'Barcelona moet beducht zijn voor 'maximale moeilijkheid' tegen PSV'

'Barcelona moet beducht zijn voor 'maximale moeilijkheid' tegen PSV'

Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 08:50di 18-09-2018 om 08:50

FC Barcelona moet op zijn hoede zijn voor PSV, stelt Miguel Rico, de adjunct-hoofdredacteur van Mundo Deportivo. Hoewel PSV op papier de minst aansprekende naam is in Groep B, verwacht Rico geen walk-over voor de Catalanen.

De journalist noemt de wedstrijd tegen PSV juist een affiche van 'maximale moeilijkheid'. 'De Nederlandse kampioen heeft niets te verliezen. Ze kunnen zonder druk spelen', schrijft Rico in zijn column voor MD. 'Barcelona, Tottenham en Internazionale, in die volgorde, zijn het aan hun stand verplicht om door te gaan. Mark van Bommel en zijn ploeg mogen tevreden zijn met een derde plek, maar zullen ongetwijfeld voor meer gaan.'

Volgens Rico kan de Eredivisie-kampioen als 'sleutel' in de Champions League-poule fungeren. 'Daarom moet Barcelona PSV bijzonder serieus nemen. Elk punt dat zij binnenhalen, kan goud waard zijn voor de overige twee favorieten.'

Poll

Wat wordt Barça-PSV?

(14260 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 18 september 2018 om 08:53
Als Messi 5 minuten geconcentreerd legt hij er met gemak 3 achter Jeroen Zuur.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 09:07
Kappen met zuigen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 10:16
Heb wel iets warms voor je in je neuzen muiltje
Vind ik leuk
mcmodd +25945
dinsdag 18 september 2018 om 10:37
Koude fan van Ajax, je kunt plagen en pesten. In jouw geval noem ik het geen plagen meer. Het is ook in het belang van Ajax als PSV punten haalt vanavond. En je komt ook niet weg met: het is humor. Als je te lang achtereen met hetzelfde grapje komt, lacht echt niemand meer. Zelfs likes van clubgenoten kan je inmiddels wel vergeten, tenzij ook zo dom koppig blijven vasthouden aan een vastgeroest ‘grapje’
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:34
Lullo
Vind ik leuk
ArieBombarie +42148
dinsdag 18 september 2018 om 08:53
1-2 voor PSV. Keihard dr op gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 08:54
PSV die aanvallend speelt. Hah.
Vind ik leuk
ArieBombarie +42148
dinsdag 18 september 2018 om 09:01
Om 1-2 te winnen hoef je niet aanvallend te spelen.
Zoet gaat uitblinken. Schwaab gaat vlammen. Hendrix knalt er een paar uit. Pereiro maakt een penalty en Lozano rondt een vlijmscherpe counter af.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 09:11
Voor de grootste kans op je laatste voorspelling mag ik hopen dat De Jong speelt.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 09:11]
Vind ik leuk
ArieBombarie +42148
dinsdag 18 september 2018 om 10:11
Tuurlijk speelt Luuk.
Van Bommel gaat echt niet zijn enige spits in vorm dr uit halen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 10:19
Denk ik ook. Sommige PSV'ers hier willen Gutiérrez in de basis op kosten De Jong. Lijkt me echt niet handig.
Vind ik leuk
Zultkop +6367
dinsdag 18 september 2018 om 09:34
Jij bent gematigd positief :)
Vind ik leuk
GOAL! +661
dinsdag 18 september 2018 om 09:08
Je vergeet fusion voor hah...
Vind ik leuk
Mari +11717
dinsdag 18 september 2018 om 09:43
PSV onder Bommel speelt heel anders, aantrekkelijker!, dan het schijtbakkenbakken voetbal van Cocu
Vind ik leuk
Mari +11717
dinsdag 18 september 2018 om 09:42
Nee, 1-1
of een ongelooflijk pak slaag
Vind ik leuk
RtdDub +13420
dinsdag 18 september 2018 om 09:01
En uit de serie "Wist je dat?"

De scheids van vanavond floot van het weekend nog in Saudi Arabie en trok 5x geel in ene bloedeloze 0-0
Vind ik leuk
3Bier +12581
dinsdag 18 september 2018 om 09:05
Nee, dat wist ik niet.
Vind ik leuk
RtdDub +13420
dinsdag 18 september 2018 om 09:07
Wilde je het weten?

Ik eigenlijk niet maar wilde wel weten wie er floot zodat ik wat geld op een kaart voor Angelino kan zetten.
En toen zag ik dit.
Deze fluitert houdt wel van met kaarten wapperen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 09:09
Verdeelt die ze wel gelijkmatig?
Vind ik leuk
RtdDub +13420
dinsdag 18 september 2018 om 09:16
https://int.soccerway.com/referees/a-sidiropoulos/98310/matches/

Ga maar kijken
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 09:25
Sodeju. Vooral in de wedstrijden tussen AEK en Olympiacos strooit die grif...
Vind ik leuk
RtdDub +13420
dinsdag 18 september 2018 om 09:30
Ja... nou..... dat is dan ook wel een redelijk speciaal potje.
Daar lopen ze met pistolen het veld op als het moet.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 09:32
I know en ze zwaaien ermee ook. Dit is zeker extreem maar ook zijn gemiddelde is vrij
Vind ik leuk
Tfoe +3890
dinsdag 18 september 2018 om 09:11
Dan vliegen er een paar af.Barca thuis voor 100.000 man.
Vind ik leuk
RtdDub +13420
dinsdag 18 september 2018 om 09:19
Zit nog niet halfvol vanavond.
En die 100.000 zijn vaak zat al zo stil als een muis dus de helft daarvan zal niet veel herrie maken.
Echte fans zijn zo langzamerhand dat stadion wel uitgewerkt en het is nu een evenement voor dagjesmensen uit Europa en Azie.
Vind ik leuk
UitdeBijlmer +3477
dinsdag 18 september 2018 om 09:24
De echte fans hopen nu op een kaartje in de VS.. ;)
Vind ik leuk
Zultkop +6367
dinsdag 18 september 2018 om 09:32
Messi kan zeer professioneel uitgeschakeld worden.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:21
Dat kan zeker, maar waarschijnlijk niet door schwaab of viergever... desondanks hoop ik op een stunt vanavond, als ze zondag maar verliezen.
Vind ik leuk
Zultkop +6367
dinsdag 18 september 2018 om 12:29
Zelfs door schwaab of 4gever, Messi haalt het einde van de wedstrijd niet in dat scenario.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 16:07
Hahahaha op die fiets zou het idd kunnen maar zie jij viergever echt messi de wedstrijd uit schoppen? Daar is ie niet meedogenloos genoeg voor denk ik. 😉
Vind ik leuk
Zultkop +6367
dinsdag 18 september 2018 om 16:16
Misschien doet ie het per ongeluk....Viergever ziet er soms best wat klunzig uit, drijft zijn vrouw tot wanhoop omdat ie alles uit zijn handen laat vallen....
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 09:45
Batistuta power simpel hard jagen storen op de man no fear Scoruh tot eind strijd
Vind ik leuk
Pagan1964 +3714
dinsdag 18 september 2018 om 11:12
Ik hoop dat P.S.V. wint maar denk dat het 4-0 wordt
Vind ik leuk
Korm +39365
dinsdag 18 september 2018 om 11:52
precies zoals de journalist schrijft. Ik denk dat PSV nog wel derde kan worden gezien ik Inter niet best vind voetballen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws