'Ten Hag posteert Neres ook tegen AEK Athene als nummer 10; geen Van de Beek'

    'Ten Hag posteert Neres ook tegen AEK Athene als nummer 10; geen Van de Beek'

    Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 06:50wo 19-09-2018 om 06:50

    Erik ten Hag tovert woensdagavond geen konijn uit de hoge hoed voor de eerste groepswedstrijd in de Champions League. De trainer van Ajax houdt tegen AEK Athene vast aan de gebruikelijke namen.

    Dat verwacht het Algemeen Dagblad. Doelman André Onana weet daardoor opnieuw Noussair Mazraoui, Matthijs de Ligt, Daley Blind en Nicolas Tagliafico voor zich. Lasse Schöne en Frenkie de Jong zijn de controleurs op het middenveld.

    Het AD verwacht verder dat David Neres opnieuw als nummer tien start, waardoor Hakim Ziyech en Dusan Tadic in een vrije rol vanaf de vleugels opereren. Hoewel Kasper Dolberg op de weg terug is, is Klaas-Jan Huntelaar gewoon de spits.

    Ajax begint om 18.55 uur aan het Champions League-avontuur.

    Vermoedelijke opstellingen volgens het AD:

    Ajax: Onana, Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico, Schöne, Neres, De Jong, Ziyech, Huntelaar, Tadic

    AEK Athene: Barkas, Bakatis, Oikonomou, Lampropoulos, Hult, Galo, Simoes, Klonaridis, Galanopoulos, Mantalos, Ponce

    Poll

    Gaat Ajax winnen van AEK Athene?

    (9296 stemmen)

    Plaats een reactie

    2plebeian +194
    woensdag 19 september 2018 om 06:57
    Ik denk (en hoop) dat Ajax gaat winnen, maar ik denk niet dat het gemakkelijk gaat worden tegen die Grieken... erg stugge ploeg.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 08:25
    ik denk 3-0
    Vind ik leuk
    Gamewonder26 +1463
    woensdag 19 september 2018 om 08:30
    Same, ik was sceptisch in de wedstrijden tegen Luik en Kiev vooraf, maar dat maakte Ajax met gemak af, dus Athene moet ook geen probleem zijn
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 08:51
    ik vind AEK gewoon helemaal niks! Ajax heeft mazzel gehad met de tegenstanders en de loting. mag ook wel eens. Ik gun ze ook gewoon een mooie 2de plaats
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 08:57
    Dat denk ik ook een mooie 3-0 overwinning
    Vind ik leuk
    Clutchy +856
    woensdag 19 september 2018 om 08:37
    Als die grieken gaan denken dat er wat te halen valt dan krijgen ze er zo 2 of 3 om hun oren
    Vind ik leuk
    Clutchy +856
    woensdag 19 september 2018 om 08:38
    Laatste 3 wedstrijden thuis maar 1 tegengoal (CL-Kwalificatie)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 08:38]
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1513
    woensdag 19 september 2018 om 06:58
    Neem aan dat het AD het nu eindelijk een keer goed heeft
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 08:25
    hahahaha zou je denken? :p
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1513
    woensdag 19 september 2018 om 11:58
    Denk het wel:)
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1513
    woensdag 19 september 2018 om 18:10
    Hebben ze het toch weer mis;)
    Hoe kan je nou denken dat de Ligt zou spelen?;)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    woensdag 19 september 2018 om 07:00
    Ppfffffff, nog 12 uur wachten...
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 07:08
    Lang hè....;-)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    woensdag 19 september 2018 om 07:20
    Ja echt hoor, hou op... hahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 07:24
    Het wachten van jouw zal na vanavond, met een stand van 4-1, het meer dan waard wezen. Succes ouwe boef.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    woensdag 19 september 2018 om 07:30
    Thanks gozer, ik hoop het echt!
    Succes vanavond!
    Vind ik leuk
    Echt? +4013
    woensdag 19 september 2018 om 07:50
    Als Griekse god hoor je toch voor AEK te zijn🤔
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 07:58
    Dat zou je denken, ware het niet dat de betekenis iets anders is....
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 08:11
    succes vanavond pik
    en ga je kijken , of ga je languit op de bank liggen , met een biertje erbij
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 08:31
    Deze jongen heeft een pass-partout, dus dat wordt met een biertje mooi staan. Heb er zin, niet normaal. Jij, daar of tv? Iig jij ook veel succes pik!
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 08:34
    nee ik heb ook een pass- partout , voor de thuiswedstrijden van PSV
    thnx maat , we gaan het nodig hebben
    prettige wedstrijd vanavond , en nie teveel drinken voor de wedstrijd
    ik weet uit ervaring dat je dan nie veel meer meekrijgt ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 13:20
    Ach, we hebben nog de herhalingen op tv. ;-) en de volgende is voor jullie thuis.💪
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 13:23]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6539
    woensdag 19 september 2018 om 07:00
    2-0 voor staan in de 81e minuut, dan Van de Beek inbrengen en hem alsnog uitroepen tot Man of the Match
    Dat houdt hem wellicht tevreden.

    Maar in goed draaiende topteams heb je dit: spelers die (even) buiten het basisteam vallen.
    Knokken, karakter tonen en bij de speelminuten die je krijgt de poten uit je reet lopen....
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 07:35
    Is bij een hoop generatie genootjes van hem een groot probleem......
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6539
    woensdag 19 september 2018 om 08:06
    Sorry, had net mooie en uitgebreide reactie getikt, maar van die ERROR word je gek....

    Mijn reactie was heel goed en opbouwend :)
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 08:06
    Deze keer wel?? :-)
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6539
    woensdag 19 september 2018 om 08:08
    Ja, over mentaliteit, zaakwaarnemers, geduld...

    VP wil geen lange stukken van mij, denk ik
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 08:27
    hahahaha niemand niet :p
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6539
    woensdag 19 september 2018 om 08:29
    Niemand niet.... is iedereen wel :)
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 08:52
    ik had er nee niemand niet van moeten maken ;)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 08:52]
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 12:09
    Tip als je er vaak last van hebt: eerst even kopiëren voordat je op verzenden drukt.
    Vind ik leuk
    Korm +37638
    woensdag 19 september 2018 om 08:26
    die error is ook zwaar hinderlijk!
    Vind ik leuk
    Echt? +4013
    woensdag 19 september 2018 om 07:51
    Goed draaiende topteams😂😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6539
    woensdag 19 september 2018 om 08:07
    Ja, Ajax en PSV

    En Feyenoord is of geen topteam, of draait niet goed, of allebei :)
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 07:07
    Waarom nou Neres op 10, vind hem op die positie nou niet echt uit de verf komen. Te weinig creativiteit naar mijn mening. Lekker op rechts laten ballen en Zyech op 10. Maar goed al ie 2x scoort en 3 assists geeft heb ik het natuurlijk fout.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    woensdag 19 september 2018 om 07:12
    Waarom?

    Ten hag. Daarom.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 07:59
    Ziyech leidt te veel balverlies, loopt niet altijd mee terug, maar is ook de geniaal man achter de steekbal. Dit is een te groot risico.
    Om hem hoog op het middenveld te plaatsen.

    Ziyech had eigenlijk nooit op het middenveld neergezet moeten worden.
    Daar is hij de speler niet na.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 08:05
    Bal verlies kan ik meegaan. Maar zeggen dat ie niet mee terug loopt, mmm, zeker niet. Doet verdedigend veel werk, loopt een hoop vuile meters en een goede balafpakker dacht ik zelf. Net als Donny. Neres daar integen loopt veel minder mee terug blijft vaak te hoog staan. Maar goed ieder zijn kijk op het spelletje zullen we maar zeggen. We zullen het er mee moeten doen, trainer bepaalt.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    woensdag 19 september 2018 om 07:10
    Donny is binnenkort weg.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 07:15
    Ben ik ook bang voor. Dat kun je een tijdje volhouden, tweede viool spelen, maar geen seizoen lang. En als Zyech daar dan niet staat, heb ik liever Donny daar staan dan Neres. Heeft toch meer klasse.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 08:43
    Donny heeft niet het niveau als Ajax nog een stap wil zetten.

    Eiting, Gravenberch kunnen controlerend spelen, Donny kan het best als schaduwspits opgesteld worden, maar iemand met zijn techniek, kracht en snelheid zet je niet zo in de basiself.
    Er lopen betere rond, Neres, Tadic, Ziyech (daar moet vd Beek mee concurreren)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 09:36
    Ik vind Neres niet beter dan Donny.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +4765
    woensdag 19 september 2018 om 07:52
    @VP

    Kasper Dolberg op de weg terug?
    Waar heen?
    Terug naar de dokter?
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1377
    woensdag 19 september 2018 om 08:12
    Vanavond weer in t stadion met die heerlijke sfeer. Hopen op een heerlijke wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Echt? +4013
    woensdag 19 september 2018 om 13:04
    Als het resultaat afhankelijk is van de sfeer in een Stadion dan is AEK zowel uit als thuis zwaar favoriet tegen Ajax.
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    woensdag 19 september 2018 om 08:21
    In ieder geval zie je nu Tadic er is dat Huntelaar weer redelijk op zijn oude niveau begint te komen. Hij krijgt veel voorzetten. Ook ben ik blij dat De Jong op zijn 'eigen' positie mag spelen. Alleen zou ik ooit kijken naar een andere controleur i.p.v. Schone, om zo nog meer rust te geven aan je verdediging. Niet dat Schone slecht is, maar gewoon iets anders.
    Vind ik leuk
    erikv78 +200
    woensdag 19 september 2018 om 11:04
    Blind, en een echte verdediger halen naast de Ligt.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 08:27
    Ik. Had. Eerst nooit verwacht van Erik ten hag dat hij ajax aan de praat zal gaan krijgen na vorig seizoen maar hij heeft het uitstekend geddaan nu spelen we cl na 4 jaar en ze. Voetbalden ook. Als de tijd van peter bosz deze man had gewoon ff tijd nodig om aan het systeem te wennen maar tog mijn. Mening als je keizer nie tot slagen had was die neer ook wel kgekomen maar dat is. Verleden tijd en om nu bij onderwerp te blijven het is zonde voor een jongen als Donny van de beek maar. Dit team staat er gewoon heel goed als Donny goed in valt. En goed speelt kan hij het ze. Concurrent moeilijk gaan maken maar ajax staat dit seizoen heel goed en sterk vanavond gaan we knallen en winnen we are back. Heb er heel veel zin in en kan niet wachten tot we. Weer mogen spelen
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11826
    woensdag 19 september 2018 om 08:54
    Volgens mij maakt het niet zoveel uit op welke positie je Neres, Tadic en Ziyech neer zet. Ze wisselen toch alle 3 zoveel van positie, waardoor het voor de tegenstander moeilijk is om ze te volgen.
    Vind ik leuk
    Muscles +964
    woensdag 19 september 2018 om 09:17
    Ten Hag bepaalt en niet het AD........
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 10:20
    Heel goed van ten hag . De aanval is de beste verdediging.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2366
    woensdag 19 september 2018 om 11:23
    blijft een zwakke schakel deze trainer maar dit moet je winnen als je 2e of 3e wil worden maar tot nu toe is het spel in Europa beter geweest als in de comp
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws