'Als Letschert écht spuugt naar Van Persie, kunnen we de VAR failliet verklaren'

    'Als Letschert écht spuugt naar Van Persie, kunnen we de VAR failliet verklaren'

    Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 13:12zo 23-09-2018 om 13:12

    Een opvallend moment in de eerste helft van Feyenoord - FC Utrecht: Robin van Persie beweert dat hij in zijn gezicht is gespuugd door Timo Letschert. Het moment werd niet gefilmd, waardoor de VAR waarschijnlijk ook niet kon ingrijpen. Een greep uit de talloze reacties:

    Plaats een reactie

    Joee +287
    zondag 23 september 2018 om 13:17
    Spuug dan lekker St. Juste in zn gezicht met z'n roze badmuts
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:24
    Uhm.. paars
    Vind ik leuk
    Nar +560
    zondag 23 september 2018 om 13:31
    Dan loopt zijn kleurtje uit, mallerd...;)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    zondag 23 september 2018 om 15:16
    Er is dus niet gespuugd blijkt later.
    Eerherstel voor Letschert en dubieuze acollegiale rol voor van Persie.
    Rijkaar deed het bij Voller, goed zichtbaar. Direct rood en terecht. Nadien nog commercieel uitgebuit door samen beschuitje te eten.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3514
    zondag 23 september 2018 om 19:24
    rijkaard kreeg helemaal geen kaart.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    zondag 23 september 2018 om 22:34
    Wedstrijd in San Siro, WK.
    Beiden met rood van het veld.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33622
    zondag 23 september 2018 om 13:18
    Triest. Je hebt dus ook niets aan de var.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:30
    Dat is ook weer overdreven.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:51
    Iets wat niet gebeurt is kun je ook niet filmen he ;)
    Vind ik leuk
    firewire2 +380
    zondag 23 september 2018 om 13:57
    daar zit ik ook mee, was het op de tv wel te zien dan? of gaat men zomaar uit van wat een speler zegt! zoveel camera's en niemand heeft het gefilmd? een beetje vreemd tog
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:01
    Ik heb de wedstrijd zelf niet gezien dus kan er zelf weinig over zeggen
    Behalve idd wat jij nu ook zegt zoveel cameras waar niks op staat, is het dan wel echt gebeurt? Het zou wel kunnen natuurlijk maar zonder bewijs ben je in NL nog steeds onschuldig toch?
    Vind ik leuk
    HanV +4581
    zondag 23 september 2018 om 13:54
    Het schijnt dat er soms maar 6 camera's per wedstrijd zijn, dus de pakkans valt tegen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    zondag 23 september 2018 om 15:19
    En TN wil speler al gehele seizoen schorsen, leve de rechtsstaat.....
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +374
    zondag 23 september 2018 om 13:18
    van persie gaat je pijn doen nu, goed gedaan tering letschert, excuses my french
    Vind ik leuk
    The Iceman +11422
    zondag 23 september 2018 om 13:19
    Het is niet gefilmd, dus ik neem aan dat al deze mensen in het stadion zitten te twitteren? Als Letschert echt gespuugd heeft verdient hij natuurlijk een forse schorsing.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1769
    zondag 23 september 2018 om 13:21
    Als het een regendruppel was zou rvp een kaart verdienen.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    zondag 23 september 2018 om 13:25
    Ik weet niet of het regent in Rotterdam....
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5466
    zondag 23 september 2018 om 13:22
    Onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    zondag 23 september 2018 om 14:03
    Niet alles is te zien door arbitrale team (inclusief VAR).
    Zonder bewijs geen casus. Woord tegen woord. Voetballen weer.
    Vind ik leuk
    0546 +264
    zondag 23 september 2018 om 13:23
    Laten we niet allemaal gaan overdrijven nu he...
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3869
    zondag 23 september 2018 om 13:26
    Feijenoord en Utrecht spelen gewoon als een natte krant. Het is geen spugen waard..
    Vind ik leuk
    stratumseind +173633
    zondag 23 september 2018 om 13:28
    Gezien de zeer heftige en on van persie achtige reactie kan ik me voorstellen dat er iets van waar is maar er zijn er op dat social media al weer velen die het direct voor waarheid aannemen zonder dat ze het zelf hebben gezien.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:37
    Klopt, een slijmerige groene klodder op zn face zou zijn verhaal echter wel wat kracht bij zetten..
    Vind ik leuk
    Blindsy +13481
    zondag 23 september 2018 om 13:30
    Overigens vind ik dat het hele Feyenoord-elftal mij in het gezicht spuugt qua voetbal. Wat is het weer slecht, ongeinteresseerd, bijna. Alsof ze gewoon niet gemotiveerd genoeg zijn. 2-3 Passjes en dan weer balverlies, of ballen die helemaal niet aankomen, of risicoloos breed en dan uiteindelijk maar weer terug, niks vooruit, man-man-man.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13158
    zondag 23 september 2018 om 13:30
    Waarschijnlijk was dat net niet in beeld.. Maar spugen is echt laag, dan kun je nog beter een kopstoot geven of zo..
    Vind ik leuk
    COYG +6710
    zondag 23 september 2018 om 13:31
    Tja heb je een stadion vol camera's, een duur systeem en dan gebeurt er iets en hebben ze het niet op beeld...
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:36
    En alweer een incident die Letschert kan toevoegen aan zijn lange lijst. Het is wachten op het moment dat dit ongeleide projectiel iemand in de nek bijt.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    zondag 23 september 2018 om 14:26
    FC Groningen: loser.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27363
    zondag 23 september 2018 om 14:47
    Doe je een 'Labyadje' ? Last van oud zeer?
    Vind ik leuk
    Nar +560
    zondag 23 september 2018 om 13:32
    Ten eerste moet er beeld van zijn en ten tweede moet hij ook echt gespuugd hebben.... Succes met bewijzen....
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:34
    spugen is het allerergste in het voetbal het allersmerigste dat er bestaat.. z,n sukkel die spuugt mogen ze wat mij betreft een maandje of 5buiten de selectie lkaten en gedurende de schorsing geen salaris uitbetalen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    zondag 23 september 2018 om 14:26
    Wijnands: loser.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4169
    zondag 23 september 2018 om 14:34
    Wat is dit nu voor ‘loser’ opmerking?? Hij heeft gewoon gelijk! Ik vind het ook het allersmerigste wat er is en als het ooit ergens gebeurd moet je daar kei hard tegen optreden
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:36
    zijn vocabulaire gaat niet verder dan schelden.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:36
    Letschert heeft het filmpje van costa gezien
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    zondag 23 september 2018 om 14:27
    Ajax for live: loser
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    zondag 23 september 2018 om 15:20
    Letschert heeft niets misdaan.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2254
    zondag 23 september 2018 om 13:39
    Ik zit te kijken maar heb het ook niet gezien, het zou kunnen maar net zo goed niet.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2842
    zondag 23 september 2018 om 13:42
    Altijd leuk die beschuldigingen en bijbehorende meningen, terwijl er 0 bewijs is.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3869
    zondag 23 september 2018 om 13:42
    VAR ook even ingrijpen bij het belachelijke gedrag van Berghuis?
    Vind ik leuk
    ariesnoek +86
    zondag 23 september 2018 om 13:57
    Idd die moet rood krijgen van de var wegens naaie
    Vind ik leuk
    stratumseind +173633
    zondag 23 september 2018 om 13:43
    jonge jonge die berghuis wat een aansteller
    Vind ik leuk
    Nar +560
    zondag 23 september 2018 om 14:12
    Nou he....dat wordt een Oscar....;)
    Vind ik leuk
    KevinMe +268
    zondag 23 september 2018 om 13:45
    Berghuis moet het theater in, tikje op zijn achterhoofd en valt dood neer.
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1148
    zondag 23 september 2018 om 13:47
    zwaar disrespect naar van persie, hij mag zn veters nog niet eens strikken van hem
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    zondag 23 september 2018 om 14:28
    Scooby: loser.
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1148
    zondag 23 september 2018 om 17:42
    oke internet held
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:47
    Letschert moet een standbeeld krijgen
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    zondag 23 september 2018 om 14:29
    Smokey: loser
    Vind ik leuk
    Enden +4192
    zondag 23 september 2018 om 13:50
    Heeft iemand het zien gebeuren?
    Vind ik leuk
    KevinMe +268
    zondag 23 september 2018 om 13:51
    Toch is het weer apart, zogenaamd zou Letschert gespuugd hebben waar gewoon 0% bewijs van is, maar als Berghuis zich gewoon laat vallen terwijl er niets gebeurd wordt er helemaal niets van gezegd, voorkeur?
    Vind ik leuk
    markpark +1015
    zondag 23 september 2018 om 13:59
    Het enige leuke aan deze wedstrijd is Advocaat. Wat een man zeg.. Utrecht slecht in de eerste helft, Feyenoord slecht in de tweede helft. Higler slecht in de hele wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3869
    zondag 23 september 2018 om 14:05
    Waarom loopt die Van Persie twintig keer per wedstrijd zijn neus te snuiten als er een camera op hem staat?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10902
    zondag 23 september 2018 om 15:22
    Om zijn eigen spuug in zijn gezicht gewaaid te krijgen en dan Letschert te kunnen beschuldigen. :-)
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:08
    Dus wie heeft gezien dat het echt zo was? Ja precies niemand. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:14
    Iedereen veroordeeld Letschert voor iets waar nul bewijs van is, behalve dat zijn tegenstander het zegt... maar waarom ontploft twitter niet over Berghuis? Van zijn naaigedrag is 100% bewijs.
    Vind ik leuk
    Nar +560
    zondag 23 september 2018 om 14:14
    Wat een droplul is die v. Persie.... Ik voelde wat in mijn nek.... Volgens mij zei hij dat hij in zijn gezicht werd gespuugd.... Weet je hoe wij dat noemen, Robbie Boy??... Een matennaaier....
    Vind ik leuk
    Storm015 +273
    zondag 23 september 2018 om 14:19
    Jammer, dat je je afspraak bij de opticien hebt afgezegd, nu moet je verder als blinde vink, jezus watben jij een enorme dombo👎🏿😪😪
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    Nar +560
    zondag 23 september 2018 om 14:23
    Ach...wat moet je bij een opticien als je blind bent? Ik volg je niet...
    Vind ik leuk
    Storm015 +273
    zondag 23 september 2018 om 14:26
    Geef niks joh, het is zo als het is
    Vind ik leuk
    Nar +560
    zondag 23 september 2018 om 14:28
    Wat moet een blinde bij een opticien? Leg eens uit...
    Vind ik leuk
    Storm015 +273
    zondag 23 september 2018 om 14:15
    Blinde Higler, kan beter met een blinde geleide hond gaan lopen dan leunen op de VAR. Wat was deze zwarte kraai slecht!!!!👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿 Letschert viespeuk!!!
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    zondag 23 september 2018 om 14:31
    Stormpje: loser.
    Vind ik leuk
    Storm015 +273
    zondag 23 september 2018 om 17:26
    Is dat alles, verliezen is niet fijn maar jij zou hier gewend aan moeten zijn😜
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:17
    Uit de mond van Van Persie zelf: ik dacht iets te voelen......
    En vervolgens ontploft het twitter in Rotterdam. Zijn ze echt allemaal blind....of gewoon dom ?
    Vind ik leuk
    Nar +560
    zondag 23 september 2018 om 14:18
    Is gewoon een matennaaier, die over de top is...
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    zondag 23 september 2018 om 14:21
    Wat een klootzakkerige reacties op Twitter. Achteraf zegt van Persie dat hij dacht, dus: dacht dat hij in zijn nek werd gespuugd, niet in zijn gezicht. Al die zakken die hierboven reageren met ‘Letchert spuugt hem in het gezicht’, afvoeren. Dat hebben ze sowieso niet gezien. Letchert bezweert daarna Van Persie dat hij hem niet in zijn nek heeft gespuugd en Van Persie gelooft hem. Zie hier alle onnodige reacties op Twitter en als ik hierop VP de reacties ga bekijken zal ik ongetwijfeld nog meer commentaar van ongeloofwaardige losers lezen.
    Vind ik leuk
    Nar +560
    zondag 23 september 2018 om 14:26
    Tja.... Ik zou v. Persie schorsen voor onsportief gedrag, net als Berghuis...
    Vind ik leuk
    Friend +157
    zondag 23 september 2018 om 14:47
    Van Persie zegt “ik voelde iets in mijn nek” op de beelden is te zien dat er niet gebeurde , Van Persie word dus echt oud nu en seniel !
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    zondag 23 september 2018 om 15:01
    Robin 5 wedstrijden schorsen voor valse aantijgingen.

    Berghuis ook 4 duels geven voor spontaan omvallen.
    Vind ik leuk
    Nar +560
    zondag 23 september 2018 om 15:23
    Eens....
    Vind ik leuk
    HupHup +4
    zondag 23 september 2018 om 15:22
    Van persie huilebalk
    Vind ik leuk
    deltiaan +1273
    zondag 23 september 2018 om 15:23
    als je het gezicht van lechert al ziet , dat zegt al genoeg waar hij van afstamt.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:46
    hij heb echt mazzel dat karim niet meer bij feyenoord speelt
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:41
    En het slaan van Van Persie dat mag zeker?
    Vind ik leuk
    abfab5300 +240
    maandag 24 september 2018 om 12:08
    Ook zo mooi he, Malacia krijgt die bal keihard tegen zijn hoofd en gaat gestrekt, gelijk begint dat Utrecht-gaaies in het uitvak 'Laat maar liggen hij is dood' te liggen. Nou snap ik dat je geen eigen liedjes hebt en iets wilt kunnen zingen, maar dan kies je dit, terwijl je elk jaar snikkend op tv loopt te verkondigen hoe erg het allemaal niet was met Di Tomasso en Nesu? Hersenlozen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:23
    VAR werkt alleen als het je gegund wordt dus altijd inzetten of opdonderen met die techniek.
    Vind ik leuk
    RJC1960 +142
    woensdag 3 oktober 2018 om 08:02
    Wat een drama, er wordt gespuugd. Natuurlijk hoort dit niet maar als RvP dan gaat piepen over een terechte rooie kaart wat uit de beelden komt dan wordt je toch best zielig op je ouwe dag. Jammer het lijkt wel alsof als hij in Nederland speelt hij weer het piepertje wordt zoals in het begin van zijn carriere. Jammer.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws