Petrovic positief over PSV-verbod van 'personality' Van Bommel: Geweldig!

    Petrovic positief over PSV-verbod van 'personality' Van Bommel: "Geweldig!"

    Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 11:36vr 14-09-2018 om 11:36

    Zeljko Petrovic is fan van Mark van Bommel. PSV zit organisatorisch goed in elkaar en dat is volgens Petro de verdienste van de nieuwe hoofdtrainer.

    "Mark komt uitstekend over", zegt Petrovic op de PSV-website over Van Bommel. "Hij oogt rustig en professioneel, echt als een personality. Met zijn schoonvader Bert van Marwijk heeft hij ook een fantastische mentor. Ik ken Mark natuurlijk en ik denk dat hij alles heeft om te slagen."

    De nieuwe assistent van Dick Advocaat bij FC Utrecht ziet dat Van Bommel ook kan beschikken over goede spelers. "Het is prettig dat hij met Schwaab en Viergever een rechts- en een linksbenige centrale verdediger heeft. Dumfries en Angeliño passen ook goed in het systeem dat Van Bommel wil spelen. Ik las dat Schwaab gezegd had dat hij niet meer mocht dribbelen. Geweldig! Waarom zou hij op zijn positie moeten dribbelen?"

    PSV neemt het zaterdagavond op tegen ADO Den Haag, de oude club van Petrovic. Hij bezweert dat elke wedstrijd tegen de kampioen uit Eindhoven speciaal is voor ADO. "Een grote club is een grote club, dat maakt voor de spelers geen verschil. Het zijn vooral de fans die wat luidruchtiger en fanatieker zijn tegen Ajax."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 11:39
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:28]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:43
    is dit de spreekwoordelijke knuppel...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:46
    Stinkpanter, "kuttrainer" en "kutclub" schrijft men aan elkaar. Ik zal maar niet vragen wat voor opleiding jij genoten hebt.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1129
    vrijdag 14 september 2018 om 11:55
    Ajoh, neem et niet te serieus. Mensen typen hier zoals ze ook in vriendenkring naar elkaar appen/sms’en ... net als ik 🙋🏼‍♂️Over de inhoud die men typt ben ik het trouwens wèl met je eens haha
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 11:56]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6539
    vrijdag 14 september 2018 om 12:27
    Het is wél... :)
    Vind ik leuk
    Ajax✌ +384
    vrijdag 14 september 2018 om 12:03
    En toch typ je dat niet aan elkaar. Het aan elkaar typen van die woorden is juist fout..dus als je iets probeert te verbeteren, doe t dan goed
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:09
    "Kuttrainer" is gewoon één woord net zoals "kutkeeper", etc.
    Vind ik leuk
    Ajax✌ +384
    vrijdag 14 september 2018 om 12:15
    Nope, die woorden bestaan niet. Zijn 2 losse woorden
    Vind ik leuk
    Hoppakee +63
    vrijdag 14 september 2018 om 12:18
    E
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:49]
    Vind ik leuk
    Arvin +5896
    vrijdag 14 september 2018 om 12:24
    Haha +1 voor je uitleg 😂.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6539
    vrijdag 14 september 2018 om 12:36
    Maar.... het is toch bijv. ook geen 'sportschool houder'?
    Vind ik leuk
    Hoppakee +63
    vrijdag 14 september 2018 om 12:41
    Www.spatiegebruik.nl/regels.html
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6539
    vrijdag 14 september 2018 om 12:48
    Dank je!!!
    Vind ik leuk
    Arvin +5896
    vrijdag 14 september 2018 om 12:23
    Als je bijdehand gaat doen, doe het dan goed 😂. Kutkeeper moet aan elkaar....

    Vind ik leuk
    Ajax✌ +384
    vrijdag 14 september 2018 om 12:25
    Alsnog geen officieel woord..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:27
    Wat een "kutdiscussie"!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:37]
    Vind ik leuk
    Arvin +5896
    vrijdag 14 september 2018 om 12:36
    Edit: ging dubbel.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:37]
    Vind ik leuk
    Arvin +5896
    vrijdag 14 september 2018 om 12:37
    Oke... Maar nog steeds had je het fout.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6539
    vrijdag 14 september 2018 om 12:28
    Behalve als je zegt:

    Hoe is het met je kut, keeper?
    Oh nee... dan is het 'kut, keepster'
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2017
    vrijdag 14 september 2018 om 12:57
    Is het hup ajax, of hupajax?😂
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    vrijdag 14 september 2018 om 12:05
    Ga jij ervan uit dat er iets van opleiding heeft plaatsgevonden? Compliment voor dat ding!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:21
    LTS zwakstroom
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:21
    Mag ik 2 x nummer 169 en 1x nummer 132. Sambal bei😎
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:26
    Jip, dat kost dan: € 12,40. In een doosje of tasje doen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:29
    Is dat inclusief bezorgkosten? Doe maar een doosje. Is beter voor het milieu 😎
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2017
    vrijdag 14 september 2018 om 12:58
    Neem je menu, of neem je melater 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:31
    Doen we morgen wel met die prutsers uit 040 😎😎💪💪💪
    Vind ik leuk
    goreju +121
    vrijdag 14 september 2018 om 11:48
    Er staat en PSV en Petrovic in de titel van het nieuwsbericht.
    En toch vind je tijd om het te lezen en te reageren, ondanks dat je weet dat je het kut vind.

    Sneu eigenlijk. Je moet je wel heel erg vervelen.

    Vind ik leuk
    T. Henry +174
    vrijdag 14 september 2018 om 11:48
    Wat een taal gebruik zeg, schaam je eigen kleutertje.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    vrijdag 14 september 2018 om 11:54
    Dit zegt genoeg, namelijk dat jij een heel beperkt iemand ben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:55
    Gelukkig heeft Ajax Frenkie de Jong...
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1911
    vrijdag 14 september 2018 om 11:57
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:29]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:08
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:29]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:23
    of het beter in kunnen slikken ,denk ook dat hij de laatste is die met de hand gemaakt is
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:23]
    Vind ik leuk
    Miatz +83
    vrijdag 14 september 2018 om 12:09
    Waarom profileer je jezelf op deze wijze? Is het niet mogelijk clubs and mensen in hun waarde te laten?
    Vind ik leuk
    RebelVox +8527
    vrijdag 14 september 2018 om 12:30
    Jammer, sterke tekst @Fc Pinkpanther verwijderd door VP.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:40
    EDIT VP: reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    vrijdag 14 september 2018 om 13:00
    Was VP maar zo consequent in het beoordelen van al die hatelijke comments.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2017
    vrijdag 14 september 2018 om 13:01
    Juist pikpanthertje, enne wie stond vorig jaar na een jaar ballen op 1. Enne wie staat dit jaar weer op 1.
    😂
    Juist de regerend landskampioen uit Eindhoven PSV 👍🏻

    Niet met vleeswaren spelen waar ge nondju gin verstand van het pikpantertje 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:24
    zeer stabiel Philips pakken de titel let op
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:40
    Heel goed. Een morele peptalk voor PSV voor het treffen met Den Haag. Hebben ze dat nodig dan ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:33
    Dat zullen ze zeker nodig hebben. ADO gaat z'n ooievaarsklauwen zetten en die platte kar slopen😎😎😎
    Vind ik leuk
    Robby G +1277
    vrijdag 14 september 2018 om 11:42
    Laat hem nou eens een jaar presteren, de eerste prijs thuis miste ie :p
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    vrijdag 14 september 2018 om 11:52
    Op zich heb je gelijk. wat wel raar is, is dat trainers een langer termijn moeten bewijzen en voetballers een veel kortere periode :)
    Vind ik leuk
    Robby G +1277
    vrijdag 14 september 2018 om 11:55
    Het geeft maar aan hoe bekrompen voetbal is, 2 nederlagen en hij kan er niks van, ze hadden geluk bij Zwolle en Fortuna, pakken ze er een punt is er heel wat minder euforie,
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    vrijdag 14 september 2018 om 11:56
    De trainer is dan ook net zo goed als het materiaal
    Vind ik leuk
    Robby G +1277
    vrijdag 14 september 2018 om 11:58
    Ja ze hebben een goede selectie, maar ik schat Ajax hoger in. Dus als ie kampioen wordt moet t wel een goeie trainer zijn :)
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    vrijdag 14 september 2018 om 12:13
    vorige jaar werd PSV ook met het minste materiaal kampioen, maakt dat Cocu een goede trainer?

    Ik vind het lastig om Ajax in te schatten, weet niet of ze beter zijn dan PSV. Ze zijn er wel op vooruit gegaan vergeleken met afgelopen seizoen.
    Vind ik leuk
    Leedz +7059
    vrijdag 14 september 2018 om 11:42
    Laten we van Bommel beoordelen als er een half seizoen op zit er kan nog veel gebeuren we zijn nota bene 5 wedstrijden ver
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    vrijdag 14 september 2018 om 11:51
    zullen we dat dan ook met Frenkie doen?
    Vind ik leuk
    Leedz +7059
    vrijdag 14 september 2018 om 11:53
    Nou die speelt al een jaar dus die gaat niet op, maar mag wel hoor
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    vrijdag 14 september 2018 om 11:57
    Ja? ik dacht dat hij een lange tijd geblesseerd was, of telt dat ook als spelen?
    Vind ik leuk
    Leedz +7059
    vrijdag 14 september 2018 om 12:03
    Keizer plaatsten hem ergens in november 2017 als inschuivende verdediger en raakte ergens in maart 2018 geblesseerd en speelt nu al vanaf het begin van het seizoen zijn wedstrijden dus dat is al genoeg om hem te beoordelen
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    vrijdag 14 september 2018 om 12:19
    nou vorige jaar 1745 minuten gemaakt, (zijn nog geen 20 wedstrijden) waarin hij in het begin niet eens opviel... en nu een paar wedstrijdjes. Dit zegt mij nog allemaal niks.


    maar naar dit punt wil ik niet heen in deze discussie.
    waar ik wel heen wil is dat trainers een langer termijn moeten bewijzen en voetballers een veel kortere periode :)

    de verhoudingen zijn maar net wat voor de supporters goed uitkomt :)
    Vind ik leuk
    Leedz +7059
    vrijdag 14 september 2018 om 12:23
    20 wedstrijden zijn dan toch 5 maanden en dan moet je toch echt wel kunnen beoordelen of iemand het heeft of niet, want als iemand er geen reet van kan zien we dat zo...

    en in het 2de gedeelte spreek je jezelf een beetje tegen omdat je aangeeft dat voetballers een kortere periode hebben qua beoordeling en dan vraag ik mij af waarom je dan met Frenkie komt aanzetten terwijl ik het over van Bommel beoordelen heb over een half jaartje
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +407
    vrijdag 14 september 2018 om 11:43
    Petrovic.....hangt zn karretje nog aan een vuilniswagen ...Ken m niet meer hoiren
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:43
    "Het is prettig dat hij met Schwaab en Viergever een rechts- en een linksbenige centrale verdediger heeft. "

    Super prettig. Gelukkig heeft ongeveer 98% van de profclubs dat.
    Vind ik leuk
    Artikia +491
    vrijdag 14 september 2018 om 12:05
    PSV vorig seizoen dus niet.
    Vind ik leuk
    Wijndalum +570
    vrijdag 14 september 2018 om 11:49
    Van Boemel prestiert keweldieg!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    vrijdag 14 september 2018 om 11:50
    Damage control door de persvoorlichter.

    Derksen die hard is naar Van Bommel daar zet je de brabbelaar Petrovic tegenover. Die vind alles goed, lief en geweldig. Dus ook van Bommel.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1749
    vrijdag 14 september 2018 om 13:58
    Je vergist je in deze, de grootste brabbelaar is toch echt ten Hag.
    Wat waren ze blij bij PSV dat ze van die gast af waren.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    vrijdag 14 september 2018 om 11:51
    De eerste die negatief praat over een persoon op de site van de club waar ze aktief zijn moet nog geboren worden
    Vind ik leuk
    Bill +830
    vrijdag 14 september 2018 om 11:52
    Ik denk dat Petro zo een nier afstaat voor von bömmel.

    Ach petro lijkt me een aardige kerel.
    Niks mis mee.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:16]
    Vind ik leuk
    Ajax✌ +384
    vrijdag 14 september 2018 om 12:23
    T
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:24]
    Vind ik leuk
    Bizzy +21378
    vrijdag 14 september 2018 om 12:32
    De schijt media zit te wachten op een emotioneel reagerende V. Bommel. Dan kunnen ze lang wachten. Op het veld was het een spijkerharde voetballer maar de achter de camera altijd correct.
    Vind ik leuk
    R94 +1991
    vrijdag 14 september 2018 om 13:24
    Al dat hopen dat Van Bommel een keer ontploft, schei toch uit en hou je lekker met je eigen tuinkabouter bezig. Die was vorig seizoen ook zo goed in hopen dat er bij de concurrentie iets gebeurd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:32
    Psv walst over den haag heen

    Niet meer normaal

    9-1 oh
    Vind ik leuk
    JayDee +73
    zaterdag 15 september 2018 om 11:03
    Van Bommel komt helemaal niet uitstekend over.
    Dat gekunsteld gedoe bij persconferenties en interviews krijg ik in ieder geval de kriebels van.
    Ik moet wel zeggen dat ik PSV prettiger vind voetballen en dat is wellicht ook toe te schrijven aan Mark van Bommel, en niet in de laatste plaats aan van Marwijk.
    Maar laat Mark nou gewoon Mark zijn en niet proberen met onsamenhangende volzinnen de alles overziende voetbal coach uit te hangen.
    Want als je er op gaat letten moet je of lachen of je ergert je kapot.

    De Groeten
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 11:05]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws