De Boer kritisch op Ten Hag: Ik denk wel dat Ajax dat gedacht heeft

    De Boer kritisch op Ten Hag: "Ik denk wel dat Ajax dat gedacht heeft"

    zondag 23 september 2018 om 23:57

    Frank de Boer begrijpt bepaalde keuzes die Erik ten Hag tegen PSV maakte niet. Ten Hag koos in Eindhoven voor een centrum met Frenkie de Jong en Daley Blind, maar dat pakte totaal verkeerd uit. De Jong speelde achterin vanwege het ontbreken van Matthijs de Ligt.

    "Je kunt wel met De Jong en Blind in het centrum spelen, maar dan tegen een tegenstander die met hun kont in de eigen zestien speelt, want dan hou je de druk", zegt De Boer bij Studio Voetbal. "Tegen AEK speelden ze ook zo. Dat ging wel goed, maar AEK is een andere tegenstander dan PSV."

    "Je kunt op internationaal niveau niet met dit duo spelen", vervolgt De Boer. "PSV is bijna van internationale klasse. Ik zeg niet dat Blind niet kan verdedigen, maar er stond wel een grote jongen naast hem die ingreep als het moest (De Ligt, red.). Nu heb je dat minder. PSV speelde heel goed. Van de twintig ballen hebben ze er negentien lang gegeven. Je ziet hoe moeilijk Ajax het daarmee had."

    De Boer denkt dat Ajax de klus behoorlijk onderschat heeft. "Ik denk wel dat Ajax dat gedacht heeft. Ze dachten dat het wel even kon met die twee jongens. De Jong staat zijn mannetje wel, maar is geen pure verdediger. Blind kan goed verdedigen, maar moet iemand naast zich hebben."

    Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

    Poll

    Eens met De Boer?

    (3977 stemmen)

    Plaats een reactie

    SnelKookPan +8333
    zondag 23 september 2018 om 23:58
    PSV heeft een geweldige team en steekt er met kop en schouders bovenuit. Daar waar half Nederland Ajax als lichte favoriet zag, wisten de buitenlandse bookmakers dan ook wel beter.

    Velen praten over een verrassing maar dat was het niet. Niet voor mij en mijn kringen in ieder geval. Ajax wordt zwaar overhyped zoals altijd, daar waar wij 3x harder moeten lopen om dezelfde lof te krijgen van de buitenwereld en dus hebben we dat ook gedaan... 3-0 en niet minder!

    Ajax is technisch sterk maar zowel tactisch (Ten Hag) als fysiek ondermaats. Daarnaast zijn ze mentaal alles behalve top. Tadic die maar wat loopt te hoofdschudden en Ziyech liet na de 2-0 al zijn hoofdje hangen daar waar onze jongens ook in Spanje met geheven hoofd het veld hebben verlaten.

    Ik heb in aanloop voorspeld dat Ajax rond kerst een nieuwe trainer nodig zal hebben, ze lopen wat dat betreft keurig op schema.

    Op elke positie beter. Dat was de stelling van de meeste Ajacieden op ons forumpie maar ook de media. De spelersbattle hier op VP, die getypt is door een Ajacied natuurlijk voorafgaand aan de wedstrijd. Ik vind dat je zo'n battle pas na de wedstrijd moet houden dus... waar blijft deze?

    Angelino kon niet verdedigen maar Tadic, Neres en Ziyech... Niet gezien!

    PSV is mentaal zoveel sterker, Ajax zal nog heel wat puntjes inleveren. Zoals Ajax punten verspeelt tegen Heracles, is er sprake van een "lucky" PSV tegen PEC en Fortuna. Dit zal zich nog vaker herhalen want de blessuretijdgoals hebben en zullen we zelf afdwingen door er voor te blijven gaan en de hoofdjes niet te laten hangen.

    Bergwijn heeft zich ontpopt tot absolute smaakmaker van de ED, maar Promes, Babel en Kluivert krijgen de voorkeur bij oranje. Deze jongem groeit met de wedstrijd net als Hirving daar waar Tadic met zijn 29 jaar al over de top is.

    Zijn plafond blijkt dan ook de ED te zijn.

    Viergever, transfervrij overgekomen van Ajax. Heeft tegen Barca super gespeeld, het ging pas mis toen hij gewisseld werd. Vandaag tegen Ajax een geweldige pot geleverd...

    Terwijl er bij Ajax wordt gesproken over gebrek aan verdedigers daar waar ze 20 mil hebben uitgeteld voor Blind! Zoveel kost onze gehele achterhoede nog niet!

    In werkelijkheid missen ze echte winnaars en jongens die het vuile werk opknappen. Er wordt neerbuigend gedaan over Luuk De Jong, Jorrit Hendrix, Dumfries en Rosario maar het zijn juist deze jongens die ze missen in Amsterdam! Te veel mooi weer voetballers. Owee als het even tegenzit!

    Paniek, paniek en nog meer paniek in Amsterdam maar hey, wat maakt het uit? Strax verkoop je De Ligt wel voor een mil of 50 en dan is alles weer goed👍
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 02:36]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21068
    maandag 24 september 2018 om 00:01
    Leuk puntje, wanneer ga je je reactie aanpassen zodat je mooi de eerste bent?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:04
    Haha, deed ik ook, maar ach, nu maak ik daar geen punt meer van...
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 02:24
    Maar goed dat we vaak op 1 lijn zitten dan.

    De ene keer scheelt het mij een hoop typwerk en de andere keer jou 😉

    Ik had in ieder geval gelijk toen ik je heb gezegd dat je je geen zorgen hoeft te maken om PSV-Ajax😌
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 02:25]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 05:50
    Ben het trouwens niet helemaal eens met jou, tuurlijk, ik zei deze week ook: Ajax heeft een paar spelers die individueel beter zijn maar PSV heeft een beter collectief. Dat Ajax gisteren door de mand viel is mede te danken aan ten Hag. Hij zette Frenkie in de verdediging neer, Tegen Lange Luuk? Denk dat Hag dacht:"Kut, had ik Tete nog maar!" Tete is een pure verdediger en Frenkie een controleur op het middenveld.
    De Ligt werd echt gemist. Maar ja, zo'n jonge speler moet toch op te vangen zijn?
    Gisteren kon je ook duidelijk zien dat Luuk de Jong beter is dan ex-PSV'er Klaas-Jan. Luuk is een aanvaller die zich laat zakken als de nood aan de man is en dat doet-ie dan aardig, KJH was gisteren vooral, uuh, ja, Klaas Jan...
    Tasende was gisteren weer echt goed. Die moet PSV echt houden. Minpuntje: Had meer verwacht van Chucky: Enkele keer dacht ik, geef die bal nou af, maar komt wel goed met hem. Weet je wie gisteren ook sterk was? Hendrix.
    De taktiek van PSV met de lange ballen heeft van Bommel van mij. Bij zwakkere tegenstanders vecht je de oorlog uit op het middenveld of wat PSV altijd doet: Op de counter, bij sterke tegenstanders speel je met lange ballen, wat PSV gisteren goed uitvoerde en als Ajax aan de bal was had je daar stoorzender Hendrix. Rosario haalde gisteren met gemak het niveau van Ajax. Guti moet nog even wachten op een basisplaats. Met Cocu zou PSV misschien nu wel overmoedig worden en tegen NAC gelijkspelen, gaat nu niet gebeuren. Op naar Maassluis!!

    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    dinsdag 25 september 2018 om 23:51
    Leuk samengevat!

    Je vergeet Dumfries te noemen want hij was minstens net zo goed als Tasende! Hij had Neres bijn 90 lamg in zijn broekzak!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 23:53
    Ik vreesde voor Dum, maar hij heeft mij verrast, zijn inzet was echt goed...
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    woensdag 26 september 2018 om 00:03
    Ijskoud is oonze Dumfries!
    😎
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 00:04]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 01:47
    Jammer eh, ik was je voor!

    😋
    Vind ik leuk
    Counterattack +11354
    maandag 24 september 2018 om 00:10
    Daar heb je een punt.
    Snelkookpan.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 00:23
    Zwitserland, Cheatcodes, Cruiffiaans, WZAWZDBZIYECH, Tiki Taka, WZ020WZDB en ik ben er vast nog een paar vergeten...

    Ze hebben mij felicitaties beloofd mochten ze geen gelijk hebben mbt het resultaat van vandaag. Ze waren ooo zo zeker van hun zaak vooral Zwitser en cheat...

    Nergens te bekennen!

    😂

    Zwak!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 00:31
    je vergeet wilbuuuuuuurrrrrrt de zogenaamde fortunees nog....

    Trouwens :Ook geen felicitaties van blufke gehad ?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:36
    Van mij krijg je die ook niet, trouwens. Dat was ik vergeten je te vertellen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 00:40
    Ja nondeju nog eens aan toe zeg , wat een onsportiviteit daar hou ik helemaal niet van...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:43
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 09:51]
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 00:44
    Doe maar gewoon de gehele medische enceclopie dan ben je sneller klaar
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 01:05
    Voor ongelijkspelletje te hopen dat de moderators al tukkie aan het doen zijn...

    Hoewel... die zijn volgens mij voor zijn cluppie
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 01:07
    Mag 'je gruwelijk laten kennen' ook al niet meer?! Pfff 😁
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 01:07]
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    maandag 24 september 2018 om 01:47
    Hoeft hij zich ook niet meer voor te stellen.


    Anyway... Ten Hag heeft Ajax te kijk gezet. Erg triest, maar het is wat het is.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 02:32
    Dat hebben ze samen gedaan.

    Ten Hag had een plan waar eenieder achter stond en heilig in geloofde in aanloop naar de wedstrijd.

    PSV bleek een maatje te groot...

    PS: Ten Hag is natuurlijk Ajax onwaardig maar dat is al langer dan vandaag bekend, denk je niet?
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    maandag 24 september 2018 om 02:54
    Die spelers durven toch niet tegen hem in te gaan... zijn toch geen persoonlijkheden, doe even normaal.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 03:02
    Mr. O, als er iemand is die niet charismatisch is dan is het Ten Hag wel. Ik denk juist dat hij de juiste jongens de volledige vrijheid geeft waardoor hij zijn positie kan behouden doordat deze jongens achter hem staan, natuurlijk.

    Daarbij, het is een vriendje van Marcje. En zoals wel vaker gaat het bij Ajax binnen het bestuur niet om je kwaliteiten maar om wie je wel of niet te vriend houdt.

    En zo is ook de transfer van Blind tot stand gekomen...
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    maandag 24 september 2018 om 03:11
    Laatste ben ik met je eens.
    Het eerste deel is iets waarover we kunnen blijven gissen, maar dit zal pas boven tafel komen bij het vertrek vsn ten Hag (ooit). Het lijkt me sowieso geen fijne man om mee te communiceren aan zijn houding en uistraling te zien al. Toen ik de opstelling zag, was het koppeltje de jong’s voor mij al een teken... Dat gaat de Jong winnen! ;). L. De Jong natuurlijk. Ach, psv terecht gewonnen. Proficiat ook hier nog maar een keer.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 03:15
    Bedankt! Maar vooral voor je inhoudelijke reactie!

    Want precies dat zelfde dacht ik ook toen ik de opstelling zag. Luuk tegen Frenkie en Blind, met de snelle Hirving, Steven en Gaston om hen heen...
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    maandag 24 september 2018 om 10:04
    No problem. En dat om 03:00 snachts 😉. Ja, maar Lozano en Vooral Bergwijn zijn sowieso gevaarlijk voorin. Echter sloeg ten Hag de plank ook mis door geen beslissende spelbepaler op het middenveld te zetten en ook door een gifspeler als vd Beek, (in een controlerende rol) tegen Hendrix te laten spelen. Totaal geen power op het middenveld. Helemaal niks... Dan vraag je erom hoor!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:45
    Dat wat jij blijkbaar hebt... zal hij vast niet blij mee zijn! Sjonge jonge...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:49
    Je bent nog jong en naïef.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:53
    😂😂 die werkt niet altijd hoor. Maar dan liever naïef dan... dan... nou ja, jou zijn.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 00:55]
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1156
    maandag 24 september 2018 om 01:15
    Dus jij vergeet hem niet de groeten te doen en je vergeet ook nog welke ziektes je hem allemaal wenst..
    Het lijkt erop of in jouw bovenkamer een of andere enge ziekte zit.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 06:18
    VP ????
    Dit tolereren jullie ??
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 07:03
    He snaveltje 14: ken jij dat liedje over helemaal niets in Amsterdam? Wordt tijd dat dat eens uit volle borst voor jou wordt gezongen. Ik zet hem in:

    Helemaal niets in Rukkerdam
    Helemaal niets in Rukkerdam
    Helemaal niets
    Helemaal niets
    Helemaal niets in Rukkerdam

    En nu snel naar je werk en de hele dag huilebalken tegen je collega's jongetje. Fijne dag
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 00:43
    Snelkookpan, snelkookpan.

    Gefrustreerde Ajacieden, nee daar houd ik niet zo van!

    😂

    @gelijkspelletje, schaam je! Iemand die je niet eens kent zulke ziektes toe wensen...

    Geen niveau!
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 00:59]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 01:24
    Ik maakte een geintje. Stratum en ik hebben een verleden....
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 01:27
    Als dat zo is dan trek ik mijn woorden terug.

    Al moet ik zeggen, voor de buitenstaander blijft het "niet zo sjiek".

    En dat is nog licht uitgedrukt!
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 01:27]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 01:31
    Heb jij geen collega's met wie je zo omgaat en dat die zich afvragen: mogen die elkaar wel?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 01:36
    Niet op VP.

    Dit is toch publiekelijk. Het komt dan ook raar over op derden maar nogmaals... ik kan het verkeerd begrepen hebben maar zo gek ia dat niet.

    Ik ben dan ook niet de enige...

    Uiteindelijk gaat het erom hoe Straat het oppakt, want je woorden zijn naar hem gericht.

    Als jullie dan echt zo goed zijn met elkaar dan maakt het geen reet meer uit wat ik of wie dan ook ervan vindt, toch!?
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 01:40]
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    maandag 24 september 2018 om 01:51
    Dit is toch publiekelijk...🤣
    Bijna niemand hier weet wie er achter die accountnaam schuilt hoor. Met jou hoef ik geen discussie meer te voeren hier merk ik al. Als je je hier in je eer aangetast voelt, neem je jezelf te serieus...
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 01:54
    😂😂😂

    En jij bent een Ajacied!
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    maandag 24 september 2018 om 01:59
    Lees mn bericht nog eens...
    Denk jij dat ik door de reacties hier op dit forum mezelf opvreet?
    Dat deed ik alleen toen ik op livescore keek (was aan het werk)
    .
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 02:06
    😂😂

    Ja, en nu?
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    maandag 24 september 2018 om 02:55
    🤣 nu? Zit je ernaast😉
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 03:06
    Waar zit ik precies naast?

    Dat jij een Ajacied bent?

    😂😂
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 03:06]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 06:20
    En geen toekomst.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13412
    maandag 24 september 2018 om 00:39
    Nummer tien heeft even geen behoefte.
    Wel stiekem 👀
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 00:40
    Op zeker
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 01:12
    @ stratumeinde: leg jij je me mede-lotgenoten even uit dat ze niet zo zwaar op de hand moeten zijn, voordat ze me willen lynchen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 01:16
    Mede lotgenoten neem het allemaal met een korreltje zout , ik doe nooit anders en dat leeft heerlijk relaxt

    Zo goed?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 01:21
    Het maakt mij geen reet uit maar het lijkt erop dat er meerdere boeren zich zo druk hebben gemaakt dat ze nooit meer wakker worden.

    @Straat: je had je punt ook wat duidelijker kunnen verwoorden....
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 01:25
    Ah gekkie toch... tis je vergeven hoor. Fijn dat je pilletje is gaan werken. Trust!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 01:32
    nondeju tis ok nooit goed.....
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1156
    maandag 24 september 2018 om 01:20
    Lynchen? Doe niet zo zwaar op de hand mallerd.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 00:42
    Wilburt is mijn maatje, die komt daar heus wel op terug.

    Blufke daarentegen...
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 03:10]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 01:00
    Wilbuuuuuuurt...
    Ja...
    Daar noem je me er een.

    Een dag zonder Wilbert is een dag niet om hem gelachen
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1156
    maandag 24 september 2018 om 01:11
    Grappig dat jij aan Wilbért denkt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 01:13
    Die stuurde me gister ( na middernacht )maar liefst 12 reacties op rij binnen een minuut of vijf waarin ie me probeerde over de kling te jagen .... maar ja daarvoor moet ie vroeger opstaan
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1156
    maandag 24 september 2018 om 01:27
    Hij doet wel zijn best inderdaad, heb hem ook eens een nachtje bezig gezien. Hij heeft zelfs cookee een heel verhaal opgehangen dat ie de echte wilbert soeverijn is en het leek erop dat de fabel er in ging als zoete koek dus talent érgens voor heeft ie wel ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 01:30
    ja dat heb ik ook meegekregen inderdaad

    maar je ziet het de grootste kneuzen zijn als eerste met de noorderzon vertrokken.
    En geloof maar dat er bij zijn die hun accountjes wederom gaan "verversen omdat ze snappen dat ze geweldig voor lul staan.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    maandag 24 september 2018 om 04:29
    Ja die Wilbert, omdat ik in Thailand woon was mijn vrouw een shemale en onze dochter een hoer. Wilbert die blijkbaar alleen bekend is met de goedkope hoerenbuurten in Bangkok met een duidelijke voorkeur voor ladyboys. En ik kan je verzekeren, een type als Wilbert heeft nooit op enig niveau aan sport gedaan, zelfs niet bij korfbal.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 04:32]
    Vind ik leuk
    phritzzz +2647
    maandag 24 september 2018 om 01:23
    Jullie vergeten Sjakie!
    Ik kan niet wachten totdat we zijn analyse hebben gehoord :)))
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 01:24]
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 01:28
    psv stelde ook niet veel voor ...iets in die richting
    Vind ik leuk
    phritzzz +2647
    maandag 24 september 2018 om 01:32
    Klopt maar het gaat er meer om hoe die het zegt. En mèt die Amsterdamse tongval erbij......heeeerlijk toch!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 01:33
    ik ben fan van sjakie dus ik ga m morgen zeker weer even bekijken.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 03:09
    Van harte stratum!.
    Vind ik leuk
    :O +5172
    maandag 24 september 2018 om 06:51
    Geeft niet man. Van die Pipo’s hoef je niets te verwachten. Gefeliciteerd man met een prachtige overwinning. Felicitaties PSV supporters zijn veel meer waard.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 07:23
    Gefeliciteerd PSV. Goed gespeeld. Groet van een neutrale toeschouwer die genoten heeft. 2 teams die het Nederlandse voetbal op de kaart zetten daar waar de andere teams niet thuis gaven. Dat is echt jammer.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 15:53]
    Vind ik leuk
    Bizzy +20732
    maandag 24 september 2018 om 08:13
    En turkse nederlander
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 08:49
    Die was er wel ff ... wel opvallend timide dit keer... hoe zou dat toch komen
    Vind ik leuk
    Bizzy +20732
    maandag 24 september 2018 om 08:55
    Psv zou verplichte stof moeten tijdens de inburgerings-cursus.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 08:58
    Er is geen vezel aan dat persoon Turks geloof mij maar
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:39
    Noem niet alleen diegene die er niet zijn Snelkookpan. Niels, Ginovani, Turkse Nederlander, Jens en ik en nog meer Ajacieden hebben PSV en hun supporters gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 00:48
    Fernando, ik heb geen hekel aan Ajacieden. Slechts aan een aantal. Jij en velen anderen moeten zich dan ook niet aangesproken voelen door mijn post.

    Wat de Turkse Nederlander betreft, niet gezien.

    Al is het waar wat je zegt dan nog vind ik het wat bescheiden.

    Hij was uiterst fanatiek in het kleineren van de regerend landskampioen in aanloop naar de wedstrijd, dan mag hij wat mij betreft net zo fanatiek zijn ongelijk toegeven en natuurlijk de daar bijhorende felicitaties leveren.

    Hij heeft namelijk nogal wat woorden vuil gemaakt aan ons PSV en mijn mede-supporters hier.


    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 00:53]
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1156
    maandag 24 september 2018 om 01:31
    Joh die heeft er een dagtaak aan, zal me niks verbazen als het nog een betaalde job is ook, er gebeuren gekkere dingen tegenwoordig.
    Wat denk je dat al dat geklick etc hier vp oplevert.
    Vind ik leuk
    masterpsv +16372
    maandag 24 september 2018 om 00:51
    En vergeet die idioot jonatanajax of zo niet troll nummer 1 samen met die landverrader Zwitserland.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 00:54
    Zoals je zelf ook kunt lezen...

    Zwitserland is de eerste naam die ik heb genoemd!

    😂😂😂
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 00:55]
    Vind ik leuk
    masterpsv +16372
    maandag 24 september 2018 om 00:59
    Lol,

    Karma
    Vind ik leuk
    masterpsv +16372
    maandag 24 september 2018 om 00:47
    Ze hebben allemaal genoten van ons psv 3-0 heerlijke avond gehad maat!
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4991
    maandag 24 september 2018 om 00:53
    KNEUZEN eerste klas zijn het
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    maandag 24 september 2018 om 02:54
    Moeten hun huiswerk voor school nog maken.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 05:56
    Je vergeet onze brüür: Ik heb nog een screenshot met de tekst waarin hij zegt dat hij een PSV-tattoo zou nemenals PSV kampioen zou worden.
    Ja, PSV was gisteren Pisvee. Ons Aller Ajax werd in de zeik genomen en afgezeken en in de pisregen zijn ze afgedropen.
    Vind ik leuk
    Itsese +4634
    maandag 24 september 2018 om 06:21
    Die zie je de komende tijd ook niet meer terug.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13584
    maandag 24 september 2018 om 06:43
    JustH jens1999 lafaards zijn het nr 10 helemaal.
    Vind ik leuk
    Whatevaa +276
    maandag 24 september 2018 om 09:54
    Bij deze van een andere ajacied, van harte gefeliciteerd met de verdiende overwinning. Ik had goede hoop maar we zijn weggecounterd en hebben een lesje effectiviteit en doorzettingsvermogen gekregen. Thnx daarvoor, misschien leren we ervan.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:04
    En wat te denken van Foebele en Arie Bombarie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 23:51
    Allemaal bijen-namen, lijkt wel, WWZZWZZW020 en WZWWZIEZIEWZWW
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    woensdag 26 september 2018 om 00:02
    😂😂😂
    Vind ik leuk
    R94 +2061
    maandag 24 september 2018 om 00:18
    Vergeet die drie sterren boven het logo en de Champions League van 25 jaar geleden niet, superieur zijn ze!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:32
    Je gebruikt het woord zijn. Ik gebruik het woord waren. Want ze zijn het allang niet meer.
    Vind ik leuk
    Max Delius +2797
    maandag 24 september 2018 om 00:20
    Goed verhaal. Beter als die ene punt. Vanmiddag was het Van Bommel - Ten Hag 3-0, voetballers - zaalvoetballers 3-0, team - individualisten 3-0.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +625
    maandag 24 september 2018 om 00:21
    Goed verhaal, lekker kort!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 00:22
    nondeju pan het heeft even geduurd maar spot on
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 00:28
    Dank u zeer!

    🕴
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 00:33
    Zeker!

    Ik kijk nu al uit naar zijn uitgebreide versie...
    Vind ik leuk
    HupHolland +2379
    maandag 24 september 2018 om 01:44
    Wanneer verschijnt het boek?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 06:54
    Ik zal Johan Derksen vragen of hij interesse heeft...
    Vind ik leuk
    HupHolland +2379
    maandag 24 september 2018 om 01:52
    Ik zei al een paar keer deze week dat ze juist een speler als Viergever nodig hadden bij Ajax. Niemand was het met me eens. ;-)

    Blind en Frenkie samen als centrale verdedigers, dat kan alleen een dwaas bedenken en Blind is zowieso niet goerd genoeg voor dit Ajax. Maargoed, dat heb ik altijd al gezegd.

    Ajax heeft zowel een centrale verdediger als een rechtsback nodig Wie daar nu nog niet van overtuigd is, kan beer gaan snorkelen. .
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 02:00
    Dat heb ik ook altijd al geroepen maar nee, men verdedigde de sterke aankopen van Marcje!

    21 mil heb je betaald voor "de missing link" voor je achterhoede, maar laat vervolgens de man die je eigenlijk mist gratis gaan naar een directe concurrent!

    Dumfries en Angelino kostten samen 11 mil. Schwaab en Viergever waren transfervrij.

    Daarbij verdient Blind bijna 4 mil aan salaris...

    En dan spreekt menig Ajacied over een goed transferbeleid!

    Bij mij gaat dat er dus niet in!

    29 jarige Tadic heeft ook aanzienlijk meer gekost dan de nu 23 jarige Lozano.

    Of die beter is... geen idee. Wat ik wel weet is dat Dusan over de top is en nooit voor de clubs zal spelen die voor Lozano in de rij staan.



    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 02:03]
    Vind ik leuk
    HupHolland +2379
    maandag 24 september 2018 om 06:28
    We zijn het eigenlijk geheel met elkaar eens.

    Linksbacks heeft Ajax voldoende, een centrale verdediger is Blind niet en alles wat er dan nog overblijft kan Frenkie 10 keer beter. Dan is het gek om voor deze speler zelfs de hoofdprtijs te betalen en zijn aakoop zo massaal toe te juigen.

    Ondertussen heeft Ajax Blind wel en dan is het ook heus wel een leuke speler, zeker om op de bank te hebben. Maar daar heb je het volgende probleem te pakken, want als Ten Hag Blind gaat banken dan ligt hij eruit voordat hij er erg in heeft.

    Dan komt Ten Hag op de proppen met het duo Frenkie en Blind achterin. De Boer zei het achteraf, maar ik zei het vooraf al. Daar kom je niet mee weg tegen dit PSV. Velen onderschatten PSV na de nederlaag tegen Barca, maar ik niet. PSV heeft een solide elftal met een zeer behendige snelle voorhoede.

    Magallen had gewoon een veel betere keuze voor Ajax geweest, maargoed dat dat niet doorging kun je Ajax niet aanrekenen. Dat ze Viergever hebben laten gaan begrijp ik ook wel, die was immers geblesseerd. Maar 'vebrand je schepen niet voordat je nieuwe hebt' is hier wel van toepassing. Waarom Ajax nooit met Alvarez door is gegaan begrijp ik ook niet.

    Velen vertelden mij hierzo dat ze verwachtten dat Woeber wel zou spelen, waarop ik reageerde met eventueel zelfs Schuurs voor de leeuwen gooien. Kijk, vrij recentelijk heeft Ajax Woeber, Schuurs, Kristensen en Orejuela aangekocht. Er is echt iets mis als je geen van deze spelers durft op te stellen en dus maar met DRIE middenvelders in de verdediging rondrend en daar wil je dan in de Champions League mee voor de dag komen? Had beter Schuurs opgesteld en 0 - 3 verloren, dat had op zijn minst nuttige ervaring voor Schuurs betekend. Deze ervaring was absoluut niet nuttig voor Frenkie of Blind in ieder geval.

    Kijk, Dumfries vind ik ook (nog) niet echt geweldenaar, maar het is in mijn ogen wel een verdediger. Dat vind ik dan verstandiger dan door blijven modderen met een tot verdediger omgetoverde middenvelder en maar hopen dat hij het waar gaat maken. Ook op de rechtsback positie had Ajax gewoon een verdediger aan moeten trekken. Dat is geen luxe, maar noodzaak. Ik noemde een Forsu-Mensah bijvoorbeeld en die kun je eventueel ook nog centraal inzetten.

    Ik vind dat je Tadic en Lozana niet zou moeten willen vergelijken. Het gaat er meer om, wat had ajax nodig en wie zijn er beschikbaar. In dat kader vind ik Tadic als vervanger van Kluivert dus wel een hele oede aankoop. Als je het zo ziet, kost hij in principe niks en neemt een berg ervaring, leiderschap en skill mee. en je weter zeker dat het een vaste waarde is voor het team. Mede dankzij Tadic presteert Ajax in Europa erg goed. Dit was in mijn ogen een prima aankoop (ook al is hij een afschrijvings post en Lozano eerder een investering).

    Maargoed, ik zie het allemaal positief. PSV had tegen Barca een aardig leermoment en ik begreep de wissels van Van Bommel geheel niet. Het geluk is, dat dit op voorhand toch al een verloren wedstrijd was. Hetzelfde geldt voor Ajax. Ajax had deze dreun ard nodig en ze hebben mazzel dat dit gebeurde in hun moeilijkste wedstrijd van het seizoen. 5 punten achterstand is natuurlijk al aardig wat, maar nog niks is beslist als ze hiervan leren.

    Verder hoop ik dat zowel PSV en Ajax overwinteren en in de winter toeslaan op de transfermarkt. Gek genoeg vind ik dat ze beiden een spits, eeen centrale verdediger en (PSV iets minder) een rechtsback nodig hebben

    Ik had ook met 1 zinnetje kunnen zeggen dat je over het algemeen gelijk hebt, maar daar was ik te lui voor, sorry.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 03:08
    En dan blind voor vele miljoenen terughalen.

    Jaaa geweldig gezien!.
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1086
    maandag 24 september 2018 om 06:33
    Niks aan toe te voegen bravo voor dit perfect verwoorde verhaal!
    Vind ik leuk
    :O +5172
    maandag 24 september 2018 om 06:44
    Ik kan niet anders dan helemaal eens zijn met je post. Inhoudelijk goed onderbouwd. Geen speld tussen te krijgen.
    Vind ik leuk
    Pluspot +86
    maandag 24 september 2018 om 06:55
    Mand!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    maandag 24 september 2018 om 07:28
    De Ligt, Hakim, de Jong wellicht Neres voor pak em beet gaan wel voor zo'n 200 miljoen.
    Ten Hag's vertrek is afhankelijk van de overwintering in Europa, EL of CL, ze gaan hem niet midden in deze competities in eens ontslaan.
    Dat werkt geenszins productief maar is slechts schadelijk.
    Mocht Ajax geen kampioen worden van de ED en is de Europese deelname ten einde dan kan Ajax met veel geld nieuwe spelers en een ervaren Trainer aantrekken, aan het einde van dit seizoen dus.

    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:30
    Jij hebt echt niets te doen hé?
    Vind ik leuk
    The Iceman +9202
    maandag 24 september 2018 om 00:00
    De Boer staat al in de startblokken om het over te nemen van Ten Hag.
    Vind ik leuk
    Robby G +1303
    maandag 24 september 2018 om 00:03
    Hij heeft gewoon gelijk.. Ze Frenkie en Blind zijn goed met de Ligt erbij..samen komen ze verdedigend te kort
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1156
    maandag 24 september 2018 om 01:44
    Blind is acceptabel met de Ligt ernaast maar deze moet dan geen off-day hebben.
    Voor Frenkie is het te hopen dan niemand hem ooit nog achterin zet ;)

    Voor oranje komt blind wel te kort dat dan weer wel.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 01:48]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 00:20
    Zoals ik al vokrafgaand aan het seizoen heb gezegd. Het maakt niet uit wie je haalt met Ten Hag aan het roer ben je voor kerst nog opzoek naar een nieuwe trainer!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:01
    Ik las het eerste kopje,en dacht : wilt Frankie weer trainer worden?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:03
    "...maar er stond wel een grote jongen naast hem die ingreep als het moest (De Ligt, red.)"

    Frank heeft er kijk op. Nu Koeman nog.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 00:04]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:12
    Koeman heeft wel inzicht. Zonder hem moest ik nog maar even zien waar Feyenoord nu zou staan.gelukkig zag ik vandaag al wat mooie dingen
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:16
    Maar Blind maar niet meer kiezen.

    De 1e twee jaren van Koeman waren zijn beste, bij Feyenoord. Toen toonde hij wel een beetje lef.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 00:19
    Feyenoord staat gewoon op gelijke hoogte met Ajax hoor.

    Als je dan kijkt wat Gio tot zijn beschikking heeft en wat ten Hag aan spelers heeft.

    Dan is dat best knap!

    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:21
    Of Ajax heeft helemaal geen goede selectie zoals iedereen hier speculeerde?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 00:35
    Ajax heeft wat leuke namen op papier maar missen veel te veel voor de top.

    Teveel mooi weer voetballers en maar neerbuigend doen om onze Luuk en Jorrit maar juist deze jongens missen ze in Amsterdam.

    Echte doorzetters, winnaars!

    Zoals ook Persie dat is!

    Laat ze die Tadic,Ziyech en Neres maar houden. Wij weten wel beter 😋
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 02:34]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:44
    Luuk de jong ging wel heel makkelijk liggen vind je niet? Luuk is een goede spits als hij de ballen krijgt in scorings positie,maar dan moet hij wel aanvoer krijgen.


    Van persie heeft nog steeds talent waar iedereen van geniet.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 00:57
    Klopt, maar er was sprake van een elleboogstoot.

    Had NOOIT geel mogen zijn.

    Ik zou het niet hebben bestrafd als scheids maar ALS ik zou fluiten dan was het rood en een pingel.

    Geen schwalbe!
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 02:19]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 01:00
    Wat bedoel je met bestrafdals?


    als ik zou fluiten dan was het een pingel,maar geen aanfluiter?
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 01:00]
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1156
    maandag 24 september 2018 om 02:31
    Ik denk dat je neerbuigend of minachtend bedoelt ipv nederig?

    Nederig gedrag is wat iemand zelf kan vertonen , dat hij zelf bescheiden of inschikkelijk is.
    Minachtend of neerbuigend over iemand praten is dat je die persoon niet hoog inschat of op hem neerkijkt.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8333
    maandag 24 september 2018 om 02:33
    Bedankt voor je correctie en onderbouwing!

    Heb het aangepast!

    Want nederig zijn ze alles behalve natuurlijk! 😂
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 02:35]
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1156
    maandag 24 september 2018 om 03:05
    Exact, graag gedaan.
    Vind ik leuk
    Mr. O +1025
    maandag 24 september 2018 om 01:56
    Tsjah
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 01:56]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:03
    Met Frank als trainer en Blind als verdediger ging het ook vaak fout
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:06
    Idd. Frank wisselde ook wel eens verkeerd, dacht ik zo. Schöne in de spits. Bijv.

    Hetzelfde als Gullit, die ff komt uitleggen hoe het wel moet. Maar ondertussen, als trainer, nog geen drol gepresteerd heeft.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 00:08
    Frankie heeft nog een veel legendarische wissel dan dat op zijn conto ....
    Ik zeg Vijverberg......
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:19
    Dat weet iedereen,maar inhoudelijk heeft hij gelijk
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    maandag 24 september 2018 om 02:01
    Dat heeft Kieft ook niet, maar je kan het, ondanks dat gemis, wel uitstekend vaststellen, vooraf zelfs. ( Kieft )
    Het was van Bommel tegen ten Hag en ten Hag is verschrikkelijk op z'n bek gegaan, mist alles: ervaring, inzicht, communicatie vermogen en tactisch gezien is het een onbenul.
    Laat dat nu precies de kracht zijn van van Bommel.....ondanks alle investeringen gaat Ajax ten onder met name dankzij ten Hag die op voorspraak van Overmars gehaald is.
    Vind ik leuk
    13 +13199
    maandag 24 september 2018 om 06:15
    Toch zou het interessant zijn om te zien wat De Boer met dit spelersmateriaal zou presteren. In elk geval zou hij niet het duo Blind en Frenkie hebben gebruikt.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:50
    Maar hij heeft wel gelijk toch? Misschien had Frankie nou wel wöber er in gedaan.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:06
    Achteraf hebben jij en ik ook gelijk, maar door de blessure van De Ligt is er een probleem ontstaan. Blind is het probleem. Blind kan alleen op het middenveld (controleur ?), geen centrum en geen linksback.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:47
    Maar dat kan Carel en Donny ook?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:53
    Hallo Feijenoordrotterdam, Ja dit heb ik bewust niet vermeld, maar Ajax zit met Blind in zijn maag. Wat kan Blind anders ? Vleugelspeler ?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:16
    Bankie warm houden,als waterzak drager?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:40
    Oooooh, wat ben je hard joh !
    Wel geld terug van Blind dan ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 00:04
    Blind is zo traag als dikke stront in een trechter .
    De enige positie die ie kan spelen is als stofzuiger achter een middenveld.
    En De messias is geen centrale verdediger, een amoebe op de maan ziet dat aleen paulus niet.

    Tactisch gestuntel van de eerste orde
    Waarvoor hartelijk dank
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 02:45]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:05
    En Eiting vond dat ze tactisch niet afgetroefd zijn. Lange ballen is ook een taktiek, Carel..!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 00:06
    Kareltje moet nog veul leren dan als ie dat vond.
    Vind ik leuk
    Max Delius +2797
    maandag 24 september 2018 om 00:13
    Als ik Kareltje was geweest had ik tegen meneer de interviewer gezegd, 'sla mij deze week maar over, ik durf eigenlijk niets te zeggen na deze wanvertoning van mij.'
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:08
    Ik ging bijna hopen, dat Ajax ging winnen. Van dit Ajax heeft Feyenoord niet zo'n last, als van PSV.

    maar toch lekker ... proost.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3692
    maandag 24 september 2018 om 00:46
    Nou nou Wim heb je Feyenoord voor Ajax ingeruild?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 07:03
    Haha. Net niet.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:09
    De Boer zegt eigenlijk dat ie er niets van bakt aangezien er een fatsoenlijke verdediger naast moet staan. Als linksback ook te traag en op de 6 staat Frenkie.
    Vind ik leuk
    Max Delius +2797
    maandag 24 september 2018 om 00:16
    Heiligschennis! Frenky is de lieve heer van het Nederlandse voetbal! (Althans volgens de volgers van het Amsterdamse voetbal…)
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 00:17
    Ik verbaasde me al dat er vandaag geen filmpje van zijn skills van vandaag geplaatst is
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15749
    maandag 24 september 2018 om 00:20
    Van GOD plaatsen wij geen plaatjes of filmpjes. Dat is heiligschennis....
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 00:23
    Hebben ze nog beelden van me dan?
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15749
    maandag 24 september 2018 om 00:26
    Als ze er zouden zijn dan moet ik onmiddelijk met hooivork en fakkel de straat op om een willekeurig iemand te steken en de lokale supermarkt in de fik te steken. Vraag me alleen niet waarom....
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 00:28
    waarom dat dan......
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:48
    Amoebe? Ben jij in Afrika ofzo?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 14:50
    nee
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:15
    Jij maakt mij nieuwsgierig
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    maandag 24 september 2018 om 00:10
    Kieft heeft dit allemaal in zijn colomn in De Telegraaf al duidelijk aangegeven, ten Hag eigenwijs ( en dat mag ) beslist anders en gaat verschrikkelijk op z'n bek.
    Ten Hag is te licht en faalt bij Ajax evenals Overmars op sportief gebied blundert, uiteindelijk heeft hij Blind gekocht voor 16 miljoen, maar de man kan niet goed verdedigen, en heeft tenslotte ook ten Hag binnengehaald bij Ajax.
    Resultaat: 5 jaar niks met de grootste begroting en dat alles onder de "bezielende" leiding van v.d. Sar.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 00:11
    alsof het altijd zomer is zo mooi
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    maandag 24 september 2018 om 00:39
    Het is een prachtige overwinning van PSV en voor PSV, alles zeggend en er valt absoluut niets op af te dingen, met chagrijn in m'n lijf feliciteer ik je van harte !
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15749
    maandag 24 september 2018 om 00:17
    We zijn armer en rijker tegelijkertijd. Het kan verkeren....
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    maandag 24 september 2018 om 00:41
    Daarom is voetbal ook zo boeiend...stel ik hevig gefrustreerd vast.......gv de gv de gv ha ha ;)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15749
    maandag 24 september 2018 om 00:48
    Ach wat kan ik nog zeggen. De raakvlakken zijn er wel maar dan hadden we niet voor de verkeerde kutclub moeten kiezen ;-)
    Vind ik leuk
    Dorzon +4374
    maandag 24 september 2018 om 00:10
    #tenhahagout
    Vind ik leuk
    stratumseind +166705
    maandag 24 september 2018 om 00:29
    nee joh , je wilt toch niet heel nederland dit plezier ontnemen?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3692
    maandag 24 september 2018 om 00:45
    Keizer out moet iemand de schuld krijgen. Wie is de volgende slachtoffer?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    maandag 24 september 2018 om 02:42
    Dat gebeurt pas na het Europees avontuur is afgelopen.......daarvoor werkt slechts verstorend.
    Vind ik leuk
    R94 +2061
    maandag 24 september 2018 om 00:15
    De man van 20 miljoen heeft een 19 jarige nodig om zekerheid te hebben, blijft leuk. Van superieur meestergenie naar tactisch onbenul, het kan snel gaan in Amsterdam. #TenHagOut is weer trending.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 00:16]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:16
    Die laatste zin. Als daley dat leest denkt hij : ik wou nog zo niet in de media
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:25
    Het zal voorlopig wel even stil zijn uit Amsterdam.
    Frenkie de Jong was heel eerlijk voor de camera dat ze niet de beste zijn 5 punten achterstaan en gewoon nederig moeten zijn. Maar ja heel zijn familie is Feyenoorder dus die weet wat realistisch is. PSV in zo n vorm kan je als achtervolgers alleen maar hopen dat ze punten laten liggen door Europese verplichtingen.
    Schöne hoor ik nou al 3 seizoenen onzin roepen, eerst het jaar dat Feyenoord kampioen werd, vorig seizoen uit bij PSV weer en nu roept hij deze week weer onzin, geweldige motivatie voor beiden clubs. Die ten hag haalt echt de kerst niet. Niet te geloven hoe die kerel praat
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    maandag 24 september 2018 om 02:13
    NA afloop van het Europese avontuur en de stand van Ajax in de ED in aanmerking genomen wordt het functioneren van ten Hag wel aan de kaak gesteld, niet eerder.
    Dus ook al verliest Ajax nog meer punten in de ED maar overwinteren ze Europees; EL of CL, dan sturen ze ten Hag nog niet weg, werkt slechts verstorend.
    De kerst haalt hij dus wel, om die reden, verwacht ik.
    Ajax moet gewoon volgend seizoen met een schone lei beginnen, de Ligt, Frenkie, Hakim en Neres zie ik nog wel vertrekken, op dat moment kan je ten Hag dan ook ontslaan, helemaal opnieuw beginnen op dat moment dus.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2379
    maandag 24 september 2018 om 02:30
    Dat Feyenoord kampioen werd is het slechtste wat Nederlands voetbal deze eeuw en de vijf eeuwen ervoor kon overkomen.Laat dat alsjeblieft nooit meer gebeuren.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 03:15
    Nee hup holland : dat was toen je vader en moeder besloten om jou op deze wereld te zetten en vergaten om abortus te plegen sukkel!.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2379
    maandag 24 september 2018 om 06:43
    lol, ik had ook liever wat anders gezegd over Feyenoord, maar de waarheid is zoals die is. Feyenoord is geen schim meer van wat ze ooit waren.
    Vind ik leuk
    13 +13199
    maandag 24 september 2018 om 06:11
    Gekkie.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2379
    maandag 24 september 2018 om 06:50
    Het is natuurlijk wel zo dat Ajax en PSV regelmatig punten bijeen sprokkelen in Europa (en daar gaat het mij om) en Feyenoord niet. Er moet een hoop bij Feyenoord gebeuren voordat ik weer vertrouwen in hun krijg.
    Vind ik leuk
    13 +13199
    maandag 24 september 2018 om 09:29
    Feyenoord had vorig seizoen 6 coëfficiëntiepunten in CL, precies evenveel als PSV het seizoen ervoor. Dus dat haalt jouw stelling onderuit dat het laatste kampioenschap van Feyenoord de grootste Nederlandse voetbalramp ever was.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 09:49]
    Vind ik leuk
    HupHolland +2379
    maandag 24 september 2018 om 11:29
    Kom op man! Je mag best fan zijn, maar getallen liegen er niet om

    In deze eeuw heeft Feyenoord 1 keer meer dan 10 punten gescoord (2001/2002), PSV en Ajax doen dat gemiddeld elk 2e seizoen.

    Op de 10-year ranking staat Ajax 21e, PSV 35e, en Feyenoord 86e. Tja Feyenoord staat zelfs lager dan AZ en notabene Twente in deze ranking.

    Ik zie dus logisherwijze liever Ajax en/of PSV Nederland in de Champions League vertegenwoordigen. Zo gek is dat helemaal niet als je niet idolaat bent.

    Vind ik leuk
    13 +13199
    maandag 24 september 2018 om 11:48
    Luister, ik haalde met succes jouw oorspronkelijke stelling onderuit. Ik beweerde niet dat Feyenoord Europees stabiel succesvol is, zeker niet na Trencin haha. Overigens, volgend seizoen is de Europese clubcoëfficiënt van Twente 5,5, van AZ 10,5 en van Feyenoord 22. Verder maak ik me totaal niet druk om waar jij je druk over maakt: elke club verdient volgens vastgestelde regels om al dan niet Europa in te gaan. De groeten.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:40
    ach stumperdje vorig jaar werd het veel beter geachte PSV helemaal zoek getikt in de ArenA
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 03:06
    En met 3-0 vernederd in eindhoven !!!!.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:58
    vernederd..... ze verliezen gister door 2 fouten van Onana.....
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:14
    Dream on david .........in mei wordt je wakker met 5 jaar helemaal niets.
    I hate to say i told you so ............
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3692
    maandag 24 september 2018 om 00:44
    Haha weing reacties van onze Amsterdamse vrienden oh het stil aan de overkant.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 00:48
    Zoals ik vooraf al zei, om kampioen te worden moet alles meezitten, blessures, 'schorsingen, vormverlies, wanneer tref je een tegenstander enz. PSV is Arias,, Brenet en v. Ginkel kwijt geraakt, dat zou ons zwakker maken maar het tegendeel blijkt waar, daarbij komt dat de spelers v. Bommel goed begrijpen en hij ze weet te raken, ook in de breedte heeft Psv in elke linie veel keuzes en krijgen geblesseerde spelers genoeg tijd om fit te worden, dan en je vooral op jezelf richten, kan je kampioen worden, niet door het elk jaar te roepen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 01:00
    Dus je koopt een speler van 16 miljoen , maar daar moet je wel een sterke man naast hebben want anders valt die door de mand, ongelofelijk
    Vind ik leuk
    HupHolland +2379
    maandag 24 september 2018 om 02:34
    Het is ook inderdaad ongeloofelijk dat ze Blind hebben gekocht, dat heb ik altijd al geroepen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 01:07
    Bert Sutherland

    De trainer van AJAX, Erik ten Hag, heeft PSV geheel onderschat en dat is hem duur komen te staan. Gezien het feit, dat Matthijs de Ligt in het elftal ontbrak, had hij de opengevallen plaats moeten invullen door een verdediger met meer potentie. Ik doel daarbij op spelers als Wober en Schuurs. Frenkie de Jong is een middenvelder, die op die plaats het spel kan verdelen en corrigeren. Bovendien is hij in staat zeer bruikbare passes te geven aan zijn medespelers. De wedstrijd tegen PSV heeft weer eens duidelijk aangetoond, dat er bij AJAX een echte goalgetter ontbreekt. In plaats van miljoenen euro's neertellen voor een verdediger, die niet altijd stabiel is, lijkt mij dat dit bedrag beter had kunnen worden aangewend voor een centrum verdediger met lengte en een spits die oog heeft voor de goal. Ik hoop, dat de trainersstaf, met Erik ten Had voorop, een harde les heeft geleerd in Eindhoven, waar een spits loopt, in de persoon van Luuk de Jong, die wel oog heeft voor het doel.
    Al doende leert men!!!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9768
    maandag 24 september 2018 om 01:55
    Je hebt helemaal gelijk, alleen; bij Ajax is het geen kleuterschool van leren en vallen en opstaan, althans dat zou het niet moeten zijn, je moet er gewoon staan op dat niveau, en dat doet ten Hag en de voltallige onervaren Ajax Directie dus niet.
    Tegen de mindere "goden' in de ED en in Europa lijkt het heel wat, maar als het er echt op aankomt valt ten Hag door de mand en feitelijk Overmars en v.d Sar dus ook.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 01:10
    Psvers. Gefeliciteerd hoor.

    Kutdag
    Vind ik leuk
    san the man +1071
    maandag 24 september 2018 om 01:53
    Leuk allemaal zie niks of weinig dat psv goed speelde. Ajax liet niets zien. Ver onder het niveau. Hoe kan dat word niet over gesproken op deze Ajax site
    Vind ik leuk
    san the man +1071
    maandag 24 september 2018 om 01:56
    Bergwijn zo van genoten.
    Vind ik leuk
    RWA040 +344
    maandag 24 september 2018 om 02:00
    Cheat Codes waar ben je nou?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 03:04
    Het bayern van nederland was het toch?.
    Waren ze niet te goed geworden voor de rest van de eredivisie???.

    Wij Zijn Ajax Wij Zijn NEDERIG!,.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 03:05]
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1276
    maandag 24 september 2018 om 04:42
    Frank de Boermoet helemaal niks zeggen, want die bakt er ook niks van, die is 4x kampioen geworden omdat PSV toen een uitermate zwakke verdediging had. Die heeft zijn onkunde daarna ruimschoots bewezen.., dat het toevalstreffers waren..

    Ajax stelt gewoon niks voor, maar dat roep ik al jaren
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 05:51
    Mooi gezegd snelkookpan puur waarheid en eerlijk die arrogantie en hoogmoed bij ajax mooi dan om te zien afgaan prachtig
    Vind ik leuk
    Utca030 +13584
    maandag 24 september 2018 om 06:40
    Blind kan helemaal niet verdedigen, overschatte voetballer.
    Vind ik leuk
    Storm015 +246
    maandag 24 september 2018 om 07:22
    Frankie( nergens langer dan een paar maanden !!!!) de Boer kan beter zijn mond houden. Zijn Ajax was saai en tempoloos, maar eerlijk is eerlijk wel resultaat. Ben meer benieuwd naar het commentaar van Peter Bosz, andere moderne visie!!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31584
    maandag 24 september 2018 om 07:23
    Bijna van internationale klasse . Bijna 😂

    Blind is prima op LB of CDM maar niet als CV en frenkie is geen verdediger.
    Vind ik leuk
    KoiFreak +269
    maandag 24 september 2018 om 07:35
    Ten hag ontslag en Frank de Boer terug halen! Die maakt de pot van!
    Vind ik leuk
    rober2704 +805
    maandag 24 september 2018 om 07:37
    Blind moet dan wel iemand naast zich hebben wil ie goed kunnen verdedigen....kom op zeg, duurste aan "top" aankoop van Ajax en dan moet ie nog aan het handje lopen van een 19 jarige om goed te kunnen verdedigen..het zou juist andersom moeten zijn.
    Vind ik leuk
    renemar +523
    maandag 24 september 2018 om 09:01
    Je weet natuurlijk nooit hoe het was afgelopen als Wöber op de plaats van De Ligt had gespeeld. Wel is zeker dat je door de licht minder kwetsbaar zou zijn geweest. Ten Hag heeft gewoon gefaald met de opstelling. Met Frenkie als verdediger spelen kan inderdaad alleen tegen, met alle respect, de zwakkere tegenstanders.
    Door zijn blunder niet toe te geven blijkt zijn onvermogen objectief te analyseren. Wat was Bosz een verademing.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:37
    Oke Frank. Maar wat is het alternatief in de huidige selectie van Ajax mbt de centrale verdedigers? Wober? Je moet psv- Ajax van april dit jaar maar terug kijken. Debet aan 2 treffers en spelend naast de ligt destijds! Schuurs? Lijkt me niet dat hij voldoet. Speelt als vanaf augustus in jong Ajax en valt gewoon tegen. Anders zat hij wel bij het eerste vanaf het begin van het seizoen.

    Conclusie: de centrale verdedigers welke bij Ajax op de bank zitten voldoen geen van beiden. We moeten dus als de ligt wegvalt, terugvallen op onze middenvelders. In de winterstop zsm een centrale verdediger halen!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 10:29
    Mijn mening dat Ten Hag niet de juiste man is voor Ajax wordt bevestigd
    Vind ik leuk
    Bals +400
    maandag 24 september 2018 om 11:15
    Utrecht uit vorig seizoen: Ten Hag tactisch afgeschminkt
    Heracles dit seizoen: Ten Hag tactisch afgeschminkt
    PSV uit dit seizoen: Ten Hag tactisch afgeschminkt
    Daar boven op: tunnelvisie, geen zelfreflectie, zwakke communicator en onvoldoende managementkwaliteiten. Dat is AJAX onwaardig!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:07
    Helemaal eens met Frank de Boer. Dit was ook mijn lekenmening mening vooraf en helaas is dit uitgekomen. Flink wat werk aan de winkel om dit recht te trekken. Hopelijk tegen Bayern München wat meer realiteitszin.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws