Perez ziet 'opvallende' Feyenoorder: 'Echt groot verschil met vorig jaar'

Perez ziet 'opvallende' Feyenoorder: 'Echt groot verschil met vorig jaar'

Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 15:34ma 24-09-2018 om 15:34

Robin van Persie oogt een stuk fitter dan vorig seizoen. Dat zei analist Kenneth Perez zondag op FOX Sports. De aanvaller was in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht goed voor de winnende treffer.

"Hij oogt echt fit en beweegt veel fitter Dat vind ik echt een groot verschil met vorig jaar en het jaar ervoor", aldus Perez. "Hij speelt de meeste wedstrijden bijna 90 minuten en maakt ook de winnende. Dat hij kan voetballen is bekend. De eerste helft vond ik hem veruit beste op het veld."

Perez zag dat Van Persie de hele wedstrijd bedrijvig was. "Hoe hij beweegt, hoe hij diepgaat, hoe hij loopt. Dit hebben we toch niet heel vaak van hem gezien, dat hij dit soort dingen kan opbrengen. Dat vond ik bij hem het meest opvallend eigenlijk." Van Persie kwam in zes competitiewedstrijden al tot vijf goals en twee assists.

Poll

Kan Van Persie nog langer dan één seizoen mee?

(3982 stemmen)

Plaats een reactie

Connie Veren +5606
maandag 24 september 2018 om 15:39
Staat nu ook in de spits en niet op 10. Dat scheelt wel heel wat meters loopwerk. Maar Gio is zo stom waarschijnlijk om hem weer op de 10 terug te zetten.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13169
maandag 24 september 2018 om 19:10
Daar hebben we Connie weer, t'is toch altijd zo'n positieve meid......
Vind ik leuk
Connie Veren +5606
dinsdag 25 september 2018 om 10:24
nee, ik ben slimmer dan de coach
Vind ik leuk
rpaulp50 +13169
dinsdag 25 september 2018 om 16:23
En nog lief ook......nou....soms ;)
Vind ik leuk
Kaar +2016
maandag 24 september 2018 om 20:17
Waar zou jij hem zetten dan als Jorgenson speelt?
Vind ik leuk
Connie Veren +5606
dinsdag 25 september 2018 om 10:24
Ik zou RVP als diepste man houden en Jorgensen en Berghuis in een vrijere rol op de flanken. Jorgensen is 2 spitsen systeem gewend en kwam vaak vanaf links. Je gehele linkerkant loopt niet meer sinds Elia weg is. ALleen momenten. Dan wordt het tijd om het anders in te vullen. Ik zeg de flinken, maar bedoel de ruimtes. Dus Jorgensen niet laten speler als een vleugelspeler.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 10:25]
Vind ik leuk
Come on Utreg +28965
dinsdag 25 september 2018 om 00:24
Logisch helaas..Jorgensen kan je niet op 10 zetten
Vind ik leuk
Smithsonian +41047
maandag 24 september 2018 om 15:39
Volgend jaar als breekijzer.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
maandag 24 september 2018 om 15:41
Of centraal in de verdediging...
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 15:41
Ik hoop het echt, zou echt fantastisch zijn. Dan hebben we toch nog even mooi 2,5 jaar van hem kunnen genieten hier
Vind ik leuk
abfab5300 +410
maandag 24 september 2018 om 15:55
Hij heeft al aangegeven dat dit sowieso zijn laatste seizoen is. Geef hem eens ongelijk, de man was financieel gezien vijftien jaar geleden al onafhankelijk.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21089
maandag 24 september 2018 om 16:04
15 jaar geleden speelde hij nog bij Feyenoord, dus financieel onafhankelijk was hij toen allerminst.
Vind ik leuk
Deck010 +9204
maandag 24 september 2018 om 15:41
Bijzonder vergelijk weer van Perez. Vorig seizoen sloot Robin pas laat in Augustus aan bij de selectie en was verre van wedstrijd fit.
Vorig seizoen heeft hij amper kunnen spelen, dus dit seizoen kun je hem pas beoordelen op fitheid. Wat dat betreft vind ik het niet slecht wat een speler van 35 jaar wekelijks laat zien.
Vind ik leuk
Blindsy +17208
maandag 24 september 2018 om 18:09
Laat in augustus? Hij kwam licht-geblesseerd en met n enorme trainingsachterstand, pas medio januari aan.
Vind ik leuk
Deck010 +9204
maandag 24 september 2018 om 18:34
Precies dat inderdaad, was de maanden al weer kwijt.
Vind ik leuk
rene jong +162
maandag 24 september 2018 om 15:43
Volgend jaar als joker inzetten, voor dubbele punten.
Vind ik leuk
rinirat +3231
maandag 24 september 2018 om 15:43
Perez ziet weer wat hahaha
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 15:45
Als van Persie het nivo heeft van de EU (sub)top nu, dan kan de rest daar nog lang niet gaan voetballen.

Dat wordt keihard trainen dan maar.
Vind ik leuk
El Cazador +8600
maandag 24 september 2018 om 15:48
Zou zijn persoonlijke statistieken weleens willen zien want zoveel kilometers maakt hij nou ook weer niet op het veld. Als die loopt, loopt die wel heel slim.
Vind ik leuk
Deck010 +9204
maandag 24 september 2018 om 15:52
Is dus erg slim bezig, met zo min mogelijk inspanning het hoogste rendement halen. Blij dat hij dat zo doet, des te langer kunnen we van hem genieten.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 15:50
Kenneth gooi jezelf weg alsjeblieft
Vind ik leuk
AS ROMA24 +2704
maandag 24 september 2018 om 19:03
Van Persie is beter dan Opa Huntelaar, dat was vroeger al in het NL.... Daar hield Huntelaar de bank warm😜
Vind ik leuk
repeP +2034
maandag 24 september 2018 om 15:54
Kan aan mij liggen natuurlijk maar moest onwillekeurig meer dan eens aan de Kromme denken met dat van Persie niet op volle snelheid de opbouw van Utrecht probeerde te storen.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 16:32
Alles staat met het wel of niet mee functioneren van Robin van Persie van onze tactius Giovanni van Bronckhorst.......
Vind ik leuk
John040 +2504
maandag 24 september 2018 om 16:33
Perez heeft altijd wel een smoesje om niet over de afgang van Ajax te praten. En dat ook zijn helden Tadic Ziyech en Neres De Jong Blind Van Beek door de mand zijn gevallen en qua wedstrijd instelling een 1 hebben verdiend. Ze zijn leuke voetballers meer niet.
Vind ik leuk
maandag 24 september 2018 om 16:45
Ik heb bij Feyenoord een nieuwe Ronaldo gezien. Berghuis ook zo'n aansteller
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws