'Ik heb het gevoel dat het publiek van FC Twente me weer accepteert'

    'Ik heb het gevoel dat het publiek van FC Twente me weer accepteert'

    zaterdag 22 september 2018 om 00:01

    Jari Oosterwijk is op de weg terug bij FC Twente. De spits was vrijdagavond tegen Telstar opnieuw belangrijk met een doelpunt. Enkele maanden geleden werd Oosterwijk nog volledig afgeschreven. Daar lijkt nu geen sprake meer van te zijn, vertelt hij aan FOX Sports.

    "Ik doe gewoon wat ik kan als ik speel. Dan doe ik m'n best en maak ik m'n goals", zegt Oosterwijk. "Als de trainer (Marino Pusic, red.) wil dat ik begin, dan begin ik. Met m'n vuist op tafel slaan? Het heeft niet zoveel zin om hier te zeggen dat ik met m'n vuist op tafel ga slaan. Tom (Boere, red.) heeft nu ook al vier goals gemaakt. Die doet het ook niet verkeerd. Ik doe gewoon wat ik kan op het veld. Het heeft niet veel zin om daar buiten dingen te gaan roepen. Dat is niet mijn stijl."

    "Ik heb het gevoel dat ik er nu voor andere mensen weer ben. Ik ben voor mezelf nooit weggeweest. De hele heisa begreep ik ook niet echt. Ik vond het een beetje overdreven dat ik zo werd aangepakt", vervolgt Oosterwijk, die onder meer doelt op het Cambuur-verhaal. "Dat ik zo makkelijk werd afgeschreven, maar zo gaat dat. Daar wordt een verhaal van gemaakt. Ik kan daar niet zoveel mee. Ik moet me gewoon terugknokken."

    En dus ziet het er allemaal een stuk rooskleuriger uit voor Oosterwijk. "Ik heb het gevoel dat het publiek me weer accepteert. Ik hoor veel positieve geluiden."

    Plaats een reactie

    Bengelino +11657
    zaterdag 22 september 2018 om 00:03
    Prima, blijf maar lekker in de kk divisie
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8174
    zaterdag 22 september 2018 om 00:09
    Tsja, het hielp ook niet mee dat die tactvolle Verbeek je helemaal afbrandde toen je Cambuur weigerde. Gewoon zo lekker door gaan; komt goed.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 00:14
    Dachten het bestuur maar zoals jou
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 00:19
    Prima spits voor de eerste divisie zeker met z’n lengte.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 00:58
    Net de film prisoners op NPO 3 gezien. 4e keer dat ik de film zie maar wat een ongelofelijk goeie film is het. Echt een aanrader jongens.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 01:05
    Dope zeg, ik ben na Wigan v Bristol City (1-0) begonnen aan There Will Be Blood uit 2007, maar nu even pauze.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 01:07
    Lekker bezig! Ook een prima indeling van de avond.
    Vind ik leuk
    Reinier86 +1110
    zaterdag 22 september 2018 om 01:16
    Jij moet wel een jongen zijn.
    Een vrouw zegt echt geen ‘dope’
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 01:54
    Het is vrij gangbaar, alleen ik ken er al een stuk of 3 die het zo nu en dan tot geregeld zeggen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 06:26
    Milady, how many years you have been qualified to be on this planet?
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 06:27
    Of noem je jezelf alleen North London because of The Spurs?
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:49
    Misschien kun je beter ergens gaan chatten als je dergelijke vragen wilt stellen, ik heb geen behoefte aan dergelijke imbeciliteiten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:07
    Dat heet interesse in de medemens, maar goed, succes met je opvliegers 😁
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:09
    Dat zal, maar ik zit totaal niet op dergelijke interesse van iemand op VP te wachten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:09
    Zal u niet meer lastigvallen, milady
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:09
    Ach ja, Spurs fan ben je niet voor je lol...
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +4318
    zaterdag 22 september 2018 om 01:35
    Ben net begonnen aan schindlers list op netflix.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 01:10
    Vanavond was er geen klote op tv. Zeg dat dan van te voren.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5339
    zaterdag 22 september 2018 om 01:13
    Ik ging net belletjetrekken met mijn matties.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 01:21
    Dat waren nog eens tijden.

    En als die deur van de buren open ging dan kreeg de buurman 20 sneeuwballen om zijn oren.

    Maar die had hij verdiend. Had hij maar niet zo chagrijnig moeten zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 01:54
    Ga deze onzin lekker onder een Frenkie de jong artikel neerpleuren ofzo
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 01:55
    Prima doelpunt van Jari, hopelijk zet hij dit voort want ik gun het hem van harte!
    Vind ik leuk
    Bosmeister +317
    zaterdag 22 september 2018 om 09:04
    Van mij mag ie topscorer van de 1e divisie worden. Als ie woensdag maar niet scoort gun ik het m van harte :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 02:17
    Oosterwijk blijft natuurlijk een zeer beperkte spits.
    Leuk dat hij Twente nu goed kan helpen, maar hij komt op alle gebieden tekort, mocht Twente naar de eredivisie promoveren.
    Vind ik leuk
    san the man +1071
    zaterdag 22 september 2018 om 03:04
    Dat is knap niemand respecteert fc Twente. Ben psv'er. Mijn haat naar Ajax valt in het niets bij die maffia club. Dat jullie nog steeds ex Twente durven noemen hoop nog 20 jaar in deze competitie.
    Vind ik leuk
    Brinkster +416
    zaterdag 22 september 2018 om 03:25
    Ja en? Lekker belangrijk allemaal. Helder verhaal ook..
    Vind ik leuk
    twentegoal +506
    zaterdag 22 september 2018 om 07:51
    als de mensen thuis nu nog maar kunnen slapen...🙄
    Vind ik leuk
    Bosmeister +317
    zaterdag 22 september 2018 om 09:00
    “Niemand respecteert FC Twente” Wat een domme uitspraak. Voormalig landskampioen en zelfs nu nog altijd een goed gevuld stadion. Als je daar geen respect voor hebt hou je waarschijnlijk sowieso niet van voetbal, behoudens tt819.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5561
    zaterdag 22 september 2018 om 09:20
    Dat komt wel vaker voor bij PSV'ers heel gek. Want veel van onze ex spelers worden jullie helden.
    Ik denk zelf dat het afgunst is omdat ons stadion en de supporters toch mooier zijn dan die van PSV dat een topclub is. Dat is denk ik beetje pijnlijk dan ofzo
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 09:20]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:27
    "haat naar Ajax".

    Kleuter.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:41
    Kijk eens goed naar jullie gebruikers van de skyboxen. O.a. de ING net veroordeeld tot 750 miljoen boete wegens fraude en witwassen tikt grote bedragen in de PSV kas. De grootste XTC labs zitten rond Eindhoven en neem van mij aan dat de uitbaters bij jullie op de tribune zitten. Man, follow the money en oordeel dan pas over anderen! De grootste maffia zit echt niet bij Twente, dat zijn kruimeldiefjes. Het grootste sprookjesbos ligt volgens mij in Brabant!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 11:58]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:06
    Ik heb dat gevoel absoluut niet. ondanks zijn 2 belangrijke goals ben ik nog steeds van mening dat wij bij Twente de 2 grootste stuntelaars van de KKD als spits hebben. natuurlijk zijn we blij met zijn goals, maar we missen gewoon een goede spits.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5561
    zaterdag 22 september 2018 om 09:17
    Je mag wel zeggen dat je Verbeek zijn kritiek niet begreep Jari!
    Voor de eredivisie kwam je gewoon tekort bij mijn cluppie, we waren je niet zat maar dat was gebleken. Nu ben je gewoon een uitstekende kracht, en in het verleden heb je al vaker bewezen veel goals te kunnen maken in de 1e divisie.
    Ga zo door, en wat een heerlijke avond weer in Velsen!
    Wat hebben we toch een geweldige supporters.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:24
    Het ziet er rooskleuriger uit voor Jari Oosterwijk omdat Jari Oosterwijk denkt dat het er rooskleuriger uitziet voor Jari Oosterwijk. Wat een non-item. Deze man is er puur voor zichzelf, heeft een compleet vertekend wereldbeeld en gaat het NOOIT ver schoppen. Kan zich beter voorbereiden op de echte wereld, dat ie daar niet óók mislukt.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8954
    zaterdag 22 september 2018 om 10:27
    Zo rooskleurig ziet het er juist niet uit.

    Kan beter vast gaan zoeken naar een andere club voor de boel barst.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws