Broer Nouri eregast van Dembélé bij Barcelona - PSV: Heel erg betrokken

Broer Nouri eregast van Dembélé bij Barcelona - PSV: "Heel erg betrokken"

Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 01:00wo 19-09-2018 om 01:00

Ousmane Dembélé maakte een wonderschoon doelpunt in de Champions League-kraker tussen FC Barcelona en PSV (4-0), maar was na afloop vooral in zijn nopjes met het shirt van Abdelhak Nouri. Hij kreeg het Ajax-shirt met rugnummer 34 van broer Mo Nouri.

Mo Nouri was woensdagavond eregast bij Barcelona - PSV. De broer van de door het noodlot getroffen Ajacied bezocht het duel in Camp Nou op uitnodiging van Dembélé, die de 2-0 voor zijn rekening nam.

"Het was fantastisch om bij de wedstrijd te zijn. Ousmane heeft zich altijd heel erg betrokken getoond, speelt met de naam van Appie op zijn schoenen en is een vriend van de familie", vertelt Mo Nouri aan De Telegraaf.

Na afloop werd er shirtje geruild: Dembélé kreeg het Ajax-shirtje met rugnummer 34 en de familie Nouri het gedragen Barca-tenue van Dembélé. Naast de naam draagt de Barcelona-aanvaller ook het rugnummer van Nouri op zijn kicksen.

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
DON7 +142
woensdag 19 september 2018 om 01:26
Wow mooi gebaar van Dembele en Nouri op zn schoenen! En tof dat tie zo betrokken is met de familie Nouri. Respect!
Vind ik leuk
phritzzz +4126
woensdag 19 september 2018 om 01:28
Mooi gebaar!
Moet je goed doen als Familie. Heeft toch veel losgemaakt in de voetbalwereld dat zie dan wel weer.
Vind ik leuk
Foden +4564
woensdag 19 september 2018 om 01:41
Fantastische gozer die Dembele
Vind ik leuk
Foebele +53585
woensdag 19 september 2018 om 01:53
Waar kende ze elkaar dan van? Jeugdinterlands tegen elkaar en wellicht europese jeugdwedstrijden?
Vind ik leuk
035 +7181
woensdag 19 september 2018 om 01:58
Relativeren van het geheel lijkt mij op zijn plaats.
Vind ik leuk
Mosquito +20053
woensdag 19 september 2018 om 04:32
Misschien via Bosz.
Vind ik leuk
Koeroe +12442
woensdag 19 september 2018 om 06:39
Tinder
Vind ik leuk
Dikkop +127
woensdag 19 september 2018 om 07:02
Grindr☝️
Vind ik leuk
John Garp +3863
woensdag 19 september 2018 om 08:51
MIsschien wel van dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=w8Dnb-BuNnU
Vind ik leuk
Leeuw +6198
woensdag 19 september 2018 om 09:57
Waarschijnlijk moslims onder elkaar.
Vind ik leuk
Nummertien +4831
woensdag 19 september 2018 om 03:02
Geweldig!
Vind ik leuk
Gappievdb +37
woensdag 19 september 2018 om 06:30
Prach-tig :`-) wat een speler Dembèlé.. superfan van deze jongen.
Vind ik leuk
Jan3611 +198
woensdag 19 september 2018 om 06:49
Ik dacht dat hij boos was op Ajax maar toch geeft hij een Ajax shirtje
Vind ik leuk
Korm +39365
woensdag 19 september 2018 om 08:25
welk ander shirt met nouri moet hij dan geven?
Vind ik leuk
Jan3611 +198
woensdag 19 september 2018 om 13:21
Hoeft niks te geven
Vind ik leuk
Smithsonian +41009
woensdag 19 september 2018 om 07:14
Mooi gebaar.
Vind ik leuk
GROBAR66 +1537
woensdag 19 september 2018 om 07:35
Alleen maar respect
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
woensdag 19 september 2018 om 08:42
Ja de ene speelt met 34 op de schoenen en ik heb 020 op mijn wc papier om mijn poepke mee te boenen
Vind ik leuk
Paul1982 +11957
woensdag 19 september 2018 om 08:52
De ene heeft iets van zijn leven gemaakt en voetbalt bij Barcelona en jij veegt je reet af. Dat wilde je zeggen toch?
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
woensdag 19 september 2018 om 09:51
Ja
Vind ik leuk
Couto76 +956
woensdag 19 september 2018 om 11:09
Heeft hij daar het oude Willem II-shirt aan van Moussa Dembele???
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws