Van Hooijdonk zet vraagtekens bij Bergwijn-verhaal: 'Hans Kraay jr. zei dat'

    Van Hooijdonk zet vraagtekens bij Bergwijn-verhaal: 'Hans Kraay jr. zei dat'

    maandag 17 september 2018 om 18:22

    Na Arno Vermeulen zet ook Pierre van Hooijdonk vraagtekens bij de situatie rond Steven Bergwijn. De PSV'er meldde zich met een blessure af bij Jong Oranje en voegde zich weer bij het elftal van Mark van Bommel. Van Hooijdonk sluit niet uit dat Bergwijn helemaal niet geblesseerd was.

    "Zet het geval Bergwijn af tegen het geval Joël Drommel bij FC Twente, die geschorst wordt, dan mag je toch wel spreken van meten met twee maten", zegt Van Hooijdonk bij Studio Voetbal. Pi-Air vindt het opvallend dat Bergwijn negentig minuten speelde tegen ADO Den Haag, terwijl hij zich daarvoor afmeldde bij de nationale ploeg. "Het blijft een grijs gebied..Binnen no time sta je met 0-4 voor, dan haal je hem er toch af?", doelt hij op de ruime voorsprong van PSV.

    Van Hooijdonk denkt dat er meer aan de hand is. "Ik hoorde Hans Kraay jr. vanmorgen (zondagochtend, red.), die had hem gesproken. Na afloop had hij indirect aangegeven dat er toch wel belangrijke wedstrijden voor hem en PSV te wachten stonden."

    Van Hooijdonk vraagt zich af wat er nu moet gebeuren. "Moet je hem dan oproepen voor het Nederlands elftal als Koeman zegt dat hij hem goed genoeg vindt, of moet je daar consequenties aan verbinden?"

    Vermeulen uitte ook al enige twijfel over de situatie. "Ik zou als KNVB nog even langsgaan bij PSV of hem en even nagaan hoe het nu is gelopen. De KNVB moet daartoe het initiatief nemen."

    Lees ook: Vraagtekens bij 'gek verhaal' Bergwijn: "Ik zou als KNVB langsgaan bij PSV"

    Plaats een reactie

    Voebtal +6587
    maandag 17 september 2018 om 18:24
    Yip
    Vind ik leuk
    Snapje? +6662
    maandag 17 september 2018 om 18:36
    Worden spelletjes gespeeld, is van alle dag, ook toen pi-air speelde.
    Vind ik leuk
    jari4ever +1168
    maandag 17 september 2018 om 18:58
    Idd hoef je geen vraagtekens bij te hebben is gewoon fake blessure volgende 2 interlands ook niet oproepen
    Vind ik leuk
    tannat +13710
    maandag 17 september 2018 om 19:27
    Prima. Alleen maar goed.
    Vind ik leuk
    Gordito +389
    maandag 17 september 2018 om 20:06
    Als er geen enkele speler in de basis staat van het team wat wekelijks de hofleverancier is van het elftal vd week dan worden er spelletjes met psv spelers gespeeld. Eens langs gaan bij de KNVB, zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    maandag 17 september 2018 om 20:26
    Tuurlijk, alleen maar goed dat je je land in de steek laat.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:10
    En janneke
    Vind ik leuk
    RW1913 +2263
    maandag 17 september 2018 om 18:26
    Gezever om niks.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:35
    Welkom in de wereld van Pi-Air.
    Luchthoofd dat het is
    Vind ik leuk
    Foden +4560
    maandag 17 september 2018 om 18:26
    Een speler van Ajax zou dit eens in deze tijd moeten flikken. Dan is de wereld opeens te klein.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:33
    Op hoepelen met je ajax.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 18:50]
    Vind ik leuk
    Foden +4560
    maandag 17 september 2018 om 18:37
    Volwassen reactie voor iemand van 105 jaar oud
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:39
    Ik zeg wat ik denk ik draai er niet om heen.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:40
    Je bent zeker te dik om te draaien
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:41
    Klopt daarom rol ik.
    Vind ik leuk
    Mr. O +1021
    maandag 17 september 2018 om 23:56
    Makkelijk op internet, Ouwe baas ben je!💪🏻
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:47
    Moet jij zeggen met al je getroll.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:57
    Troll Troll Troll ik.kan niet lopen dus ik Rol.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3654
    maandag 17 september 2018 om 19:38
    Dat wisten we al...
    Vind ik leuk
    Dezeun +4563
    maandag 17 september 2018 om 18:35
    We hopen allemaal dat blind zich afmeld
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    maandag 17 september 2018 om 18:39
    In de jaren ‘70 deden de A’dammers onder aanvoering van ene JC niet anders. Sterker nog, hij bepaalde zelf wanneer hij wel/niet meedeed en eiste vervolgens ook nog een hogere winstpremie dan de andere spelers. De pot verwijt de ketel!
    Vind ik leuk
    Foden +4560
    maandag 17 september 2018 om 18:41
    --> in deze tijd
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    maandag 17 september 2018 om 18:47
    Wat heeft een voorval van 40 jaar terug hier mee te maken? En de pot verwijt de ketel? Wat verwijten die heren van toen, nu dan?
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    maandag 17 september 2018 om 18:49
    Het is een reactie op Foden....
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:47
    Ach, is ook allemaal maar net wat iedereen uitkomt. Als het mensen uitkomt om over een periode van 4 jaar te kijken en dan te zeggen dat ajax 0x kampioen is geworden. Maar als je over 8 jaar kijkt is ajax weer t meest kampioen geweest. Bla bla bla, zus en zo.
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    maandag 17 september 2018 om 19:51
    Hij zegt keurig: in deze tijd
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    maandag 17 september 2018 om 20:19
    Dus ook hier lopen jullie Ajax weer achterna..
    Vind ik leuk
    Counterattack +11232
    maandag 17 september 2018 om 20:09
    Maakt geen bal uit.
    Bij een PSV-speler klagen ajax-supporters.
    Bij een Ajax-speler klagen feyenoord-supporters.
    Bij een Feyenoord-speler klagen PSV-supporter.
    Cirkeltje rond. Wereld is groot genoeg om die paar klagers te herbergen.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1481
    maandag 17 september 2018 om 18:28
    Beste Pierre ik zet vraagtekens bij jouw kapper , of zou het een betonvlechter zijn ?
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +507
    maandag 17 september 2018 om 18:30
    Ik vind het wel heel toevallig. Maar ik vind ook dat oud voetballers dat niet mogen zegen. Ze hebben allemaal wel eens een blessure gehad, dat je jezelf afvraagt klopt het wel.
    Vind ik leuk
    R94 +2033
    maandag 17 september 2018 om 18:32
    Is het niet zo dat ze daar bij Jong Oranje iets als een clubarts hebben? Je kunt je dan ook wel afvragen of die gast capabel is als hij een niet geblesseerde speler naar huis laat gaan.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13350
    maandag 17 september 2018 om 18:39
    Precies
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:33
    Ja want dokter van Hooijdonk en Vermeulen weten natuurlijk alle in en outs van de blessure en de gang van zaken. Je zou maar iets mankeren en door deze twee neergezet worden als leugenaar.
    Moet niet gekker worden.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11232
    maandag 17 september 2018 om 20:14
    Precies. En schat het als KNVB-arts of club-arts van ajax of PSV maar eens goed in. Als je de situatie onderschat is het ook niet goed.
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    maandag 17 september 2018 om 18:35
    Tja Pierre, zo noem jij ook iemand je vader terwijl iedereen in je omgeving weet dat hij het niet is. Soms moet je dingen laten gaan.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1887
    maandag 17 september 2018 om 18:52
    OUCH!!
    Vind ik leuk
    Snapje? +6662
    maandag 17 september 2018 om 18:38
    Bergwijn was helemaal niet geblesseerd.... dat snapt een kind.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1091
    maandag 17 september 2018 om 18:39
    Stelletje gefrustreerde nitwits.
    Iemand bij voorbaat al veroordelen zonder dat ze weten hoe het zit.
    Zegt meer over die witte belchinees en onze nationale pleeborstel.
    Ik zou zeggen, get a life minkukels. 🤣🤣
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    maandag 17 september 2018 om 18:55
    Probleem is dat PSV er waarschijnlijk niet heel open in is, en ivm AVG ook niet kan. En Bergwijn mag er waarschijnlijk niks over zeggen van PSV. Dus krijg je invullingen van anderen. Zo doet bijna iedereen dat hier. Sommigen weten ook precies wat er in de bestuurskamer van bijv. Ajax afspeelt. Ligt allemaal heel makkelijk. Afhankelijk van je clubvoorkeur.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4260
    maandag 17 september 2018 om 19:27
    Probleem is dat mensen de feiten niet willen zien, hij heeft zich gemeld, getraind, daarna de belessure gemeld. Het was ook toen al duidelijk dat de blessure niet langdurig zou zijn. Azijn zeikers zijn het.
    Vind ik leuk
    Chielus +126
    maandag 17 september 2018 om 18:45
    Hans kraay zei dat??? Haha als er een slechte verslaggever is is hij het. Het is niet voor niets dat de meeste trainers en spelers niet met hem een fijn interview kunnen doen. Om over pierre zelf te zwijgen
    Vind ik leuk
    MN223 +1034
    maandag 17 september 2018 om 18:51
    De KNVB moet inderdaad het initiatief nemen en excuses aanbieden voor dit waanzinnige selectiebeleid.
    Vind ik leuk
    Pimman +3859
    maandag 17 september 2018 om 18:59
    Je kan het Bergwijn niet eens kwalijk nemen. Het is de PSV-leiding die vrijwel zeker dit op hun geweten hebben..dit kan geen toeval zijn daar is iedereen het over eens. Zeer onprofessioneel van PSV!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:22
    Bergwijn heeft groot gelijk. En als ze hem niet weer oproepen kan hij zich altijd laten naturaliseren tot Marokkaan.
    Vind ik leuk
    Bullet +3092
    maandag 17 september 2018 om 19:53
    Ze hoeven hem toch ook niet op te roepen? Sinds wanneer bepalen hij en zijn club dat hij daar recht op heeft?!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    maandag 17 september 2018 om 22:02
    Hahahahaha ja ge denkt toch ni da Ronald Koeiman aan de touwtjes trekt Oranje 2 pleur toch op met PSV spelers af te zeiken. 😂
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2274
    maandag 17 september 2018 om 19:00
    Waar men zich al niet druk om maakt.. ik vind het sowieso al on Nederlands om spelers te straffen voor het uiten van de vrije mening.. moet daar niet eens naar worden gekeken? Drommel heeft toch ook gewoon het recht op zijn eigen mening / keuze...
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    maandag 17 september 2018 om 20:26
    Mening ja, keuze ook.. echter heeft hij de regels al geaccepteerd en eerdere keuzes werken nog wel eens door.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    maandag 17 september 2018 om 19:08
    Tjonge jonge Pierre, Arno, Kraaij jr ga gauw allke drie bij sbs6, of sbs9 nog beter, werken met funny videobandjes...

    En het is al 19.07 uur en amper een bericht van Frenkie...is hij na Groningen onzichtbaar gebleven?
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 19:09]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:20
    van Hooijdonk hoeft zich helemaal niets af te vragen. Een speler gaat toch naar huis met goedkeuring van een KNVB arts.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:25
    Je bent onschuldig,tenzij tegendeel bewezen wordt,en licht geblesseerd is ook geblesseerd.
    Pi-ar zit weer lekker te janken zonder het te kunnen onderbouwen. Kansloos,en alle amsterdammers maar schreeuwen uit angst en pi-ar hapt zonder eerst zijn huiswerk te doen.
    Vind ik leuk
    GlennBram +224
    maandag 17 september 2018 om 21:41
    Zit er toch niet zo over te zeiken hij was gewoon geblesseerd klaar af.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 21:47
    Ajax gezinde opmerkingen van 2 die voor ajax zijn
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1846
    maandag 17 september 2018 om 21:59
    Van Hooidonk please man ga toch iets leuks die met ouw vrouw of minnares of vriend doen neem een hobbie werkelijk,.. boeit ni wa gij dr van vindt 😂
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 22:00]
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    maandag 17 september 2018 om 22:07
    Helemaal geen.gek verhaal, Bergwijn had gewoon geen blessure.
    Vind ik leuk
    repeP +1246
    dinsdag 18 september 2018 om 00:49
    Arme Drommel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Hooijdonk zet vraagtekens bij Bergwijn-verhaal: 'Hans Kraay jr. zei dat'