Heerenveen ondervindt hinder van interlandperiode: 'Hele voorhoede was er niet'

    Heerenveen ondervindt hinder van interlandperiode: 'Hele voorhoede was er niet'

    vrijdag 14 september 2018 om 12:36

    SC Heerenveen hervat de competitie na de interlandperiode met een wedstrijd tegen Heracles Almelo. Die interlandperiode is volgend Heerenveen-trainer Jan Olde Riekerink niet heel gunstig voor de voorbereiding op dat duel.

    "Je kunt iets minder specifiek naar de aankomende wedstrijd toewerken, omdat de hele voorhoede van de laatste wedstrijd er niet was. Aan de andere kant: dat is nu eenmaal zo", vertelt hij voor de camera van sc Heerenveen. Toch zijn er ook voordelen. "We hebben een aantal dagen wat jongens rust kunnen geven."

    Olde Riekerink hoopt dat Heerenveen na de interlandperiode constanter gaat presteren. "We zijn te wisselvallig geweest. Uit de serie PEC, Vitesse, Feyenoord hebben we wel punten gehaald, maar we hebben daar nog niet ons spel laten zien. Ik vond dat we tegen VVV wel goed speelden. (...) Je moet zorgen dat je daar de goede punten uit pakt en probeert daar dan een vervolg aan te geven, zodat we meer kansen creeeren en meer doelpunten gaan maken."

    Poll

    Gaat Heerenveen de play-offs om Europees voetbal halen?

    (2686 stemmen)

    Plaats een reactie

    Roodbergen +8912
    vrijdag 14 september 2018 om 12:38
    Wat een gejank allemaal, interland dit en dat. Ga dan amateurs trainen of kijken. Risico van het vak heet dat
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:39]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:41
    Precies, roodbergje.
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1436
    vrijdag 14 september 2018 om 13:20
    Waarom moet jij zo denigerend overkomen? Met je roodbergje? Laat mensen lekker in hun waarde ofzo
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8912
    vrijdag 14 september 2018 om 14:16
    Laat de Amsterdammers me maar roodbergje noemen net zoals ze lacherig deden over de Graafschap destijds. 😜
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:43
    Ik moet zeggen dat er maar weinig mensen zijn die uitkijken naar de interlandperiode.

    En voor de rest noemt hij alleen de voor en nadelen op. Stukje mening/feiten geven. Niks mis mee toch?
    Vind ik leuk
    Ajax +691
    vrijdag 14 september 2018 om 12:47
    Prop alle interlands gewoon bij elkaar. Dan heb je de groep ook langer bij elkaar waardoor je beter op elkaar bent ingespeeld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:51
    Mee eens!
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8912
    vrijdag 14 september 2018 om 14:14
    Dat klopt, vind het over algemeen een tendens worden als er interlands eraan komen en een ieder die daar over valt
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:27
    Ja begrijp die insteek wel een beetje. Ze staan ingeroostert, dus je weet dat ze komen. Maar toch ook ik vindt het zwaar kloten dat het een break in de Eredivisie oplevert.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:15
    "Je kunt iets minder specifiek naar de aankomende wedstrijd toewerken, omdat de hele voorhoede van de laatste wedstrijd er niet was. Aan de andere kant: dat is nu eenmaal zo"

    En hoe is dit precies gejank? Het is toch gewoon zo?
    Hij zegt er zelfs nog bij: dat is nu eenmaal zo.
    Je kan eerst ook gewoon even lezen.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8912
    vrijdag 14 september 2018 om 14:17
    Zoals ik hierboven al beschreef, vindt het een tendens /trend worden dat een ieder daar zijn punt van maakt. In het algemeen! Uiteraard heb ik de tekst gelezen Henkie
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:47
    Hij maakt er geen punt van, hij noemt gewoon een feit.
    Vind ik leuk
    Miatz +62
    vrijdag 14 september 2018 om 12:41
    Dan moet je het voorstel naar de club doen om geen (potentieel)internationals meer te halen, maar te settelen met slechtere spelers. Dan heb je dit gezeur niet meer.... Gevalletje: "het is ook nooit goed".
    Vind ik leuk
    Hupfean +3948
    vrijdag 14 september 2018 om 13:05
    Wat een dom gelul.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:16
    Inderdaad.
    Vind ik leuk
    tomma +79
    vrijdag 14 september 2018 om 13:17
    Elke keer als ik die trainer van Heerenveen zie denk ik dat het Mancini is
    Vind ik leuk
    Hupfean +3948
    vrijdag 14 september 2018 om 15:00
    T is zijn broer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:23
    Wat moet e n Ajax en PSV niet zeggen die missen er nog meer , dit slaat echt nergens op, kijk alleen maar naar Jong Ajax die miste er 14 afgelopen week .
    Vind ik leuk
    shovel +113
    vrijdag 14 september 2018 om 13:57
    Wel Tomma, ik zou zeggen breng eens een bezoekje bij Specsavers of Hans Anders, na 1 x gezien te hebben moet je toch wel eens weten dat dat niet Mancini is.
    Vind ik leuk
    tomma +79
    vrijdag 14 september 2018 om 15:55
    Ah bedankt, zal ik doen Shovul.
    Ehh ik bedoel Shovel 🤓
    Vind ik leuk
    Siemjo +277
    vrijdag 14 september 2018 om 14:38
    Wat een zeik verhaal daar hebben andere clubs ook last van. Dus niet zeuren
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:46
    Hij zeurt helemaal niet.
    Vind ik leuk
    Siemjo +277
    vrijdag 14 september 2018 om 17:15
    Oant moarm
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Heerenveen ondervindt hinder van interlandperiode: 'Hele voorhoede was er niet'