PSV maakt kennis met weergaloze Messi en incasseert harde nederlaag

    PSV maakt kennis met weergaloze Messi en incasseert harde nederlaag

    Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 20:50di 18-09-2018 om 20:50

    PSV is het Champions League-seizoen begonnen met een ruime nederlaag tegen FC Barcelona. In Camp Nou maakte de dappere ploeg van Mark van Bommel lang kans op een resultaat, maar na 75 minuten was het gedaan. Uiteindelijk werd het 4-0.

    PSV was in het begin zeker niet kansloos in Barcelona. Sterker nog, de grootste kansen werden gecreërd door de Eindhovenaren. PSV loerde op de omschakeling en kreeg via Gaston Pereiro na tien minuten spelen de eerste grote kans van de wedstrijd. De Uruguyaan mikte over het doel van Marc-André Ter Stegen.

    Barcelona liet tot dat moment weinig zien. De Catalanen leken het vooral in de tweede versnelling te willen doen, maar mochten van geluk spreken dat het bij 0-0 bleef. Kort na de kans van Pereiro schoot Steven Bergwijn van buiten de zestien maar net naast. Even later kreeg Barcelona via Phillippe Coutinho een kans.

    PSV kon een half uur meekomen, maar na een overtreding van Nick Viergever mocht Lionel Messi aanleggen voor een vrije trap. De trap van de Argentijn was Jeroen Zoet te machtig: 1-0. Vanaf dat moment gaf Barcelona iets meer gas, al kreeg PSV vlak voor rust via Luuk de Jong nog een kans.

    Na de rust deed Barcelona er meer moeite voor en was het voor PSV een kwestie van tegenhouden. De Eindhovenaren kregen minder kansen dan in de eerste helft, maar kregen verder ook weinig tegen. Op de momenten dat Barcelona aanzette was het echter ook direct gevaarlijk. Luís Suarez schoot op de lat en Coutinho schoot van dichtbij over.

    Lang mocht PSV hopen op een stunt in Camp Nou, maar na 75 minuten was het gedaan. Ousmane Dembélé stuurde Jorrit Hendrix en Pablo Rosario het bos in en knalde fantastisch raak: 2-0. Twee minuten later liep Messi weg bij de PSV-defensie, waardoor de Argentijn zijn tweede van de avond en 102e Champions League-goal binnen kon schieten: 3-0.

    Weer twee minuten later moest Samuel Umtiti van het veld met een rode kaart. De Fransman kreeg eerder al geel en botste vol tegen Hirving Lozano, die even geblesseerd bleef liggen. De Mexicaan zag even later een doelpunt vanwege buitenspel afgekeurd worden. Messi zorgde met zijn derde en de 4-0 voor Barcelona voor de kers op de taart.

    PSV kan zich aanstaande zonder revancheren. Om 16.45 uur staat de topper tegen Ajax op het programma in Eindhoven. 

    Internazionale - Tottenham Hotspur
    Internazionale is er in de blessuretijd met de winst vandoor gegaan tegen Tottenham Hotspur. Vijf minuten voor tijd stonden de Londenaren nog met 0-1 voor, maar door een assist van Stefan de Vrij wonnen de Italianen uiteindelijk met 2-1. Er viel in de eerste helft weinig te genieten in het stadion van Inter, waardoor er ongetwijfeld mensen waren die rekening hielden met een 0-0.

    In de tweede helft was alles anders. Christian Eriksen zette Tottenham op 0-1. De Deen schoot eerst hard op de vuisten van Samir Handanovič, maar de Sloveense doelman kon de rebound niet pareren. Inter zette alles op alles om minstens een gelijkspel uit het vuur te slepen. Dat leek te lukken toen spits Mauro Icardi een paar minuten voor tijd snoeihard uithaalde van buiten de zestien: 1-1.

    De wedstrijd leek ook in een gelijkspel te eindigen, tot Matias Vecino raak kopte in blessuretijd. De bal kwam uit een corner op het hoofd van De Vrij, waarna Vecino in extremis voor de 2-1 zorgde. Nog geen minuut later floot de scheidsrechter voor het einde van de wedstrijd.

    Plaats een reactie

    dinsdag 18 september 2018 om 20:53
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 20:53
    Wat lul jij?

    We hebben strijd geboden en lamg stand gehouden. Domme fout dumfries leidt tot een vrije trap die perfect wordt binnegeschoten. Tot die tijd zat PSV dicht op Barça de hele tijd en juist door het spel vandaag kan geconcludeerd worden dat we genoeg kans maken tegen Tham en Inter Milan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 20:54]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:53
    Sneu volk verzameluuuuuh,
    Zit met zn leuter recht overeind want hij heeft de eerste comment.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 20:57]
    Vind ik leuk
    5697956 +3722
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    AZ zou Barcelona een dreun van jewelste hebben gegeven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:02
    Tuurlijk net zoals afgelopen zondag az tegen feyenoord😄
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:03]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:36
    Laat AZ maar eens naar Helmond komen. Krijgen ze een dreun🤡
    Vind ik leuk
    5697956 +3722
    woensdag 19 september 2018 om 09:37
    In de beker is alles mogelijk. :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:20
    Daarom kom ik hier ook niet meer zovaak, als wij ook maar een beetje negatief zijn dan ontploft de bom. En wat doen de NEUZEN???? Zondag knallen we er op!!!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46754
    dinsdag 18 september 2018 om 20:55
    De fapfapkneus had het al helemaal uitgeschreven en elke seconde refreshen om als 1e te reageren met een kneus bericht.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12743
    dinsdag 18 september 2018 om 20:59
    Niet op reageren. Zijn leven Heeft echt weing inhoud!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 22:06]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Hendrix was ook mede verantwoordelijk voor deze stand...zwaar beperkte speler voor dit niveau.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Rosario! Die is matig
    Vind ik leuk
    Always PSV +12743
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    Huh?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:05
    Ja, Timmio is wel realistisch...Hendrix, Schwaab, Isimat.....
    Vind ik leuk
    Always PSV +12743
    dinsdag 18 september 2018 om 21:10
    Isimat komt echt tekort, met Viergever was het veel beter in het centrum. Rosario speelde echt in het belang van het team. Hendrikx werkte hard, veel balafnames maar erg ongelukkig in de passing.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 18 september 2018 om 20:58
    Bij jong Oranje vond ik hem ook al niet best ogen.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5217
    dinsdag 18 september 2018 om 21:01
    Mee eens kan niveau totaal niet aan heb altijd gezegd dat ik hem niet van het niveau PSV vind. Ijverig spelers die zij beste doet maar meer niet.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 18 september 2018 om 21:02
    Dat vind ik nou ook van hem...Korm is erg gecharmeerd van hem-;)
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5217
    dinsdag 18 september 2018 om 21:03
    Volgens mij vind korm ook wat ik vind, haha.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 18 september 2018 om 21:09
    😁
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4221
    dinsdag 18 september 2018 om 21:02
    Je hebt helemaal gelijk! Jorrit kan werkelijk helemaal niks in balbezit. Best triest voor een basisspeler..
    Voor de rest een prima pot gespeeld tot de 75e min
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 18 september 2018 om 21:07
    Kan leuk meekomen in de Eredivisie, maar op dit niveau wordt zijn mankement erg blootgelegd.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3968
    dinsdag 18 september 2018 om 21:11
    Je kunt beter de spelers opnoemen die een niveau hoger wél aan kunnen..
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    dinsdag 18 september 2018 om 21:15
    7-0 winnen van ADO en vervolgens 4-0 verliezen tegen een ongemotiveerd Barcelona ... nu Ajax nog .
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 18 september 2018 om 21:17
    Alles kan in de voetballerij. Ook Ajax maakt hier geen schijn van kans.
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    dinsdag 18 september 2018 om 21:20
    Zouden in elk geval de bal nog een aantal tellen in de team houden Hahah
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:20]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 18 september 2018 om 21:28
    Wat koop je daar voor dan? Ja, precies helemaal NIETS dus!
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    dinsdag 18 september 2018 om 21:29
    Vertrouwen
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 18 september 2018 om 21:36
    Tuurlijk tikkie breed tikkie terug tank jr vertrouwen uit.-😁
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    dinsdag 18 september 2018 om 21:31
    Balbezit 24%
    Schoten op doel ...1
    LoL..met deze statistieken moeten ze nog tegen Tottenham en inter .... pfff
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:33]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 18 september 2018 om 21:35
    Ze hebben anders aardig wat kansen gehad om de score te openen. Je praat meer uit onderbuikgevoelens en dan heeft geen enkele zin om hier nog verder met je in discussie te gaan.
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    dinsdag 18 september 2018 om 21:42
    Ja hoor , misschien ff de highlights kijken kan je het ff allemaal op een rijtje zetten in die kop
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14753
    woensdag 19 september 2018 om 01:41
    Als je de bal 10meter over schieten vanaf 20meter een kans noemt dan heeft Psv inderdaad 1 kans gecreëerd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Voor 'leuk mee voetballen' koop je alleen niks.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    Klopt, maar als je grotere kansen krijgt dan Barcelona tot het laatste kwartiertje toen alles in elkaar viel dan heb je zeker kans tegen de rest van de poule en zelfs Barça thuis. Barcelona uit kan je verliezen. 1-0 of 4-0 maakt ook geen verschil

    Dus ik ben niet in paniek
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 18 september 2018 om 21:14
    Uiteindelijk is het niveauverschil dat PSV er niet slaagt om te scoren. Maar zie PSV wel een kans maken tegen Spurs en Inter.

    Succes en hopelijk halen ze het voor het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:15
    Precies. Geen angst. Tottenham en Inter zijn te pakken!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 18 september 2018 om 21:18
    Je hebt niets te verliezen en gewoon vol gaan voor die 2e plaats.
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    dinsdag 18 september 2018 om 21:18
    Hahaha al zouden ze met de reserve team spelen nog niet , dit PSV maakt geen schijn van kans tegen welke tegenstander v d cl
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:20
    Dan maar mooi dst we eerst vertrouwej kunnen tanken tegen ajax.
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    dinsdag 18 september 2018 om 21:21
    Ja .. met een minimaal verlies
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:23
    In je dromen misschien
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 18 september 2018 om 21:33
    Gisteren beweerde je nog dat je geen aanhanger van Ajax bent en nu reageer je continu met Ajax dit en dat...beetje sneu toch wel van je hoor. Wees een vent en zeg gewoon waar het op staat en draai er niet omheen.
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    dinsdag 18 september 2018 om 21:39
    Komt omdat de psvrtjes vd week zaten te blaffen over hoe goed ze wel niet zijn na een 7-0 tegen jouw degradatie ploegje,dat Ajax de volgende is hahaha nee hoor ben geen Ajax fan vind het simpelweg veruit de beste ploeg/club van NL, was jij niet voor ADO dan? Je zit meer over PSV te lullen als ADO
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:40]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    Helemaal geen kans tegen de bovenstaande teams. De bal tegenhouden ging prima in de eerste helft omdat barcalona vrijwel geen energie in de wedstrijd heeft gestoken. Verder was het heletijd ballen lucht raakt naar voren schiet en de bal kwijt raken. Was gewoon slecht en saai.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 20:59
    Helemaal geen kans? Dan ken je de wet van voet al niet. Zeker noh wetende dat we grotere kansen hadden dan Barcelona
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:08
    Hele grote kansen heeft PSV niet gehad. Een paar kansen ja van afstand geschoten. Inter heeft icardi . En Tottenham Hotspurt heeft Kane. De bovenstaande namen zijn beide topscoorder geworden vorig seizoen. Anyway, ik gun het jullie wel. Maar dit was gewoon slecht een saai.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:09
    Grote kansen niet gehad? Dus ook niet die kansnvan Pereiro grzien? Of Bergwijn net naast? Dta was nog voor Messi scoorde
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:19
    Zoals ik hierboven beschrijf. Een paar kansen van afstand geschoten ja. Grote kansen heb ik niet gezien.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:21
    Van aftestand geschoten? Moet je de bal over de lijn lopen om niet van afstand meer te zeggen dan?

    Hendrix was van afstand. Angeliño was van afstand. Dese 2 kansen zeer zeker niet.
    Vind ik leuk
    AVDV +758
    dinsdag 18 september 2018 om 21:22
    Die van Pereiro in het begin moest er echt in.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:23
    Anders die van Bergwjjn wel kort daarna
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    dinsdag 18 september 2018 om 21:25
    Toch wel 1 grote kans , helemaal aan het eind in de blessure tijd toch? Waaraan. Je duidelijk kon zien hoe goed PSV is ....ahum
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    dinsdag 18 september 2018 om 21:23
    Grotere kansen dan barca... WoW dAn is er heel wat mis met dit PSV als je het zo bekijkt ....
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:24
    Niet effectied genoeg dat klopt
    Vind ik leuk
    Always PSV +12743
    dinsdag 18 september 2018 om 21:02
    Zo speelt Barcelona altijd hoor. Messi loopt geen meter teveel, maar wat hij doet, doet hij goed.
    Vind ik leuk
    broedkip +1795
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    Jij als Psv'er moet naar Specsavers of je kent je eigen spelers niet. Viergever maakte de overtreding.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 20:58
    Viergever maakte de overtredig omdat Dumfries niet eerder ingreep. Ofte2el fout van Dumfries
    Vind ik leuk
    langeGek +888
    dinsdag 18 september 2018 om 21:00
    Waarop baseer je dat? Psv heeft niet gevoetbald en zijn met een laffe strategie het veld opgelopen. Je kunt je spel niet ophangen aan een beperkte speler als Luuk de Jong. Je moet gebruik maken van je spelers die echt kunnen voetballen, Bergwijn, Chucky, Guti. Daarmee kun je gewoon voetballen, ook tegen Barcelona. Kom dan niet aankakken met een speler als Hendrix, Mark, dat is toch geen nivo man!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:02
    Ik baseer het op de pot. Jij op teletekst zo te lezen
    Vind ik leuk
    langeGek +888
    dinsdag 18 september 2018 om 21:04
    Ik heb aandachtig gekeken naar de pot. Ik vond het helemaal niks. Wellicht dat een psv supporter blij wordt van af en toe een countertje. Dat kan. Schijtbakken voetbal. Onnodig ook.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:05
    Schijtbakken voetbal. Leuk die term maar zo te zien volg jij nog seeds het voetbal van vorig jaarm

    Cocu staat niet meer achter hey roer eb daf is te zien ook
    Vind ik leuk
    langeGek +888
    dinsdag 18 september 2018 om 21:07
    Vandaag niet. Wellicht is het erfelijk? Jij gelooft in de illusie van het meevoetballen, de illusie van "we hebben kansen gehad". Je hebt 4-0 verloren met een laffe strategie. Psv heeft een aantal prachtige voetballers, maak er dan gebruik van. Die Hendrix dan, dat kan toch niet!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:08
    Je lult nog steeds over die "laffe strategie".

    Feit blijft toch dst de grotere kansen voor PSV waren en we zeker niet achteruit hebben gehangen
    Vind ik leuk
    langeGek +888
    dinsdag 18 september 2018 om 21:17
    Hoe kun in godsnaam de grotere kansen hebben en met 4-0 verliezen? Begrijp je het spelletje wel? Feit is dat je op de counter speelt (en dus achteruit hangt, anders kun je niet op de counter spelen..). Wellicht kun je beter darten gaan kijken. Wat een gast.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:19
    Je eerste zin zegt het al

    Je baseert het niet op de pot, maar op teletekst.
    Ee verliesen met 4-0 omdat we het laatste kwartier de koppies lieten hangen.
    Vind ik leuk
    langeGek +888
    dinsdag 18 september 2018 om 21:21
    Je verliest met 4-0 omdat Barcelona de grootste kansen krijgt. Ik snap dat je hoopt dat ik dit alles op teletekst baseer maar dat is dus niet zo. Ik heb gekeken, als neutrale supporter, hoopte dat psv durfde te voetballen. Helaas. Alweer schijtbakken voetbal. Huisstijltje?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:22
    Nee. We verliezen met 4-0 omdat we na de 2-0 de koppies lieten hangen en de focus totaal verloren. Daarvoor waren de kansen van Barcelona zeker niet Groot
    Vind ik leuk
    langeGek +888
    dinsdag 18 september 2018 om 21:26
    Elke goal valt uit een 100% kans. Anders kan er geen goal uit vallen. Die hebben jullie niet gehad. Jullie hebben kansen gehad, zij hebben goals gescoord. Als een goal een afgeronde kans is, heeft Barcelona dus meer kansen gehad. Overigens, over speelstijl, MvBommel geeft het zelf ook aan, als je dan de bal hebt, blijf dan jezelf. Dat bedoel ik dus.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:28
    🤦🏻‍♀️
    Geen enkele zij in je comment is logisch.

    Die 2-0 was een droge afstandsknal. De 3 en 4-0 was het niet meer opletten van de verdediging en de kansen vam pereiro en bergwijn nog voor de 1-0 hadden moeten zitten
    Vind ik leuk
    AVDV +758
    woensdag 19 september 2018 om 10:22
    Dus PSV moest aanvallend spelen en ruimtes weggeven, staat genoteerd en zal het doorgeven aan Mark. Nou doei he!
    Vind ik leuk
    Swout +1136
    dinsdag 18 september 2018 om 21:00
    Ben het niet helemaal eens met je.. Vond dat Psv alles behalve strijd toonde vandaag ( op enkele spelers na ) Psv kon de bal amper in de ploeg houden en raakte deze te snel kwijt. Natuurlijk is het Barcelona, maar je mag op zijn minst verwachten dat Psv voetbal op de mat legt. Dit heb ik niet gezien vandaag (op enkele uitzonderingen na). Schrijnend trouwens om spelers als Dumfries, Hendrix en de Jong te zien op dit niveau. Hoop overigens dat ze tegen de Spurs en Inter wel kunnen voetballen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:03
    Ik heb toch zon 30 minuten lang PSV zelf zien voetballen en als Barca de bal had volle druk leggen met het hele team. Misschien zelfs iets te naief naar voren.
    Na de 1-0 werd het minder, maar pas na de 2-0 zakten we ech5 door elkaar.
    Vind ik leuk
    slechtekont +4775
    dinsdag 18 september 2018 om 21:02
    Rosario is technisch zo ongelooflijk slecht. Draaide eigenhandig meerdere counters hun nek om.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7611
    dinsdag 18 september 2018 om 21:03
    Psv is dik ingemaakt. Kwam niet alleen door 1 foutje van dumbfries. Barca gewoon 3 maatjes te groot.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:04
    Teletekst zegt helemaal niks hoor. PSV is verre van ingemaakt
    Vind ik leuk
    Voebtal +7611
    dinsdag 18 september 2018 om 21:16
    Met een roze bril op niet nee.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:17
    Scorebordjournalistiek heb je niks aan. Je moet gwn de wrdstrijd kijken. Dan zie je dat PSV verre van weg is gespeeld
    Vind ik leuk
    Castromann +7950
    dinsdag 18 september 2018 om 21:03
    Tegen Barca heb je alleen kans als Messi niet mee doet.
    Doet hij mee en heeft er zin in....dan legt elke club het af in camp nou.
    Psv heeft gedaan wat het kon.....maar dat was niet genoeg.
    Simpel en niks mis mee...op naar zondag.
    Vind ik leuk
    Clutchy +856
    dinsdag 18 september 2018 om 21:03
    Droom lekker verder
    Vind ik leuk
    Clutchy +856
    dinsdag 18 september 2018 om 21:54
    Nee PSV heeft de Nederlandse score weer eens verneukt door met 4-0 ten onder te gaan
    Vind ik leuk
    FFkijken +82
    dinsdag 18 september 2018 om 22:37
    lang stand gehouden ,klopt maar aan het begin van de tweede helft kon je al aan alle kanten zien aankomen dat het zeer aannemelijk was dat het niet bij 1-0 bleef .veel te grote ruimte overal tussen ,ballen die zonder reden door het midden!! naar achter geknald worden richting keeper ..toen had ik het al wel gezien ,heb dus bij 1-0 tv uitgeschakeld .eerste helft begon goed overigens .
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    dinsdag 18 september 2018 om 22:40
    Klopt. We hadden minder strijd en druk dan in de eetste helft. Dat zal ons waarschijnlijk hebben genekt ook uiteindelijk.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14753
    woensdag 19 september 2018 om 01:37
    Aandoenlijk dat zoveel Psvers een heel andere wedstrijd heeft gezien dan de rest van de wereld en serieus meent dat het tot de 75ste minuut Barca kon bedwingen. Je staat 1-0 achter, je staat de hele wedstrijd al met zn alle voor de eigen goal, van enige opbouw was geen sprake, alle ballen gingen lang en de momenten dat Psv langer dan 10 seconden de bal had zijn op 1 hand te tellen. Barca is geen moment in de problemen gekomen, speelde op halve kracht, gaf op het einde nog even gas bam 2-0 bam 3-0 en scoorde de 4-0 nog terwijl ze met 10 man stonden. Lozano is geen man voorbij gekomen en heeft 3x huizenhoog overgeschoten, Bergwijn had 1x een kapbeweging waarmee hij een tegenstander een soort van uitspeelde, Pereiro onzichtbaar en het gehele middenveld had 0 controle. Begrijp me niet verkeerd, Barca is wereldtop dus echt geen schande maar hou toch op met roepen dat er een stunt in zat als je van geluk mag spreken dat je maar met 4-0 afdruipt. Psv kon enkel tegenhouden en stond continu op eigen helft omdat het niet anders kon. Zet je Psvbril af: Barca was in full control en speelde gewoon met Psv.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    woensdag 19 september 2018 om 11:50
    Lozano had weinig grote kansen. De grootste kansen kwamen via Bergwijn en Pereiro, maar er had zeker wat igezeten. Pas bij de 2-0 viel het weg.
    Vind ik leuk
    R94 +1991
    dinsdag 18 september 2018 om 20:53
    Knap hoor, weer sta je bovenaan met een kansloze opmerking. Chapeau en gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    elmoo +712
    dinsdag 18 september 2018 om 20:54
    Net als ajax hebben ook niks te zoeken in champions league
    Vind ik leuk
    Orphen89 +2265
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Dat gaan we tegen Bayern zien in de 2e speelronde.

    Als je het nu al gaat roepen komt zo kinderachtig over...
    Vind ik leuk
    elmoo +712
    dinsdag 18 september 2018 om 20:59
    Was ook een reactie naar fopneus. Die zit altijd de zeiken op PSV.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:54
    Wat is voetbal toch oneerlijk, PSV speelde Barça helemaal weg, en dan verlies je door zo een slecht partijdige scheidsrechter, echt onbegrijpelijk.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:25]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 18 september 2018 om 20:54
    Leuk meegedaan toch en dit Barcelona behoort tot de beste 4 van de wereld, dus abosluut geen schande om hier van te verliezen.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9745
    dinsdag 18 september 2018 om 20:54
    Ik heb me dat is even bekeken vanavond en Frenkie de Jong past prima in een elftal als Barcelona
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:03
    Youri echt niet hij komt niet eens in de buurt van coutihno of dembele
    Vind ik leuk
    Youri99 +9745
    dinsdag 18 september 2018 om 22:03
    Nou dan scheelt het weer dat die op een hele andere positie spelen ofniet slimmerik
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1463
    dinsdag 18 september 2018 om 20:55
    Heuuuu jou miste ik al, zat te wachten op een mooi verslag van jou en Cheat Codes, rock on calimero ;)
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +2008
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    Serieus lul niet zo slap fopneus. Omdat je met 4-0 verliest in en tegen Barca heb je niks te zoeken in de CL? Psv heeft zich, zeker in de eerste helft nog knap staande gehouden, maar als die malle Messi t op zn heupen krijgt...
    Er zijn nog 2 andere ploegen in elke poule. Simpele en goedkope reactie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:00
    Precies.
    Messi is de beste aller tijden.
    Die stop je niet zomaar.
    Tis jammer maar verwacht.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +2008
    dinsdag 18 september 2018 om 21:09
    Inderdaad. Neemt niet weg dat ik 4-0 een beetje geflatteerd vind, en ik vind het klote voor de Psv-supporters hier die realistisch en normaal kunnen discussieren. Voor alle trollen en mensen die niks verkeerds aan Psv kunnen zien, jullie zijn weer ff op jullie plek gezet.

    Dit is geen schande en kijk uit naar de volgende wedstrijden. De poulefase duurt nog wel ff
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4959
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    Ach gos, aandacht tekort
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1301
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    Wat een sukkel. Heeft zijn tekstruim van te voren al ingetikt en maar wachten tot hij als eerste kon submitten. LOESER eerste klasse.....hahahahahaha
    Vind ik leuk
    Johan_D +3549
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    Barça speelde op 60%
    Zien dit als een veredeld oefenpartijtje.
    Kwamen ook pas een uur voor tijd aan bij het stadion dat zegt genoeg.

    PSV weet precies waar ze nu staan in Europa.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 20:59]
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4221
    dinsdag 18 september 2018 om 20:58
    Echt jammer dat zo’n nitwit de mogelijk blijft krijgen om VP te verpesten.....
    Vind ik leuk
    markie +1293
    dinsdag 18 september 2018 om 20:58
    Eerlijk gezegd tot de 2-0 de hele tijd het gevoel gehad dat het 1-1 zou worden. Met een beetje geluk ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:00
    Schandalig dat er 32 eikels jou reactie geliked hebben...
    Vind ik leuk
    McRobbos +893
    dinsdag 18 september 2018 om 21:03
    Kansloze reactie dit zeg. Kneusje
    Vind ik leuk
    Het Brein +4354
    dinsdag 18 september 2018 om 21:06
    Heerlijk die 'nuance', of is het toch de Ajax-bril?
    Vind ik leuk
    volharding +815
    dinsdag 18 september 2018 om 21:07
    Als Ajax tegen dit Barça speelt waren ze ook gewoon kansloos, Maar ze hebben gelukkig een betere loting gehad. Dus een tweede rond zit er zeker in. Maar treffen ze Barça is het ook gewoon einde oefening!
    Dit heeft ook niets met het elftal te maken, maar alleen de euro's!
    Vind ik leuk
    aimdam +673
    dinsdag 18 september 2018 om 21:12
    Ajax heeft jaren achter elkaar zware loting gehad in de champions league. Paar keer real en barca. In 2014-2015 PSG en Barca. In 2013-2014 ook Barca en Ac milan.
    Toen werd er ook lacherig hier gedaan over Ajax.
    Dat kan nou eenmaal in de Champions league, dus niet zeuren ;-)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:14]
    Vind ik leuk
    volharding +815
    dinsdag 18 september 2018 om 21:28
    Geef alleen een realistische reactie, wat heeft dat nou met zeuren te maken..Natuurlijk mag jij hopen op een finale plek voor Ajax , maar neem aan dat je zelf ook beter weet!
    En Reageer alleen op de eerste reactie hier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:08
    ach gut afgunst kijken hoe ajax het er vanaf gaat brengen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:10
    Echt zeer flauw dit... Ajax werd een aantal jaar geleden ook zo weggezet tegen Barca en Real. Dus wat praat je. Ik hoop dat Ajax morgen een knap resultaat neer zet, anders krijg ik het mede dank zij jou weer zwaar te verduren...
    Vind ik leuk
    DON7 +131
    dinsdag 18 september 2018 om 21:12
    Helemaal gelijk. Wat een armoede zeg dat Psv. Ff aanzetten en het wordt 4-0 veel teveel ontzag. Jammer dat Psv in zo'n poule zit. Moeten geluk hebben willen ze nog 3de worden. Lozano ook weer 10 miljoen gedaald. Neej het is geen Ajax dit team. Die hebben veel meer lef dan dit armetierig ploegje.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2934
    dinsdag 18 september 2018 om 21:17
    Ach, Ajax verloor destijds ook met dezelfde cijfers van Barcelona.
    Dat PSV het moeilijk zou krijgen vandaag en ook in het verder verloop van de CL, dat was al meteen na de loting duidelijk.
    Dit seizoen is de hoop om te overwinteren in de CL gevestigd op Ajax, dat een stuk meer geluk heeft gehad met de loting. Van PSV zal het al een hele prestatie zijn als ze derde worden in deze poule. Ajax is verplicht om bij de eerste twee te eindigen.
    En dat ligt niet aan Ajax of PSV, maar aan de clubs die ze geloot hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 09:58
    Verplicht op mij de eerst twee te eindigen? Nu doe je net of Benfica niks voorstelt.. Dat is ook ween beetje overdreven
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:32
    Onzin natuurlijk. Ze hebben het gehaald en maken altijd kans. Ik als ajaxcied die dat zegt. Ajax tegen barca was ook redelijk kansloos geweest als je kijkt hoe ze defensief staan. Beetje respect voor het enige andere team die punten voor Nederlands voetbal kan vergaren mag wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:33
    Eens kijken wat Ajax morgen in de CL te zoeken heeft. Ik gun het ze wel
    Vind ik leuk
    tannat +13945
    dinsdag 18 september 2018 om 21:43
    ik denk al: waar blijft ons hatertje.
    hahaha... komt niet vaak voor he, dat je je om psv kunt verkneukelen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:49
    de 40 fopkneuzen is er weer
    iemand die zijn eigen moeder het licht in haar ogen niet eens gunt
    laat staan dat ie PSV wat gaat gunnen
    Vind ik leuk
    davidben +5354
    dinsdag 18 september 2018 om 20:53
    Ondanks de hoog uitgevallen uitslag Respect voor PSV. Dapper gestreden!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:55
    Ze speelden tot de 70e minuut goed, er waren zelfs kansen voor PSV, maar goed hierboven is de droeftoeterparade weer bezig want de Ajax-teletekstsupporters hebben zich verzameld, voor hun hoop ik dat ze morgen vol op de bek gaan.

    Normale Ajax fans: veel succes morgen en hopelijk halen jullie punten binnen.
    Vind ik leuk
    davidben +5354
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    Ja, dat is zo gemakkelijk. Bashen als je tegen Barca verliest. Ze hebben lang goed tegenstand geboden en je mag daar trots op zijn. Alleen jammer dat het 4-0 wordt.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 18 september 2018 om 20:53
    PSV leuk meegedaan, maar het niveau ligt simpelweg veel te hoog voor ze. PSV moet maar tegen andere tegenstanders de puntjes zien te halen.
    Vind ik leuk
    035 +6417
    dinsdag 18 september 2018 om 20:55
    Ajax?😊
    Vind ik leuk
    elmagico070 +23034
    dinsdag 18 september 2018 om 21:01
    In de competitie sowieso tegen Ajax, maar doelde in de CL tegen Spurs en Inter acht ik ze thuis zeker niet kansloos.
    Vind ik leuk
    R94 +1991
    dinsdag 18 september 2018 om 20:53
    Tja, vooraf had je hier rekening mee gehouden. Maar toch is het wel een klein beetje zuur als je kijkt naar de kansen die je hebt gehad. Vaak was het veel te onrustig en gehaast. Grote kans dat ze al geplaatst zijn bij de thuiswedstrijd en dan liggen er zeker kansen om nog wat punten te pikken.

    Uiteindelijk weinig om je voor te schamen en gewoon met opgeheven hoofd richting zondag om revanche te nemen!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 20:57]
    Vind ik leuk
    markie +1293
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Jammer van je laatste zin...
    Vind ik leuk
    R94 +1991
    dinsdag 18 september 2018 om 20:58
    Je hebt gelijk, ik liet me leiden door een aantal reacties en de frustratie na de wedstrijd haha!
    Vind ik leuk
    markie +1293
    dinsdag 18 september 2018 om 21:34
    👊
    Vind ik leuk
    power +6179
    dinsdag 18 september 2018 om 20:53
    Beste Messi weer
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +916
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    Geniaal die man!
    Vind ik leuk
    power +6179
    dinsdag 18 september 2018 om 21:00
    Zeker, deze keer hattrick op naam van PSV .. zo mooi dat hij steeds doet.
    Vind ik leuk
    Bruurke +577
    dinsdag 18 september 2018 om 20:53
    Terechte overwinning! Knap dat Psv zo lang de 0-1 heeft gehouden. We zijn het jongste team dus ook zeer onervaren. Ik had persoonlijk eerder Jorrit gewisseld en Luuk. Maar ja ik ben geen trainer dus zal het wel verkeerd zien. Nu kop op en op naar zondag. Hoop dat Ajax morgen de punten pakt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:05
    Luuk wat een werkpaard
    Vind ik leuk
    Bruurke +577
    dinsdag 18 september 2018 om 21:34
    Dat is zeker waar! Die verdedigde op sommige momenten beter dan het sterrenkoppel dat we hebben staan.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6758
    dinsdag 18 september 2018 om 20:53
    Ik had als Ajax en Barcelona fan vanavond PSV zeker wel een puntje gegund. Maar Barcelona was gewoon een paar maatjes te groot en dat is geen schande. Maar ik kan serieus niet begrijpen dat iedereen zo kapot is van lozano. Vond ik serieus de zwakste speler van PSV. Deed helemaal niets goed. Vond Bergwijn veel dreigender en die wordt juist gewisseld. Nou maar punten proberen te verzamelen tegen Tottenham en inter en hopen dat barca tegen die ploegen ook de winst pakt dan is misschien de derde plek haalbaar.
    Vind ik leuk
    markie +1293
    dinsdag 18 september 2018 om 20:55
    Ben bang dat je je daar een beetje op verkijkt. Van die jongen komt altijd dreiging en met zijn snelheid altijd gevaarlijk.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6758
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Ok zo vaak kijk ik geen psv maar daar was vandaag niets van te merken
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Lozano fantastisch tegen de kleintjes in Nederland.
    Vind ik leuk
    MN223 +1185
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    In vergelijking met PSV zijn alle clubs kleintjes...
    Vind ik leuk
    markie +1293
    dinsdag 18 september 2018 om 21:35
    Haha scherp. Maar je bedoeld waarschijnlijk BIJNA allemaal..
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:36
    Prima maar in Europa moet hij het ook gaan doen. Anders gaat dat prijskaartje snel dalen.
    Vind ik leuk
    R94 +1991
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Het was inderdaad niet best, maar ook daar leert hij van. Denk dat zo'n wedstrijd alleen maar goed laat zien aan spelers dat het klasse verschil tussen top Eredivisie en Barcelona immens is.
    Vind ik leuk
    MN223 +1185
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Bergwijn komt net teug van een liesblessure en wordt rustig gebracht 😉
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6758
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    Ok wist ik niet. Vond hem wel gretig en lekker spelen hoor
    Vind ik leuk
    Kuip +8482
    dinsdag 18 september 2018 om 21:00
    Volledig met je eens Johnny. Lozano was dramatisch slecht. Alles met elkaar zie je dat het tempo veel te hoog ligt voor PSV. Daardoor zijn spelers te gehaast en onnauwkeurig waardoor mogelijkheden verloren gaan. De techniek laat de spelers dan in de steek.
    Lichtpuntje is Angelino. Prima linksback. Een verademing vergeleken met Brenet.
    Verder speelde Bergwijn aardig en is de Jong nuttig. De rest is middelmaat.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6758
    dinsdag 18 september 2018 om 21:01
    Bedankt kuipie 👍
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7038
    dinsdag 18 september 2018 om 20:53
    Het voetbal wint weer eens van het anti-voetbal. En dat op halve kracht 😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:53
    Wat een saaie wedstrijd.
    Vind ik leuk
    markie +1293
    dinsdag 18 september 2018 om 20:53
    Die nummer 10 van Barca zou niet misstaan bij Ajax of psv...
    Vind ik leuk
    Mr bien +4011
    dinsdag 18 september 2018 om 20:53
    Was weer comedy capers met die verdediging.
    En platekar bv maar opscheppen dat ze de met 0_ 3 gingen winnen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:54
    Wat is voetbal toch oneerlijk, PSV speelde Barça helemaal weg, en dan verlies je door zo een slecht partijdige scheidsrechter, echt onbegrijpelijk.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:00]
    Vind ik leuk
    danny9874 +2552
    dinsdag 18 september 2018 om 20:54
    Gvd.... die heeft niet veel kansen nodig, of nie?
    Vind ik leuk
    ja_daarom +308
    dinsdag 18 september 2018 om 20:54
    Ok, ik heb genoeg liggen trollen.

    Nu even serieus.
    Dat PSV hier niet ging winnen, wist stiekem iedereen.
    Toch hebben ze wel enkele kansen gemist die er eigenlijk wel in hadden gemoeten.
    Maar dat ze op het einde dan toch zo veel weg geven is dan wel weer erg jammer.

    0 houden was geen optie, maar ze hebben het wel zelf verprutst de laatste 20 minuten.

    #1love mensen.
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1463
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Sorry van net he maat ;)
    #NoHardFeelings
    #Salt
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 20:57]
    Vind ik leuk
    ja_daarom +308
    dinsdag 18 september 2018 om 20:58
    hahahha! geen probleem Soms de boel triggeren is leuk, zolang we netjes blijven.
    Als Ajax of PSV of wie het dan ook is goed voetbalt, zal ik het ook zeggen.
    Hopen dat PSV thuis puntjes weet te pakken.
    Vind ik leuk
    ja_daarom +308
    dinsdag 18 september 2018 om 20:58
    #salt

    hahahaha! topper.
    Vind ik leuk
    aimdam +673
    dinsdag 18 september 2018 om 20:54
    Zo jammer. De kansjes waren er. Psv hield goed stand tot het laatste kwartier.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4853
    dinsdag 18 september 2018 om 20:54
    Voor al die psv ers dat er wel een kans was.. dream on... geen enkele topclub uit nederland wint uit van barca.. thuis hopen op gelijk spel of een nipte winst. Anders heb je geen schijn van kans. Dat zag je vandaag ook weer.
    Vind ik leuk
    repeP +1476
    dinsdag 18 september 2018 om 20:54
    Geef Barcelona iets meer ruimte en ze scoren wel erg gemakkelijk.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    dinsdag 18 september 2018 om 20:55
    Jammer!

    PSV heeft Barcelona veel te veel laten voetballen en zelf teveel achteruit gevoetbald, leek wel of ze angstig waren. En wat was Luuk de Jong slecht zeg..
    Vind ik leuk
    ficusje +2413
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    V bommel zag kansen,beetje overdreven taal.als hij zondag verliest,is hij ook weer terug op aarde.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    dinsdag 18 september 2018 om 21:04
    Ik dacht ook dat PSV een kansje had, maar dan moest alles wel goed vallen. Had ook niet verwacht dat PSV zo afwachtend/verdedigend zou spelen, had ze wel wat feller verwacht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:55
    Jammer dit, PSV heeft zich tot de 2-0 naar behorengeweerd. Tot dat moment constant het idee gehad dat er iets in zat. Jammer dat het na de 2-0 nog 4-0 werd en we nog in onze handjes mogen knijpen dat Barca niet volledig doordrukte.

    Maar goed al met al zit ik hier als een tevreden vent, PSV heeft met een van de jongste ploegen in de CL zich toch echt laten zien!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 22:05]
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3598
    dinsdag 18 september 2018 om 21:23
    Ik zou karig nog even veranderen in wat je werkelijk bedoeld.. ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:05
    Bedankt!! Weet niet hoe ik bij karig kwam..
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3598
    dinsdag 18 september 2018 om 22:10
    Graag gedaan, gokte zelf dat je naar kranig op zoek was, maar wilde je geen woord(en) in de mond leggen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    dinsdag 18 september 2018 om 20:55
    Heerlijke goals helaas voor de verkeerde partij maar ja .

    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    dinsdag 18 september 2018 om 21:00
    Jammer gap. Lang stand gehouden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    dinsdag 18 september 2018 om 21:03
    We moeten maar eens een viske uitwerpen of we die nummer 10 van hun niet over kunnen nemen ........ Kan vrij aardig ballen dat ventje
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    dinsdag 18 september 2018 om 21:06
    Denk dat ie nog in jong Barca speelt. Is duidelijk nog in de groei. Nu kopen, straks onbetaalbaar
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    dinsdag 18 september 2018 om 21:12
    gruwelijk wat een baas
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22214
    dinsdag 18 september 2018 om 21:19
    Je kunt er niet omheen, weergaloze speler.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15555
    dinsdag 18 september 2018 om 21:25
    Ach Stratum het heeft ook zijn voordeel.
    Moe voor zondag kunnen ze niet zijn.
    Van achteruitlopen wordt je namelijk niet zo moe.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    dinsdag 18 september 2018 om 21:34
    ik ben niet moe hoor of het moet zijn van dom gezerever net als deze reactie van je
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15555
    dinsdag 18 september 2018 om 21:35
    Kopje azijn erbij?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    dinsdag 18 september 2018 om 21:38
    nee das jouw ding ,ik lig al weer een tijdje lekker te kantelen aan het heerlijk san miguel
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1017
    dinsdag 18 september 2018 om 20:55
    Jammer met name de 1ste helft. Trachten dan maar te winnen van Inter & zondag van Blind jr.

    In ieder geval die verschrikkelijke Suárez niet gescoord.

    Succes tegen AEK.

    Vind ik leuk
    utreg1971 +1699
    dinsdag 18 september 2018 om 20:55
    Knap van psv. Aantal kansjes. Maar barca blijft barca
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:55
    Het ging beter dan dat ik verwacht had, dacht ik voor de 2-0.
    Vind ik leuk
    Strijp +13990
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Terechte nederlaag, redelijk lang weerstand kunnen bieden maar uiteindelijk kansloos.
    Vind ik leuk
    Asarkan +133
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Ik vond Dumfries een van de beste aan de kant van PSV. Viergever zwak en Lozano viel me ook tegen..
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5217
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Hendrix die speelde echt erg erg zwak 2 keer zijn fout waar een doelpunt uit komt en de eerste goal stond Zoet verkeert opgesteld. Het ergste was dat barca niet eens goed heeft gespeeld en worden we zo afgeslacht schande schande gewoon. Messi zal denken wat krijg ik kado van PSV...
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4221
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Tot een kwartier voor tijd een prima psv gezien! Iedereen die anders zegt zit gewoon te walgen dus laat lekker gaan....

    1 minpuntje.... toch wel schrikbarend om te zien dat hendrikx echt helemaal niks met een bal kan. Die kan eigenlijk niet mee en zou plaats moeten maken voor guti

    Voor de rest zo door blijven spelen. Als inter van spurs kan winnen is er nog van alles mogelijk
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 20:59]
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1560
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Compleet kansloos tegen een matig Barca
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Bij de 1e goal zag je het aankomen. Zoet stond net niet bij de rechterpaal o o o.
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    dinsdag 18 september 2018 om 20:56
    Best goed meegedaan vanavond. Met ook nog kansen op een goal. Daar moet je er dan eentje van binnen schieten. Barca leek lange tijd niet echt vooruit te branden qua tempo, maar als ze dat dan een paar keer doen zie je het klasseverschil.

    Werd eigenlijk pas een beetje pijnlijk met 10 tegen 11. Toen speelden ze ook nog gewoon de grote rondo. Daar had ik nog wat van PSV verwacht, al waren ze misschien wat moegestreden.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5217
    dinsdag 18 september 2018 om 21:03
    Leuk hoor meegedaan je koopt er niest voor erger nog we zijn vernederd door een Barca dat slecht speelde.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:10
    Ja is in principe ook logisch dat je eraf gaat tegen Barca. Is alleen jammer dat het nog 4-0 werd. Vindt dat PSV zich toch aardig heeft laten zien vanavond, een aantal jongens hebben zeer brutaal gespeeld en zich absoluut laten zien.
    Vind ik leuk
    Darter 876 +725
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    Is geen schande om te verliezen bij Barca!! Punten pakken tegen Tottenham en Inter!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    Zou Bommeltje een plan B nog steeds onnodig vinden?
    Vind ik leuk
    Grappenman +156
    dinsdag 18 september 2018 om 20:57
    Ik dacht die Isimat..... ramt er een paar in!
    Vind ik leuk
    Bremmelem +138
    dinsdag 18 september 2018 om 20:58
    Moet er nou gelijk weer getrolld worden richting PSV? PSV heeft het 75 minuten knap volgehouden, maar helaas voor ons mocht het niet zo zijn. Barca was gewoon beter en maakt de kansen wél af. Nu hopen dat Ajax morgen wint en de nodige punten pakt voor Nederland!
    Vind ik leuk
    plein19 +2467
    dinsdag 18 september 2018 om 20:58
    Behoorlijk kansloos. Maar dat kan verrassing zijn. Toch een geweldige ervaring om zo'n wedstrijd te mogen spelen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:58
    Die Messi kan aardig ballen
    Vind ik leuk
    JoeyC +2934
    dinsdag 18 september 2018 om 20:59
    Jammer, maar dit was wel te verwachten.
    Zelf ook wat mogelijkheden gehad. Gelukkig is het geen echte afstraffing geworden. Veel clubs die met dezelfde of met grotere cijfers hebben verloren in Camp Nou.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:01]
    Vind ik leuk
    Grimes +722
    dinsdag 18 september 2018 om 20:59
    Jammer, tot aan de 2-0 deed psv goed mee, maar daarna komt de klasse van Barcelona naar boven. Niets om je voor te schamen, goed gestreden.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2311
    dinsdag 18 september 2018 om 20:59
    Mes(si)scherp
    Vind ik leuk
    Het Brein +4354
    dinsdag 18 september 2018 om 20:59
    Prima wedstrijd van PSV, verloren door de klasse van Messi! Geen schande.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6758
    dinsdag 18 september 2018 om 20:59
    PSV heeft gestreden voor wat ze waard waren maar zelfs tegen een Barça op halve kracht is het niet goed genoeg

    Ze hebben gedaan wat ze kunnen!

    Andere pot beter!

    Lozano is wel een egoïst trouwens
    Alleen maar uit op eigen succes
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    dinsdag 18 september 2018 om 21:00
    Kansloos verloren, Barca hoefde maar even aan te zetten en het is gedaan, zelfs een man minder deerde niet.

    Was te verwachten, helaas, maar een resultaat zat er nooit echt in.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:00
    Wat een wanvertoning! Zelfs tegen 10 man geen schijn van kans. En we dalen weer verder op de ranglijst. Als PSV ergens goed in is de laatste 14 jaar, is het de Europese prestaties van Ajax teniet doen. Waarvoor dank. Zo trots na een overwinning tegen een paar amateurs en Dan dit.

    NL niet getreurd, Ajax haalt morgen de broodnodige punten weer binnen, zodat dit stelletje amateurs volgend jaar weer Europees voetbal kunnen afdwingen via de play-offs.

    PSV kan zich weer lekker vroeg op de competitie richten, iets waar ze jaarlijks erg hard hun best voor doen!
    Vind ik leuk
    R94 +1991
    dinsdag 18 september 2018 om 22:43
    Dan heb ik even een leuk lijstje voor je van de afgelopen 14 seizoenen:

    PSV 2004/05 - 21 punten
    Ajax 2004/05 - 8 punten
    PSV 2005/06 - 11
    Ajax 2005/06 - 13
    PSV 2006/07 - 15
    Ajax 2006/07 - 11
    PSV 2007/08 - 16
    Ajax 2007/08 - 2
    PSV 2008/09 - 5
    Ajax 2008/09 - 13
    PSV 2009/10 - 12
    Ajax 2009/10 - 9
    PSV 2010/11 - 18
    Ajax 2010/11 - 13
    PSV 2011/12 - 16
    Ajax 2011/12 - 12
    PSV 2012/13 - 5
    Ajax 2012/13 - 9
    PSV 2013/14 - 5
    Ajax 2013/14 - 10
    PSV 2014/15 - 6
    Ajax 2014/15 - 14
    PSV 2015/16 - 18
    Ajax 2015/16 - 6
    PSV 2016/17 - 6
    Ajax 2016/17 - 22
    PSV 2017/18 - 1
    Ajax 2017/18 - 1.5
    PSV 2018/19 - 4
    Ajax 2018/19 - 4

    TOTAAL:
    PSV - 159
    Ajax - 147,5

    Ja, wij doen inderdaad die geweldige prestaties van jullie teniet. We halen zelfs meer punten, klootzakken zijn we!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:48
    Dat kan ik hier ook wel posten. Geniet vanavond nog maar gewoon van die geweldige prestatie die jullie op de mat hebben gelegd calimero-huilie-huilie-piepkuiken.

    Het wordt trouwens berekend over de laatste 5 jaar. Als je toch bezig bent, pak daar Dan ook nog even je rekenmachine voor en set die cijfers hieronder meer hahaha
    Vind ik leuk
    R94 +1991
    dinsdag 18 september 2018 om 23:00
    Dus eerst ga je roepen dat we de afgelopen 14 jaar al jullie prestaties teniet hebben gedaan en nu toch maar weer even terugkrabbelen naar 5. Typisch hoor. Ik huil niet hoor, kom alleen met feiten ;)
    Vind ik leuk
    Leeds United +1133
    dinsdag 18 september 2018 om 21:01
    Kom op jongens ... dit was toch ingecalculeerd. Is gewoon jammer. Natuurlijk zijn er verdedigende fouten gemaakt. Hebben in elk geval gestreden. Volgende ronde nieuwe kansen. Het moet me toch wel even van het hart... wat is die Suarez een ultra jankbal. De nieuwe Matheus met dat verschil dat Matheus nog sympathiek is .... die bijt tenminste niet.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4959
    dinsdag 18 september 2018 om 21:01
    Jammer, driekwart wedstrijd goed partij geboden tegen een beter Barcelona maar uiteindelijk breekt individuele kwaliteit ons op. 4-0 is wel een hele stevige uitslag, met tien man had ik gehoopt op een 3-1 dat had een mooiere uitslag geweest.

    Als we zo spelen tegen Tottenham en Inter geloof ik dat we punten kunnen pakken
    Vind ik leuk
    Boer Teun +152
    dinsdag 18 september 2018 om 21:01
    Kud kud kud
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    dinsdag 18 september 2018 om 21:01
    Mooi om te zien dat ze met het jongste elftal van de cl toch hun eigen spel zijn blijven spelen . Helaas was individuele genialiteit van de tegenpartij ze net ff te machtig .
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:13
    Ja die kleine kan wel ballen zeg... Voor de rest vond ik het niet zo veel bij Barca. Maar Messi die kan een wedstrijd in zijn eentje beslissen, echt een geweldenaar..
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1496
    dinsdag 18 september 2018 om 21:01
    Moeten nu vooral als ajacieden niet gaan roepen dat psv niets te zoeken heeft in de cl. Want ook onze club gaat er tegen dit soort tegenstanders hard af. Dat gat is gewoon te groot en dat moet je maar accepteren. Psv liefhebbers moeten zich dan weer niet wijsmaken dat ze hier serieus wat te zoeken hadden en meededen.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4354
    dinsdag 18 september 2018 om 21:02
    Compliment aan Rosario, Angeliño en Bergwijn! Die 3 waren het beste aan Eindhovense kant..
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1017
    dinsdag 18 september 2018 om 21:02
    Of topic...verschrikkelijk CL op Veronica met Leo de darter als commentator, hoort gewoon bij de NOS....bedankt John.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:03
    Geen schande psv de tranen en barca de punten.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    dinsdag 18 september 2018 om 21:04
    Beetje vertekenend het leek dat Psv het goed deed eerste helft maar Barca speelde op zomeravond tempo daarin had Psv meer moeten doen, om nog enige kans te hebben. 2de helft zag je hoe makkelijk Barca met Psv kon spelen en nog geen eens op volle focus op volle tempo. Geen schande voor Psv.
    Maar Schwaab-Viergever dat kan gewoon niet op Europees niveau, ze vertragen alles, vaak te laat om voor de man te komen, die twee is het niet goed voor het spel van Psv, tegen veel Eredivisie clubs kan dat nog wel, maar voor het spel niet goed ze brengen te weinig vanuit achteruit en vaak onzeker als ze onder druk komen.
    Vind ik leuk
    Arbee +2309
    dinsdag 18 september 2018 om 21:05
    PSV was vanaf de eerste minuut volstrekt kansloos, maar tegen Barcelona is dat absoluut geen schande. De eerste helft was het vooral aan de slordigheid bij Barcelona te danken dat PSV redelijk kon meevoetballen. In de tweede helft dwong PSV het wat meer zelf af, maar dan besluiten Messi en Dembele even wat lol te maken, knipper je twee keer met je ogen en staat er 4-0 op het scorebord.

    PSV heeft dapper gestreden en hoeft zich -hoewel de cijfers anders doen vermoeden- nergens voor te schamen. Als ze zondag ook zo voor de dag komen, staat Ajax een sterke tegenstander te wachten en kunnen wij uitkijken naar een topwedstrijd van hoog niveau.
    Vind ik leuk
    Guust +5802
    dinsdag 18 september 2018 om 21:08
    Geen schande om te verliezen. Nieuwe wedstrijd weer proberen, wel een rare tijd die wedstrijd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:11
    Wil er eigenlijk niet op reageren maar ppfff wat een hoop zielige figuren hier zeg!!!
    Tuurlijk is psv kansloos geweest al kwamen ze er met lozano en bergwijn soms best leuk uit.. Messi en z'n klasse is niet te stoppen zeker niet voor Nederlandse ploegen. Hoop dat Ajax morgen "gewoon" wint en wat zou 't fijn zijn om minder trieste onzin hier te lezen van kanslozen hersenloze zielige mensen. ( zijn net mensen)
    Vind ik leuk
    James655 +912
    dinsdag 18 september 2018 om 21:19
    Is ook zo, maar helaas reageert iedereen op zijn manier. Ik ben ook al 55 jaar Ajax-fan maar zie de logica er niet van in om wie een andere club aanhangt in de zeik te trappen. Hoop dat Psv zich plaatst voor de volgende ronde.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:13
    Barça was gewoon een maatje te groot wat zeker geen schande is. Het lijkt of PSV een kansje had maar het waren allemaal halve kansen. Aantal zaken die opvielen was dat Hendrix echt te kort komt, Lozano komt nog wat handelingsnelheid tekort, De Jong komt ook te kort. Agelino echt goed, Berwijn ook met momenten goed. En Guti weet nu ook dat Barça geen ADO is! Hopen dat ze de andere wedstrijden punten pakken en dat ze doorgaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:24
    Zeker geen schande. Vond wel dat PSV erg verdedigend voetbalde. Als je tegen de spurs en Inter niet durft te voetballen ga je geen punten pakken in de CL.
    Vind ik leuk
    James655 +912
    dinsdag 18 september 2018 om 21:32
    Jaaah! Maar dit is Barcelona hè. Tegen die andere ploegen speelt Psv heus wel. En ik ben er van overtuigd, dat ze niet kansloos zijn. (Ja ja, Ajax man)
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    dinsdag 18 september 2018 om 21:33
    Je speelt uit tegen 1 van de beste clubs vam de wereld, mag je dan verdedigend spelen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:50
    Deels eens. Maar je heb bergwijn en lozano die piqué en vrienden het best moeilijker hadden kunnen maken. Daar had je gebruik van kunnen maken. Al met al... nog genoeg kansen
    Vind ik leuk
    James655 +912
    dinsdag 18 september 2018 om 21:13
    a ja, PSV. Achteraf toch nog een pakkie slagie hè. Geeft niet: iedereen verliest van Barça, ook Ajax. Ik vond dat jullie het toch goed hebben gedaan en hoop - als Ajax man, dat jullie zondag as. slechter spelen. Dus: compliment!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:19
    Waar is dat geweldig PSV 4-0 En 30% balbezit top
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:20
    knap dat PSV toch nog 30 min de nul heeft gehouden. Werden redelijk overklast al zag je dat niet in de score terug. Tweede helft schakelde barca een tandje bij en was het klaar. Wel jammer want we hebben de punten hard nodig om volgend jaar weer internationaal meer ploegen af te vaardigen of directe plaatsing CL. Barca speelde Nog redelijk met de handrem. Maar de verdediging gaat wel een dingetje worden in de CL. Spitsen zijn killers. Hopelijk kunnen wij morgen thuis wel punten pakken.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    dinsdag 18 september 2018 om 21:32
    Heb al aangegeven dat we het niet moeten hebben vam de wedstrijd tegen barca ;)
    Vind ik leuk
    James655 +912
    dinsdag 18 september 2018 om 22:17
    Inderdaad. Andere clubs, zoals z inter, moeten met de staart tussen de poten naar huis worden gestuurd. Kom op PSV!
    Vind ik leuk
    GAEfan +163
    dinsdag 18 september 2018 om 21:20
    Jammer hoe sommige supporters van andere clubs reageren. Af en toe is het ook gewoon misgunnen wat sommige hier doen. Ik vind echt dat PSV zich kranig heeft geweerd! Er waren echt momenten in de wedstrijd, waar ze Barcelona pijn hadden kunnen doen. Dan kun je zeggen Barça speelde niet 100%, dat is gewoon slap gelul. Als je als Barça 1 - 0 voor staat kun je je dat niet permiteren. Denken Ajax supporters echt dat ze het beter zouden doen? Kan ze 1 ding vertellen komen ze bedrogen uit. Dit is gewoon pure kwaliteit, waar je van de 10 keer, 9 keer van verliest. Zondag gaat het een spannende pot worden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:22]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:54
    Nee zeker niet. Wij hadden ook de ballenbak in gegaan. Maar omdat een paar kansloze hier een mening geven (vaak ook neppers die gewoon leuk vinden om te irriteren en zeggen dat ze voor Ajax zijn) betekend het niet dat alle Ajax supports hetzelfde zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:22
    Eens kijken wat die fopneusen zelf laten zien dan trekken wij een lange neus
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    dinsdag 18 september 2018 om 21:26
    Thuis tegen inter of de spurs punten pakken anders zit je met de kerst thuis. Ajax heeft een grotere kans om door te gaan.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    dinsdag 18 september 2018 om 21:31
    Das wisten we al voordat er 1 pot gespeeld was
    Vind ik leuk
    James655 +912
    dinsdag 18 september 2018 om 21:26
    Dit is toch maar één wedstrijd. Voor de rest van het program zouden we allemaal PSV en Ajax moeten steunen. Dat ze allebei doorgaan, wat is er mooier?
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    dinsdag 18 september 2018 om 21:30
    Barca een maat te groot, niks mis mee. Zondag de volgende test!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:31
    Psv heeft goed tegenstand geboden tegen Barcelona. 4-0 zijn grote cijfers, maar tegen Messi en consorten kan dit gebeuren. Waarschijnlijk was dit ingecalculeerd in Eindhoven. Ik ben benieuwd hoe ze deze nederlaag gaan verteren. Ik als Ajacied denk dat Ajax morgen een moeilijke wedstrijd tegemoet gaat. Maar winnen doen we, mijn voorspellinkje: 4-0. Uiterst effectief, want verwacht niet veel kansen. Aek gaat de boel dichtmetselen is mijn donkerbruine vermoeden tegen Onze Godenzonen uit Amsterdam. Een andere keuze hebben ze niet, tenzij ze met hun dun tussen hun broek richting Athene wensen te verkassen. Ik heb er waanzinnig veel zin in. De eerste CL-punten zullen worden binnengerijfd.
    Vind ik leuk
    Hvdp +1271
    dinsdag 18 september 2018 om 21:32
    PSV was zwaar teleurgesteld dat Immers niet mocht meedoen bij Barca
    De geruchten gaan nu dat Immers zondag ook niet mag meedoen bij Ajax
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:37
    Jammer voor PSV maar waren eigenlijk vanaf minuut 1 kansloos tegen Barcelona dat een zomeravondvoetbalwedstrijd speelde.
    eerste helft op 25%(daarom deed PSV aardig mee)Tweede helft 50%
    en laatste kwartier 75% vandaar de 4-0
    Vind ik leuk
    Polleke +943
    dinsdag 18 september 2018 om 21:50
    Maar wie heeft nu het shirtje van Messi??
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:53
    zondag worden ze weer weggetikt
    Vind ik leuk
    Jur74 +9097
    dinsdag 18 september 2018 om 22:06
    Ik ga niet alle reacties na scrollen. @psv supporters jammer, volgende keer beter. @normale ajax supporters succes morgen @ajax trollen wat zijn jullie een stel sukkeltjes.
    Vind ik leuk
    ficusje +2413
    dinsdag 18 september 2018 om 22:36
    Zijn geen echte supporters,anders ben je voor iedere nederlandse club.
    Vind ik leuk
    meloen87 +804
    dinsdag 18 september 2018 om 22:38
    Chapeau, PSV. Ze hebben in ieder geval gestreden, en ik vond echt dat sommige goed speelde (Angelino een zeer goede aankoop). Barcelona is toch wel een maatje te groot voor ze, maar het slechte nieuws is, is dat Inter heeft gewonnen. Echt bonuspunten voor hun, want PSV moet eigenlijk in staat zijn om Inter voor te blijven in deze groep.
    Vind ik leuk
    Tebannet +149
    woensdag 19 september 2018 om 02:38
    Was jammer na de 1-0 had psv kansen. Maar dan komt toch de klasse van Barca erboven. Volgende keer weer vol voor de 3 punten gaan.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1610
    woensdag 19 september 2018 om 08:44
    Ik vond het nog meevallen moet ik zeggen.
    Zal ook wel liggen aan het feit dat Barca niet vol erop klapt.

    Maar als een Peirero die 1ste kans benut.
    Bergwijn´s bal die rakelinks naast het doel gaat.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws