Feyenoorder van de maand verrast: Ik dacht dat een andere speler zou winnen

    Feyenoorder van de maand verrast: "Ik dacht dat een andere speler zou winnen"

    vrijdag 14 september 2018 om 11:18

    Justin Bijlow is door de supporters van Feyenoord uitgeroepen tot Legioen Speler van de Maand augustus. De doelman (20) is verrast door de onderscheiding.

    Bijlow kreeg de meeste stemmen van de Feyenoord-fans, die de afgelopen weken punten konden geven aan hun favoriete speler van de eerste maand van het nieuwe seizoen. Robin van Persie, die donderdag werd uitgeroepen tot beste Eredivisie-speler, en Jens Toornstra werden respectievelijk tweede en derde in de verkiezing.

    "Hier ben ik natuurlijk hartstikke blij mee, zeker omdat het mijn eerste maand als eerste keeper is", reageert Bijlow bij Studio Feyenoord. "Ik had dit niet verwacht. Eerlijk gezegd dacht ik dat een andere speler zou winnen, maar ik ben er blij mee. Nu is het tijd om dit terug te betalen met goede prestaties."

    Bijlow begon augustus met een heldenrol tegen PSV. Door twee gestopte penalty's won Feyenoord mede door de jonge keeper de Johan Cruijff Schaal. Bijlow kreeg vervolgens twaalf goals tegen in zes wedstrijden.

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 11:20
    Een Feyenoordsupporter's hand is snel gevuld 😉
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4632
    vrijdag 14 september 2018 om 11:31
    Al die prijzen vd afgelopen jaren vullen onze handjes nog sneller:-)
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 11:34
    tja als je als topclub genoegen neemt met een beker...
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4632
    vrijdag 14 september 2018 om 11:39
    Genoegen nemen met alleen de beker doen we niet maar we zijn er wel blij mee. Net als met de JC schaal en de maspalomas cup en de verkiezing vd beste speler van de eredivisie in augustus enz enz. Wie het kleine niet eert blablabla
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 12:00
    Tja een kinder hand is snel gevuld
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4632
    vrijdag 14 september 2018 om 12:19
    Een kinderhand is snel gevuld maar je doet wel blij met een finaleplaats in EL waarin het pijnlijk duidelijk werd dat geen enkele nederlandse club er nog toe doet in Europa.
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 12:21
    ik doe helemaal niet blij met een EL finale, hoe kom je daar nou bij?
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4632
    vrijdag 14 september 2018 om 12:58
    Als Ajax zijnde de finale kan bereiken dan spreekt dat meer aan volgens jou. Ik win liever af en toe een landstitel dan dat ik als speelbal gebruikt word in een EL finale.
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 13:14
    landstitel is toch heel wat anders dan een beker winnen? ja ik vind finale EL meer aanspreken als beker en ja ik wordt het liefst kampioen!
    Vind ik leuk
    McRobbos +806
    vrijdag 14 september 2018 om 11:42
    Liever iets dan niets he
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 12:01
    ik weet het niet... niet in alle gevallen ;)
    Vind ik leuk
    McRobbos +806
    vrijdag 14 september 2018 om 12:09
    Ach dat is jouw mening. Een echte winnaar wil alles winnen wat hij kan in mijn mening
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 12:15
    Klopt maar als je met meer dan 20 punten achterstand heb op je concurrent (die op dat moment kampioen wordt) dan heb je in mij ogen gefaald. Als je dan als Ajax zijnde de finale EL kan bereiken dan spreekt dat mij meer aan (ook meer aanzicht naar buitenland toe) dan een KNVB beker. (ik weet ook wel dat dit niet in 1 jaar was maar is gewoon een voorbeeld)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:16]
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1266
    vrijdag 14 september 2018 om 12:20
    Een finaleplaats is leuk maar je wint er ook niets mee....
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 12:22
    Nee maar het levert wel veel meer op dan een beker winnen.

    Maar als dit je antwoord is dan snap je niet wat ik bedoel..
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1266
    vrijdag 14 september 2018 om 12:32
    Hmmm, natuurlijk snap ik je. Maar dan zou ik als PSV supporter ook wat kunnen roepen over de bijna CL finale van 2004/2005. En dat is hem ook niet snappie?
    Een niet gewonnen prijs vergelijken met een gewonnen troostprijs is niet te doen. Ik weet wel wat Ajax en PSV liever hebben. Daar tellen bekers namelijk niet als dat het beste resultaat is...
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 13:12
    Nou ik ben ook nog steeds super trots op 2005!! en heb het er met andere ook over en dan hoor je wel de respect over dat seizoen. als ik over een beker praat damn denken ze vooral: tja....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:01
    Dan heb je het over kinderhandjes vullen, als je tevreden bent met in 4 jaar 1 keer een finale van de EL met heel veel mazzel halen en dan in die finale retehard weggetikt worden. Plus ook nog eens vorig jaar enorm hard vernederd worden door de kampioen. :'-)
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 13:13
    Waar zie jij hier een Ajacied hier tevreden over praten?
    Vind ik leuk
    McRobbos +806
    vrijdag 14 september 2018 om 15:16
    Ik zeg ook niet dat het seizoen een succes is omdat er een prijs is gewonnen. Alleen dat elke prijs welkom is. Liever een prijs dan een verloren finale. Maargoed er zijn uitzonderingen. Een europese finale geeft natuurlijk veel meer plezier dan een eenmalige wedstrijd voor de johan fruitschaal.
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 16:01
    dan snappen wij elkaar, ben hety ook met je eens dat prijs een prijs is :)
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 11:33
    dat is ook de enige positieve waar de club op kan terug kijken ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:36
    Waarvan maar één hoofdprijs, de rest zijn troostprijzen. Speelgoedjes uit zo'n Kinder-ei...
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 12:02
    Precies, ik snap niet dat Feyenoorder tevrede kunnen zijn met afgelopen siezoen
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3387
    vrijdag 14 september 2018 om 12:13
    Wie zegt dat ze dat zijn ? Ze zijn blij met de bekers maar zeggen toch niks over het seizoen ?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:13]
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1266
    vrijdag 14 september 2018 om 12:24
    Ik hoor bijna alle Feyenoorders om me heen dwepen met 5 prijzen in 4 jaar. Alles leuk en aardig maar het gaat om echte prijzen. 1 landstitel in 18 jaar zegt genoeg. En als supporters dan over JC schalen of bekers beginnen dan kan ik alleen maar denken dat ze afscheid hebben genomen van het predikaat topclub. Want topclubs spelen om hoofdprijzen. Misschien refereren aan de gevallen topclub?
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3387
    vrijdag 14 september 2018 om 13:14
    Dus als jij bepaalt dat de JC schaal of de KNVB beker geen hoofdprijs is, dan is dat zo ? Want wat jij vindt is de waarheid.
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1266
    vrijdag 14 september 2018 om 13:40
    Nee door oa Van Bronckhorst te pas en te onpas over 5 prijzen in 4 jaar te horen praten blijkt hoe tevreden ze zijn. Misschien willen ze meer, kampioen worden maar achteraf is het toch prima. Weer niet gelukt nou we hebben de beker nog. Dit seizoen de JC schaal en iedereen blij.
    Bij PSV is het dit seizoen het enige negatieve resultaat tegen Feyenoord. Maar ja het is ook de minst belangrijke wedstrijd van het seizoen tot nu toe.

    Feyenoord was blij met die prijs, het verbloemde de ellende weer even. Maar maandje later staan ze op achterstand dankzij fucking De Graafschap en Europees gezien was de afgang nog groter. Weet je hoe dat komt, door al die tevredenheid. Van Persie speler vd maand, JC schaal behaald. Feyenoord moet zich kapot schamen. Luister verdomme eens naar De Kromme. Hij gruwelt van deze onkunde en heeft groot gelijk.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3387
    vrijdag 14 september 2018 om 14:16
    Ik denk niet dat ze tevreden zijn maar dat ze weten dat er niet veel meer inzit. Qua begroting loop je zover achter dat incidentele successen eigenlijk het enige is waarop je mag hopen en in dat opzicht heeft Feyenoord het de laatste jaren goed gedaan. Natuurlijk kan je beter 4x kampioen worden maar dat is gewoon niet reeel. en die kromme kan mooi lullen maar oplossingen heeft hij niet. Alleen maar afzeiken. En jij durft je favoriete club niet eens in te vullen. Waarom? Bang dat er anders iets over jouw cluppie gezegd wordt ?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:17]
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1266
    zaterdag 15 september 2018 om 00:25
    Oh hij heeft iets gevonden. In mijn profiel staat overal onbekend. Gewoon vanwege een principe hoe ik me online inschrijf. Genoeg discussies gehad waarbij de andere kant weet dat ik voor PSV ben. Staat ook al in een eerdere reactie van dit topic.

    Maar het ging over een manier van opstellen. Feyenoord mag gewoon niet tevreden zijn met 1 titel in 18 jaar. Ondanks het financiële is dat niet het verschil. De lat moet en kan omhoog. Onder Koeman was het financieel niet veel beter maar de prestaties waren dat wel. Toen streden ze altijd mee tot vlak voor het einde. Geen 20 punten verschil. Dat kan en wil ik ook terug. De traditionele top 3 strijdend om de titel.

    De begroting van PSV is veel lager dan die van Ajax, al jaren. Toch vaak kampioen de laatste tijd. Geld is niet altijd doorslaggevend al helpt het enorm.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3387
    zaterdag 15 september 2018 om 13:14
    PSV loopt vrijwel gelijk met Ajax. Feyenoord zit er veel verder achter en dan nog de enorme schuldenlast die er was. Hele slechte jaren gekend met hele slechte klasseringen. Er lopen Feyenoordsupporters die al jaren naar Feyenoord gaan en ze nog nooit een prijs hadden zien winnen bij wijze van spreken. En nu winnen ze een paar prijzen e de supporters weten niet wat ze meemaken. Mogen ze tevreden zijn met 1 titel in 18 jaar ? Nee, natuurlijk niet maar om nou te doen of de KNVB-beker en JC-schaal geen echte prijzen zijn gaat veel te ver.
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1266
    maandag 17 september 2018 om 13:02
    Dat van die begroting klopt niet hoor. Feyenoord heeft een behoorlijke inhaalslag gemaakt. Zoek maar op www.fr-fans.nl Feyenoord heeft de laagste begroting top 3. Ajax ca 90mln PSV 73mln en Feyenoord 67mln. Ok nog wel zonder Europees voetbal maar dat heeft Feyenoord zelf verkwanseld. Maar in principe ziy Feyenoord dichtbij PSV qua budget.

    Feyenoord mag zeker blij zijn met de beker. Maar voor een traditionele topclub is het wel de troostprijs. Als je nu telkens Feyenoord beleidsbepalers hoort zeggen dat het niet zo slecht is dan is dat de standaard. Feyenoord meet zich niet meer aan de top maar stelt zich op als subtopper.

    En de JC schaal is geen prijs. Dat is een prijs die je krijgt omdat je de beste van twee clubs bent die meedoen om prestaties uit het verleden. Het is een bedachte seizoensopening om geld en aandacht te trekken. Leuk initiatief en iedereen wil meedoen (omdat het seizoen ervoor je of de titel of de beker hebt gewonnen) maar als je een wedstrijd moet verliezen dan het liefst die want behalve prestige staat er niets op het spel.

    Mijn klacht is gewoon dat Feyenoord en vooral van Bronckhorst moet stoppen met prijzen noemen maar hij volle bak voor de titel moet gaan. Niet meer en niet minder.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    vrijdag 14 september 2018 om 13:49
    Ik denk dat ze blij zijn in Amsterdam als ze de beker winnen hoor
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 12:24
    Ik denk dat de beker er wel voor heeft gezorgd dat Feyenoord tevrede is. Ze hebben niet door geselecteerd en het niet behalen van de doelstellingen zit ook geen concequenties aan vast...
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3387
    vrijdag 14 september 2018 om 13:15
    Ik denk dat je idd kan zeggen dat het seizoen niet geslaagd was en dat je dan niet mag klagen met de beker, maar tevreden ??
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:15]
    Vind ik leuk
    010 armie +1856
    vrijdag 14 september 2018 om 13:37
    Nouja wij als feyenoorders zijn de jaren voor deze 4 jaar niet heel erg verwend daarom zijn we gewoon blij met elke prijs die we pakken. Er wordt nergens gezegd dat we tevreden zijn, want dit is niet het geval.
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 13:38
    Maar Feyenoord is dat toch wel?
    Vind ik leuk
    010 armie +1856
    vrijdag 14 september 2018 om 13:40
    Dat suggereer jij
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 13:46
    waaraan zie je dat het niet zo is dan?

    Er hangen geen concequenties aan vast en alles gaat verder waarmee het eindigde. vind ik persoonlijk topclub onwaardig
    Vind ik leuk
    010 armie +1856
    vrijdag 14 september 2018 om 14:02
    Nouja er is gewoon geen geld dat is meer het ding. Ze hebben gekozen voor de lange termijn om het trainingscomplex 1908 te bouwen waardoor er bijna geen geld was om te investeren in de spelersgroep. Je moet wel beseffen dat Feyenoord ongeveer 8 jaar geleden in hetzelfde zat als dat Twente nu zit.
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 14:08
    Daar ben ik het wel mee eens maar spreek dan die doelstellingen uit die reeel zijn, toch?
    in de trainingsaccomodatie investeren is natuurlijk uitstekend maar feyenoord doet aankopen waarmee je geen stappen omhoog maakt en dan kan je beter 1 goede aankoop doen dan dat je 3 middelmaat haalt. dat is namelijk niet doorselecteren.
    Vind ik leuk
    Legion73 +162
    vrijdag 14 september 2018 om 13:36
    Volgens mij kom jij zelf uit een ei,
    Een kinderhand vullen met niks is pas zielig.
    Maar lekker trollen maakt een hoop goed hè georgie?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:37]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:51
    Nee maat, geinen en trollen, daar zit toch een paar nuances verschil tussen...
    Vind ik leuk
    Legion73 +162
    vrijdag 14 september 2018 om 19:44
    ja Zuigen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:46
    Ik ben dol op de ED en al zijn clubs...
    Vind ik leuk
    marcelvt +310
    vrijdag 14 september 2018 om 12:20
    Europees is het dit jaar natuurlijk een drama maar we hebben alvast een prijs gewonnen en in de competitie precies waar we, op basis van de begroting, horen te staan. Een beetje nuchterheid op zijn tijd kan geen kwaad.
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 13:23
    maar dan moet feyenoord dat ook zijn. niet met droge ogen vertellen dat je makkelijk met PSV en Ajax mee kan strijden. dat komt gewoon niet geloofwaardig over. Spreek dan gewoon uit dat de doelstelling minimaal europees voetbal is, en de beker.
    Vind ik leuk
    Legion73 +162
    vrijdag 14 september 2018 om 13:41
    Niemand bij Feyenoord roept dat ze kampioen worden,dat ze uitspreken om mee te strijden om de titel zijn ze wel verplicht,niks mis mee
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 14:02
    dat is je achterban voorliegen en ze tevrede houden en jezelf voor de gek houden!
    Vind ik leuk
    Kramertje +885
    vrijdag 14 september 2018 om 13:46
    pffffffff waar maak je je druk om kijk nou eerst even naar je Eigen cluppie (die al 4 jaar niks heeft behaald)

    de laaste wedstrijden gaat het lekker bij jullie maar in het begin was ook niet om naar huis te schrijven(en dan nog zoveel geld over de balk gegooid aan spelers.

    voor een kampioenschap moet alles meezitten en alles op zijn plaats vallen (kijk maar naar afgelopen toen zat bij psv ook alles mee soms verdiend maar ook niet altijd)

    mocht de finale van de Beker ineens ajax- feyenoord zijn dan sta je ook gewoon vooraan en dan ben je ook gelukkig met de prijs eerlijk is eerlijk
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 14:06
    Hahaha vind je reactie leuk! Ik verdiep mij ook vaak zat in mij eigen club. 4 jaar niks? volgens mij zijn wij nog steeds de kampioen :)

    ik zeg ook niet dat de beker geen prijs is maar als topclub moet je gaan voor het kampioenschap. Als je dan een grote achterstand 3de wordt dan gaat er iets niet goed, toch? dan moet je als club acteren en ernaar handelen.
    Vind ik leuk
    Kramertje +885
    vrijdag 14 september 2018 om 14:19
    zoals ze zeggen resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

    Natuurlijk is het kampioenschap het mooiste gaat uiteindelijk over 34 wedstrijden en daar geef ik je gelijk in.

    maar je moet ook begrijpen dat een andere prijs zoals o.a. de beker op een bepaald moment ook geweldig kan zijn
    zeker als je terugkijkt hoe een seizoen is verlopen.

    (Europa league is ook geen Champions league maar daarom niet minder) uiteindelijk ga je het seizoen in om zoveel mogelijk te winnen en om prijzen te pakken.


    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 14:34
    ik praat ook over het heden, we zijn nog steeds de kampioen.

    begrijp mij niet verkeerd, de beker is ook een mooie prijs maar het verbloemt toch het hele seizoen?
    Als je meer dan 20 punten achterstaat op PSV op de dag dat PSV kampioen wordt is in mij ogen topclub onwaardig. Dan moet je niet laten foppen door een prijs maar moet je er wel wat aan doen. zeker als je doelstelling kampioen worden was.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:35]
    Vind ik leuk
    Kramertje +885
    vrijdag 14 september 2018 om 14:47
    daar heb je deels gelijk in
    maar hoe zou het verlopen als bij ajax

    de Ligt, Zyech, Neres, Blind, Tadic en mischien F.de Jong om een voorbeeld te geven een gehele tijd eruit liggen wat mag je dan nog verwachten

    zou je dan de volgende ronde halen van de champions league, om het kampioenschap strijden en voor de beker gaan nee dan wordt het gewoon minder
    en 20 punten is gewoon veel daar heb je gelijk in maar als je dan uiteindelijk toch een prijs kan pakken en dat tegen een AZ wat vorig jaar toch aardige wedstrijden speelde dan mag je gewoon blij zijn.

    qua financien kan feyenoord niet tippen aan ajax
    en moet alles goed vallen.
    PSV moest afgelopen seizoen ook 2 belangrijke spelers verkopen en werden toch nog kampioen
    omdat alles op zijn plaats viel dus ik zeg maar zo je weet het uiteindelijk maar nooit zolang je blijft winnen doe je mee
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 16:00
    Feyenoord had inderdaad veel blessures, maar dat had PSV het jaar ervoor ook toen ze derde werden alleen niet met een grote verschil. en nu feyenoord wel compleet is vind ik ze nog steeds matig presteren. Voetballend en verdedigend erg matig.

    btw, ik ben psver he ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 16:01]
    Vind ik leuk
    Kramertje +885
    zondag 16 september 2018 om 13:43
    PSV Had daarvoor wel wat meer kwaliteit op de bank
    Vind ik leuk
    Legion73 +162
    vrijdag 14 september 2018 om 15:22
    Als je dit jaar kampioen wordt mag je wat mij betreft een grote muil hebben,zoniet dan berg je maar
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    vrijdag 14 september 2018 om 13:46
    En het glas van jou ook. Proosr
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:21
    Dat dachten we allemaal.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 11:22
    Dit is denk ik een soort aanmoedigingsprijs?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31826
    vrijdag 14 september 2018 om 11:27
    Yes.
    Vind ik leuk
    Ale +4757
    vrijdag 14 september 2018 om 11:51
    Topclub onwaardig dit. De ene blunder is nog groter dan de andere. Deze keeper zou je weer naar het 2e moeten sturen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31826
    vrijdag 14 september 2018 om 11:25
    Dit is eerder een steuntje in de rug, van persie had het moeten worden.

    Bijlow maakt een heel onzekere indruk af en toe maar goed hij pas aan het begin, hoop van harte dat hij een topkeeper gaat worden.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 11:30
    Okay,ik hoop ook dat hij top wordt.
    Hard werken. Leren van je fouten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:33
    Ja maar goed, Hij word er ook opeens neergezet (veel eerder dan hij had verwacht denk ik) en moet het maar doen. Ik ga niet zeggen dat ie al een geweldenaar is, maar er zijn talloze eredivisie keepers die minder zijn.
    De prijs vind ik wel terecht als je de omstandigheden meetelt, zonder die omstandigheden niet natuurlijk.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17790
    vrijdag 14 september 2018 om 11:25
    Ik dacht eigenlijk Larsson..
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2976
    vrijdag 14 september 2018 om 11:28
    Grappig man.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17790
    vrijdag 14 september 2018 om 11:32
    Sjezus gozer, even een geintje tussendoor..
    Mijn excuses!
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4025
    vrijdag 14 september 2018 om 12:24
    Hij vond het toch ook grappig? ;-)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17790
    vrijdag 14 september 2018 om 12:31
    Hahahaa, ja eigenlijk wel... ;-)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    vrijdag 14 september 2018 om 11:32
    Op basis van de statistieken niet eens zo verkeerd.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17790
    vrijdag 14 september 2018 om 11:35
    Serieus?
    Ik maakte gewoon een geintje, ik weet helemaal niks van Feyenoord.
    Ja dat Feyenoord de afgelopen jaren de titel, de JC schaal en een paar KNVB bekers heeft gewonnen, maar verder niks..
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    vrijdag 14 september 2018 om 13:23
    Serieus ;)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17790
    vrijdag 14 september 2018 om 14:28
    Oké, maar sowieso hoop ik dat Larsson het nog gaat laten zien.
    Goede speler..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:26
    Zou Bijlow ook speler van de maand worden bij jong oranje? -:)
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 11:30
    Nee, Drommel
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    vrijdag 14 september 2018 om 11:32
    Rosario.
    Vind ik leuk
    129 +1013
    vrijdag 14 september 2018 om 11:27
    Tenminste iets te lachen voor het flaterkonijn :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:29
    Achja Onana en de Ligt maakte in hun eerste jaar ook cruciale fouten, dus het kan met leeftijd en onervarenheid te maken hebben.
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 11:35
    hij mag inderdaad nog foutjes maken
    Vind ik leuk
    129 +1013
    vrijdag 14 september 2018 om 13:02
    Klopt. Maar aan die 2 spelers zag je dat er toekomst in zit. Bijlow wordt door jouw soort aanbeden, maar de rest van Nederland ziet dat het een leuke clubkeeper kan worden, maar meer niet. Niks bijzonder.
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +348
    vrijdag 14 september 2018 om 11:29
    Bijlow...laat ze maar lullen....eerste seizoen, foutjes maken, leren en kloten....komt allemaal goed....De kenners prijzen je de hemel in....geduld pikkie
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1998
    vrijdag 14 september 2018 om 11:33
    Niet doen met al die punten, maakt het lastig leesbaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:47
    Ik zie het totaal niet aan zijn manier van keepen. Heel erg onzeker en veel met de voeten. Welke kenners bedoel je?
    Vind ik leuk
    129 +1013
    vrijdag 14 september 2018 om 13:03
    Die zogenaamde kenners zijn aanhanger van zijn club.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31826
    vrijdag 14 september 2018 om 11:31
    @ VP, echt doe wat aan die servers, wat is er aan het handje?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 11:33
    Er is te weinig wind voor servers...
    Vind ik leuk
    Korm +36699
    vrijdag 14 september 2018 om 12:06
    erg hinderlijk inderdaad!
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1998
    vrijdag 14 september 2018 om 11:32
    Grote familie zeker.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    vrijdag 14 september 2018 om 11:33
    Prima keeper. Lekker je wedstrijden spelen en blijven ontwikkelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:35
    zie Jong Oranje en de wedstrijd tegen o.a. Tcenin. Hartstikke slechte keeper man, wat zit je nu te lullen. Hij heeft Feyenoord al veel gekost. Ook met dank aan Gio.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    vrijdag 14 september 2018 om 13:22
    Haha, ja geef Bijlow ff de schuld voor de uitschakeling tegen Trencin. Heb je ook de pot om de Johan Cruijff schaal gezien of ben je die vergeten?

    Het is niet zo dat ie elke wedstrijd foutjes maakt. Dat doen vooral die halve tammen voor 'm.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:35
    12 tegendoelpunten in 6 potjes....... dat is nogal wat
    Vind ik leuk
    McRobbos +806
    vrijdag 14 september 2018 om 11:42
    Onze justin komt er wel! Topper in wording
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:05
    Als hij maar niet in de fout gaat zoals van de week tegen Jong Schotland vind ik het een prima keeper voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    derksen +8846
    vrijdag 14 september 2018 om 12:12
    Zeker uitgekozen door een of andere half tamme blinde geleiden hond


    Bijlow kan er echt helemaal maar dan ook helemaal niks van

    Bijlow is de slechte uitvoering van Bruce grobbelaar!

    Wie Bruce niet kent doe maar ff kijken op yousnoob
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4632
    vrijdag 14 september 2018 om 12:24
    Zegt iemand die alleen maar nutteloos kan reageren hopende dat er nog meer simpele zieltjes zijn die hem likes gaan geven. Als hij net zo'n loopbaan als Grobbelaar krijgt(op de omkopingschandaaltjes na) dan heeft hij het goed gedaan of vind je 10 jaar lang keepen in de PL een mislukking?
    Vind ik leuk
    derksen +8846
    vrijdag 14 september 2018 om 12:37
    Dit meen je toch niet hoop ik lol
    Bruce grobbelaar een goede keeper?
    Ja dan vind ik het niet gek dat je bijlow een goede keeper vind

    Vorig seizoen was het al een drama en dit seizoen is het nog erger
    Zenuwpees is het nog erger dan Jones
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4632
    vrijdag 14 september 2018 om 12:50
    Waar zeg ik dat Grobbelaar een goede keeper is dan?
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    vrijdag 14 september 2018 om 13:54
    Wat een namen gebruiken jullie zeg. Tering man
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:55]
    Vind ik leuk
    Andreh +1179
    vrijdag 14 september 2018 om 14:05
    Snap dit echt niet, misschien later goed, maar nu middelmatig, Vermeer is een klasse beter. Gaat Feyenoord nog wel merken, als deze keeper geen punten gaat pakken, maar punten gaat koste. Vermeer is toch echt veel beter.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1041
    vrijdag 14 september 2018 om 15:50
    Yep, vermeer is inderdaad beter,het leek even van niet na de jc schaal echter vermeer lijkt me inderdaad beter nu. Maar goed het is aan Gio en zijn technici..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:49
    Was toch niet zo heel goed? Moet veel beter kunnen
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    vrijdag 14 september 2018 om 16:14
    Leuk voor iedere spelers natuurlijk, een blijk van waardering te krijgen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws