Ten Hag ziet in Lozano een Ajax-versterking: 'Hij speelt ook met zijn hart'

    Ten Hag ziet in Lozano een Ajax-versterking: 'Hij speelt ook met zijn hart'

    Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2018 om 11:14za 22-09-2018 om 11:14

    Erik ten Hag denkt dat Hirving Lozano een versterking is voor Ajax. De Mexicaanse aanvaller van PSV zou in de ogen van de 48-jarige trainer een aanwinst zijn voor zijn ploeg, ondanks dat er in Amsterdam al veel goede aanvallers rondlopen. 

    "Welke speler een versterking voor Ajax zou zijn? Ik denk Lozano", reageert Ten Hag bij Inside Ajax op een kijkersvraag. "Wij hebben zelf heel goede aanvallers, maar ik denk dat het gewoon een prima speler is die iets brengt en iemand is die ook met zijn hart speelt. Hij is heel direct naar de goal. Hij heeft natuurlijk ook zijn snelheid en techniek. Het is een prima speler."

    Een andere kijkersvraag was welk rapportcijfer Ten Hag zichzelf geeft na zijn eerste negen maanden in Ajax-dienst. "In de tijd dat ik hier ben heb ik twee wedstrijden verloren (uitwedstrijden bij Vitesse en PSV, red.), maar die hebben we als team verloren. Dat is uitzonderlijk weinig. De prestaties zijn gewoon goed. Dat was in het voorjaar al. In de zomer zijn we alleen maar beter geworden. We moeten de komende wedstrijden gebruiken om nóg beter te worden."

    Een cijfer wil Ten Hag zichzelf niet geven. "Dat laat ik aan anderen over."

    Poll

    Zie jij Lozano bij Ajax lopen?

    (9572 stemmen)

    Plaats een reactie

    stratumseind +174621
    zaterdag 22 september 2018 om 11:17
    soms kan je beter "nieuws" weg laten.

    "geef jezelf een cijfer....." dat zijn toch geen vragen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 11:18]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:19
    Wanne zevers...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    zaterdag 22 september 2018 om 11:20
    Gerf jezelf een cijfer, Stratum ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 22 september 2018 om 11:21
    11
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5256
    zaterdag 22 september 2018 om 11:23
    Van de 100 ? Komop niet zo bescheiden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 22 september 2018 om 11:25
    op een schaal van 10 is toch gebruikelijk in nederland.....
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5256
    zaterdag 22 september 2018 om 11:27
    Was een grapje Stratum. Rustig maar.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3598
    zaterdag 22 september 2018 om 11:51
    Dan is een 11 toch juist vreemd? En jij legt je toch niet meer langs de Nederlandse maar Spaanse lat?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 22 september 2018 om 11:52
    in spanje gaan ze ook tot 11 vandaar.....
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3598
    zaterdag 22 september 2018 om 11:54
    Dat zou heel goed kunnen, Nederlands is ook verzonnen om ervoor te zorgen dat die Spanjaarden er niets van begrepen dus de meetlat aanpassen zou er prima bij passen. ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 22 september 2018 om 11:55
    ze moesten ooit eens met 11 goals verschil winnen om nederland voor te blijven dus vandaar dat 11 de standaard geworden is...
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3598
    zaterdag 22 september 2018 om 12:03
    Wanner was dat dan?
    Ik weet wel dat het nooit gelukt is, 5-1 In 1957 (zeg maar net als wij in 2014) is de hoogste onderlinge uitslag.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 22 september 2018 om 12:06
    12 december 83 12-1 spanje malta und tjuuuuus oranje

    het grootste bedrog in de voetbalgeschiedenis ooit en ze kwamen er nog mee weg ook
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 12:06]
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3598
    zaterdag 22 september 2018 om 12:16
    Is er toen ook nog een speler al knipogend vastgelegd op beeld?
    Al blijft 12-1 Als er 11 doelpunten verschil nodig zijn wel nog steeds de grootste klucht.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 22 september 2018 om 12:20
    zoek die pot maar eens op er zijn vast nog wel ergens beelden van ....
    volgens mij hadden er toen 22 een vuiltje in hun oog....
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3598
    zaterdag 22 september 2018 om 12:26
    Hahaha met zo weinig camera's hebben ze elkaar waarschijnlijk zelfs highfives staan geven. ;)
    Vind ik leuk
    HupHolland +2849
    zaterdag 22 september 2018 om 12:55
    Oranje en Nederlandse clubs zijn wel vaker bedrogen.
    Vind ik leuk
    Gilze +546
    zaterdag 22 september 2018 om 13:21
    Idd kan me die wedstrijd nog goed herhinneren
    Na 20 minuten of zo was t 1-1
    Echt te zot voor woorden
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13308
    zaterdag 22 september 2018 om 11:24
    Nee, niet je leeftijd.. ;)
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41886
    zaterdag 22 september 2018 om 11:37
    Ik gokte op zn uurloon als visser.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 22 september 2018 om 11:53
    een beetje vissen en nog betaald krijgen ok .... heerlijk
    ik gooi mijn hengeltje wel eens uit dus dat word cashen
    Vind ik leuk
    Tfoe +3866
    zaterdag 22 september 2018 om 11:59
    Wat denk je ervan morgen Straatje?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 22 september 2018 om 12:02
    ik zal het ff voor iedereen en allemaal uitleggen en ja dit zal als een schok binnenkomen voor iedereen :

    Het kan alle kanten op in dit soort potjes , er valt vooraf geen zak van te zeggen.

    De deur ligt er al heel lang uit .......
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zondag 23 september 2018 om 21:04
    ik denk een overtuigende 3-0 zege van ons psv..........
    Vind ik leuk
    Tfoe +3866
    zondag 23 september 2018 om 21:39
    Gefeliciteerd Straat met de zeer verdiende overwinning!
    Geniet er van!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 22 september 2018 om 11:58
    was ik nog maar 11 en dan weten wat ik nu weet.....
    heerlijk
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13308
    zaterdag 22 september 2018 om 12:11
    Haha ja, dat zou ik ook wel willen.. Dan was ik op deze leeftijd multi-miljonair..
    Vind ik leuk
    Tfoe +3866
    zaterdag 22 september 2018 om 13:28
    😁👍
    Vind ik leuk
    Mr bien +4011
    zaterdag 22 september 2018 om 11:40
    Nee dat is hoe je je gedraagt
    Vind ik leuk
    Tfoe +3866
    zaterdag 22 september 2018 om 11:52
    Bubbelkoning🛀
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:24
    Ik geef stratum een 10 .. en tsja het is jammer dat we in Nederland geen cijfers onder de 0 geven, jouw gemiddelde reactie verdient die wel namelijk.

    Vind ik leuk
    Vato75 +2229
    zaterdag 22 september 2018 om 11:39
    Beetje overschat nog niet veel bijzonders laten zien
    Vind ik leuk
    Wong Ho +316
    zaterdag 22 september 2018 om 11:51
    allemaal flauwekul ,maar ze moeten het internet vullen,net als de kranten,dus vaak schrijven ze maar wat
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    zaterdag 22 september 2018 om 12:12
    Welk cijfer geef jij jezelf?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 22 september 2018 om 12:22
    ik ben Hors catégorie maar daar zal iedereen wel van op de hoogte zijn mag ik aannemen......
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    zaterdag 22 september 2018 om 11:17
    "Zie jij Lozano bij Ajax lopen?" Nee, gelukkig zijn wij in Nederland nog niet dom genoeg om je beste speler te verkopen aan je grootste concurrent. In de top 3 zal dat nooit meer gebeuren...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    zaterdag 22 september 2018 om 11:20
    Dat kan je nooit voor 100% zeker zeggen, bij Ajax loopt er voor 250+ miljoen aan waarde op het veld. Dat zal ooit allemaal verkocht worden en dan komt Ajax in een financiële situatie dat er heel veel mogelijk is.

    Ik sluit het niet uit.
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    zaterdag 22 september 2018 om 11:31
    Echt onzin dit. Er bestaat ook nog zoiets als de wil van PSV in dit geval. Alsof die de concurrentie willen versterken...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    zaterdag 22 september 2018 om 11:51
    Voor de juiste prijs is iedereen te koop.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2849
    zaterdag 22 september 2018 om 13:03
    Als Ajax met het juiste bod komt, dan hoeft dat voor PSV echt geen verlies te zijn!
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    zaterdag 22 september 2018 om 13:05
    Dus Ajax zal meer betalen dan de Europese topteams? Wat kortzichtig zeg...
    Vind ik leuk
    Koalabeer +466
    zaterdag 22 september 2018 om 11:22
    PSV heeft Viergever zijn salaris van Ajax gekocht.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 12:10]
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 22 september 2018 om 11:23
    nee hoor
    Vind ik leuk
    Jur74 +9097
    zaterdag 22 september 2018 om 11:24
    Transfervrij, lekker op de hoogte van de gebeurtenissen bij je club.
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    zaterdag 22 september 2018 om 11:30
    Transfervrij en geen topper...
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46752
    zaterdag 22 september 2018 om 11:35
    Hopelijk scoort Viergever uit een corner een goal tegen Ajax morgen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 11:35]
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1128
    zaterdag 22 september 2018 om 11:42
    Viergeven had liever bij Ajax gebleven, maar er was geen plan voor hem. Logisch, onze tweede keus die liever bij ons bleef is nu PSVer met een basis plaats, hoe grappig!
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    zaterdag 22 september 2018 om 11:59
    Als het 0-3 staat gun ik hem dat zeker!
    Vind ik leuk
    HupHolland +2849
    zaterdag 22 september 2018 om 13:04
    Maargoed, Viergever is dan ook niet direct de beste speler van Ajax.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2849
    zaterdag 22 september 2018 om 13:02
    Top 3? Leeft jij nog in de prehistory ofzo? lol
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    zaterdag 22 september 2018 om 13:04
    Nee, spelers van Feyenoord zullen nooit naar Ajax gaan. Net als die van PSV. Die van AZ wel. Dus de traditionele top 3 wisselt geen toppers uit.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2849
    zaterdag 22 september 2018 om 13:08
    ADO spelers gaan ook niet naar Ajax en anders zijn ze erespeler af! Dat betekent nog niet dat ADO tot de top 3 in Nederland behoort. ;-)
    Vind ik leuk
    GunnerFan +341
    zaterdag 22 september 2018 om 11:18
    Goed zo Eric! Niet uit de tent laten lokken om jezelf een cijfer te geven! Gaat nu lekker!! Ga zo door!
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:18
    “maar die hebben we als team verloren”

    Typisch.
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    zaterdag 22 september 2018 om 11:21
    ja he, hij had moeten zeggen dat Sierhuis had verloren toch?
    Ja toch
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:24
    Als dat jou lekkerder laat slapen mag jij dat best geloven hoor.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    zaterdag 22 september 2018 om 11:18
    Buiten Lozano en Dumfries zou niemand van PSV in de basis staan bij ons.
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    zaterdag 22 september 2018 om 11:21
    Dumpfries echt niet. Aanvallend goed, verdedigend zwak
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 11:22]
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3598
    zaterdag 22 september 2018 om 11:59
    Is dat niet vergelijkbaar met die van ons? Gok dat Dumfries echter wat beter fysiek heeft waardoor hij bij ons best zou kunnen spelen. Niet alles aan de concurrentie is altijd maar slecht.
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    zaterdag 22 september 2018 om 12:34
    Zeker vergelijkbaar met Mazroui.
    Beide goed voor de competitie, meer niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:31
    hendrix ipv lasse schone en lozano voor Neres verder zou ik ook niet kunnen zeggen wie van Psv Ajax beter maakt.
    Vind ik leuk
    erikv78 +200
    zaterdag 22 september 2018 om 11:59
    Gutti i.p.v. Schöne, Lozano mag in de spits nu Huntelaar/Dolberg geblesseerd zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 12:43
    Ik weet het niet Erik, ik denk dat Gutti te aanvallend is. Met Hendrix heb je denk ik een betere balans tussen aanval en verdediging. In de eredivisie kun je tegen 12 van de 17 tegenstanders wegkomen met 3 offensieve middenvelders maar tegen de sterkere teams en zeker ook Europees heb je echt wel een speler als Hendrix nodig.
    Vind ik leuk
    erikv78 +200
    zaterdag 22 september 2018 om 12:58
    Ik zie in Gutti toch meer een verdedigende middenvelder. Hij scoort ook maar zelden. ( Ja, dat hij nu in NL direct scoort en een assist geeft.. maar normaal scoort hij eens per 10 wedstrijden ) aanvallende middenvelder moet minimaal 1 goal / 3 wedstrijden maken
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +41886
    zaterdag 22 september 2018 om 11:39
    Alleen Luuk zou spelen. Lozano denk ook wel. De rest niet nee. Maar t ontloopt elkaar op een paar plekken niet veel.
    De keeper, de backs en Hendrix zouden leuk mee concurreren.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    zaterdag 22 september 2018 om 12:22
    Hendrix niet, Ajax vraagt meer van een speler dan Hendrix kan brengen. Voor de rest ben ik het met je eens.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 12:22]
    Vind ik leuk
    HupHolland +2849
    zaterdag 22 september 2018 om 13:10
    Tja, droevig genoeg heb je misschien zelfs gelijk als je Dumfries noemt. Wat is het verdedigend in nederland toch slecht gesteld met de ploegen over het algemeen.
    Vind ik leuk
    R94 +1991
    zaterdag 22 september 2018 om 11:19
    Topic #321 van het weekend vol met kleuters die dadelijk weer een wedstrijdje ver pissen gaan houden in de reacties. Leuk zo'n topper in het weekend.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4436
    zaterdag 22 september 2018 om 11:19
    ik blijf het geen trainer voor ajax vinden.
    iedere beetje trainer zou met deze ploeg wedstrijden winnen
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    zaterdag 22 september 2018 om 11:21
    En dat doet ie niet?😂
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    zaterdag 22 september 2018 om 11:25
    Dat zegt iets over jou niet over Ten Hag.
    Hij is tactisch sterk
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:19
    De zoveelste misleiden de titel
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    zaterdag 22 september 2018 om 11:19
    In de winterstop zou Lozano een tussenstap kunnen zetten alvorens naar het buitenland te gaan.
    Als hij heel presteert bij Ajax, dan pas naar het buitenland.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    zaterdag 22 september 2018 om 11:21
    Goede keus, naar de nieuwe koploper na het weekend.
    Vind ik leuk
    plein19 +2467
    zaterdag 22 september 2018 om 11:20
    In 8 maanden nauwelijks goede competitiewedstrijden gespeeld. Meteen deze competitie op achterstand. Hele goede Europese uitslagen. De competitie is de enige prijs die telt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:21
    Goeie speler maar geen Ajax speler pure counter speler bij Ajax speel je vaker in de kleine ruimte
    Vind ik leuk
    Morris +23242
    zaterdag 22 september 2018 om 11:22
    Precies mijn gedachten. Hij kan hierin wel groeien denk ik.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:23
    Als hij erbij komt loopt het soepeler bij Ajax
    Vind ik leuk
    Budazonen +418
    zaterdag 22 september 2018 om 11:24
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 11:30]
    Vind ik leuk
    JoeyC +2934
    zaterdag 22 september 2018 om 11:32
    Bij Ajax zie ik geen versterkingen voor PSV in de basis 11. De beste van de afgelopen jaren is afgelopen zomer transfervrij overgekomen. Wat er nu rondloopt in Amsterdam is of kwalitatief net goed genoeg, of ze zullen het teamproces verstoren.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    zaterdag 22 september 2018 om 11:54
    Zelfs Donny, Wöber en Eiting (wisselspelers) zouden bij PSV gewoon in de basis staan, gelul van je. Van PSV zou niemand buiten Dumfries en Lozano in de basis staan.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2934
    zaterdag 22 september 2018 om 12:23
    Nee hoor. Leuke spelers voor de breedte dat trio, maar komen tekort voor de basis 11 van PSV. Zelfs op de bank zou er geen ruimte zijn voor hun.
    Krachtsverschil was vorig seizoen al duidelijk en zal dit seizoen ook weer duidelijk zijn in het voordeel van PSV na zo’n 32 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    zaterdag 22 september 2018 om 12:37
    Donny is beter dan Rosario, Wöber is niet minder dan Viergever en Eiting is niet minder dan Hendrix.

    Ajax heeft de betere selectie en ook qua team schat ik ze minimaal even hoog in als PSV, we zijn er echt op vooruit gegaan vergeleken met vorig seizoen. Maart/april zal de schaal in Amsterdam worden uitgereikt.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2934
    zaterdag 22 september 2018 om 12:51
    Jouw mening. Ik zie het anders en doe niet mee aan die overschatting van Ajacieden.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:46
    Maar je doet wel mee aan zelf overschating van psvers
    Vind ik leuk
    erikv78 +200
    zaterdag 22 september 2018 om 12:04
    Dus Frenkie de Jong & Matthijs de Ligt zouden op de bank zitten in Eindhoven ? 😂😂😂
    Vind ik leuk
    JoeyC +2934
    zaterdag 22 september 2018 om 12:21
    Schwaab is beter dan De Ligt. Ook Frenkie zou genoegen moeten nemen met een plaats op de bank. Hij is nog veel te wisselvallig.
    Vind ik leuk
    erikv78 +200
    zaterdag 22 september 2018 om 12:26
    Dat zou dan mooi zijn 😀 Barca koopt Schwaab en de Ligt blijft in Amsterdam 😂

    Barca heeft Dinsdag ook van dichtbij mee mogen maken hoe goed hij wel is
    Vind ik leuk
    JoeyC +2934
    zaterdag 22 september 2018 om 12:31
    De Ligt is jonger en heeft meer potentie. Dat speelt ook mee. Maar momenteel is Schwaab de betere van de twee. Bij PSV zou De Ligt een goede opvolger zijn voor Schwaab.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:47
    Gelukkig neemt niemand jou serieus ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:33
    Haha,voetbalprimeur stookt het vuurtje verder op.

    PSV supporters kunnen beter op een forum kijken in eigen regio
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 11:34]
    Vind ik leuk
    Gerro +7439
    zaterdag 22 september 2018 om 11:42
    Lozano kunnen we er wel bij halen is een versterking en het verzwakt psv. Daarmee zou Ajax de Bayer filosofie volgen
    Vind ik leuk
    Floaz +933
    zaterdag 22 september 2018 om 11:52
    Gaat alleen nooit gebeuren vriend...
    Vind ik leuk
    Gerro +7439
    zaterdag 22 september 2018 om 19:59
    Zeg nooit noiit als Lozano bij Ajax het 3 voudige kan verdienen en dit de bestbetaalde optie voor hem is zou het zomaar kunnen.
    Vind ik leuk
    Floaz +933
    zondag 23 september 2018 om 16:33
    Denk je dat psv wilt verkopen aan ajax? Gezien dat de clubs in de rij staan. Ik neem aan dat ze in Eindhoven niet op hun achterhoofd zijn gevallen... Denk dat Lozano dat de psv-fans niet wil aandoen...
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:44
    Dit forum van VP is een regelrechte onrust zaaier.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:48
    Iets met eigen jeugd....
    Vind ik leuk
    Wong Ho +316
    zaterdag 22 september 2018 om 11:50
    die 2 wedstrijden hebben ze als team verloren,dan neem Ik aan dat ze de gewonnen wedstrijden ook als team hebben gewonnen, vreemde opmerking van Erik
    Vind ik leuk
    Floaz +933
    zaterdag 22 september 2018 om 11:51
    Hij zegt het omdat dan zijn geliefde zakaria nog vaker naast hem zit op de bank.... Zzzzzzijn zzzzzakaria aaaaaah
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:52
    Echt niet! Opzouten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:54
    Geweldige trainer?? Elke onozele weet dat Lozano een versterking is. Labyad aankoop van ten Hag?
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4674
    zaterdag 22 september 2018 om 11:59
    lozano kan wel een stapje hoger dan ajax. zou zelfs een stap terug zijn, van de landskampioen naar de nummer 2 van nederland.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 11:59]
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +493
    zaterdag 22 september 2018 om 12:00
    Ajax kan Lozano niet betalen. Als Ajax langs komt dan vraagt PSV de hoofdprijs. Die betalen geen 80 miljoen en dan komt Ajax in een klap in category 2. Daarnaast zou Lozano dat niet eens willen.
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +307
    zaterdag 22 september 2018 om 12:06
    Bij PSV inside was er geen ajaxied die gezien werd als versterking voor het huidige PSV. De cijfers varieerden van 2 tot 4.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3326
    zaterdag 22 september 2018 om 12:08
    Logisch toch? Lozano is ook een heerlijke speler en een van de beste van de eredivisie
    Vind ik leuk
    Frevol54 +127
    zaterdag 22 september 2018 om 12:09
    Doe een bod, geld zat.
    Vind ik leuk
    Frevol54 +127
    zaterdag 22 september 2018 om 12:24
    Het rendement van Neres was vorig seizoen iets hoger 14 goals 12 assists, Lozano 17 goals 8 assists.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 12:24
    Daarvoor is ajax dus aan het sparen.
    200 miljoen geen probleem.
    Vind ik leuk
    Realistfan +129
    zaterdag 22 september 2018 om 12:28
    1 april?
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1261
    zaterdag 22 september 2018 om 12:29
    lozano gaat het nooit redden in absolute top heeft ruimte nodig in kleine ruimte is hij zwak
    Vind ik leuk
    Patje41 +924
    zaterdag 22 september 2018 om 12:30
    Precies! Net als bayern munchen doet: de tegenstander zwakker maken door hun beste spelers weg te kopen
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6250
    zaterdag 22 september 2018 om 12:32
    Ik zie Lozano bij Ajax niet lopen omdat hij onbetaalbaar is. Net zo min de Ligt, de Jong, Ziyech en Neres ook niet meer te betalen is voor PSV.
    Vind ik leuk
    klick +949
    zaterdag 22 september 2018 om 12:34
    wat een onzin discussie!
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 12:39
    Hij ziet ook dat Lozano afgeleid is als het interesse in hem is. Kijk Maar naar de wedstrijd tegen Barcelona. Erikje hoopt dat Lozano hierdoor zijn dag niet heeft zondag.
    Vind ik leuk
    san the man +1122
    zaterdag 22 september 2018 om 12:42
    Zijn er nog mensen die voor Ajax zijn. En normaal kunnen doen?
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1995
    zaterdag 22 september 2018 om 13:09
    Vrees ik niet andere clubs hebben veel social media helden
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 23:55
    Ja hoor..Ik baseer mijn mening op feiten en niet op onderbuikgevoelens of dmv calimerogedrag maar op cijfers. Neres is beter dan Lozano. Vorig seizoen Neres meer goals en assists dan Lozano. Zie voetbal.com
    En voor al die meninkjes dat hij niet voor Ajax zou willen spelen : bij Ajax zou ie 4x zoveel kunnen verdienen. Iedereen die ergens anders 4x zoveel kan verdienen is zo weg. Wij allemaal ook !
    En als ie voor Ajax 50 miljoen zou moeten kosten...... Ajax kan dat betalen, PSV niet 😁
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 00:03]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 12:46
    Van Bommel wil alle spelers van AJAX
    Vind ik leuk
    stratumseind +174621
    zaterdag 22 september 2018 om 13:13
    volgens mij heb jij ook een bal in je kruising gehad
    Vind ik leuk
    Muscles +964
    zaterdag 22 september 2018 om 12:50
    Zinloos want Lozano wordt in winter, uiterlijk zomer verkocht aan buitenlandse poenclub. Heeft PSV ook nodig want kan alleen nog steun aan gemeente Eindhoven vragen om de lucht boven de herdgang te verkopen
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 12:50
    Zou Messi ook een versterking zijn? Wat een dom gelul zeg...
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1995
    zaterdag 22 september 2018 om 13:09
    Aardig speler maar niks voor Ajax !
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:09
    Wat een poll weer zeg: “Zie je Lozano bij Ajax lopen?” Nee, ik zie hem bij PSV lopen!
    Vind ik leuk
    De Haan +352
    zaterdag 22 september 2018 om 13:19
    Lekker vuurtje stoken met dit soort berichten. Heerlijk, 1 dagje nog
    Vind ik leuk
    El Cazador +7549
    zaterdag 22 september 2018 om 13:19
    De Mexicaan is voor ED begrippen een aardige speler Europees gezien moet hij nog veel leren. Ten Hag vergeet een ding deze Lozano past niet in Amsterdam net zoiets als KJ niet in Eindhoven past.
    Los van de domme blonde interviewster vind ik Erik ook niet volwassen antwoorden.
    Vind ik leuk
    john52 +479
    zaterdag 22 september 2018 om 13:24
    Oppsss.......hij wordt nou al bang.......dat wordt dus Lozano tegen de schildpad Blind.........
    Vind ik leuk
    Tfoe +3866
    zaterdag 22 september 2018 om 13:53
    Kinderachtige reactie weer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:33
    Beetje gehypte speler die Lozano.. Techniek en overzicht komt hij echt te kort voor de echte top. Snelheid heeft hij genoeg. Tegen Barcelona ook echt slordig in de beslissende fases.
    Vind ik leuk
    cj.ooms +18
    zaterdag 22 september 2018 om 13:41
    Wat toch een zielig gedoe over en weer. Mogen blij dat we nog deze clubs hebben, hadden we er maar weer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:52
    Heeft totaal geen zelfreflectie die Ten Hag zeg....
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 13:52
    Lozano is de enige PSV speler die bij Ajax mee zou kunnen

    Dat is het enige dat dit artikel zegt

    Punt gemaakt, ik ben het er mee eens
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:05
    Zijn betere voetballers over en weer dus dat gezanik dat alleen lozano een versterking is BULL SHIT
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 14:46
    Ten Hag vond Lozano een goede speler, maar denk dat Ten Hag en vele vinden dat hij goed is, maar niet aan niveau komt van de ajax aanvallers
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 15:43
    whahaha niet hopen dat onze lozano naar 020 gaat
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 16:26
    Iedereen is een versterking voor Ajax
    Vind ik leuk
    PorQue?! +50
    zaterdag 22 september 2018 om 16:51
    Mourinho en Guardiola tactiek. Ineens interesse tonen in een speler van de ploeg waar je tegen gaat spelen.
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +259
    zaterdag 22 september 2018 om 17:04
    Bijna lachwekkend die arrogantie in vrijwel alle reacties van de ajaxsupporters. Beschamend eigenlijk. Ze hebben al jaren veruit het meeste geld en de beste spelers maar het was, is en wordt nooit een team wat prijzen pakt.

    Ik zou me als ajaxsupporter kapotschamen dat psv en soms Feyenoord of een club onder de top3 er al jaren met alle (3) de te winnen prijzen vandoor gaat.

    De arrogantie zonder tastbaar resultaat doet deze club bij vele nog altijd haten. Enkel een paar duizend mensen en de media noemen zich fan en zijn voor ajax.

    PSV - AJAX 4-1 (hatrick Lozano)
    Dat hoopt heel Nederland op een paar leeghoofden na.

    Vind ik leuk
    Tweey +2133
    zaterdag 22 september 2018 om 17:54
    Als er nog mensen twijfelden dan is nu wel bewezen dat ze niet sporen in Abcoude-Noord.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 06:12
    Welk cijfer geven jullie jezelf voor de reacties die jullie geven?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 08:51
    Wat een dom volk zit er hier op de site zeg,zowel van AJAX als van PSV.ik ben zelf AJAX supporter en weet ook wel dat Lozano nooit bij ons zou komen voetballen.1,vd beste voetballers in de ere-divisie.die gaat alleen nog maar naar een top competitie,en terecht.en elke keer dat zelfde gezeik over wie er meer prijzen wint??wat een kleuterschool.we zullen het wel zien vanmiddag,ik hoop op 3-4.en wees maar blij dat er iig nog 2 clubs Europees spelen want het is verder echt triest gesteld in Nederland
    Vind ik leuk