Trotse Mazraoui verrast: 'Dacht dat meeste supporters mij niet zouden kennen'

    Trotse Mazraoui verrast: 'Dacht dat meeste supporters mij niet zouden kennen'

    vrijdag 14 september 2018 om 23:21

    Noussair Mazraoui heeft volop genoten van zijn interlanddebuut voor Marokko. Tegen Malawi mocht de rechtsback van Ajax in de 73e minuut invallen.

    "Het was een geweldige ervaring", zegt Mazraoui tegen Ajax TV. "Toen ik klaar stond om als invaller het veld in te gaan, was ik ontzettend trots. Het publiek scandeerde mijn naam toen ik inviel, en daar kreeg ik kippenvel van. Dat had ik niet verwacht, ik dacht dat de meeste supporters mij niet zouden kennen. Qua spanning en zenuwen viel het gelukkig mee. Vanaf de bank had ik in de eerste helft al gezien dat Malawi er niet heel veel van bakte."

    Mazraoui richt zich nu weer op Ajax, dat het zaterdagavond opneemt tegen FC Groningen. "Dat we thuis kunnen opstarten is wel prettig. Als ik eerlijk moet zijn, is het best zwaar", wijst de verdediger annex middenvelder naar het drukke schema. Hij speelde met Ajax al zes Europese duels, vier competitiewedstrijden en dus een interland met Marokko.

    "Maar je moet negentig minuten gas blijven geven, anders ga je fouten maken. Dat heb ik zelf al ervaren", aldus Mazraoui, doelt hij op het Champions League-voorrondeduel met Standard Luik, waarin hij in de slotfase een strafschop veroorzaakte.

    Plaats een reactie

    Fritz Korbach +20141
    vrijdag 14 september 2018 om 23:23
    Dit is een wahed topper!!!
    Vind ik leuk
    JIDF +209
    vrijdag 14 september 2018 om 23:38
    Word zeker weten de beste rechtsback ter wereld
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1325
    zaterdag 15 september 2018 om 00:18
    Wie is die amateur nog nooit van gehoord.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:55
    Is Kees Bregman niet die crimineel van MSV Duisburg, die door half NL werd uitgekotst?
    Vind ik leuk
    035 +5079
    zaterdag 15 september 2018 om 01:04
    Oeps, je hebt hem ontmaskerd. :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:04
    Ik heb Keesie even opgezocht. Ben jij dat of zijn kleinzoon of zo:

    Jump to search



    Kees Bregman (Amsterdam, 8 augustus 1947) is een Nederlands voormalig voetballer, die onder andere bij FC Den Haag, MSV Duisburg en Roda JC speelde. Hij begon als spits, maar werd later vooral bekend als verdediger. In de jaren 70 en 80 was hij een van de weinige Nederlandse voetballers die succesvol waren in de Duitse Bundesliga. In oktober 1989 werd hij gearresteerd toen hij in Noord-Duitsland een kilo cocaine wilde verkopen. Hij zat hiervoor twee jaar in de gevangenis.[1][2] Later begon hij een kapperszaak in Bos en Lommer.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1325
    zaterdag 15 september 2018 om 07:40
    Hahaha ik mag je wel ,mijn verleden met de politie is niet geweldig .Ik heb een keer ruzie gehad met een agent maar dat heb ik geweten ,die agent dat was wel te doen tikje hier klapje daar . Maar toen kwam er een busje met drie agenten ,ik heb klappen gehad dat wil je niet weten,paar nachtjes slapen op het bureau €1200,- af tikken en dat was het. En drugs en die zooi nee nooit van mijn leven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 11:27
    Speelde ook voor Haarlem.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:46
    Deze jongen kan je alleen maar respect voor hebben. Hij heeft zich keihard in de basis gevochten. 2 jaar terug had hij nog geloof ik een amateur contract bij Ajax. Desondanks is hij toch gebleven en heeft hij gevochten als een leeuw voor zijn plek. Ondertussen nog even zijn VWO diploma gehaald.
    Goede mentaliteit en goede techniek is niet echt een verdediger, maar hij staat er wel elke week en geeft tot nu toe weinig weg.
    Vind ik leuk
    13 +11451
    zaterdag 15 september 2018 om 02:48
    Ik vind het heel knap als je VWO combineert met voetbal bij een Eredivisieclub. Zijn er volgens mij niet veel. Kan zo gauw alleen Stefan de Vrij noemen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 02:49]
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zaterdag 15 september 2018 om 05:16
    Weet je wat knap is, als je elke morgen om 6 uur op de steiger staat. Hou tog op man, gasten worden tog in de watten gelegd.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 05:17]
    Vind ik leuk
    Nuance +8514
    zaterdag 15 september 2018 om 07:45
    Ja en om 3 uur in de middag kappen jullie er mee en gaan aan t bier.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zaterdag 15 september 2018 om 07:48
    Whisky
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 07:48]
    Vind ik leuk
    pietprecies +4210
    zaterdag 15 september 2018 om 08:23
    Tja, steigerbouwers bouwen steigers en aan het eind worden ze afgebroken, en is het afgelopen
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zaterdag 15 september 2018 om 08:25
    Nee, dan beginnen ze weer opnieuw.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4210
    zaterdag 15 september 2018 om 09:24
    Waarschijnlijk kent niet iedereen die tekst ;-)
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zaterdag 15 september 2018 om 09:33
    Is ook niet belangrijk.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2444
    zaterdag 15 september 2018 om 08:40
    Eiting
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:00
    Wat is Wahed?
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:30
    Wahed = een
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:49
    Dank je wel;))
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1325
    zaterdag 15 september 2018 om 07:45
    En Wahid=twee
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2444
    zaterdag 15 september 2018 om 08:41
    Ik dacht altijd vijf
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 02:01
    Geen aandacht aan dit ‘soortje’ mensen besteden, dit zijn hele gevaarlijke mensen voor de Nederlandse multiculturele samenleving.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14876
    zaterdag 15 september 2018 om 06:53
    #idioot
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8074
    vrijdag 14 september 2018 om 23:27
    Leuke voetballer waar er veel van rondlopen.
    Vind ik leuk
    Camacho +107
    vrijdag 14 september 2018 om 23:29
    Alleen de speelt bij Ajax 😜
    Vind ik leuk
    JustH +14927
    vrijdag 14 september 2018 om 23:30
    Waar dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:44
    4e klasse zondag.
    Vind ik leuk
    JustH +14927
    zaterdag 15 september 2018 om 00:21
    Ben je nu nog thuis? man man, hoe dom ben je dan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:02
    Stevie waarom reageer je nooit bij PSV artikelen, alleen bij die van Ajax?
    Juist...stiekem ben jij gewoon een Ajaxfan!
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:03
    Dat zal het zijn wilbert.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4552
    zaterdag 15 september 2018 om 01:18
    En de zoveelste Calimero reactie, jij bent hier alleen maar met Ajax bezig, nep supporter..
    Vind ik leuk
    buddha +8346
    zaterdag 15 september 2018 om 02:24
    tijd voor een nieuw woordje blufke. Calimero kan echt niet meer.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4552
    zaterdag 15 september 2018 om 02:46
    It is what it is..

    Wees origineel in woorden als het de moeite waard betreft.

    Maar noem het beestje altijd bij de naam die de moeite voor originaliteit niet waard zijn......
    Vind ik leuk
    13 +11451
    zaterdag 15 september 2018 om 02:52
    En jij bent voornamelijk bezig met mensen die niet net zo enthousiast over Ajax zijn als jij. Boehoe.
    Vind ik leuk
    035 +5079
    vrijdag 14 september 2018 om 23:55
    In Amsterdam wel ja.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1929
    vrijdag 14 september 2018 om 23:36
    Ja die denken in Marokko natuurlijk dat ze een wereldtopper in huis hebben gehaald ...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:37
    Een echte fan kent zijn spelers inclusief de jeugd. En daar hebben ze er veel van.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 23:38]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:37
    Gewoon simpelweg niet goed genoeg als rechtsback. En eigenlijk ook gewoon te slecht voor Ajax 1. Je kan hem tijd gunnen wat je wilt, maar dit gaat hem noiit echt worden .
    Vind ik leuk
    Chielus +110
    vrijdag 14 september 2018 om 23:49
    Hoop voor hem dat hij nu ook echt in het Marokkaans elftal minuten mag gaan maken en niet dat het na enkele invalbeurtjes al stopt, zoals menig andere die de laatste jaren hebben gedebuteerd (Lees: Mahi, Tannane, Tighadouini, etc)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:57
    Leuk voor je, Noussair: je hebt je hart gevolgd i.p.v. je hoofd. Dat kan nooit fout zijn. Succes!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 23:57]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14876
    zaterdag 15 september 2018 om 06:56
    Precies!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1325
    zaterdag 15 september 2018 om 00:19
    Niets apart .
    Vind ik leuk
    JustH +14927
    zaterdag 15 september 2018 om 00:23
    Net als jij, Kees.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1325
    zaterdag 15 september 2018 om 00:27
    En jij .
    Vind ik leuk
    JustH +14927
    zaterdag 15 september 2018 om 02:22
    Ik kleineer niemand.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154492
    zaterdag 15 september 2018 om 00:23
    Zo zonde dat ie niet voor het grote oranje gekozen heeft , hij had er gezien zijn status direct een basisplaats gehad
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1325
    zaterdag 15 september 2018 om 00:25
    Daar was hij ook te licht voor het zelfde als Blind.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154492
    zaterdag 15 september 2018 om 00:27
    dat is van geen enkel belang tegenwoordig in oranje .
    een blauwe maandag eredivisie en je hoort al bij de elite......
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1325
    zaterdag 15 september 2018 om 00:28
    Deh klopt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 00:57
    Nu overdrijf je met Tete, Janmaat, Veltman en Karsdorp.
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +310
    zaterdag 15 september 2018 om 10:30
    Blijkbaar voelt hij zich meer verbonden met Marokko dan met Nederland, een harde conclusie voor ons.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Trotse Mazraoui verrast: 'Dacht dat meeste supporters mij niet zouden kennen'