Kluivert nog geen basisspeler in Rome: 'Voel mij geen eerste of tweede keus'

    Kluivert nog geen basisspeler in Rome: 'Voel mij geen eerste of tweede keus'

    vrijdag 14 september 2018 om 08:40

    Justin Kluivert wil dit seizoen langzaam maar zeker uitgroeien tot een basisspeler bij AS Roma. De negentienjarige aanvaller ziet alleen op de trainingen al een groot verschil met zijn oude club Ajax.

    "Op de training van Ajax vielen in de partijen vaak zes doelpunten tussen de teams, hier zijn dat er misschien twee. Iedereen wil winnen en is aan elkaar gewaagd", zegt Kluivert, geciteerd door Forza Roma. Hij is nog geen basisspeler bij Roma, maar als het aan de buitenspeler ligt duurt dat niet lang meer. "Het is mijn doel om dit seizoen een vaste waarde te worden."

    "Ik had niet verwacht dat ik nu al alles zou spelen", vervolgt Kluivert. "Ik leer veel en probeer mij zo goed mogelijk aan te passen aan de manier van spelen. Ik voel mij op dit moment geen eerste, maar ook geen tweede keus. Maar ik heb al gemerkt dat ik hier als speler completer word. Er was veel talent bij Ajax, maar hier is meer ervaring en worden andere dingen gevraagd in het veld."

    "Ik werk hard en denk dat ik een betere speler word. Ik zal zeker succesvol zijn", stelt Kluivert, die stiekem hoopte op een weerzien met Ajax in de Champions League. "Dat zou heel bijzonder zijn geweest."

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 08:50
    Lekker jaartje bankzitten
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:50
    Dan zou hij geluk hebben.
    Vind ik leuk
    Robby G +1285
    vrijdag 14 september 2018 om 09:39
    Ben zo blij dat ie weg is, beste deal ooit, Tadic voor Kluivert...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:50
    En wat denk je dan van de beste aankoop ooit : daley blind
    Vind ik leuk
    Robby G +1285
    zaterdag 15 september 2018 om 11:34
    Voor Ajax prima aankoop, alleen wat duur :p
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:38
    Geld is gelukkig al binnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:50
    Kluivert gaat eerst nog 3 jaar naar school.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:24
    hij heeft een beetje de uitstraling van een kappertje
    dus kappersschool zopu wel iets zijn voor hem :p
    Vind ik leuk
    rinirat +2648
    vrijdag 14 september 2018 om 08:50
    Maar als je nou alleen maar op de bank zit....
    Nu al heimwee!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:51
    Maar goed dat Roma geen 160 miljoen betaald heeft.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +366
    vrijdag 14 september 2018 om 08:51
    Als je van je werk banken hebt gemaakt, ben je dan bankier?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:52
    Meubelmaker.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23956
    vrijdag 14 september 2018 om 09:05
    Ha schitterend antwoord. Even bijkomen :-)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10911
    vrijdag 14 september 2018 om 11:23
    Opzichter
    Vind ik leuk
    Budazonen +387
    vrijdag 14 september 2018 om 08:51
    Haha praatjes vullen geen gaatjes.
    Vind ik leuk
    2cents +56500
    vrijdag 14 september 2018 om 08:52
    Benieuwd of er straks een andere Kluivert staat nu er andere dingen van hem gevraagd worden.

    Behoudt hij zijn kracht, het intuïtieve, of gaat dat verloren aan het plichtsbesef en geen balverlies meer mogen lijden?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10911
    vrijdag 14 september 2018 om 11:24
    Nee, die krijgt straks te verwijten dat hij niet genoeg meeverdedigd.
    Vind ik leuk
    Budazonen +387
    vrijdag 14 september 2018 om 12:59
    Gaat een hele andere voetballer worden. Denk aan Brian Roy. Weet niet of je die kent
    Vind ik leuk
    2cents +56500
    vrijdag 14 september 2018 om 13:07
    Daar stonden wij altijd voor op achter het doel, als we een zitplaats hadden, op het moment dat hij op doel ging schieten. Klaar om de bal te vangen. 😜

    Roy werd daar een soort aanvallende middenvelder/2e spits. Omdat ze bij Foggia niet aan voorzetten deden.

    Deed het nog best aardig daar.

    Kluivert is van nature al veel doelgerichter. Maar gaat hij ook verdedigend belangrijker worden?
    Vind ik leuk
    Budazonen +387
    zaterdag 15 september 2018 om 09:11
    Nee Kluivert speelt daar omdat Die pizzaboer hem daar binnen hebt geloodst. Hij is 2 of 3e keus. Gewoon verkeerde keuze denk ik.
    Vind ik leuk
    2cents +56500
    zaterdag 15 september 2018 om 12:19
    Dus waarom Roy?
    Vind ik leuk
    Budazonen +387
    woensdag 19 september 2018 om 07:25
    Hadden over veranderen van speler. Roy was destijds onwijs verandert na tripje Italië.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 08:52
    En dan bij Ajax-AS Roma spelen met zo'n Cech-helm.

    Voor alle muntjes, glazen en ook nog de F-side stenen...
    Vind ik leuk
    Wilex +1255
    vrijdag 14 september 2018 om 10:26
    We heten geen Feyenoord wat tegen Rome speelde en sinds dien al jaren met netten rond het veld en lege vakken zen Europese wedstrijden afwerkt omdat het niet in durft te staan voor haar eigen supporters.
    Een klein fluitconcertje zal er wel inzitten denk maar dat krijgen spelers om minder in Amsterdam;)
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 10:36
    Je hebt het F-side-statement toch wel meegekregen?
    Of was dat dus heeeeeeeel stoere praat?
    Vind ik leuk
    Wilex +1255
    vrijdag 14 september 2018 om 13:15
    Stond daarin dat ze hem gaan bekogelen dan?
    Ik lees die verhaaltjes van een paar IQ loze mensen doorgaans niet, zelfs niet als het over mijn eigen club gaat.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 13:29
    De kogel is door de kerk, nadat er maandenlang spelletjes zijn gespeeld en leugens zijn verteld door aasgier Mino Raiola en NSB’er Justin Kluivert, is de deal rond. Hij gaat naar AS Roma!
    Vele zullen denken, gelukkig niet naar het fascistische SS Lazio Roma. Nou, wij weten niet wat beter is. We weten wel dat AS Roma de club is van de laffe messentrekkers. De laatste keer dat wij ze troffen in de Champions League, in 2003, kwamen ze langs gereden met hun scootertjes en staken ze mensen, die langs de weg liepen, met een mes.
    Enfin, iedereen heeft kunnen zien hoe Justin kussend met een AS Roma sjaaltje in Rome arriveerde. Om te kotsen! Twee maanden geleden stond hij nog met een AFC Ajax sjaaltje!
    Wij wensen Justin ook geen succes in Rome, wel dat ie zijn poten of nek breekt!
    Hij krijgt daarom ook geen afscheid in de Johan Cruijff Arena! Wordt hij wel ooit weer waargenomen in Amsterdam, dan krijgt Justin een ouderwetse Amsterdamsche straatklinkerregen over zijn flikker heen!


    Hierbij het statement van de F-side.
    Vind ik leuk
    Wilex +1255
    vrijdag 14 september 2018 om 15:24
    Oké haha. Die mensen die dit schrijven zijn dus nog dommer dan ik al dacht.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 15:27
    Ja. Emotie mag.

    Maar dit is een gevalletje: was TBS-zonder-veroordeling maar mogelijk....
    Vind ik leuk
    Polly11 +3898
    vrijdag 14 september 2018 om 08:53
    Derde dan?
    Vind ik leuk
    DEWEE +2373
    vrijdag 14 september 2018 om 08:53
    Iedereen verliest van Ajax in de CL. De winnaar is namelijk al bekend.

    Lekker banken Kluivert heerlijk! Ik voel dat je groeit... Gewoon een verkeerde keuze. Als je klaar was voor een stap hogerop stond je wel in de basis.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1303
    vrijdag 14 september 2018 om 08:54
    3e keus??
    Vind ik leuk
    2cents +56500
    vrijdag 14 september 2018 om 08:57
    1 1/2e keus 😜
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2606
    vrijdag 14 september 2018 om 08:59
    Denk het ja
    Vind ik leuk
    Muscles +813
    vrijdag 14 september 2018 om 08:56
    Hij voelt goed aan dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt......
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1215
    vrijdag 14 september 2018 om 09:01
    Daaaaaat gaaaaaaat weeeeeeeeeel geeeeeebeeeeeeuuurren hooooooooor, allleeeeeeeen heeeeeeeel laaaaannnnggzaaaaaaam.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3019
    vrijdag 14 september 2018 om 09:02
    Nou je bent geen eerste keus anders had je wel basis gestaan! Misselijk mannetje!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:02
    Precies de rede dat al die jonge pikkies met talent lekker naar het buitenland moeten gaan, elke inval beurt is hij meteen de gevaarlijkste man op het veld...iedereen die wat anders roept, bevestig alleen maar dat zij nooit voetbal daadwerkelijk kijken...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 09:04]
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3019
    vrijdag 14 september 2018 om 09:42
    HAHAHAHAHAHHAHAHAHA
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:41
    In de Kuip kijken jullie toch ook nooit naar voetbal?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:44
    Wie is jullie????
    Vind ik leuk
    Ginho9 +314
    vrijdag 14 september 2018 om 09:04
    We weten allemaal dat hij te vroeg is weggegaan, maar laat dat nu voor wat het is en hopen dat hij zich goed gaat ontwikkelen bij Roma. Alleen maar goed voor het NL elftal en kan een interessante voorhoede worden met: Bergwijn - Depay - Kluivert.
    Vind ik leuk
    jari_ +794
    vrijdag 14 september 2018 om 09:04
    "Op de training van Ajax vielen in de partijen vaak zes doelpunten tussen de teams, hier zijn dat er misschien twee. Iedereen wil winnen en is aan elkaar gewaagd",

    Goh Justin, is dit echt alleen willen winnen en kwaliteit of kan dit ook met de aanvallende of verdedigende speelstijl toepassen te maken hebben?

    Hopelijk word je basisspeler bij Roma, dan zou je namelijk goed geniet zijn voor de Italiaanse top en hiermee ook van toegevoegde waarde kunnen zijn voor Oranje.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    vrijdag 14 september 2018 om 09:07
    Volgens mij heb ik dit vorige week ookal gelezen hier...Kracht van de herhaling VP?
    Vind ik leuk
    zoroman30 +81
    vrijdag 14 september 2018 om 09:45
    Daar zijn ze heel goed in bij vp.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:18
    Heb liever nieuws over frenkie de jong dan deze speler...
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1996
    vrijdag 14 september 2018 om 09:20
    Heel langzaam vrees ik, tergend traag.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:22
    Hij is geen basisspeler maar mag dit seizoen bankzitter zijn.
    Aan het eind van het seizoen vraagt hij zich af hoe al dat eelt op zijn achterste is gekomen.
    Het enigste waar hij plezier aan zal beleven is zijn bankrekening.
    Vind ik leuk
    RebelVox +7982
    vrijdag 14 september 2018 om 09:23
    Kijk, daar hebben we Kluivertje weer.....
    Vind ik leuk
    Leeuw +6040
    vrijdag 14 september 2018 om 09:31
    Leuk hé, geen FdeJ vanmorgen. Iemand heeft zijn pyjama in de was gedaan bij VP.
    Vind ik leuk
    RebelVox +7982
    vrijdag 14 september 2018 om 09:55
    Ja echt super van VP, van Kluivertje mogen we altijd scherpe inteligente interviews verwachten.

    Mijn dag kan niet meer kapot!
    Vind ik leuk
    Cptje +211
    vrijdag 14 september 2018 om 09:30
    Roma zonder strootman is echt niks !!!😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:30
    3e keus dan? Enfin, we gaan het zien. "Ik wil dit seizoen een vaste waarde worden", dat klinkt al niet meer zo vol bravoure.
    Vind ik leuk
    Geenclubhaat +1073
    vrijdag 14 september 2018 om 09:30
    Kluivertje kan wel wat van Yoenes leren, die geeft tenminste eerlijk toe dat ie zich heeft laten gek maken door zaakwaarnemer en mensen met “goede bedoelingen”.
    En maar proberen recht te praten wat krom is; “hier is meer ervaring”, “er wordt minder gescoord”, blablablabla.
    Één ding is zeker waar; er staat meer geld op je rekening.
    Ergens hoop ik dat ik toch fout zit, maar ik denk ook dat je daar bankzitter blijft
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 09:32]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31720
    vrijdag 14 september 2018 om 09:39
    Heel heel langzaam. 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 09:40
    Hoe kan hij verschillen zien? Hij traint nu bij AS Roma en niet meer bij Ajax. Daar is sinds Tadic en Blind wat veranderd.
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1053
    vrijdag 14 september 2018 om 09:44
    De vraag die jij je als aanvaller juist zou moeten stellen justin is in wat voor soort voetbal jij het beste past. Het italiaanse ‘mourinho’ spelletje waar 2 doelpuntjes vallen of het ajax voetbal waar 6 goals vallen en waar je in de basis had gestaan. Ik wist t wel
    Vind ik leuk
    Hoppakee +67
    vrijdag 14 september 2018 om 10:01
    Zowel jij als Kluivert konden de plank zo mogelijk niet verder misslaan. De Serie A is al jarenlang de competitie met de meeste doelpunten.
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1053
    vrijdag 14 september 2018 om 13:51
    Grappig dat je mij er op aanspreekt.

    Het zijn de woorden van kluivert zelf waar ik hier op reageer. Goed t stukje lezen zou ik zeggen ;)
    Vind ik leuk
    Hoppakee +67
    vrijdag 14 september 2018 om 16:55
    Haha lees mijn reactie nog maar een keer.
    Vind ik leuk
    gerard.. +259
    vrijdag 14 september 2018 om 09:59
    Denken mag hij altijd. Zen grote mond is al minder. Goede ontwikkeling.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 10:00
    Toegegeven Roma is verder dan Ajax. Maar het verschil is niet zo groot als Kluivert doet vermoeden. Het verschil is dat Kluivert bij Ajax voor zich zelf bezig was en dat is bij Roma of Juve niet mogelijk.
    Vind ik leuk
    Hoppakee +67
    vrijdag 14 september 2018 om 10:00
    Goede keus voor Kluivert om dat wespennest te verlaten. De reacties vol afgunst hier zeggen genoeg over de supporters.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 10:02
    Ik ben er wel van overtuigd als hij goed blijft presteren bij zijn invalbeurten en beslissend gaat worden, dat hij op den duur basisspeler word. Maar dat is uiteraard niet 123 gedaan, daar moet ie wel keihard voor blijven knokken en trainen.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1421
    vrijdag 14 september 2018 om 10:11
    Monchi is toch wel een van de beste td's die er rondloopt. Als je ziet welke teams hij samenstelt. Top. Kunnen flappie en van geel hun vingertjes bij aflikken
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 10:16
    Raiola wist het toch zo goed nou het gaat niks worden ,weer een jonge speler die geld is plaats van spelen voor laat gaan !
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 10:23
    Volgens mij is hij toe aan weekend.
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +348
    vrijdag 14 september 2018 om 10:27
    Dwergen groeien niet.....
    Vind ik leuk
    whiskey33 +204
    vrijdag 14 september 2018 om 10:41
    Geldwolf
    Vind ik leuk
    Hans Goor +58
    vrijdag 14 september 2018 om 10:51
    Tja jongen. je hebt je gek laten maken maar je realiseerde je niet dat wat ze voor jou betaald hebben de prijs is voor een breedte versterking volgens Italiaanse begrippen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:01
    Die eikel komt er nooit
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:21
    Crying all my way to the bank...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:58
    Derde keus is tie
    Vind ik leuk
    Camacho +162
    vrijdag 14 september 2018 om 16:28
    Geen 1e of 2e keus? Misschien wel 3e 😜
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:44
    beter word je alleen als je hele wedstrijden speelt!!!
    Vind ik leuk
    Hans Goor +58
    zondag 16 september 2018 om 07:07
    Je ontwikkeld je alleen maar door te spelen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws