Update: Van Bronckhorst heeft nieuws over 'Jörgensen-momentje': Voelde wat

    Update: Van Bronckhorst heeft nieuws over 'Jörgensen-momentje': "Voelde wat"

    dinsdag 18 september 2018 om 14:39

    Het lijkt erop dat Nicolai Jörgensen opnieuw geblesseerd is geraakt in een oefenwedstrijd van Feyenoord. De Rotterdammers speelden dinsdag een oefenwedstrijd tegen Jong Feyenoord.

    De Deen, die zondag ook invaller was in het competitieduel met AZ, begon bij Feyenoord in de basis. Verder speelden onder meer Kenneth Vermeer Bart Nieuwkoop, Renato Tapia, Dylan Vente en Luis Sinisterra mee bij de Rotterdammers. De reserves van Feyenoord kwamen volgens RTV Rijnmond op voorsprong via goals van Jörgensen en Mo El Hankouri.

    Later ging het ogenschijnlijk toch mis voor de spits van Feyenoord. Volgens Rijnmond verliet Jörgensen geblesseerd het trainingsveld. Hij voelde aan de voet en hinkte naar binnen. Daar wordt hij behandeld. Over de ernst van de blessure is nog niets bekend. 

    Een terugval zou slecht nieuws betekenen voor de Rotterdammers. De Deens international raakte na het WK geblesseerd aan zijn voet en miste de volledige voorbereiding van de Rotterdammers, maar leek op de weg terug.

    Update 14.39: Jörgensen heeft dinsdagmiddag géén serieuze blessure opgelopen tijdens de training. Trainer Giovanni van Bronckhorst zegt dat voor de camera van Feyenoord TV. "Nico had een momentje, voelde wat in zijn voet. Daardoor is hij naar binnen gegaan. Gelukkig is er geen schade. (...) Het ziet er niet ernstig uit."

    Plaats een reactie

    Janzijnvader +15650
    dinsdag 18 september 2018 om 11:38
    Man van glasch.
    Vind ik leuk
    13 +13169
    dinsdag 18 september 2018 om 11:48
    Wat me opvalt, is dat zijn blessures altijd of bijna altijd het gevolg zijn van deelname aan de Deense selectie.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    dinsdag 18 september 2018 om 12:10
    Want?
    Stonden die langs het veld vandaag?
    Vind ik leuk
    13 +13169
    dinsdag 18 september 2018 om 12:12
    Ik betwijfel of dit een nieuwe blessure is. Hij had een voetblessure als gevolg vh WK en nu greep hij volgens dit topic naar zijn voet. Lijkt dus op helaas opnieuw opspelen zelfde blessure.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    dinsdag 18 september 2018 om 12:21
    Okay...
    Nog even de verdere info afwachten dan maar

    Lullig voor hem!
    Vind ik leuk
    Voebtal +6605
    dinsdag 18 september 2018 om 13:07
    Allebei de Deense spitsen in Nederland!
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2792
    dinsdag 18 september 2018 om 14:00
    Glazensson/ Glasberg
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 14:01]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:27
    Bedankt voor weer een glimlach op mijn gezicht. Je legt de lat wel erg hoog.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:38
    Kut!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21703
    dinsdag 18 september 2018 om 11:46
    Nou en of.. hoop dat de blessure meevalt.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16609
    dinsdag 18 september 2018 om 11:52
    Voor jullie zeker ja, hoop dat het mee valt..
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:12
    Volgens mijn zijn voet hoor.
    Vind ik leuk
    Gypsy +24
    dinsdag 18 september 2018 om 13:52
    Dus niet zijn kut?
    Vind ik leuk
    JustH +15561
    dinsdag 18 september 2018 om 14:21
    Als het tegenzit, zit alles tegen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:33
    Toch geen kut bij Jorgensen tenzij hij/zij een transgender is😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:38
    De Rotterdamse Dolberg
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16609
    dinsdag 18 september 2018 om 11:53
    Begint het wel op te lijken ja, balen voor beide spelers..
    Vind ik leuk
    DrJ +1053
    dinsdag 18 september 2018 om 12:56
    Of de Rotterdamse Romero
    Vind ik leuk
    RtdDub +13139
    dinsdag 18 september 2018 om 13:04
    Met dit verschil dat Jorgensen geblesseerd raakt tijdens voetballen en Dolberg geblesseerd raakt tijdens het herstellen van blessures.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:18
    En Romero geblesseerd geboren is.
    Vind ik leuk
    Pretjoodje +650
    dinsdag 18 september 2018 om 11:38
    Wat is dat toch met die Deense spitsen.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9087
    dinsdag 18 september 2018 om 11:41
    Danish Dynamite in de botten en gewrichten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:51
    Jorgensen is wel erg snel op zijn teentjes getrapt :). Hoop dat het niks ernstigs is voor hem.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +708
    dinsdag 18 september 2018 om 14:04
    Misschien langs dokter Deen?
    Vind ik leuk
    Swout +548
    dinsdag 18 september 2018 om 11:39
    Zonde hoor. Echt een type spits die Feyenoord hard nodig heeft op het moment. Wat is dat toch met die Deense spitsen.. Als ze een blessure krijgen komen ze er bijna niet vanaf.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21703
    dinsdag 18 september 2018 om 11:50
    Danish butter cookies
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:40
    Naar voor hem en erg vervelend voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    De fries +765
    dinsdag 18 september 2018 om 11:40
    Die van Bronckhorst had het toch aardig gezien; voorzichtig brengen ..
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4294
    dinsdag 18 september 2018 om 11:56
    Volgende keer inderdaag beter wachten tot blessure tijd met hem inbrengen
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    dinsdag 18 september 2018 om 11:40
    Tja, ze hebben van Persie nog he.
    Denk dat Feyenoord met hun selectie ze moeten richten op plaatsen 4 en 5 samen met Vitesse.
    Vind ik leuk
    13 +13169
    dinsdag 18 september 2018 om 11:46
    Echt, denk je dat we zo hoog kunnen komen 🤓
    Vind ik leuk
    pinkelman +4180
    dinsdag 18 september 2018 om 11:55
    Denk ik wel gezien clubs als Heerenveen en utrecht ver zijn terug gevallen. Samen met Vitesse denk ik dat Feyenoord zal strijden voor plek 4 a 5.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:58
    Dat domme gelul dat AZ boven Feyenoord gaat eindigen..... dat gaat dit seizoen echt niet gebeuren. 2 punten uit de laatste 3 wedstrijden.... wat een super team pfff
    Vind ik leuk
    13 +13169
    dinsdag 18 september 2018 om 12:00
    Zullen we de beker ook maar meteen weggeven in de 1e wedstrijd? Anders halen we die 4e of 5e plek natuurlijk nooit.
    Vind ik leuk
    Deck010 +7268
    dinsdag 18 september 2018 om 12:06
    Beetje onderschat. Dan ga jij er vanuit dat AZ 3e wordt?
    Als ze met deze selectie blijven spelen lijkt me dat niet reëel.
    Ze missen een scorende spits en een goede rechtsback.
    Ik schat de kans op plaats 3 voor Feyenoord toch hoger in.
    Vind ik leuk
    13 +13169
    dinsdag 18 september 2018 om 12:19
    Lees net op fr12 dat St. Juste en Haps op training ontbraken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 12:19]
    Vind ik leuk
    Deck010 +7268
    dinsdag 18 september 2018 om 12:21
    Haps zou nog individueel binnen trainen vandaag. Hoop dat St. Juste niet ook geblesseerd is want dan hebben we zondag wel een probleem tegen Utrecht :-(
    Vind ik leuk
    13 +13169
    dinsdag 18 september 2018 om 12:28
    Zondag was er wat met hem, maar hij speelde de wedstrijd toch uit. Hopelijk alleen maar extra rustdagje als voorzorgsmaatregel. Hoop dat het Advocaat-effect nog ff op zich laat wachten.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2279
    dinsdag 18 september 2018 om 12:44
    Feyenoord wordt ook met dit elftal gewoon 3e wel met een straat lengte achter maar gewoon 3e
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6156
    dinsdag 18 september 2018 om 11:41
    wat is er toch aan de hand met die Zweedse spitsen in NL
    Vind ik leuk
    Korm +35578
    dinsdag 18 september 2018 om 11:42
    laten we inderdaad alle scandinaviers over 1 kant scheren ;)
    Vind ik leuk
    The Iceman +9087
    dinsdag 18 september 2018 om 11:43
    Altijd hetzelfde met die Finnen!!!1!1!!!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3652
    dinsdag 18 september 2018 om 11:47
    Met getinte huidskleur zeker? Die Finnen bedoel jij 😅
    Vind ik leuk
    The Iceman +9087
    dinsdag 18 september 2018 om 11:58
    Daar heb ik niet zoveel last van, maar die Lappen met hun rendieren maken het wel bont. Altijd wheeley zetten enzo.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4294
    dinsdag 18 september 2018 om 11:57
    Die noren ook hoor. Ook altijd wAt
    Vind ik leuk
    Hyena +28772
    dinsdag 18 september 2018 om 11:41
    Worden die Denen allemaal van glas gemaakt?
    Vind ik leuk
    The Iceman +9087
    dinsdag 18 september 2018 om 12:02
    Geen Lego iig, dat is een stuk sterker.
    Vind ik leuk
    Korm +35578
    dinsdag 18 september 2018 om 11:41
    Ajax heeft dolberg, PSV heeft Romero en Feyenoord Jorgensen.
    Zo dat is ook gelijk getrokken ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:48
    Mijn gedachten ook! Die jongens hebben gewoon geen geluk. Ik denk wel dat het veel te vroeg is om ze af te schrijven. Tot dus verre lijken zeer jeugdige jongens als Dolberg en Romero het fysieke geweld van de Eredivisie op hun leeftijd nauwelijks aan te kunnen. Jorgensen is wat ouder en daarom dus domme pech. Hij heeft daarnaast ook een WK in de zomer gehad. Het lichaam kan dit allemaal moeilijk bolwerken. Ik denk dat ze daarom een competitie als de de Premier League voor een jaar of 2-3 uit hun hoofd moeten zetten. Mooi eigenlijk, dan kunnen we nog even genieten van deze talenten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 11:51]
    Vind ik leuk
    13 +13169
    dinsdag 18 september 2018 om 11:51
    Romero is helemaal niet toegekomen aan de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:54
    Klopt .... maar wel aan de trainings intensiteit die daarbij hoort. Daar komen immers de meeste blessures uit voort.
    Vind ik leuk
    Korm +35578
    dinsdag 18 september 2018 om 11:55
    ben ik met je eens..
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:00
    Romero heeft nog zak bewezen of gepresteerd.... nauwelijks een vergelijk.
    Vind ik leuk
    Korm +35578
    dinsdag 18 september 2018 om 12:02
    bedoel dat alle 3 clubs geblesseerde spitsen heeft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:04
    Snap ik ,maar zowel Dolberg als Romero zijn nauwelijks basisspelers te noemen. Dat geld niet voor Jorgensen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:07
    Ja klopt ... maar is ook wel erg jong nog. Hetzelfde als Dolberg eigenlijk. Het gaat er gewoon om dat het lijkt alsof ze alle drie overbelast zijn. Het lichaam heeft maar beperkte reserves en dat is voor iedere speler anders.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:41
    Het zit wel bizar tegen! hopelijk valt het mee.
    Vind ik leuk
    rinirat +2457
    dinsdag 18 september 2018 om 11:42
    Helaas is dit eigenlijk ook geen nieuws...
    Na een WK en lang seizoen...gewoon wat overbelast en blessure gevoelig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:43
    Juist nu FC met Dickie op bezoek komt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:53
    Gelukkig hebben we van Persie nog! Zo sterk als een beer kennelijk 😊
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 12:12]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:43
    Van je teamgenoten met je het hebben hahahaha. Nee zonder dollen het is te hopen voor Nicolai en heel Feyenoord dat het niks ergs is.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3652
    dinsdag 18 september 2018 om 11:44
    Die Boilessen was bij Ajax ook altijd geblesseerd
    Vind ik leuk
    13 +13169
    dinsdag 18 september 2018 om 11:53
    En die Schöne dan weer niet 🙃
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3652
    dinsdag 18 september 2018 om 11:57
    Er zijn natuurlijk uitzonderingen 😉
    Vind ik leuk
    buddha +8767
    dinsdag 18 september 2018 om 12:31
    Litmanen viel we mee.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +223
    dinsdag 18 september 2018 om 11:46
    Ook een domper voor Feyenoord. Hij is oprecht 1 van de enige Feyenoord 1 waardig spelers..
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8765
    dinsdag 18 september 2018 om 12:09
    1 van de enige is wel erg alleen
    Vind ik leuk
    Gary Oak +223
    dinsdag 18 september 2018 om 12:15
    Veel spelers vind ik maar 6'jes dit jaar. Alleen bij bijvoorbeeld Haps denk ik die gaat het nog verschoppen.
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8765
    dinsdag 18 september 2018 om 12:20
    Moet die niet continu geblesseerd zijn
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    dinsdag 18 september 2018 om 11:47
    Spitsen in Nederland van top 3 geblesseerd. Complotje iemand?

    Schuld van de Russen??
    Vind ik leuk
    cj_fey +4260
    dinsdag 18 september 2018 om 11:51
    Ik denk het, maar Poetin ontkent!
    Vind ik leuk
    Floaz +970
    dinsdag 18 september 2018 om 12:06
    Nee dat heet karma, Boadu zogenaamd binnen de regels tackelen, karma komt altijd hard terug
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:11
    Verschil is wel dat eigenlijk Jorgensen en Dolberg echt eerste spitsen zijn. Voor Boadu geldt dat in mindere mate. Romero is een reserve die pas echt gebracht moet worden als Lozano Eindhoven gaat verlaten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 12:12]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:18
    Ja, Romero staat momenteel in de wijnkelder...
    Ik mag aannemen dat voor het bedrag dat ze betaald hebben iets meer verwacht werd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:29
    Ach ... een Petrus moet ook een aantal jaar liggen. Bovendien, een recente jaargang heb je ook niet voor een appel en een ei.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 12:37]
    Vind ik leuk
    plein19 +2044
    dinsdag 18 september 2018 om 11:53
    Hij had meteen verbetering kunnen brengen. Gelukkig is er volgens Jens nog meer dan voldoende kwaliteit aanwezig
    Vind ik leuk
    guusje +1121
    dinsdag 18 september 2018 om 12:01
    wat een watje, die zeurgensen..... altijd wat.
    Vind ik leuk
    13 +13169
    dinsdag 18 september 2018 om 12:08
    Maar wel genoten van überwatje Robben WK 2014? 😱
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 12:08]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31556
    dinsdag 18 september 2018 om 12:05
    Dolberg 2?
    Vind ik leuk
    Mama +76
    dinsdag 18 september 2018 om 12:13
    Begin een beetje aan Tomasson te denken.
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1170
    dinsdag 18 september 2018 om 12:43
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 13:00]
    Vind ik leuk
    13 +13169
    dinsdag 18 september 2018 om 12:57
    Een knipoog maakt aanzetten tot haat niet goed.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5109
    dinsdag 18 september 2018 om 12:53
    Feyenoord maakt toch gebruik van die Verheyen of hoe hij ook heet? Die blijft altijd zo stil bij Feyenoord. Terwijl hij het liefst altijd een grote mond heeft. Gek?!!!!
    Vind ik leuk
    Cookee +10641
    dinsdag 18 september 2018 om 13:11
    Op welk merk schoenen voetbalt hij die Jorgensen?
    Bizar dat Feijenoord zo grossiert in blessures al jarenlang, zit die knoeier daar nog die Raymond verheyen of zo? Is toch raar of niet dan?
    Vind ik leuk
    rinirat +2457
    dinsdag 18 september 2018 om 15:00
    Flut trainer ver over datum maakt geen speler beter helaas,en durft niet met de jeugd verder te gaan.
    Jorgensson na WK wat overbelast.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31556
    dinsdag 18 september 2018 om 15:06
    Update: Van Bronckhorst heeft nieuwe over 'Jörgensen-momentje.

    Huh?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1305
    dinsdag 18 september 2018 om 17:03
    Ik voel ook wat. Ik voel een zeurspits aankomen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:36
    Heel vervelend voor Jorgensen maar voor Feyenoord zou het niet erg zijn als hij er net zo lang uit zou liggen als de spits van AZ die door de moordaanslag van Bottegijn op een gruwelijke wijze
    moedwillig het ziekenhuis in geschopt werd. Onze topscheidsrechter heeft hier in eerste instantie niet op gereageerd ook de KNVB stelt blijkbaar geen nader onderzoek in, onbegrijpelijk. Naar mijn mening wordt niet gevraagd maar die wil ik toch gematigd uitspreken Bottegijn had met rood het veld moeten verlaten en een minimale schorsing van 7 wedstrijden dienen te krijgen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 17:48]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws