Perez ziet 'opvallende' Feyenoorder: 'Echt groot verschil met vorig jaar'

    Perez ziet 'opvallende' Feyenoorder: 'Echt groot verschil met vorig jaar'

    Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 15:34ma 24-09-2018 om 15:34

    Robin van Persie oogt een stuk fitter dan vorig seizoen. Dat zei analist Kenneth Perez zondag op FOX Sports. De aanvaller was in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht goed voor de winnende treffer.

    "Hij oogt echt fit en beweegt veel fitter Dat vind ik echt een groot verschil met vorig jaar en het jaar ervoor", aldus Perez. "Hij speelt de meeste wedstrijden bijna 90 minuten en maakt ook de winnende. Dat hij kan voetballen is bekend. De eerste helft vond ik hem veruit beste op het veld."

    Perez zag dat Van Persie de hele wedstrijd bedrijvig was. "Hoe hij beweegt, hoe hij diepgaat, hoe hij loopt. Dit hebben we toch niet heel vaak van hem gezien, dat hij dit soort dingen kan opbrengen. Dat vond ik bij hem het meest opvallend eigenlijk." Van Persie kwam in zes competitiewedstrijden al tot vijf goals en twee assists.

    Poll

    Kan Van Persie nog langer dan één seizoen mee?

    (3981 stemmen)

    Plaats een reactie

    Connie Veren +5157
    maandag 24 september 2018 om 15:39
    Staat nu ook in de spits en niet op 10. Dat scheelt wel heel wat meters loopwerk. Maar Gio is zo stom waarschijnlijk om hem weer op de 10 terug te zetten.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10270
    maandag 24 september 2018 om 19:10
    Daar hebben we Connie weer, t'is toch altijd zo'n positieve meid......
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5157
    dinsdag 25 september 2018 om 10:24
    nee, ik ben slimmer dan de coach
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10270
    dinsdag 25 september 2018 om 16:23
    En nog lief ook......nou....soms ;)
    Vind ik leuk
    Kaar +1353
    maandag 24 september 2018 om 20:17
    Waar zou jij hem zetten dan als Jorgenson speelt?
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5157
    dinsdag 25 september 2018 om 10:24
    Ik zou RVP als diepste man houden en Jorgensen en Berghuis in een vrijere rol op de flanken. Jorgensen is 2 spitsen systeem gewend en kwam vaak vanaf links. Je gehele linkerkant loopt niet meer sinds Elia weg is. ALleen momenten. Dan wordt het tijd om het anders in te vullen. Ik zeg de flinken, maar bedoel de ruimtes. Dus Jorgensen niet laten speler als een vleugelspeler.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 10:25]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27533
    dinsdag 25 september 2018 om 00:24
    Logisch helaas..Jorgensen kan je niet op 10 zetten
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    maandag 24 september 2018 om 15:39
    Volgend jaar als breekijzer.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    maandag 24 september 2018 om 15:41
    Of centraal in de verdediging...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:41
    Ik hoop het echt, zou echt fantastisch zijn. Dan hebben we toch nog even mooi 2,5 jaar van hem kunnen genieten hier
    Vind ik leuk
    abfab5300 +251
    maandag 24 september 2018 om 15:55
    Hij heeft al aangegeven dat dit sowieso zijn laatste seizoen is. Geef hem eens ongelijk, de man was financieel gezien vijftien jaar geleden al onafhankelijk.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17223
    maandag 24 september 2018 om 16:04
    15 jaar geleden speelde hij nog bij Feyenoord, dus financieel onafhankelijk was hij toen allerminst.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8154
    maandag 24 september 2018 om 15:41
    Bijzonder vergelijk weer van Perez. Vorig seizoen sloot Robin pas laat in Augustus aan bij de selectie en was verre van wedstrijd fit.
    Vorig seizoen heeft hij amper kunnen spelen, dus dit seizoen kun je hem pas beoordelen op fitheid. Wat dat betreft vind ik het niet slecht wat een speler van 35 jaar wekelijks laat zien.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13785
    maandag 24 september 2018 om 18:09
    Laat in augustus? Hij kwam licht-geblesseerd en met n enorme trainingsachterstand, pas medio januari aan.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8154
    maandag 24 september 2018 om 18:34
    Precies dat inderdaad, was de maanden al weer kwijt.
    Vind ik leuk
    rene jong +163
    maandag 24 september 2018 om 15:43
    Volgend jaar als joker inzetten, voor dubbele punten.
    Vind ik leuk
    rinirat +2915
    maandag 24 september 2018 om 15:43
    Perez ziet weer wat hahaha
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:45
    Als van Persie het nivo heeft van de EU (sub)top nu, dan kan de rest daar nog lang niet gaan voetballen.

    Dat wordt keihard trainen dan maar.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7516
    maandag 24 september 2018 om 15:48
    Zou zijn persoonlijke statistieken weleens willen zien want zoveel kilometers maakt hij nou ook weer niet op het veld. Als die loopt, loopt die wel heel slim.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8154
    maandag 24 september 2018 om 15:52
    Is dus erg slim bezig, met zo min mogelijk inspanning het hoogste rendement halen. Blij dat hij dat zo doet, des te langer kunnen we van hem genieten.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 15:50
    Kenneth gooi jezelf weg alsjeblieft
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2780
    maandag 24 september 2018 om 19:03
    Van Persie is beter dan Opa Huntelaar, dat was vroeger al in het NL.... Daar hield Huntelaar de bank warm😜
    Vind ik leuk
    repeP +1391
    maandag 24 september 2018 om 15:54
    Kan aan mij liggen natuurlijk maar moest onwillekeurig meer dan eens aan de Kromme denken met dat van Persie niet op volle snelheid de opbouw van Utrecht probeerde te storen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:00
    Van Persie in oranje.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:32
    Alles staat met het wel of niet mee functioneren van Robin van Persie van onze tactius Giovanni van Bronckhorst.......
    Vind ik leuk
    John040 +2438
    maandag 24 september 2018 om 16:33
    Perez heeft altijd wel een smoesje om niet over de afgang van Ajax te praten. En dat ook zijn helden Tadic Ziyech en Neres De Jong Blind Van Beek door de mand zijn gevallen en qua wedstrijd instelling een 1 hebben verdiend. Ze zijn leuke voetballers meer niet.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:45
    Ik heb bij Feyenoord een nieuwe Ronaldo gezien. Berghuis ook zo'n aansteller
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:31
    Het is mooi geweest hij zal zeker stoppen ,
    Nu een mooie baan bij Feyenoord en zijn energie in de jeugd stoppen .
    Prachtig voor die kids en een mooi nieuw begin voor Van Persie .
    Bedankt alvast voor die mooie tijd .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws