Grim 'gaat niet zielig doen': 'Hij meldde dat Fraser was vastgelegd als trainer'

    Grim 'gaat niet zielig doen': 'Hij meldde dat Fraser was vastgelegd als trainer'

    Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 15:31wo 19-09-2018 om 15:31

    Fred Grim baalt van de manier waarop hij aan de kant is gezet door Sparta. De huidig trainer van RKC Waalwijk was er van overtuigd dat hij het stokje over zou nemen van Dick Advocaat op Het Kasteel.

    "Er was alleen een afspraak dat als we enthousiast zouden zijn over elkaar, we zouden kijken of er een vervolg in zat. Al snel bleek dat beide partijen enthousiast waren", zegt Grim tegen Voetbal International. De aanstelling van Henk van Stee als technisch directeur was een streep door de rekening. "Laat ik dit zeggen: het was allemaal heel concreet."

    "We spraken over de toekomst, over spelers, met wie wilden we door en met wie niet, over de invulling van de voorbereiding, over de samenstelling van de trainersstaf. Dan mag je aannemen dat je er met elkaar uit wilt komen denk ik. De intentie was duidelijk, beide partijen waren enorm tevreden", vertelt Grim. Tot het telefoontje van Van Stee kwam. "Ik dacht dat hij belde om alles rond te maken, maar hij meldde dat Fraser was vastgelegd als trainer. Dan sla je wel even dicht."

    "Ik ga niet zielig zitten doen hoor, begrijp me niet verkeerd. Zo gaat het in de voetballerij en niet alleen in de voetballerij natuurlijk", vervolgt Grim. "Ik vond de gang van zaken wel heel vreemd ja, het heeft me ook zeker een paar dagen dwars gezeten. Ik heb een dag of drie, vier nodig gehad om het te plaatsen. En daarna moet je verder."

    Plaats een reactie

    AllAdIn +19322
    woensdag 19 september 2018 om 15:35
    Slangenkuil dat Sparta..
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1021
    woensdag 19 september 2018 om 15:41
    Mooiste club van Rotterdam.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12511
    woensdag 19 september 2018 om 15:43
    Het is niet eens de mooiste club uit Rotterdam west
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7863
    woensdag 19 september 2018 om 17:19
    Hij zit nu bij de mooiste club van Waalwijk
    Vind ik leuk
    Mari +10241
    woensdag 19 september 2018 om 16:02
    ok, mooiste slangenkuil dan
    Vind ik leuk
    Zico Ali +479
    woensdag 19 september 2018 om 15:36
    Wellicht niet heel netjes gegaan allemaal, maar als Sparta zijnde kunnen kiezen tussen Grimm of Fraser...ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1021
    woensdag 19 september 2018 om 15:45
    Waarschijnlijk is zeker.
    Vind ik leuk
    Mari +10241
    woensdag 19 september 2018 om 16:05
    Frezer?
    Dan moe je wel hel dom zijn.
    Toen hij weg werd gestuurd bij Vitesse ging het lopen.
    Hij was het mannetje, die een griepje voelde aankomen en zijn team in de steek liet, Gevolg uitschakeling beker tegen een heel klein amateurclubje uit Amsterdam.
    Slappe lul, heb je niets aan
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 15:37
    Uiteindelijk bleef het bij een sprookje voor Grim.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1021
    woensdag 19 september 2018 om 15:43
    Kan misschien solliciteren in het sprookjesbos.
    Vind ik leuk
    Broekie +552
    woensdag 19 september 2018 om 15:42
    Ik hoorde Grim op Omroep Brabant met wilde plannen met RKC. De bekende verhalen van een nieuwe trainer. Maar ik verwacht niet dat RKC in deze competitie een rol van betekenis gaat spelen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 15:44]
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 16:39
    Ben toch bang dat we het lastig gaan krijgen voor de beker. Maar dat zegt ook wel erg veel over NAC, helaas
    Vind ik leuk
    Cookee +11279
    woensdag 19 september 2018 om 17:52
    Ik zie ze zeker bij de 1e 10. Hij speelt ook leuk voetbal zag ik tegen Cambuur.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +2100
    woensdag 19 september 2018 om 15:42
    Fraser was al weken in beeld om de nieuwe trainer te worden. Snap uberhaupt niet dat Grim serieus is benaderd want die voegt niets toe. Ben blij dat het zo is gegaan al voelt het voor Grim wel wat vervelend. Dat begrijp ik wel alleen met RKC heeft hij een club waarmee hij zichzelf kan bewijzen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 15:43]
    Vind ik leuk
    Freddy M. +1088
    woensdag 19 september 2018 om 16:26
    Ik ken Fred Grim niet als trainer dus ik ben benieuwd naar jouw onderbouwing dat hij niets toevoegd. Zie jij trainingen of i.d. Waar baseer je dit op!!
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +2100
    woensdag 19 september 2018 om 17:51
    Gebaseerd op verslagen van trainingen en ervaringen van spelers van zowel het Nederlands elftal als Sparta. Grim is de perfecte assistent maar echt geen hoofdtrainer.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2950
    woensdag 19 september 2018 om 15:44
    Toch raar zulke gesprekken zal je dan ook niet moeten voeren, wel netjes deze reactie van Grim.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 15:48
    Grim was zelf ook al rond met Cambuur tot dat Dick Advocaat belde met het Sparta verhaal. Dus ja zo gaan die dingen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2360
    woensdag 19 september 2018 om 15:46
    Tja en dan moet je verder Grien. Erg hè RKC.
    Met volle verstand getekend bij RKC en dan nu zielig gaan doen.

    ""Dagen heeft Grien wakker gelegen"" dat hij bij RKC moet werken.
    Ik denk dat ze bij Sparta niet heel erg tevreden waren......en na dit zielige praatje weet ik ook waarom ze met Henk Grien niet verder willen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 15:57]
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 15:48
    Grim is een beetje naif gebleken. Zag hem destijds graag terug naar ons komen, maar achteraf blij dat het niet rondkwam en we bij HAKE uitkwamen
    Vind ik leuk
    Cookee +11279
    woensdag 19 september 2018 om 17:54
    Ben ik wel mee eens. Maar hij speelt wel leuk voetbal met RKC.
    En hij krijgt Smeets wel aan het voetballen.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 20:26
    Smeets speelt bij Top Oss ;)
    Vind ik leuk
    Cookee +11279
    donderdag 20 september 2018 om 14:27
    Haha, dan is dat wel heel knap van Grim dat hij hem bij Oss aan het voetballen krijgt vanuit Waalwijk. :))
    Je hebt gelijk, die mooie Smeets-goal was tegen Oss.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11285
    woensdag 19 september 2018 om 15:49
    Tsja, de ene kant zeg je dat je niet zielig wil doen. Aan de andere vond je de gang van zaken maar "heel vreemd". En kom je er nu weer op terug...

    Net als die trainers die roepen dat alle blessures en schorsingen ook geen excuses zijn. Maar wel iets "waar ze mee te maken hebben"...
    Vind ik leuk
    Mari +10241
    woensdag 19 september 2018 om 16:00
    Nog een verhaal over die Stee.
    Ik ben benieuwd of frezer vragen gesteld heeft mbt de staf.
    Ach, misschien wel, maar dat zal hem een worst wezen hem kennende.




    Vind ik leuk
    Cookee +11279
    woensdag 19 september 2018 om 17:48
    Wel zuur want die week wilde Cambuur hem graag terughalen.
    Hij maakte de keus die hem het beste uitkwam, Sparta.
    En later deed Sparta dat ook toen ze Fraser haalden.
    Koekie van eigen deeg?
    Waarmee ik niet beweer dat Fred het oneerlijk speelde.
    Maar mij lijkt het wel raar, als je Grim haalt als bondscoach,
    en later acht men hem niet geschikt als Spartaman.
    Wat maakt het uit, hij speelt nu weer leuk voetbal bij RKC,
    er gaat wel weer een mooie club komen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 17:49]
    Vind ik leuk
    heur es +780
    woensdag 19 september 2018 om 17:52
    V STEE is een ENGERD !

    Maar jij ook GRIM !
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 18:40
    Ik schat Fraser hoger in als trainer dan Grim Sparta mag heel blij zijn dat vStee voor Fraser had kozen anders ik wel .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws