De Boer adviseert Ajacied: Ik vind dat hij nog vaker naar  Busquets moet kijken

    De Boer adviseert Ajacied: "Ik vind dat hij nog vaker naar Busquets moet kijken"

    vrijdag 14 september 2018 om 11:52

    Wesley Sneijder en Frenkie de Jong hebben een verschillende speelstijl. Dat stelt Ronald de Boer, die óók gelijkenissen ziet tussen de twee middenvelders.

    "Je kan Wesley altijd in zijn voeten aanspelen. Frenkie de Jong heeft dat ook", zegt De Boer tegen Ajax Life. "Je bent niet bang dat ze de bal kwijtraken. Ze durven ook risico te nemen om vooruit te spelen. En ze kunnen uitstellen."

    Sneijder en De Jong, die vorige week tegen Peru nog samenspeelden in Oranje, zijn volgens De Boer verschilllende type voetballers. "Frenkie kan gevaarlijk zijn in de buurt van de zestien, maar hij is in mijn ogen toch meer een aangever. Wesley was een aangever en afmaker."

    De oud-international ziet nog een aantal verbeterpunten bij De Jong. "Ik vind dat hij nog vaker naar Sergio Busquets moet kijken. Soms loopt hij eigenlijk nog iets te veel met de bal. Al is dat ook weer meteen zijn kwaliteit, hoor. Hij zou het spel zelfs nóg sneller kunnen laten gaan. Maar ook op dat vlak is hij alweer stappen aan het maken."

    Plaats een reactie

    Bullsh#t! +726
    vrijdag 14 september 2018 om 11:53
    Frenkieeeeeeeee
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:54
    Waarom ben jij me voor?
    Vind ik leuk
    Bullsh#t! +726
    vrijdag 14 september 2018 om 11:58
    Foutje bedankt! 👍🏻
    Vind ik leuk
    Ger Aarts +81
    vrijdag 14 september 2018 om 12:01
    Das echt Bullshit , haha .
    Vind ik leuk
    3-5-2 +770
    vrijdag 14 september 2018 om 11:55
    Bedankt voor je uiterst waardevolle reactie... en nog wel als eerste ook... gefeliciteerd man !
    Vind ik leuk
    Bullsh#t! +726
    vrijdag 14 september 2018 om 11:58
    Nee jij bent lekker waardevol bezig ... 😂
    Vind ik leuk
    Ale +4321
    vrijdag 14 september 2018 om 12:01
    Nee jou reactie zet zoden aan de dijk.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +770
    vrijdag 14 september 2018 om 12:47
    jouW....
    Vind ik leuk
    Bullsh#t! +726
    vrijdag 14 september 2018 om 13:00
    Auw
    Vind ik leuk
    Bontscoach +323
    vrijdag 14 september 2018 om 13:41
    Allemaal leuk en aardig, maar wat heeft dit topic met Frenkie de Jong te maken?
    Vind ik leuk
    Bullsh#t! +726
    vrijdag 14 september 2018 om 13:51
    Wat heb jij met Frenkie te maken dan? 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:54
    Yesss eindelijk weer nieuws over onze god Frenkie!
    Vind ik leuk
    Robby G +1281
    vrijdag 14 september 2018 om 11:57
    Al die adviezen ook, hij moet toch vooral zichzelf blijven, dan wordt ie al top..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:54
    Nee, hij moet gewoon lekker zichzelf blijven en zijn eigen spel houden.
    FRENKIE = FRENKIE
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:16
    Nou nee. Hij kan en moet sneller het spel verleggen om aan de top te komen. En dit kan hij absoluut. Wil niet zeggen dat ie moet veranderen van speelstijl , maar hij moet meer de goede momenten kiezen voor zijn geweldige dribbels. Als hij dat gaat doen word het absoluut een hele grote.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:55
    Maakte me al zorgen dat er geen frenkie nieuws was
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3637
    vrijdag 14 september 2018 om 11:57
    Kwestie van blijven trekken
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:56
    Iedereen kan zien dat frenkie meer een pirlo is met zijn spel
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:57
    Echt totaal niet gewoon.. 2 zeer verschillende spelers
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:13
    Snap je volkomen, vind hem kwa spel meer op pirlo lijken
    Vind ik leuk
    ReneAjax +2854
    vrijdag 14 september 2018 om 11:58
    Frenkie lijkt met zijn voetbalgogme meer op Cruijff ;-)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18049
    vrijdag 14 september 2018 om 11:56
    Na deze woorden van De Boer weer 5 miljoen duurder.
    Vind ik leuk
    Zultkop +3991
    vrijdag 14 september 2018 om 12:04
    Dan moet Ronald een andere baan zoeken, 'influencer'. Als een speler door een interview 5 mln meer waard zou worden, doe je het niet verkeerd..
    Vind ik leuk
    Leedz +6103
    vrijdag 14 september 2018 om 11:56
    Gaan we weer een hoop reactie krijgen dat er weer een Frenkie topic is...

    1 Tip Lees het niet
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:56
    Nederland, t land waar we een talent na 1 goede wedstrijd helemaal hypen. Zo ging t met zinchenko, Ramselaar, Sinkgraven, Pierie en iedereen. Echter zie k til eerder een plek veroveren in het oranje van de toekomst dan Frenkie.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3637
    vrijdag 14 september 2018 om 11:58
    Volgens mij heeft Frenkie meerdere goede wedstrijden gespeeld en druipt de klasse er vanaf.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 11:59]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:03
    Volgens mij heeft hij tegen kiev laatst al een fout gemaakt wat normaal gesproken makkelijk afgestraft werd. Frenkie heeft op frankrijk na alleen maar tegen slechte teams wat laten zien. K zeg al 1 goeie wedstrijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:16
    https://www.youtube.com/watch?v=DvP3IwttuWA

    Hier laat ie ook geweldige dingen zien, maar inderdaad ook weer tegen zo'n slecht team... Kwamen uit een boeren gehucht ofzoiets
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:20
    Hmm volgens mij was de beruchte nico tagliafico die ik overigens een goede speler vind compleet nutteloos in Eindhoven en speelden Brenet en Hendrix die altijd bespot werden door de Ajacieden Ajax helemaal kapot in eindhoven. Brenet speelde ook goed tegen Manchester United. Jullie verloren ervan. Moet ik doorgaan? Of snap je dat je verder moet kijken dan een momentopname.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:21]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:25
    Oh dat snap ik prima, maar dat was jou punt niet.
    Jij zei en ik quote: "Frenkie heeft op frankrijk na alleen maar tegen slechte teams wat laten zien."

    Daarmee zeg je dus of dat wat Frenkie in dat filmpje laat zien niks is. (En iemand die dat beweert kan je niet serieus nemen)
    Of dat PSV onder die 'slechte teams' valt wat je zei.
    Je spreekt namelijk van 'iets laten zien' tegen bepaalde tegenstanders. Dat wijst op momentopnames.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:27
    Je mag opzich hopen dat het oranje van de toekomst meer laat zien dan wat Ajax tegen eredivisieclubs doet. PSV is geen topteam van t niveau Juve of Man City en oranje moet een bepaald niveau halen om weer mee te draaien in de internationale top.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4710
    vrijdag 14 september 2018 om 12:54
    Het ging toch over frenkie??? Kan.je het weer niet hebben??? Dat je daarom allerlei andere spelers erbij.haalt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:56
    Kan je weer niet lezen??? Het was toch PSV tegen Ajax??? Ik had t toch over een momentopname???
    K maakte een vergelijking, probeer iets duidelijk te maken gast.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3637
    vrijdag 14 september 2018 om 12:22
    Pure afgunst weer, maar ik snap dat het lastig te verkroppen is dat Frenkie bij ons aller Ajax speelt en destijds PSV links heeft laten liggen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:25
    Pure afgunst? Omdat ik een AZ speler completer vind dan iemand die fiks gehyped wordt? K noemde bewust voorbeelden van overhypte spelers met 2 psvers maar je ziet volgens mij alleen maar rood en kan niet ff logisch nadenken.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4710
    vrijdag 14 september 2018 om 12:55
    Volgens mij kan jij niet.logisch nadenken,.ik.heb messi ook wel eens een.fout zien maken maar.toch kan hij heel.goed.voetballen, net als frenkie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:00
    Hahah de messi-Frenkie vergelijking. T ging over frenkie toch? Waarom nou meteen messi derbij halen? Volgens mij zou je eens ff moeten wachten met t hypen voordat Frenkie uberhaupt iets heeft gedaan in de CL. Was ie der al bij met de succesvolle EL campagne? Was dolberg na 1 wedstrijd tegen NEC ook niet 80 miljoen waard?
    Vind ik leuk
    Mr. O +932
    vrijdag 14 september 2018 om 14:33
    Jij haalt Til er toch ook bij? De pot verwijt de ketel...
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4710
    vrijdag 14 september 2018 om 14:35
    Volgens mij heeft frenkie zich met zijn team geplaatst voor de CL dus daar heeft ie het al laten zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:22
    Tegen Kiev was ie de slechtste man op t veld. Tegen luik was ie het laatste halfuur ook niet al te best. Wat je nou bewijzen noemt.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4710
    vrijdag 14 september 2018 om 16:50
    Ik denk echt dat jij je clubbril af moet doen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:22
    Ik heb de potjes gezien. Vind Tagliafico Tadic, De Ligt en Onana stuk voor stuk goede spelers. Neres? Goeie speler, Frenkie ook wel maar hoor maar k vind dat nl wat te hard van stapel loopt. Zodra frenkie tegen groningen niet meer shined is t klaar met de hype. En das nou wat nederland is,
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:22]
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4710
    vrijdag 14 september 2018 om 17:26
    En bij jou kan die al niks goed doen voordat ie gefaald hééft.

    Ik vraag me af wat nou realistischer is.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:59
    Hahaha wat een humor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:00
    Hoeveel pillen heb jij op?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:03
    Veel te veel dat is wel duidelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:06
    Zet die clubbril nou eens af. Frenkie heeft 1 wedstrijd een topavond tegen frankrijk gehad. Ik vind til nu completer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:07
    Volgens mij is jou bril beslagen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:09
    K ben nie eens voor AZ of voor Ajax. K heb t hier over een AZ speler. K vind de Ligt 1 van de beste talenten ter wereld. Bij Frenkie zie k de klasse wel. Maar k zie ook de fouten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:10
    En Til maakt nooit een fout?
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3198
    vrijdag 14 september 2018 om 12:12
    Hij wordt iig niet zo gehypt
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:13
    Til is niet perfect, maar vind hem een ondergewaardeerde speler itt tot een gehypte speler als de jong. Ik vind dat til een type speler is die zodra hij zich goed doorontwikkelt echt wel belangrijk kan zijn voor oranje. Als frenkie direct naar barca gaat volgend seizoen zie k t niet positief in.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:19
    Gisteren sneerde je nog zo dat de Twente supporters snuiven, volgens mij gebruik jij ook graag een lijntje, anders is het niet te verklaren al die onzin.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:24
    Ach gut, ik zeg iets waar je het niet mee eens bent en je gaat zeggen dat ik drugs gebruik. Doe je dat ook tegen de mensen om je heen want zo ja dan ben je geen chill persoon om mee om te gaan. Je komt nergens mee. Laat alleen weten dat je t nie eens met me bent en dat k drugs gebruik. Vervolgens onderbouw je nergens waarom Frenkie wél het oranje van de toekomst gaat halen en doe je geen moeite om me te overtuigen. Das nogal slap van je.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:34
    Slap ben je pas wanneer je commentaar weet te leveren over het slechte gedrag van de Twente supporters en daarna te zwak bent om in te gaan op de PSV supporters. Jij reageert alleen op iets wanneer het in je straatje past, past het niet in je straatje dan zwijg je.
    Ik mag wel oppassen straks ga je mij ook nog beschuldigen van een tweede account, want ook daar ben jij goed in wanneer je iets niet zint.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:40
    Jij bent dus de andere vriend van Jens? Of ben ik dan weer te gehaast. Twentesupporters die meteen beginnen over de muntjesgooiers kijken nooit naar hunzelf. Zodra ik een artikel zie over dat psvsupporters zich misdragen hebben dan spreek ik er schande van van het gedrag van de supporters. Dan begin ik niet opeens over wat twente heeft uitgevreten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:44
    Nee ik ben geen vriend van Jens, ik ben van niemand hier een vriend, ik zoek geen vrienden op via internet, zo armoedig is mijn leven niet dat ik daar een voetbalsite voor nodig heb!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:45
    Nee das mooi, zijn we t in elk geval ergens over eens.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:47
    Wat trouwens niet zegt dat ik een hekel aan Jens heb. Hij kan dan vaak uitdagen, een ding is wel zo, hij doet het tenminste wel met zijn eigen profiel en niet zo als een paar laffe honden hier die steeds een nieuw account aanmaken, daar alleen al voor heeft Jens mijn respect!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:58
    Dacht echt alles wel te hebben gelezen hier.
    Maar een nieuw dieptepunt is bereikt.

    Meest overschatte voetballer van Nederland vergelijken met een van de grootste talenten van Nederland is al apart.
    Zijn ook compleet andere spelers.

    Maar hem dan ook verder vinden.

    Genoeg internet voor vandaag.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    vrijdag 14 september 2018 om 12:02
    Wat heb jij gedronken joh, Til eerder in Oranje dan de Jong?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:04
    Til is completer, de jong speelt veel te riskant met zijn gepingel. K wil opzich verder kijken dan de hype lang is.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    vrijdag 14 september 2018 om 12:16
    Hoe kan je Til nou beter vinden als de Jong! Denk dat dit de vreemste uitspraak van de dag wordt! Terwijl je normaal toch wel zinnige dingen zegt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:31
    K haat de hype die ze op elke speler gooien die ook maar iets goed gedaan heeft. Frenkie heeft overtuigd, maar hebben we t over de Ligt die minstens net zo goed was? Daarnaast als Frenkie direct naar Barca gaat ben ik bang dat ie eindigt als een Halilovic, Bojan of nog erger. Ik denk dat Guus Til ondergewaardeerd wordt omdat zijn prestaties onderbelicht zijn. Als Til de hype ontwijkt en een VVD doet kan hij exact zijn wat nederland nodig heeft.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    vrijdag 14 september 2018 om 13:11
    Niemand praat meer over de Ligt omdat dat een gearriveerde speler is, die kan je al geen talent meer noemen, zo goed is hij al.Maar kom op Til hoger inschatten als de Jong, echt waanzin.de Jong heeft in z'n teen meer talent dan Til in z'n hele lichaam.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:20
    We zien t wel, k ben nooit écht onder de indruk van frenkie geweest maar deze wedstrijd laat me nu niet opeens anders denken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:00
    Dag is nog te weinig.
    Denk van vp ooit.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1053
    vrijdag 14 september 2018 om 12:41
    Gius til compleet ?? Noem maar iets buiten zijn loopvermogen ... jij zit te dollen dat kan niet anders
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:41]
    Vind ik leuk
    Bullsh#t! +726
    vrijdag 14 september 2018 om 12:04
    Waarschijnlijk zie je ook plaats voor Dumfries en voor Zoet.


    En toen werd je wakker ... 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:07
    Je naam zegt genoeg. En Zoet doet niet onder voor Cillessen laat dat in elk geval duidelijk zijn.
    Vind ik leuk
    Bullsh#t! +726
    vrijdag 14 september 2018 om 12:08
    Die van jou ook ouwe Rus ... je hebt teveel aan de wodka gezeten.

    Hips ... 😜
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:11
    Omdat ik een AZ speler completer vind zeker? Frenkie heeft talent, k denk alleen niet dat hij de goede keuzes gaat maken. Plus hij speelt soms naief. De Ligt is daarentegen écht het beste nederlandse talent.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:14]
    Vind ik leuk
    Bullsh#t! +726
    vrijdag 14 september 2018 om 12:15
    Nee man ... omdat je een mega toptalent niet herkent.

    Geeft niet ... zet jij je geld maar op Guus! 👍🏻
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:34
    K herken talent, k herken ook talent dat mislukt is bij topclubs.

    Odegaard, Gabigol, Halilovic, Bojan. K zie t til nie snel gebeuren dat hij een te grote stap maakt. En De Ligt is al zo goed als klaar voor een volgende stap.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:35]
    Vind ik leuk
    Bullsh#t! +726
    vrijdag 14 september 2018 om 12:37
    Laten we over 2 jaar even kijken.

    Ik kies voor Frenkie en jij voor Guus.

    Bakje bier er op zetten?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:42
    Ik vind het prima. 1 voorwaarde. zodra 1 vd twee echter een zware blessure haalt van t niveau een jaar ofzo deruit moet een van ons niet opeens gaan zeggen van zie je wel want daar konden de spelers dan niks aan doen.
    Vind ik leuk
    Bullsh#t! +726
    vrijdag 14 september 2018 om 12:43
    Prima! Deal!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    vrijdag 14 september 2018 om 13:13
    Odegaard, Gabigol,Halilovic hebben niks laten zien.Frenkie was meteen al een grote meneer tegen Frankrijk.Iedereen ziet t, behalve jij!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:16
    Memphis, die op een WK goed gespeeld heeft haalde de overstap naar een club als Manchester United niet eens, waarom zou je denken dat Frenkie op basis van zn huidige prestaties nu de basis van Barca aankan? Want dat is t em. Als Frenkie nou een club als tottenham had gekozen dan was t voor mij niet eens bespreekbaar dat Til mogelijk nuttiger zou kunnen zijn, maar bij Barca gaat ie t gewoon niet redden.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    vrijdag 14 september 2018 om 13:22
    Omdat Frenkie op een bepalender positie staat waar hij t hele elftal beter laten draaien.Hij vindt altijd de tijd en ruimte voor zich zelf en speelt elke bal diep.Memphis is gewoon een grillige buitenspeler.Een hele goede, maar Frenkie is met z'n spelstyle unieker.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:25
    We kunnen zo te zien wel ff doorgaan. Je argumenten kloppen opzich wel, maar we kunnen nu alleen nog speculeren. We zullen het dus wel zien.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1053
    vrijdag 14 september 2018 om 12:42
    De ligt is logisch maar guus til kom op man hele middelmatige subtopper
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1053
    vrijdag 14 september 2018 om 12:40
    Hahahahaa guus til !??? Echt de meest overschatte speler van de laatste 20 jaar !!! Hele simpele speler heeft alleen loopvermogen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:46
    Hoe is guus til overschat? Hij heeft prima statstieken en op 20jarige leeftijd al ervaring in het eerste van AZ. Hij is juist ondergewaardeerd.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4710
    vrijdag 14 september 2018 om 12:53
    Hahahahahahahahahhahahahahaha
    Eerder Til dan frenkie, de grap van de dag :,D
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:54
    40 potjes in AZ 1. Praat de media maar na joh, we zullen zien hoe goed frenkie écht is in de cl. En zelfs dat geeft geen garanties als nie naar barca gaat. Til ontwijkt de hype en kan zomaar een VVD worden.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4710
    vrijdag 14 september 2018 om 12:58
    Uitgeschakeld.in europa tegen fc afvalbak beker verloren tegen feyenooit

    Wat heeft.til laten zien.dan? 4 goals en 5 assists.in 50 wedstrijden.

    Als.je til hoger inschat dan frenkie dan ben je gewoon heel slecht ziend.

    Net als.ik.zou zeggen dat kluivert beter.is dan lozano, dat is ook.volstrekte onzin.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:22
    Feyenooit verloor anders met 4-0 van Trencin, als ik echter beweer dat Hendrix eerder een plek in oranje verdient dan Vilhena wordt ik uitgelachen. Als Frenkie met dezelfde speelstijl als dat ie normaal gesproken heeft, en dus niet zijn topavond tegen frankrijk, een middenveld van een topteam moet leiden zie ik dat niet. Til zou in dienst van het elftal een nuttige kracht kunnen zijn. Je kan t vergelijken met De Bruyne is David Silva. Beiden zijn topspelers. Echter krijgt De Bruyne alle aandacht en Silva bijna geen. Nou heeft til niet het spelinzicht van david silva maar til zou op zn minst beter kunnen worden dan Wijnaldum.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    vrijdag 14 september 2018 om 13:14
    Wat is een VVD?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:17
    Virgil van Dijk. Van groningen, naar celtic, naar southampton, naar 1 vd beste verdedigers in de PL.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    vrijdag 14 september 2018 om 13:24
    Het zou kunnen dat Til nog een paar stappen hoger maakt.Maar het talent van Frenkie heeft hij bij lange na niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:26
    De potentie is er, nu moet het er nog uit komen.
    Vind ik leuk
    Mr. O +932
    vrijdag 14 september 2018 om 14:32
    Til eerder dan de Jong?
    Laat maar...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:21
    Til was al eerder dan de jong, en dat kan ie gewoon opnieuw doen. Bij ajax zou die ziek hard overhyped zijn.
    Vind ik leuk
    :O +4149
    vrijdag 14 september 2018 om 14:38
    Vergeet Bazoer niet die de nieuwe Frank Rijkaard werd genoemd.
    Vind ik leuk
    Mari +7585
    vrijdag 14 september 2018 om 12:01
    Komt hij ook aanzetten.
    Gijp - de Boer. GAAAAP
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1262
    vrijdag 14 september 2018 om 12:02
    Vooruit kunnen spelen is op zich wel prettig. Al die eigen doelpunten en corners die je anders tegen krijgt gaan wel vervelend worden.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25330
    vrijdag 14 september 2018 om 12:06
    Frenkie is inderdaad de logische opvolger van Busquets dadelijk bij Barcelona. Voor nu is Busquets nog 1 van de beste verdedigende middenvelders ter wereld. Naar hem kijken kan absoluut geen kwaad.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3198
    vrijdag 14 september 2018 om 12:14
    Frenkie for presedent
    Frenkie is the God
    Till...........................
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11979
    vrijdag 14 september 2018 om 12:26
    Op zich heeft hij wel een punt.. Maar De Jong en Busquets kun je nauwelijks met elkaar vergelijken..
    Vind ik leuk
    Storm015 +132
    vrijdag 14 september 2018 om 12:31
    Botox Ronald weet het allemaal wel!! Laat die jongen nou gewoon zichzelf blijven. Vergelijken is nooit goed. Ik bedoel de enige vergelijking die opgaat is dat Ronald de Boer en Pummy Bergholz dezelfde wat blinde speelstijl hadden...... toch😜👍
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:31]
    Vind ik leuk
    Gerro +6149
    vrijdag 14 september 2018 om 12:35
    Frenkie gaat beter worden dan busguets dus niet teveel naar kijken zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20011
    vrijdag 14 september 2018 om 12:55
    Marco Asensio is nog een klasse beter dan Busquets. Slechts een jaartje ouder dan Frenkie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:32
    Als de jong geduld heeft wordt het een grote
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:44
    Frenkie word een hele grote in het voetbal, het straalt er gewoon vanaf , die gaat voor heel veel geld weg , jammer dat we hem volgend jaar kwijt zijn .
    Maar wel weer een grote som op de bank , waar we iets mee gaan doen hoop ik .
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:45
    Yes Frenkiiiiieee, Barca moet naar hem kijken niet andersom Ronald de Boer, Messi mag straks Frenkie zijn schoenen strikken...
    Vind ik leuk
    Vinnie J +624
    vrijdag 14 september 2018 om 14:20
    Waar hebben we het over?
    Vind ik leuk
    whiskey33 +93
    vrijdag 14 september 2018 om 15:45
    het is een talent van Willem II
    Vind ik leuk
    isaa +8
    vrijdag 14 september 2018 om 21:23
    De boers zijn nu toch wel uitgesloten voor commentaar? Nooit iets zinnigs gelezen na het klikken op topics de boers. Of het nou frank of Ronald is, het is toch niet te lezen uit de titel(clickbait)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Boer adviseert Ajacied: "Ik vind dat hij nog vaker naar Busquets moet kijken"