Eredivisie-topper tussen PSV en Ajax in handen van Makkelie

    Eredivisie-topper tussen PSV en Ajax in handen van Makkelie

    dinsdag 18 september 2018 om 12:31

    Danny Makkelie is door de KNVB aangesteld al scheidsrechter bij de wedstrijd PSV - Ajax. Hij wordt in Eindhoven bijgestaan door grensrechters Mario Diks en Hessel Steegstra. Vierde official is Allard Lindhout, Bas Nijhuis en Johan Balder fungeren als VAR en assistent-VAR. 

    Zondag wordt er om 16:45 afgetrapt door de huidige nummer één en twee van de Eredivisie. PSV wist met vijftien punten uit vijf wedstrijden tot nu toe de volle buit te pakken, Ajax volgt op korte afstand met dertien punten door tijdens de eerste speelronde gelijk te spelen tegen Heracles Almelo.

    Dennis Higler is de arbiter bij Feyenoord - FC Utrecht en Erwin Blank debuteert als scheidsrechter in de Eredivisie. Hij fluit op vrijdagavond de wedstrijd tussen Heracles Almelo en De Graafschap. 

    Voor Serdar Gözübüyük wacht er een wedstrijd in de Keuken Kampioen Divisie. Hij fluit vrijdag om 20:00 de wedstrijd tussen Telstar en FC Twente.

    Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

    Poll

    Is Danny Makkelie de juiste man om PSV - Ajax te fluiten?

    (529 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 18 september 2018 om 12:33
    Had liever Nijhuis gezien
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7611
    dinsdag 18 september 2018 om 12:35
    Dit jaar is de KNVB voor PSV dus de scheids maakt niet uit😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:41
    Het wordt weer makkelie in eindhoven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:44
    Makkelie? Dan worden de clubs beiden benadeeld...
    Vind ik leuk
    13 +13096
    dinsdag 18 september 2018 om 13:06
    Gelijkspelletje dus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:06
    Kuiper, best man for the job!!!
    Vind ik leuk
    zwollie +7461
    dinsdag 18 september 2018 om 13:41
    Gelukkig geen Naaihuis.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16362
    dinsdag 18 september 2018 om 12:33
    En wie is de VAR dan?
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4764
    dinsdag 18 september 2018 om 12:36
    Die zetten ze uit zodat ze ons (Ajax) Oneerlijk voordeel kunnen geven indien nodig . Denk maak hem maar vast voordat iemand anders het doet.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16362
    dinsdag 18 september 2018 om 12:46
    Kom maar op met dat voordeel dan! hahaha
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4764
    dinsdag 18 september 2018 om 12:48
    Wordt een mooie pot, Zowel Psv als Ajax zijn dit jaar sterker dan de afgelopen 5-10 jaar.
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +15608
    dinsdag 18 september 2018 om 12:37
    Erica Terpstra.
    Vind ik leuk
    Ron777 +75
    dinsdag 18 september 2018 om 12:38
    Ik denk blom of nijhuis
    Vind ik leuk
    2cents +54945
    dinsdag 18 september 2018 om 12:53
    Nijhuis is de VAR.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16362
    dinsdag 18 september 2018 om 13:02
    Die laat dus alles gewoon doorgaan.. ;-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:05
    Dan kun je hem wel uitzetten....Beugelsdijk werd maar gewisseld door Fons .aar die had al genoeg voor 2 rode kaarten...
    Vind ik leuk
    McRobbos +721
    dinsdag 18 september 2018 om 12:34
    Ben heel erg benieuwd naar deze pot. Verwacht een 3-1
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:47
    Hier kijk ik al zolang naar uit. Slaat PSV een gat, dan mask ik mij tot de winterstop gern zorgen
    Vind ik leuk
    13 +13096
    dinsdag 18 september 2018 om 12:35
    Jaaaa, we kunnen weer over het Makkelietje beginnen 😈
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:35
    PSV begint dus gelijk met een man of 3 meer.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2156
    dinsdag 18 september 2018 om 12:37
    Haha de angst zit er goed in dus meteen maar excuses zoeken
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 18 september 2018 om 13:01
    Angst voor de derde club van Nederland? Nee hoor.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2156
    dinsdag 18 september 2018 om 15:25
    Jij bent dus zo dom dat je niet eens weet dat Ajax tegen PSV speelt?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:39
    Hoezo FopNeusje? Ben je bang dat die Ajax-spelers, zoals de (na)schoppende Siem de Jong en Tagliafico op 15 april j.l., weer tegen terecht gegeven rode kaarten gaan krijgen van Makkelie?
    Vind ik leuk
    13 +13096
    dinsdag 18 september 2018 om 12:46
    Jij bent het Makkelietje dus alweer vergeten en denkt dat Makkelie en vast ook Nijhuis altijd alleen maar een fopneus trekken tegen Ajax 🤡
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 12:52]
    Vind ik leuk
    3Bier +8631
    dinsdag 18 september 2018 om 12:51
    Hee Fopneus jij bent toch voor Ajax? Reageer dan als een Ajacied.
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +15608
    dinsdag 18 september 2018 om 12:36
    Ik zet 100 Euro op de wedstrijd dat er minstens 6 gele kaarten, 3 rode kaarten en 2 penalty's worden gegeven.
    Vind ik leuk
    Tictac +102
    dinsdag 18 september 2018 om 12:39
    Die weddenschap ga ik wel aan dat het niet zo is... Zal ik mijn rekeningnummer vast geven?
    Vind ik leuk
    Jackhalls +178
    dinsdag 18 september 2018 om 12:39
    Laten zien !!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:58
    Dat zou me niet verbazen Jan.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6063
    dinsdag 18 september 2018 om 13:09
    Als je niet ken winnen, moet je zorgen dat je niet verliest.
    Vind ik leuk
    R94 +2033
    dinsdag 18 september 2018 om 12:36
    Dan heb je een scheidsrechter die het erg goed deed tijdens het WK en geef je die Emmen - PEC. Wat een grap weer.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    dinsdag 18 september 2018 om 12:42
    Hup Emmen, bij Pec een trainerswissel na het weekend.
    Vind ik leuk
    Henkie3e +74
    dinsdag 18 september 2018 om 12:58
    Nou,onderschat de derby Emmen - PEC niet ;)

    Maar ik begrijp je punt.
    Kuipers fluit altijd de klassiekers tussen Ajax en Feyenoord al, meestal fluit hij wel in het voordeel van Ajax.
    Makkelie had ik zeer zeker de wedstrijd PSV - Ajax niet gegund.. Dan eerder Bas Nijhuis.
    Vind ik leuk
    Jackhalls +178
    dinsdag 18 september 2018 om 12:39
    Liever de beste scheids van nl bjorn kuipers
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:39
    Ach ja, prima toch.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:46
    Zondag dus een makkie. 2-4
    Vind ik leuk
    Pretjoodje +638
    dinsdag 18 september 2018 om 12:47
    Mooi, kunnen we er weer 3 punten bijschrijven.
    Vind ik leuk
    Ron83 +190
    dinsdag 18 september 2018 om 12:48
    Van je eigen kracht afgaan. Dan ben je niet ‘hopelijk’ afhankelijk van een scheids... mogen de beste winnen!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 12:49]
    Vind ik leuk
    Broekie +466
    dinsdag 18 september 2018 om 12:49
    Invloed van scheidsrechter is wat beperkter sinds de VAR. Laat de beste winnen.
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +504
    dinsdag 18 september 2018 om 12:51
    Gewoon schadebeperking. Minimaal een gelijkspel er proberen uit te halen. Meer verwacht ik niet maar dat hoeft ook niet perse. Een punt is een punt.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 18 september 2018 om 13:01
    Minder dan drie punten zou een schande zijn voor Ajax.
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +504
    dinsdag 18 september 2018 om 13:03
    Je bedoeld een schande van Ten Hag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:55
    Jalalalaa Danny makkelie makkelie,
    Dannnyyy makkelieee.


    Hij wordt al jaren toegezongen in de arena, verwacht dat die wat terug doet.
    Vind ik leuk
    Summit +562
    dinsdag 18 september 2018 om 13:02
    Na die teksten wordt vaak gescandeerd dat zn moeder een bepaald beroep heeft... ;p
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:59
    3 penals voor PSV voor iig... De Jong zal nog eens struikelen...
    Vind ik leuk
    El Cazador +6063
    dinsdag 18 september 2018 om 13:07
    Vast in de overbekende 93 ste minuut. "Lucky PSV"
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:59
    Word gewoon weer 3-0
    Vind ik leuk
    RtdDub +13052
    dinsdag 18 september 2018 om 13:00
    > Rent naar bookie > zet geld op penalty voor Ajax
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1900
    dinsdag 18 september 2018 om 13:20
    Kijk maar eens hoeveel strafschoppen PSV heeft gekregen thuis de laatste 5 jaar, veruit de meeste van de eredivisie evenals het aantal rode kaarten voor tegenstanders.. dus jouw opmerking is grote onzin... En sinds de komst van de VAR heeft Feyenoord denk ik het meeste nadeel ervan.. nu is het vrijwel gedaan met dat thuisvoordeel en publiek dat intimiderend werkt bij veel scheidsrechters
    Vind ik leuk
    RtdDub +13052
    dinsdag 18 september 2018 om 13:59
    Ach god, gaan we weer over de fabel dat de scheids altijd voor Feyenoord fluit in De Kuip.

    Als VAR er vorig seizoen was geweest in de Kuip had Huntelaar voor de rust onder de douche gestaan zijn ellebogen te wassen en had Utrecht niet gescoord.
    Had Willem II met 10 man gelopen nadat Haps de wedstrijd werd uitgeschopt.
    Gewoon 3 momentjes waar ik niet eens over hoef na te denken.

    Meest succesvolle trollen ooit, dat beeld dat Feyenoord de scheids altijd mee heeft thuis want nu doen ze zo gruwelijk hun best omdat vooral niet te lijken, dat ze met zijn allen Feyenoord benadelen waar en wanneer het maar kan.

    Vind ik leuk
    chuckie88 +1900
    dinsdag 18 september 2018 om 14:23
    Haha.. weer een sukkeltje met een hele grote Calimero hoed op..
    Jullie worden al jaren door ons van het kastje naar de muur gespeeld... de tokkies in jullie stadion hebben al heel wat strafschoppen en gele kaarten bij elkaar geschreeuwd
    Vind ik leuk
    RtdDub +13052
    dinsdag 18 september 2018 om 14:48
    Je loopt te verkondigen dat de scheidsrechter op Feyenoord hand is in de Kuip.
    Ik geef daar 3 overduidelijk voorbeelden van dat dat niet zo is en jj begint dan weer over het resultaat van een wedstrijd.

    En dan weer over calimeros en tokkies gaan beginnen.

    Weet je wat jij moet doen... genoeg vocht achter je longen krijgen zodat je met een roeiboot naar de dokter moet.
    Cee U Next Tuesday
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 14:49]
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1900
    dinsdag 18 september 2018 om 14:52
    thnx snuif ze
    Vind ik leuk
    El Cazador +6063
    dinsdag 18 september 2018 om 13:05
    Voordeel voor beide teams is dat Danny Makkelie zijn spelregelkennis als beste van het gehele korps is. Het nadeel ervan is dat hij weleens zijn eigen interpretaties erop nahoud. Dus denk ik als Ajacied dat het een gelijk spel word, waar beide teams niets mee opschieten!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 13:06]
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1900
    dinsdag 18 september 2018 om 13:18
    Winst morgen tegen AEK en gelijkspel zondag teken ik vooraf voor... prima resultaten
    Vind ik leuk
    Korm +35526
    dinsdag 18 september 2018 om 13:13
    had liever kuipers of nijhuis gehad bij PSV :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:08
    Gelukkig geen Blom, ook wel de12de man van Ajax genoemd.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1900
    dinsdag 18 september 2018 om 13:17
    Gelukkig hebben we nu een VAR, anders was Ajax sowieso al kansloos geweest... alleen Nijhuis was nog slechter geweest voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Purist01 +636
    dinsdag 18 september 2018 om 13:21
    Na Blom de meest beroerde (maar voorspelbare) keuze van de KNVB. Ajaxvriend Makkelie moet ajax na de afgang van vorig jaar in Eindhoven nu toch dan een keer aan drie punten helpen. Zo doorzichtig....
    Vind ik leuk
    remakil +5673
    dinsdag 18 september 2018 om 13:21
    Makkelie moet nooit meer fluiten! Is als VAR beter...
    Vind ik leuk
    stratumseind +164917
    dinsdag 18 september 2018 om 13:33
    Goh wat een toeval , ze brengen weer hun eigen husfluitist mee
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:52
    Ik had liever kuipers gezien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:57
    tja er moet toch iemand af en toe op de fluit blazen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:11
    Jammer dat Sjaak Swart en/of Willie van de Kerkhof geen scheidsrechters zijn... dan hadden we pas echt kunnen los gaan 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:29
    Makkelie , uitgekotst in Engeland, blunder na blunder, waardeloze scheids.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:43
    Met name die afgekeurde goal van Wellbeck...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:14
    Ligt er wel erg dik op, word klaargestoomd om Kuipers op te volgen door zijn grote mentor Uilenberg, ze vinden hem allemaal zo geweldig, nou ik zie het niet, sorry!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Eredivisie-topper tussen PSV en Ajax in handen van Makkelie