'Crisis bij Tottenham: uitgeputte spelers vragen om vrije dag bij Pochettino'

    'Crisis bij Tottenham: uitgeputte spelers vragen om vrije dag bij Pochettino'

    donderdag 20 september 2018 om 17:34

    Een aantal spelers van Tottenham Hotspur is uitgeput. Althans, dat meldt The Times. Spurs-manager Mauricio Pochettino staat bekend om zijn strenge trainingsregime en dat breekt de selectie naar verluidt op.

    Tottenham is slecht begonnen aan het nieuwe seizoen. Na twee nederlagen tegen Watford en Liverpool ging het woensdagavond ook mis in de Champions League: Internazionale was door twee late doelpunten met 2-1 te sterk. Het is de eerste keer dat de Engelse club drie wedstrijden op rij verliest onder Pochettino en dat leidt tot kritiek.

    Volgens The Times hebben de spelers van Tottenham last van 'uitputting en mentale vermoeidheid'. Een groepje spelers heeft om een vrije dag gevraagd bij Pochettino. Het is niet bekend om wie het gaat. In totaal twaalf Spurs-spelers deden afgelopen zomer mee aan het WK in Rusland, waarvan acht man de halve finale haalden. Pochettino zou daar nauwelijks rekening mee houden en kiest nog steeds voor dubbele trainingen.

    Plaats een reactie

    Foden +4581
    donderdag 20 september 2018 om 17:36
    Sinds wanneer is Ten Hag trainer van Tottenham
    Vind ik leuk
    kwartje50 +905
    donderdag 20 september 2018 om 18:38
    Als pasen en pinksteren op één dag vallen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 19:24]
    Vind ik leuk
    Thobar +4301
    donderdag 20 september 2018 om 19:18
    Als pasen en pinksteren op één dag vallen
    Vind ik leuk
    kwartje50 +905
    donderdag 20 september 2018 om 19:24
    Lekker orginele opmerking.
    Vind ik leuk
    Thobar +4301
    donderdag 20 september 2018 om 19:34
    Als je een spreekwoord gebruikt moet je het wel goed doen anders gaat de betekenis verloren.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +905
    donderdag 20 september 2018 om 17:38
    Vragen om problemen als ik dat stukje lees.

    Je wordt geen slechtere voetballer van paar dagen rust.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:34
    Verfrissend om een reactie te lezen van iemand die het wel snapt.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1319
    donderdag 20 september 2018 om 17:39
    Ze krijgen miljoenen per jaar. Trainen een paar keer, wedstrijdjes en uitrusten. Maar als je dat laatste niet doet ben je moe.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9071
    donderdag 20 september 2018 om 20:11
    Inderdaad, wat hebben ze het zwaar
    Vind ik leuk
    El Cazador +6130
    donderdag 20 september 2018 om 17:39
    Periodisering daar heeft die Pochettino nog nooit van gehoord!!!
    spoed cursus van die man hoe je een team naar de kloten kan helpen
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 17:40
    Pochettino ik ben groot fan, maar doe ff wat rustiger in de trainingen de komende weken. Als iedereen weer fit is je oude manier voorzetten, maar de ploeg wil nu rust en dat is begrijpelijk. Je kan ook best een paar spelers rust geven de komende wedstrijden, want hebben een brede selectie.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6130
    donderdag 20 september 2018 om 19:34
    #Pochettinogetout
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:50
    Haha nee is gewoon een wereldtrainer, maar draait iets te ver door.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26331
    vrijdag 21 september 2018 om 07:45
    Ik vrees dat het bergafwaards met hem en Spurs gaat als hij niet gaat periodiseren. Spelers geven nu een duidelijk signaal af. Dat doen ze 1x.. de volgende keer worden er wedstrijden onnodig verloren. Uiteindelijk gaat Pochettino er dan uit.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 17:44
    Goed nieuws. Maakt niet uit hoe, als Psv ze maar te grazen neemt.
    M'n rug op met je excuses.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1349
    donderdag 20 september 2018 om 17:45
    Als de Spurs niet gaan draaien kan PSV zomaar eens tweede in die poule worden!
    Vind ik leuk
    Johan_D +3506
    donderdag 20 september 2018 om 18:30
    Zal je Inter 2x moeten verslaan!
    En die staan al 3 punten voor.
    Wees rieel man , je eindigt stijf onderaan in die poule.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1349
    donderdag 20 september 2018 om 18:36
    Als Ajacied hoop ik dat ze zover mogelijk komen. Los voor landsbelang is stijf onderaan niet goed voor ajax in de titelstrijd. Veel te veel rust dan na de winter..
    Vind ik leuk
    Johan_D +3506
    donderdag 20 september 2018 om 18:49
    Ik heb niks met het landsbelang!
    Clubs als Feyenoord , Az , Vitesse , Utrecht zijn daar verantwoordelijk voor dat we er zo beroerd voor staan.

    En 2 potjes in de week moet geen probleem zijn.
    Selectie is breed en groot genoeg.
    Met je beste spelers beginnen in de competitie, ff een kwartier gas geven en er 3 maken.
    Daarna kan je 3 man wisselen en ze rust geven.

    De KNVB beker moet je laten schieten of het 2e elftal sturen. Die competitie is voor Ajax niet interessant...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:54
    Hahaha! Oké een beetje realistisch mag wel hoor... Maarja als je Spurs zo erg onderschat of PSV overschat word het natuurlijk niks! Spurs heeft veel meer kwaliteit! Kane heeft echt geen enkele moeite met Schwaab en Viergever.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1349
    donderdag 20 september 2018 om 20:01
    Je kan nu niet zeggen dat het door zo lekker draait toch. Uiteraard is veel meer kwaliteit, maar als er onrust in die selectie is kan het toch lastig worden denk je niet?!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 20:01]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 10:08
    Idd maar nu hebben we het lastig tegen clubs als Watford, Liverpool en Inter, maar tegen PSV kom op zeg moet met O20 ook kunnen.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 23:42
    Jij overschat Tottenham.
    Vind ik leuk
    derksen +8817
    donderdag 20 september 2018 om 17:52
    En morgen en komende week gaat de straten maker om half 6 uit bed om te gaan werken
    Vervolgens krijgt hij misschien de 24e deze maand 1750 euro gestort op zijn rekening
    Hem hoor je nooit
    Maar een voetballer met 250000 euro per week gaat huilen
    Wat een fantastische maatschappij leven we tegenwoordig
    Tjonge jonge!
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +577
    donderdag 20 september 2018 om 18:18
    En iedereen kan zijn bilnaad ook nog zien.
    Vind ik leuk
    Johan_D +3506
    donderdag 20 september 2018 om 18:26
    En dat krijg je er gratis bij ...
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +39
    donderdag 20 september 2018 om 18:21
    Beetje simpele reactie. Als topspelers om rust vragen, dan is dat niet omdat ze vinden dat ze te hard moeten werken voor hun geld, maar omdat ze vinden dat ze niet optimaal kunnen presteren.
    Vind ik leuk
    derksen +8817
    donderdag 20 september 2018 om 18:39
    Schei toch uit joh laat elke profvoetballer die boven de 250000 per week verdient eens ruilen met iemand die in de gehandicaptenzorg werkt of in het ziekenhuis of stratenmaker of vuilnisman enz enz eens week ruilen
    Doe lekker normaal man stelletje achterlijke stom domme lui zijn die voetballers toch en sorry als je die voetballers gelijk geef ben je ook zo achterlijk als het achter eind van een varken
    Maar dit geheel is een mening meer niet en zoals elke half tamme kakatoe een mening. Mag hebben ik dus ook
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +39
    donderdag 20 september 2018 om 18:51
    Natuurlijk mogen ongeschoolde mensen ook een mening hebben. Die neem ik alleen niet erg serieus.
    Vind ik leuk
    derksen +8817
    donderdag 20 september 2018 om 18:55
    Hihihi maar ik heb ook nooit beweerd dat je mij sireneus moet nemen
    Het enigste is alles wat ik hier op vp zeg meen ik wel lol
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +39
    donderdag 20 september 2018 om 19:07
    Aan uw oprechtheid twijfel ik niet. Aan uw intelligentie wel.
    Vind ik leuk
    JWK +390
    donderdag 20 september 2018 om 18:29
    U bent stratenmaker?🤔
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:03
    " In totaal twaalf Spurs-spelers deden afgelopen zomer mee aan het WK in Rusland, waarvan acht man de halve finale haalden."

    9 man haalden de halve finale, waarvan Lloris de finale haalde en deze ook won.

    Engeland: Trippier, Rose, Dier, Dele, Kane.
    Belgie: Alderweireld, Vertonghen, Dembélé.
    Frankrijk: Lloris.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 18:17]
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3008
    donderdag 20 september 2018 om 18:06
    Klopp had hier in het begin bij Liverpool ook last van. Sinds vorig seizoen is hij een stuk meer gaan rouleren. Ik snap niet waarom Spurs dat niet doet. Die hebben toch een brede selectie en op bijna elke positie hebben ze wel twee spelers staan van een aardig goed niveau.

    Ik kan er wel om lachen dat juist nu veel Spurs fans de fitheid van de spelers als excuus gebruiken. Toen Liverpool hetzelfde probleem had was dat volgens hen maar een slap excuus.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1230
    donderdag 20 september 2018 om 18:24
    miljoenen verdienen en dan na een paar wedstrijden moe , daar krijgt een paard de hik van , van die luiaards
    Vind ik leuk
    Bill +696
    donderdag 20 september 2018 om 18:35
    Ik lach om ploegen als de spurs.
    Blijf dan lekker bij Ajax of psv, dan win je nog eens een prijs.
    Bij se spurs speel je puur voor het geld. Prijzen ga je er nooit winnen. En wat wil je nou als sporter.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:42
    Maar dan speel je wel elke week op een perfect grasmatje en in een sfeervol stadion.Dat is hier allemaal een stuk minder en dan laat ik het salaris maar buiten beschouwing 😉
    Vind ik leuk
    Bill +696
    donderdag 20 september 2018 om 18:48
    De sfeer in de eredivisie is niets mis mee.
    En als ajax en psv topteams blijven is het juist interessanter om hier te blijven en meteen een stap te maken naar de absolute top. Een mooi voorbeeld is sanchez bij de spurs. Moest zonodig weg. En kijk nu. Speelt om spek en bonen en is er zeker niet beter op geworden.
    Psv is veel sterker dan de spurs.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 18:49]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:55
    Spurs heeft op nagenoeg iedere positie een (veel) betere speler staan dan PSV, op basis waarvan vind jij PSV zoveel sterker dan? Omdat ze Willem II en ADO oprollen in een C-competitie waar het treurig genoeg ook nog stikt van het kunstgras?

    Als beide teams naar vermogen presteren, mag PSV normaal gesproken blij zijn als ze 1 puntje overhouden aan 2 duels met Spurs, zo liggen de verhoudingen nou eenmaal.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 19:01]
    Vind ik leuk
    Bill +696
    donderdag 20 september 2018 om 19:15
    Ohja?
    En waar bazeer jij op dan dat spurs op elke positie een betere speler heeft?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:20
    Omdat ik alle wedstrijden van Spurs zie en het over 't algemeen vrij bescheiden materiaal van PSV ook wel kan inschatten, op basis daarvan kun je toch wel stellen dat in ieder geval Zoet, Dumfries, Schwaab, Viergever, Angelino, Gutiérrez, Pereiro, Hendrix en Luuk de Jong niet bij Spurs in de basis zouden staan en dan ben ik nog heel erg coulant geweest naar PSV toe en beperk ik me alleen tot de basis.. Lozano zou nog wel een speler zijn waar ze wellicht bij Spurs op zitten te wachten, maar zelfs daar is beslist niet van gezegd dat hij een basisspeler zou zijn, eerder een speler die naar dat niveau toe kan groeien.. Heel misschien dat voor Bergwijn hetzelfde geldt; over het algemeen heeft Spurs dus een veel sterkere selectie dan PSV.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    Bill +696
    donderdag 20 september 2018 om 19:27
    Dat jij elke pot van de spurs ziet zegt mij niets. Ik hoef geen hele pot te zien om de kwaliteiten van spelers in te schatten. Jij lijdt aan de engelse ziekte niet lullig bedoelt ik gun je eeuwige gezondheid. Alles wat in engeland loopt is beter. Nou ik help je uit de droom. Alleen kane en erikssen zijn top. De rest zijn domme dravers die het van een hoop inzet moeten hebben opgezweept door het publieke enthousiasme. Die belgen zijn al op hun retour veel meer dan wat gedraaf hou je niet over. Die engelse ploegen ruilen niet voor niets jaarlijks hun halve selectie in. Het koopt maar en het koopt maar.
    Psv gaat minimaal 5 punten van ze pakken.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:29
    Dus jij denkt bijvoorbeeld dat Schwaab en Viergever beter zijn dan Alderweireld + Vertonghen? Dat Zoet beter is dan Lloris die als aanvoerder van Frankrijk 2 maanden geleden nog de wereldbeker in ontvangst nam? Dat de op het WK uitstekend spelende Trippier niet beter is dan Dumfries die loopt te schutteren bij Jong Oranje? Begrijpt niet dat spelers als Dele Alli en Moura de absolute topvedettes zouden zijn als ze bij PSV onder contract stonden? Om over Kane en Eriksen nog maar te zwijgen, haha.

    Je zult best een gekleurd brilletje op hebben, maar je maakt jezelf echt volledig belachelijk als je beweert dat PSV beter materiaal heeft.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 19:40]
    Vind ik leuk
    Bill +696
    donderdag 20 september 2018 om 19:43
    Jij hebt zelf een gekleurd brilletje op. Die delle alli of hoe hij ook heten mag heb ik wel eens zien rennen ja. Middelmaat! Hij zit niet voor niets bij de spurs. Lozano is nu al beter. Alleen bij city, barca, real een enkele bij juve en manu is buitencategorie. Als je na 2 jaar niet weg bent bij de spurs ben je blijkbaar niet geschikt voor de echte top. Psv is een team. Spurs is een verzameling net niet toppers met een enkele potentiele topper maar speelt voornamelijk voetbal op basis van een hoop inzet en strijd zoals 95% van de engelse ploegen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 19:43]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:46
    Je kijkt dus zelden en roept blind maar wat algemeenheden over "Engelse ploegen", geen wonder dat je dergelijke onzin uitkraamt.. De bereidheid is er kennelijk ook nooit geweest, maar zorg dan in ieder geval dat je 24 oktober en 6 november eens een beetje oplet, misschien dat je dan heel voorzichtig een poging kunt wagen om mee te praten en jezelf niet direct belachelijk maakt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 19:49]
    Vind ik leuk
    Bill +696
    donderdag 20 september 2018 om 21:18
    Ik kan er niet langer dan een kwartier naar kijken. Dat onnozele geren en opportunistische drukdoenerij. Het publiek schreeuwt ook om niets. Een onbenullige tackle vinden ze fantastisch. De paar buitenlanders maken het nog te pruimen. Zie het engels elftal. Wat een drama team. De onkunde straalt ervanaf.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 21:47
    Oké, dan is in ieder geval duidelijk waar je onwetendheid vandaan komt.
    Vind ik leuk
    Bill +696
    donderdag 20 september 2018 om 22:30
    Ach de zeepbel die het engelse voetbal is zal geen 10 jaar meer standhouden. Dan trekken de sjeiks en de oligaren zich terug en lopen alle buitenlanders met ze mee. Wat overblijft is niveau jaren 80.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6234
    donderdag 20 september 2018 om 19:55
    "PSV is veel sterker dan de Spurs". Toch wel met afstand de domste opmerking van de week. Chapeau 👏
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 20:19
    De sfeer in engeland is vele malen beter,dat is nou eenmaal zo.Als je daar alleen al de beleving ziet,daar komt nederland niet aan mee.En wat ik al zei,elke week ECHT gras 👌
    Vind ik leuk
    Bill +696
    donderdag 20 september 2018 om 21:19
    Beleving? Of is het dronken geschreeuw om niets.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 21:53
    Je hebt geen smaak Billy
    Vind ik leuk
    Bill +696
    donderdag 20 september 2018 om 22:33
    Niets is zo primitief als de engelse voetbalsupporter.
    Allemaal juichen voor de verkochte ziel van je club.
    Maar met een hoop drank erin gaat het allemaal nog wel.
    Vind ik leuk
    Thobar +4301
    donderdag 20 september 2018 om 19:54
    White Hart Lane was sfeervol en het oude Wembley misschien ook nog wel. Het nieuwe Wembley daarentegen mag van alle gemakken voorzien zijn en een perfecte grasmat hebben, sfeervol is het niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 20:23
    Ik zei ook Engeland,niet een bepaalde club.Maar uit eigen ervaring weet ik dat Newcastle,West Ham,Liverpool en Everton een fantastische sfeer hebben.
    Vind ik leuk
    langeGek +743
    donderdag 20 september 2018 om 18:36
    Goed nieuws voor onze Eindhovense vrienden. Erop en erover.
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    donderdag 20 september 2018 om 18:47
    Kijk aan... Beklag van topspelers door de impact van het schema. In CC naar de spelersbond en de FIFA/UEFA dan maar.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:03
    Die gaat naar man united
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9071