Kuwas opnieuw op de Heracles-bank: Dan kun je zeker boos zijn, ja

    Kuwas opnieuw op de Heracles-bank: "Dan kun je zeker boos zijn, ja"

    vrijdag 21 september 2018 om 23:17

    Brandley Kuwas accepteert zijn reserverol bij Heracles Almelo logischerwijs niet. De aanvaller was vorig seizoen de grote uitblinker bij Heracles Almelo, maar zit nu op de bank. Daardoor is Kuwas getergd.

    "Het is nooit fijn om op de bank te beginnen. Dat knaagt wel aan je", vertelt Kuwas aan de NOS. Kuwas zat vorige week ook al op de bank, maar trainer Frank Wormuth legde toen uit dat hij terugkeerde van een interland met Curaçao en hij niet zeker wist of hij fit genoeg was. Wat nu de uitleg was? "Ik heb geen uitleg gekregen deze keer."

    En dus weet Kuwas wat hem te wachten staat. "Dan moet je gewoon op de bank zitten en hard werken om erin te komen. Tuurlijk, je wilt altijd spelen en je bijdrage leveren. Als je op de bank zit kan dan niet, dan kun je zeker boos zijn, ja."

    Het voelt voor Kuwas extra zuur omdat hij deze zomer open stond voor een vertrek, maar Heracles een, in zijn ogen, te hoge vraagprijs wilde hebben. Nu zit hij op de bank. "Op een gegeven moment moet je er een punt achter zetten. Dat heb ik ook gedaan. Ik heb me altijd goed opgesteld naar alles en iedereen, vind ik. Het was voor mij een gesloten boek. Hij maakte nu de keuze om me niet te laten spelen. Ik ben altijd vrolijk en heb altijd zin om te spelen, dus dat speelt geen rol."

    Poll

    Moet Kuwas in de basis staan?

    (862 stemmen)

    Plaats een reactie

    Knoerisgeitje +20813
    vrijdag 21 september 2018 om 23:19
    Vorig seizoen leek hij nog te goed voor Heracles.

    Dan is Heracles wel verbeterd nauurlijk, dat hij niet speelt blijft raar voelen
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 02:21
    Een speler stelt natuurlijk zichzelf op.
    Als hij het niveau van vorig seizoen zou halen, dan was er geen Heraclied die hem op de bank zou zetten.
    Vind ik leuk
    Elledoet +380
    zaterdag 22 september 2018 om 08:20
    Wat loop jij onzin uit te kramen zeg. Kuwas is de beste speler van Heracles. En niet een speler stelt zich zelf op maar een trainer. En als hij je niet genoeg vind (al ben je het wel) dan heb je niets te vertellen. Dus stop met onzin uit te kramen als je er geen verstand van hebt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 08:20]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 10:04
    Ik heb meer verstand van voetbal in mijn kleine teen dan jij in jouw hele lijf.
    Dat jij met jouw heracles blinddoek op wilt blijven lopen is dan ook volledig jouw probleem!
    Vind ik leuk
    Hast57 +1441
    vrijdag 21 september 2018 om 23:22
    Één troost Brentley de snor staat volledig achter je.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 02:22
    Mooi Hast dat jij in hem blijft geloven;)
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    vrijdag 21 september 2018 om 23:25
    Zo zie je maar weer hoe voetbalprimeur dit verhaal een hele andere wending geeft.. "Boze" kuwas... boos was hij totaal niet gezien zijn interview.. eerder teleurgesteld omdat hij op de bank zat maja dat is iedereen die eigenlijk gewoon basis materiaal is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 23:55
    "Dan kun je zeker boos zijn, ja."
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    zaterdag 22 september 2018 om 00:01
    Maar dat was hij niet. Gezien zijn houding en gezien zijn interview..
    Vind ik leuk
    GW1988 +18
    vrijdag 21 september 2018 om 23:59
    Zal ik die uitleg dan maar geven? Je voetbalt het hele kalenderjaar al dramatisch. Vandaag pak je Dalmau een doelpunt af door in buitenspelpositie de bal nog in te tikken en de 3-0 had je op Peterson af moeten spelen en was een blunder van de keeper. Iedereen in het team gunt elkaar het beste, maar jij bent alleen met jezelf bezig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 02:23
    Zo dat is eindelijk heldere taal;)
    Vind ik leuk
    El Lobo +1995
    zaterdag 22 september 2018 om 12:18
    Idd! Een goede voetballer maar zijn mentaliteit is laag!

    Als hij die bal van Dalmau gewoon laat gaan is het 3-0 en niets aan de hand! Snap ook niet waarom hij m aantikt!
    Maar goed
    Vind ik leuk
    Wilkie58 +213
    vrijdag 21 september 2018 om 23:59
    In zijn ogen krijg je eerst Kuwas, daarna Kuwas, vervolgens Kuwas, daarna Heracles en vervolgens zijn medespelers. Lekker op de bank zetten die gast.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 00:00]
    Vind ik leuk
    QPK1985 +664
    zaterdag 22 september 2018 om 04:19
    Het is natuurlijk ook wel een heel groot contrast tussen in beeld zijn bij Oranje en bankzitter bij Heracles.
    Vind ik leuk
    remakil +5672
    zaterdag 22 september 2018 om 08:21
    Kuwas scoorde dan wel, maar zo goed speelde hij niet. De goal was een blunder van de doelman en daarnaast verpestte Kuwas de goal van een ander, door op de doellijn de bal aan te raken, waarbij hij uit een buitenspelpositie kwam. Volstrekt onnodig, bal was er anders echt wel in gegaan.

    Conclusie? Hij kan getergd zijn, maar hij kan beter in vorm zijn. Die bank komt voort uit zijn matige spel, dat begrijpt hij dus niet...
    Vind ik leuk
    FSCeara +8724
    zaterdag 22 september 2018 om 09:30
    Het rommelt bij Twente west. Kuwas hoort gewoon te spelen in mijn ogen maar een winnende coach heeft altijd gelijk.Als Heracles paar wedstrijden achter elkaar zou verliezen en beroep op Kuwas moet doen dan hoop ik dat de speler nog motevatie heeft
    Vind ik leuk
    Just Nuts +251
    zaterdag 22 september 2018 om 11:36
    Iedere voetballer heeft wels een mindere periode gelukkig ben je niet van club verwisseld en daarna uit vorm dan was je gelijk afgeschreven. Sterker terug komen en dan mooie transfer maken nu moet je laten zien hoe mentaal sterk je bent
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:00
    Hadden ze mooi naar AZ, Vitesse oid moeten laten gaan nu alleen maar verliezers.
    Vind ik leuk
    repeP +1251
    zaterdag 22 september 2018 om 13:59
    Real Madrid is nu veel beter aan het voetballen met dat Ronaldo weg is.

    Heracles speelt goed zonder Kuwas. Dus heeft de trainer gelijk.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kuwas opnieuw op de Heracles-bank: "Dan kun je zeker boos zijn, ja"