'Huntelaar en De Ligt grote vraagtekens, vrij spel in de lucht lonkt voor PSV'

    'Huntelaar en De Ligt grote vraagtekens, vrij spel in de lucht lonkt voor PSV'

    zaterdag 22 september 2018 om 06:46

    Matthijs de Ligt en Klaas-Jan Huntelaar dreigen de topper tegen PSV niet te halen. De twee Ajacieden kampen met een blessure en Ajax gaat volgens De Telegraaf alles in het werk stellen om ze alsnog speelklaar te krijgen.

    Trainer Erik ten Hag liet vrijdag al weten dat hij rekening hield met een mogelijke absentie van De Ligt en Huntelaar, terwijl ook achter de naam van David Neres een vraagteken staat. De 48-jarige Tukker is naar eigen zeggen 'geen man van zorgen', maar volgens De Telegraaf zijn deze uitlatingen bedoeld om 'de schijn op te houden' en 'PSV niet nog wijzer te maken'. Zonder de lengte van De Ligt en Huntelaar lijkt PSV vrij spel in de lucht te hebben tijdens spelhervattingen. De relatief kleine Ajacieden staan voor de schone taak om lange, kopsterke spelers als Luuk de Jong, Daniel Schwaab, Nick Viergever, Pablo Rosario en Denzel Dumfries af te stoppen.

    Opmerkelijk genoeg staat het Ajax-duo, dat zaterdag zijn laatste fysieke test ondergaat, wél in de vermoedelijke opstelling van het Algemeen Dagblad. Frenkie de Jong zal volgens het AD weer naar het middenveld verhuizen en Carel Eiting wordt naar de bank verwezen. PSV-trainer Mark van Bommel lijkt te kiezen voor de elf spelers die met 0-7 van ADO Den Haag wonnen en met 4-0 van FC Barcelona verloren. Topaankoop Erick Gutiérrez zal naar verwachting opnieuw als reserve beginnen.

    De nummers één en twee van de Eredivisie beginnen zondagmiddag om 16.45 uur aan de kraker.

    De vermoedelijke opstellingen volgens het AD:
    PSV: Zoet; Dumfries, Schwaab, Viergever, Angelino; Rosario, Pereiro, Hendrix; Lozano, Luuk de Jong, Bergwijn.

    Ajax: Onana; Mazraoui, De Ligt, Blind, Tagliafico; Schöne, Neres, Frenkie de Jong; Ziyech, Huntelaar, Tadic.

    Lees meer over:EredivisiePSVAjax

    Poll

    Wat wordt PSV - Ajax?

    (21066 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 22 september 2018 om 06:54
    Nou geef mathijs even een wonderpil. We hebben hem nodig. 1.3 mijn voorspelling
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 07:00
    Hoop dat je gelijk hebt. Ik hou het op gelijk spel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 07:20
    Gelijkspel???? Ajax gaat gewoon winnen let maar op. PSV gaat weer voor de counter (zogenaamd slim voetbal kuch kuch) dat zal zich vertalen in maar 1 doelpunt tegenover 3 van Ajax. Balbezit zal rond de 35-65 liggen dus net als altijd domineert Ajax ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 07:24
    Hoop dat je gelijk heb. Ik ga voor als nog uit van 4 punten in uit en thuis tegen psv.
    Vind ik leuk
    Joey_S +55
    zaterdag 22 september 2018 om 08:00
    Ja slim voetbal haha.. onze kracht ligt ‘in de omschakeling’ is nu hun favoriete uitspraak geworden, pfffff
    Vind ik leuk
    markie +852
    zaterdag 22 september 2018 om 08:03
    Waar kan ik tekenen?
    Vind ik leuk
    masterpsv +16909
    zaterdag 22 september 2018 om 08:12
    Jullie komen zondag van koude kermis thuis😂😂
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    zaterdag 22 september 2018 om 09:58
    Zondag zal het niet warm worden nee, maar om het Philips Stadion nou een kermis te noemen gaat me iets te ver...
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:25
    Je wint niet door balbezit, je wint door doelpunten. PSV is uiterst effectief met de kansen die zij krijgt. Dit maakt zondag dan ook het verschil. Ik ga voor 3-0 :)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:16
    Effectief, zoals Lozano in Barcelona??
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:18
    De enige verliespartij tot nu toe, en dan wel tegen misschien wel de beste ploeg van de hele wereld. Geen schande vind ik. Is van een ander niveau dan bijvoorbeeld Heracles
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 13:18]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:27
    Feijenoord al vergeten? Oh nee, dat telt niet als je die schaal niet wint....
    Tegen Heracles was het volgens mij gelijkspel, tevens het enige tegendoelpunt zover. Jullie moeten nog 2 x tegen Heracles, veel sterkte al vast....is lastiger dan Pec en Fortuna, en zeker dan Kado den Haag en Utrecht....!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:35
    Feyenoord was een gelijkspel met een beslissing met strafschoppen. Zie ik niet als een verlies. En kunstgras ligt PSV wel, ze verliezen er zelden punten op.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 13:36]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 15:17
    Je hebt de JC schaal niet gewonnen.....dus verloren! In eigen huis.....en Heracles is niet te vergelijken met Kado den Haag hoor ondanks dat ze beide kunstgras hebben! Daarbij zeg jij dat Ajax van Heracles verloren heeft en dat is niet zo! De enige tegengoal van Ajax en jij denkt dat PSV er nu even 3 maakt? Realistisch.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 16:10
    Ben realistisch. Kijk morgen maar. Ik zeg overigens nergens dat Ajax verloren heeft, zij heeft wel punten verloren. Anders had zij geen achterstand toch?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 16:10]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:07
    21 doelpunten gescoord in 5 wedstrijden , als je dan over countervoetbal lult dan heb je echt het verstand van een weekdier
    en je gedraagt jezelf als een kleuter , met dat gejank over PSV
    maar het aantal jankers is tegenwoordig nogal hoog onder de supporters van Ajax ....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 09:10]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:17
    Nee zou ook wel erg zijn als je op die manier tegen ADO zou spelen maar tegen de geringste tegenstand bedoel ik dan .. en trouwens ik jank helemaal niet over PSV ... beetje geprikkeld? Zit je in een niet zo'n leuke klas op school? Je kan er altijd over praten ...
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:21
    als ik ergens over wil praten , dan doe ik dat met volwassen mensen
    een jankbal zoals jij valt dus af
    en tegen welke goede tegenstander hebben ze zichzelf dan ingegraven , tegen Barca hebben ze 14 doelpogingen gedaan
    Ajax tegen de grote Griekse topclub AEK heeft 16 doelpogingen gehad ...
    het word zondag gewoon een mooie wedstrijd tussen 2 nederlandse topclubs
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:25
    😂 aandoenlijk, fijne wedstrijd morgen
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:28
    zeer volwassen reactie van een kleuter die blijkbaar geen antwoord heeft op mijn feiten
    jij ook fijne wedstrijd knul
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 09:29]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:17
    Tel je dan die "doelpogingen" van Lozano ook mee?
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:24
    ben jij een 3 jarige kleuter , of heb jij een Lozano syndroom
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 13:25]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:33
    Een Lozano syndroom ook....je vindt wel iedereen een kleuter hè als je geen gelijk krijgt? Aardige voetballer hoor. Had alleen beter zijn mond kunnen houden op de persconferentie. Nu is Barça eens op hem gaan letten....
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:40
    waar moet ik jou dan gelijk in geven
    je stelt een vraag of ik de doelpogingen van Lozano ook mee tel
    fijne dag nog knul
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 13:41]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:46
    Nou, had je die meegeteld??
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:50
    en jij denkt dat ik met een papiertje en pen in de hand , de doelpogingen van PSV heb geteld
    ik ga uit van de officiele wedstrijd statistieken , die op de site van de UEFA staan
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:27
    Heb jij de behoefte om PSV te verdedigen?
    Ikke niet. Zondagavond staan we gewoon bovenaan. Wij hebben twee opties, zij één...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25011
    zaterdag 22 september 2018 om 08:54
    Die spelen dus gewoon. Telefraaf probeert het dan maar op deze manier om PSV zand in de ogen te strooien. Maar wij zijn onverstoorbaar. 3-0
    Vind ik leuk
    glob +12
    zaterdag 22 september 2018 om 12:49
    Wij? Mag jij ook meedoen? Goed hoor.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25011
    zaterdag 22 september 2018 om 13:21
    Jij maakt zelfs een account aan om HIER aan mee te doen....failed.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 06:57
    Die gaan gewoon spelen. PSV zal zeker in de counter voor gevaar zorgen.

    Echter denk ik dat we voetballend zoveel beter zijn. Dus gewoon gedoseerd druk zetten en het moet goed komen. Zwakke plek is jullie centrum en toch ook wel op het middenveld Hendrix.

    Bij ons is de zwakke plek qua snelheid Blind.

    Gaat intressant worden. Verwacht 1-3 voor Ajax.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 06:58]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 07:15
    Wij hebben dezelfde uitslag in gedachte.
    Wij moeten dit psv voetballend zeker de baas wezen.
    Ook alle credits naar ten hag.
    Hij heeft er een machine van gemaakt
    Vind ik leuk
    masterpsv +16909
    zaterdag 22 september 2018 om 08:18
    Jullie leren het ook nooit he! Groote spraak altijd en uiteindelijk hard onderuit gaan in eindhoven.

    Ik verwacht wederom 3 punten voor psv thuis 2-1.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:49
    Haha grootspraak! Nu wel van ajacieden en jullie van psv doen dat natuurlijk nooit 🤣zijn altijd realistisch en hebben nooit vol vertrouwen en spreken dus nooit over klinkende zeges die gehaald kunnen worden.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 11:04]
    Vind ik leuk
    Futjebal +2148
    zaterdag 22 september 2018 om 10:51
    Haha..onze topsupporter...weet niet eens dat je Ajacieden moet schrijven. ....hahaha...neppert
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:05
    Hahaha klein foutje goh he wat een ramp moet ook echt gezegd worden!! Wat een taal wonder ben je
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:08
    Reargeer dan inhoudelijk ipv onbenullige dingen te benoemen. Of doe je dat bij iedereen? Zie zoveel voutjes hier, ben je nogal druk mee dan zeker? Hahaha
    Vind ik leuk
    Futjebal +2148
    zaterdag 22 september 2018 om 14:46
    Maar wel vlug verbeteren..loser
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 16:25
    Dat heet niet gezien en aanpassen. Wat een kansloze ben je zeg waar let je op. Ga wat anders doen dan op die onbenullige dingen letten. Dat je nog niet op me andere misser reargeerd die ik express neerzet voor je.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2148
    zaterdag 22 september 2018 om 16:35
    Het is niet me andere, maar mijn andere...zo dom.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 20:34
    en jij vroeg me om een onderbouwing toch..? nou die geef je hier zelf dus..
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +457
    zaterdag 22 september 2018 om 08:55
    Dat zullen we nog wel zien, ovef groot spraak ik heb diverse psvers gehoord over ow we gaan we even winnen van barcelona... dat hebben we gezien 4-0 ik voorspel dat als de klad er goed in komt bij psv dat psv er niet zo snel meer uit komt, met maar 1 echte kopsterke spits. En dan nog zoveel cl wedstrijden ik voorspel maximaal 5 en dan is dat ook klaar.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3265
    zaterdag 22 september 2018 om 08:30
    Dit ligt echt niet aan ten Hag. Als Keijzer was blijven zitten waren jullie afgelopen seizoen al kampioen geworden en nu met deze spelers gestaan.
    Dus nee ik zal ten Hag niet snel de credits gaan geven. De problemen gaan nog wel komen als het even niet lukt en spelers gaan klagen, houdt hij het dan op de rit en einde van seizoen staat hij met minimaal 1 prijs. Dan heeft hij het goed gedaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:33
    Hendrix is geen zwakke plek, dat ga je wel zien zondag. Daarbij ligt onze zwakte inderdaad in het centrum. En vooral in de rug bij Viergever, als een spits daar achterlangs loopt kan hij altijd de bal aangespeeld krijgen.

    Bij Ajax ligt de zwakte echter ook achterin, een mazzraoui is gewoon niet goed genoeg (verdedigend ) als back. Staat vrijwel altijd positioneel verkeerd. Daarbij ligt er achter blind ook veel ruimte in de rug. En zeker wanneer tagliafico opstoomt, en dat er in de omschakeling diepte wordt gezocht.

    Verder gaat PSV waarschijnlijk niet extreem inzakken. Dat is niet het uitgangspunt van van bommel, die wil ook domineren. En het voetbal maken, het inzakken was echt iets van Cocu. Als PSV druk gaat zetten, dan moet dit op schone gebeuren, zijn handelingssnelheid is te traag. (Doe je dit op frenkie, dan wordt je dolgedraaid, maar kan je wachten op 1-2 nonchalante balletjes).

    Verder zullen Huntelaar en de ligt beide gewoon starten. Dit is een toneelspelletje, om PSV een slechtere voorbereiding te gunnen.
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    zaterdag 22 september 2018 om 09:56
    Jij heb die wedstrijd volgens mij al eens gezien?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25011
    zaterdag 22 september 2018 om 09:06
    PSV in eigen huis met deze selectie gaat van Ajax winnen. 1e helft al beslist, let maar op. Ajax heeft paar stylisten. Maar het TEAM PSV is , zeker in eigen stadion, een machine.Bij rust 2-0...eindstand 3-0
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 09:07]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 06:58
    Ook al spelen ze mee PSV pakt de 3punten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 07:06
    Je heb alleen maar een grote mond maar je komt over als een pannenkoek 🤪
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 07:26
    Vorige keer klopte mijn voorspelling ook,en werden we kampioen pannenkoek.
    Vind ik leuk
    benny-boys +1241
    zaterdag 22 september 2018 om 08:50
    Dat is geen goede reclame van de DAF in Eindhoven
    om dat te zeggen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 07:12
    Ze zouden ook van Barca winnen toch?
    Vind ik leuk
    Joey_S +55
    zaterdag 22 september 2018 om 08:13
    Echt he.. van tevoren was het nog we kunnen daar stunten, barca is te pakken, messi messi schwaab komt eraan blabla en achteraf, we deden nog aardig mee blabla.. kom op, je had gewoon niks te zeggen daar.. helemaaaal niks... het zal ook nooit zijn: eigenlijk hebben we een kutteam, vaak geluk en spelen we graag vies countervoetbal 😂
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 08:14]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:51
    Is niet leuk joh hou het spannend! Volgens vele maakt het niet uit of psv verliest of niet kampioen. Kan je best onderuit gaan en het spannend laten lijken hahahaha
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 20:38
    en nog een onderbouwing voor je...
    Vind ik leuk
    HupHolland +2598
    zaterdag 22 september 2018 om 07:02
    De vermoedelijke opstellingen van het AD bekijk ik al lang niet meer, die zitten er toch altijd naast.

    Wel 'grappig' dat Ajax juist een speler als Viergever op dit moment mist.

    Vermoedelijke opstelling Ajax:
    Onana; Mazraoui, Frenkie, Blind, Tagliafico; Schöne, vd Beek; Eiting, Ziyech, Dolberg, Tadic.
    Vind ik leuk
    Foden +4691
    zaterdag 22 september 2018 om 07:14
    Viergever lol prutser. Nee die is linksbenig die missen we niet. Anders zouden we Wöber opstellen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2598
    zaterdag 22 september 2018 om 07:21
    Da's geen gek idee trouwens, maar kopsterk is die niet echt.

    Het probleem is, dat je met Blind en Frenkle eigenlijk zonder een echte cv speelt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:37
    Als de ligt niet speelt, dan zal wober spelen. Anders geef je Luuk echt vrijspel tegen Frenkie en Blind .
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    zaterdag 22 september 2018 om 07:06
    Word een salonremise.....
    Vind ik leuk
    GunnerFan +346
    zaterdag 22 september 2018 om 07:12
    Had onze vriend Swart toch gelijk! Die wou er nog een grote beer voor in de lucht bij! In mijn ogen moet je ook niet meer met Frenkie en Daley achterin spelen, gewoonweg te weinig duel kracht.dan Wober daar! Al is die ook niet geweldig door de lucht. Mja betere keus dan Frenkie denk ik, centraal achter in.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1926
    zaterdag 22 september 2018 om 07:15
    Beide spelen, berichten zijn amateuristisch zand in da ogen tactiek. Da’s zo oldskool 😂
    Vind ik leuk
    dutch3421 +69
    zaterdag 22 september 2018 om 07:18
    Dat gemijmer dat alleen Ajax in blakende vorm verkeerd, hangt me wel een beetje de strot uit. Ik denk dat beide teams in goede vorm verkeren. Het wordt een bloedeloze 3-1 voor PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 07:34
    Hopen dat de basiself ook fit zijn bij Ajax, dat is toch het leukst, 2 complete teams tegenover elkaar.
    Vind ik leuk
    ficusje +2198
    zaterdag 22 september 2018 om 07:43
    Psv moet komen,thuis moet je alles winnen.deze wedstrijd zal echt niet beslissend zijn,voor het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:39
    Dat is inderdaad het beste voor de wedstrijd. En ook voor het commentaar achteraf. Want als PSV wint, dan gaan mensen piepen over deze blessures. Wint Ajax , dan gaan ze met nog meer grootpraat verder. Beide situaties zou ik om kunnen walgen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:50
    Ja, je wilt gewoon beide ploegen, die in topvorm zijn, met hun beste spelers zien aantreden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:52
    Ja precies, zoveel top affiches hebben we niet in NL. Dus laten we de gene die we hebben maximaal benutten :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 07:54
    Wat een zielig spelletje. Wedden dat ze gewoon spelen. Ook die Neres??
    Vind ik leuk
    markie +852
    zaterdag 22 september 2018 om 08:02
    Laten we het hopen...

    Maar dan spelen ze het verdomd goed. Eerst een blessure in scene zetten van de Ligt. Hem niet mee laten spelen in een zeer belangrijke CL wedstrijd. Vervolgens ook Huntelaar een blessure laten faken in diezelfde wedstrijd...
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:21
    Dit dus!
    Vind ik leuk
    markie +852
    zaterdag 22 september 2018 om 07:59
    Zonder Huntelaar en de Ligt wordt het inderdaad moeilijk bij spelhervattingen met L de Jong.. Dat is mijn enige zorg..
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:02
    Nog 32 uur en 45 minuten. Dan barst de strijd los, om het kampioenschap. Man wat duurt het nog lang.
    Vind ik leuk
    markie +852
    zaterdag 22 september 2018 om 08:05
    Huh hier is het nog maar 32u en 41 minuten
    Vind ik leuk
    markie +852
    zaterdag 22 september 2018 om 08:04
    Laten we hopen dat het voetbal wint van de counter
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:27
    Wat is voetbal?

    De bal 60 minuten rond spelen? Dan ben ik al in slaap gevallen.

    Die bal moet de 16 meter in. Dat slappe gedoe altijd.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1282
    zaterdag 22 september 2018 om 08:18
    Morgen bakken met regen en veel wind. Wordt een vechtwedstrijd en dat zou in voordeel psv moeten zijn. Als echt de 60 mm water gaat vallen die verwacht wordt dan zou het ook nog afgelast kunnen worden. Maar dat verwacht ik niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 08:25
    Bij Ajax beginnen ze al om te vallen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:20
    I love Wim!
    Vind ik leuk
    glenn +1022
    zaterdag 22 september 2018 om 08:58
    zonder de hunter......groot probleem !!!!!!!!!!! .....
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:05
    Zelfs tegen barca won de jong bijna al zijn kopduels .Zet blind er maar tegen die won bijna geen enkel kopduel tegen AEK
    Vind ik leuk
    Storm015 +238
    zaterdag 22 september 2018 om 09:19
    Ik vermoed dat Erikde tuinkabouter met het punthoofd een meesterzet in gedachten heeft. Om De Jong af te stoppen gaat hij Ajakkes beste speler op offeren, namelijk Blind. Scholletje heeft de snelheid, is kopsterk, 1.95 m lang, kortom de man van 16 miljoen moet het doen😂😂😂😂😂😂😂😂
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 09:19]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:19
    Dat kwam omdat AEK bijna niet bij het doel van Ajax kwam. ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:20
    Zaken forceren voor een competitiewedstrijd?
    Oke, mag...
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    zaterdag 22 september 2018 om 09:22
    Erg zeg dat die spelers een blessure faken, puur door de schrik. Ze willen die vernedering niet nogmaals op het veld meemaken. Ik begrijp dat wel, maar mopper dan niet op Bergwijn.
    Vind ik leuk
    Basik013 +438
    zaterdag 22 september 2018 om 09:31
    Zonder mathijs is ajax echt de mindere ploeg zondag en met mathijs de betere i.m.o.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    zaterdag 22 september 2018 om 09:33
    Hoop dat beide teams op volle oorlogsterkte zullen aantreden.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 09:33]
    Vind ik leuk
    ajaxdev +482
    zaterdag 22 september 2018 om 09:37
    Als De Ligt echt zijn knieband heeft opgerekt en vocht in zijn knie heeft speelt hij zondag echt niet mee. Zou hem maar rust geven en pas tegen bayern weer opstellen.
    Vind ik leuk
    Muscles +815
    zaterdag 22 september 2018 om 09:45
    Deze wedstrijd wordt beslist door de scheidsrechter.......als hij rood durft te geven aan opgefokte PSV’er in Eindhoven, is het gedaan en wordt het 1-4, anders 1-2
    Vind ik leuk
    Talentscout +1160
    zaterdag 22 september 2018 om 09:56
    Dolberg deed gister mee met Jong, dus Huntelaar zal zeker spelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 09:59
    1 - 2
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3854
    zaterdag 22 september 2018 om 10:00
    Anders Wöbet in het centrum en Donny in de spits
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1548
    zaterdag 22 september 2018 om 10:27
    Gutierrez weer op de bank?! Blijkbaar niet de topper die men dacht te halen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 10:45
    0-3 zonder die 0-3 met die 3!
    Vind ik leuk
    JoeyC +2523
    zaterdag 22 september 2018 om 10:52
    Ajax al 2 seizoen op rij kansloos in Eindhoven. Morgen weer een simpele overwinning voor PSV.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1041
    zaterdag 22 september 2018 om 11:01
    Blijft een hele lastige m.b.t. psv en het middenveld.

    Verdedigend gedacht, Guti starten op de bank.

    Aanvallend gedacht, Hendrix op de bank, vond hem idd tegen Barca minder dan Rosario.

    Ik denk dat uiteindelijk Hendrix zijn basisplaats kwijtraakt & dumfries aan de 2 benige australieturk.

    Zeer waarschijnlijk krijgt PSV veel meer tegengoals door Hendrix op de bank te zetten, aan de andere kant als je erzelf 5 maakt, mag je er 4 doorlaten. Elk nadeel heeft zijn voordeel.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11856
    zaterdag 22 september 2018 om 11:21
    De vermoedelijke opstellingen van het AD zijn wel hogere wiskunde zeg. Daar hebben mensen heel lang over na zitten denken...
    Vind ik leuk
    san the man +1084
    zaterdag 22 september 2018 om 13:15
    Haha psv sowieso vrij spel. Heel Ajax en ten hag denken het voetbal te hebben uitgevonden maar na morgen gewoon weer 5punten achter.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 22:25
    Ik maak me over het gebrek aan lengte overigens geen zorgen. De enige spelhervattingen die psv krijgt is dat ze na een doelpunt weer de bal van de stip af moeten trappen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws