Sneijder gewond na auto-ongeluk: 'Wensen hem sterkte met zijn herstel'

    Sneijder gewond na auto-ongeluk: 'Wensen hem sterkte met zijn herstel'

    donderdag 20 september 2018 om 12:12

    Wesley Sneijder is een paar dagen geleden gewond geraakt bij een auto-ongeluk. De recordinternational van het Nederlands elftal loopt nu met een brace om zijn nek.

    Dat laat Sneijders werkgever Al-Gharafa via de officiële kanalen weten. 'Sneijder is gewond geraakt bij een auto-ongeluk. Gelukkig heeft hij slechts een paar kleine verwondingen opgelopen', laat de club weten. 'Sneijder is geblesseerd geraakt na de wedstrijd tegen Umm-Salal. We wensen onze ster veel sterkte met zijn herstel.' Het ongeval vond plaats in Qatar.

    Sneijder speelde nog mee in het duel met Umm-Salal. Die wedstrijd werd met 2-3 verloren. Twee weken geleden speelde Sneijder zijn afscheidswedstrijd voor het Nederlands elftal tegen Peru. De middenvelder heeft in totaal 134 interlands achter zijn naam staan.

    Plaats een reactie

    donderdag 20 september 2018 om 12:15
    Als het toch niets voorstelt, waarom dan die brace?
    Kijk hem daar zitten dan, haha
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16654
    donderdag 20 september 2018 om 12:34
    Als het de schuld van de ander is, grote kans een rijke Arabier, dan dikke schadevergoeding voor nekletsel eisen? ;-D
    Vind ik leuk
    RtdDub +13191
    donderdag 20 september 2018 om 13:10
    Is gewoon het polszweetbandje van een teamgenoot die hij voor de grap om zijn nek heeft gedaan
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25489
    donderdag 20 september 2018 om 13:32
    Hahaha scherp ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 13:25
    Brace is net zo groot als ze hoofd 😂
    Vind ik leuk
    5697956 +3792
    donderdag 20 september 2018 om 15:47
    "ze" hoofd??
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23572
    donderdag 20 september 2018 om 13:31
    Werkten de verkeerslichten niet in Madurodam ?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25489
    donderdag 20 september 2018 om 13:34
    Nee z'n dinky toy bleek geen remmen te hebben
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1481
    donderdag 20 september 2018 om 13:42
    Is wel een heel klein braceje een gemiddelde Cockring is groter
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25489
    donderdag 20 september 2018 om 13:58
    Noem je Sneijder nou een lul?
    Vind ik leuk
    Mari +8616
    donderdag 20 september 2018 om 14:43
    Waarom niet?
    Hij kon ballen ja, geweldig, maar hij was toch ook die vuile klootzak, die achter een getrouwde vrouw aanzat en haar liet scheiden van haar partner.
    Nou mag die partner achteraf wel blij zijn dat hij de moneyseeker kwijt is, maar toen voelde dat denk ik anders.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 16:51
    Tsss
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1481
    donderdag 20 september 2018 om 16:20
    Nee eerder een scrotum
    Vind ik leuk
    Leedz +6842
    donderdag 20 september 2018 om 12:16
    Error 500
    Vind ik leuk
    HanV +4283
    donderdag 20 september 2018 om 13:26
    Dat zegt iedereen, maar waar zie je dat? Ik krijg een lege pagina met de foutmelding "Stijlbladen zonder CSSOM-wijzigingen opnieuw geparset voor controle op fouten. Vernieuw de pagina om ook fouten van stijlbladen die vanuit CSSOM zijn gewijzigd en van stijlkenmerken te zien".
    Dan zou je denken, probeer het eens zonder versie-nummer achter het eigen css-bestand. Het lijkt mij sterk dat dat een bestand is dat regelmatig gewijzigd wordt. Als ze het toch wel regelmatig wijzigen kunnen ze de clubs in de eredivisie ook wel eens voor het eerst in 3 jaar aanpassen bij de nieuwsbrief.
    Vind ik leuk
    Leedz +6842
    donderdag 20 september 2018 om 13:42
    Het heeft waarschijnlijk te maken met welke browser je VP opent
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 13:42]
    Vind ik leuk
    HanV +4283
    donderdag 20 september 2018 om 14:15
    Ik had de fout eerst alleen bij het posten van een reactie, maar de laatste tijd juist bij het lezen van een ander artikel. Zowel bij Firefox, als ook via de tablet. Het is vervelend, ook omdat ze er niets aan lijken te doen. Na herladen gaat het wel weer goed, maar dan ben je wel je eigen reactie kwijt. Maar door andere add-ons of browsers kan de foutmelding vast wel onder de gebruikers afwijken. Maar ze zullen toch wel weten dat de gebruikers problemen hebben en wat ze de laatste tijd aan de site zelf gewijzigd hebben, daar zal meestal toch wel de fout in zitten, als ze het al niet uit de logs kunnen halen.
    Vind ik leuk
    Leedz +6842
    donderdag 20 september 2018 om 14:22
    Daar heb je helemaal gelijk in het is zwaar vervelend... wat ik doe als ik wil reageren is voordat ik op verzend klik het bericht kopieer voor het geval dat er een Error 500 komt en na verversing dan toevoeg...

    En dat VP er niks aan doet is mij ook een raadsel, zeker als je weet dat je pas geleden iets heb aangepast en het nu niet goed werkt.. je weet meteen waar de fout dan ligt
    Vind ik leuk
    Mari +8616
    donderdag 20 september 2018 om 14:44
    Ze zullen het aanpassen, nadat een ander een soortgelijke site heeft en de forumleden hier weg zijn.
    Vind ik leuk
    HanV +4283
    donderdag 20 september 2018 om 16:17
    Dat er door VP iets is gewijzigd was een suggestie van mij, ik zou het niet weten of er iets is op de site veranderd. Maar als er iets fout gaat lopen dan is dat toch het eerste waarna je kijkt, of het komt door een eigen recente wijziging. Maar krijg je een 500 foutmelding op het scherm? Ook wat je opmerkte over de browser kan van belang zijn, als je normaal gesproken ergens een fout doorgeeft dan is dat een van de vaste vragen. Ik zag laatst dat iemand klaagde en dat de volgende gebruiker de post toen rapporteerde, dat leek mij een prima actie. Je mag dan toch aannemen dat ze er in ieder geval van weten.
    Vind ik leuk
    Leedz +6842
    donderdag 20 september 2018 om 16:21
    Ja, daar dacht ik ook al aan rapporteer mijn error 500 maar dan krijgen zij het in ieder geval binnen...

    En die error krijg ik nadat ik op een topic heb geclicked, terug ga naar Home, terug ga als ik naar de vorige pagina ga.. kortom het komt vaak naar voren
    Vind ik leuk
    Vato75 +2279
    donderdag 20 september 2018 om 12:16
    Kan die wel bij de pendalen
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 12:17
    Dat wel, alleen dat kan hij niet meer over het stuur heen kijken.
    Daar krijg je dus ongelukken van.
    Vind ik leuk
    Rondebal +693
    donderdag 20 september 2018 om 12:43
    Hij heeft een fiat 500
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 12:45
    De blokken op de pedalen schoten los.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25489
    donderdag 20 september 2018 om 13:36
    Ja ze hebben er een 'n' tussen gezet zodat hij er met z'n voeten bij kan...................................................
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5111
    donderdag 20 september 2018 om 12:16
    De ziekenboeg op een rij. 3 met hoofdpijn zo te zien en eentje met nekpijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 12:21
    Raadsel: Welke van de 4 heeft het meeste kans op een plakzak?
    Vind ik leuk
    Rondebal +693
    donderdag 20 september 2018 om 12:44
    3 van links, henkie!!🤣
    Vind ik leuk
    Aliassmits +166
    donderdag 20 september 2018 om 12:17
    Die sjeiks zijn ook niet zo groot
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6222
    donderdag 20 september 2018 om 12:23
    Hoop dat ie niet al te veel schade aan zn skelter heeft.
    Vind ik leuk
    Stack5 +3003
    donderdag 20 september 2018 om 12:27
    Dat betwijfel ik. Zo'n kameel kan hard aankomen.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15743
    donderdag 20 september 2018 om 12:28
    Vraag je je toch af hoe dit heeft kunnen gebeuren. Een vrouw achter het stuur kan het niet geweest zijn, dat doen ze dan wel weer goed daar....
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 14:48
    hij is weer fijn.
    Vind ik leuk
    3Bier +8657
    donderdag 20 september 2018 om 12:28
    Goeie foto
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1704
    donderdag 20 september 2018 om 12:29
    Moet ook gewoon in de kinderstoel.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25489
    donderdag 20 september 2018 om 13:38
    Is ie inmiddels uit z'n maxi-cosi gegroeid ja?
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1704
    donderdag 20 september 2018 om 13:54
    Iemand met baardgroei in een maxi cosi is geen pan natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1378
    donderdag 20 september 2018 om 12:30
    is ook lastig als je niet boven het stuur uitkomt.
    Een wonder dat Wesley niet eerder een ongeluk heeft gehad.
    Vind ik leuk
    Chielus +126
    donderdag 20 september 2018 om 12:32
    Is goed dat hij al zijn afscheidswedstrijd heeft gehad in Oranje. Zou balen zijn voor hem als hij hem zo had moeten missen.
    Vind ik leuk
    repeP +1277
    donderdag 20 september 2018 om 12:32
    Lijkt wel een boer met kiespijn.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25489
    donderdag 20 september 2018 om 13:38
    Nee een sjeik met nekpijn
    Vind ik leuk
    repeP +1277
    donderdag 20 september 2018 om 13:55
    Scherp!😁
    Vind ik leuk
    Friend +104
    donderdag 20 september 2018 om 12:35
    Gelukkig zitten er drie verpleegsters naast hem .
    Vind ik leuk
    huge +564
    donderdag 20 september 2018 om 12:55
    Restant airbag
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 13:02
    ;-) Heeft ie een kameel aangereden misschien?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 13:14
    Ik vermoed een zuigzoentje van 1 uit sheik’s harem. Zal jolanthe er in trappen?
    Vind ik leuk
    Ger Aarts +159
    donderdag 20 september 2018 om 13:29
    Heel coulant voor een record-international zijn "we" niet ! Ziel/Zaligheid gegeven altijd Wesley , Beterschap , kerel met 'n groot 💖 whipp-lash heb je snel .
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 13:32]
    Vind ik leuk
    JustH +15576
    donderdag 20 september 2018 om 13:30
    Geweldig zeg, 134 interlands krijg je van een respectloos zootje onbenullen, die zelf helemaal niets hebben gepresteerd op een voetbalveld, dit commentaar! En ja het zal wel grappig bedoeld zijn.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25489
    donderdag 20 september 2018 om 13:40
    Precies. Het is veelal grappig bedoeld, en dat moet je ook puur door je humor-bril zien. Als je het allemaal serieus neemt, dan heb je het zwaar hier. Iedereen heeft max respect voor Sneijdertje, maar dat wil niet zeggen dat we niet even een dolletje over hem mogen maken.
    Vind ik leuk
    JustH +15576
    donderdag 20 september 2018 om 13:59
    Het is alleen maar grapjes en belachelijk maken.
    geweldig. En van de honderd grapje is er 0% origineel.
    Grapje kan leuk zijn als het zelf bedacht is. Dit niet.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 14:02]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 14:51
    je kende ze allemaal al dan, jij bent goed zeg.
    Vind ik leuk
    JustH +15576
    donderdag 20 september 2018 om 17:34
    Ja ze zijn allemaal al meerdere malen voorbij gekomen.
    Tot vervelens aan toe!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 17:45
    geweldig, doe er wat mee.
    Vind ik leuk
    JustH +15576
    donderdag 20 september 2018 om 18:49
    Ik niet, daar zijn andere simpele voor!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:58
    nog een kleuter.
    Vind ik leuk
    JustH +15576
    donderdag 20 september 2018 om 19:11
    Dat is echt simpel
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:26
    precies. Zoveel bullshit en haat en jij wil nu de moraalridder uithangen over Sneijder, Goeie voetballer geweest. maar een beetjie klein. zo, we hebben daar een paar grapjes over. Is dat erg?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 19:31]
    Vind ik leuk
    JustH +15576
    donderdag 20 september 2018 om 20:37
    Na een hele lange tijd van grapjes over iemand anders zijn rug, Vind ik het niet erg. Maar ontzettend lullig en kinderachtig.
    Heb sowieso moeite met mensen wegzetten om hun uiterlijke kenmerken. Maar het is zoals vroeger op school, mee doen met de meute en hopen dat het jezelf nooit zal overkomen. Met andere woorden, lekker laf mee doen!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 13:30
    Sterkte en gelukkig voor Wesley valt het mee, die kraag ? is die voor de kou ?
    Vind ik leuk
    Cookee +10668
    donderdag 20 september 2018 om 13:31
    Ik hoop dat hij er niks naars aan overhoudt.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25489
    donderdag 20 september 2018 om 13:42
    Wat zullen de NEC supporters dit toch een heuglijke dag vinden. Sneijdertje die in het tenue van NEK loopt. Top signing voor onze Nijmeegse voetbalvrienden.
    Vind ik leuk
    Cookee +10668
    donderdag 20 september 2018 om 14:33
    Dan zijn het wel slechte automobilisten in Nijmegen
    als ze allemaal met een "Brace-lona" lopen.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4988
    donderdag 20 september 2018 om 13:57
    Tijd voor een nieuwe strip.

    De nek en de tulband
    Vind ik leuk
    Pretjoodje +659
    donderdag 20 september 2018 om 14:04
    Ik snap niet dat hij daar met zo'n brace gaat zitten naast 3 van die witdoeken, ik was lekker op de bank gaan liggen met Yolanthe en een zak chips er bij.
    Vind ik leuk
    Cookee +10668
    donderdag 20 september 2018 om 14:35
    Die witdoeken hebben hun brace boven-Op de doeken.
    Ik denk dat Yolanthe hem waardeloos kleding-advies geeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 14:07
    Tja kleine mannetjes, kleine verwondingen....
    Vind ik leuk
    Cookee +10668
    donderdag 20 september 2018 om 14:36
    Is die brace een polsbandje voor gewone mensen?
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    donderdag 20 september 2018 om 14:27
    Gelukkig niet zwaar gewond, alleen een bult op zijn voorhoofd toen hij tegen de onderkant van het stuur aan botste.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3867
    donderdag 20 september 2018 om 14:35
    Ook lastig, staand rijden
    Vind ik leuk
    Mari +8616
    donderdag 20 september 2018 om 14:39
    Volgens mij draagt hij dit als straf omdat hij weigert de juiste kleding aan te trekken
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +625
    donderdag 20 september 2018 om 14:47
    Tja, dat wat in Oss is gebeurd is pas erg!
    Vind ik leuk
    Jackhalls +178
    donderdag 20 september 2018 om 15:06
    Die arabier dacht : he een zelfrijdende auto.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    donderdag 20 september 2018 om 15:24
    Valt wel mee dus, nooit leuk een ongeluk krijgen.

    Zou nu als ik hem was ook maar iemand in gaan huren die over het stuur kan kijken is wel zo veilig denk ik. Of een tank kopen dan maakt het niet uit of je iets kunt zien of raakt die rijd toch wel erdoor of overheen.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16724
    donderdag 20 september 2018 om 15:38
    Sommige proberen hier wel erg schijtlollig te zijn over de lengte van Sneijder, maar wel allemaal juichen toen hij scoorde tegen Brazilië op het WK 2010. Deze jongen heeft meer bereikt in zijn leven dan jullie en verdiend daardoor wel iets meer respect.
    Vind ik leuk
    5697956 +3792
    donderdag 20 september 2018 om 15:48
    Die zogenaamde grappen blijven maar terugkeren inderdaad. Irritant.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +576
    donderdag 20 september 2018 om 19:06
    Uiterlijk en afkomst zijn Hot. En echt groot is hij ook niet. Hij heeft ook alles een kind een hele mooie vrouw en heel veel geld. Hij ligt er niet wakker van denk ik. Maar het ergste vind ik, iemand op iets pakken. Grote oren ofzo, en de hele kantine lachen.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2279
    donderdag 20 september 2018 om 16:24
    Dat ding zit er gewoon omheen om zijn nek op te rekken is toch al snel 5cm langer
    Vind ik leuk