Contractnieuws bij Ajax: De winnende goal maken recht voor de F-Side

    Contractnieuws bij Ajax: "De winnende goal maken recht voor de F-Side"

    Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 14:03vr 21-09-2018 om 14:03

    Kaj Sierhuis heeft een hoop doelen die hij nog wil verwezenlijken bij Ajax. Vrijdag verlengde de twintigjarige spits zijn contract in Amsterdam tot medio 2021.

    "Ik ben heel trots dat ik mijn tweede contract teken", reageert Sierhuis op de website van Ajax. "Het is een blijk van vertrouwen en een extra kans om de doelen te bereiken die ik heb."

    Sierhuis is de derde spits in Amsterdam, achter Klaas-Jan Huntelaar en Kasper Dolberg. De teller staat op drie wedstrijden onder trainer Erik ten Hag. "Ik zit nu tussen Jong Ajax en Ajax 1. Nu moet ik meer gaan spelen in het eerste, langzaam uitgroeien tot basisspeler."

    Aan ambitie geen gebrek bij Sierhuis. "Ik heb nog heel veel doelen: scoren in Ajax 1, kampioen worden met Ajax 1 natuurlijk. Scoren in de Johan Cruijff Arena, de winnende goal maken recht voor de F-Side: dat zijn de dromen van een spits."

    Lees ook: Done deal in Amsterdam: Ajax breekt contract van talentvolle Sierhuis open

    Plaats een reactie

    Bill +830
    vrijdag 21 september 2018 om 14:05
    Niet goed genoeg.
    Gevalletje tussenpoos.
    Het is wachten op brobbey.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 14:06]
    Vind ik leuk
    Wijndalum +570
    vrijdag 21 september 2018 om 14:20
    Is Brobbey toevallig de jongere broer van Lukaku?
    Vind ik leuk
    Monnikehuize +1245
    vrijdag 21 september 2018 om 14:33
    Brobbey is wel goed voetballertje, maar valt M.I. vooral op door zijn fysiek ten opzichte van zijn leeftijdsgenoten. Ik zie niet een verfijnde speler. Hopelijk laat hij het zien als hij tegen de grote jongens speelt
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 14:34]
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1184
    vrijdag 21 september 2018 om 14:41
    deze gast maak doelpunten als een malle, net als klaas
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +478
    vrijdag 21 september 2018 om 16:39
    Jouw oordeel op basis van 1 wedstrijd?
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3601
    vrijdag 21 september 2018 om 14:10
    Niet goed genoeg!
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7035
    vrijdag 21 september 2018 om 14:12
    Net zoals Lozano in Camp Nou?
    Vind ik leuk
    M477Y +1218
    vrijdag 21 september 2018 om 14:13
    Lozano naar Barca?
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7035
    vrijdag 21 september 2018 om 14:15
    Die is na 15 min spelen al van alle lijstjes geschrapt.
    Vind ik leuk
    M477Y +1218
    vrijdag 21 september 2018 om 14:17
    nu ff serieus dat viel wel mee toch. Heeft toch normaal gespeeld die jongen...
    Vind ik leuk
    buddha +9087
    vrijdag 21 september 2018 om 14:16
    Jawel je hebt ALWEER een dommer reactie geplaatst.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11818
    vrijdag 21 september 2018 om 15:08
    Ik vind jouw reactie 'een dommer reactie' een dommere reactie dan alle voorgaande reactie's, misschien wel de domste van allemaal.
    Vind ik leuk
    buddha +9087
    vrijdag 21 september 2018 om 15:18
    ik vind dat jij dat mag vinden. en als je dat hebt gevonden, vind ik dat geen probleem als jij je bevindingen op vp plaatst
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3601
    vrijdag 21 september 2018 om 14:34
    Wat heeft Lozano te maken met deze topic? Je kan het niet laten he hele tijd PSV'ers erbij te halen?
    Vind ik leuk
    Iggy +3989
    vrijdag 21 september 2018 om 14:19
    Daar weet jij helemaal niets van joh!
    Vind ik leuk
    Adje80 +9055
    vrijdag 21 september 2018 om 14:21
    Dat zeiden ze bij psv van huntelaar ook
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:23
    Het is een beetje hetzelfde verhaal als die spits van jullie die momenteel op huurbasis bij Heerenveen speelt, ik ben even zijn naam vergeten. Maar ze zijn en zullen nooit goed genoeg zijn voor de eerste elftallen.
    Vind ik leuk
    klick +953
    vrijdag 21 september 2018 om 14:11
    broer van Dolberg?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1994
    vrijdag 21 september 2018 om 16:04
    Haha lijkt die wel op he vooral op de foto hierboven.
    Vind ik leuk
    M477Y +1218
    vrijdag 21 september 2018 om 14:13
    Ja ik lees telkens niet goed genoeg, maar dat vond men ook van Dolberg hoor totdat hij opeens ging scoren. Laten we nu eens niet iemand meteen afschieten.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14916
    vrijdag 21 september 2018 om 14:15
    Dat scoren voor de F side doet Lozano wel.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19385
    vrijdag 21 september 2018 om 14:18
    Van mij mag hij zondag in de basis als Huntelaar neit fit genoeg is.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 21 september 2018 om 14:20
    Zouden ze bij vp denken dat we het topic van 50 minuten geleden niet begrepen hebben?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174731
    vrijdag 21 september 2018 om 14:40
    Stadsreinigingsdienst heeft ook weer weekend zie ik
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:12
    Sierhuis heeft potentie, een jonge die je moet laten groeien in zijn spel. Huntelaar is scherper voor de goal en dan heb je ook nog Dolberg.

    Ajax heeft met drie verschillende spitsen veel in huis, niet voor niets verlengen ze het contract. Ik oordeel nog niet over Sierhuis en laat me graag verrassen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws