'Ik zie dat het bij PSV ook alleen maar over Barcelona gaat, ik vind dat prima'

    'Ik zie dat het bij PSV ook alleen maar over Barcelona gaat, ik vind dat prima'

    vrijdag 14 september 2018 om 15:26

    PSV staat voor een loodzware reeks met een uitwedstrijd tegen FC Barcelona en thuiswedstrijd tegen Ajax, maar moet eerst op bezoek bij ADO Den Haag. ADO-trainer Fons Groenendijk hoopt het de Eindhovenaren lastig te maken.

    PSV speelt komende dinsdag in Camp Nou, maar moest eerst langs in Den Haag. Groenendijk verwacht niet dat het voor onderschatting zorgt. "Ik denk dat Van Bommel ze daar ook wel voor waarschuwt. Natuurlijk zie ik ook dat het alleen maar over Barcelona gaat. Ik vind dat prima", aldus Groenendijk, geciteerd door De Telegraaf.

    "Voor ons is morgen absoluut de allerbelangrijkste wedstrijd, met ook een drukke periode. We kijken van wedstrijd tot wedstrijd en ik denk dat zij dat ook zullen doen, maar je ontkomt er niet aan dat het ook over Barcelona gaat. Dat heb ik bij een topclub zelf ook wel eens zo meegemaakt (voormalig assistent-trainer bij Ajax, red.). Je weet ook dat ze er met Europees voetbal omheen wel eens steekjes laten vallen.”

    "Of het programma van PSV voor ons een voordeel is, kun je achteraf pas zeggen. Ik ben ervan overtuigd dat we er morgen staan", besluit de coach van ADO.

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 15:30
    Dream on 😀
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:31]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:34
    Gewoon tiki-taka tegen ADO. Doei doei ADO
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 17:28
    Net zoals afgelopen jaren. Dag punten Eindhoven 😉
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1873
    vrijdag 14 september 2018 om 15:30
    Gaat lastig potje worden, ben vooral benieuwd of Guti erin staat, waar hij staat en hoe goed hij is.
    Vind ik leuk
    Broekie +507
    vrijdag 14 september 2018 om 15:32
    Wat een larie koek van Fons. Psychologie van de koude grond. Van Bommel is echt alleen met de wedstrijd van morgen bezig.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:32]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5387
    vrijdag 14 september 2018 om 15:37
    Ach ja The Fonz denkt waarschijnlijk dat ie nog in happy days zit.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1628
    vrijdag 14 september 2018 om 15:47
    Ook al zou van Bommel al met Barca bezig zijn.. dit gaat PSV sowieso wel winnen...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    vrijdag 14 september 2018 om 15:50
    Sluit niks uit kerel!
    Vind ik leuk
    VZW291 +735
    vrijdag 14 september 2018 om 15:32
    PSV heeft het de laaste jaren niet erg makkelijk in Den Haag, maar door het kwaliteitsverschil zou PSV dit gewoon moeten winnen. Een gelukje voor PSV is dat Locadia er niet bij is, die zou met zijn gedachte al bij de wedstrijd van dinsdag zitten.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10911
    vrijdag 14 september 2018 om 15:38
    PSV is echt wel met deze wedstrijd bezig.Ik vindt t vrij zwak van een trainer om zulke dingen te roepen die niet waar zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:38
    0-1, 93e minuut L. De Jong.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6571
    vrijdag 14 september 2018 om 15:40
    Houden zo in de Eindhovense gelederen!!! Come on Ado
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:41
    FC Barcelona vs ADO, tja ik snap PSV wel...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:05
    Den haag won van barca
    Vind ik leuk
    Sappie36 +57
    vrijdag 14 september 2018 om 15:42
    Ze zullen niet voluit spelen maar zeker wel punten binnen halen bij ado
    alle energie gaat los tegen barcelona
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:42]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    vrijdag 14 september 2018 om 15:52
    Ze zullen bij PSV de onderste steen naar boven moeten halen, anders gaan ze geheid op hun bek.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 16:01]
    Vind ik leuk
    GOAL! +442
    vrijdag 14 september 2018 om 19:37
    Onderste steen boven krijgen, blijkt in Den Haag toch een beetje moeilijk :)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    vrijdag 14 september 2018 om 19:39
    Makkie:p
    Vind ik leuk
    ENSTN-FULB +514
    vrijdag 14 september 2018 om 15:44
    Guti hier Guti daar en niemand heeft hem ooit zien spelen. Kom op ADO doorzagen dat PSV. Vol erop en hard erin.
    Vind ik leuk
    Nozem +162
    vrijdag 14 september 2018 om 15:47
    Laten we hopen dat PSV de focus niet op scherp heeft en inhoud voor dinsdag en de week erop tegen ajax! Zou mooi zijn als we een punt in Den Haag kunnen houden voor 4e jaar op rij
    Vind ik leuk
    Miatz +66
    vrijdag 14 september 2018 om 15:50
    Dit statement van Groenedijk druist juist volledig tegen hetgeen in wat Van Bommel uitdraagt, namelijk dat de eerstvolgende wedstrijd is het belangrijkste. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ze richting Ado niet zo aanpakken.

    Verwacht wel een pittige wedstrijd, maar wel een winst voor PSV. Na de wedstrijd tegen Ado het vizier op Barcelona (benieuwd naar dat strijdplan).
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9420
    vrijdag 14 september 2018 om 16:07
    Inderdaad. En heb het idee dat Van Bommel die focus er wel redelijk in heeft gehamerd. Na de CL euforie scoorden ze ook makkelijk tegen Willem II.
    Vind ik leuk
    Vak-T +713
    vrijdag 14 september 2018 om 15:57
    Nog meer kwekken Fonske, dan staan we zeker scherp tegen jullie.... ga zo door!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:00
    Onderschatting ligt op de loer, PSV denkt toch aan dinsdag, niemand wil een blessure op lopen, ADO gaat los vanaf de 1e min. 2-1 voor de Groen-Gele!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    vrijdag 14 september 2018 om 16:47
    Wij gaan alweer verassen. :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:45
    Hoe dan ook het wordt een verrassende uitslag, PSV gaat het in iedergeval niet makkelijk krijgen en ze zijn bang voor blessures
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:03
    Die dwazen denken echt dat ze een kans hebben niet dus.
    6x een nederlaag in de CI en dan einde oefening.
    En staat de Madonna van Meerssen weer met twee voeten op de grond.
    Vind ik leuk
    Broekie +507
    vrijdag 14 september 2018 om 16:10
    En ben jij dan blij?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:23
    Happy
    Vind ik leuk
    GOAL! +442
    vrijdag 14 september 2018 om 19:35
    Mooie bijdrage meneer Aars
    Vind ik leuk
    129 +1013
    vrijdag 14 september 2018 om 16:37
    De spelers misschien. De supporters iig niet. 1.100 kaarten verkocht. Famous for not travelling.
    Vind ik leuk
    Bill +775
    vrijdag 14 september 2018 om 16:45
    El kajatti gaat een transfer afdwingen naar psvee.
    Let maar op.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    vrijdag 14 september 2018 om 16:48
    Wie?
    Vind ik leuk
    Bill +775
    vrijdag 14 september 2018 om 16:48
    El khayathi
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:39
    Hij is hier 10 jaar terug al buiten gezet op de Herdgang............
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:40]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:54
    Blijven hopen, Fons. Blijven hopen.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1421
    vrijdag 14 september 2018 om 16:56
    Onze haagse vrienden blijken allemaal van Ajax te houden.
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +918
    vrijdag 14 september 2018 om 18:36
    andersom zul je bedoelen.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:26
    AANVALLÛUUÛHHHHHHHHHHH
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1041
    vrijdag 14 september 2018 om 20:28
    Tuurlijk Alfons, ze hebben het alleen over Barça...blij dat je dit hebt gezegd Alfons....begreep dat ze bij PSV echt de wedstrijd tegen ADO waren vergeten en nu dankzij jou herinnering in de media toch morgen nog komen.

    Ik denk via Eindhoven airport naar Rotterdam, uitstappen bus in, effe ballen tegen ADO en dan hup terug en naar Barça.

    Nee beste Alfons ik geloof echt dat van Bommel elke wedstrijd serieus neemt en niet met Barça bezig is.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws