'Ajax stuurt scouts naar Zweden voor aanvallende middenvelder van Göteborg'

    'Ajax stuurt scouts naar Zweden voor aanvallende middenvelder van Göteborg'

    Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 20:37vr 14-09-2018 om 20:37

    Ajax zou zijn oog hebben laten vallen op de 22-jarige Georgiër Giorgi Kharaishvili. De aanvallende middenvelder wordt momenteel door IFK Göteborg gehuurd van Saburtalo uit zijn geboorteland.

    Volgens het Zweedse Aftonbladet heeft Ajax Kharaishvili meerdere keren bekeken dit seizoen. Het wordt echter lastig voor de Amsterdammers om hem aan te trekken, aangezien Göteborg een optie tot koop heeft bedongen. Van die optie lijkt de club gebruik te willen maken. "We hebben de knoop nog niet doorgehakt, maar alles wijst in die richting", zegt technisch directeur Mats Gren.

    Ook Kharaishvili ziet een langer verblijf bij Göteborg zitten. "Ik wil hier blijven", laat hij weten aan de krant. "Het bevalt mij hier heel goed. De Zweedse competitie is op dit moment een goed niveau voor mij." De middenvelder kwam tot dusver zeventien keer in actie voor de Zweedse topclub. Daarin was hij goed voor vijf treffers en vier assists.

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 20:46
    Nec 2 - 0
    COAL braken!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:49
    Mooie naam om te gebruiken als scrabblewoord🧐
    Vind ik leuk
    Foden +4676
    vrijdag 14 september 2018 om 20:50
    Onzin
    Vind ik leuk
    Bill +834
    vrijdag 14 september 2018 om 20:56
    Is een afleidingsmanoevre van Netto.
    Nu gaat brands er 20 mln op bieden. Die houdt nml goed in de gaten wat Marc doet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 20:56]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5670
    vrijdag 14 september 2018 om 21:15
    Brands zit in Engeland tegenwoordig 😋
    Vind ik leuk
    Bill +834
    vrijdag 14 september 2018 om 21:21
    Klopt.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5670
    vrijdag 14 september 2018 om 21:22
    Ik snap je grap niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:32
    Hahah gewoon niet wetende dat brands al weg is... kleine dommie..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:57
    The A team gaat op pad. Ik kan niet wachten op de volgende aflevering.

    "The A team gaat naar de knuffelmuur, in een zwemparadijs."
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:20
    Misschien zijn de commentatoren wel weer opgelucht, Weer een tongbreker minder
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:37
    We noemen hem gewoon frenkie!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:28
    Ajax ook altijd met die eigen jeugd !
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    vrijdag 14 september 2018 om 21:31
    Zoals Bergwijn uit de jeugd van Ajax komt, Psv ook altijd met Ajax talent...

    Echt een Calimero ben jij, ongelofelijk...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:34
    Calimero ?? Ik ben voor psv? Hoe kan een psv er nou calimero zijn. Onmogelijk. Niet zo raar praten frenkie.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    vrijdag 14 september 2018 om 21:46
    Je bent hier alleen maar negatief bezig met Ajax, je bent een Calimero
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:47
    Nee nummer tien . Ik ben lief.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:08
    Nummertien,
    Ongelofelijk he.
    Gewoon een klein Sjaak Swartje.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    vrijdag 14 september 2018 om 23:25
    En Malen niet te vergeten natuurlijk.Prutsers uit de eigen jeugd Rosario, Rigo en Obispo worden weer als oud vuil aan de kant gezet.
    Vind ik leuk
    Maan88 +4464
    vrijdag 14 september 2018 om 22:41
    Met alle respect, maar als dit al je hoogte punten zijn wat ik in dit filmpje gezien heb dat adviseer ik hem niet te halen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:12
    Maan88,
    Maakt toch niet uit, hij hoeft niet goed te zijn.
    Wij zijn Ajax, we moeten wat te kopen hebben.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10870
    vrijdag 14 september 2018 om 23:27
    Wij zijn PSV als we wat willen kopen verleiden we de Burgemeester.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9721
    vrijdag 14 september 2018 om 23:26
    Oftewel gaat weer nergens over.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173963
    vrijdag 14 september 2018 om 23:35
    alweer 1 van uhhh herstel vooor de toekomst.....
    Vind ik leuk
    SanKev +849
    vrijdag 14 september 2018 om 23:59
    Die ene wedstrijd van IFK Göteborg die ik laatst toevallig heb gekeken was echt ellendig. Niet specifiek op deze man gelet hoor, maar dat voorspelde weinig goeds.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13661
    zaterdag 15 september 2018 om 00:55
    Heh ja, een middenvelder, die hadden ze nog niet...
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 06:56
    Overmars heeft geld zat, zegt ie zelf. Gewoon kopen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:46
    Middenveld lijkt me bij Ajax nu best wel goed en compleet,
    Vind ik leuk
    Tictac +101
    maandag 17 september 2018 om 15:50
    Hij wil blijven en vind dit nu het juiste niveau voor zichzelf.. Waarom zou Ajax dan nog geïnteresseerd zijn? Zonde van de ticketprijs om nog te gaan kijken.
    Tenzij hij de plaats van Tadic inneemt. Liefst voor zondag a.s..
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 15:51]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws