Slutsky geneert zich in FOX-studio voor eigen moeder: 'Kijk m'n knappe zoon eens!'

    Slutsky geneert zich in FOX-studio voor eigen moeder: 'Kijk m'n knappe zoon eens!'

    zondag 23 september 2018 om 12:43

    Bij FOX Sports-show De Tafel van Kees werd Leonid Slutsky zondagochtend geconfronteerd met een video van zijn moeder. De Russische trainer vond het niet erg fijn om naar de beelden te kijken, zo werd duidelijk. 

    Presentator Kees Jansma wilde Slutsky, die sinds deze zomer trainer is in Arnhem, verrassen met een video uit Rusland. De moeder van de coach liet een paar jeugdfoto's zien van haar zoon. "U snapt dat ik erg trots ben op mijn zoon. Ik hou van hem. Kijk eens wat een knappe zoon ik heb!", aldus ma Slutsky. 

    De trainer van Vitesse keek lachend en enigszins ongemakkelijk naar de beelden. "Ach, mijn moeder... Voor je ouders blijf je altijd een kind. Het maakt niet uit of je nu 5 of 50 jaar oud bent."

    "Soms vind ik dat heel moeilijk. Ik stuur een grote groep mensen aan. Het zijn spelers die miljoenen verdienen. Maar mijn moeder probeert míj altijd te managen. Dat houdt nooit op. We hebben een hechte relatie. Ze snapt niets van voetbal, dat is goed, haha."

    Lees meer over:EredivisieVitesse

    Plaats een reactie

    Bengelino +11601
    zondag 23 september 2018 om 12:49
    Die moeder is lekker hoor
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:08
    snor.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:49
    Dit was Brandpunt; Goedenmiddag!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    zondag 23 september 2018 om 12:52
    Leuke kerel..
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:09
    Zeg dat wel. Hij was ook opvallend open, leuk om te zien.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:55
    Hahaha leuke kerel is hij wel maar een knappe kerel is wat anders dat ben ik 💪
    Vind ik leuk
    Arendheim +447
    zondag 23 september 2018 om 12:56
    Jammer dat er geen filmpje van is. Slutsky is een leuke vent. Vitesse speelt geregeld er leuk. Jammer dat het af en toe zo terug zakt zoals bijvoorbeeld gisteravond.
    Vind ik leuk
    Lexie026 +39
    zondag 23 september 2018 om 12:59
    Ik vind het een prachtige kerel, maar knap is anders 😂
    Vind ik leuk
    Wong Ho +230
    zondag 23 september 2018 om 13:14
    Sympathieke Gozert, mischien kan hij met Putin van positie ruilen ?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:21
    Zoon van Jeltsin?
    hij kijkt steeds zuurder na Ajax en ADO.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +230
    zondag 23 september 2018 om 16:39
    zou kunnen,Ik weet niet wat de beste man allemaal uitvreet maar hij heeft best wel zo´n zuipkop.om het zo te noemen,en Boris hield wel van een Vodka tje !
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:16
    Geef ik een eerlijke reactie/mening op DD, wordt ie weggehaald...
    ofwel, clubs die hun eigen broek ophouden verdienen voor mij meer dan een club die alles van anderen heeft.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:34
    Je gaf een stokende onzinreactie. Als voorbeelden noemde je AZ, Excelsior en Heracles dat die niet afhankelijk waren van externe geldschieters of afvallers van grote clubs. AZ heeft toch echt alle successen aan financiële injecties van twee rijke broers en een malafide bankdirecteur te danken, excelsior heeft bereikt wat ze nu zijn door als satelietclub van Feyenoord te fungeren en Heracles (met eveneens een buitenlandse coach en nagenoeg evenveel buitenlandse spelers) heeft zo veel financiële steun van de gemeente gekregen, dat ze zelfs hun naam 20 jaar terug hebben moeten veranderen (toevoeging "Almelo" als eis voor financiering nieuw stadion). Geen enkele club is heilig, ook de jouwe niet.
    Verschil is dat Vitesse niet bang is innoverende dingen te doen. Die worden altijd eerst flink bekritiseert, daarna voorzichtig geïmiteerd door anderen en tot slot zeiken alleen mensen uit Nijmegen en omgeving er nog om (oa jij en voetbalfossiel Johan Derksen).
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:23
    Haha, leuk, alles wat jij opnoemt qua clubs is nog heilig t.o.v jouw cluppie, wat alles bij elkaar heeft gejat en geschooid.
    Je kan er je eigen verhaal aan ophangen, maar Vitesse vaart vroeger ook beter door 'vriendjes van' en eerder van een malafide juwelier uit Velp....
    Heb ik het nog niet over Tob die zijn NUON leeg roofde voor zijn speeltje Vitesse....


    die laatste zin van jou, Lees, Vitesse had helemaal geen nagel meer om aan haar reet te krabben, kan jij wel komen met bekritiseerd en geïmiteerd, en innoverend omdat je geen kant meer op kan, dat is wel lachen, anders had je geen club meer gehad, dus laat dat maar achterwege.
    De grootste slok-op qua gelden via gemeente, provincie is wel jouw cluppie, en ook nog geen terugbetaling.....
    Ga jij maar informeren in Almelo, en of die gemeente effe 23 miljoen kwijtschold, ze lachen je keihard uit.
    En wat betreft Derksen, ik vind hem wel keurig op de vlakte omtrent Vitesse, maar jullie zien overal een vijand in, terwijl het zelf door een club is bewerkstelligd.

    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:11
    Ik roep hier met geen woord dat Vitesse heilig is of het allemaal keurig heeft gedaan. Ik benoem alleen voorbeelden van de door jou voorgedragen heilige boontjes.

    Vitesse heeft inderdaad steun van de gemeente gehad, maar dat zijn gunsten van hele andere orde dan jij noemt. Die 23 miljoen waar jij het over hebt, heeft de gemeente een failliet GelreDome van aangeschaft; dachten ze zelf nog een slaatje uit te kunnen slaan ook: nog geen 10 jaar oud stadion voor 1/3 van de nieuwprijs. Gelredome was nooit van Vitesse en bij die koop is door de gemeente het belang van het multiculturele karakter nog maar eens benadrukt.
    Vrienden van Vitesse hebben inderdaad een flinke duit in het zakje gedaan. “Juwelier” Aalbers heeft geen eigen geld er in gestoken overigens. Dat hij een juwelierszaak had, heeft niets, maar dan ook helemaal niets er mee te maken. Dat zet je er puur bij om stemming te maken, of je moet echt niet weten waar je het over hebt. Maar schat je zo in dat jij, net als vele stadsgenoten, je altijd zo op Vitesse hebt gefocust dat je echt wel wat er van af weet.

    Innoverend zijn we zeker. Soms kun je ook innoverende dingen doen als er een noodgedwongen besluiten moet worden genomen.
    Andere eigenaar, huurspelers, samenwerkingsverband, stadion los van club, energiereus als sponsor, stadion met dak (hoewel Arena uiteindelijk 1,5 jaar eerder opgeleverd) , uitschuifbaar veld, spelers uit ongebruikelijke Oostbloklanden, contractstructuur spelers met progressief loon, trainingsvelden elders dan stadion, etc etc. Allemaal creatieve zaken die niemand deed en waar iedereen over viel destijds, terwijl je nu ziet dat velen het nadoen. Kun je leuk vinden, kun je niet leuk vinden: is zo!

    Derksen probeert altijd de objectieve journalist uit te hangen, maar is ondertussen nagenoeg de enige die nog steeds aan negatieve stemmingmakerij doet over “Russen dit en Chelsea dat”. Je ziet ook bij de discussies over bestuur Ajax, Heerenveen en andere dingen, dat deze man alles behalve objectief is en vooral een oud rancuneus mannetje begint te worden.
    De enige andere negatieveling is trouwens Mr Hindsight en Koning Opendeuren Valentijn Driessen.
    Ze kramen tegenwoordig als “journalist” zelfs letterlijk verzinsels en onwaarheden uit, omdat ze sinds het vertrek van roddeltante Esther Bal geen inside information meer krijgen. Derksen is trouwens sowieso niks meer sinds hij de gele blaadjes van de VI van volgende week niet meer op kan lezen: ouwe bromsnor zonder primeurs, die wekelijks hetzelfde pleidooi herhaalt. Rijp om naast Mart Smeets achter de geraniums te gaan wat mij betreft.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:48
    Je slaat wartaal uit, ik heb het niet over Gelredome.
    Ik heb het over jullie failliete boedeltje, weet je nog wel, de
    huilende supporters op het stadhuis van Arnhem.
    Vind ik leuk
    Lexie026 +39
    maandag 24 september 2018 om 09:19
    Want jullie versterkingen komem allemaal uit eigen zak. 😂

    Hou eens op zeg.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:51
    Hoor je mij niet zeggen, alleen B4 steekt er geld in als supporter.
    Dus geen eigenaar die jouw club als speeltje ziet.
    En van alle verkopen, van jeugdspeler tot goedkoop gekochte spelers wordt procentueel een goed bedrag teruggestort naar de geldschieters.
    Vind ik leuk
    VA1 +1673
    zondag 23 september 2018 om 15:35
    Jaloezie:)
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11424
    zondag 23 september 2018 om 17:02
    Nee dat is de bekende Jan uit nijmegen met zijn zoveelste account om hier te stoken. Gewoon negeren deze onruststoker, V.P. heeft hem er al een paar keer afgegooid. Door hem ontstonden al die fake accouns over en weer.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:54
    Oh ja, zoveelste account, en er ook 1x vanaf geflikkerd.
    zelf andere accounts aangemaakt, maar ik reageer maar met 1 account, helaas voor jou.
    Kan die internetterrorist van jullie een puntje aan zuigen met zijn tientallen accounts, tegen zichzelf lullen, en accounts van anderen faken, droevig.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9664
    maandag 24 september 2018 om 19:15
    "Ze snapt niets van voetbal..." ha ha, heeft ie van z'n Moeder dus.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Slutsky geneert zich in FOX-studio voor eigen moeder: 'Kijk m'n knappe zoon eens!'