word je met zun allen !!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:51
    Het is jammer voor de boys,maar wij hebben ze alsnog hard nodig,met dit zware progamma,moet je wel genoeg spelers hebben,ik hoop dat het een vrienden groep blijft,komop PSV wij gaan het maken,mouwen op stropen,Mark kan genoeg wissels gebruiken,Barca gaan we pakken,SUCCES
    Vind ik leuk