Kuwas opnieuw op de Heracles-bank: Dan kun je zeker boos zijn, ja

Kuwas opnieuw op de Heracles-bank: "Dan kun je zeker boos zijn, ja"

Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 23:17vr 21-09-2018 om 23:17

Brandley Kuwas accepteert zijn reserverol bij Heracles Almelo logischerwijs niet. De aanvaller was vorig seizoen de grote uitblinker bij Heracles Almelo, maar zit nu op de bank. Daardoor is Kuwas getergd.

"Het is nooit fijn om op de bank te beginnen. Dat knaagt wel aan je", vertelt Kuwas aan de NOS. Kuwas zat vorige week ook al op de bank, maar trainer Frank Wormuth legde toen uit dat hij terugkeerde van een interland met Curaçao en hij niet zeker wist of hij fit genoeg was. Wat nu de uitleg was? "Ik heb geen uitleg gekregen deze keer."

En dus weet Kuwas wat hem te wachten staat. "Dan moet je gewoon op de bank zitten en hard werken om erin te komen. Tuurlijk, je wilt altijd spelen en je bijdrage leveren. Als je op de bank zit kan dan niet, dan kun je zeker boos zijn, ja."

Het voelt voor Kuwas extra zuur omdat hij deze zomer open stond voor een vertrek, maar Heracles een, in zijn ogen, te hoge vraagprijs wilde hebben. Nu zit hij op de bank. "Op een gegeven moment moet je er een punt achter zetten. Dat heb ik ook gedaan. Ik heb me altijd goed opgesteld naar alles en iedereen, vind ik. Het was voor mij een gesloten boek. Hij maakte nu de keuze om me niet te laten spelen. Ik ben altijd vrolijk en heb altijd zin om te spelen, dus dat speelt geen rol."

Poll

Moet Kuwas in de basis staan?

(863 stemmen)

Plaats een reactie

"Mimi" +23962
vrijdag 21 september 2018 om 23:19
Vorig seizoen leek hij nog te goed voor Heracles.

Dan is Heracles wel verbeterd nauurlijk, dat hij niet speelt blijft raar voelen
Vind ik leuk
Garinsha +5053
vrijdag 21 september 2018 om 23:25
Zo zie je maar weer hoe voetbalprimeur dit verhaal een hele andere wending geeft.. "Boze" kuwas... boos was hij totaal niet gezien zijn interview.. eerder teleurgesteld omdat hij op de bank zat maja dat is iedereen die eigenlijk gewoon basis materiaal is.
Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 23:55
"Dan kun je zeker boos zijn, ja."
Vind ik leuk
Garinsha +5053
zaterdag 22 september 2018 om 00:01
Maar dat was hij niet. Gezien zijn houding en gezien zijn interview..
Vind ik leuk
GW1988 +16
vrijdag 21 september 2018 om 23:59
Zal ik die uitleg dan maar geven? Je voetbalt het hele kalenderjaar al dramatisch. Vandaag pak je Dalmau een doelpunt af door in buitenspelpositie de bal nog in te tikken en de 3-0 had je op Peterson af moeten spelen en was een blunder van de keeper. Iedereen in het team gunt elkaar het beste, maar jij bent alleen met jezelf bezig.
Vind ik leuk
El Lobo +2154
zaterdag 22 september 2018 om 12:18
Idd! Een goede voetballer maar zijn mentaliteit is laag!

Als hij die bal van Dalmau gewoon laat gaan is het 3-0 en niets aan de hand! Snap ook niet waarom hij m aantikt!
Maar goed
Vind ik leuk
Wilkie58 +231
vrijdag 21 september 2018 om 23:59
In zijn ogen krijg je eerst Kuwas, daarna Kuwas, vervolgens Kuwas, daarna Heracles en vervolgens zijn medespelers. Lekker op de bank zetten die gast.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 00:00]
Vind ik leuk
FSCeara +8913
zaterdag 22 september 2018 om 09:30
Het rommelt bij Twente west. Kuwas hoort gewoon te spelen in mijn ogen maar een winnende coach heeft altijd gelijk.Als Heracles paar wedstrijden achter elkaar zou verliezen en beroep op Kuwas moet doen dan hoop ik dat de speler nog motevatie heeft
Vind ik leuk
Just Nuts +511
zaterdag 22 september 2018 om 11:36
Iedere voetballer heeft wels een mindere periode gelukkig ben je niet van club verwisseld en daarna uit vorm dan was je gelijk afgeschreven. Sterker terug komen en dan mooie transfer maken nu moet je laten zien hoe mentaal sterk je bent
Vind ik leuk
zaterdag 22 september 2018 om 13:00
Hadden ze mooi naar AZ, Vitesse oid moeten laten gaan nu alleen maar verliezers.
Vind ik leuk
repeP +2098
zaterdag 22 september 2018 om 13:59
Real Madrid is nu veel beter aan het voetballen met dat Ronaldo weg is.

Heracles speelt goed zonder Kuwas. Dus heeft de trainer gelijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws