Spelersrapport: Angeliño smaakmaker bij PSV; Hendrix en Viergever onvoldoende

    Spelersrapport: Angeliño smaakmaker bij PSV; Hendrix en Viergever onvoldoende

    dinsdag 18 september 2018 om 21:05

    PSV hield de schade lang beperkt tegen FC Barcelona, maar kreeg uiteindelijk toch vier treffers om de oren. VoetbalPrimeur maakt rapport op na de ruime nederlaag in Camp Nou.

    Jeroen Zoet – 6: De 1-0 was vooral wonderschoon van Messi, al had Zoet een klein stapje naar links kunnen doen. Hij redde daarna onder meer knap op een schot van Coutinho, maar kreeg alsnog drie treffers om de oren. Heel zwaar vielen die hem niet aan te rekenen.

    Denzel Dumfries – 6,5: De fysiek sterke Dumfries deed het naar behoren. Een momentje van onoplettendheid, zowel hij als collega Angeliño was opgestoomd, leverde wel meteen een counter en uiteindelijk de 1-0 op. In de tweede helft ging het wel iets moeizamer.

    Daniel Schwaab – 5,5: In de eerste helft had PSV de defensieve zaakjes goed op orde. Dat veranderde in de tweede helft toen er meer leven in de wedstrijd kwam. Na de 2-0 ging het plots hard. De derde en vierde treffer waren vooral Isimat-Mirin aan te rekenen, die op het verkeerde moment uitstapte, maar ook de Duitser verzuimde in te grijpen.

    Nick Viergever – 5: Geen handige overtreding van Viergever voorafgaand aan de 1-0. Toegegeven: zijn teamgenoten hadden eerder moeten ingrijpen. De ervaren mandekker ging na rust evenwel opnieuw in de fout en ontsnapte aan rood. Werd daarna snel gewisseld.

    Angeliño – 7: De Spanjaard hield zich in eigen land knap staande. Loste zelfs het eerste schot op doel van de Eindhovenaren, wat tekenend was voor zijn aanvallende aspiraties. Normaal gesproken defensief kwetsbaar, maar Angeliño toonde zich ook in dat aspect scherp.

    Pablo Rosario – 6: Wat maakt Rosario een sterke ontwikkeling door. Rosario maakte ook in Camp Nou een prima indruk. Kleine kanttekening: hij liet zijn man ontsnappen, waarna Viergever voorafgaand aan de 1-0 de overtreding maakte.

    Gastón Pereiro – 5,5: De Uruguayaan was bij vlagen vaardig aan de bal en stuurde Bergwijn en Lozano een paar keer goed weg. Kon zijn stempel desondanks niet vaak genoeg drukken. Te vaak onzichtbaar.

    Jorrit Hendrix – 5: Hij bewaakte aanvankelijk goed de ruimte tussen de linies, maar verzuimde een paar keer stevig in te grijpen. Ook had Hendrix iets vaker voor de pass in de diepte kunnen kiezen. Niet zijn beste wedstrijd.

    Hirving Lozano – 6: Was met zijn snelheid zélfs een plaag voor Jordi Alba, maar het ontbrak vervolgens aan kalmte voor de goal. De Mexicaan ging iets te nadrukkelijk voor eigen succes en schoot te snel en te gehaast.

    Luuk de Jong – 5,5: De aanvoerder levert zijn arbeid en is in die zin belangrijk voor PSV, maar slaagde er onvoldoende in om als kapstok te fungeren en het spel naar een hoger plan te tillen.

    Steven Bergwijn – 6,5: Net als Lozano zorgde hij met zijn snelheid voor dreiging. De eerste kans van de wedstrijd kwam zelfs van Bergwijn, die maar net naast krulde. Wat voor Lozano geldt, gaat ook hier voor Bergwijn op: iets meer rust voor de goal was beter geweest.

    Invallers

    Nicolas Isimat-Mirin – 4,5: Zowel bij de derde en vierde goal stapte Isimat-Mirin helemaal op het verkeerde moment uit. Lijkt voorlopig geen aanspraak te maken op een basisplaats.

    Donyell Malen – x: Speelde te kort voor een beoordeling.

    Erick Gutiérrez – x: Speelde te kort voor een beoordeling.

    Plaats een reactie

    :O +5175
    dinsdag 18 september 2018 om 21:12
    Trots op PSV
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:13]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 21:13
    Eens. Cijfers hadden hoger gemogen. Speelden gewoon inzersterk tot het laatste kwartiertje
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:15
    Als PSV zondag wint, praten we hier niet meer over...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 21:16
    Met dit spel.zou dat zeker lukken
    Vind ik leuk
    Voebtal +6587
    dinsdag 18 september 2018 om 21:19
    Elke ploeg in Nederland die een pak slaag krijgt verdient 4tjes.
    Psv krijgt een pak slaag in Europa en ik zie allemaal hoge cijfers. 9 voldoendes! Belachelijk.

    Zijn we zo ver gezakt dat we spelers voldoendes geven bij dikke nederlagen?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 22:05]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 21:20
    Maar we kregen geen pak slaag. Dat is dus het punt. We hebben niks aan scorebordjournalistiek. Wij hadden grotere kansen maar lieten de koppies vallen na de 75e minuut.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6587
    dinsdag 18 september 2018 om 21:24
    4-0... VIER - NULLL..
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 21:25
    Geen onderbouwing? Ga schreeuwen! Het helpt! Je pint kkmt over zonder een punt te hebben zelfs.

    En als dst niet werkt. Typfouten benoemen!
    Vind ik leuk
    Voebtal +6587
    dinsdag 18 september 2018 om 21:29
    Barca laat teams vaker denken dat ze wel lekker mee kunnen doen. Totdat ze denken "okeyyy... We geven een beetje gas". En toen werd het binnen no time 4-0.. en zelfs nog met 10 man.

    Zet die roze bril eens af. Psv is geslacht met 4-0.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:31
    Blijkbaar is het tegenwoordig mode om lof te geven voor 'aardig meevoetballen'.

    Het was fucking Barcelona jongens.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 21:32
    Als je de pot had gezien had je geweten dat dje 4-0 meer aan de koppies van ons te danken was dan aan Barcelona.

    Ze probeerden het ook zeker en zij straks in de return weer doodsbang voor Chucky en Bergwijn
    Vind ik leuk
    Voebtal +6587
    dinsdag 18 september 2018 om 21:35
    De 0-7 lag ook aan de koppies bij ado.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 21:36
    Kan ik niks over zeggen want ik heb die tweede helft njet gezien net zoals jij deze pot niet gezien hebt
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5188
    woensdag 19 september 2018 om 06:39
    Maar toch prima meegevoetbald :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:08
    Als Ajacied heb ik gewoon gekeken. PSV werd overklast. Ook wij hadden hier met 4-0 verloren. Het is barca. Een van de beste van de wereld maar ga niet zeggen dat je echt kansen heb gehad.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 22:10
    Overklast word je niet als je kansen groter zijn dan die van Barcelona
    Vind ik leuk
    Voebtal +6587
    woensdag 19 september 2018 om 01:05
    Raar dat je na een van de grootste nederlagen ooit van psv toch nog zo positief bent. Wat heb je gedronken? Mag ik daar wat van :)

    Zonder gekheid toen Ajax met 4-0 werd afgedroogd door real wat jaartjes geleden begon de hele reorganisatie omdat je dat niet mag pikken als supporter! Psv komt veel en veel te kort om internationaal mee te doen. De achterhoede kan toch niet internationaal??

    Ik vind psv echt een paar heerlijke spelers hebben.. En psv is een grote kanshebber voor de titel. Toch zitten er een paar heel beperkte voetballers in het elftal.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    woensdag 19 september 2018 om 11:48
    Eens met je stukje hoor, maar ondanks 4 tegentreffers zijn we cerre van weggespeeld
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2480
    woensdag 19 september 2018 om 07:03
    De uitslag doet dat vermoeden inderdaad maar zeker tot de 2-0 heeft PSV goed gespeeld en ook een aantal leuke kansen gecreëerd. Dus overklast? nee niet echt !
    Vind ik leuk
    Drobtine +2428
    woensdag 19 september 2018 om 07:19
    Dikke BS wat je hier schrijft
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:33
    Dat is idd waar, geldt ook zo voor het Spaanse elftal. Uur lang de indruk wekken dat ze maar wat aanklooien en de tegenstander hoop geven, dan een paar keer versnellen en klaar ben je. PSV is niet de eerste die zo het mes is ingelopen. Je moet echt scoren tegen Barca wil je ze onder druk zetten. Anders ben je de lul.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9648
    dinsdag 18 september 2018 om 21:38
    Zelfs nog met 10 man? Je weet dat er al 3-0 op stond toen toch? En dat barca maar 15 min met 10 man heeft gespeeld en niet met heel de wedstrijd?
    Vind ik leuk
    Voebtal +6587
    dinsdag 18 september 2018 om 21:41
    dat zeg ik.. zelfs tegen 10 man krijg je nog een goal tegen en word je weg getikt.

    Vind ik leuk
    tannat +13710
    dinsdag 18 september 2018 om 21:41
    Hahaha ... komt niet vaak voor voor dat je je psv haat kunt afreageren he?
    stakker.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6587
    dinsdag 18 september 2018 om 21:44
    Ik ben juist super enthousiast over psv dit seizoen. Maar als het slecht is moet je dat ook kunnen benoemen.

    Fcking 4-0 is een van de grootste nederlagen ooit in Europa als ik me niet vergis.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5188
    woensdag 19 september 2018 om 06:38
    Zolang de pinten maar over blijven komen is het allemaal geen probleem ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:29
    ik vind dat bij 4 tegentreffers het in ieder geval moet betekenen dat de verdediging zware onvoldoendes moet krijgen. Maar dat kan aan mij liggen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 21:31
    4-0 klinkt erger dan hrt was. Pas na de 2-0 zakte alles weg, na de wissel van isimat
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:34
    was bij ado - psv ook het geval, daar hoorde je niemand over.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 21:35
    Ado psv kan ik biks over zeggen

    Alleen de eerste helft gezieb
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:29
    Ik zal maar geen opmerkingen maken over teletextsupporters.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 22:31
    Zou ook niet slim zijn. Ik geef het toe wanneer ik een wedstrijd niet (volledig) heb gezien.

    Waarom? Omdat ik anders de kermis met matskos had moeten laten schieten. Dan ga ik toch met mn matties lolmaken
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:14
    ik maak maar een geintje joh, ik heb helaas Ajax moeten missen omdat ik moest werken, anders zat ik gewoon ik het stadion.

    kortom; zaterdagavond wedstrijden zijn kut.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 23:17
    Thuis ben ik er sws bij haha.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:35
    Ik ben er morgen zeker ook bij! en zondag ook natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 23:35
    Succes woensdag! 4-0 Ajax en tw eekene 4-0 PSV :)
    Vind ik leuk
    Drobtine +2428
    woensdag 19 september 2018 om 07:22
    Barca heeft 5 minuten het tempo omhoog gegooid en het stond 3-0 dus het was wel erg
    Vind ik leuk
    Spiegel +9648
    dinsdag 18 september 2018 om 21:56
    Nouja, Zoet heeft genoeg ballen gepakt om geen onvoldoende te krijgen.

    Viergever maakt die overtreding bij de 1-0 omdat zijn kameraad hem in de steek liet.

    Angelino was voor zijn doen verdedigend beter dan ik had verwacht.

    Maar heel simpel, die kleine zet 3x aan en hij ligt in het mandje.

    Ergens om van te genieten, maar vanavond vooral zuur.

    Verdiende nederlaag, maar 2-0 was coulanter en meer op zijn plaats.
    Vind ik leuk
    Iggy +3688
    dinsdag 18 september 2018 om 22:23
    Barca gaf niet meer dan 10 minuten enigzins gas. Zo was het en niet anders.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 22:24
    Onzin
    Vind ik leuk
    pietprecies +4700
    woensdag 19 september 2018 om 04:23
    4-0 is gewoon slaag krijgen, als PSVer kan je dat, nee, mag je dat zelfs geen scorebordjournalistiek noemen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    woensdag 19 september 2018 om 11:53
    Dat mag wel. Dat "pak slaag" is namelijk alleen maar gebaseerd op de stand. Was gewoon geflatteerd. Echt grote kansen kreeg Barca niet voor de 2-0
    Vind ik leuk
    Fcdb67 +2480
    woensdag 19 september 2018 om 07:00
    Reageer niet op die kneus, probeert weer te provoceren.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2428
    woensdag 19 september 2018 om 07:17
    Wel een pak slaag van een wandelend Barcelona!!!!, op een training wordt harder gewerkt door Barca
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7904
    dinsdag 18 september 2018 om 21:20
    Jij hebt de wedstrijd niet gezien, vandaar!

    😂

    Daarnaast als VP PSV hoge cijfers geeft dan hebben ze het wel echt goed moeten doen, want het is een groot Ajaxboel dit hier!
    Vind ik leuk
    Voebtal +6587
    dinsdag 18 september 2018 om 21:26
    Het probleem is dat we met zijn allen heel graag willen geloven dat het weer goed gaat met het Nederlands voetbal. Als je met 4-0 ingemaakt wordt hoor je hooguit een 5 voor de moeite te krijgen. Het leek psv ado wel.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7904
    dinsdag 18 september 2018 om 21:31
    Het had geen schim van PSV-ADO, dan had ik hier ook met een ander gevoel gezeten!
    Vind ik leuk
    Voebtal +6587
    dinsdag 18 september 2018 om 21:42
    Dat komt omdat je geen ado supporter bent.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7904
    dinsdag 18 september 2018 om 21:44
    En jij bent dat wel...
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4764
    dinsdag 18 september 2018 om 21:26
    Je geef jezelf al het goeie antwoord, Eredivisie/ Cl.
    Als je niet ziet dat Psv gewoon prima heeft gespeeld maar is afgetroefd op kwaliteit moet je stoppen met kijken.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6587
    dinsdag 18 september 2018 om 21:33
    Voetbal gaat om kwaliteit uilskuiken.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4764
    dinsdag 18 september 2018 om 21:35
    Vind het best komisch dat jij mij voor uilskuiken uit maakt. Denk niet dat ik mijn reactie verder hoef te onderbouwen.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6587
    dinsdag 18 september 2018 om 21:45
    Ik vond jouw reactie ook komisch.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    dinsdag 18 september 2018 om 21:41
    Het mooiste vind ik dat ze zo ver doorslaan bij VP dat ze het zelfs positief vinden dat Angelino het eerste schot lost op doel VAN Psv.. Ze zijn weer eens helemaal de weg kwijt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:59
    Wat maakt jou die rapportcijfers uit? Randzaken, marginaal gelul in de ruimte...
    Vind ik leuk
    Voebtal +6587
    dinsdag 18 september 2018 om 23:08
    Wat maakt jou mijn post uit? Randzaken, marginaal gelul in de lege ruimte...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:17
    Ik ook van jou...x
    Vind ik leuk
    Voebtal +6587
    dinsdag 18 september 2018 om 23:25
    West!
    Vind ik leuk
    Youri99 +9011
    woensdag 19 september 2018 om 10:54
    Angelino krijgt een 7 terwijl zijn directe tegenstander (Ookal is het Messi) 3 keer heeft gescoord. Nu deed hij het aanvallend best aardig en ik vind dat hij zelfs een 7 verdiend als Messi slechts 1 keer had gescoord maar dit is wel heel belachelijk.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7904
    dinsdag 18 september 2018 om 21:19
    Ik heb meer zin in PSV-Ajax dan ooit tevoren!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:42
    Die winnen zondag ook niet, en waar waren die topspelers 30% balbezit en een 4-0 nederlaag echt iets om trots op te zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:15
    Alleen vond ik Hendrix wel echt matig spelen, voor de rest was het niet verkeerd.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 21:16
    Rosario een 4. Hendrix n 5 de rest prima cijfers geven dan maar?
    Vind ik leuk
    Magisch +4
    dinsdag 18 september 2018 om 21:17
    Hoger dan nog wel. Als je het alleen van je inzet moet hebben dan red je het zondag ook niet.
    Vind ik leuk
    3Bier +8631
    dinsdag 18 september 2018 om 21:18
    Wat mij betreft ook. Een stuntje zat er zelfs even in. De spelers van Barca waren een beetje gefrustreerd leek wel.
    Laatste kwartier zakt het helemaal weg, dat is jammer. Zeker ook voor het doelsaldo. Ben wel eens dat Viergever en Hendrikx de minste waren.
    Rosario en Bergwijn vond ik erg sterk spelen.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11066
    dinsdag 18 september 2018 om 21:22
    In een andere topic vond je Rosario slecht Timmio, vond dat hij in het belang van het team speelde.
    Beide backs speelden goed, prima aankopen.Dat Pereiro telkens mag beginnen is mij een raadsel.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:24]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 21:24
    Ik vond rosario overal slecht!
    Vind ik leuk
    Always PSV +11066
    dinsdag 18 september 2018 om 21:29
    Ik.vond hem overal goed, die jongen komt er wel!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 21:31
    Dan verschillennwij van mening
    Vind ik leuk
    Always PSV +11066
    dinsdag 18 september 2018 om 21:44
    Dat mag in de democratie Timmio, is helemaal niet erg.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 21:45
    Weet je t zeker. We leven wel onder de KNVB e?
    Vind ik leuk
    Smash +3229
    dinsdag 18 september 2018 om 21:23
    Duidelijk becijferd door mensen met een Ajax achtergrond. En nee, dit heeft niets met Calimero gedrag te maken.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11066
    dinsdag 18 september 2018 om 21:32
    VP doet altijd hetzelfde. Speel je een baggerwedstrijd en scoor je, dan krijg je een 7,5. Viergever speelde solide maar maakt die ene overtreding, hup een slecht punt.
    Vind ik leuk
    Smash +3229
    dinsdag 18 september 2018 om 21:48
    Viergever vond ik inderdaad best goed spelen. Die eerste overtreding was helemaal geen overtreding. De enige dissonanten vond ik Hendrix (ondanks een paar goede onderscheppingen) en Pereiro (te weinig laten zien).
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3231
    dinsdag 18 september 2018 om 21:24
    Ik vond Hendrix helemaal niet zo slecht. Zat er een paar keer goed tussen en had een ook paar prima passes. Zeker niet de minste van PSV. Angelino speelde niet slecht, maar zag er wel slecht uit bij een paar van de goals van Barcelona. Zo slaagde hij er niet in om de pass te onderscheppen die tot de 4e goal leidde. En die ging toch echt vlak langs hem. Soms vraag ik mij af of iedereen wel dezelfde wedstrijd gezien heeft...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:31]
    Vind ik leuk
    PSV mexico +464
    dinsdag 18 september 2018 om 21:29
    telegraaf cijfers he
    Vind ik leuk
    Kuip +7412
    dinsdag 18 september 2018 om 21:56
    Welnee, zeer matig allemaal. Angelino speelde sterk en is inderdaad een 7 waard. Lozano was de slechtste. Die deed alles fout. Een 4.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:09
    Kom op. Blijf realistisch. Ijzersterk tot het laatste kwartier? Barcelona liet ze gewoon spelen. Even aanzetten en het was 3-0 Dan met 10 man 4-0. Help me even. Waar en wanneer hebben ze ijzersterk gespeeld? Ik ben echt voor PSV hoor maar zo komen we er nooit!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 22:11
    Eerste half uur tot de goal waren we gewoon ijzersterk. Wr stonden elke keer dicht op de tegenstander. Goede druk.
    Domme fout rosario. Overtredig viegever perfecte vrije tral en 1-0

    Daarna prima vol gehoudeb en soms erlsngs gekomen met nieuwe kansen tot dembele van afstand raak schoot
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 22:18
    Maar Luuk de Jing lager! Verpest iedere bal die hij ingespeeld krijgt!
    Vind ik leuk
    Arbee +2215
    dinsdag 18 september 2018 om 23:30
    Niet overdrijven. PSV speelde prima, maar we moeten ook eerlijk zijn en toegeven dat dat vooral kwam omdat Barcelona het liet gebeuren. Die speelden enorm nonchalant, tot het moment dat Messi en Dembele besloten wat meer moeite in de wedstrijd te steken en toen was het na twee keer met de ogen knipperen ineens 4-0.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:17
    Rosario, wat een lef.
    Angeliño, goede aankoop.
    Mooie game op niveau, maatje te klein. Goed geprobeerd.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1136
    dinsdag 18 september 2018 om 22:47
    Trots om met 4-0 nederlaag weer naar Eindhoven Airport te vliegen?
    Vind ik leuk
    Florian87 +10601
    dinsdag 18 september 2018 om 21:13
    guess what time it was, Messi time :D
    Vind ik leuk
    Korm +35526
    dinsdag 18 september 2018 om 21:17
    Daar valt ook niet tegen op te spelen. Barca is gewoon vele malen beter. Ondanks de 4-0 vind ik wel dat psv goed gespeeld heeft
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:18
    Ja daar zijn we vandaag weer achter gekomen... Jezus wat kan die vent voetballen..
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +7904
    dinsdag 18 september 2018 om 21:18
    Angelino, productiever dan Neres en net zoveel assists als Hakim.

    Dan praten we over een linksback😉

    De 23e in Eindhoven staat PSV weer GEWOON op 5 puntjes. Tot dan!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:21
    En ons maar arrogant noemen.

    We gaan het zien zondag. Dat het een mooie pot gaat worden staat vast!
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1344
    dinsdag 18 september 2018 om 22:35
    Neres vs Angelino was vorig seizoen anders bijzonder vermakelijk ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:13
    Viergever is geen winner dat wisten we al.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    dinsdag 18 september 2018 om 21:19
    Zullen we zien in mei
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:22
    Ik geloof heilig dat psv opnieuw kampioen word hoor.
    Maar ik vind viergever niet iemand met een winners-mentaliteit.

    Maar misschien zat hij vorig jaar ook wel bij de verkeerde club ....:)
    Vind ik leuk
    R94 +2033
    dinsdag 18 september 2018 om 21:13
    Angelino was inderdaad klasse, speelde met heel veel lef. Daar gaan we nog veel van genieten!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:13
    Angelino was heel goed bezig
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:14
    Isi komt erin en hij verpest alles...
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:15]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:28
    Isi kan je er in de kroeg anders best goed bij hebben. Hij weet hoe je een feestje moet maken.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3753
    dinsdag 18 september 2018 om 21:14
    De schrijver van dit artikel is echt op z'n hoofd gevallen.
    Vind ik leuk
    Gerro +6476
    dinsdag 18 september 2018 om 21:14
    Viergever een onvoldoende? Het ging pas echt mis toen deze ex Ajaxied er uit ging.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3555
    dinsdag 18 september 2018 om 21:15
    Ik had aan te merken op Viergever van eruit maar die Isimat is gewoon nog slechter.
    Vind ik leuk
    Chinto +96
    dinsdag 18 september 2018 om 21:20
    Nee, want hij veroorzaakt de overtreding waar de 1-0 uit voortkomt.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11066
    dinsdag 18 september 2018 om 21:26
    Eens Gerro. Viergever speelde zo slecht niet.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2002
    dinsdag 18 september 2018 om 21:14
    Wie geeft die punten een blinde of slecht ziende. Hendrix was wel beter dan een vijf.
    Vind ik leuk
    Korm +35526
    dinsdag 18 september 2018 om 21:18
    Nee vond ik niet
    Vind ik leuk
    PinPelado +1513
    dinsdag 18 september 2018 om 21:18
    Nou, ik vind het ook een 5. Hij kan beter dan dit. Had genoeg slordige passes of te laat voor 2de bal.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    dinsdag 18 september 2018 om 21:20
    Veel balverlies ook
    Vind ik leuk
    Magisch +4
    dinsdag 18 september 2018 om 21:21
    Dat was veruit de zwakste op het veld of is ballen afpakken het enige wat er van een speler van psv verwacht wordt? Het moment dat hij moet gaan voetballen raakt hij in paniek.
    Vind ik leuk
    3Bier +8631
    dinsdag 18 september 2018 om 21:23
    Hendrikx moet eens leren dat de bal ook naar voren gespeeld mag worden. Ook als er een beetje druk wordt gezet. Was vandaag gewoon niet goed. Een middenvelder moet ook willen voetballen.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4869
    dinsdag 18 september 2018 om 21:16
    Jammer PSV! Jullie konden best goed meekomen. Verloren van bevliegingen van Messi.
    Vind ik leuk
    Korm +35526
    dinsdag 18 september 2018 om 21:18
    Volgende wedstrijd beter!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2002
    dinsdag 18 september 2018 om 21:21
    Zo is het ,dus met andere woorden. En door.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 22:11]
    Vind ik leuk
    Korm +35526
    dinsdag 18 september 2018 om 21:27
    Moeilijkste pot hebben we gehad 😂
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 21:29
    En dat zobder weggespeeld te worden.

    We
    Make
    Kans!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2002
    dinsdag 18 september 2018 om 21:57
    Zo is het maar net ,zondag is het ff tikken en dan zit de week er weer op.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    dinsdag 18 september 2018 om 21:16
    Vind 4-0 wel een beetje geflateerd hoor
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 21:18
    Was het ook! Laatste kwartiertje 3 goals mag je nooit overkomen maar dat geeft alleen mssr meer aan dat we niet zijn weggespeeld
    Vind ik leuk
    Magisch +4
    dinsdag 18 september 2018 om 21:27
    Je bent wel degelijk weggespeeld. Geen moment mee gevoetbald tegen een barcelona dat op de handrem speelt
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:22
    Vind je, Barca speelde op 70%. Ze hebben als team goed verdedigd, maar vergeten te voetballen. Hendrix was inderdaad heel erg slecht, en ook de Jong was heel erg slecht. Vond Perreiiro eigenlijk sterk aan de bal, met Bergwijn als beste aanvaller. Snapte ook nier dat hii eruit werd gehaald, en niet de Jong. Die had echt helemaal niets te vertellen, dan heb je niks aan hem. Wel mag PSV trots zijn, eerste 70 min waren niet slecht, maar hadden wel meer kunnen/moeten doen in balbezit vind ik.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2002
    dinsdag 18 september 2018 om 21:23
    Was het ook maar daar kan je toch niets meer aan doen ,jammer heel jammer.
    Vind ik leuk
    Chinto +96
    dinsdag 18 september 2018 om 21:19
    Belachelijk lage cijfers. PSV heeft goed gespeeld, score overdreven hoog uitgevallen.
    Vind ik leuk
    rene jong +163
    dinsdag 18 september 2018 om 21:19
    Psv is echt een topploeg whahaha in Nederland misschien maar daar buiten is het niks
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    dinsdag 18 september 2018 om 21:21
    En daarom worden we weer kampioen IN Nederland.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 22:12]
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    dinsdag 18 september 2018 om 21:48
    Denk dat Ajax met de zelfde cijfers als Psv na huis was gestuurd misschien zelfs nog wel meer Ajax is achterin echt zwak vooral Blind die wordt aan alle kanten voorbij gelopen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:20
    Zondag ook gewoon met 4-0 van het veld afstappen dan is de kater zo weggespoeld!.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3654
    dinsdag 18 september 2018 om 21:36
    Trek de gordijntjes maar weer dicht...
    Bedtijd voor jou.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20770
    dinsdag 18 september 2018 om 21:21
    Viergever is helemaal niks op dat niveau.
    Vind ik leuk
    Storm14 +49
    dinsdag 18 september 2018 om 21:22
    Hendrix zakt in zulke wedstrijden bijna altijd door het ijs, t zou de nieuwe Strootman moeten worden, nou als dat zo is weet je bij voorbaat dat het niks wordt in Oranje....
    Vind ik leuk
    stratumseind +164920
    dinsdag 18 september 2018 om 21:22
    als jongste team uit de cl krijgen ze van mij een 7

    door individuele genialiteit is de score zo hoog geworden .
    maar een mooie ervaring rijker en met de kop hoog zondag gewoon doorgaan waar we mee bezig waren.

    Dit team heeft genoeg in te brengen om er een prachtig seizoen van te maken.

    Trots op mijn clubke no matter what
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20583
    dinsdag 18 september 2018 om 21:29
    Tham en Inter thuis gaan we winnen. Hoeven daarna nog maar 1× te stunten
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1709
    dinsdag 18 september 2018 om 21:23
    Met alle respect, ze hebben een tijd lang goed tegen gehouden maar een PSV heeft op dit niveau niks te zoeken. Ben benieuwd of Ajax morgen wel wat te vertellen heeft.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1098
    dinsdag 18 september 2018 om 21:44
    Met wat geluk had PSV ook voor de rust 2x kunnen scoren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:31
    Angelino stak er inderdaad met kop en schouders bovenuit bij PSV.
    Dat wordt een grote.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1719
    dinsdag 18 september 2018 om 21:32
    Zoet 6
    Dumfries 6,5
    Schwaab 6
    Viergever 6
    Angelino 7
    Rosario 6
    Hendrix 4,5
    Pereiro 5,5
    Bergwijn 6,5
    De jong 6
    Lozano 4,5
    Vind ik leuk
    danny9874 +2211
    dinsdag 18 september 2018 om 21:34
    Denken jullie ook niet dat de foutjes door PSV-zijde gemaakt worden als je ( en dat is logisch) constant zo enorm geconcentreerd moet zijn om dat korte en snelle positiespel er uit te halen? (en dan was Barca nog niet eens heel goed). Alle spanning, mega stadion, Messi etc etc.... Ga er maar aan staan! Ik vind dat ze erg goed stand hebben gehouden en dat het dan uiteindelijk 4-0 wordt... Fuck it..... Velen verliezen daar met 4-0!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:34
    ❌❌❌
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 05:16
    Je vergeet een X ........Je staat al 4 jaar kurkdroog he.
    Was je de tel kwijt?.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 07:20
    EuropA league finale
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:36
    Belachelijk deze cijfers , je speelt wel tegen Fc Barcelona.
    Hendrix speelde helemaal niet zo slecht om hem maar een 5 te geven.
    Hij veroverde de bal een paar keer van Messi en je moet ook de ruimte hebben om een bepaalde bal te kunnen geven.
    Dan ligt het ook nog of degene die diep zou moeten gaan of dat die op het juiste moment vertrek zodat je hem kunt geven.
    Opvallend belachelijk dat negatieve tegen PSV die tegen een van de beste ploegen van de Wereld speelde.
    Vind ik leuk
    Nar +557
    dinsdag 18 september 2018 om 21:44
    Alsof je tegen sterkere tegenstanders hogere cijfers moet krijgen. Nee natuurlijk niet. Je speelt goed of slecht, meer opties zijn er niet. Dat het geen verrassing is, is wat anders...
    Vind ik leuk
    JoeyC +2249
    dinsdag 18 september 2018 om 21:39
    VP luistert goed naar Johan Derksen.
    PSV voetbalde aardig tegen een van de beste clubs ter wereld. Iedereen krijgt wat mij betreft een voldoende.
    Een paar uitpikken. Viergever raakte bij de overtreding voorgaande de 1-0 eerst de bal, maar kwam wel ongelukkig in. Bij zijn “overtreding” op Suarez waar hij ontsnapte aan zijn tweede geel: dat was een pure schwalbe van Suarez. Niets aan de hand.
    Hendrix zat er vaak goed tussen. Aanvallend kan het wel beter, maar verdedigend stond hij toch zijn mannetje. Het misverstand met Lozano, waar Dembele optimaal van profiteerde was wel ongelukkig.
    De Jong was weer sterk in de lucht. Won veel duels. Had 1 keer het overzicht moeten houden en Bergwijn aanspelen, maar geen voor eigen succes. Jammer.

    Al bij al heeft PSV zich goed gepresenteerd tegen Barcelona. Geen reden om in paniek te raken of om het roer om te gooien. Zondag weer drie punten pakken in de Eredivisie en vooral veel leren van de CL. Dat de CL een kansloze missie is, was al vanaf de loting duidelijk.
    Vind ik leuk
    Nar +557
    dinsdag 18 september 2018 om 21:47
    Een voldoende duidt op een gelijkspel.... Wel realistisch blijven. Met 4 goals tegen kan je niet hogere cijfers geven als deze... Je kan niet de maatstaf aanpassen ten opzichte van het verschil van klasse tussen de twee ploegen. De maatstaf blijft altijd gelijk.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4903
    dinsdag 18 september 2018 om 21:40
    Degene die deze punten geeft kan beter ontslagen worden.

    Viergever was prima. Nadat hij gewisseld werd werd het achterin minder.

    Hendrix speelde een prima wedstrijd
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 21:40
    wat Aad de mos ook al vreesde,centraal achterin konden ze niet meer belopen in het laatste kwart van de wedstrijd waren ze het kwijt viergever en schwaab te licht voor de top.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:40]
    Vind ik leuk
    Nar +557
    dinsdag 18 september 2018 om 21:42
    Heb het niet gezien, maar 4-0 is niet zo’n schok denk ik....
    Vind ik leuk
    Elchucky +137
    dinsdag 18 september 2018 om 21:43
    Angelino eerste schot op doel van de Eindhovenaren was ie keeper nog aan warm schieten dan?
    Vind ik leuk
    Jafio +1715
    dinsdag 18 september 2018 om 21:54
    Angelino geweldig
    Vind ik leuk
    timo45 +446
    dinsdag 18 september 2018 om 22:06
    Angelino was toch de directe tegenstander van Messi? Die heeft er 3 gemaakt?? Volgens mij is de criteria dat een verdediger word afgerekend op verdedigen.
    Vind ik leuk
    Jafio +1715
    woensdag 19 september 2018 om 09:43
    Ik snap dat frustrerend is als je voor Feijenoord bent, maar de doelpunten kan hij weinig tot niets aan doen. Vrije trap en tweemaal door het midden.
    Vind ik leuk
    timo45 +446
    woensdag 19 september 2018 om 11:54
    Er zit zeker geen frustratie achter mijn reactie! Van Messi weet je dat hij zwerft dus in dat opzicht heeft hij het dan toch niet goed gedaan? Ik vond bergwijn zeer dreigend en ook lozano speelde naar behoren.

    Hierom was ik dus verbaasd dat angelino verkozen werd beste speler.
    Vind ik leuk
    NickA +69
    dinsdag 18 september 2018 om 22:09
    Viergever voldoende, zie wat er gebeurde toen hij het elftal verliet
    Vind ik leuk
    meloen87 +760
    dinsdag 18 september 2018 om 22:41
    Echt gestreden tot het bittere eind, jammer dat de score dan toch zo hoog uitvalt. Angelino en Dumfries zijn echt goede aankopen, beetje ongepolijst, maar kunnen zeker uitgroeien tot de smaakmakers. Isimat was echt dramatisch, dat hij nog bij PSV speelt is een mirakel. Gelukkig heeft PSV die Viergever gehaald. Had vandaag een mindere dag, maar is echt 3x beter dan die Fransman.
    Vind ik leuk
    gerard.. +198
    dinsdag 18 september 2018 om 22:48
    hendriks moet eruit en de mexicaan erin
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1490
    dinsdag 18 september 2018 om 23:07
    4-0 Beetje geflatteerd. Tot aan 1-0 was stuntje mogelijk
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    woensdag 19 september 2018 om 01:03
    Angelino? Zijn directe tegenstander scoort 3 keer.....
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 09:09
    Loste Angelino het eerst schot op doel van de Eindhovenaren ja?
    Vind ik leuk
    Renelas +196
    woensdag 19 september 2018 om 09:17
    Jammer jammer dat PSV gewoon knap speelt maar Messi heeft een goede dag en de goals vliegen om de oren. Vraag me toch wel af of het veel had gescheeld als PSV wist te scoren. Helaas viel er gewoon niks te halen.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 20:23
    Dat viergever een 5 krijgt zegt genoeg. Bij ajax ook wekelijks onvoldoende
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Spelersrapport: Angeliño smaakmaker bij PSV; Hendrix en Viergever onvoldoende