Telegraaf deelt nul onvoldoendes uit aan Ajacieden na debacle tegen PSV

    Telegraaf deelt nul onvoldoendes uit aan Ajacieden na debacle tegen PSV

    maandag 24 september 2018 om 11:57

    Namens De Telegraaf was oud-international Ben Wijnstekers zondag aanwezig in het Philips Stadion om als rapporteur cijfers uit te delen aan de spelers van PSV en Ajax. Opvallend: zelfs na de ontluisterende 3-0 nederlaag voor de ploeg van trainer Erik ten Hag krijgt niet één speler uit Amsterdam een onvoldoende. 

    In De Telegraaf valt maandag te lezen dat Wijnstekers David Neres beloont met een 7. Hakim Ziyech doet het ook goed met een 6,5. André Onana, Noussair Mazraoui, Daley Blind, Nicólas Tagliafico, Lasse Schöne, Dusan Tadic en Donny van de Beek - in de rust ingevallen voor Lasse Schöne - krijgen een zesje. 

    De laagste cijfers zijn voor Frenkie de Jong, Carel Eiting, Klaas-Jan Huntelaar en Kasper Dolberg, maar met een 5,5 kan ook dat viertal nog op een voldoende rekenen. Huntelaar werd in de pauze gewisseld voor Dolberg. 

    PSV, dat na zes speelrondes al vijf punten voorsprong heeft op Ajax, werd vanzelfsprekend beloond met hogere cijfers. Wijnstekers gaf middenvelder Pablo Rosario een 8. 

    Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

    Plaats een reactie

    maandag 24 september 2018 om 12:05
    He?!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23429
    maandag 24 september 2018 om 12:10
    Joh, met rapportcijfers wordt je geen kampioen. Ten Hag zemelde ook voor de camera dat het koppel Blind / de Jong uitstekend functioneerde...alleen die uitspraak verdiend al rapportcijfer 1.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:13
    Des te meer hebben jullie te lachen. Ik zou zeggen geniet er van, want jij weet als geen ander (aangezien je realistisch bent) dat het seizoen nog lang niet afgelopen is. PSV heeft de toon gezet en aan Ajax om daarop te reageren.
    Ik mag toch hopen dat Ajax het PSV lastig zat gaat maken en dat het gat van 5 punten wordt verkleind.

    Nogmaals, geniet er van zolang het duurt en om zulke uitspraken lekker lache hehe.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:37]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 12:24
    Je hebt helemaal gelijk...
    Seizoen is nog super lang.

    Bommel moet ze wedstrijd voor wedstrijd scherp houden.
    En Ajax moet in de achtervolging.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:35
    Kijk nu ben ik het volledig met jou eens.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23429
    maandag 24 september 2018 om 14:40
    Je lult als Lasse Schöne, Gezond Verstand...die weet namelijk ook weer waar hij staat.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 14:40]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:17
    Heeft lasse het geleerd ja? Heb zijn interview niet gezien/gelezen maar ben blij dat dat afgeleerd is Haha

    Of vind je dat ik vooraf te hoog van de toren heb geblazen? Kan me niet herinneren dat ik dat heb gedaan namelijk.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 15:17]
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23429
    maandag 24 september 2018 om 15:28
    Nee klopt, :-)...Lasse Schöne zei voor de camera : "Na zondag staan wij bovenaan....hij is zo hardleers.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:30
    Ja was gewoon idioot, helemaal met wat we nu weten Haha.

    Kan er inmiddels om lachen en ben blij dat het vroeg in het seizoen gebeurt. Gisteren daarentegen was ik een tikkende tijdbom, niet normaal.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23429
    maandag 24 september 2018 om 15:32
    wij ook...en die ontplofte bij de 1-0
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:48
    Haha fuck, touche.
    Blij als het volgende maand is, dan is het miss weer wat rustiger, staart tussen de benen.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1144
    maandag 24 september 2018 om 17:20
    Neuh....lachen doen we niet.... seizoen duurt inderdaad nog lang... en lachen Bewaren we tot het laatst.... het was al mooi om kampioen tegen jullie te worden in eigen stadion...... Nu hopen we in april kampioen te worden in jullie stadion....😁😁
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:21]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 12:27
    psv heef niets anders dan de spelers van Ajax omver duwen vasthouden op de voeten staan gedaan mag natuurlijk maar bij de 4x mag er ook wel eens door de scheidsrechter geel getrokken worden ! en dan waren er zeker 3 of meer spelers van het veld gegaan van psv! scheidsrechter en de far hebben niet gedaan wat ze in anderen wedstrijden wel hebben gedaan!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 12:29
    normaal gesproken staat psv 2 punten voor! AJAX wint in Amsterdam thuis met de winter aankopen ( 2 verdedigers en een spits!)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:34
    Helemaal gelijk in, rapportcijfers zijn geneuzel, dat vertelde ik mijn ouders vroeger al toen ik met mijn rapport van school thuiskwam hahaha.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:23
    Terecht alleen ten hag een dikke 1
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:05
    Had je wat anders verwacht dan van De Telegraaf? Als er nou 1 krant pro-ajax is is het de telegraaf wel. Neem alleen bv Jaap de groot
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    maandag 24 september 2018 om 12:06
    het is echt de Televaag !
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:06
    Of de ongeloofwaardelijk knulletje bij VI
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8110
    maandag 24 september 2018 om 12:06
    Ja, Bennie Wijnstekers. Echt pro Ajax.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 12:26
    Wellicht hebben ze hem overruled op de redactie.

    En anders wil ik hem rapporteren: Ban Wijnstekers
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:26]
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    maandag 24 september 2018 om 13:07
    Drukfout is de enige verklaring.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11103
    maandag 24 september 2018 om 12:09
    Dit zegt meteen alles over de geloofwaardigheid van de Telegraaf! Zielig gewoon.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:09]
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6966
    maandag 24 september 2018 om 12:10
    Ben Wijnstekers mag direct aanschuiven bij VI......,

    ..... als kop van jut :-)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    maandag 24 september 2018 om 12:11
    Jaap de Groot zit er niet eens meer.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 12:22
    De lange arm van Jaap.....
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    maandag 24 september 2018 om 12:29
    klopt, als de punten halveert dan kom je ongeveer goed uit.
    Vind ik leuk
    Jajaja +356
    maandag 24 september 2018 om 13:38
    Het is dus echt alleen maar op de persoon Ten Hag gericht, wel schandelijk hoe driessen en co karaktermoord plegen
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:05
    Opmerkelijk rapport 😂

    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 12:05
    Das Rotterdamse humor!!

    Wijnstekers laat ze in de waan dat ze goed zijn!!!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8723
    maandag 24 september 2018 om 12:07
    misschien heeft hij ze vergeleken met...... dan zou het nog niet kunnen.
    Ik had graag een leraar had die mij zo beoordeelde dan was school een stukje makkelijker geweest.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 12:13
    Misschien had ie een Wijntje teveel op...
    Vind ik leuk
    Deck010 +7234
    maandag 24 september 2018 om 12:19
    Nee.....dan had ie in de trein gezeten met Padt.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    maandag 24 september 2018 om 12:21
    Haha....
    Bennie Wijnstekers in een Groningse trein.
    Misschien kan Gerard Cox er nog wat mee!
    Vind ik leuk
    Deck010 +7234
    maandag 24 september 2018 om 12:23
    Die verzint er zo een liedje op inderdaad.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2947
    maandag 24 september 2018 om 12:05
    Schandalig natuurlijk, hoe kan je iemand serieus nemen die geen onvoldoendes geeft aan ploeg die met 3-0 (en ook nog terecht) verliest. Ook nog eens zeer opvallend omdat de beste man een oud-feyenoorder is.
    Vind ik leuk
    Leedz +6836
    maandag 24 september 2018 om 12:11
    Ik snap daar als Ajacied zijnde ook de ballen van maar zie het hetzelfde als PSV dinsdag die klop kreeg van Barca maar men heel blij was met het vertoonde spel en ook praktisch iedereen een voldoende gaf
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:11]
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2947
    maandag 24 september 2018 om 12:14
    Ik vond het juist wel knap van PSV dat ze tegen een van de beste club van de wereld 75 minuten lang standhielden.. Ook konden ze via Bergwijn/De Jong nog op voorsprong komen ook. Ik vond dat ze wel een voldoende verdienden.
    Vind ik leuk
    Leedz +6836
    maandag 24 september 2018 om 12:22
    4-0 Verlies waar praten we dan over? je hoort dan gewoon een onvoldoende te krijgen

    bij verlies is het gewoon niet recht te praten dat grotendeels een voldoende krijgt
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:22]
    Vind ik leuk
    Futjebal +2156
    maandag 24 september 2018 om 13:00
    Dus ,om in jouw woorden te blijven, vind jij dat Ajax gisteren is afgeslacht? Dat vond jij nl ook van PSV tegen Barca. Ik heb het je alleen nog niet zien typen. Ajax afgeslacht
    Ik lees trouwens in een ander topic dat je de wedstrijd niet eens gezien hebt. Dan kun je dus niet meepraten
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 13:26]
    Vind ik leuk
    Leedz +6836
    maandag 24 september 2018 om 13:44
    Ja dat vind ik ook, 3-0 is gwn een pak slaag.. nu beter? En wat voor onzin praat je dat ik niet mag mee praten omdat ik het niet gezien heb, we zitten hier op een voetbalforum en er mag over voetbal gepraat worden door een ieder
    Vind ik leuk
    Futjebal +2156
    maandag 24 september 2018 om 15:21
    Dat klopt, maar als je wedstrijd niet hebt gezien heb je geen recht van spreken. Of ben jij zo iemand die een film kut vindt, dat tegen iedereen zegt terwijl je hem niet gezien hebt. Ja ik kom toch wel eens in een bioscoop dus mag ik over die film zeggen wat ik wil...beetje raar vind ik
    Vind ik leuk
    Leedz +6836
    maandag 24 september 2018 om 15:29
    Je bent een beetje raar aan het brabbelen allemaal, wat heb ik dan zoal gezegd waardoor jij zegt dat ik niet mijn mening kan geven?
    Vind ik leuk
    Leedz +6836
    maandag 24 september 2018 om 16:54
    Niets kunnen vinden he?
    Vind ik leuk
    Artikia +284
    maandag 24 september 2018 om 12:19
    Dat is eigenlijk ook zo, maar het gaat ook om het verwachtte niveau. Als je iemand van het VMBO een VWO toets laat maken kan je ook niet verwachten dat hij een voldoende haalt. Als hij dan een 4 haalt zeg je; dat is eigenlijk best knap. Gisteren was het echter HAVO tegen HAVO, en daarvoor is Ajax toch echt gezakt.
    Vind ik leuk
    Leedz +6836
    maandag 24 september 2018 om 12:23
    Nou Ajax zonder de Ligt wordt al snel MAVO maar ik begrijp je punt, al blijf ik zeggen dat je bij een verlies niet het grotendeels van het team een voldoende kan krijgen
    Vind ik leuk
    Artikia +284
    maandag 24 september 2018 om 12:27
    Klopt. Het hele team was gewoon niet goed genoeg tegen Barca. Het is dan lief dat ze voldoendes krijgen, maar is ook een beetje zo van "jullie hebben leuk meegedaan"..
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:05
    Wijnstekers is een hele aardige man. Cijfers geven is hij niet goed in.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:06
    Snap ik,vooral omdat jij dat zegt
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    maandag 24 september 2018 om 12:05
    Die kun je dus ook niet meer serieus nemen..
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:07
    Jou wel gelukkig
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    maandag 24 september 2018 om 12:18
    Nee.. :)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:22
    Dacht al dat ik dat las
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    maandag 24 september 2018 om 12:29
    Haha, jou wel gelukkig..
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3166
    maandag 24 september 2018 om 12:07
    Je was me net voor zie ik :-)
    Vind ik leuk
    4everfcu +2519
    maandag 24 september 2018 om 12:06
    typisch de telegraaf haha
    Vind ik leuk
    Bdog +5477
    maandag 24 september 2018 om 12:06
    Het wordt nu toch echt tijd dat we onze oude helden uit hun lijden gaan verlossen.
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3166
    maandag 24 september 2018 om 12:06
    Die hoeven we ook niet meer serieus te nemen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:06
    @VP. Dit kan de echte Ben Wijnstekers die voor Feyenoord heeft gevoetbald niet zijn met deze rapportcijfers.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:07
    Verklaar je nader, Voetbalprimeur
    Vind ik leuk
    Analyse075 +735
    maandag 24 september 2018 om 12:12
    Hij is gecorrigeerd door Valentijn Driessen. Ik denk dat Bennie zijn hoogste cijfer een 5 is geweest en dat kon Valentijn niet verkroppen.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    maandag 24 september 2018 om 13:10
    Hij was verhinderd, Sjakie heeft voor hem de punten gegeven.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:07
    Onana en de hunt hadden een 4 moeten hebben.
    Vind ik leuk
    Just Nuts +251
    maandag 24 september 2018 om 12:07
    hahaha zo geloofwaardig...hopelijk verliezen ze abbo's
    Vind ik leuk
    Zot Joke +519
    maandag 24 september 2018 om 12:07
    Het tweede lachertje van de week. Na Ajax nu de Telegraaf!
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1654
    maandag 24 september 2018 om 12:07
    Tja.......
    Vind ik leuk
    Peter87 +118
    maandag 24 september 2018 om 12:09
    hahaha wat een grap
    Vind ik leuk
    Mari +8552
    maandag 24 september 2018 om 12:09
    Het resultaat is wel leuk voor PSV 3-0, maar dat is voor de PSV fans.
    Voor de niet-Psv fans is de nederlaag balen en nog eens balen, maar en ik heb het vaker geschreven:
    Bommel heeft meer dan uitstekend werk verricht. Hij kende de spelers (dus was het iets gemakkelijker, maar hij heeft
    nieuwe spelers ingepast en PSV voetbalt veel aantrekkelijker dan onder Cocu.
    Dan moet je al ben je tegenstander hem alle credits geven
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8110
    maandag 24 september 2018 om 12:13
    Zeker. Tot nu toe doet Van Bommel het uitstekend.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +735
    maandag 24 september 2018 om 12:09
    Het AD is de beste krant van Nederland (landelijk). De telegraaf is een sensatiekrant zonder inhoud.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8110
    maandag 24 september 2018 om 12:12
    Nou, vind Sjoerd Mossou wel vermakelijk. Maar verder is het AD niet veel soeps. Met die Maarten Wijffels voorop.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:09
    Wat verwacht je anders van de Telegraaf.
    Vind ik leuk
    13 +13111
    maandag 24 september 2018 om 12:09
    En op deze cijfers worden de Gouden, Zilveren en Bronzen schoen gebaseerd. 😬
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2260
    maandag 24 september 2018 om 12:11
    hahahaha
    Vind ik leuk
    NESAFCA +152
    maandag 24 september 2018 om 12:11
    Als ajacied zijnde zeg ik dat ze allemaal een onvoldoende verdiende maar ten hag het voor zn rekening moet noemen met een dikke 0. Wat een tactisch falen van de hoofdmeester.
    Tegen PSV beginnen met FdJ en DB in het hart van de verdediging.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    maandag 24 september 2018 om 13:18
    Ik mis de reacties van Keizerout en natuurlijk van onze turkse vriend.
    Vind ik leuk
    NESAFCA +152
    maandag 24 september 2018 om 21:37
    Ten eerste ik was/ben voorstander van Marcel Keizer.
    Dus je cynisch antwoord is onnodig.

    Als keizer de gebeurtenis van Nouri niet had en marc en edwin zo handelde als nu. Werd Keizer nu op handen gedragen
    Vind ik leuk
    Sanuk +3330
    dinsdag 25 september 2018 om 04:48
    Dan begrijp je me niet goed. Ik heb #Keizerout een paar keer aangesproken omdat ik een profielnaam als #Keizerout te ver vindt gaan. Ik als PSV fan denk dat Ajax met Keizer vorig seizoen gewoon kampioen was geworden. Tenhag is inderdaad de zwakste schakel bij Ajax.
    Vind ik leuk
    NESAFCA +152
    dinsdag 25 september 2018 om 08:33
    Dan heb ik het verkeerd gelezen my bad! Ik was persoonlijk wel een fan van Marcel. Met meer tijd en vertrouwen was Marcel idd kampioen geworden en als EvdS en MO deden bij Keizer als dat ze doen met ten Hag. Was die dit jaar ook kampioen geworden. Triest maar waar
    Vind ik leuk
    NESAFCA +152
    dinsdag 25 september 2018 om 08:34
    #keizerin ?
    Vind ik leuk
    Leeuw +5741
    maandag 24 september 2018 om 12:12
    En terecht. Ze hebben goed gespeeld en het beste uit gehaald. PSV was gewoon sterker.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:12
    Bij dezen geef ik rapporteur Wijnstekers een 3,5.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3372
    maandag 24 september 2018 om 12:12
    Wie neemt de Televaag onder leiding van droeftoeter Valentijn Driessen nog serieus?
    Vind ik leuk
    DrDeef +1951
    maandag 24 september 2018 om 12:16
    Hahahaha! Trump zou dit fake news noemen! En terecht! Wat een belachelijke actie van de Telegraaf, willen ze met dit belachelijke rapport de moraal bijna Ajax hooghouden nadat ze total loss zijn gevoetbald? Uit angst dat de klap door gaat werken en het elftal in elkaar stort? Wat is de redenatie achter dit belachelijke rapport?
    Vind ik leuk
    Qalsi +224
    maandag 24 september 2018 om 12:16
    Wat krijgen de spelers van PSV dan voor cijfers
    Vind ik leuk
    13 +13111
    maandag 24 september 2018 om 12:25
    Precies, waarom vermeldt VP maar van 1 PSV-speler het cijfer? Dan heb je tenminste vergelijkingsmateriaal. En nu lijkt het ook net of VP Ajax interessanter vindt dan PSV 🙄
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:26]
    Vind ik leuk
    plein19 +2033
    maandag 24 september 2018 om 12:17
    Deze cijfers komen de geloofwaardigheid niet ten goede. Misschien moeten ze ook de coaches gaan beoordelen
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    maandag 24 september 2018 om 12:19
    Mis Sjaak met zijn comment
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4445
    maandag 24 september 2018 om 12:20
    Super grappig, Ziyech was inderdaad briljant. Vooral die kansloze afstandschoten in de tweede helft richting de tweede ring waren pure klasse. Neres was helemaal goed, na twintig minuten was die klaar met voetballen en zat het netjes in de broekzak van Dumfries. Echt heel goed.

    Maar die lolbroeken van de telegraaf zijn leuk, wij willen nog steeds een grondige analyse van Sjakie
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    maandag 24 september 2018 om 12:20
    Wat waren de cijfers in L’Equipe?

    Ik denk niet dat VP in de positie is iets te zeggen over cijfers die door anderen worden uitgedeeld.
    Vind ik leuk
    harryp +995
    maandag 24 september 2018 om 12:23
    Ben het hier helemaal mee eens. Spelers konden er weinig aan doen. Ten Hag verdient gewoon een 2,5, wat een clown..
    Vind ik leuk
    Dorzon +4373
    maandag 24 september 2018 om 12:24
    lachwekkend
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:27
    Ach ja, punten zeggen mij niet zoveel, het blijft een subjectief gevoel.
    Punten zijn nooit gestaafd aan statistieken, maar dat Ajax niet best was, was natuurlijk meer dan duidelijk.
    Vind ik leuk
    michelhx +3673
    maandag 24 september 2018 om 12:27
    Onana een voldoende? Die hield niks vast.
    Vind ik leuk
    Korm +35524
    maandag 24 september 2018 om 12:27
    vind de cijfer van makkelie ook veelste hoog! waar zijn de cijfers voor de coaches?
    Vind ik leuk
    Ennou +95
    maandag 24 september 2018 om 12:28
    Angelino een 6,5??? Luuk de jong een 7 net al Neres?????
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:30
    Kijken of ze na de wedstrijd tegen Bayern München ook nog een voldoende krijgen
    Vind ik leuk
    De fries +765
    maandag 24 september 2018 om 12:31
    Bennie wijnstekers is de weg kwijt ...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:32
    Geniale zet, gegarandeerd extra Posts op VP.
    Goed gedaan Bennie :):):):)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:33
    Er is niets ergers dan medelijden van een Feyenoord icoon
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:34
    Ach, wat verwacht je nou van een kerel die bij Feijenoord heeft gespeeld. Zelf een matige speler is geweest.
    Vind ik leuk
    Johnnie +700
    maandag 24 september 2018 om 12:37
    Nooit meer laten beoordelen als de telegraaf zijnde. Duidelijk niet objectief genoeg.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2259
    maandag 24 september 2018 om 12:37
    Telegraaf. Net zo “neutraal” als de VAR en Zeist.
    Vind ik leuk
    orion73 +1423
    maandag 24 september 2018 om 12:39
    De enige conclusie is dan dat Bennie de wedstrijd niet gezien heeft en dronken was samen met de gebroeders van de kerkhof.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1261
    maandag 24 september 2018 om 12:40
    Dat kan alleen maar betekenen dat ajax gewoon goed speelde, naar zijn mogelijkheden. Maar dat PSV zoveel sterker was dat zelfs de slechtste ajacied een voldoende scoorde. Kwestie vam interpretatie.
    Vind ik leuk
    piushaven +14
    maandag 24 september 2018 om 12:41
    Vind je t gek dat altijd ajaxcieden die stieren winnen.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4108
    maandag 24 september 2018 om 12:41
    Leuk dat onze Ben die jongens toch nog een hart onder de riem steekt na het debacle.
    Vind ik leuk
    Aspers +488
    maandag 24 september 2018 om 12:42
    Nou, behalve de 3 goals heeft PSV nauwelijks de bal gehad. Dus ZO slecht was het allemaal niet.
    Vind ik leuk
    thierryer +1445
    maandag 24 september 2018 om 12:44
    Het was heeeel slecht! er is niets gecreeerd qua kansen!
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1079
    maandag 24 september 2018 om 12:47
    Iets met een tactiek?? Misschien begrijp je dat niet ajax eerste helft nergens te bekennen buiten de eerste 5 minuutjes. 2de helft tempo lager en uitgespeeld als je dat niet begrijpt beter tennis kijken ofzo misschien dat dat spelletje je beter ligt.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +521
    maandag 24 september 2018 om 12:43
    waar blijven de punten van Sjakie?
    Vind ik leuk
    thierryer +1445
    maandag 24 september 2018 om 12:43
    En dat voor een Feijenoorder, best bijzonder dat de slechtse man het hoogste cijfer krijgt!
    Vind ik leuk
    Ik zlatan +36
    maandag 24 september 2018 om 12:44
    Ajax was ook helemaal niet zo slecht. Ze zijn gewoon overklast door een beter psv. Noem het dan ook geen offday voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    maandag 24 september 2018 om 12:44
    Haha. De telegraaf is ook een ajax krant dusja.
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1079
    maandag 24 september 2018 om 12:45
    Jongens heeft iemand cheat codes al gelocaliseerd??
    Anders moet ik toch echt de instanties inschakelen om mee te helpen zoeken.....
    Hij is werkelijk waar nergens te bekennen..
    Vind ik leuk
    harryheck +1439
    maandag 24 september 2018 om 12:45
    Logisch toch. De Gouden schoen moet wel in beeld blijven....haha. Is al jaren hetzelfde. Je weet dit gedoe al voordat wedstrijd gespeeld is. Walgelijk,iedere week weer
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:46]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:48
    Ik kan me wel redelijk vinden in die cijfers en vond dat vooral Ten Hag een dikke onvoldoende scoorde met zijn tactiek en analyse nadien. Nog belangrijker PSV speelt als een team en Ajax als een team zonder duidelijk plan.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26270
    maandag 24 september 2018 om 12:50
    Huh? Andere pot gezien zeker, die Wijstekers?
    Vind ik leuk
    harryheck +1439
    maandag 24 september 2018 om 12:50
    En dan het cijfer voor de verschrikkelijkste en arrogantste man...Danny Makkelullie...een 6...!!!! Hoe verzin je het Wijnstekers!!! Heb je überhaupt de wedstrijd wel gezien??
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:51]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:53
    De verdedigers kunnen onmogelijk voldoende scoren, maar het middenveld ziyech en een neres en tadic vond ik niet echt slecht voetballen.

    Huntelaar en dolberg daarentegen waren onzichtbaar en duidelijk niet opgewassen tegen hun verdedigers.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 12:56
    Is van Feyenoord he, niet wijs.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    maandag 24 september 2018 om 12:56
    Blind een 6.. die is niet goed snik.
    Vind ik leuk
    Boi +567
    maandag 24 september 2018 om 12:57
    Ik ben het eens met deze man. (Ik ben zelf PSV'er.) We kunnen constateren dat dit voor Ajax-begrippen nu, goed is. Met andere woorden, PSV is gewoon vier maten groter dan dit Ajax. Als Ajax voor dit optreden al gemiddeld een 6,0 krijgt, kun je niet anders constateren dan dat PSV gewoon tien keer beter is, toch?
    Vind ik leuk
    PSV mexico +521
    maandag 24 september 2018 om 13:02
    Angelino een 6,5 wat een lachertje
    die moet een 10 krijgen alleen al
    om de actie waar hij Ziyech zwaar voor lul zette
    voor het vak met de Ajax supporters
    Vind ik leuk
    Blueman +926
    maandag 24 september 2018 om 13:02
    De voetballer van het jaar moet natuurlijk wel weer iemand van Ajax worden en dan kunnen lage cijfers uiteraard niet. Maar deze cijfers slaan echt helemaal nergens op!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:04
    Ben heeft waarschijnlijk lagere cijfers doorgegeven maar dat konden ze waarschijnlijk niet aan op de redactie na de voetballes in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Mass +5248
    maandag 24 september 2018 om 13:05
    Whahahahahaha....nul onvoldoendes...Welke malloot geeft die rapportcijfers...
    Vind ik leuk
    RR12 +472
    maandag 24 september 2018 om 13:18
    Benniewijs?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 13:25
    Wat verwcht je anders van een Ajx krant heh. Niet serieus te nemen
    Vind ik leuk
    John040 +2346
    maandag 24 september 2018 om 13:32
    Ach ja Wijnstekers is ook van werkgever afhankelijk maar Valetijn Driesen komt nu ook onbekwaam over om niet in te grijpen hahaha Ajaxkrant. Jank nog maar paar maanden
    Vind ik leuk
    Arbee +2215
    maandag 24 september 2018 om 13:48
    Kom op zeg, hier kijkt toch niemand raar van op? De Telegraaf voert al tijden een hetze tegen Ten Hag. Het feit dat ze geen enkele Ajax-onvoldoende uitdelen lijkt mij niks meer of minder dan het zoveelste statement dat Ten Hag gefaald heeft
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:13
    Zelfs als Ajax 11 hockey spelers opstelt krijgen ze nog een voldoende van de Telegraaf....
    Vind ik leuk
    Leozao +1314
    maandag 24 september 2018 om 15:20
    Mits ze goed kunnen voetballen...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:21
    Waardeloze krant
    Vind ik leuk
    stratumseind +165531
    maandag 24 september 2018 om 14:33
    Bennie is nie zo veuleisend zie ik
    Vind ik leuk
    Leozao +1314
    maandag 24 september 2018 om 15:21
    Dat was je leraar Nederlands vroeger ook niet.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:36
    Wel erg positief van meneer wijnstekers. Kunnen niet gaan roepen dat het een ajacied is haha. Maar zeker f de jong, mazraoui en schone hadden gigantische onvoldoendes verdiend natuurlijk. Daarnaast was ook tadic erg matig.
    Vind ik leuk
    repeP +1245
    maandag 24 september 2018 om 14:43
    Als speler was Wijnstekers bikkelhard maar in zijn hart blijkt hij een watje te zijn, de zachtheid zelve.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 14:47
    Ben Wijnstekers is gewon een gouden kerel en die geeft concurenten geen laag cijfer.
    uit principe niet.
    Zou hij wel gekeken hebben in het stadion naar Ajax?
    Vind ik leuk
    Leozao +1314
    maandag 24 september 2018 om 15:19
    Ben Wijnstekers: een Mr Feijenoord op een gegeven moment. Hij begrijpt het: een verkeerde tactiek betekent niet dat er per se slecht gevoetbald is.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1090
    maandag 24 september 2018 om 15:20
    Ongelooflijk, krijgt deze jan doedel wijnstekers hier ook nog geld en een entreekaartje voor?

    Wat een ongelooflijke onzin Benny, ga fijn punten geven bij het plaatselijke 100 meter zaklopen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:25
    balbezit psv 34.1%! balbezit AJAX65.9% niet te geloven maar waar
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 15:26]
    Vind ik leuk
    Wilveld +25
    maandag 24 september 2018 om 16:20
    het gaat om de doelpunten niet om balbezit
    Vind ik leuk
    ajaxdev +466
    maandag 24 september 2018 om 15:41
    Zelfs nu neemt de telegraaf een loopje met de waarheid. Die 3-0 is fakenews hoor. Wijnstekers er was een voldoende en dat was onze argentijnse linksback. De rest was onvoldoende tot zwaar onvoldoende.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 15:41]
    Vind ik leuk
    La Luz +589
    maandag 24 september 2018 om 15:51
    Vond ik idd in het begin goed voetballen en waren leuke, sportieve duels met Lozano, maar vond hem later wel wat wegzakken.
    Vind ik leuk
    berwi +452
    maandag 24 september 2018 om 15:53
    maar ja dat is de telegraaf
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:10
    Eens zien na de wintertransfers als PSV lozano heeft verkocht hoe ze er dan voorstaan... die is echt niet te houden voor PSV... dan zakken er nog meer door het ijs . Dumfries speelt nu een wedstrijd op zijn top . Meer zit er niet in . Barça gaf 2x gas en weg was PSV...
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1144
    maandag 24 september 2018 om 17:37
    PSV gaf 3 maal gas en weg was Ajax....in 20 minuten....in de eerste helft....
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:40
    Ik vind dat de telegraaf helemaal geen ajax krant meer is.
    Bovendien worden de punten gegeven door een feyenoorder
    Vind ik leuk
    FACT +2364
    maandag 24 september 2018 om 19:08
    Deze krant heet niet voor nix de TeleVAAG.....
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20780
    maandag 24 september 2018 om 19:29
    Hij kijkt wel objectief.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13677
    maandag 24 september 2018 om 22:37
    Ondanks de 3-0 nederlaag was Ajax ook de betere qua voetbal.
    Dus ik kan die cijfers van de telegraaf wel begrijpen.
    Cijfers zijn namelijk gebaseerd op 90 min+ voetbal en niet alleen op de uitslag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 12:37
    Hij zal wel rekening houden met het feit dat de gemiddelde neus zichzelf overschat, veel te serieus neemt, geen zelfreflectie kent en als ubermensch sowieso boven alles en iedereen denkt te staan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Telegraaf deelt nul onvoldoendes uit aan Ajacieden na debacle tegen PSV