Feyenoord-aanwinst maakt slechte indruk op Been: 'Het is veel te weinig'

    Feyenoord-aanwinst maakt slechte indruk op Been: 'Het is veel te weinig'

    Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 17:08zo 23-09-2018 om 17:08

    Mario Been is (nog) niet onder de indruk van Jordy Clasie. De analist van FOX Sports was zondag toeschouwer bij Feyenoord-FC Utrecht (1-0) en vond Clasie één van de zwakste spelers aan Rotterdamse zijde. 

    "Ik heb naar Clasie zitten kijken, maar zijn inbreng vind ik veel te weinig", zei Been na afloop. "Ik ken Clasie als iemand die openingen ziet en door de linies heen steekt. Dat zie ik nu veel te weinig bij hem. Ik vond dat altijd een geweldige kwaliteit van hem."

    Het volledige middenveld van Feyenoord kon sowieso niet overtuigen, vond collega-analist Kees Kwakman. "Ook Jens Toornstra en Vilhena waren niet sterk vandaag. Het middenveld van Feyenoord was gewoon niet best."

    Clasie wordt dit seizoen door Feyenoord gehuurd van Southampton. De 27-jarige controleur stond zes keer in de basis en was goed voor één assist. 

    Lees ook: Van Persie bezorgt Advocaat vervelend Utrecht-debuut met doelpunt in slotfase

    Poll

    Verdient Clasie in deze vorm een basisplaats?

    (945 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kakkerlak +406
    zondag 23 september 2018 om 17:09
    klopt......ayoub in zijn plaats.
    Vind ik leuk
    Sparks +264
    zondag 23 september 2018 om 18:46
    ayoub speelt op een totaal andere positie maar die mag van mij nu wel starten ipv toornstra na vandaag.
    Vind ik leuk
    Romo +993
    zondag 23 september 2018 om 19:47
    Ipv Vilhena overgewaardeerde draver
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 17:10
    Been pffff. Geen club wilt hem meer.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    zondag 23 september 2018 om 17:11
    Het hele middenveld is bagger helaas.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3345
    zondag 23 september 2018 om 17:11
    Geef Tapia en Younes eens een kans ipv Vilhena en Clasie, als je het lef hebt Gio!
    Vind ik leuk
    mexicano +767
    zondag 23 september 2018 om 17:22
    En dan de zwakste broeder van de drie laten staan?
    Vind ik leuk
    Kaar +1353
    zondag 23 september 2018 om 17:44
    Euhhh Younes😬😬
    Vind ik leuk
    Roya +1487
    zondag 23 september 2018 om 19:30
    Ik dacht dat jij er een beetje verstand van had maar schijnbaar niet
    Vind ik leuk
    Romo +993
    zondag 23 september 2018 om 19:48
    Younes ....
    Vilhena idd out
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:38
    Younes?
    Vind ik leuk
    Blindsy +13785
    zondag 23 september 2018 om 17:15
    Ik heb het lang voor Clasie opgenomen maar 2 jaar bankzitter en hij lijkt het echt een beetje verleerd te zijn... Hij deelt in ieder geval flink mee in de malaise. En als Vilhena dan ook niet thuisgeeft, kun je het middenveld net zo goed overslaan, het was -weer- niet best, vandaag.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 17:16]
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10964
    zondag 23 september 2018 om 17:22
    Eens daarnaast lijkt het dat hij zijn zelfvertrouwen kwijt is, voetballen kan hij wel beter dan dit.
    Vind ik leuk
    markpark +1015
    zondag 23 september 2018 om 17:20
    Eens over Clasie, maar vind eigenlijk Been de verkeerde persoon om Feyenoord en Feyenoord-spelers te bekritiseren.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 17:24
    Wat een lafaard is die van Bronckhorst toch om Ayoub of Tapia op te stellen.
    Vind ik leuk
    Kaar +1353
    zondag 23 september 2018 om 17:45
    Niet op te stellen bedoel je😀Eens trouwens.
    Vind ik leuk
    Makis +1146
    zondag 23 september 2018 om 17:25
    10-0 kruip terug onder je steen. Deze man zuipt elke dag een fles schoonmaak azijn
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 17:31
    Wat een slechte voetballer het is tikkie terug of inleveren bij de tegenstander maar clasie niet alleen wat dacht je van vilhena ook drama en berghuis ook ondermaats👎
    Vind ik leuk
    Romo +993
    zondag 23 september 2018 om 19:46
    Ze moeten eens wat kritischer worden op Vilhena..... de heren analyticus speelt al 6 wedstrijden drama

    Om maar niet te spreken over Gio....
    Verschrikkelijk!!!
    Vind ik leuk
    Leeds United +1073
    maandag 24 september 2018 om 00:23
    Clasie was inderdaad niet sterk vandaag, maar dat waren er meer niet. Berghuis, Vilenha, en Toornstra waren echt onder de maat. De kroon spande Larsson, wat dramatisch was dat zeg! Erg goedkoop van Been om alleen Clasie aan te wijzen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 21:34
    Als Ayoub S. De Jong had geheten had ie zeker in de basis gestaan.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 21:35]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws