Petrovic positief over PSV-verbod van 'personality' Van Bommel: Geweldig!

    Petrovic positief over PSV-verbod van 'personality' Van Bommel: "Geweldig!"

    vrijdag 14 september 2018 om 11:36

    Zeljko Petrovic is fan van Mark van Bommel. PSV zit organisatorisch goed in elkaar en dat is volgens Petro de verdienste van de nieuwe hoofdtrainer.

    "Mark komt uitstekend over", zegt Petrovic op de PSV-website over Van Bommel. "Hij oogt rustig en professioneel, echt als een personality. Met zijn schoonvader Bert van Marwijk heeft hij ook een fantastische mentor. Ik ken Mark natuurlijk en ik denk dat hij alles heeft om te slagen."

    De nieuwe assistent van Dick Advocaat bij FC Utrecht ziet dat Van Bommel ook kan beschikken over goede spelers. "Het is prettig dat hij met Schwaab en Viergever een rechts- en een linksbenige centrale verdediger heeft. Dumfries en Angeliño passen ook goed in het systeem dat Van Bommel wil spelen. Ik las dat Schwaab gezegd had dat hij niet meer mocht dribbelen. Geweldig! Waarom zou hij op zijn positie moeten dribbelen?"

    PSV neemt het zaterdagavond op tegen ADO Den Haag, de oude club van Petrovic. Hij bezweert dat elke wedstrijd tegen de kampioen uit Eindhoven speciaal is voor ADO. "Een grote club is een grote club, dat maakt voor de spelers geen verschil. Het zijn vooral de fans die wat luidruchtiger en fanatieker zijn tegen Ajax."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 11:39
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:28]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:42
    Daar is die zuig panther weer.
    Vind ik leuk
    Snapje? +6670
    vrijdag 14 september 2018 om 11:45
    Tis gewoon wachten tot van Bommetje ontploft!!
    Vind ik leuk
    Leeuw +5741
    vrijdag 14 september 2018 om 11:54
    En dan? Van mij mag hij honderd keer ontploffen. Derksen en co zullen daarvan genieten meer niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:30
    Wat zal het verdomd leuk zijn als Van Bommel bij VI aan tafel als gast zit en dan ga ik elke seconde van de uitzending op Derksen en co. letten, vooral zijn lichaamstaal, zoals oogopslag, zijn blik, zijn verbaal. Lekker man !
    Vind ik leuk
    Mass +5249
    vrijdag 14 september 2018 om 13:21
    Ik denk dat snapje er ook naar hunkert...)
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 11:55
    Als hij ontploft... ik weet ook dat het vorige jaar over psv verteld werd dat ze wel veel punten zouden laten liggen, gebeurde niet. Het zelfde geldt voor Feyenoord het jaar daarvoor. wie weet ontploft van bommel gewoon niet
    Vind ik leuk
    RebelVox +7286
    vrijdag 14 september 2018 om 12:27
    dream on
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 12:30
    jij heb een glazenbol begrijp ik?
    Vind ik leuk
    RebelVox +7286
    vrijdag 14 september 2018 om 12:32
    yep,
    Seizoen 2018/2019

    1 Ajax
    2 AZ
    3 Fc Utrecht
    4 Feijenoord
    5 Psv

    helaas het is niet anders.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:36
    Hé, deze voorspelling schreven jullie vorig jaar ook hier op VP. Op welke plek eindigde jullie nummer 5 ook al weer?
    Vind ik leuk
    Bertus +5262
    vrijdag 14 september 2018 om 12:42
    Ach joh, besteed er geen aandacht aan. Een aantal ajax fans is hele dagen zoekende om in berichten over PSV te kunnen trollen. Ze zijn gewoon niet wijzer en het geeft alleen maar aan hoe diep hun frustratie zit.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1854
    vrijdag 14 september 2018 om 12:55
    hup ajax 😂
    Vind ik leuk
    RebelVox +7286
    vrijdag 14 september 2018 om 12:43
    Geen idee,stuur de link van die post eens?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:49
    Staat er op mijn voorhoofd dat ik jouw secretaresse ben?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13826
    vrijdag 14 september 2018 om 13:14
    Wat staat er dan op jouw voorhoofd? 2 bami?
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2008
    vrijdag 14 september 2018 om 13:32
    En bij jouw Johan op je voorhoofd .En op je billen welkom Cruijff.
    Vind ik leuk
    Mass +5249
    vrijdag 14 september 2018 om 13:28
    Jankertjes als Snapje en Voxje, lullen ieder jaar maar wat. Die onzin gewoon negeren....
    Vind ik leuk
    Snapje? +6670
    vrijdag 14 september 2018 om 22:11
    Van Bommetje gaat ontploffen ik zet er al mijn geld op. Het ligt erg gevoelig zie ik.
    Vind ik leuk
    :O +5172
    zaterdag 15 september 2018 om 08:36
    En wat dan als hij ontploft? Voetbal is toch emotie hoor ik elke keer? Kan mij het nou rotten als hij op een dag ontploft. 3 punten elk weekend graag. Is toch leuke tv als hij ontploft? Voor Louis ging ik ook elke keer voor de buis zitten. Lekker hoor die saaie niet uit zijn woorden kunnen komen ten Hag. Ik zou echt willen dat Bommel een keer ontplofte en die zuigende vragen stellende journalisten op hun flikker gaf.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 08:40]
    Vind ik leuk
    Snapje? +6670
    zaterdag 15 september 2018 om 10:32
    Ik snap niet dat enkele zielige psv-ers zo sneu reageren. Van Bommetje speelt gewoon een rol die helemaal niet past bij de zijn karakter. Vandaar mijn grappige post. Maar de humor in Eindhoven is ver te zoeken.
    Vind ik leuk
    :O +5172
    zaterdag 15 september 2018 om 10:41
    Moet je niet bij mij wezen. Mij zal het een worst wezen hoe Bommel reageert op de media. Ik wil 3 punten en als Bommel denkt dat te bereiken met te ontploffen vind ik het prima.

    Edit: Er zijn ook zielige zielige Ajacieden die sneu reageren. Wanneer hoor ik je daar eens over.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 10:48]
    Vind ik leuk
    Snapje? +6670
    zaterdag 15 september 2018 om 10:52
    Daar zijn alle psv-ers al druk mee. Ben erg benieuwd naar de carrière van de beste man als coach. We wachten af.
    Vind ik leuk
    :O +5172
    zaterdag 15 september 2018 om 11:01
    Druk met wat?
    Vind ik leuk
    :O +5172
    vrijdag 14 september 2018 om 14:24
    Plagiaat. Ha ha ha. Ze kunnen en weten niet beter. Originaliteit is ver te zoeken. Ik moet eerlijk bekennen dat hard ik moet lachen om zulke posts. En nog nooit heb ik hem kunnen betrappen op een inhoudelijk goede post. Altijd proberen te Edwin vd Sarren. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:26]
    Vind ik leuk
    Eendracht +15734
    vrijdag 14 september 2018 om 12:38
    Is dit het lijstje gebaseerd van boven naar onderen gerangschikt op het aantal verliespunten?
    Dan kan ik het me goed voorstellen...
    Mooi voor Feyenoord dat ze gewoon 2e worden!
    Vind ik leuk
    RebelVox +7286
    vrijdag 14 september 2018 om 12:42
    Nope, dit is de stand gebaseerd op wintspunten, kan het helaas niet mooier voor je maken.
    Mijn glazen bol liegt nooit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:51
    Loog jouw glazen bol de afgelopen 4 jaar dan ook niet? Of bedoel je eigenlijk gewoon te zeggen dat je alles maar uit jouw duimpje aan het zuigen bent met die voorspellingen van jou?
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 13:08
    ik denk dat het op kampioenschappen gaat verdeeld over 15 jaar. al vind ik 3 voor utrecht wel veel hahaha
    Vind ik leuk
    RebelVox +7286
    vrijdag 14 september 2018 om 13:27
    Nee Joh, het komt toch echt uit een glazen bol.
    Ben er ontzettend blij mee :-)
    Vind ik leuk
    Mass +5249
    vrijdag 14 september 2018 om 13:30
    Blij met een glazen hersenbol...
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2008
    vrijdag 14 september 2018 om 13:33
    Je bedoeld je bruine hol hahaha.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1112
    vrijdag 14 september 2018 om 13:47
    Heb je zoveel gezopen dat je een glas aanziet voor een glazen bol?
    Of heb je je glazen oog op tafel liggen om het schoon te maken?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:46
    Nee hij heeft ze gerangschikt op alfabetische volgorde....
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 13:06
    Hahahaha allemaal op haat gebaseerd en niet op kennis zie ik ;)
    Vind ik leuk
    RebelVox +7286
    vrijdag 14 september 2018 om 13:28
    Nee haten doe ik niet, is me veel te vermoeiend.
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 13:30
    Dan wil je duidelijk olie op het vuur gooien. of het is iets wat je hoopt omdat je bang bent voor de concurrent.. in ieder geval is het een hoop bull shit wat op niks gebaseerd is
    Vind ik leuk
    Mass +5249
    vrijdag 14 september 2018 om 13:31
    In deze topic 10 uiterst knullige opmerkingen plaatsen lijkt me vermoeiender
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 13:09
    Wat is dit?
    Ranglijst van de meeste VP-trollen? :)
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2008
    vrijdag 14 september 2018 om 13:29
    Haha wie Ajax een van Nederland ze staan twee en worden derde denk ik volgend jaar geen CL voor dat clubje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:06
    Blijf lekker dromen🤯
    Vind ik leuk
    Mass +5249
    vrijdag 14 september 2018 om 13:29
    Niks hebben ze...een grote bek op afstand, Geen onderbouwing...geen goed verhaal...Helemaal niks!.....( in amsterdam)...)
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 13:31
    hahahah dit moet mij denken aan dat filmpje van Theo maasen die solliciteert op de functie van burgenmeester Amsterdam. Brilliant filmpje
    Vind ik leuk
    Mass +5249
    vrijdag 14 september 2018 om 13:32
    haha...idd.....Zelfs het amsterdamse publiek moest er om lachen...)
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2008
    vrijdag 14 september 2018 om 13:26
    Heel Ajax ontploft als v.Bommel er over heen walst.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6966
    vrijdag 14 september 2018 om 12:14
    De kans dat Ten Hag een keer flink over zijn eigen woorden struikelt en ontiegelijk op zijn bek gaat is vele malen groter ;)
    Vind ik leuk
    Snapje? +6670
    vrijdag 14 september 2018 om 12:29
    Topic is van Bommetje hè, ik weet dat het gevoelig ligt, maar dat hij zijn ware zelf nog moet laten zien dat weten we allemaal.
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 12:31
    bij veel mensen weet je dat het op het veld en ernaast anders kan zijn
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1854
    vrijdag 14 september 2018 om 12:54
    Is called passion, snapte. 👍🏻
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:55
    Gehaat worden is goed, dat betekent dat je het goed doet. Hoge bomen vangen veel wind, blablabla
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 12:26
    Je bedoelt die Panther toch niet??
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:56
    Alle supporters die je club haten. Haat komt uit frustraties voort. Ik gun de concurrenten van mijn cluppie niks, maar zonder die concurrentie is er geen bal aan, dus haat ze niet...
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 12:58
    Maar als je als VP-er dus gehaat wordt, dan zou je het nog goed doen ook?
    Nee toch??

    Op clubniveau: ik begrijp je!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:04
    Clubniveau bedoelde ik, haha
    Nee, ik maak wel eens een geintje, maar trollen is geen geintjes meer maken, maar zuigen. En als het nou kinderen waren, maar sommigen zijn volwassen!
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 13:07
    Zuigen en kinderen moet je ook mee uitkijken...
    Trollen liggen op de loer om misbruik bij PSC en de katholieke kerk erbij te halen.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1112
    vrijdag 14 september 2018 om 13:52
    Foutje, volwassen word je niet door leeftijd.
    Er zitten hier gasten op het forum die de "volwassen" leeftijd al lang bereikt hebben maar nog steeds kinderlijk gedrag vertonen.
    Erg triest overigens dat ze dat zelf niet in de gaten hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:54
    Sommige volwassen weigeren om hun jeugd los te laten. Als ik naar mijn leeftijd zou handelen zou ik hier niet zitten...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:43
    is dit de spreekwoordelijke knuppel...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:46
    Stinkpanter, "kuttrainer" en "kutclub" schrijft men aan elkaar. Ik zal maar niet vragen wat voor opleiding jij genoten hebt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:55
    Ajoh, neem et niet te serieus. Mensen typen hier zoals ze ook in vriendenkring naar elkaar appen/sms’en ... net als ik 🙋🏼‍♂️Over de inhoud die men typt ben ik het trouwens wèl met je eens haha
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 11:56]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 12:27
    Het is wél... :)
    Vind ik leuk
    Ajax✌ +329
    vrijdag 14 september 2018 om 12:03
    En toch typ je dat niet aan elkaar. Het aan elkaar typen van die woorden is juist fout..dus als je iets probeert te verbeteren, doe t dan goed
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:09
    "Kuttrainer" is gewoon één woord net zoals "kutkeeper", etc.
    Vind ik leuk
    Ajax✌ +329
    vrijdag 14 september 2018 om 12:15
    Nope, die woorden bestaan niet. Zijn 2 losse woorden
    Vind ik leuk
    Hoppakee +67
    vrijdag 14 september 2018 om 12:18
    E
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:49]
    Vind ik leuk
    Arvin +3646
    vrijdag 14 september 2018 om 12:24
    Haha +1 voor je uitleg 😂.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 12:36
    Maar.... het is toch bijv. ook geen 'sportschool houder'?
    Vind ik leuk
    Hoppakee +67
    vrijdag 14 september 2018 om 12:41
    Www.spatiegebruik.nl/regels.html
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 12:48
    Dank je!!!
    Vind ik leuk
    Arvin +3646
    vrijdag 14 september 2018 om 12:23
    Als je bijdehand gaat doen, doe het dan goed 😂. Kutkeeper moet aan elkaar....

    Vind ik leuk
    Ajax✌ +329
    vrijdag 14 september 2018 om 12:25
    Alsnog geen officieel woord..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:27
    Wat een "kutdiscussie"!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:37]
    Vind ik leuk
    Arvin +3646
    vrijdag 14 september 2018 om 12:36
    Edit: ging dubbel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:37]
    Vind ik leuk
    Arvin +3646
    vrijdag 14 september 2018 om 12:37
    Oke... Maar nog steeds had je het fout.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8134
    vrijdag 14 september 2018 om 12:45
    Gezien het feit dat jullie sportief duidelijk de mindere zijn de laatste jaren, gooien jullie het op andermans taalfouten.

    Sterk hoor 👍
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    vrijdag 14 september 2018 om 12:28
    Behalve als je zegt:

    Hoe is het met je kut, keeper?
    Oh nee... dan is het 'kut, keepster'
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1854
    vrijdag 14 september 2018 om 12:57
    Is het hup ajax, of hupajax?😂
    Vind ik leuk
    Quareck +7147
    vrijdag 14 september 2018 om 12:05
    Ga jij ervan uit dat er iets van opleiding heeft plaatsgevonden? Compliment voor dat ding!
    Vind ik leuk
    Ger Aarts +157
    vrijdag 14 september 2018 om 12:09
    Is ut Sambalbij of sambal bij ?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:11]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:38
    Kan "ie" vliegen of kan "ie" niet vliegen?
    Vind ik leuk
    Ger Aarts +157
    vrijdag 14 september 2018 om 14:15
    Zolang ik um maar niet ruik (?)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:38
    Dan weet ik het ook niet (meer).
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:21
    LTS zwakstroom
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:21
    Mag ik 2 x nummer 169 en 1x nummer 132. Sambal bei😎
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:26
    Jip, dat kost dan: € 12,40. In een doosje of tasje doen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:29
    Is dat inclusief bezorgkosten? Doe maar een doosje. Is beter voor het milieu 😎
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1854
    vrijdag 14 september 2018 om 12:58
    Neem je menu, of neem je melater 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:31
    Doen we morgen wel met die prutsers uit 040 😎😎💪💪💪
    Vind ik leuk
    Utca030 +13484
    vrijdag 14 september 2018 om 12:26
    Ik denk dat pink Panther, zolang in de eerste klas heeft gezeten, dat de meeste kinderen dachten dat hij de meester was. Hij had al een snor en een baard.zo slim is hij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:28
    Ik heb van horen zeggen dat hij met zijn bromfiets op de lagere school kwam aan zetten. Was nog nooit vertoond in het boeren gehucht waar Stinkpanter woonachtig is.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13484
    vrijdag 14 september 2018 om 12:29
    😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    goreju +49
    vrijdag 14 september 2018 om 11:48
    Er staat en PSV en Petrovic in de titel van het nieuwsbericht.
    En toch vind je tijd om het te lezen en te reageren, ondanks dat je weet dat je het kut vind.

    Sneu eigenlijk. Je moet je wel heel erg vervelen.

    Vind ik leuk
    T. Henry +169
    vrijdag 14 september 2018 om 11:48
    Wat een taal gebruik zeg, schaam je eigen kleutertje.
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 11:54
    Dit zegt genoeg, namelijk dat jij een heel beperkt iemand ben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:55
    Gelukkig heeft Ajax Frenkie de Jong...
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1654
    vrijdag 14 september 2018 om 11:57
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:29]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:08
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:29]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:23
    of het beter in kunnen slikken ,denk ook dat hij de laatste is die met de hand gemaakt is
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:23]
    Vind ik leuk
    Miatz +62
    vrijdag 14 september 2018 om 12:09
    Waarom profileer je jezelf op deze wijze? Is het niet mogelijk clubs and mensen in hun waarde te laten?
    Vind ik leuk
    RebelVox +7286
    vrijdag 14 september 2018 om 12:30
    Jammer, sterke tekst @Fc Pinkpanther verwijderd door VP.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:40
    EDIT VP: reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21702
    vrijdag 14 september 2018 om 13:00
    Was VP maar zo consequent in het beoordelen van al die hatelijke comments.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1854
    vrijdag 14 september 2018 om 13:01
    Juist pikpanthertje, enne wie stond vorig jaar na een jaar ballen op 1. Enne wie staat dit jaar weer op 1.
    😂
    Juist de regerend landskampioen uit Eindhoven PSV 👍🏻

    Niet met vleeswaren spelen waar ge nondju gin verstand van het pikpantertje 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:24
    zeer stabiel Philips pakken de titel let op
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:39
    Word een hele grote trainer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:41
    Vind hem een goede uitstraling hebben! Daarnaast ook een mooie carrière (wat ook al helpt).
    Denk dat hij ver kan komen.
    Vind ik leuk
    plein19 +2039
    vrijdag 14 september 2018 om 11:47
    Ik denk meer succesvol dan De Boer en Cocu. Verwacht dat hij zich beter staande houdt in het buitenland
    Vind ik leuk
    Ajax✌ +329
    vrijdag 14 september 2018 om 12:09
    Dat idee heb ik ook.. eerst maaris afwachten, pas een paar wedstrijdjes onderweg!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:40
    Heel goed. Een morele peptalk voor PSV voor het treffen met Den Haag. Hebben ze dat nodig dan ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:33
    Dat zullen ze zeker nodig hebben. ADO gaat z'n ooievaarsklauwen zetten en die platte kar slopen😎😎😎
    Vind ik leuk
    Robby G +1303
    vrijdag 14 september 2018 om 11:42
    Laat hem nou eens een jaar presteren, de eerste prijs thuis miste ie :p
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 11:52
    Op zich heb je gelijk. wat wel raar is, is dat trainers een langer termijn moeten bewijzen en voetballers een veel kortere periode :)
    Vind ik leuk
    Robby G +1303
    vrijdag 14 september 2018 om 11:55
    Het geeft maar aan hoe bekrompen voetbal is, 2 nederlagen en hij kan er niks van, ze hadden geluk bij Zwolle en Fortuna, pakken ze er een punt is er heel wat minder euforie,
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 11:56
    De trainer is dan ook net zo goed als het materiaal
    Vind ik leuk
    Robby G +1303
    vrijdag 14 september 2018 om 11:58
    Ja ze hebben een goede selectie, maar ik schat Ajax hoger in. Dus als ie kampioen wordt moet t wel een goeie trainer zijn :)
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 12:13
    vorige jaar werd PSV ook met het minste materiaal kampioen, maakt dat Cocu een goede trainer?

    Ik vind het lastig om Ajax in te schatten, weet niet of ze beter zijn dan PSV. Ze zijn er wel op vooruit gegaan vergeleken met afgelopen seizoen.
    Vind ik leuk
    Leedz +6840
    vrijdag 14 september 2018 om 11:42
    Laten we van Bommel beoordelen als er een half seizoen op zit er kan nog veel gebeuren we zijn nota bene 5 wedstrijden ver
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 11:51
    zullen we dat dan ook met Frenkie doen?
    Vind ik leuk
    Leedz +6840
    vrijdag 14 september 2018 om 11:53
    Nou die speelt al een jaar dus die gaat niet op, maar mag wel hoor
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 11:57
    Ja? ik dacht dat hij een lange tijd geblesseerd was, of telt dat ook als spelen?
    Vind ik leuk
    Leedz +6840
    vrijdag 14 september 2018 om 12:03
    Keizer plaatsten hem ergens in november 2017 als inschuivende verdediger en raakte ergens in maart 2018 geblesseerd en speelt nu al vanaf het begin van het seizoen zijn wedstrijden dus dat is al genoeg om hem te beoordelen
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 12:19
    nou vorige jaar 1745 minuten gemaakt, (zijn nog geen 20 wedstrijden) waarin hij in het begin niet eens opviel... en nu een paar wedstrijdjes. Dit zegt mij nog allemaal niks.


    maar naar dit punt wil ik niet heen in deze discussie.
    waar ik wel heen wil is dat trainers een langer termijn moeten bewijzen en voetballers een veel kortere periode :)

    de verhoudingen zijn maar net wat voor de supporters goed uitkomt :)
    Vind ik leuk
    Leedz +6840
    vrijdag 14 september 2018 om 12:23
    20 wedstrijden zijn dan toch 5 maanden en dan moet je toch echt wel kunnen beoordelen of iemand het heeft of niet, want als iemand er geen reet van kan zien we dat zo...

    en in het 2de gedeelte spreek je jezelf een beetje tegen omdat je aangeeft dat voetballers een kortere periode hebben qua beoordeling en dan vraag ik mij af waarom je dan met Frenkie komt aanzetten terwijl ik het over van Bommel beoordelen heb over een half jaartje
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +290
    vrijdag 14 september 2018 om 11:43
    Petrovic.....hangt zn karretje nog aan een vuilniswagen ...Ken m niet meer hoiren
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:43
    "Het is prettig dat hij met Schwaab en Viergever een rechts- en een linksbenige centrale verdediger heeft. "

    Super prettig. Gelukkig heeft ongeveer 98% van de profclubs dat.
    Vind ik leuk
    Artikia +286
    vrijdag 14 september 2018 om 12:05
    PSV vorig seizoen dus niet.
    Vind ik leuk
    Wijndalum +473
    vrijdag 14 september 2018 om 11:49
    Van Boemel prestiert keweldieg!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    vrijdag 14 september 2018 om 11:50
    Damage control door de persvoorlichter.

    Derksen die hard is naar Van Bommel daar zet je de brabbelaar Petrovic tegenover. Die vind alles goed, lief en geweldig. Dus ook van Bommel.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1112
    vrijdag 14 september 2018 om 13:58
    Je vergist je in deze, de grootste brabbelaar is toch echt ten Hag.
    Wat waren ze blij bij PSV dat ze van die gast af waren.
    Vind ik leuk
    Korm +35523
    vrijdag 14 september 2018 om 11:51
    De eerste die negatief praat over een persoon op de site van de club waar ze aktief zijn moet nog geboren worden
    Vind ik leuk
    Bill +692
    vrijdag 14 september 2018 om 11:52
    Ik denk dat Petro zo een nier afstaat voor von bömmel.

    Ach petro lijkt me een aardige kerel.
    Niks mis mee.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:16]
    Vind ik leuk
    Ajax✌ +329
    vrijdag 14 september 2018 om 12:23
    T
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:24]
    Vind ik leuk
    Bizzy +20704
    vrijdag 14 september 2018 om 12:32
    De schijt media zit te wachten op een emotioneel reagerende V. Bommel. Dan kunnen ze lang wachten. Op het veld was het een spijkerharde voetballer maar de achter de camera altijd correct.
    Vind ik leuk
    R94 +2030
    vrijdag 14 september 2018 om 13:24
    Al dat hopen dat Van Bommel een keer ontploft, schei toch uit en hou je lekker met je eigen tuinkabouter bezig. Die was vorig seizoen ook zo goed in hopen dat er bij de concurrentie iets gebeurd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:32
    Psv walst over den haag heen

    Niet meer normaal

    9-1 oh
    Vind ik leuk
    JayDee +72
    zaterdag 15 september 2018 om 11:03
    Van Bommel komt helemaal niet uitstekend over.
    Dat gekunsteld gedoe bij persconferenties en interviews krijg ik in ieder geval de kriebels van.
    Ik moet wel zeggen dat ik PSV prettiger vind voetballen en dat is wellicht ook toe te schrijven aan Mark van Bommel, en niet in de laatste plaats aan van Marwijk.
    Maar laat Mark nou gewoon Mark zijn en niet proberen met onsamenhangende volzinnen de alles overziende voetbal coach uit te hangen.
    Want als je er op gaat letten moet je of lachen of je ergert je kapot.

    De Groeten
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 11:05]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Petrovic positief over PSV-verbod van 'personality' Van Bommel: "Geweldig!"