Lachende Onana: Hé f*cking guy, zelfs ik heb al gescoord dit seizoen

Lachende Onana: "Hé f*cking guy, zelfs ik heb al gescoord dit seizoen"

Gepubliceerd: donderdag 20 september 2018 om 07:47do 20-09-2018 om 07:47

Ajax-doelman André Onana kon zijn lachen nauwelijks inhouden na afloop van Ajax-AEK Athene. De doelman uit Kameroen hield de nul tijdens zijn Champions League-debuut en zag linksback Nicolas Tagliafico twee van de drie Amsterdamse treffers aantekenen.

Onana kan goed opschieten met de Argentijn. "Nico en ik maken altijd geintjes met elkaar. Ik maakte tegen Sturm Graz een fout en sindsdien zeg ik altijd tegen hem: hé f*cking guy, zelfs ik heb al gescoord dit seizoen. Vandaag (woensdag, red.) zei hij voor de wedstrijd nog: wacht maar... En dan maakt hij er twee!", lacht de doelman in gesprek met AT5.

De zege op de Grieken smaakt naar meer. Volgens Onana is Ajax ook niet kansloos tegen groepsgenoten Bayern München en Benfica. "Je weet het nooit. Wij hebben een goed team en ik ben blij met hoe we spelen. Vorig jaar hadden we veel problemen met standaardsituaties, maar dat gaat nu een stuk beter", aldus de keeper, die ook vol vertrouwen is over de topper tegen PSV van zondagmiddag. "Wij gaan daarheen om te winnen. We kunnen niet afwachten. Het gaat lastig worden... voor hen", knipoogt de sluitpost.

Poll

Wat wordt PSV-Ajax?

(9024 stemmen)

Plaats een reactie

Vakkie D +4441
donderdag 20 september 2018 om 07:50
De plek van Justin is overgenomen.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 07:53
Die zat toch even lekker op de tribune gisteren
Vind ik leuk
Vakkie D +4441
donderdag 20 september 2018 om 07:57
Ja een zeer slechte keuze, waarschijnlijk had zn moeder weer een zakje geld nodig. Hopelijk kan hij snel naar een ploeg waar hij kan spelen
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 08:28
Zelf voor gekozen. Jammer maar helaas... carriere vergooit en ben blij dat Tadic op zijn plek staat en Neres naar de andere kant gaat of op 10 speelt. Spitsen krijgen meer ballen en het werkt veel meer onverspelbaar voorin.

Mis je niks aan en meest domme keuze als je ziet met wat voor project Ajax bezig is/was.
Vind ik leuk
Adje80 +9650
donderdag 20 september 2018 om 09:11
Carrière vergooid? Hij is nog heel jong dus dat is onzin, Kluivert komt er wel hoor denk denk dat een ploeg als Roma ook zijn plafond is maar op dat niveau komt hij nog tekort. Bijna alle Nederlanders presteren momenteel in Italië en denk dat het met Kluivert ook goed gaat komen uiteindelijk.. Zijn pas net bezig
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 11:40
Alle Nederlanders presteren in Italie? De Vrij speelt alleen goed bij Inter. Of tel je daadwerkelijk de Roon, Hatenboer, Karsdorp, Kishna en Strootman mee?

Toch geen niveau man.
Kluivert had 3 jaar min moeten blijven dan had hij het waarschijnlijk gehaald.

Nu komt hij waarschijnlijk op zijn 23ste terug met hangende pootjes
Vind ik leuk
Aad300 +72
donderdag 20 september 2018 om 10:47
waarschijnlijk had kluivert bij ajax ook op de bank gezeten dit seizoen, denk dat ze tadic ook wel hadden gehaald als kluivert was gebleven.
Vind ik leuk
Vakkie D +4441
donderdag 20 september 2018 om 12:26
Als je filosofie is dat de jeugd door moet breken dat je het zoontje van dan niet zo makkelijk naar de bank verbant maar dat zullen we nooit zeker weten
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
donderdag 20 september 2018 om 07:51
Hou eerst maar de nul, daarna mag je zoveel grapjes maken als je wil.
Vind ik leuk
Molletje +1713
donderdag 20 september 2018 om 08:04
Doet hij al 7x op rij....
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
donderdag 20 september 2018 om 08:07
Zondag ook? Weet je dat nu al?
Vind ik leuk
Molletje +1713
donderdag 20 september 2018 om 08:22
Ja en die week er op ook...
Vind ik leuk
#TenHagOut +488
donderdag 20 september 2018 om 07:53
Onana doet hetzelfde als Schone en weer een extra motivatie voor PSV om te winnen. Kap er eens mee sukkel en blijf met beide benen op de grond. We verliezen er bijna altijd. Winnen van de nummer 2 van Griekenland is echt geen wereld prestatie.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 07:56]
Vind ik leuk
j-roen11 +1967
donderdag 20 september 2018 om 08:59
Ja als ze het niet zouden zeggen had psv er geen zin in gehad denk ik. Wat meer bescheidenheid zou van mij ook mogen maar je moet het ook niet overdrijven. Daarbij moet je het ook in de context plaatsen. In Eindhoven kan je verliezen maar het zal de vorm van de dag worden...
Vind ik leuk
Bhj +2044
donderdag 20 september 2018 om 09:06
Huh je bent Ajacied? Nou ja zeg, ben je verdwaald of zo?

Extra motivatie, wat een onzin. Alsof PSV extra motivatie nodig heb om tegen Ajax te presteren, wat een slap gelul zeg. Het was overigens de nr. 1 van Gr. vorig jaar en het is beter dan je voordoet komen. Wij zijn de nr. 2 van NL. NL stelt net zo weinig voor als Griekenland.

Wij zijn Ajax, wij tonen bravoure, wij hebben Amsterdamse branie en een grote waffel. Als je, je daar niet in kan identificeren moet je het lekker bij je Almere City houden.

Dat je branie toont, betekend niet dat je niet met beide benen op de grond staat. Je lult als een PSV'er.
Vind ik leuk
Neus +406
donderdag 20 september 2018 om 09:21
We verliezen er bijna altijd??? Is niet waar he...
Sterker nog, we hebben er meer gewonnen.
Vind ik leuk
#TenHagOut +488
donderdag 20 september 2018 om 09:35
PSV uit hebben we echt niet meer gewonnen hoor.
Vind ik leuk
Neus +406
donderdag 20 september 2018 om 09:40
De laatste twee keer in Eindhoven verloren we, de twee keer daarvoor wonnen we...
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 11:54
hahahahahaha , volgens mij gaat de history tussen PSV en Ajax verder dan 4 wedstrijden
maar jij volgt Ajax pas 4 jaar natuurlijk
maar zondag kan het alle kanten op , Ajax is sterk genoeg om te winnen in Eindhoven , en PSV kan ook van Ajax winnen
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 11:58]
Vind ik leuk
Bhj +2044
donderdag 20 september 2018 om 12:11
Volgens mij ben je zo goed als je laatste wedstrijd.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:13
interessant
maar wat is nu je punt
Vind ik leuk
Bhj +2044
donderdag 20 september 2018 om 12:14
Precies wat ik zeg.
Wat begrijp je er niet aan? Is het te hoog gegrepen? Moet ik meer uitleg geven?
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:18
ja maar wat heeft dat met mijn reactie te maken
Vind ik leuk
Bhj +2044
donderdag 20 september 2018 om 12:23
Dat het hele verleden er niet toe doet. Of het 4 jaar terug is, of 100 jaar terug. Het zegt vrijwel 0,0 over wat er zondag gebeurd.

Het enige feit is, PSV heeft op ze donder gehad en Ajax niet en zelfs dat zegt niet heel veel over zondag. Alleen dat Ajax nog in de flow zit en de flow van PSV een onderbreking heeft.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:34
ik zeg toch ook nergens dat het verleden er toe doet
ik reageer alleen op Neus die zegt dat Ajax de laatste 2 keer verloren heeft , en de 2 keer daarvoor gewonnen
dus ik zeg dat de history van PSV en Ajax langer is als 4 wedstrijden
en voor de rest zeg ik dat ze allebei een kans maken om te winnen zondag

en waarom zou de flow van PSV een onderbreking hebben gehad
ik geloof niet dat iemand in Eindhoven het idee heeft gehad , dat we uit bij Barca zouden gaan winnen
en tot de 70ste minuut deden we prima mee
maar ook dat wil niks zeggen
elke wedstrijd is een wedstrijd op zich
Vind ik leuk
Neus +406
donderdag 20 september 2018 om 12:41
Maar 'natuurlijk' volg ik Ajax pas 4 jaar...


Man man man
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 13:03
we hebben er meer gewonnen ...


Man man man
Vind ik leuk
Neus +406
donderdag 20 september 2018 om 13:12
Joe...
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 07:55
Ik denk 2-2. psv 1-0 voor de rust. Ajax maakt 1-1 en 1-2. In de extra tijd scoort psv zo'n vies laat goaltje. Ik hoop wat anders.
Vind ik leuk
Qalsi +425
donderdag 20 september 2018 om 08:34
Hoop in de allerlaatste seconde van de extra extra tijd 1-0.
Dat de VAR wordt geraadpleegd en het besluit is genomen dat er een penalty wordt gegeven in buitenspel aangespeelde speler welke is neergehaald buiten de 16 meter. De daarop gegeven penalty wordt ingeschoten. Deze moet dan via de paal tegen de rug van die onzekere (achter grote muil verschuilende constant blunderende) doelman de doelmond passeren.
Weten ze in Amsterdam ook eens hoe het voelt om benadeeld te worden. Heerlijk.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 08:40
Hier krijg je een like voor! Ben bang dat jou hoop vervliegt.
Vind ik leuk
Snapje? +8060
donderdag 20 september 2018 om 13:49
Ik hoop dat PSV durft te voetballen in eigen huis, zal ook wel weer niet gebeuren. Gelukkig weet heel Nederland dat Ajax wel komt om te voetballen dat hoort namelijk bij die Amsterdamse bluf en is de voornaamste reden waarom de meeste Nederlanders Ajax fan zijn en ze wereldwijd ook een veel groter aanzien hebben. Snapje?
Vind ik leuk
Killshot +159
donderdag 20 september 2018 om 08:45
Lekker janken! Zakdoekje nodig?
Vind ik leuk
appeltje +2886
donderdag 20 september 2018 om 11:59
Jeetje wat een frustratie haha
Vind ik leuk
Korm +39365
donderdag 20 september 2018 om 08:05
Die ajacieden kunnen het allemaal niet laten, niks geleerd van de afgelopen jaren. Ben wel eens dat ajax hoge ogen kan gooien in deze poule!
Vind ik leuk
Snapje? +8060
donderdag 20 september 2018 om 08:39
Waarom snapt heel Nederland nou nog steeds niet dat men in de hoofdstad ALTIJD een grote bek heeft, dat is nou eenmaal zo. Wat dacht je dan dat we blij zijn met een puntje in Eindhoven? Haha dacht het niet.
Trouwens die sfeer gezien in de Arena... als ze dat nou een keer voor elkaar kunnen krijgen in Eindhoven dat zou mooi zijn.
Vind ik leuk
Korm +39365
donderdag 20 september 2018 om 08:41
Kijk ff de wedstrijd PSV-Ajax terug (3-0), een betere sfeer krijg je niet hoor!
Vind ik leuk
Snapje? +8060
donderdag 20 september 2018 om 08:44
Appels en peren, laat maar zien thuis tegen Inter. Ben erg benieuwd.
Vind ik leuk
Korm +39365
donderdag 20 september 2018 om 08:45
appels en peren? man je heb het over sfeer! dat zijn gewoon appels met appels :)
Vind ik leuk
Snapje? +8060
donderdag 20 september 2018 om 08:48
Europees en een wedstrijd voor de landstitel totaal verschillend en sfeer is niet als 10.000 man boeruuuh roept he!!
Vind ik leuk
Korm +39365
donderdag 20 september 2018 om 08:50
en weer denigerend doen, kansloos
Vind ik leuk
Bhj +2044
donderdag 20 september 2018 om 12:13
Nee, nee een betere sfeer krijgen jullie niet.
Vind ik leuk
Korm +39365
donderdag 20 september 2018 om 13:13
precies, wat een dag was het!
Vind ik leuk
Eimersweide +8636
donderdag 20 september 2018 om 08:17
Oehhh welke letter zou er toch op de plaats van het sterretje in de titel horen??? Weten jullie het, luitjes?
Vind ik leuk
Jeroen Water +3876
donderdag 20 september 2018 om 08:20
O
Vind ik leuk
De Cock +131
donderdag 20 september 2018 om 08:21
Ik denk dat ons aller ajax gaat verliezen.
Vind ik leuk
#TenHagOut +488
donderdag 20 september 2018 om 08:23
Van PSV mag je verliezen. Als je maar tegen de rest wint dan wordt je kampioen.
Vind ik leuk
Qalsi +425
donderdag 20 september 2018 om 08:27
Nee hoor. Want PSV mag dan nog twee keer verliezen en zijn dan weeeeeeeeeeer kampioen.
(voor de rekenwonders: 2x verliezen, uit en thuis. En de nu huidige 2 punten achterstand maakt 8 punten. Als PSV er dan 2 wedstrijden verliest. Blijven er 2 punten over.)
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 08:23
wijze uitspraak mijn jongen
Vind ik leuk
Qalsi +425
donderdag 20 september 2018 om 08:24
Mooi om altijd te zien dat vanuit Amsterdam altijd van alles wordt geroepen daar waar zij in Eindhoven gewoon de prijzen pakken.
Vind ik leuk
Killshot +159
donderdag 20 september 2018 om 08:48
3 trol berichten in 1 topic. VP doe hier wat aan zeg...
Vind ik leuk
Qalsi +425
donderdag 20 september 2018 om 08:58
Edit VP: Reactie verwijderd

Vanwaar deze verwijdering.
De tekst was: "zoals altijd kunnen jullie het weer niet alleen en heb je weer hulp nodig"
Dus VP maak je niet belachelijk en laat deze gewoon staan.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 19:47]
Vind ik leuk
Killshot +159
donderdag 20 september 2018 om 11:03
Rapporteer deze gast allemaal! Dan zijn we er lekker vanaf!
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 08:32
Eindhoven we love you
Vind ik leuk
Bhj +2044
donderdag 20 september 2018 om 12:18
Hoogstaand, echt. Wie is "we"

Ik namelijk niet hoor, totaal niet. Ik vind het maar een sfeerloos prut stadje, geef mij Breda maar in Brabant. Eindhoven vind ik echt geen flikker aan, heeft verder niks met PSV te maken hoor, maar is gewoon een enorme saaie stad.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 17:04
Echt, ik kan t op stratumseind best naar mn zin hebben hoor
Vind ik leuk
Bhj +2044
vrijdag 21 september 2018 om 09:19
dat kan, verschil moet er zijn. Ik moet bekennen, ik vind het Rembrandsplein en Leidseplein ook al een jaar of 15 niks (meer). Als ik hier wat ga doen, dan is het Nieuwmarkt of misschien een buurtkroeg, maar doorgaan kies ik voor de kleinere feesten.
Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 10:40
Misschien ook een kwestie van leeftijdsverschil 15 jaar geleden begon ik als 4 jarig jongetje aan de basisschool;)
Vind ik leuk
Bhj +2044
vrijdag 21 september 2018 om 12:03
Dat zal het ongetwijfeld zijn :-)
Vind ik leuk
rinirat +3231
donderdag 20 september 2018 om 08:36
Word in ieder geval een spannende wedstrijd.. voetbal van ajax tegen reactie voetbal PSV iets anders kunnen ze niet.
Vind ik leuk
John040 +2504
donderdag 20 september 2018 om 09:00
Ach ja paar keer gebbelen en maandag weer lekker zwijgen Onana. Denken die echt dat ze PSV kunnen verslaan hahaha
Vind ik leuk
Bhj +2044
donderdag 20 september 2018 om 12:20
En jullie denken echt dat jullie Ajax kunnen verslaan.

We zullen zien wie er gaan zwijgen. Die arrogantie van de PSV'er kennen we nou wel.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 09:12
Nou ik moet nog maar zien of mijn cluppie gaat winnen. Vindt Psv best goed spelen. Ga wederom een kaarsje op steken. Hard nodig.
Vind ik leuk
Bhj +2044
donderdag 20 september 2018 om 12:21
Blaas ik hem wel uit. Kaarsje aan of uit, veranderd niks.
Zolang mensen gelovig blijven, blijven priesters kinderen misbruiken en moslims zichzelf opblazen en mensen neersteken.
Dood aan alle geloven, weg ermee die troep.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 13:04
Heb gelukkig geen geloof.
Vind ik leuk
Bhj +2044
vrijdag 21 september 2018 om 09:20
waarin ga je dan een kaarsje aansteken
Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 09:55
Bij geloof
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 12:40
De tijd zal het uitwijzen. Vorig jaar voor de kampioenswestrijd de zelfde spierballen taal vanuit Ajax. Ajax is natuurlijk wel gegroeid sinds vorig seizoen maar psv ook. Hopelijk een mooie pot In het verschiet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws