Woeste Van Persie krabbelt terug: Ja, dat was volgens mij een misverstand

    Woeste Van Persie krabbelt terug: "Ja, dat was volgens mij een misverstand"

    zondag 23 september 2018 om 14:44

    Robin van Persie kreeg het zondagmiddag aan de stok met Timo Letschert in het competitieduel tussen Feyenoord en FC Utrecht. De spits was op het veld woest, maar doet het incident na afloop af als 'een misverstand'.

    "Ja, dat was volgens mij een misverstand", reageert Van Persie bij FOX Sports. De Feyenoorder zei herhaaldelijk tegen scheidsrechter Dennis Higler dat Letschert hem had bespuugd. "Ik dacht dat ik wat voelde, maar hij (Letschert, red.) heeft mij beloofd dat het niet zo was. Dan geloof ik hem. Streep eronder? Jazeker, jazeker."

    Letschert is zich van geen kwaad bewust. "Ik weet niet wat er precies gebeurde, maar hij dacht dat ik hem in zijn gezicht had gespuugd", vertelt de Utrecht-verdediger aan FOX. "Als ik één ding vies vind, is dat het wel. Dat heb ik echt niet gedaan. Voor mij maakt die confrontatie niet uit hoor, ik houd wel van een beetje strijd in de wedstrijd."

    Plaats een reactie

    Roy_87_ +1371
    zondag 23 september 2018 om 14:46
    De lama in Letschert kwam ff om de hoek kijken
    Vind ik leuk
    Counterattack +11321
    zondag 23 september 2018 om 15:13
    Rijkaard deed het tegen Voller. Direct en terecht rood. Niks lama nu.
    Letschert deed niets, zie commentaar van Persie achteraf. Is overigens dan zeer laag niveau om in wedstrijd je tegenstander een kaart proberen aan te naaien.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1749
    zondag 23 september 2018 om 15:28
    Ja, want je moet het lekker laten gebeuren als je bespuugd wordt. Hoort toch gewoon een straf bij. Het bleek niet zo te zijn, dus opgelost.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11321
    zondag 23 september 2018 om 15:33
    Blijkbaar praten we naast elkaar heen. Normale emotionele reactie van van Persie als hij dat denkt, maar als je het niet zeker weet is dit niet van het niveau wat ik van hem verwacht.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:26
    De enige normale reactie is dat Van Persie niet voor de camera's een collegaspeler een kaart aan wil naaien.
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    zondag 23 september 2018 om 16:23
    Heeft iemand het gezien?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:50
    Hoezo probeert hij hem een kaart aan te naaien?
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +290
    zondag 23 september 2018 om 14:46
    enige volwassen reactie ...held!!!
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    zondag 23 september 2018 om 14:51
    Na afloop zeker een goede reactie.

    Maar “Ik dacht dat ik wat voelde” en dan zo overtuigd tekeergaan in de wedstrijd is dan weer vrij dubieus.
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +290
    zondag 23 september 2018 om 14:52
    probeerde wat de creëren bij zn elftal....was nodig ook
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    zondag 23 september 2018 om 14:53
    Dan is het helemaal triest, als dat zijn reden was. Dan is het nog walgelijker dan wat Berghuis deed.
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +290
    zondag 23 september 2018 om 14:56
    mag jij vinden van mijn held
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:13
    Ze zouden willen dat er bij hun zo een klasse speler in de spits liep te ballen joh!.
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    zondag 23 september 2018 om 15:33
    Dit gaat natuurlijk niet over zijn voetballende kwaliteiten. Die staan buiten kijf.
    Beetje simpele reactie dus.
    Vind ik leuk
    plein19 +2033
    zondag 23 september 2018 om 15:30
    Niet te geloven dat je dat je deze acties goed vind. Hoe ver kan Feyenoord afglijden. Dit past totaal niet bij rotterdammers
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +290
    zondag 23 september 2018 om 15:31
    laten we het gedrag in de topper even afwachten.....
    Vind ik leuk
    plein19 +2033
    zondag 23 september 2018 om 16:13
    Ik zal wat creëren door zoveel toneelspel echt niet positief beoordelen
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +290
    zondag 23 september 2018 om 16:28
    doe je ding ...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32115
    zondag 23 september 2018 om 16:51
    Wat heeft het gedrag van 1 speler met mijn club als geheel te maken?!
    Vind ik leuk
    plein19 +2033
    zondag 23 september 2018 om 17:03
    2 spelers en de goedkeuring van supporters. Daar reageerde ik op
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32115
    zondag 23 september 2018 om 17:06
    Ok
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +507
    zondag 23 september 2018 om 15:42
    Lekker man. Even de spits van Feyenoord belachelijk maken. Voorlopig heeft ie weer gescoord en in de 86min.En dat was volgens velen hier onmogelijk. Want hij zou niet fit zijn. 60min maximaal. Of maar 5wedstrijden in het seizoen. Hij laat gewoon weer zien dat iedereen zijn bek moet houden, over van Persie.
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    zondag 23 september 2018 om 15:43
    Met alle respect, maar zoals je kunt lezen gaat dit noch over zijn fitheid, noch over zijn kwaliteiten.

    Als je dat niet snapt kun je beter zwijgen.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +507
    zondag 23 september 2018 om 15:48
    Nee het gaat er om dat je zegt dat je het triest van van Persie vind.
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    zondag 23 september 2018 om 15:54
    Lees even terug waarom ik het triest vind.

    Spugen op de tegenstander is heel smerig en vernederend. Iemand daar van beschuldigen terwijl je niet weet of het zo is ook.

    Nog triester zou het zijn om dit te verzinnen om het team op te zwepen.
    Vind ik leuk
    plein19 +2033
    zondag 23 september 2018 om 16:24
    Ja helemaal gelijk geweldig in Europa en zonder puntverlies in de competitie
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32115
    zondag 23 september 2018 om 16:52
    Man man man... get a life!
    Vind ik leuk
    McRobbos +726
    zondag 23 september 2018 om 15:03
    Onzin dat probeerde hij helemaal niet. Hij wasertoen gewoon van overtuigd en handelde in emotie
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +290
    zondag 23 september 2018 om 15:06
    je onderschat hem Mc.....maar ok....3 puntjes binnen.
    Vind ik leuk
    McRobbos +726
    zondag 23 september 2018 om 16:27
    Dat is het belangrijkste!
    Vind ik leuk
    broedkip +1613
    zondag 23 september 2018 om 15:00
    In een kakkerlak zijn ogen wel, ik ben voor geen van beiden maar dit is gewoon matennaaien.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10814
    zondag 23 september 2018 om 15:06
    Jij kan het weten, dat kan maar één ding betekenen, ervaringdeskundige.
    Vind ik leuk
    broedkip +1613
    zondag 23 september 2018 om 15:51
    Op de lagere school doen ze dit ook Bep.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10814
    zondag 23 september 2018 om 16:51
    Sorrie ik dacht dat je ouder was, nou niet meer van die lelijke woorden gebruiken en zand erover.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8923
    zondag 23 september 2018 om 14:46
    Wat een druppel regen al niet kan doen.
    Vind ik leuk
    danny9874 +2211
    zondag 23 september 2018 om 14:46
    Eerlijke reactie, Van Persie!
    Vind ik leuk
    fr1963 +2984
    zondag 23 september 2018 om 14:49
    had hij dit ook gezegd als hij niet had gescoord vlak voor tijd, maar Letschert?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32115
    zondag 23 september 2018 om 16:53
    Doet dat er toe?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:49
    Feyenoord was 1 groot misverstand vanmiddag, ongelooflijk zo slecht!
    Vind ik leuk
    danny9874 +2211
    zondag 23 september 2018 om 14:51
    Mee eens... Het was echt ruk vd bovenste plank.... Ben benieuwd hoe ze dit om gaan buigen,
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:14
    Helaas niet alleen vanmiddag, maar als het wel gaat draaien kan het alleen maar beter gaan.Zo slecht is selectie niet alleen niet in de breedte.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32115
    zondag 23 september 2018 om 16:53
    Het was weer fantastisch in De Kuip vandaag. Wat een kudtcoach hebben wij!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:49
    Bestaansrecht van de VAR bij deze gered!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26266
    zondag 23 september 2018 om 14:50
    Prima reactie van RvP. Akkefietje weer uit de wereld.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    zondag 23 september 2018 om 14:51
    Netjes..
    Vind ik leuk
    KevinMe +261
    zondag 23 september 2018 om 14:53
    Komt er ook nog een reactie van Berghuis op zijn belachelijke reactie op het goedbedoelde klopje op zijn achterhoofd van Jansen?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    zondag 23 september 2018 om 14:54
    Ach het zal wel. Van persie was geweldig vandaag
    Vind ik leuk
    stratumseind +165521
    zondag 23 september 2018 om 14:56
    Zo daar sta je dan als twitterend en feestboekend nederland .....
    Vind ik leuk
    broedkip +1613
    zondag 23 september 2018 om 14:59
    Matennaaier die van Persie. Nu niet terugkrabbelen met praatjes want die vullen geen gaatjes.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10814
    zondag 23 september 2018 om 15:12
    Oh ben jij die maat? Nu wil je meer zeker en sta je daar reddeloos met je gaatje open.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:16
    Ga lekker op een ei zitten meneer zonder kop.
    Vind ik leuk
    broedkip +1613
    zondag 23 september 2018 om 15:49
    Prima opmerkingen nog meer sta er voor open hoor.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2984
    zondag 23 september 2018 om 16:24
    stookkip of trolkip vind ik beter bij je passen.
    Vind ik leuk
    broedkip +1613
    zondag 23 september 2018 om 18:20
    Wat een leuke en ook originele opmerking van jou. Heb je er nog meer van deze, lachen man.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4064
    zondag 23 september 2018 om 15:10
    Te snel je conclusie getrokken Robin, het zal wel een regendrup zijn geweest.
    Vind ik leuk
    repeP +1245
    zondag 23 september 2018 om 15:33
    Wanneer er dus niet aan het handje is lijkt mij dat er niets aan het handje is. Next.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:46
    Hij zal de regen gevoeld hebben.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Woeste Van Persie krabbelt terug: "Ja, dat was volgens mij een misverstand"