Blessureperikelen bij Ajax: naast De Ligt nog een vraagteken voor PSV-uit

    Blessureperikelen bij Ajax: naast De Ligt nog een vraagteken voor PSV-uit

    woensdag 19 september 2018 om 23:20

    Ajax heeft blessurezorgen in de aanloop naar de Eredivisie-topper tegen PSV (zondag). Naast Matthijs de Ligt is ook Klaas-Jan Huntelaar een vraagteken.

    De Ligt kon door knieklachten niet spelen in de Champions League-wedstrijd tegen AEK Athene. Daar kwam woensdag nog een tegenvaller bij: Huntelaar kreeg last van z'n hamstring. "We hebben hem uit voorzorg eraf gehaald", vertelt Erik ten Hag aan Veronica. "Hij gaf het aan, dus dan ga je wisselen. We hebben een zwaar programma."

    Huntelaar weet zelf ook nog niet hoe ernstig het is. "Ik vond het jammer", aldus de Ajax-spits bij de NOS over zijn wissel. "Als je begint, denk je er niet over na dat je eruit zou moeten. Na een uur kreeg ik een beetje last van mijn hamstring. Een echte blessure? Ik voelde het stijf worden."

    Komt de topper tegen PSV van komende zondag in gevaar? "Volgens mij was ik er vrij snel bij. We zullen zien", aldus Huntelaar. Kasper Dolberg maakte in de tweede helft van Ajax - AEK Athene (3-0) zijn rentree na maanden blessureleed.

    Plaats een reactie

    Foden +4561
    woensdag 19 september 2018 om 23:24
    Huntelaar is nog wel op te vangen met Donny, maar hopelijk is Matthijs op tijd fit.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    woensdag 19 september 2018 om 23:27
    Vangen jullie makkelijk op.

    Jullie zijn in elke linie toch sterker, wat scheelt het dan wanneer je twee spelers mist?

    Dolberg is volgens velen toch de betere spits van de twee en Donny vindt zelf dat hij in de basis hoort!

    Valt allemaal reuzen mee👍
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 23:27]
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:36
    PSV moet ook spelers missen, wordt ook niet over geluld...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:00
    Zoals?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:04
    Jij bent duidelijk geen PSV-supporter...mag jou, maar ik ben jouw PSV-watcher niet (-;
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:07
    Nou, ik kan mij geen speler, van het niveau De Ligt, bij PSV die momenteel geblesseerd is... That’s all.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    donderdag 20 september 2018 om 00:09
    Je past nu wel een klein beetje de stelling aan, vind je niet?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:10
    Niet als je stelt dat de ligt niet te vervangen is...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:09
    Twee hints, een aanvaller en een middenvelder. Ééntje is niet van het niveau Ligt en de ander moet zich nog bewijzen...
    Vind ik leuk
    Degraaf +16710
    donderdag 20 september 2018 om 07:08
    Omdat die er ook niet zijn ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:09
    Je bedoelt Thomas? Ik denk dat hij alleen een verzwakking is t.o.v. het materiaal dat nu op het veld staat...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:10
    En de ander?
    Vind ik leuk
    Markieee +740
    donderdag 20 september 2018 om 00:21
    Hij kan thomas toch ook niet bedoelen, want daar hebben ze die Gutierez gehaald
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:24
    Ze wilden Thomas èn Guti hebben, beiden. Toen Thomas geblesseerd raakte, zette ze meer vaart achter Guti...
    Vind ik leuk
    yuuup +9459
    donderdag 20 september 2018 om 00:09
    Kinderachtig hoor. Zullen vast geen noemenswaardige spelers zijn dan.
    Vind ik leuk
    Iggy +3692
    donderdag 20 september 2018 om 00:34
    Zout toch op joh!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    donderdag 20 september 2018 om 00:37
    😂

    Iggy de man van de inhoud, jij bent vast familie van cheatcodes!?

    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:29
    Mij valt ineens de naam Donny Huizen in, hoe is zijn carriere verder verlopen eigenlijk?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    woensdag 19 september 2018 om 23:35
    Donny Huysen?

    🤣🤣🤣

    Hoe kom je daarop? Ik weet dat hij nog bij AZ heeft gespeeld maar verder...

    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 23:35]
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    woensdag 19 september 2018 om 23:55
    Jij bedoelt Stijn Huysegems. Danny Hoeden is een half verhuurd geweest aan een Griekse club (paok?), daarna fc Groningen en nu de VS. San José Earthquakes als ik me niet vergis.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    donderdag 20 september 2018 om 00:07
    Huysegems was nog niet zo heel lang geleden nog actief. Huysen was generatie Kluivert volgens mij.

    Laatst had ik daar iets over gezien, hij is Nederland nit uit geweest.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 02:20]
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3483
    donderdag 20 september 2018 om 08:17
    Oh wauw. Ik zie het. Ik neem alles terug :)
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    woensdag 19 september 2018 om 23:50
    Hij kwam eens voorbij bij studio voetbal trouwens... daar ken ik hem van!

    🤣
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:42
    Die is in t criminele circuit terecht gekomen.Was een heel groot talent in de jeugd bij Ajax.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:43
    Echt waar?
    Had ik nooit verwacht van hem.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 01:39
    Google maar ff, hij werd toendertijd al omringd door Willem Holleeder en Cor van Hout.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    donderdag 20 september 2018 om 04:22
    😂

    Is dat sarcastisch?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    donderdag 20 september 2018 om 04:55
    Dat heb ik dus op tv gezien.

    Namen als Ton Blanker en Jan Mulder kwamen ook voorbij.
    Vind ik leuk
    Nashua +6809
    woensdag 19 september 2018 om 23:29
    Hoezo?

    Psv speelt rustig thuis op eigen doellijn en counteren
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    woensdag 19 september 2018 om 23:41
    😂😂😂

    Geen idee welke wedstrijden jij gezien hebt van PSV dit seizoen...

    Als jii fenkt dat wij thuis tegen Ajax net als tegen Barca gaan spelen dan kom je er bedrogen uit 🤫
    Vind ik leuk
    Nashua +6809
    woensdag 19 september 2018 om 23:46
    Wordt helemaal niks, 30% balbezit PSV méér niet.

    Bekende spelletje
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    woensdag 19 september 2018 om 23:48
    🤣🤣

    👍
    Vind ik leuk
    Nashua +6809
    woensdag 19 september 2018 om 23:50
    Geeft niks ieder zijn stijl PSV heeft al decennia lang succes met deze speelstijl.

    Vind ik leuk
    yuuup +9459
    donderdag 20 september 2018 om 00:11
    Als jij Frenkt moet het zijn.
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    woensdag 19 september 2018 om 23:24
    Fingers crossed.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    woensdag 19 september 2018 om 23:25
    He wat jammer nou! Straks na de nederlaag wijzen ze naar de geblesseerden die er niet bij waren.

    😋😋
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    woensdag 19 september 2018 om 23:27
    Waar wijzen jullie naar bij een nederlaag?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    woensdag 19 september 2018 om 23:31
    Onszelf! Voor eigen publiek MOET je deze winnen. Voor de stand moet je deze minstens gelijkspelen.

    Verliezen is geen optie en dat zal ook niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    Toon N +128
    woensdag 19 september 2018 om 23:34
    Rosario wees naar de scheidsrechter...
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    woensdag 19 september 2018 om 23:37
    En ik maar denken dat het het nichtje van Luuk De Jong was...🤔
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    woensdag 19 september 2018 om 23:35
    Van dit Ajax kun je zomaar verliezen. Denken dat dat onmogelijk is lijkt me ver weg staan van de realiteit.

    Wordt een interessant potje.

    Maar goed, iedere basisspeler is een gemis, zeker je enige echte verdediger in de basis en je spits. Dat zou voor PSV net zo gelden. Echter, als je zoals Ten Hag nu roept dat je meer dan elf basisspelers hebt en zo’n afwezigheid van De Ligt goed kunt opvangen dan mag je dat niet als excuus gebruiken in de volgende wedstrijd.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    woensdag 19 september 2018 om 23:39
    En daar heeft u een like voor.

    Bal is rond en alles is mogelijk maar volgens bookmakers is PSV de favoriet.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    woensdag 19 september 2018 om 23:40
    Dan zien die het verkeerd.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4785
    woensdag 19 september 2018 om 23:43
    Welke bookmakers, in Eindhoven? Ik denk dat het een heel moeizame wedstrijd gaat worden tussen 2 ploegen die niet willen verliezen. Tactiek gaat de hoofdrol spelen.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    woensdag 19 september 2018 om 23:47
    Tactiek, fysiek maar vooral een mentale strijd!

    Als het zo'n wedstrijd wordt dan heeft PSV niet alleen de 12e man achter zich maar ook het beste van het spel😉

    Jullie zijn technisch zeer begaafd maar zijn nog niet getest tegen een voetballende ploeg die ook nog eens een paar pittige balafpakkers in huis heeft.

    Daarnaast verwacht ik het basisdebuut van Gutierrez, tegen Ajax.

    Hoe dat gaat uitpakken weet niemand maar tefen ADO zag het er veelbelovend uit.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4785
    woensdag 19 september 2018 om 23:57
    Ga je ADO vergelijken met Ajax?????
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    donderdag 20 september 2018 om 00:04
    Als 2cents de wedstrijd PSV-Ajax vergelijkt met City-Lyon dan zeg ik ja, ik vergelijk ADO met Ajax!

    😂
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5768
    donderdag 20 september 2018 om 07:21
    En dat zal nog ff duren dan voordat we weten hoe we tegen een voetballende ploeg spelen....
    AZ over 2 wkn misschien. En we hebben uit tegen Vitesse met 4-0 gewonnen, die willen ook wel voetballen.

    Vind ik leuk
    2cents +54950
    woensdag 19 september 2018 om 23:45
    Volgens de bookmakers was Man City ook de favoriet...
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    woensdag 19 september 2018 om 23:48
    Fijn dat ook jij de verhoudingen snapt tussen PSV en Ajax.

    Vind ik leuk
    2cents +54950
    donderdag 20 september 2018 om 00:01
    Ik denk dat jij precies snapt waar ik op doel: bookmakers scoren verre van 100%. Als ze dat wel deden dan verdienden ze nooit meer een euro.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24504
    woensdag 19 september 2018 om 23:52
    Nou wanneer je zo veel geloof hebt in de bookmakers, zet al je geld dan maar in op een kampioenschap voor Ajax :) Ondanks dat PSV zondag licht favoriet is, zeggen ze dat Ajax kampioen gaat worden :)

    Zondag de kraker PSV – Ajax. Wie wint de wedstrijd? PSV licht favoriet @2.55. Inzetten op winst Ajax levert je 2.70 x je inleg op bij een goede voorspelling. De quotering voor gelijkspel is 3.40.

    Wie wordt landskampioen seizoen 2018 – 2019? Bookmaker Mr Green Sport noteert:

    Ajax @1.95 x je inleg
    PSV @2.15
    Feyenoord @14.00
    Top 3 plaats AZ @2.25
    Favorieten topscorer: Huntelaar @4.00, Lozano en Van Persie @5.00 en Luuk de Jong @9.00.

    Voor iedere ingezette euro krijg je het vetgedrukte bedrag terug! Noteringen d.d. 18.09.2018
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    donderdag 20 september 2018 om 00:14
    Als je kijkt naar het feit dat Ajax 4 jaar geen kampioen is geweest en haar bewegingen op de transfermarkt dan is Ajax de favoriet.

    Als je kijkt naar de ranglijst is dat helaas niet zo en heeft PSV alles in eigen hand.

    Echter moeten een aantal van onze aankopen zich nog laten zien. Denk hierbij aan Gutierrez, Thomas en Romero.

    De concurrentie bij PSV zal nog toenemen dit seizoen, we zien wel wat de bookmakers zeggen na zondag 👍
    Vind ik leuk
    Niels92 +24504
    donderdag 20 september 2018 om 00:32
    Dat zelfde is voor Ajax ook het geval, Ajax heeft alles nog in eigen hand, bijvoorbeeld gelijkspelen in Eindhoven en Ajax de rest winnen en Ajax is kampioen :)
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    donderdag 20 september 2018 om 00:34
    Daar heb je wel 'n punt alleen geloof ik er niet in 😋

    Jullie hebben al een slippertje gemaakt, wij niet.
    Vind ik leuk
    Niels92 +24504
    donderdag 20 september 2018 om 00:36
    Die gaat PSV ook nog wel een paar keer maken :)

    Ik zeg Ajax wint :)
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    donderdag 20 september 2018 om 00:37
    Ik zeg PSV 🤣😂

    Misschien als we het beiden nog eens herhalen?
    Vind ik leuk
    Iggy +3692
    donderdag 20 september 2018 om 00:37
    Helaas???Je spreekt je zelf wederom tegen.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    donderdag 20 september 2018 om 00:38
    De inhoudelijke reacties laat ik daarom aan een meesterbrein zoals jij over!

    😉
    Vind ik leuk
    phritzzz +2648
    donderdag 20 september 2018 om 06:26
    @2cents
    Van dit PSV kun je zo maar verliezen. Ben dan toch benieuwd wat dàn het excuus zal zijn
    Vind ik leuk
    2cents +54950
    donderdag 20 september 2018 om 07:09
    Volgens je maatje hier de blessures...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    woensdag 19 september 2018 om 23:40
    Ajax wint simpel.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    woensdag 19 september 2018 om 23:42
    😂😂😂

    Cheatcodes... de man van de inhoud! Mijn favoriete gesprekspartner!

    Hoe maakt u het op deze mooie woensdagavond?
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:29
    Dit is onmogelijk wat je zegt. Je vergeet dat bij Ajax, als er één wegvalt, er gewoon een haast even goede vervanger voor in de plaats komt. Dit Ajax doet denken aan de allergrootste Ajax ploegen uit de historie. Het kan zijn, wellicht, dat ik ietwat overdrijf. :-)
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    woensdag 19 september 2018 om 23:32
    Mischien een heeel klein beetje, vast niet veel 👍
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:17
    Wat wordt het zondag, Pan?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    donderdag 20 september 2018 om 00:22
    Natte vingerwerk...

    3-1! Waaronder een penalty van Pereiro die hij natuurlijk onhoudbaar in de rechteronderhoek schiet.

    Jij, Georg?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:26
    Ik ben laf, ik weet het echt niet. Gokkie 3-2, maar kan ook 2-3 zijn. Ben als geboren Eindhovenaar ooit naar het westen verhuisd dus een overwinning komt voor mij goed uit... (-;
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    donderdag 20 september 2018 om 00:32
    Neejoh! hoofd hoog, rug recht!

    Ze moeten nog het licht zien in het Noorden. Het Nederlandse voetbal is aan het veranderen, bij hun moet het kwartje nog vallen.

    De puntjes blijven in Eindje de mooiste stad van de regio. 😂

    😉💪
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 00:33]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:37
    Ik wil een beetje van jouw positiviteit. Heb weinig meer met Eindhoven maar PSV is m'n alles!!!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    donderdag 20 september 2018 om 00:39
    Die krijg je zondag, net als een maand of 5 geleden!

    💪💪
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:39
    Vergeet Cruijff, vergeet Keizer, vergeet Bergkamp, vergeet van Basten. Dit is het beste Ajax allertijden!!
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1730
    woensdag 19 september 2018 om 23:48
    Voor de rest alles goed met je...ik maak zo een Ajax elftal voor je zonder de huidige spelers..v de sar Krol Koeman de boer vanenburg rijkaard lerby la ling van basten en Cruijff uiteraard. Dan vergeet ik er nog een hoop. Dit jaar heeft Ajax echt een goed elftal. Maar blijft slecht vergeleken met vroeger. Blijf het zeggen
    Vind ik leuk
    base +2192
    donderdag 20 september 2018 om 01:08
    Moeten we daarom een middenvelder een linie terug zetten omdat alle posities dubbel bezet zijn ?
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:37
    En naar de KNVB...
    Vind ik leuk
    yuuup +9459
    donderdag 20 september 2018 om 00:12
    Jij nu al.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    donderdag 20 september 2018 om 00:17
    Is dit een spel?

    Dan hoor ik nu te zeggen "nee,jij!" ?
    Vind ik leuk
    base +2192
    donderdag 20 september 2018 om 01:04
    Je bedoeld die aanvaller en middenvelder waar jij het over had ?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    donderdag 20 september 2018 om 01:30
    #t

    Ik volg je even niet???
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3637
    woensdag 19 september 2018 om 23:25
    Sterkte ouwe jager, dat je er maar gewoon bij mag zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:27
    De Ligt klaarstomen en Dolberg laten beginnen tegen PSV.
    Vind ik leuk
    13 +13128
    woensdag 19 september 2018 om 23:33
    Dolberg kan na zo lange tijd toch nog niet in de basis starten? Loop je dadelijk het risico dat je Huntelaar en Dolberg kwijt bent.
    Vind ik leuk
    APE +158
    woensdag 19 september 2018 om 23:57
    Mocht Huntelaar niet kunnen spelen, dan Neres als zwervende spits en vd Beek basis. PSV heeft een vrij statisch centrum, die zullen niet weten hoe ze het hebben met al die bewegende spelers om zich heen
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 05:37
    psv weet niet waar het lopen moet...
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:56
    Zou een geweldige klap in de smoel zijn voor aankomende zondag..zijn toch 2 cruciale spelers!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:18
    Viergever weet vast goed Huntelaar te bespelen, en die Schwaab heeft ook een goede lengte. Is wel op te vangen met Neres als terugvallende spits, en Donnie op het middenveld erbij.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 05:36
    Tijd voor Dolberg om het stokje over te nemen...
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1296
    donderdag 20 september 2018 om 06:41
    Gelukkig hebben ze blindje en schöne...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 07:21
    En jullie viergever en hendrix :-)
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2628
    donderdag 20 september 2018 om 07:09
    Ach, ze hebben zoveul goeije😂
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 08:21
    Huntelaar is wel op te vangen. De Ligt is wel heel belangrijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 16:06
    dan moet Dolberg er maar 3 maken tegen psv!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Blessureperikelen bij Ajax: naast De Ligt nog een vraagteken voor PSV-uit