'Geen enkel draagvlak' voor NAC-directeur na nieuwe afgang: 'Afkeer voelbaar'

    'Geen enkel draagvlak' voor NAC-directeur na nieuwe afgang: 'Afkeer voelbaar'

    maandag 24 september 2018 om 08:09

    NAC Breda ging met 3-0 onderuit bij VVV-Venlo, maar de problemen binnen de club zitten veel dieper. Volgens BN De Stem is er geen enkel draagvlak meer voor technisch directeur Hans Smulders. 'Wie stopt de verwoesting van NAC?', luidt de vraag.

    'De afkeer tegen het beleid van Smulders, voor wie geen enkel draagvlak meer is, is op alle niveau's voelbaar. Smulders heeft van een trotse traditieclub, vijftig jaar Eredivisie, een onherkenbaar doorgangshuis weten te maken', schrijft de regionale krant.

    Oud-speler Sepp de Roover is de persoon binnen de rvc die het beleid van Smulders moet controleren. 'Als commissaris technische zaken is hij bij NAC in een rol gemanoeuvreerd als toezichthouder van een voetbalbedrijf die een omzet genereert van dertien miljoen euro. Terwijl De Roover (33) geen enkele noemenswaardige zware functies heeft bekleed.'

    De krant is ook kritisch over de samenwerking met Manchester City. 'Het project met Manchester City is uit pure armoede geboren. Met eigen middelen lukt het de huidige directie en raad van commissarissen blijkbaar niet om van een van de grootste provincieclubs van Nederland een ambitieuze en stabiele middenmoter te maken.'

    Lees meer over:EredivisieNAC Breda

    Plaats een reactie

    Echt? +3382
    maandag 24 september 2018 om 08:15
    3-0? Dat is een vernederende uitslag!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31579
    maandag 24 september 2018 om 08:19
    Wie stopt de verwoesting van NAC?',

    Manchester city 😂
    Vind ik leuk
    Rodajc +14350
    maandag 24 september 2018 om 09:48
    Hoe komen ze erbij om Sepp de Roover ook commissaris te maken haha. Dat is net zoiets als dat wij Ard van Peppen nu algemeen directeur zouden maken.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4464
    maandag 24 september 2018 om 08:23
    Goh, zijn ze er in Breda ook achter dat het een zielloos handelshuis is geworden. Hebben ze lang over gedaan.
    Vind ik leuk
    Och jeh +2007
    maandag 24 september 2018 om 08:39
    Precies!!!! Geen geld voor eigen spelers dus huur je maar een half elftal bij elkaar. Volgend jaar weer lekker eerste divisie
    Vind ik leuk
    Guntherr +1245
    maandag 24 september 2018 om 09:12
    Die wedstrijden van vorig jaar zit je nog echt dwars he?
    Vind ik leuk
    remakil +5676
    maandag 24 september 2018 om 08:53
    Dat het bij NAC niet goed zit werd pijnlijk duidelijk in de keeperskwestie. Je hebt 2 doelmannen, die jong en onervaren zijn. Plus een ervaren doelman die de kwaliteiten niet heeft. Die wil je weg hebben en als City dan hun jonge doelman terug haalt, kom je met Benjamin van Leer aanzetten en Theo Zwarthoed. Terwijl Piet Veldhuizen transfervrij was...

    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:17
    Pietje wilt graag wat centjes verdienen en had bij Vitesse destijds al een miljoen salaris...Zie Nac nou niet voor Pietje 5 tonnetjes tot een miljoen salaris ophoesten...tis allemaal arme troef bij Nac aan salarissen
    Vind ik leuk
    remakil +5676
    maandag 24 september 2018 om 09:20
    Pietje krijgt bij AZ ook geen 5 ton hoor, zet dat maar uit je hoofd. Pietje was gewoon haalbaar, zeker weten..
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2344
    maandag 24 september 2018 om 10:39
    Pietje was niet haalbaar! En Pietje heeft al een tijd niet gespeeld, wie zegt dat dat een succes zou worden dan? Benjamin van Leer is voor NAC begrippen gewoon een topkeeper!
    Vind ik leuk
    remakil +5676
    maandag 24 september 2018 om 11:54
    Ja, dat is al gebleken ja... flopkeeper!

    Van Leer heeft ook een tijd niet gespeeld, was vorig seizoen geblesseerd. Dus dat is lood om oud ijzer...
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2344
    maandag 24 september 2018 om 12:05
    van Leer heeft continu op hoog niveau getraind.. Velthuizen heeft tijden geen club gehad.. vindt jij hetzelfde?
    Vind ik leuk
    remakil +5676
    maandag 24 september 2018 om 12:34
    Nou, de resultaten van dat hoge trainingsniveau zijn duidelijk hè?

    Hebben beide geen wedstrijdritme, dus is voor mij hetzelfde ja. Maar als jij liever van Leer huurt, so be it... ik had liever Piet gehad. Van Leer heeft een leuk jaar gehad, verdiende een transfer en is in niveau flink achteruit gegaan.

    Vind ik leuk
    Ballotelli +2344
    maandag 24 september 2018 om 13:00
    Omdat hij een fout maakt is hij gelijk flink achteruit gegaan? Slaat nergens op natuurlijk!
    Vind ik leuk
    remakil +5676
    maandag 24 september 2018 om 14:15
    Je bent lekker kortzichtig...

    Los van zijn blunder(s), vind ik hem gewoon geen stabiele en zekere indruk geven. Hij heeft duidelijk niet de vorm en souplesse van zijn laatste Roda jaar. Oogt heel houterig en hij was destijds gewoon veel beter.

    Kijk, ik roep niet om het roepen hè. Ik zie iets, heb er een mening over en het slaat dus weldegelijk ergens op. Je moet niet voor mij gaan redeneren, dat kan ik zelf wel.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2344
    maandag 24 september 2018 om 15:12
    Nou is dus niet waar, je bent zelf zo kortzichtig als de pest. Hij heeft 1 blunder gemaakt.. Heeft Jensen ook weleens gedaan kan hij er dan niks meer van? Je beoordeelt iemand nu op 3 wedstrijden bij NAC.. Oogt heel houterig? Hou toch op, de pot van NAC uit bij Feyenoord gezien?

    Ps: als het jouw mening is, hoeft het niet ergens op te slaan! Maar goed je zal wel weer met een kut verhaal komen straks!
    Vind ik leuk
    remakil +5676
    maandag 24 september 2018 om 17:17
    Je moet niet voor mij denken, voor jezelf is moeilijk genoeg blijkt. Kijk eens verder dan je neus lang is. Het gaat ook niet om die ene blunder, of om Jenssen, zelfs niet over 3 wedstrijden bij NAC.

    Ik heb van Leer ook aan het werk gezien in de voorbereiding, en vorig seizoen bij Jong Ajax... dus bespaar me je gejammer. Van Leer is een mindere keeper dan hij was bij Roda. Klaar!
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2344
    maandag 24 september 2018 om 17:26
    Jezus wat ben jij dom!
    Vind ik leuk
    remakil +5676
    maandag 24 september 2018 om 17:32
    Omdat jij het niet begrijpt? Of omdat jij een andere mening hebt? Tuurlijk jongen... doe jij maar alsof je slim bent...

    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:32]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 10:44
    Pietje heeft al bankzitter bij Az meer salaris dan dat Nac hem kom bieden als eerste doelman.

    En Pietje heeft al grof water bij de wijn moeten doen na een miljoen salaris bij Vitesse en Haifa
    Vind ik leuk
    Rodajc +14350
    maandag 24 september 2018 om 09:45
    Van Leer is een betere keeper dan Velthuizen.
    Vind ik leuk
    Leonardus +71
    maandag 24 september 2018 om 08:57
    NAC moet zich een voorbeeld stellen aan de “kleinere” clubs. VVV en Excelsior laten gewoon zien hoe het wél moet. Die hebben geen Manchester City nodig.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14350
    maandag 24 september 2018 om 09:46
    Daar zijn ook veel minder verwachtingen, dat is dus geen goed voorbeeld. Daar heeft vd Gaag het ook duidelijk heel moeilijk mee.
    Vind ik leuk
    0343 +451
    maandag 24 september 2018 om 08:58
    Max twee of drie spelers per seizoen huren, anders ben je gewoon niet eredivisie waardig. Jammer dat zo'n mooie club als NAC er niet in slaagt een mooi herkenbaar eigen elftal op te stellen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 09:03
    Toen ik voorafgaand aan het seizoen het beleid van Smulders afkraakte kreeg ik massaal reacties van NAC supporters die het constant verdedigde. Ik heb zo'n gevoel dat dit nog geen 2 maanden later totaal anders is. ^^
    Vind ik leuk
    Guntherr +1245
    maandag 24 september 2018 om 09:15
    Nee hoor, wij supporters staan er nog steeds achter, de city samenwerking heeft ons naar de eredivisie gebracht. De spelers van vorig jaar waren daarom ook top voor NAC, en zo kunnen onze eigen jeugd ook rijpen bij een jupiler league club.

    Alleen nu merken we dat er geen vooruitgang geboekt wordt. De aankopen die we binnen hebben gehaald zijn matig. Kasteneer/tevrede zijn ook overal gefaald. Van Aanholt is in mijn ogen de enige goede aankoop en die is meteen geblesseerd geraakt.

    Smulders heeft het gewoon slecht aangepakt.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 10:50
    Kortom : de samenwerking heeft jullie naar de eredivisie geholpen om 2 jaar later het lachertje van de eredivisie te worden. Gefeliciteerd dan maar. En nu zie ik dat jullie aankomende 3 weken PSV, Utrecht en Willem II krijgen. Weer 0 punten erbij. Top beleid idd.

    Ik stel wel mijn voorspelling van dit seizoen bij. Ik had jullie op plaats 17 staan, maar dat word 18.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 10:51]
    Vind ik leuk
    Guntherr +1245
    maandag 24 september 2018 om 12:05
    Je klinkt heel gefrustreerd.

    Maar je hebt gelijk, het loopt niet zoals ze hadden gepland.
    We zullen zien of ze zich nog terug kunnen knokken.

    NAC ging vorig jaar ook pas lopen toen we wonnen tegen Feyenoord uit, seizoen is nog lang.
    Vind ik leuk
    Zot Joke +525
    maandag 24 september 2018 om 12:11
    Word eens wakker, zogenaamde spreekbuis van de NAC supporters. De samenwerking met MC is louter gebaseerd op financieel gewin voor MC. Het lot van NAC interesseert ze daar in in Manchester helemaal niks.
    Vind ik leuk
    Guntherr +1245
    maandag 24 september 2018 om 15:48
    Slecht weekend gehad Joke?

    Ohh, maar waar lees jij dat ik dat ontken joke? Afgelopen 2 jaar heeft het voor NAC financieel en sportief veel geboden. De belofte van smulders zou zijn dat wij door city spelers te huren meer geld zouden hebben voor eigen spelers. Hij heeft tot nu toe alleen maar middelmaat binnen gehaald die overal zijn gefaald, dat is zijn fout. Smulders haalt alleen maar spelers die overal gefaald zijn of spelers met een belgische of Eindhovens verleden.

    Spijtig om mijn NAC zo ten onder te zien gaan..
    Vind ik leuk
    Zot Joke +525
    maandag 24 september 2018 om 16:39
    Nee hoor Gunther, een heel goed weekend achter de rug. Dank je.

    Echter verafschuw ik al die opkooppraktijken, de korte termijn politiek van clubs en de naïviteit van de supporters.
    NAC is wat mij betreft een sprekend voorbeeld.

    O ja, en met jouw afsluitende zin ben ik het roerend eens. Erg treurig.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2715
    maandag 24 september 2018 om 09:07
    Zorg dat je als NAC een goede scouting krijgt en schop al die vage zaakwaarnemers de deur uit....
    Vind ik leuk
    Dunneke +174
    maandag 24 september 2018 om 10:25
    Laat ze beginnen met smulders op straat te zetten deze man heeft zwaar gefaald afgelopen periode en wat mij betreft stop de samenwerking met mc
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1134
    maandag 24 september 2018 om 10:43
    Eerst overal roepen dat het gaat om bier drinken en k*t roepen. Dan is het niveau zo dramatisch dat je er haast 40 bier voor nodig hebt en de hele wedstrijd k*t kunt roepen... is het weer niet goed! Verwende jong zijn het.

    Komt er nog bij dat een aantal van die helden (beste supporters van de wereld) afgelopen weekend de spelers van Willem II onder 17 hebben aangevallen. Dan ben je het kwijt.

    Gauw eruit. T is niks en t wordt niks meer
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 11:59
    Ken je verhaal voor dat je hier onzin loopt te verkopen . Als een vriendje van een van jullie speler . En klap uit deelt kende ze terug verwachten ook . dat vervolgens zen maatje( jullie speler ) er zich mee bemoeit is zen eigen probleem . Geen speler heeft klappen gehad
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1134
    maandag 24 september 2018 om 12:26
    Mondje dicht Sjaak. Het is gewoon kansloos. Fijne dag!
    Vind ik leuk
    Zot Joke +525
    maandag 24 september 2018 om 12:09
    Prima technisch directeurtje wat mij betreft. Lekker laten zitten in Breda.
    Vind ik leuk
    Vendaron +209
    maandag 24 september 2018 om 13:43
    Vorig seizoen iedereen in breda nog lyrisch over de samenwerking met city omdat ze toen manu garcia en angelinho hadden. Het zou alleen maar voordeel opleveren voor nac en ze zouden er alleen maar geld aan verdienen. Moet je zien hoe negatief ze nu ineens zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws