Van Persie bezorgt Advocaat vervelend Utrecht-debuut met doelpunt in slotfase

    Van Persie bezorgt Advocaat vervelend Utrecht-debuut met doelpunt in slotfase

    zondag 23 september 2018 om 14:06

    FC Utrecht is het tijdperk-Dick Advocaat begonnen met een nederlaag bij Feyenoord. In een kletsnatte Kuip maakte de thuisclub in de slotfase het verschil: 1-0. Robin van Persie was de matchwinner.

    Feyenoord was in de vorige vijf thuiswedstrijden in de Eredivisie goed voor minimaal drie doelpunten, maar zondag bleef de productie lange tijd achterwege. Dat had mede te maken met FC Utrecht, dat met nieuw elan speelde onder Advocaat. De ervaren trainer koos bij zijn debuut voor een 'nieuw' 4-3-3-systeem met Cyriel Dessers in de spits.

    In de eerste helft kreeg Feyenoord voldoende kansen om de score te openen. Vooral Robin van Persie, die maar liefst zeven keer op doel schoot, had meerdere keren de 1-0 op zijn schoen, maar was niet nauwkeurig genoeg. De Feyenoord-spits besloot de eerste helft met een hoop irritatie, omdat hij vond dat tegenstander Timo Letschert hem in het gezicht had gespuugd. De arbitrage greep niet in.

    Na rust beet Utrecht meer van zich af. De druk die Feyenoord in de eerste helft uitoefende, was plotseling verdwenen, waardoor er een open wedstrijd ontstond in De Kuip. Onder meer Oussame Tannane verzuimde de trekker over te halen. In de hoop toch nog een doelpunt te forceren, bracht trainer Giovanni van Bronckhorst de weer fitte Nicolai Jörgensen in.

    Dat léék weinig effect te hebben, omdat Feyenoord slordig bleef voetballen. Tot de 87ste minuut. Een goede aanval eindigde bij Van Persie, die nu wél scoorde: 1-0. Hij mikte zijn kopbal in de lange hoek. In de slotfase kwam de voorsprong van Feyenoord niet meer in gevaar, waardoor de Rotterdammers de derde plaats weer overnemen van Heracles Almelo. Utrecht blijft teleurstellend veertiende.

    Plaats een reactie

    Bengelino +11670
    zondag 23 september 2018 om 14:08
    Matig
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31584
    zondag 23 september 2018 om 14:08
    3 punten zijn 3 punten.
    Vind ik leuk
    Voebtal +6746
    zondag 23 september 2018 om 14:12
    Ben bang dat Feyenoord met dit spel in de uitwedstrijden heel veel punten gaat verspelen dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1158
    zondag 23 september 2018 om 16:09
    Bangeschijterd ;))
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9631
    zondag 23 september 2018 om 14:16
    Jaa toch wel 3 punten vondt eerlijk gezegd dat ayoub ook wel wat minuten verdienen te krijgen.
    Maar goed ben anders wel heel blij met 3 punten 🎊🎉🎊🎉
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:39
    Maar echt! En Clasie er uit
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5043
    zondag 23 september 2018 om 14:09
    Heel matig, maar wel 3 punten. Zonder RvP zou Feyenoord in het rechter rijtje staan
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:15
    Barca zonder Messi ook.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9631
    zondag 23 september 2018 om 14:18
    Kamboem !!!!!!bingo !!!! Dus dat zonder Messi in Barcelona ook een zacht gekookt eitje 😉
    Vind ik leuk
    Nuance +9073
    zondag 23 september 2018 om 15:35
    Terechte drie punten. Feyenoord doet zich tekort door in de eerste helft niet drie keer te scoren. Sterke invalbeurt voor Jörgensen en een grote schande dat Ayoub niet mocht spelen. Ons middenveld is de zwakste linie. Ayoub moet er in.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 15:35]
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +290
    zondag 23 september 2018 om 14:08
    appeltje eitje, jorgenson viel heel goed in. gio durft niet te wisselen, naar das niet nieuw....
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:42
    Nou was al blij dat die Jorgensen er bij gooide i.p.v. RvP er af zoals vorige week Alkmaar.
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +290
    zondag 23 september 2018 om 14:45
    waar!100%
    Vind ik leuk
    ficusje +2093
    zondag 23 september 2018 om 14:08
    Wat een niveau,matte partij zeg.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31584
    zondag 23 september 2018 om 14:08
    Terechte overwinning.

    Dank robin.

    Gio ga een trainer cursus volgen aub.
    Vind ik leuk
    Romo +788
    zondag 23 september 2018 om 14:14
    Die moet er toch uit!!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:08
    Wat een armoede zeg
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31584
    zondag 23 september 2018 om 14:09
    Focus je je nou maar op je eigen team.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    zondag 23 september 2018 om 14:10
    Tsja, heeft wel een punt. Utrecht was armoedig.





    Feyenoord trouwens ook.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5162
    zondag 23 september 2018 om 14:15
    Wij durven het beestje tenminste bij de naam.te noemen. (Heb het hier niet over een kakkerlak).
    Sommige andere clubs hebben dat soort zelfreflectie niet. Het ligt altijd aan iets anders of aan een ander. Nogal narcistisch.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:12
    Ik heb het niet per se over Feyenoord, hele wedstrijd was best matig. Ik hoop toch echt dat je van je eigen team meer verwacht thuis tegen een ploeg met een nieuwe coach.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:16
    In hoeverre is het spelen tegen een ploeg met een nieuwe coach een voordeel? Kan juist motiverend werken lijkt me.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:20
    Kan kloppen, maar over het algemeen is het een ploeg in aanbouw. Het systeem zit er dan nog niet goed in. Verandering heeft tijd nodig. Als ik Feyenoord fan was, zou ik niet tevreden zijn met het spel vandaag.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1144
    zondag 23 september 2018 om 14:49
    Heb je ook gelijk in,het spel is al zeker ruim 2 jaar klote bij mijn cluppie;met heel soms een goede wedstrijd er tussen. Toch moet ik wel bekennen dat ik heel blij ben met de 3 punten. Hoe slecht het voetbal ook,het gaat nog steeds om die 3 punten. Maar het spel baart me wel zorgen,het is veel te afhankelijk van vPersie,Berghuis en Jorgensen.
    NB"psv werd wel kampioen afgelopen jaar met heel matig voetbal........
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:53
    Dat je met 3 punten blij bent snap ik zeker, als ajax met matig spel wint van psv hoor je mij niet zeuren.
    Vind ik leuk
    buddha +8784
    zondag 23 september 2018 om 17:37
    en hoe gaat het met jouw ploeggie ? whahahaha
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:08
    Het was zeker teveel gevraagd om een voorzet eruit te halen of om Van Persie een beetje te dekken die vogelvrij staat op 6 meter van de goal, wat een amateurisme legt Utrecht hier aan de dag zeg.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 14:12]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    zondag 23 september 2018 om 14:09
    Timo was druk bezig met fluimen.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8822
    zondag 23 september 2018 om 14:08
    Matig Feyenoord. Obv de laatste 20 min eerste helft verdiende overwinning. Verder lichtpuntje was terugkomst nicolai.
    Vind ik leuk
    buddha +8784
    zondag 23 september 2018 om 14:08
    goed gedaan broer.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    zondag 23 september 2018 om 14:09
    Wat een wedstrijd! Het lek is eindelijk boven! Utrecht compleet van de mat gespeeld!
    Vind ik leuk
    Zultkop +5162
    zondag 23 september 2018 om 14:22
    Als je nu maar niet ' wij zijn....de beste' gaat roepen, euforisch zijn mag, maar ga het niet overdrijven
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    zondag 23 september 2018 om 14:28
    Beetje sarcasme op de zondagmiddag, moet toch mogen?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5162
    zondag 23 september 2018 om 14:29
    😁 tuurlijk, ik betaal je toch met gelijke munt terug...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    zondag 23 september 2018 om 14:35
    Ik hou ervan.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    zondag 23 september 2018 om 14:24
    In een bovenstaande reactie zeg je weer dat Feyenoord ook armoedig speelde en hier zeg je weer wat anders...wat is het nou?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    zondag 23 september 2018 om 14:27
    Sarcasme jongens.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    zondag 23 september 2018 om 14:31
    Ik vond Feyenoord best aardig spelen en zeker in de 1e helft waar het allang en breed afstand had moeten nemen in de score. Utrecht kwam er niet aan te pas en het was eigenlijk met de rug tegen de muur gedwongen te spelen.
    Vind ik leuk
    KoiFreak +269
    zondag 23 september 2018 om 14:09
    Bofkont Feyenoord!
    Helaas pindakaas voor Utregt
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    zondag 23 september 2018 om 14:25
    Is gewoon een terechte overwinning en Feyenoord had het eerlijk gezegd al in de 1e helft al moeten beslissen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11296
    zondag 23 september 2018 om 14:09
    Wat gaat Feyenoord het dit seizoen nog zwaar krijgen. Wordt nog flink knokken voor een 3e plaats. Man, man, man, zo ongeinspireerd, zo zwak...
    Laten we Jorgensen én RVP maar samen opstellen, want als je één van de twee buiten de ploeg laat, blijft er gewoon véél te weinig over.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:46
    Eens!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:09
    Hij spuugde die bal mooi in de goal in de matige wedstrijd waar klagen de beste speler was.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:10
    Zo verschrikkelijk slecht spelen en dan nog 3 punten pakken kan ook alleen maar in de Eredivisie.In elke League had Feyenoord een pak slaag gehad.Maar t niveau buiten de top 3 is echt schandalig slecht dit jaar.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11296
    zondag 23 september 2018 om 15:48
    Nou, het kan in elke league waar de tegenstander nóg slechter is. Je laatste opmerking is helemaal waar, daarom moet dit ongeinspireerde Feyenoord toch die 3e plek kunnen behalen. Op 20-25 punten achterstand op kampioen PSV. Dat dan weer wél.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:10
    Drama bij Utrecht. Tannanne die alleen voor zichzelf speelt. Kerk die de hele wedstrijd droomt. Gustafson en van Overeem die niks laten zien. Het word een heel moeilijk seizoen voor ons.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5162
    zondag 23 september 2018 om 14:24
    In Rotterdam gaat het heel veel beter? Gelukkig nog 3 punten, beide teams hadden hooguit een puntje verdient.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    zondag 23 september 2018 om 14:36
    Da's niet waar, Feyenoord verdiende het om te winnen. Zo ging Feyenoord ook de wedstrijd in om te winnen en Utrecht had het moeilijk met de druk van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:58
    Feyenoord was niet veel beter maar maakte weer aanspraak op de overwinning.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    zondag 23 september 2018 om 15:11
    Als je de statistieken er op na houdt dan zie je dat Feyenoord veel dominanter speelde. Feyenoord heeft 9 schoten op goal en Utrecht maar 1 schot en dat geeft prima het wedstrijdbeeld weer.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 16:49]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:44
    Zeker, daarom maakte ze ook meer aanspraak op de overwinning. Maar voetballend waren ze net zo armoedig als FC Utrecht..
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:57
    Heb persoonlijk niet zoveel met ' Rotterdam'.. Maar Utrecht verdiend op deze manier helemaal geen punten..
    Vind ik leuk
    poklane +4908
    zondag 23 september 2018 om 14:11
    Wat een kut wedstrijd weer zeg. Kreeg op sommige momenten weer Trencin flashbacks als je keek naar de gemiste kansen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166708
    zondag 23 september 2018 om 14:11
    zo die tweede helft was wel van een heel bedenkelijk laag niveau.
    Jammer voor dicky en petro die een puntje verdiend hadden
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5043
    zondag 23 september 2018 om 14:17
    Het gaat bij Dick al jaren niet om de punten, maar om de centen. Die heeft ie weer binnen. Kerel is echt al jaren over zijn houdbaarheid heen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166708
    zondag 23 september 2018 om 14:29
    nou ik denk niet dat ie bij utrecht miljoenen binnensleept jij wel?
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5043
    zondag 23 september 2018 om 14:30
    Dat zal idd wel meevallen, maar wanneer heeft ie voor het laatst iets gepresteerd. Begrijp zo’n club als Utrecht ook niet.
    Vind ik leuk
    Peterfc +814
    zondag 23 september 2018 om 14:26
    De trainers van de spugende Letschert verdienen niets anders dan een nederlaag.
    Dus niet " jammer" maar " net goed" vooral omdat van Persie met deze late goal wraak nam.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166708
    zondag 23 september 2018 om 14:34
    Heb jij beelden gezien ?
    Gezien de reactie van van persie nijg ik hem te geloven maar ik heb niks gezien.

    Bovendien is dat een drogreden om een trainer iets niet te gunnen.

    Verdient gio het wel dan met die aansteller van een berghuis?
    Vind ik leuk
    Peterfc +814
    zondag 23 september 2018 om 14:41
    Het was een misselijke val van Berghuis, zo wil je inderdaad niet winnen.

    Maar spugen is wel zeer laag en wat anders dan toneelspelen.

    Als je met schoppen, bijten of spugen wil winnen, verdien je geen punt.
    Dat valt niet goed te praten Stratumseind.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166708
    zondag 23 september 2018 om 14:43
    schoppen is nog niet zo erg een beetje pit kan geen kwaad
    Vind ik leuk
    Peterfc +814
    zondag 23 september 2018 om 14:51
    Van Persie zegt nu dat er niet gespuugd is.
    Telt dat ook als schwalbe?
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 14:52]
    Vind ik leuk
    stratumseind +166708
    zondag 23 september 2018 om 14:55
    ik heb van persie niet gehoord wat zei die dan over dat incident?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12716
    zondag 23 september 2018 om 14:11
    Gefeliciteerd Feyenoorders.. Makkelijk was het niet, maar vond het wel verdiend..
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    zondag 23 september 2018 om 14:32
    Verdiend was het zeker wel en de score had ook hoger moeten uitvallen gezien de kansen die Feyenoord kreeg.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2280
    zondag 23 september 2018 om 14:11
    Man, man.....wat is Feijenoord ruk zeg... Niet omdat ik ajacied ben maar er zit ook werkelijk waar totaal geen voetbal in... Van Persie blijft een held!!
    Vind ik leuk
    buddha +8784
    zondag 23 september 2018 om 17:45
    iedere club heeft wel eens een off day toch ;)
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:11
    Stervende zwaan berghuis... man man man
    Vind ik leuk
    McRobbos +793
    zondag 23 september 2018 om 14:23
    Schandalige actie, mag van mij wedstrijdje geschorst worden
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26344
    zondag 23 september 2018 om 14:12
    Typische 0-0 wedstrijd. Feyenoord beter in de eerste helft en Utrecht in de tweede.

    Desalniettemin gefeliciteerd Feyenoord.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    zondag 23 september 2018 om 14:50
    Gezien de kansen dat Feyenoord kreeg is het zeker geen typische 0-0 wedstrijd. Feyenoord was in de 1e helft veel beter en ook in de 2e helft had Feyenoord eigenlijk het betere van het spel.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 15:23]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26344
    zondag 23 september 2018 om 15:26
    Ik vond beide ploegen weinig overtuigend. Meer mogelijkheden dan kansen. Goal in 87e minuut tegen is jammer. Genoeg werk te doen voor Adcocaat..
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:13
    Het regende maar geen doelpunten.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39238
    zondag 23 september 2018 om 14:13
    Wat is dr aan het handje bij de Rotterdammers?
    Verdedigers en middenvelders die 2.5 jaar geleden kampioen werden, kunnen niks meer?
    Vlammende buitenspelers en middenvelders van vorig jaar zijn futloos?

    Alsnog wel een terechte overwinning. Maar t kwam echt van ver...
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:18
    Daar geloof ik ook niet in.

    Ik geloof nog steeds in een ommekeer.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5162
    zondag 23 september 2018 om 14:27
    Ik hoop nog voor het winterreces, misschien wint Feyenoord de staatsloterij nog, kunnen we daar mooi nog wat betere spelers mee kopen, en hij misschien maar lozen. Al win ik die loterij liever nog zelf.

    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39238
    zondag 23 september 2018 om 15:10
    Ik stel een vraag. Waar geloof je dan niet in?:')
    Vind ik leuk
    buddha +8784
    zondag 23 september 2018 om 14:21
    iedere club heeft zn ups en downs arie.
    Vind ik leuk
    McRobbos +793
    zondag 23 september 2018 om 14:22
    Geen idee, frisse wind nodig denk ik. Jorig terug helpt al enorm, maar laat ayoub maar eens starten ipv clasie die om de 1 of andere manier onbeperkt krediet lijkt te hebben
    Vind ik leuk
    Romo +788
    zondag 23 september 2018 om 14:14
    Vilhena WEER een drama, maar als je een vriendje van Gio bent mag je gewoon elke week blunderen en blijven staan.
    Gio had hem moeten wisselen en Ayoub moeten brengen.

    aub zo snel mogelijk een andere trainer want het wordt echt niet beter eerder elke week slechter
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 14:16]
    Vind ik leuk
    Enw02 +516
    zondag 23 september 2018 om 14:14
    Advocaat gaat verder waar hij bij sparta is gestopt
    Vind ik leuk
    De Joker +194
    zondag 23 september 2018 om 14:19
    Met zakken vullen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26344
    zondag 23 september 2018 om 15:28
    Hij is pas 6 dagen aan het werk in Utrecht. Na 6 dagen kan je geen wonderen verwachten. En beginnen met Feyenoord uit is natuurlijk ook niet de gemakkelijkste pot om mee te starten voor Advocaat.
    Vind ik leuk
    Enw02 +516
    zondag 23 september 2018 om 15:43
    Ag ag ag
    Vind ik leuk
    McRobbos +793
    zondag 23 september 2018 om 14:21
    Blij met de 3 punten en blij met Jorgi!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:22
    Net goed. Advocaat denkt nog steeds dat hij troubleshooter is. Die man moet stoppen. Leuk doelpunt van Van Persie, de speler waar het meeste voetbal in zit bij Feijenoord.
    Vind ik leuk
    Tienus +1101
    zondag 23 september 2018 om 14:24
    Slechte wedstrijd. Feyenoord het minst slecht. Derhalve terechte overwinning voor Feyenoord.

    Ayoub, half uur warmlopen en niet invallen.

    Kom maar weer lekker terug
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 14:26]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:24
    Puntje was mooi geweest wat betreft de tweede helft . zie toch een lichtpuntje voor de toekomst .
    Blijft mijn cluppie steunen Till The End
    Vind ik leuk
    tremere +670
    zondag 23 september 2018 om 14:25
    Jörgensen liet zich gelijk weer zien zeg, hield de bal lang vast wanneer nodig, gaf goede passes en het team speelde daardoor al beter. Alleen jammer van de kopbal.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:28
    Dikkie Eierkluts verdient het met dit laffe voetbal niet eens om met correcte naam vermeld te worden. Utrecht is heel diep gezakt vergeleken vorig jaar en als ze de rest van het seizoen zo blijven spelen hoop ik dat ze degraderen!
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1735
    zondag 23 september 2018 om 14:28
    Het was schikbarend slecht dit om te zien.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3512
    zondag 23 september 2018 om 14:30
    Wat is er met Feijenoord gebeurd man, pfff. Dit is geen gebrek aan vorm maar aan kwaliteit. Wat een wanvertoning. Een parodie op voetbal.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    zondag 23 september 2018 om 14:44
    Het ontbrak Feyenoord vooral aan scherpte voor de goal, anders was Utrecht in de 1e helft al uit de wedstrijd gespeeld...zo eerlijk moet je dan ook weer zijn-:)
    Vind ik leuk
    TheMariner +3512
    zondag 23 september 2018 om 16:26
    Utrecht is ook een parodie op voetbal. Maar ik verbaas me over de armoede bij dit Feijenoord. De plek op de ranglijst verbloemd de erbarmelijke staat van deze grote club.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8954
    zondag 23 september 2018 om 14:31
    Was niet bepaald hoogstaand.
    Begrijp niet dat Dessers het vertrouwen krijgt.

    Kan me er gelukkig nog in vinden dat ze uiteindelijk op plek 2 of 3 zullen gaan eindigen.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:48
    Bij ons zat hij echt op het randje van cultheld. Ik ben het zeker wel met jou eens dat zijn niveau bedroevend is. Gauw terughalen naar NAC, daar valt het niet zo op
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:40
    Voorlopig klampen ze aan bij Heracles.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:47
    Matig maar uiteindelijk wel de verdiende winnaar. Alleen jammer dat zo'n Berghuis weer zo raar moet doen. De VAR moet gewoon ingrijpen in dat soort situaties. En dan niet omdat Berghuis bij Feyenoord speelt, maar gewoon bij elke club
    Vind ik leuk
    Alibaba +457
    zondag 23 september 2018 om 14:49
    Voorlopig staat Feyenoord met slecht voetbal gelijk met Ajax. Kan je nagaan als het gaat draaien.
    Vind ik leuk
    Jan3611 +128
    zondag 23 september 2018 om 15:04
    Lekker zo'n stadion zonder overkapping
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:11
    Gefeliciteerd met ons aller Feyenoord.

    De mooiste en grootste club van nederland heeft een belangrijke overwinning geboekt tegen utrecht ,mede met de wedstrijd psv- ajax in het voorruitzicht.

    Wat een heerlijke zondag. Veel plezier allemaal met de wedstrijd in eindhoven.........Relax and Njoy!!!.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2232
    zondag 23 september 2018 om 15:29
    En vond van bronckhorst weer dat hij een goede wedstrijd van feijenoord heeft gezien? Man wat was het slecht.
    Vind ik leuk
    Horas +584
    zondag 23 september 2018 om 16:08
    Kan iemand mij het wisselbeleid van Gio uitleggen? Op de bank stuitert van alles rond dat in staat is, een stroef team aan de praat te krijgen, maar Gio wisselt nauwelijks.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:40
    ik begrijp de negativiteit rond om Feyenoord echt niet. Natuurlijk is spel niet altijd even goed, Feyenoord heeft ook niet de aankopen gedaan om echt met kop en schouwers boven de rest uit te komen. AZ speelt prima voetbal, als je dan uit 1 punt haalt is dat gewoon prima. PSV heeft in zijn totaal veel kwaliteit lopen, waar Feyenoord ook nog eens wat heeft moeten missen door blessures. Toch zie ik in aanvallend opzicht echt hele goede dingen, met name combinaties. Persoonlijk denk ik dat Van Persie hier een rol in speelt, want telkens als hij in het spel betrokken raakt komt er versnelling in t spel van Feyenoord, en zijn ze vaak dreigend. Ik denk dat t niet zo makkelijk voetballen is tegen Feyenoord als sommige denken.

    Maar Van Persie weer een goal en lekker minuten gemaakt, Koeman zal toch wel achter z'n oren moeten krabben en eens overwegen deze man ook in oranje op wat voor een manier dan ook mee te laten tellen. Invallen of als basis, geen reden hem niet te selecteren als ze zich überhaupt willen plaatsen..
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 16:41]
    Vind ik leuk