Nederlandse fans krijgen geen kaartje in Barcelona: Je komt er niet in

    Nederlandse fans krijgen geen kaartje in Barcelona: "Je komt er niet in"

    Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 14:31di 18-09-2018 om 14:31

    Zuur zeg, voor deze Nederlanders die dinsdag in Barcelona zijn en graag in het stadion willen zitten tijdens de Champions League-clash tussen Barça en PSV op dinsdagavond. Wat blijkt? Aan de kassa's worden voor de thuisvakken géén tickets verkocht aan voetballiefhebbers met een Nederlands paspoort. VoetbalPrimeur deed navraag. "Je komt er niet in."

    Plaats een reactie

    dinsdag 18 september 2018 om 14:33
    Daarvoor is ook het uitvak.
    Vind ik leuk
    Dani82 +2242
    dinsdag 18 september 2018 om 14:35
    Je mag toch als neutraal supporter een kaartje kopen?
    Kut barca...
    Speel ze van de mat psv!!!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    dinsdag 18 september 2018 om 14:53
    Is in Engeland heel goed geregeld. Slecht van Barca!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:36
    Inderdaad. En dan staat er ook nog Nederlanders gediscrimineerd in Barcelona.
    Kansloos.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22154
    dinsdag 18 september 2018 om 14:42
    Ze dragen toch een Barcelona shirt?
    Vind ik leuk
    Leeds United +1105
    dinsdag 18 september 2018 om 15:53
    Mooi toch... Nederlanders uit het stadion weren die voor Barcelona zijn. Net goed voor die NSB-ers.
    Vind ik leuk
    Thobar +4403
    dinsdag 18 september 2018 om 14:48
    Zouden ze bij Barcalona nu ook hun teringzooi met hun kutkleuren en kutlogo's uit de Nederlandse winkels willen halen aangezien er klaarblijkelijk geen Nederlandse Barcalona supporters meer zijn.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    dinsdag 18 september 2018 om 14:51
    Liever dat ze hun schulden eerst terug betalen aan de Spaanse banken die dan op hun beurt de poen weer naar nederland kan over maken.
    Iedere fucknugget die 90 euro voor een barca shirtje in Nederland wil uitgeven omdat ie "fan" is moet dat vooral blijven doen.
    Vind ik leuk
    Thobar +4403
    dinsdag 18 september 2018 om 15:08
    Spaanse banken hebben zat geld en Nederlandse banken hoeven het ook niet ad Spaanse banken te vragen want ze kunnen het gewoon gratis bij de ECB ophalen, daar heeft ie spaghetti-vreter Mario Draghi wel voor gezorgd die laat de geldpersen wel draaien. En wij moeten maar werken tot ons 70e omdat de rentestand kunstmatig wordt laaggehouden voor al die "wij-hebben-schulden-en-maken-nog-meer-schulden" landen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:33
    Beetje vreemd
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +16152
    dinsdag 18 september 2018 om 14:34
    Het halve Barca stadion zit altijd vol met toeristen en nu kan het opeens niet?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:37
    Ze willen gewoon voorkomen dat het hele stadion wol zit met PSV-fans. En zoals hierboven al werd genoemd, er is niet voor niets een uitvak.
    Vind ik leuk
    frhoi +1054
    dinsdag 18 september 2018 om 14:42
    ja lekker boven in een hoek weg gestopt worden voor bijna 60 euro..
    Vind ik leuk
    Thobar +4403
    dinsdag 18 september 2018 om 14:52
    Dan hebben ze bij Barca dus nooit de "ons stadion is uitverkocht en dat van jullie niet" en de "bij ons komen veel meer supporters kijken" dan bij jullie discussies op VP gelezen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33127
    dinsdag 18 september 2018 om 15:07
    Nou sorry hoor, maar gisteren las ik dat PSV 1000 van de 4600 kaarten had verkocht, en er missen nu tientallen de wedstrijd door geannuleerde vluchten.
    Hoe weinig eigen fans verwacht Barça als ze bang zijn voor meer dan 50% PSV fans?
    Vind ik leuk
    129 +999
    dinsdag 18 september 2018 om 15:41
    Die kans is bij PSV vrijwel nul. Famous for not travelling
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5142
    dinsdag 18 september 2018 om 14:37
    Helft bestaan uit toeristen die in het weekend naar barca komen kijken.
    Vind ik leuk
    michelhx +3788
    dinsdag 18 september 2018 om 14:39
    Precies, maar het is nu geen weekend, vandaar...:)
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5142
    dinsdag 18 september 2018 om 14:43
    Dat is waar haha. Was het maar weekend pfff.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6535
    dinsdag 18 september 2018 om 14:34
    Barcelona doet er ook alles aan om te winnen van psv. Ook al de steun van het publiek afpakken. Nou maakt psv helemaal geen kans meer.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11510
    dinsdag 18 september 2018 om 14:35
    Het uitvak is toch niet uitverkocht?
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5595
    dinsdag 18 september 2018 om 14:37
    Das best een goed punt. Verrekijkertje mee en klaar is ehhh Truus.
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2235
    dinsdag 18 september 2018 om 15:41
    En stonden er ook niet nog een aantal fans met kaartjes in NL? Waarvan de vlucht is gecanceld en nu niet kunnen gaan?
    Ik zie juist een mooie kans, aantal Nederlanders daar toch een kaartje. Gedupeerde hier die er niet heen kunnen in ieder geld van het kaartje terug. Is de verzekering ook weer blij dat ze minder hoeven te vergoeden.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2169
    dinsdag 18 september 2018 om 16:20
    Leuke optie je vergeet echter dat de kaarten OOK in Nederland liggen. En hoe wil je die daar krijgen dan als er geen vluchten gaan?????
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2235
    dinsdag 18 september 2018 om 16:30
    Ongeldig verklaren en daar aan de Kassa opnieuw printen? Snel berichtje eruit waar gedupeerde zich kunnen melden tickets staan op naam volgens mij dus dan kunnen die nummers geblokkeerd worden, 1 kassa aan het stadion open voor Nederlanders voor elk geblokkeerd ticket kan er een nieuw ticket worden verkocht. Wie eerst komt wie eerst maalt.
    En op=op natuurlijk.
    Aangezien tickets dan aan de kassa zijn betaald, kan voor de gedupeerde het geld worden teruggestort.

    Is zelfs nu nog te regelen, maar wel beetje krap inmiddels.

    En ze gaan het toch niet doen want is te veel gedoe voor tickets die toch al betaald zijn. Maar is gewoon zo jammer dat er lege stoeltjes zijn straks en er mensen op een hotel kamertje moeten kijken omdat ze geen kaart kunnen kopen.

    Vind ik leuk
    129 +999
    dinsdag 18 september 2018 om 15:43
    Is water nat? PSV en uitvakken, famous for not travelling
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:35
    Gewoon iemand anders je kaartje laten halen.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5595
    dinsdag 18 september 2018 om 14:36
    Ja stel je voor dat die dames daar de boel gaan verbouwen. Sneue actie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:36
    Dat scheelt een hele hoop PSV fans, veel mensen dachten goedkoper uit te zijn door voor 52 euro op de tweede ring te zitten in plaats van het uitvak op de 3e ring voor 84 euro
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:39
    Wat doen die mensen moeilijk? Er lopen daar genoeg spanjaarden/Belgen/Duitsers etc rond.... kijk iemand lief aan, vraag of zij 2 kaartjes willen kopen en geregeld. Het is zo makkelijk....
    Vind ik leuk
    HJR +8275
    dinsdag 18 september 2018 om 14:41
    Vreemd hoor,, maar kan je niet meer online gewoon kaartje kopen?
    Vind ik leuk
    frhoi +1054
    dinsdag 18 september 2018 om 14:43
    een toeristenclub die toeristen buiten laat staan.. tja
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5142
    dinsdag 18 september 2018 om 14:44
    Dooie sfeer in de Camp Nou als je ziet wat voor sfeer ze in stadion van Bilbao maakt, een hels kabaal een wereld van verschil.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:00
    snap het probleem dan had ik een spanjaard kaarten laten halen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:07
    Zielig voor die fans. Maar lekker dat ik naar de Wedstrijd in Wembley ga prachtige stad London beter dan Barcelona ook. Kut spanjaarden. Hoopelijk doen die Engelse ook niet net als die Catalanen.
    Vind ik leuk
    Pieterv14 +476
    dinsdag 18 september 2018 om 15:37
    Ik zou me eigenlijk minder veilig voelen bij die Engelse supporters dan bij de Spanjaarden..
    Vind ik leuk
    Foden +4656
    dinsdag 18 september 2018 om 15:28
    Gewoon een uit kaartje kopen. Zijn er nog genoeg.
    Vind ik leuk
    BS +1185
    dinsdag 18 september 2018 om 15:33
    Als je een beetje creatief bent kom je er altijd in, maar als je als een boer in je PSV shirt voor dat loket gaat hangen kan je het wel vergeten. Pak een café in de buurt, ga aan de praat met mensen daar, en er is zo een oplossing gevonden.
    Vind ik leuk
    Pieterv14 +476
    dinsdag 18 september 2018 om 15:36
    Laat gewoon een Spanjaard kaartje voor je kopen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:37
    Gewoon net doen alsof je duits bent, als ze je paspoort vragen gewoon een paar groeten doen en je mag door
    Vind ik leuk
    3Bier +10753
    dinsdag 18 september 2018 om 15:44
    Die dames zouden er bij mij wel in komen hoor. Of beter nog ik kom wel in ...laat maar, kleine kinderen lezen mee
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:46
    Hier nog 1 kaart te koop, als je geintereseerd bent laat ff je nummer achter, kon helaas niet mee met de vlucht
    Vind ik leuk
    repeP +1393
    dinsdag 18 september 2018 om 15:54
    Zo blijft het stadion wel leger dan nodig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:01
    Uitvak is nog plek zat !!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:22
    Well. After what happened previously with Psv supporters in Madrid, what do you expect?
    Vind ik leuk
    Retweet +572
    dinsdag 18 september 2018 om 16:26
    Al wordt het 5-0 als ze maar zondag winnen!
    Vind ik leuk
    benny-boys +1327
    dinsdag 18 september 2018 om 16:34
    Vanaf Eindhoven zijn er ook al vliegtuigen met supporters tegen gehouden vanwege Noodweer in Spanje.
    Vind ik leuk
    Farmer +12745
    dinsdag 18 september 2018 om 16:47
    Belachelijk.... Pure opgezweepte aanname: "Iedereen met een voetbalshirtje oid is een criminele hooligan'.

    Amateurisme en generalisatie ten top uit.

    En dat terwijl Camp Nou niet eens halfvol zal zitten vanavond...
    Daarbovenop: Ik zou een simpele 'psychologische profiel-analyse maken' van deze 2 dames, en beoordelen dat dit dus geen agressievelingen zijn bv....

    En het is pure discriminatie eigenlijk. Maar goed, welke burger heeft het geld/de middelen, en het geduld om een grote BVO als Barcelona, tezamen met de FIFA hiervoor aan te klagen bij een groot internationaal strafhof? Dat kost tonnen....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 16:48]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:59
    Is bij PSV en Nederlandse clubs niets anders. Weet nog heel goed PSV - FENERBAHCE, ik had kaarten besteld maar kreeg ze niet mee omdat ik een Turks uiterlijk had, mijn Nederlandse paspoort kon daar ook niet bij helpen. Ik woon al vanaf mijn geboorte in eindhoven, heb jarenlang een seizoenskaart gehad bij psv (L-side Oost), ben met psv nog meegeweest naar Stuttgart in 1988, toch kreeg ik de kaartjes niet. Dan is het heel normaal dat Barcelona dat doet.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2016
    dinsdag 18 september 2018 om 17:32
    Feyenoord is (of was... praat over 2005...) anders wel ok. Heb toen mijn kaartje voor het uitvak gewoon kunnen kopen voor Feyenoord-Sporting.
    Vind ik leuk
    Vivo +1
    dinsdag 18 september 2018 om 17:21
    Als Nederlander kan je geen losse kaart kopen als er een NL club voetbalt tegen Barca, ongeacht voor wie je bent. Heb een aantal jaren terug met Barca - Ajax deze laten kopen door Spanjaarden.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2016
    dinsdag 18 september 2018 om 17:28
    Genoeg manieren om binnen te komen inderdaad.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2016
    dinsdag 18 september 2018 om 17:27
    Volgens mij is dit een UEFA regel die Barça wel heel erg streng volgt in dit geval. Aan één kant heel zielig. Vooral die 2 meiden kan je gerust 100 euro laten betalen als ze zo graag willen. Aan de andere kant komt het ook omdat we niet echt een positieve naam in Europa als het om uitsupporters gaat. Ook Engelse fans komen er niet in als ze tegen Engelse clubs spelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:52
    Barca is een club zonder supporters ziel . Mega groot stadion maar allemaal dagjes mensen. Vaste fanatieke kern max 15.000man mag bv niet in de schaduw staan van een Dortmund
    Vind ik leuk
    Cptje +208
    dinsdag 18 september 2018 om 18:26
    Clash kraker ze denken echt dat het voor Barca een grote wedstrijd is he !?
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 09:07
    Geldverspilling
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws