'Real Madrid heeft 80 miljoen euro over voor De Jong; ook United geïnteresseerd'

'Real Madrid heeft 80 miljoen euro over voor De Jong; ook United geïnteresseerd'

Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 06:34ma 24-09-2018 om 06:34

Ajax lijkt een enorm bod op Frenkie de Jong tegemoet te kunnen zien. De Telegraaf schrijft maandag dat Real Madrid en Manchester United zich inmiddels ook bij zaakwaarnemer Ali Dursun van de 21-jarige middenvelder hebben gemeld.

De Champions League-winnaar ziet in De Jong op termijn de opvolger van Luka Modric. Real wil aartsrivaal FC Barcelona, dat lange tijd de grootste kanshebber leek, aftroeven en heeft liefst tachtig miljoen euro over voor de Ajacied. De Telegraaf vraagt zich zelfs af of dat genoeg is om hem los te weken. 'Want in de krankzinnige jacht op De Jong lijkt geld geen enkele rol meer te spelen', schrijft de ochtendkrant.

Ajax lijkt daarmee een gigantische financiële slag te gaan slaan. Drie jaar geleden kwam De Jong voor 300.000 euro over van Willem II. Directeur spelersbeleid Marc Overmars ziet toe hoe de Europese grootmachten de strijd met elkaar aangaan. Real en United voegen zich bij een rijtje met Paris Saint-Germain, Manchester City, Bayern München, Tottenham Hotspur en Barça.

"Ik kan dit bevestigen noch ontkennen", reageert Dursun op de vraag of Real Madrid en Manchester United zich bij hem hebben gemeld. "Dat moet je aan Marc Overmars vragen, want ik stuur alle clubs die zich bij me melden naar hem door."

Poll

Heeft Frenkie de Jong al bewezen dat hij klaar is voor de Europese top?

(27757 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 24 september 2018 om 06:39
Mooi bedrag als het waar is.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32057
maandag 24 september 2018 om 06:46
VP vergist zich uiteraard...na gisteren gaat het om Luuk de Jong.
Vind ik leuk
PSV noord +1295
maandag 24 september 2018 om 07:00
Het zal heel veel uitmaken hoe hij in de cl gaat presteren. Dat Ajax hoe dan ook flink gaat cashen is een gegeven. Laat Overmars dan ook alvast gaan nadenken over een vervanger waarmee hij titels gaat winnen.
Vind ik leuk
Godin1 +1261
maandag 24 september 2018 om 07:04
Haha, die is goed. Luuk heeft z’n kans gehad in Duitsland en heeft het niet gered. In de ED is hij een prima spits. Komt zwaar tekort voor de top.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32057
maandag 24 september 2018 om 07:17
Geef mij maar een TOPwedstrijd waar Frenkie zich bewezen heeft....Luik, Graz,Kiev, Athene...🤣....Ik had voorspelt dat hij gisteren al een zware middag zou krijgen. Maar tegen Bayern zullen de scouts zich de pleurus schrikken dat hij wellicht toch iets overhypt is. Prima speler hoor...maar Madrid, PSG , United ? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Godin1 +1261
maandag 24 september 2018 om 07:30
En welke topwedstrijd heeft Luuk de Jong gespeeld buiten de ED?
Vind ik leuk
Plattekar bv +32057
maandag 24 september 2018 om 07:49
Hoor je ons dan zeggen dat Luuk het in de Europese top aankan, zoals dat over Frenkie de Jong beweert wordt ? PSV is het absolute plafond voor Luuk. Maar gisteren valt onder een nationale topwedstrijd en daarin was hij wederom uitblinker en Frenkie werd zoek gespeeld. Net als de laatste 3-0 in Eindhoven, laat Luuk het wél zien. Kluivert...leuk bij Ajax en lachwekkend bij Roma. Ik ben bang dat Frenkie de Jong te licht is voor Europese top. De Ligt daarentegen niet.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8381
maandag 24 september 2018 om 07:56
Frenkie kan goed voetballen en heeft overzicht, maar gisteren had hij het te druk met de scheids. Man,man wat is dat kind nu al gefrusteerd!
Vind ik leuk
pim4ever +1093
maandag 24 september 2018 om 12:09
You mad?
Vind ik leuk
Jozef +42495
maandag 24 september 2018 om 12:43
Familie van Luukske.

Die lult meer woorden dan dat ie meters loopt.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8381
maandag 24 september 2018 om 14:02
Jaloers op Luuk zeker, of komt de frustratie eruit Jozef?
Vind ik leuk
Jozef +42495
maandag 24 september 2018 om 16:13
Welnee, daar is het leven veeĺ te leuk voor.

Ik zeg alleen wat ik zag. Jij niet dan?

Van mij mogen ook Ajacieden geel krijgen voor zeiken tegen de scheids. Ook voor om geel vragen trouwens.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 09:05
Zo eenvoudig getrokken deze conclusie. Frankie moet op de juiste manier gebruikt worden. Je gaat Lozano toch ook niet in de verdediging zetten? Het werkt misschien tegen de kleinere clubs, maar zoals Kieft al zei: dit is heel naïef gedacht.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32057
maandag 24 september 2018 om 10:20
Daarvoor moet je bij Ten Hag zijn...ik reken Frenkie de Jong af op zijn prestatie en niet op zijn positie. Het is Ajax, dus wat een armoe dat bij een geblesseerde de Ligt, geen duidelijke stand-in voorradig is. Wat zullen Wöber en Schuurs nu denken...?
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 10:20]
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 10:24
Het zelfde wat ik denk, denk ik. Het meest slechte van allemaal vind ik dat zaten Hag zijn fout niet gewoon toe durft te geven... Dat maakt hem nog slechter dan dat hij gisteren was...
Vind ik leuk
Plattekar bv +32057
maandag 24 september 2018 om 11:34
ja klopt, voor de camera : "Daley en Frenkie hebben het prima gedaan..."....wah aha ha ha ha
Vind ik leuk
Krav +202
maandag 24 september 2018 om 11:59
Dat is dan erg kortzichtig van je.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 16:35
Waar heb je het over? Frenkie heeft tegen Frankrijk bewezen het niveau aan te kunnen
Vind ik leuk
Plattekar bv +32057
maandag 24 september 2018 om 17:05
🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Diesel1977 +1520
maandag 24 september 2018 om 07:43
Vorig jaar was hij de uitblinker tegen PSV thuis.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11127
maandag 24 september 2018 om 07:51
Misschien moet je hem een kans geven op zijn eigen plek...
Luuk is voor jullie als laatste man ook niet zo bruikbaar als in de spits! Feit is dat Frenkie wel kan voetballen toch? Dat onze trainer een beetje van het padje is wil niet zeggen dat die jongen niks kan. En geld opbrengen gaat ie...
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:14
Inderdaad schuld van de trainer want de spelers speelde echt allemaal de wedstrijd van hun leven .
Vind ik leuk
Vakkie D +4474
maandag 24 september 2018 om 08:26
Een van de genoemde clubs is het einde van zijn carriere. Laat hem lekker spelen bij een ploeg ipv de bank warm te houden in de absolute top
Vind ik leuk
1313 +6252
maandag 24 september 2018 om 07:54
Vond hem tegen Frankrijk anders echt wel behoorlijk spelen. Een van de betere van het nederlands elftal. Of wou je ook denigrerend over Frankrijk doen? Die jongen moet gewoon spelen op de positie waar hij hoort. Een heel seizoen lang, Alleen zo kun je hem beoordelen toch? Als dit zo door blijft gaan, no way dat hij voor 80 miljoen weggaat.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 07:56
Als hij op het middenveld staat is hij wel echt goed. Maar ten hag heeft gisterem heel zijn middenveld en verdediging verpest door frenkie zo te laten spelen.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:37
Frenkie hoort inderdaad op het middenveld, grote fout van ten hag om hem in de verdediging te plaatsen terwijl die toch meerdere verdedigers in zijn selectie heeft. is ook een slecht signaal naar die verdedigers toe dat hij liever voor een middenvelder kiest op hun positie
Vind ik leuk
Krav +202
maandag 24 september 2018 om 11:57
Er is een heeeeeel groot verschil of je cv speelt of op 6.
Vind ik leuk
Wim Horst +401
maandag 24 september 2018 om 11:59
tuurlijk iedere top club ziet in de jong een topper maar een platteland zegt dat deze speler overhypt is zou gelijk maar voetbal expert worden,
blijft de vraag als frenkie voor PSV had gespeeld hij misschien of zeker meer waard zou zijn dan wat alle TOP clubs van Europa voor hem bieden
Vind ik leuk
Plattekar bv +32057
maandag 24 september 2018 om 12:03
Frenkie is goed ,m aar niet voor de absolute top.
Vind ik leuk
the champ +108
maandag 24 september 2018 om 13:47
Ze weten in Barcelona al wel tot ze niet naar eihoven moeten voor een speler.
Vind ik leuk
Basik013 +617
maandag 24 september 2018 om 20:14
Prima toch als ze dat willen betalen?
Vind ik leuk
Basik013 +617
maandag 24 september 2018 om 20:15
Prima toch dat ze zoveel willen betalen , who cares oftie dan rijp voorde top is of niet?
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:11
Klopt. Gisteren tegen een niet-top ploeg redt hij het wel.
Vind ik leuk
the champ +108
maandag 24 september 2018 om 13:45
Luuk weet het al. M Gladbach was al te groot voor hem.
Vind ik leuk
markie +2366
maandag 24 september 2018 om 08:04
Niks meer of minder dan een balvaste theatrale spits
Vind ik leuk
zapperboy +1173
maandag 24 september 2018 om 08:09
Neeeeeen Plattekar.
Ik heb gisteren al aan gegeven dat er rond 7 uren s'morgens het eerste topic over Frenkie zou verschijnen bij VP.
En neen ik zit niet in de redactie van VP.
Na gisteren is "80 miljoen" wel een drukfoutje, het moet "8 miljoen" zijn.
Correctie VP aub.
(hahaha)
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 11:25
ik heb gisteren niet op VP gezeten , want was naar de wedstrijd
zijn de Amsterdamse trolletjes de pak Eindhovense billekoek al te boven ;-)
Vind ik leuk
pim4ever +1093
maandag 24 september 2018 om 12:07
Na zijn Duitse en Engelse avontuur kan Lucia enkel nog dromen van een dergelijke aanbieding.
Swalbe's en mekkeren kunnen ze daar ook.
Vind ik leuk
hefbrug38 +527
maandag 24 september 2018 om 12:18
Haha die luuk mag zijn veters nog niet vast maken
Wat en waardeloze speler is dat
Vind ik leuk
Henk 1971 +8381
maandag 24 september 2018 om 14:10
Man of the match .....gefrusteerde sukkel. Een elleboog hoort niet thuis op het voetbalveld. Hard of zacht maakt niet uit, Onana moet zich niet zo amateuristisch gedragen. Nu heeft iedereen gezien wat Onana deed behalve de VAR maar dat is logisch want die zijn pro Ajax.
Vind ik leuk
hefbrug38 +527
maandag 24 september 2018 om 15:30
Henkie 1971 daar heb ik het niet over ik heb het over de kwalitijd tussen luuk de jong en Frenkie de Jong
Vind ik leuk
Henk 1971 +8381
maandag 24 september 2018 om 15:57
Dat heb je gisteren gezien.....Luuk veel beter! Kijk de 2-0 nog even terug.....
Vind ik leuk
hefbrug38 +527
maandag 24 september 2018 om 16:08
Komop man hij schrok zich rot toen hij die afzwaaiende bal ontving nee henkkie niet overdrijven hoor mrt je topper Luuk de Jong
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 07:07
Of het nu wel of niet waar is, zullen we anders gewoon ffe tot de winterstop doorspelen en daarna verder kijken?
Transferperiode is afgelopen dacht ik zo
Vind ik leuk
Obl93 +2731
maandag 24 september 2018 om 09:19
Zeker, aan de hand van de foto was ik bang dat het voor Blind was😂 zo slecht is die Ramos toch ook weer niet?
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 06:39
Een goede voetballen: Ja.
Wereld top? Nee nog niet.

Deze stap zou in mijn ogen in een keer veel te groot zijn..
Vind ik leuk
Foden +4562
maandag 24 september 2018 om 06:39
Laat maar gaan. Titel is toch al gespeeld :(.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 07:28
Kom op nou man, dit is dua precies de instelling die ze gisteren op het veld lieten zien. Het is nog niet gespeeld, Foden. Het doet nu ff zeer en daar moetennwe ff doorheen. ,:-)
Vind ik leuk
Fritske01 +4833
maandag 24 september 2018 om 06:40
Na gisteren zal de interesse wel minderen.
Vind ik leuk
Foden +4562
maandag 24 september 2018 om 06:42
Denk niet dat ze hem voor de verdediging halen
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 06:46
Hoezo? Zo slecht was ie niet bij ong alle goals? Tuurlijk niet. Middenvelder zet je daar niet neer in een sterke competitie, tegen de hele kleintjes miss. Daar snappen ze het wss wel dat die jongen op het middenveld hoort hahaha
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 06:53]
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 24 september 2018 om 06:51
Voor Frenkie te hopen dat ze niet Ten Hag als trainer gaan halen... Die zou hem gerust vaker in de verdediging zetten
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 06:54
Hahaha nou die heeft laten zien dat hij daar niet niet hoort op dat niveau 🤣 hoeft ie niet bang voor te zijn. Als je dit durft en het gaat mis weet je dat je "boven" zoals ten hag eerder zei nog wat uit te leggen heeft hahah
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 24 september 2018 om 06:59
En ze waren zo positief...

Ten Hag ging steeds meer in zichzelf geloven.
Sar hoopte de F-side voor zich gewonnen te hebben...

Mocht het verschil 7 punten of meer gaan worden, dan gaat men daar weer lekker los.
Ik hoop dat het snel zover is...
Vind ik leuk
Ajax +799
maandag 24 september 2018 om 06:40
Na gisteren? Ik breng em persoonlijk.
Vind ik leuk
Sigma +2840
maandag 24 september 2018 om 06:42
Donkere wolken pakken zich boven de Arena....dit zou nog eens een lichtpuntje kunnen zijn......

Vind ik leuk
RBDK +155
maandag 24 september 2018 om 06:44
Modric prikt er nog wel eens een in. Ik vind De Jong eerder vergelijkbaar met S. Busquets. Ook weer een vreemd moment dit nieuws, verliezen met 3-0, elk duel met je minder talentvolle naamgenoot verliezen en dan voor 80 miljoen naar Real kunnen. Pfff.
Vind ik leuk
psvfan1913 +5983
maandag 24 september 2018 om 06:45
Wat een belachelijk bedrag, ik heb gisteren de Jong continue in de gaten gehouden, niet eens gezien waarom die 30 miljoen waard zou zijn. Hij kan een beetje dribbelen maar fysiek en zijn passing zijn toch helemaal niet (zo) indrukwekkend?
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 24 september 2018 om 06:52
Nou, FdG gaat voor minimaal 90 miljoen weg hoor. De markt is gek, en wordt wellicht alleen maar gekker.

Tenzij Ajax al een overeenkomst heeft met Barca, wat me ook weer niet zou verbazen.
Vind ik leuk
1313 +6252
maandag 24 september 2018 om 06:56
Je kan gisteren wel op hem gelet hebben, Maar hij is geen verdediger, Logisch dat hij er daar niet zo goed uitzag. Die jongen moet gewoon op het middenveld spelen, daarvoor is de interesse ook. Mocht onze vriend Ten Hag dit geintje zo doorzetten, zal uiteindelijk de prijs wel weer zakken. En ik denk dat hij fysiek prima meekan hoor, kijk naar Iniesta, die is fysiek minder dan frenkie, en heeft toch ook een top carriere gehad?
Vind ik leuk
psvfan1913 +5983
maandag 24 september 2018 om 07:04
Ja maar Iniesta kon dat combineren met zijn snelle passing. Frenkie de Jong dribbelt toch vaak eerst?
Vind ik leuk
1313 +6252
maandag 24 september 2018 om 07:21
Dat klopt, maar qua passing zit het zeker ook wel goed bij De Jong, denk ook dat het te maken zal hebben met volwassener zijn worden. Ze zullen hem heus wel een hoop leren, En die jongen heeft talent genoeg. Met een goede begeleiding gaat hij er zeker wel komen
Vind ik leuk
HupHolland +3504
maandag 24 september 2018 om 06:58
Hij hoort niet in de verdediging, daar zit hem het verschil in. Heb je die paas afgelopen dindag op Tadic gezien?

Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 06:52
Ik kan voor 180 miljoen naar Madrid.

Maar ik wacht wel tot Sinterklaas naar mij toe komt.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 06:55
Kan je nagaan hoe gek deze wereld is geworden en hoe slecht het technisch hart van Ajax moet zijn om hem in de verdediging te zetten.
Vind ik leuk
SanKev +1065
maandag 24 september 2018 om 06:57
Zoeken een CV natuurlijk ;)
Vind ik leuk
Phoxy75 +648
maandag 24 september 2018 om 06:58
Hahahahahaha Frenkie de Jong. Gisteren alle hoeken van het veld gezien en dan weer zo'n topic over hem.
Vind ik leuk
Smithsonian +41222
maandag 24 september 2018 om 07:16
Na gisteren strik erom.

Sarcastisch.

Maar goed 80 miljoen niet eens er over na denken.
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 07:17]
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
maandag 24 september 2018 om 07:20
Ajax begint een beetje op as. Monaco te lijken, veel geld, zelden een prijs.
Vind ik leuk
j-roen11 +1987
maandag 24 september 2018 om 07:21
Als die vaatdoeken zoals gisteren spelen mag real voor dat geld heel Ajax hebben!
Vind ik leuk
Retweet +657
maandag 24 september 2018 om 07:21
Hebben ze Stevie wonder gisteren als scout gestuurd naar Eindhoven?
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
maandag 24 september 2018 om 10:23
Nee zijn broer, d. Blind.
Vind ik leuk
Leeds United +1453
maandag 24 september 2018 om 07:32
Wat een vreemde tendens is dit eigenlijk. Na een paar goede wedstrijden wordt gespeculeerd hoeveel een speler kan opbrengen. Veelal wordt de speler in verband gebracht met een Spaanse of Engelse topploeg. Bijna net zo vaak wijken deze transfersommen sterk af van de speculatie. Nog ironischer is dat de bewuste speler daarna op de reservebank mag plaatsnemen. Jammerlijk voorbeeld hiervan is Royston Drenthe. De transfersom is voor de liefhebber echt niet interessant. Lijkt me veel beter om te discussieren waar zo’n speler op zijn plek is.
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 07:49]
Vind ik leuk
Bizzy +23306
maandag 24 september 2018 om 07:33
Broodje aap. Geen 1 club gaat een dergelijke bedrag betalen voor een eredivisie speler
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 07:38
Ze waren gisteren niet in Eindhoven? 80 euri is al heel wat hoor, viel echt door de mand, op alle fronten, word de volgende miskoop
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 07:42
80 miljoen eurocenten misschien
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 07:48
Is geen officiële bod van 80mio.
De media speculeren
Vind ik leuk
Leeds United +1453
maandag 24 september 2018 om 07:50
Weinig nieuwswaarde dus... maar wel weer een stukje over Frenkie
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 07:55
Dat er veel topic zijn over Frenkie doet mij niks.
Na gister is hij weer met beide voeten op Aarde.
Vind ik leuk
Leeds United +1453
maandag 24 september 2018 om 08:00
Je hebt gelijk, ik irriteer me alleen aan berichten hoeveel een speler zou moeten opbrengen. Dit raakt kant noch wal.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:15
Je moet afwachten na de groepsfase.
Eens kijken of Frenkie zijn stempel kan drukken.

Bij Barcelona of Bayern speel hij met betere spelers om zicht heen.
Het is alleen de vraag hoeveel hij moet kosten.
Op dit moment denk ik veel minder dan 50mio
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 07:51
Dan hoop ik niet dat ze gisteren zijn gaan kijken!
Anders zijn ze geschrokken.
Vind ik leuk
Korm +39425
maandag 24 september 2018 om 08:42
zet messi in de verdediging en het zal ook lijken dat hij er helemaal niks van kan..
Vind ik leuk
Vak-DD +12019
maandag 24 september 2018 om 07:57
Ja natuurlijk, die Spaanse schulden clubs gooien maar met geld en maken het Europees voetbal kapot. Waar is dat FFP nou.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:50
Lol welke grootheden hebben Real en Barca deze zomer gehaald dan? denk dat je vooral het vingertje naar jullie suikeroompje in Londen moet wijzen.
Vind ik leuk
Vak-DD +12019
maandag 24 september 2018 om 10:03
Wij hebben geen suikeroom in Londen en wij hebben zelf amper wat uitgegeven. Maar als jij de gang van zaken goed vind, dan moet je ook niet zeuren dat wij Europees niet meer mee kunnen komen.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 11:04
Daar zeur ik dan ook niet over. Je hoeft ook niks uit te geven als je onderdeel bent van de Chelsea jeugdopleiding hea, makkelijk gezegd zo.
Vind ik leuk
Vak-DD +12019
maandag 24 september 2018 om 12:02
Jeugdopleiding van Chelsea. ? Je loopt maar een beetje de meute achterna zonder bewijzen, maar als jij jezelf met zulke uitspraken jezelf voor gek zet dan wens ik jou veel plezier.
Vind ik leuk
Enden +4555
maandag 24 september 2018 om 07:57
Mooie deal voor Willem 2.
Deze krijgen 10% plus opleidingsvergoeding
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:00
Eerlijk is eerlijk,pisvee was gewoon veel beter en de Jong is geen verdediger🙈
Vind ik leuk
Korm +39425
maandag 24 september 2018 om 08:41
PSV is de naam!
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 13:29
Dat bedoel ik
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:00
80 duizend bedoelen ze denk ik; denk niet dar ze gisteten hebben gekeken waar het hele ajax met al die investeringen volledig door de mand viel!
Vind ik leuk
Korm +39425
maandag 24 september 2018 om 08:41
Tja dat heb je als je de juiste poppetjes niet op de juiste plek neer zet.
Frenkie kan er ook niks aan doen dat zijn trainer helemaal niks is!
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:01
Maja het is een (kut) proces he
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:02
Ik hoop dat willem2 een leuk doorverkooppercentage heeft bedongen.
Vind ik leuk
J. Staatsen +6721
maandag 24 september 2018 om 08:17
10 %
Vind ik leuk
Sanuk +3557
maandag 24 september 2018 om 08:39
Ik las 25%
Vind ik leuk
stratumseind +191501
maandag 24 september 2018 om 08:05
Hij zal eerst vragen of ze hem van plan zijn te gebruiken als CV.........
Vind ik leuk
Korm +39425
maandag 24 september 2018 om 08:40
als er staat voor vervanging van Modric dan kan je het zelf wel invullen...
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:07
Hahahahahahahahahaha, tuurlijk joh. Zit daar gewoon een psv supporter te trollen.
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 08:07]
Vind ik leuk
Pimman +9508
maandag 24 september 2018 om 08:09
Dat loopt dus richting 100.000.000! Kan Ajax sowieso een goede extra centrale verdediger kopen in geval De Ligt niet mee kan doen of weggaat..dat gemis bleek gisteren wel duidelijk.
Vind ik leuk
J. Staatsen +6721
maandag 24 september 2018 om 08:17
Na gisteren nog maar 18 miljoen waard.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:28
Ja, want Marc had dit al zien aankomen. Ik ben ook benieuwd wanneer hij dit gaat zeggen.ook is het interessant hoe barca hierop reageert. Voetbalprimeur,maak me gek vandaag!!! 🙂
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:29
Veel te weinig!
Vind ik leuk
Kezm +1
maandag 24 september 2018 om 08:33
Waarschijnlijk een bod voordat PSV Ajax gespeeld werd
Vind ik leuk
Het Brein +4682
maandag 24 september 2018 om 08:34
Absurd bedrag, voor een speler uit de Eredivisie dan...
Vind ik leuk
zwollie +8981
maandag 24 september 2018 om 08:34
Gelukkig de dag begint weer met frenkie.
Vind ik leuk
soksa +1705
maandag 24 september 2018 om 08:37
Zou ook fijn zijn voor Willem II. Mits ze een doorverkoop percentage hebben afgedwongen uiteraard.
Vind ik leuk
Sanuk +3557
maandag 24 september 2018 om 08:37
En ze trappen er weer in, de ajax supporters, gaat weer de hele dag over geld dat ze misschien ooit voor een speler kunnen ontvangen. Gebaseerd op wat krantengeruchten. Welke topclub brengt zoiets in de pers? En ondertussen hard op weg naar het 5e jaar helemaal niets. Lijkt meer op de zoveelste afleidingsmanoeuvre van Overmars om de supporters stil te houden na weer een wanprestatie.
Vind ik leuk
Korm +39425
maandag 24 september 2018 om 08:39
Hebben ze wel over de goede de Jong?
Vind ik leuk
MiloZandt +2009
maandag 24 september 2018 om 08:40
Hebben ze gisteren met hun ogen dicht gekeken?
Vind ik leuk
Stranger +6271
maandag 24 september 2018 om 08:41
ik denk dat na gisteren het rijtje clubs en de prijs behoorlijk verminderd is.
Vind ik leuk
Shelbourne +5860
maandag 24 september 2018 om 08:41
Wat zou nou zo’n Rosario moeten kosten? €150 miljoen?
Vind ik leuk
wattenstaafje +23531
maandag 24 september 2018 om 08:47
Voor 80 miljoen meteen zaken doen. Willem 2 blij Ajax blij.
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 08:47]
Vind ik leuk
meinema +1358
maandag 24 september 2018 om 08:49
Dan kan die vent het toch bevestigen als hij ze doorstuurt?
Vind ik leuk
MG MG +331
maandag 24 september 2018 om 08:50
En dan verkoop je hem en wat er voor terug komt heeft nooit dezelfde kwaliteit, dus blijft een zwakker Ajax over.
Wel mooi voor talenten om te zien dat langer blijven juist loont. Daar wordt je een grotere meneer van.
Vind ik leuk
orion73 +1539
maandag 24 september 2018 om 08:51
Dan hebben ze gisteren niet gekeken zeker.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:54
Er zijn 2 GROTE CLUBS IN HOLLAND DIE BEGINNEN MET 1 A EN 1 F EN DAAR ZAL P NOOOOIT TUSSEN KOMEN.
Vind ik leuk
R94 +2012
maandag 24 september 2018 om 08:54
69% die hem klaar vindt voor de Europese top. Man man man, hij heeft nog niet eens een volledig seizoen Eredivisie op zijn naam staan. Je hebt wel een ongelofelijke plaat voor je kop als je denkt dat hij in de winter al wel bij de top aan de slag kan. Of is Dolberg, dat ook de nieuwe Bergkamp zou worden, geen goed voorbeeld van jeugdspelers die in verval kunnen raken?
Vind ik leuk
Bruurke +979
maandag 24 september 2018 om 08:57
Prima speler mar 80 miljoen is natuurlijk veel te veel, max 50 vind ik. Gister zag je weer dat hij niet kan verdedigen en dus niet zo compleet is als vele beweren. Hij mag van mij nog gewoon lekker een jaar extra in de eredivisie blijven want blijft een leuke voetballer om naar te kijken. Hij gaat er echt wel komen, Ajax heeft goud in handen.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 08:58
Beter voor hem om naar subtop europa te gaan en dan naar absolute top.tottenham etc etc,maar voor ajax wel beter na dit seizoen te verkopen voor deze prijzen
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 08:59]
Vind ik leuk
berwi +497
maandag 24 september 2018 om 09:00
bij real op de bank of wordt verhuurd is alleen om barca een hak te zetten
Vind ik leuk
De fries +1848
maandag 24 september 2018 om 09:05
Zoeken die clubs nog een centrale verdediger dan ?, hahahahaha
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 09:08
Volgens velen na gisteren maar 10 miljoen waard hahaha
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 09:09
Even weer "on-topic (ipv al die onzinnige off-topic reacties): als Ten Hag hem elke keer blijft "misbruiken" wanneer De Ligt of Blind geblesseerd zijn dan is Frenkie heel snel weg ...
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 09:29
Frenkie zou je best achterin kunnen zetten samen met de Ligt. Maar niet met Blind. Ze zijn beide fysiek daar veel te zwak voor.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 09:46
Frenkie staat daar helemaal niet op zn plaats. Dat werd gisteren nog eens pijnlijk duidelijk.
Vind ik leuk
Romarioo +628
maandag 24 september 2018 om 09:14
De telegraaf weer altijd de ajaxieden ophemelen en Ajax helpen aan een hoog transfer.
Ik denk niet dat real Madrid na de wedstrijd van gisteren nog zoveel wil geven, de wedstrijd tegen een topper moet je je zelf laten zien, ik zag gisteren heel Ajax falen en vandaag wil Madrid 80 miljoen geven
Vind ik leuk
Teamgeest +2089
maandag 24 september 2018 om 09:14
Tsja ge moet wa publiceren om de meute gedeist te houden 😂

Als Ajax nadenkt verkopen ze de Jong niet.
Deze man garandeerd CL voetbal voor 5 jaar!

OP HET MIDDENVELD 👍🏻
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 09:15]
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 09:17
80 miljoen extra op de bankrekening, en dan weer met 3-0 van PSV verliezen
Vind ik leuk
rolo8679 +1159
maandag 24 september 2018 om 09:17
En bij Willem II verheugen ze zich al op 10%.
Vind ik leuk
Jan Guevara +9861
maandag 24 september 2018 om 09:19
80 miljoen! Hebben ze de wedstrijd van gisteren nog niet gezien?
Vind ik leuk
Tjeentje +231
maandag 24 september 2018 om 09:30
Tuurlijk hebben ze die gezien, inkl. De geweldige positie waardoor hij door tactisch onbenul Ten Hag is neergezet. 80 miljoen is te veel , maar marktconform als je de gestoorde rijke clubs ziet. Frenkie past in de toekomst zeker op het middenveld van deze clubs, als ze daar het ongelooflijke bedrag van 80 miljoen voor willen betalen, moet Ajax maar meewerken, ik hoop alleen als PSV supporter dat dit niet in januari maar na het seizoen gebeurt. We hebben gister gezien dat Ajax zonder Frenkie op het middenveld toch wel zwak is.
Vind ik leuk
Tjeentje +231
maandag 24 september 2018 om 09:22
Ajax moet zich schamen voor de trainer, gister was een grote tactische blunder. Frenkie in de verdediging, dat kan tegen middenmoters, Sturm en eventueel AEK, maar je verzwakt het middenveld enorm met deze omzetting en juist op dat middenveld werd de strijdt verloren, de verdediging zou enorm ontkracht worden met Frenkie op het middenveld. Ajax heeft de betere spelers, ja, maar een onbenul als coach naar mijn idee.
Vind ik leuk
kees ee +777
maandag 24 september 2018 om 09:29
is deze scout van real familie van jules??
Vind ik leuk
Don Sjaak +230
maandag 24 september 2018 om 09:35
De corte?
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 09:30
Na gisteren zeker? Verzinnen jullie het nieuws zelf? Wat een onzin.
Vind ik leuk
Don Sjaak +230
maandag 24 september 2018 om 09:34
Ja laten we het hier een keer over hebben...man man man...laat hem ff lekker voetballen ,doet hij goed ...
Vind ik leuk
volharding +1164
maandag 24 september 2018 om 09:43
VP vergist zich in de naam, had natuurlijk Bergwijn moeten zijn..De koers van Frenkie is gisteren sterk gedaald..Maar dromen mag altijd natuurlijk!
Vind ik leuk
Bassie666 +447
maandag 24 september 2018 om 09:45
Hij was gister ook zooooo verschrikkelijk bepalend ;-) ten gunste van PSV weliswaar :P
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 09:46]
Vind ik leuk
Harrie82 +4130
maandag 24 september 2018 om 09:53
Hebben ze gisteren zeker niet meegekeken. Want hij was helemaal nergens.
Zou nog even wachten met een top transfer als ik hem was.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 10:46
Hij is geen verdediger
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 10:26
PSV kampioen .. Ajax 80 miljoen 👏
Vind ik leuk
Nikos85 +1412
maandag 24 september 2018 om 10:42
Die word nog wel wat meer waard, gaat richting jullie jaarlijkse begroting we houden balans door jullie weer kampioen te laten worden. Dat kan je van jou niet zeggen je bent net 1,50 waard 😂 https://www.ebay.com/itm/Panini-Voetbal-93-Juul-Ellerman-P-S-V-16-/202267008982
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:22
Moet je Frenkie niet meer centraal achterin zetten... is ie over een jaar niks meer waard..
Vind ik leuk
Nikos85 +1412
maandag 24 september 2018 om 13:27
Nee dat zie je verkeerd dit komt zijn veelzijdigheid ten goede en maakt hem alleen maar duurder, iedereen kent zijn kwaliteiten als middenvelder al, dit is enkel mooi meegenomen.
Vind ik leuk
Nikos85 +1412
maandag 24 september 2018 om 10:39
Op naar de honderd, gaat lekker al 30 erbij in twee maanden! En asap investeren in een goede beul van een verdediger, eentje die groter en gemener is dan l.de.jong zodat die in Amsterdam alleen nog maar onder de zoden kan worden terug gevonden en zijn jankgezicht weer kan opzetten.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:27
Voor wie ga je die beul dan laten spelen.. en de meeste beulen kunnen niet opbouwen.. wat een vereiste is bij die godenzonen club..

Misschien kunnen jullie onze beulen Schwaab en Viergever oppikken voor miljoentje of 50..

Jankgezicht.. haha.. zag er gister 11 met een jankgezicht..
Vind ik leuk
Nikos85 +1412
maandag 24 september 2018 om 13:30
Tja in Dit geval een duo met blind en frenkie terug naar zijn beste plek. Bij aanwezigheid de ligt moet je het van wedstrijd tot wedstrijd bekijken.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 10:46
Willem II heeft 10% bedongen bij doorverkoop
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 10:46
De jong maakt tegen PSV 2 cruciale fouten die twee doelpunten tot gevolg hadden🔊🔊🔊🔊🔊
Vind ik leuk
Mari +11731
maandag 24 september 2018 om 11:07
Nog veel belangrijker dan de transfer van de Jong, die er toch wel komt, is het zoeken naar een laatste man.
Kijk maar naar Liverpool.
Zij hebben €80mln ofzo betaald voor van Dijk. Maar het levert resultaat op.
dat is Ajax topprioriteit!
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 11:07]
Vind ik leuk
Bergwag +1039
maandag 24 september 2018 om 11:38
Willem II heeft 10% afgedwongen geloof ik. Die gaan ook echt een slag slaan
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 11:42
Klopt. en RKC krijgt daar weer 40% van.
Vind ik leuk
Bergwag +1039
maandag 24 september 2018 om 18:36
Oh dat is dan wel jammer voor Willem ii.... Lopen ze een hoop geld mis. Rkc gaat dus volgend jaar voor promotie?:P
Vind ik leuk
peinke +2255
maandag 24 september 2018 om 11:38
40 miljoen te weinig na z'n verpletterende optreden tegen een tegenstander die weerstand kan bieden. Frenkie goes to Holly... uh.... Barcelona!
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 11:41
Hoe meer hoe beter. Ik hoop dat het bedrag uitkomt op 120 miljoen ofzo, al lijkt me dat een beetje te veel van het goede. Maar voor ons (RKC Waalwijk) zou het super zijn. Dan stromen de miljoenen naar Waalwijk toe.
Vind ik leuk
peinke +2255
maandag 24 september 2018 om 13:00
Tip! Misschien op de veiling gooien?
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 13:03
zo'n bedrag is enorm veel, maar frenkie is geliefd om zijn spel en Mark Overmars zit nu echt niet in zijn handjes te wrijven van ga maar bieden. Hij wil het beste voor ajax en de speler. Voordeel voor de hoogte van de prijs is dat elke topploeg zo'n natuur talent voor verschillende posities wil hebben en zelfde is voor de ligt en voor van beek want die is ook top
Vind ik leuk
deltiaan +1379
maandag 24 september 2018 om 13:12
70 miljoen teveel geboden is hij gewoon niet waard
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 14:21
💸💸💸
Vind ik leuk
repeP +2076
maandag 24 september 2018 om 15:12
Nog even door gaan en record van Neymar gaat er aan. 😂
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 15:15
Absoluut niet zonde van je geld, helemaal niet als je hem dan centraal in de verdediging zet. Fantastisch te gebruiken mocht Real nog eens tegen PSV spelen in de Champions League.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws