Geplaagde Mourinho baalt van United: 'Verdienden het om gestraft te worden'

    Geplaagde Mourinho baalt van United: 'Verdienden het om gestraft te worden'

    Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2018 om 19:57za 22-09-2018 om 19:57

    José Mourinho is niet mals voor zijn spelers na het 1-1 gelijkspel van Manchester United tegen Wolverhampton Wanderers. Volgens de geplaagde manager was zijn ploeg niet goed genoeg om aanspraak te maken op meer.

    "Een terecht resultaat", laat Mourino weten in Engelse media. "Zij hebben dit punt verdiend, net zoals wij het verdienen om gestraft te worden. Zij begonnen beter, waren scherper, hadden een betere instelling en - ik weet niet waarom - waren gewoon meer gemotiveerd."

    United kon weinig gevaar stichten. "Ik verwachtte vandaag meer van mijn aanvallers", aldus de Portugees. "Er was te weinig creativiteit, beweging en dynamiek. We hadden een overwicht, maar maakten het in de laatste twintig minuten te makkelijk voor ze om te overleven. Gezien de manier waarop wij begonnen, hadden we zelfs nog geluk dat we als eerste scoorden."

    United heeft nu al negen punten minder dan lijstaanvoerder Liverpool. The Mancunians verloren al van Brighton & Hove Albion en Tottenham Hotspur.

    Lees ookUnited struikelt over promovendus en ziet Liverpool en City weglopen

    Plaats een reactie

    Voetbal.com +1017
    zaterdag 22 september 2018 om 20:06
    Mourinho moet fijn bij Valentijn gaan zitten. 2 bureautjes tegen elkaar, 2 typemachines, wat wit papier en reserve typ-lint. Deur kantoortje dicht en plaatje aan buitenzijde met daarop:

    stilte aub hier werken 2 special one's...
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5350
    zaterdag 22 september 2018 om 20:09
    Hij mag wel een keertje plaats gaan maken bij Man United inderdaad ja!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:06
    @Voetbal.com

    Gewoon een 352 formatie met een Matic of lindelof als verdedigende middelveld.

    Het middenveld met CM voetballen omdat 1/2 back en/of 1/2 spitsen zijn vervangen na 60minuten speeltijd.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 14:08]
    Vind ik leuk
    buddha +9087
    zaterdag 22 september 2018 om 20:07
    weg met die GALBAK.
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +407
    zaterdag 22 september 2018 om 20:17
    lekkerrrrrrr. duurt niet lang meer of hij gaat weg. wat een lafbek.
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    zaterdag 22 september 2018 om 21:10
    Hij is anders Welkom bij roma
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 20:21
    Nuno Espírito Santo heeft als coach van Wolves de zaken goed op orde, in tegenstelling tot Mourinho bij United. Dezelfde Nuno die keeper was van Porto toen Mourinho er de coach was.
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    zaterdag 22 september 2018 om 21:11
    Ligt eerder aan de spelers denk ik in dit geval .
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 21:13
    Er zit over 't algemeen weinig lijn in en er zijn veel teveel spelers die bij lange na niet naar hun vermogen presteren, daar heeft een coach altijd een aandeel in. In die zin haalt zijn collega Nuno veel meer uit het materiaal dat hem tot z'n beschikking staat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:19
    Bij top clubs gaat dat niet altijd op.Als er de juiste spelers zijn gekocht en een succesvol coach word vervangen en iemand anders neemt zijn plaats in dan zal ook Mourinhio slagen met Barcelona,PSG en Bayern Munchen en kampioen maken.

    Ik geef een voorbeeld dat bij BVB en Everton werden belangrijk spelers verkocht en tegelijk konden de Koeman en Peter Bosz vertrekken met tegenvallende prestaties maar ben bijna met alle feiten eens wat je schreef😆
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 14:21]
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6862
    zaterdag 22 september 2018 om 20:21
    De fans van united zijn al gestraft met hem als coach
    Vind ik leuk
    Bill +830
    zaterdag 22 september 2018 om 20:34
    Helaas heeft ook united haar ziel verkocht net als bijna elke engelse club. Dan krijg je idioten als mourinho als kado.
    Het publiek klapt de handen stuk dus ze moeten niet zeiken. Part of the deal!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 20:32
    Klopt dit rekenkundig ? 2 verloren 1 gelijk. 9 punten minder.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 21:05
    Nee ze hebben 8 punten minder dan de lijstaanvoerder (18 v 10).
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10653
    zaterdag 22 september 2018 om 23:57
    Tenminste 1 die wakker is.....
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1183
    zondag 23 september 2018 om 07:13
    Als 1 t verdient is t wel mourinho. De duivel van t voetbal die de mooiste spelers en een prachtige club kapot maakt met zijn beleid
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 07:14]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:26
    Jij valt zeker in slaap bij een wedstrijd als het spannend word zeker en je schud zomaar iets uit je mouw.

    Je verlangt zeker naar aandacht want je glaze bol werkt nooit.Ik geef je een hint dat een glaze bol zit geen stekker aan en als er wel een stekker met een licht schakelaar zit dan kun je wel raden wat het is.

    Ik doe net of ik blond ben en vraag eens aan je..... doe eens een gok.....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 14:28]
    Vind ik leuk
    Markus80 +2578
    zondag 23 september 2018 om 08:36
    Hij zou het om moeten draaien. Met zijn anti-voetbal zorgt hij ervoor dat een team met een begroting van bijna 1 miljard afschuwelijk voetbal speelt en geen resultaten haalt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:35
    @Markus80

    Geen - g= een

    Ze hebben de bus op de schop gedaan en naar de sloop gebracht en MU wacht op de rode bestel bus dubbeldekker die ze gekocht hebben van internet met opendak en brede banden,aluminium velgen,Wifi en airco😆
    Vind ik leuk