'Interesse in Ajax-back: na Newcastle ook Napoli onder de indruk van Tagliafico'

    'Interesse in Ajax-back: na Newcastle ook Napoli onder de indruk van Tagliafico'

    Gepubliceerd: donderdag 20 september 2018 om 18:38do 20-09-2018 om 18:38

    Nicolas Tagliafico is hot na zijn twee doelpunten in het Champions League-duel met AEK Athene woensdagavond. De linksback van Ajax wordt in buitenlandse media met diverse clubs in verband gebracht.

    Volgens Sportmediaset heeft Napoli de naam van Tagliafico nog wat nadrukkelijker in het boekje opgeschreven. De Argentijnse international was al in beeld in Stadio San Paolo toen hij nog speler van Independiente was. Omdat Tagliafico tevens over een Italiaans paspoort beschikt, is er geen enkel probleem voor de Napolitanen om hem aan te trekken. De Italiaanse topclub ziet in hem de opvolger van  Faouzi Ghoulam, mocht die vertrekken.

    Ook The Chronicle besteedt aandacht aan Tagliafico. Newcastle United zit al langer achter de 26-jarige verdediger aan, maar tastte tot drie keer toe mis. In de zomer van 2017 probeerde de Engelse club hem op het allerlaatste moment aan te trekken, maar de deal kwam niet van de grond. Ook in januari was Tagliafico in beeld. Toen ging Ajax echter met hem aan de haal.

    Newcastle probeerde het vervolgens deze zomer in Amsterdam. Volgens het lokale medium hanteerde Ajax een vraagprijs van negen miljoen euro. Dat kon Newcastle op dat moment niet ophoesten, ondanks de nodige transferinkomsten. Dat wekte in meerdere lagen van de club de nodige verbazing. Inmiddels lijkt het prijskaartje van Tagliafico nog verder gestegen.

    Plaats een reactie

    Hangelos +206
    donderdag 20 september 2018 om 18:51
    T is nog lang geen transferperiode hoor!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:51
    Nou die 9 miljoen die geld niet meer dat is na gister 9 miljoen x 4!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:53
    40 miljoen is hij toch wel waard, na een stroef begin, is hij toch van grote klasse. Een echte gifkikker
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:06
    40 miljoen hahahah
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:35
    Mischien 50 miljoen idd, 40 miljoen zou een koopje zijn
    Vind ik leuk
    Snapje? +7640
    donderdag 20 september 2018 om 20:02
    Het kapitaal zit bij Ajax, we groeien door waar anderen stil staan, met jaloezie wordt er weer naar Amsterdam gekeken, het Bayern van Nederland licht op ramkoers.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    donderdag 20 september 2018 om 18:51
    onder de indruk?
    Na zondag niet meer
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:54
    Dat je deze uitspraak durft te maken, getuigd alleen maar van slechte voetbal kennis. 1 wedstrijd zegt niks, en ajax is gewoon de favoriet in eindhoven
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:10
    PSV gaat zondag gewoon winnen,wat denk je zelf.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:19
    Ik denk het niet.....jullie kunnen er geen reet van.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 20:11
    Dat zeiden jullie met de kampioenwedstrijd ook dus ben er niet zo bang voor;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 21:23
    Ik zou zeggen veel succes zondag. Moge de beste winnen. ;-)
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1912
    donderdag 20 september 2018 om 19:20
    Als ik dat zeg dan ben ik arrogant. En jij dan?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:24
    Heb jij mij dat woord arrogant ooit zien gebruiken,dus niet.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1912
    donderdag 20 september 2018 om 19:26
    Geen idee, maar gewoon zeggen dat PSV zondag wel even gaat winnen is gewoon arrogant. Beide ploegen zijn aan elkaar gewaagd, gewoon 50-50.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    vrijdag 21 september 2018 om 18:13
    die zijn altijd favoriet
    maar het komt er 4 jaar niet uit
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:52
    Blijven van onze spelers af
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:52
    50 miljoen minder niet laat dat duidelijk zijn. Top linksback. Die Tagliafico!
    Vind ik leuk
    MeesterL +77
    donderdag 20 september 2018 om 18:53
    Elftal van 500 miljoen!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:37
    500? Ons elftal is meer waard dan dat van barca 🤪
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2486
    donderdag 20 september 2018 om 18:55
    Lekker naar Newcastle, leuke club vol stadion. Prima salaris.
    Maar wel even wachten tot de zomer
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:56
    Newcastle legt geen 50 miljoen neer.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2486
    donderdag 20 september 2018 om 19:02
    Napoli ook niet vrees ik. Die voorzitter strooit niet zo met centjes.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1473
    donderdag 20 september 2018 om 22:24
    Leuke stad dat gore Newcastle, spelen nergens om en stellen Europees niks voor.
    Van Ajax naar Newcastle is gewoon een stap terug.
    Onzinnige berichten gewoon.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:56
    9 miljoen dit is van te zotten

    Hh hij is al 59 miljoen waard dropjes van mij
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:58
    Italianen zouden zelf eens spelers moeten opleiden. Is ook beter voor t nationale team. Kijk naar ac milan 500 miljoen uitgegeven en ze staan 11de.
    Vind ik leuk
    Toets +393
    donderdag 20 september 2018 om 18:59
    9 miljoen?....toen ik dat las wist ik dat het een onzin bericht was.
    Vind ik leuk
    BluRP +425
    donderdag 20 september 2018 om 18:59
    Voor 9 miljoen krijgen ze alleen zn rechterbeen.. wat denken ze wel. Minimaal het dubbele zou meer in de juiste richting komen. Meer dan 20 gaat hem niet worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 23:53
    En voor zn pikkie bij die vrouwtjes

    Zeker 200 waard
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:00
    Hahahahaha 9 miljoen. Hahahahahahahahaha. Ik zie dat gezicht van Marc al toen hij dat gerucht las. Voor 9 miljoen verkoopt hij zijn grasmaaier niet eens. Gekkies van de media :)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:01
    Van mij mogen ze trouwens zoveel kopen als.ze.willen. maar of spelers zoals kluivert beter worden van tribune zitten betwijfel ik
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:09
    Als Nico minder als 20mil oplevert, heb je echt een koopje.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:11
    15 miljoen nu. Goed gedaan Mark.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    donderdag 20 september 2018 om 20:16
    Voor Ajax is hij meer waard dan 15 miljoen.. vind maar is zo'n back met die ervaring voor 15 miljoen.
    LB positie is jaren een zorgenkindje geweest voor Ajax, van Boilessen tot Viergever. Ajax laat hem niet gaan voor 15 miljoen.

    Plus, De Ligt, Frenkie, Ziyech zullen volgend jaar wel vertrekken denk ik.
    Onana, Neres zal veel belangstelling voor zijn, Ajax zou dus niet happig zijn om een halve elftal te verkopen, dus zal Ajax, Tagliafico niet voor zomaar een bedrag laten gaan.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +545
    donderdag 20 september 2018 om 19:11
    Off topic. Ik zou het leuk vinden als VP met een rubiek kwam met, wist u datjes, mooie anekdotes en oude doosjes. Wie weet bv dat Hans Venneker 5x tegen Ajax heeft gescoord.
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    donderdag 20 september 2018 om 19:12
    Newcastle, wat denken die mensen nou, welke gek wil daar nou voetballen, al helemaal als ze bij Ajax in de CL uitblinken.
    Vind ik leuk
    Nashua +6940
    donderdag 20 september 2018 om 19:13
    Gaan we weer . . KATSJING
    Vind ik leuk
    Cptje +208
    donderdag 20 september 2018 om 19:24
    Iemand nog iets te melden over de miljoenen nota van afgelopen dinsdag🤔
    Vind ik leuk
    El Cazador +7524
    donderdag 20 september 2018 om 19:33
    niks dit is een voetbalforum, niks politiek gelul hier
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22123
    donderdag 20 september 2018 om 19:43
    Je gaat er op achteruit.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 19:43]
    Vind ik leuk
    El Cazador +7524
    donderdag 20 september 2018 om 19:32
    Vrees voor 99 % van de geïnteresseerde clubs dat zij achter het bet zullen vissen. Niet te koop tenzij an offer that can not be refused
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22123
    donderdag 20 september 2018 om 19:35
    9 miljoen.....welke waarzegster heeft dat bedacht.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:40
    Toch van een andere categorie dan Nick Viergever...…...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22123
    donderdag 20 september 2018 om 19:43
    Viergever mag Tagliafico zijn veters niet strikken ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:44
    Kom, kom, als hij het beleefd vraagt...…
    Wel opletten dat ie ze niet aan elkaar knoopt...….
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22123
    donderdag 20 september 2018 om 19:47
    Dan wel heel lief + een kratje bier.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 20:04
    Hij kan bij Napoli zo plaats nemen rechts in het hoekje op de bank dicht bij de ballen bak. Waar ook Kluivert zit maar dan bij As Roma
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    donderdag 20 september 2018 om 20:12
    Zoveel mensen hier die hem belachelijk maakte toen hij kwam, en dat hij niet op het WK hoorde enz. Maar onzin, Tagliafico is een moderne goede back met een top mentaliteit! Je word als back zijnde niet zomaar uitgeroepen tot beste speler van een competitie, zoals hij werd uitgeroepen in Argentinië. Noem maar is een back die ooit als beste speler van een competitie is uitgeroepen.

    Een geweldige aankoop gebleken voor Ajax! Wat een verademing! Want de positie was bij Ajax heel lang een Zorgenkindje van Boilessen tot Viergever.

    Tagliafico wat een geweldenaar!

    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 20:12]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 23:26
    Dit idd. Een onweerstaanbaar goede speler.
    Vind ik leuk
    Mari +10215
    donderdag 20 september 2018 om 20:19
    Ga eens naar Eindhoven of Rotterdam. Daar hebben ze ook wel een redelijke linksback
    Vind ik leuk
    Nummertien +5030
    donderdag 20 september 2018 om 20:23
    Verwacht volgend jaar veel transfers.

    Ik denk ook dat Suarez voor een Blind bedrag naar Ajax komt, wellicht werkt Barca vlotjes mee als Frenkie naar Barca gaat.
    Vind ik leuk
    jari11 +1114
    donderdag 20 september 2018 om 20:25
    Opbokken, 1 goede wedstrijd in de CL en ze willen direct weer iedereen hebben. Minimaal 70 mil en anders wegwezen haha.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3875
    donderdag 20 september 2018 om 20:32
    Wat een gebakken lucht verhaal.
    Bijna gênant.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1996
    donderdag 20 september 2018 om 21:02
    Nico blijft lekker in Amsterdam en RIP voor de slachtoffers in oss 😢
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 21:31
    En weer een club die denkt dat iedereen te koop is nou dan komen ze bedrogen uit want hij is niet te koop en als ze hem toch willen dan bepaald Ajax de prijs en niet hun !
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 21:32]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 23:23
    Zou napoli geen interesse hebben in Viergever ,😂
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 23:25
    Afblijven met jullie fikkies.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 23:38
    Allebei de keuzes geen stap vooruit.

    Dus: Blijven.
    Vind ik leuk
    Gerro +7375
    donderdag 20 september 2018 om 23:44
    Wat steeds opvalt is dat wanneer een Ajaxied scoort of een goede wedstrijd achter de rug heeft er ineens 10 clubs geïnteresseerd zijn en dat Ajax een lage prijs hanteert en dat terwijl de transfer window gesloten is.Maar ja waarom zou Nico dat mooie Ajax inruilen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11832
    vrijdag 21 september 2018 om 10:04
    'Volgens het lokale medium hanteerde Ajax een vraagprijs van negen miljoen euro.'

    Die prijs is nu allang geen 9 miljoen meer, eerder 19 miljoen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws