De Eredivisie-flops: Heerenveen-defensie en heel ADO zakken door het ijs

    De Eredivisie-flops: Heerenveen-defensie en heel ADO zakken door het ijs

    Gepubliceerd: maandag 17 september 2018 om 12:30ma 17-09-2018 om 12:30

    Ook in de vijfde speelronde van de Eredivisie zakten weer de nodige spelers door het ijs. ADO Den Haag en sc Heerenveen spannen de kroon met respectievelijk vier en drie spelers.

    Aaron Meijers (ADO Den Haag)
    Zakte door het ijs in de thuiswedstrijd tegen PSV. Dieptepunt was de penalty van Gáston Pereiro, die Meijers zelf inleidde met een domme overtreding op Luuk de Jong.

    Dave Bulthuis (sc Heerenveen)
    "Ik denk dat we collectief gewoon falen", concludeerde Bulthuis na de 3-5 nederlaag tegen Heracles. De verdediger doelt ook op zichzelf, want hij speelde niet voor het eerst dit seizoen ondermaats.

    Indy Groothuizen (ADO Den Haag)
    Hield nog nooit de nul in de Eredivisie en tegen PSV kwam daar geen verandering in. Wat heet: Groothuizen moest maar liefst zeven keer vissen tegen de landskampioen.

    Daniel Hoegh (sc Heerenveen)
    Gênant, pijnlijk, onthutsend. Zelden speelde Heerenveen zo slecht als zondag tegen Heracles. Hoegh was één van de uitschieters in negatieve zin. Tot overmaat van ramp raakte hij ook nog geblesseerd.

    Urby Emanuelson (FC Utrecht)
    Kreeg zondag voor de tweede keer in zijn carrière een rode kaart in de Eredivisie. Onterecht was dat niet. Emanuelson ging recht voor de neus van scheidsrechter Kevin Blom over de schreef.

    Lex Immers (ADO Den Haag)
    Beleefde tegen PSV één van de zwartste voetbalavonden uit zijn carrière. De middenvelder leidde met een onhandige terugspeelbal de 0-1 van Hirving Lozano in en zag uiteindelijk een 0-7 stand op het scorebord staan.

    Benjamin van Leer (NAC Breda)
    In de tweede helft van NAC - Fortuna Sittard ging Van Leer lelijk in de fout. "Comedy Capers", noemde de van Ajax gehuurde doelman het na afloop. Dit mag hem niet gebeuren.

    Greg Leigh (NAC Breda)
    Nog een speler van NAC. Na de nederlaag tegen Fortuna is het de vraag op basis waarvan ze in Breda een speler als Leigh hebben kunnen scouten. Dat hij een Manchester City-verleden heeft, zegt blijkbaar niets.

    Sherel Floranus (sc Heerenveen)
    Het is nog niet echt een succes, het huwelijk tussen Heerenveen en Floranus. De verdediger, die deze zomer overkwam van Sparta, was tegen Heracles geen schim van zichzelf.

    Tom Beugelsdijk (ADO Den Haag)
    Is hard op weg een kaartenrecord te vestigen in de Eredivisie. Na vijf speelronden staat de teller op vier gele kaarten. Omdat hij er nog eentje meenam uit vorig seizoen, heeft hij nu al een schorsing aan zijn broek hangen.

    Poll

    Wie was dit weekend de slechtste?

    (1234 stemmen)

    Plaats een reactie

    Korm +37297
    maandag 17 september 2018 om 12:35
    hoe lang gaat het duren voordat zwinkels weer op doel staat? dit kan echt niet!
    Vind ik leuk
    J de Wit +1647
    maandag 17 september 2018 om 12:40
    Of Pinas voor Beugelsdijk.. het lijkt wel of hij een basis plaats krijgt door zijn cult status
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22644
    maandag 17 september 2018 om 12:59
    Hoop dan niet dat Nick Kuipers de vervanger wordt van Tommie, maar Pinas.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 15:31
    Nou idd wat is die Groothuizen een drama, kan er echt helemaal niks van.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:37
    Oei, oei, oei.
    Dit is niet best.
    Ik kon gisteren niet naar de wedstrijd maar durf nu de samenvatting ook niet terug te kijken.
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +354
    maandag 17 september 2018 om 12:38
    Beugelsdijk is altijd FLOP, net als Immers. De heren kunnen beter stoppen, want 2 keer per jaar "pieken" tegen Ajax is echt ondermaats.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 17 september 2018 om 12:53
    Dan ben jij een hater want Immers is altijd een van de betere. Kijk de statistieken er maar op na, ik lul niet!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22644
    maandag 17 september 2018 om 13:04
    Pure hater is het maat.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8731
    maandag 17 september 2018 om 13:40
    Beugelsdijk is altijd 100 % inzet.kent zijn beperkingen maar kan je er prima bij hebben.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22644
    maandag 17 september 2018 om 13:44
    Zo is dat. Een Beugelsdijk in goede doen kan je er prima bij hebben.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8731
    maandag 17 september 2018 om 13:51
    Immers idem. Had ook wel wat spelers van Graafschap, Utrecht en Feyenoord verwacht. Botteghin en Clasie is al paar weken drama.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22644
    maandag 17 september 2018 om 20:22
    Immers is normaliter een uitstekende speler die zijn longen van het lijf loopt en de motor van het team.
    Vind ik leuk
    Korm +37297
    maandag 17 september 2018 om 13:31
    ik zal niet terug komen op onze discussie ;)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22644
    maandag 17 september 2018 om 21:38
    Fouten maken maakt iedereen en Immers in normale doen is een uitstekende speler waar niets mis mee is-;)
    Vind ik leuk
    Korm +37297
    maandag 17 september 2018 om 22:34
    Klopt, we hadden het alleen over het verschil immers en hendrix
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22644
    maandag 17 september 2018 om 13:03
    Wat een dom gezwets dat nergens opslaat. Immers staat al weken in het team van de week en Beugelsdijk heeft duidelijk nog niet zijn vorm van afgelopen seizoen.
    Vind ik leuk
    Korm +37297
    maandag 17 september 2018 om 13:31
    Als ze er maar tegen ajax wel staan ;)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22644
    maandag 17 september 2018 om 13:32
    Hoop dat ze er altijd staan.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12548
    maandag 17 september 2018 om 12:40
    Berghuis ontbreekt. Wat een aanfluitinh
    Vind ik leuk
    RtdDub +13559
    maandag 17 september 2018 om 13:33
    Die heeft gescoord dus zal hij wel in het top team thuis horen volgens de kenners bij VP.

    Net nou Feyenoord die 1230 wedstrijden een beetje door begonnen te hebben, vervroegd de knvb ze met een kwartier. Weer halve elftal van slag de komende 5 seizoenen.

    Vind ik leuk
    J de Wit +1647
    maandag 17 september 2018 om 12:40
    Eens
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9259
    maandag 17 september 2018 om 12:40
    Ik mis het hele elftal uit Doetinchem 😜
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    maandag 17 september 2018 om 13:14
    Ik vind eerlijk gezegd een speler uit ons team ook veel te weinig. Dat hadden er ook gewoon vijf kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:44
    Allemaal prima spelers die hierboven genoemd staan
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5463
    maandag 17 september 2018 om 12:46
    Dat de diverse ADO spelers als een grotere flop dan Emanuelson worden gezien, begrijp ik niet. ADO speelde tegen kampioenkandidaat PSV, die er meester in is het spel van de thuisspelers te ontregelen. Emanuelson pakt een rode kaart door eigen toedoen, tegen een promovendi die je grotendeels zelf het spel laat maken.
    Vind ik leuk
    JohanD +448
    maandag 17 september 2018 om 12:48
    Afdankertjes van City doen het goed in Breda..
    Vind ik leuk
    PeterAdo +344
    maandag 17 september 2018 om 12:49
    ADO had een collectieve offday helaas, in normale doen geven ze veel beter partij
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 17 september 2018 om 12:52
    Meijers was een drama, en dat is normaal nooit. Maar goed, uitgehuild en op naar de volgende. Dit kan je weleens overkomen, hoop dat het een leermoment is geweest.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 12:52]
    Vind ik leuk
    ficusje +2383
    maandag 17 september 2018 om 12:57
    Misschien is psv gewoon erg goed,zien van het weekend waar ze staan.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 13:03
    Aankomende dinsdag zien we al gedeeltelijk waar ze staan, met hoeveel goals ze der af zullen gaan. Of dat ze het Barca moeilijk kunnen maken.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22644
    maandag 17 september 2018 om 13:07
    4 domme persoonlijke fouten en in de 1e helft was er weinig aan de hand. Je geeft zelf ook de wedstrijd weg, maar goed laten we hopen dat dit een leerzame moment voor ze was en dit nooit meer mag gebeuren!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    maandag 17 september 2018 om 13:59
    Dat klinkt al een stuk realistischer dan dat hielenlikkersverhaal richting PSV van jou afgelopen weekend. PSV is niet zo goed als iedereen zeggen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22644
    maandag 17 september 2018 om 14:16
    Hoezo hielenlikkerverhaal.. ik vind PSV een heel goed team hebben en dat ik ze ALS TEAM beter vind doet niks aan mijn mening af hoor. Heb gewoon respect voor mijn mening en dat heb ik ook voor de jouwe-;)
    Vind ik leuk
    allround +1676
    dinsdag 18 september 2018 om 10:10
    Men zien niet vaak de kwaliteiten van Danny , maar het ontbreken van hem is op het middenveld juist te zien. O.a. Malone is geen controleur.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8731
    maandag 17 september 2018 om 13:43
    Iedere club heeft wel eens een offday en laat het lopen. En van PSV kan je verliezen ! Niets aan het handje !
    Yellow green till we Die !!
    Vind ik leuk
    Korm +37297
    maandag 17 september 2018 om 13:48
    ik vind Meijers al een tijdje niet zo goed, wel een topgozer.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22644
    maandag 17 september 2018 om 14:18
    Die zit ook in een dipje. Komt vast wel goed met hem.
    Vind ik leuk
    Nopain +48
    maandag 17 september 2018 om 13:12
    Ik mis in dit rijtje toch wel berghuis en clasie. Beide zeer ondermaats tegen AZ.
    Vind ik leuk
    Naccerrrr +13
    maandag 17 september 2018 om 13:14
    Waarom staat Verschuren van nac er niet tussen die is al weken de slechtste op de Nederlandse velden!!!
    Vind ik leuk
    Chielus +136
    maandag 17 september 2018 om 13:18
    Heel NAC helaas, Palmer-Brown was ook niet om over naar huis te schrijven en die Fernandes steekt ook in een belabberde staat.
    Vind ik leuk
    RW1913 +2596
    maandag 17 september 2018 om 15:16
    Die van Leer kunnen ze retour afzender sturen. Wat een prutser om die bal door te laten.
    Vind ik leuk
    SCH Fan +154
    maandag 17 september 2018 om 16:49
    Waarom Høegh hij heeft maar 1 helft gespeeld en er kwam in 1e helft 1 tegengoal
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 21:21
    Deze wedstrijd was overduidelijk verkocht.
    Onze chinees heeft hier via zijn stromannen veel geld mee verdiend.
    Dat geld gaat ie uiteraard weer investeren in de selectie.
    Heel slim ook om het tegen PSV te doen en niet tegen Fortuna... dat zou pas opvallen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws