Telegraaf deelt nul onvoldoendes uit aan Ajacieden na debacle tegen PSV

Telegraaf deelt nul onvoldoendes uit aan Ajacieden na debacle tegen PSV

Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 11:57ma 24-09-2018 om 11:57

Namens De Telegraaf was oud-international Ben Wijnstekers zondag aanwezig in het Philips Stadion om als rapporteur cijfers uit te delen aan de spelers van PSV en Ajax. Opvallend: zelfs na de ontluisterende 3-0 nederlaag voor de ploeg van trainer Erik ten Hag krijgt niet één speler uit Amsterdam een onvoldoende. 

In De Telegraaf valt maandag te lezen dat Wijnstekers David Neres beloont met een 7. Hakim Ziyech doet het ook goed met een 6,5. André Onana, Noussair Mazraoui, Daley Blind, Nicólas Tagliafico, Lasse Schöne, Dusan Tadic en Donny van de Beek - in de rust ingevallen voor Lasse Schöne - krijgen een zesje. 

De laagste cijfers zijn voor Frenkie de Jong, Carel Eiting, Klaas-Jan Huntelaar en Kasper Dolberg, maar met een 5,5 kan ook dat viertal nog op een voldoende rekenen. Huntelaar werd in de pauze gewisseld voor Dolberg. 

PSV, dat na zes speelrondes al vijf punten voorsprong heeft op Ajax, werd vanzelfsprekend beloond met hogere cijfers. Wijnstekers gaf middenvelder Pablo Rosario een 8. 

Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

Plaats een reactie

maandag 24 september 2018 om 12:05
He?!
Vind ik leuk
Plattekar bv +32254
maandag 24 september 2018 om 12:10
Joh, met rapportcijfers wordt je geen kampioen. Ten Hag zemelde ook voor de camera dat het koppel Blind / de Jong uitstekend functioneerde...alleen die uitspraak verdiend al rapportcijfer 1.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:13
Des te meer hebben jullie te lachen. Ik zou zeggen geniet er van, want jij weet als geen ander (aangezien je realistisch bent) dat het seizoen nog lang niet afgelopen is. PSV heeft de toon gezet en aan Ajax om daarop te reageren.
Ik mag toch hopen dat Ajax het PSV lastig zat gaat maken en dat het gat van 5 punten wordt verkleind.

Nogmaals, geniet er van zolang het duurt en om zulke uitspraken lekker lache hehe.
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:37]
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 24 september 2018 om 12:24
Je hebt helemaal gelijk...
Seizoen is nog super lang.

Bommel moet ze wedstrijd voor wedstrijd scherp houden.
En Ajax moet in de achtervolging.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32254
maandag 24 september 2018 om 14:40
Je lult als Lasse Schöne, Gezond Verstand...die weet namelijk ook weer waar hij staat.
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 14:40]
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 15:17
Heeft lasse het geleerd ja? Heb zijn interview niet gezien/gelezen maar ben blij dat dat afgeleerd is Haha

Of vind je dat ik vooraf te hoog van de toren heb geblazen? Kan me niet herinneren dat ik dat heb gedaan namelijk.
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 15:17]
Vind ik leuk
Plattekar bv +32254
maandag 24 september 2018 om 15:28
Nee klopt, :-)...Lasse Schöne zei voor de camera : "Na zondag staan wij bovenaan....hij is zo hardleers.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 15:30
Ja was gewoon idioot, helemaal met wat we nu weten Haha.

Kan er inmiddels om lachen en ben blij dat het vroeg in het seizoen gebeurt. Gisteren daarentegen was ik een tikkende tijdbom, niet normaal.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32254
maandag 24 september 2018 om 15:32
wij ook...en die ontplofte bij de 1-0
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 15:48
Haha fuck, touche.
Blij als het volgende maand is, dan is het miss weer wat rustiger, staart tussen de benen.
Vind ik leuk
Lulookmee +1392
maandag 24 september 2018 om 17:20
Neuh....lachen doen we niet.... seizoen duurt inderdaad nog lang... en lachen Bewaren we tot het laatst.... het was al mooi om kampioen tegen jullie te worden in eigen stadion...... Nu hopen we in april kampioen te worden in jullie stadion....😁😁
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:21]
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 12:27
psv heef niets anders dan de spelers van Ajax omver duwen vasthouden op de voeten staan gedaan mag natuurlijk maar bij de 4x mag er ook wel eens door de scheidsrechter geel getrokken worden ! en dan waren er zeker 3 of meer spelers van het veld gegaan van psv! scheidsrechter en de far hebben niet gedaan wat ze in anderen wedstrijden wel hebben gedaan!!
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 12:29
normaal gesproken staat psv 2 punten voor! AJAX wint in Amsterdam thuis met de winter aankopen ( 2 verdedigers en een spits!)
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:23
Terecht alleen ten hag een dikke 1
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:05
Had je wat anders verwacht dan van De Telegraaf? Als er nou 1 krant pro-ajax is is het de telegraaf wel. Neem alleen bv Jaap de groot
Vind ik leuk
FSCeara +8907
maandag 24 september 2018 om 12:06
het is echt de Televaag !
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:06
Of de ongeloofwaardelijk knulletje bij VI
Vind ik leuk
Il Gordo +17098
maandag 24 september 2018 om 12:06
Ja, Bennie Wijnstekers. Echt pro Ajax.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 24 september 2018 om 12:26
Wellicht hebben ze hem overruled op de redactie.

En anders wil ik hem rapporteren: Ban Wijnstekers
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:26]
Vind ik leuk
Sanuk +3557
maandag 24 september 2018 om 13:07
Drukfout is de enige verklaring.
Vind ik leuk
Always PSV +16007
maandag 24 september 2018 om 12:09
Dit zegt meteen alles over de geloofwaardigheid van de Telegraaf! Zielig gewoon.
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:09]
Vind ik leuk
Heer Bommel +6615
maandag 24 september 2018 om 12:10
Ben Wijnstekers mag direct aanschuiven bij VI......,

..... als kop van jut :-)
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
maandag 24 september 2018 om 12:11
Jaap de Groot zit er niet eens meer.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 24 september 2018 om 12:22
De lange arm van Jaap.....
Vind ik leuk
FSCeara +8907
maandag 24 september 2018 om 12:29
klopt, als de punten halveert dan kom je ongeveer goed uit.
Vind ik leuk
Jajaja +530
maandag 24 september 2018 om 13:38
Het is dus echt alleen maar op de persoon Ten Hag gericht, wel schandelijk hoe driessen en co karaktermoord plegen
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:05
Opmerkelijk rapport 😂

Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 24 september 2018 om 12:05
Das Rotterdamse humor!!

Wijnstekers laat ze in de waan dat ze goed zijn!!!
Vind ik leuk
FSCeara +8907
maandag 24 september 2018 om 12:07
misschien heeft hij ze vergeleken met...... dan zou het nog niet kunnen.
Ik had graag een leraar had die mij zo beoordeelde dan was school een stukje makkelijker geweest.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 24 september 2018 om 12:13
Misschien had ie een Wijntje teveel op...
Vind ik leuk
Deck010 +9300
maandag 24 september 2018 om 12:19
Nee.....dan had ie in de trein gezeten met Padt.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 24 september 2018 om 12:21
Haha....
Bennie Wijnstekers in een Groningse trein.
Misschien kan Gerard Cox er nog wat mee!
Vind ik leuk
Deck010 +9300
maandag 24 september 2018 om 12:23
Die verzint er zo een liedje op inderdaad.
Vind ik leuk
Mionel Lessi +2985
maandag 24 september 2018 om 12:05
Schandalig natuurlijk, hoe kan je iemand serieus nemen die geen onvoldoendes geeft aan ploeg die met 3-0 (en ook nog terecht) verliest. Ook nog eens zeer opvallend omdat de beste man een oud-feyenoorder is.
Vind ik leuk
Leedz +7501
maandag 24 september 2018 om 12:11
Ik snap daar als Ajacied zijnde ook de ballen van maar zie het hetzelfde als PSV dinsdag die klop kreeg van Barca maar men heel blij was met het vertoonde spel en ook praktisch iedereen een voldoende gaf
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:11]
Vind ik leuk
Mionel Lessi +2985
maandag 24 september 2018 om 12:14
Ik vond het juist wel knap van PSV dat ze tegen een van de beste club van de wereld 75 minuten lang standhielden.. Ook konden ze via Bergwijn/De Jong nog op voorsprong komen ook. Ik vond dat ze wel een voldoende verdienden.
Vind ik leuk
Leedz +7501
maandag 24 september 2018 om 12:22
4-0 Verlies waar praten we dan over? je hoort dan gewoon een onvoldoende te krijgen

bij verlies is het gewoon niet recht te praten dat grotendeels een voldoende krijgt
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:22]
Vind ik leuk
Futjebal +2631
maandag 24 september 2018 om 13:00
Dus ,om in jouw woorden te blijven, vind jij dat Ajax gisteren is afgeslacht? Dat vond jij nl ook van PSV tegen Barca. Ik heb het je alleen nog niet zien typen. Ajax afgeslacht
Ik lees trouwens in een ander topic dat je de wedstrijd niet eens gezien hebt. Dan kun je dus niet meepraten
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 13:26]
Vind ik leuk
Leedz +7501
maandag 24 september 2018 om 13:44
Ja dat vind ik ook, 3-0 is gwn een pak slaag.. nu beter? En wat voor onzin praat je dat ik niet mag mee praten omdat ik het niet gezien heb, we zitten hier op een voetbalforum en er mag over voetbal gepraat worden door een ieder
Vind ik leuk
Futjebal +2631
maandag 24 september 2018 om 15:21
Dat klopt, maar als je wedstrijd niet hebt gezien heb je geen recht van spreken. Of ben jij zo iemand die een film kut vindt, dat tegen iedereen zegt terwijl je hem niet gezien hebt. Ja ik kom toch wel eens in een bioscoop dus mag ik over die film zeggen wat ik wil...beetje raar vind ik
Vind ik leuk
Leedz +7501
maandag 24 september 2018 om 15:29
Je bent een beetje raar aan het brabbelen allemaal, wat heb ik dan zoal gezegd waardoor jij zegt dat ik niet mijn mening kan geven?
Vind ik leuk
Leedz +7501
maandag 24 september 2018 om 16:54
Niets kunnen vinden he?
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:05
Wijnstekers is een hele aardige man. Cijfers geven is hij niet goed in.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:06
Snap ik,vooral omdat jij dat zegt
Vind ik leuk
MojoRisin +14642
maandag 24 september 2018 om 12:05
Die kun je dus ook niet meer serieus nemen..
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:07
Jou wel gelukkig
Vind ik leuk
MojoRisin +14642
maandag 24 september 2018 om 12:18
Nee.. :)
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:22
Dacht al dat ik dat las
Vind ik leuk
MojoRisin +14642
maandag 24 september 2018 om 12:29
Haha, jou wel gelukkig..
Vind ik leuk
goedemorgen +3295
maandag 24 september 2018 om 12:07
Je was me net voor zie ik :-)
Vind ik leuk
4everfcu +5133
maandag 24 september 2018 om 12:06
typisch de telegraaf haha
Vind ik leuk
Bdog +7100
maandag 24 september 2018 om 12:06
Het wordt nu toch echt tijd dat we onze oude helden uit hun lijden gaan verlossen.
Vind ik leuk
goedemorgen +3295
maandag 24 september 2018 om 12:06
Die hoeven we ook niet meer serieus te nemen.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:06
@VP. Dit kan de echte Ben Wijnstekers die voor Feyenoord heeft gevoetbald niet zijn met deze rapportcijfers.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:07
Verklaar je nader, Voetbalprimeur
Vind ik leuk
Sanuk +3557
maandag 24 september 2018 om 13:10
Hij was verhinderd, Sjakie heeft voor hem de punten gegeven.
Vind ik leuk
Just Nuts +511
maandag 24 september 2018 om 12:07
hahaha zo geloofwaardig...hopelijk verliezen ze abbo's
Vind ik leuk
Zot Joke +593
maandag 24 september 2018 om 12:07
Het tweede lachertje van de week. Na Ajax nu de Telegraaf!
Vind ik leuk
040bovenaan +2023
maandag 24 september 2018 om 12:07
Tja.......
Vind ik leuk
Peter87 +123
maandag 24 september 2018 om 12:09
hahaha wat een grap
Vind ik leuk
Mari +11943
maandag 24 september 2018 om 12:09
Het resultaat is wel leuk voor PSV 3-0, maar dat is voor de PSV fans.
Voor de niet-Psv fans is de nederlaag balen en nog eens balen, maar en ik heb het vaker geschreven:
Bommel heeft meer dan uitstekend werk verricht. Hij kende de spelers (dus was het iets gemakkelijker, maar hij heeft
nieuwe spelers ingepast en PSV voetbalt veel aantrekkelijker dan onder Cocu.
Dan moet je al ben je tegenstander hem alle credits geven
Vind ik leuk
Il Gordo +17098
maandag 24 september 2018 om 12:13
Zeker. Tot nu toe doet Van Bommel het uitstekend.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:09
Wat verwacht je anders van de Telegraaf.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4567
maandag 24 september 2018 om 12:11
hahahaha
Vind ik leuk
NESAFCA +178
maandag 24 september 2018 om 12:11
Als ajacied zijnde zeg ik dat ze allemaal een onvoldoende verdiende maar ten hag het voor zn rekening moet noemen met een dikke 0. Wat een tactisch falen van de hoofdmeester.
Tegen PSV beginnen met FdJ en DB in het hart van de verdediging.
Vind ik leuk
Sanuk +3557
maandag 24 september 2018 om 13:18
Ik mis de reacties van Keizerout en natuurlijk van onze turkse vriend.
Vind ik leuk
NESAFCA +178
maandag 24 september 2018 om 21:37
Ten eerste ik was/ben voorstander van Marcel Keizer.
Dus je cynisch antwoord is onnodig.

Als keizer de gebeurtenis van Nouri niet had en marc en edwin zo handelde als nu. Werd Keizer nu op handen gedragen
Vind ik leuk
Sanuk +3557
dinsdag 25 september 2018 om 04:48
Dan begrijp je me niet goed. Ik heb #Keizerout een paar keer aangesproken omdat ik een profielnaam als #Keizerout te ver vindt gaan. Ik als PSV fan denk dat Ajax met Keizer vorig seizoen gewoon kampioen was geworden. Tenhag is inderdaad de zwakste schakel bij Ajax.
Vind ik leuk
NESAFCA +178
dinsdag 25 september 2018 om 08:33
Dan heb ik het verkeerd gelezen my bad! Ik was persoonlijk wel een fan van Marcel. Met meer tijd en vertrouwen was Marcel idd kampioen geworden en als EvdS en MO deden bij Keizer als dat ze doen met ten Hag. Was die dit jaar ook kampioen geworden. Triest maar waar
Vind ik leuk
NESAFCA +178
dinsdag 25 september 2018 om 08:34
#keizerin ?
Vind ik leuk
Leeuw +6197
maandag 24 september 2018 om 12:12
En terecht. Ze hebben goed gespeeld en het beste uit gehaald. PSV was gewoon sterker.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:12
Bij dezen geef ik rapporteur Wijnstekers een 3,5.
Vind ik leuk
100%PSV +3252
maandag 24 september 2018 om 12:12
Wie neemt de Televaag onder leiding van droeftoeter Valentijn Driessen nog serieus?
Vind ik leuk
DrDeef +2372
maandag 24 september 2018 om 12:16
Hahahaha! Trump zou dit fake news noemen! En terecht! Wat een belachelijke actie van de Telegraaf, willen ze met dit belachelijke rapport de moraal bijna Ajax hooghouden nadat ze total loss zijn gevoetbald? Uit angst dat de klap door gaat werken en het elftal in elkaar stort? Wat is de redenatie achter dit belachelijke rapport?
Vind ik leuk
Qalsi +425
maandag 24 september 2018 om 12:16
Wat krijgen de spelers van PSV dan voor cijfers
Vind ik leuk
plein19 +2872
maandag 24 september 2018 om 12:17
Deze cijfers komen de geloofwaardigheid niet ten goede. Misschien moeten ze ook de coaches gaan beoordelen
Vind ik leuk
Bizzy +23317
maandag 24 september 2018 om 12:19
Mis Sjaak met zijn comment
Vind ik leuk
Shelbourne +5880
maandag 24 september 2018 om 12:20
Super grappig, Ziyech was inderdaad briljant. Vooral die kansloze afstandschoten in de tweede helft richting de tweede ring waren pure klasse. Neres was helemaal goed, na twintig minuten was die klaar met voetballen en zat het netjes in de broekzak van Dumfries. Echt heel goed.

Maar die lolbroeken van de telegraaf zijn leuk, wij willen nog steeds een grondige analyse van Sjakie
Vind ik leuk
2cents +60131
maandag 24 september 2018 om 12:20
Wat waren de cijfers in L’Equipe?

Ik denk niet dat VP in de positie is iets te zeggen over cijfers die door anderen worden uitgedeeld.
Vind ik leuk
harryp +979
maandag 24 september 2018 om 12:23
Ben het hier helemaal mee eens. Spelers konden er weinig aan doen. Ten Hag verdient gewoon een 2,5, wat een clown..
Vind ik leuk
Dorzon +4612
maandag 24 september 2018 om 12:24
lachwekkend
Vind ik leuk
michelhx +4459
maandag 24 september 2018 om 12:27
Onana een voldoende? Die hield niks vast.
Vind ik leuk
Korm +39587
maandag 24 september 2018 om 12:27
vind de cijfer van makkelie ook veelste hoog! waar zijn de cijfers voor de coaches?
Vind ik leuk
Ennou +93
maandag 24 september 2018 om 12:28
Angelino een 6,5??? Luuk de jong een 7 net al Neres?????
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:30
Kijken of ze na de wedstrijd tegen Bayern München ook nog een voldoende krijgen
Vind ik leuk
De fries +1898
maandag 24 september 2018 om 12:31
Bennie wijnstekers is de weg kwijt ...
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:32
Geniale zet, gegarandeerd extra Posts op VP.
Goed gedaan Bennie :):):):)
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:33
Er is niets ergers dan medelijden van een Feyenoord icoon
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:34
Ach, wat verwacht je nou van een kerel die bij Feijenoord heeft gespeeld. Zelf een matige speler is geweest.
Vind ik leuk
Johnnie +897
maandag 24 september 2018 om 12:37
Nooit meer laten beoordelen als de telegraaf zijnde. Duidelijk niet objectief genoeg.
Vind ik leuk
JoeyC +3747
maandag 24 september 2018 om 12:37
Telegraaf. Net zo “neutraal” als de VAR en Zeist.
Vind ik leuk
orion73 +1545
maandag 24 september 2018 om 12:39
De enige conclusie is dan dat Bennie de wedstrijd niet gezien heeft en dronken was samen met de gebroeders van de kerkhof.
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
maandag 24 september 2018 om 12:40
Dat kan alleen maar betekenen dat ajax gewoon goed speelde, naar zijn mogelijkheden. Maar dat PSV zoveel sterker was dat zelfs de slechtste ajacied een voldoende scoorde. Kwestie vam interpretatie.
Vind ik leuk
piushaven +21
maandag 24 september 2018 om 12:41
Vind je t gek dat altijd ajaxcieden die stieren winnen.
Vind ik leuk
fedor2501 +5843
maandag 24 september 2018 om 12:41
Leuk dat onze Ben die jongens toch nog een hart onder de riem steekt na het debacle.
Vind ik leuk
Aspers +575
maandag 24 september 2018 om 12:42
Nou, behalve de 3 goals heeft PSV nauwelijks de bal gehad. Dus ZO slecht was het allemaal niet.
Vind ik leuk
thierryer +1973
maandag 24 september 2018 om 12:44
Het was heeeel slecht! er is niets gecreeerd qua kansen!
Vind ik leuk
Fc hamkel +1499
maandag 24 september 2018 om 12:47
Iets met een tactiek?? Misschien begrijp je dat niet ajax eerste helft nergens te bekennen buiten de eerste 5 minuutjes. 2de helft tempo lager en uitgespeeld als je dat niet begrijpt beter tennis kijken ofzo misschien dat dat spelletje je beter ligt.
Vind ik leuk
PSV mexico +1119
maandag 24 september 2018 om 12:43
waar blijven de punten van Sjakie?
Vind ik leuk
thierryer +1973
maandag 24 september 2018 om 12:43
En dat voor een Feijenoorder, best bijzonder dat de slechtse man het hoogste cijfer krijgt!
Vind ik leuk
Ik zlatan +289
maandag 24 september 2018 om 12:44
Ajax was ook helemaal niet zo slecht. Ze zijn gewoon overklast door een beter psv. Noem het dan ook geen offday voor Ajax.
Vind ik leuk
Smithsonian +41531
maandag 24 september 2018 om 12:44
Haha. De telegraaf is ook een ajax krant dusja.
Vind ik leuk
Fc hamkel +1499
maandag 24 september 2018 om 12:45
Jongens heeft iemand cheat codes al gelocaliseerd??
Anders moet ik toch echt de instanties inschakelen om mee te helpen zoeken.....
Hij is werkelijk waar nergens te bekennen..
Vind ik leuk
harryheck +1530
maandag 24 september 2018 om 12:45
Logisch toch. De Gouden schoen moet wel in beeld blijven....haha. Is al jaren hetzelfde. Je weet dit gedoe al voordat wedstrijd gespeeld is. Walgelijk,iedere week weer
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:46]
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:48
Ik kan me wel redelijk vinden in die cijfers en vond dat vooral Ten Hag een dikke onvoldoende scoorde met zijn tactiek en analyse nadien. Nog belangrijker PSV speelt als een team en Ajax als een team zonder duidelijk plan.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29109
maandag 24 september 2018 om 12:50
Huh? Andere pot gezien zeker, die Wijstekers?
Vind ik leuk
harryheck +1530
maandag 24 september 2018 om 12:50
En dan het cijfer voor de verschrikkelijkste en arrogantste man...Danny Makkelullie...een 6...!!!! Hoe verzin je het Wijnstekers!!! Heb je überhaupt de wedstrijd wel gezien??
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 12:51]
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:53
De verdedigers kunnen onmogelijk voldoende scoren, maar het middenveld ziyech en een neres en tadic vond ik niet echt slecht voetballen.

Huntelaar en dolberg daarentegen waren onzichtbaar en duidelijk niet opgewassen tegen hun verdedigers.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 12:56
Is van Feyenoord he, niet wijs.
Vind ik leuk
Garinsha +5053
maandag 24 september 2018 om 12:56
Blind een 6.. die is niet goed snik.
Vind ik leuk
Boi +560
maandag 24 september 2018 om 12:57
Ik ben het eens met deze man. (Ik ben zelf PSV'er.) We kunnen constateren dat dit voor Ajax-begrippen nu, goed is. Met andere woorden, PSV is gewoon vier maten groter dan dit Ajax. Als Ajax voor dit optreden al gemiddeld een 6,0 krijgt, kun je niet anders constateren dan dat PSV gewoon tien keer beter is, toch?
Vind ik leuk
PSV mexico +1119
maandag 24 september 2018 om 13:02
Angelino een 6,5 wat een lachertje
die moet een 10 krijgen alleen al
om de actie waar hij Ziyech zwaar voor lul zette
voor het vak met de Ajax supporters
Vind ik leuk
Blueman +1000
maandag 24 september 2018 om 13:02
De voetballer van het jaar moet natuurlijk wel weer iemand van Ajax worden en dan kunnen lage cijfers uiteraard niet. Maar deze cijfers slaan echt helemaal nergens op!
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 13:04
Ben heeft waarschijnlijk lagere cijfers doorgegeven maar dat konden ze waarschijnlijk niet aan op de redactie na de voetballes in Eindhoven.
Vind ik leuk
Mass +5800
maandag 24 september 2018 om 13:05
Whahahahahaha....nul onvoldoendes...Welke malloot geeft die rapportcijfers...
Vind ik leuk
RR12 +661
maandag 24 september 2018 om 13:18
Benniewijs?
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 13:25
Wat verwcht je anders van een Ajx krant heh. Niet serieus te nemen
Vind ik leuk
John040 +2505
maandag 24 september 2018 om 13:32
Ach ja Wijnstekers is ook van werkgever afhankelijk maar Valetijn Driesen komt nu ook onbekwaam over om niet in te grijpen hahaha Ajaxkrant. Jank nog maar paar maanden
Vind ik leuk
Arbee +2465
maandag 24 september 2018 om 13:48
Kom op zeg, hier kijkt toch niemand raar van op? De Telegraaf voert al tijden een hetze tegen Ten Hag. Het feit dat ze geen enkele Ajax-onvoldoende uitdelen lijkt mij niks meer of minder dan het zoveelste statement dat Ten Hag gefaald heeft
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 14:13
Zelfs als Ajax 11 hockey spelers opstelt krijgen ze nog een voldoende van de Telegraaf....
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 14:21
Waardeloze krant
Vind ik leuk
stratumseind +191645
maandag 24 september 2018 om 14:33
Bennie is nie zo veuleisend zie ik
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 14:36
Wel erg positief van meneer wijnstekers. Kunnen niet gaan roepen dat het een ajacied is haha. Maar zeker f de jong, mazraoui en schone hadden gigantische onvoldoendes verdiend natuurlijk. Daarnaast was ook tadic erg matig.
Vind ik leuk
repeP +2097
maandag 24 september 2018 om 14:43
Als speler was Wijnstekers bikkelhard maar in zijn hart blijkt hij een watje te zijn, de zachtheid zelve.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 14:47
Ben Wijnstekers is gewon een gouden kerel en die geeft concurenten geen laag cijfer.
uit principe niet.
Zou hij wel gekeken hebben in het stadion naar Ajax?
Vind ik leuk
Voetbal.com +1000
maandag 24 september 2018 om 15:20
Ongelooflijk, krijgt deze jan doedel wijnstekers hier ook nog geld en een entreekaartje voor?

Wat een ongelooflijke onzin Benny, ga fijn punten geven bij het plaatselijke 100 meter zaklopen.
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 15:20]
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 15:25
balbezit psv 34.1%! balbezit AJAX65.9% niet te geloven maar waar
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 15:26]
Vind ik leuk
Wilveld +113
maandag 24 september 2018 om 16:20
het gaat om de doelpunten niet om balbezit
Vind ik leuk
ajaxdev +595
maandag 24 september 2018 om 15:41
Zelfs nu neemt de telegraaf een loopje met de waarheid. Die 3-0 is fakenews hoor. Wijnstekers er was een voldoende en dat was onze argentijnse linksback. De rest was onvoldoende tot zwaar onvoldoende.
[Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 15:41]
Vind ik leuk
La Luz +591
maandag 24 september 2018 om 15:51
Vond ik idd in het begin goed voetballen en waren leuke, sportieve duels met Lozano, maar vond hem later wel wat wegzakken.
Vind ik leuk
berwi +498
maandag 24 september 2018 om 15:53
maar ja dat is de telegraaf
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 17:10
Eens zien na de wintertransfers als PSV lozano heeft verkocht hoe ze er dan voorstaan... die is echt niet te houden voor PSV... dan zakken er nog meer door het ijs . Dumfries speelt nu een wedstrijd op zijn top . Meer zit er niet in . Barça gaf 2x gas en weg was PSV...
Vind ik leuk
Lulookmee +1392
maandag 24 september 2018 om 17:37
PSV gaf 3 maal gas en weg was Ajax....in 20 minuten....in de eerste helft....
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 17:40
Ik vind dat de telegraaf helemaal geen ajax krant meer is.
Bovendien worden de punten gegeven door een feyenoorder
Vind ik leuk
FACT +2314
maandag 24 september 2018 om 19:08
Deze krant heet niet voor nix de TeleVAAG.....
Vind ik leuk
wattenstaafje +23647
maandag 24 september 2018 om 19:29
Hij kijkt wel objectief.
Vind ik leuk
Pietje2015 +16571
maandag 24 september 2018 om 22:37
Ondanks de 3-0 nederlaag was Ajax ook de betere qua voetbal.
Dus ik kan die cijfers van de telegraaf wel begrijpen.
Cijfers zijn namelijk gebaseerd op 90 min+ voetbal en niet alleen op de uitslag.
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 12:37
Hij zal wel rekening houden met het feit dat de gemiddelde neus zichzelf overschat, veel te serieus neemt, geen zelfreflectie kent en als ubermensch sowieso boven alles en iedereen denkt te staan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws