Swart: 'Van Gelder heeft niks met Ajax, Van Gangelen vindt verlies prachtig'

    Swart: 'Van Gelder heeft niks met Ajax, Van Gangelen vindt verlies prachtig'

    Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 16:45ma 24-09-2018 om 16:45

    PSV heeft Ajax een lesje geleerd in Eindhoven, maar de best voetballende ploeg van de Eredivisie komt nog steeds uit Amsterdam. Dat stelt Sjaak Swart in Alles op Swart van AjaxPrimeur. Mister Ajax is ook niet blij met verslaggevers als Jack van Gelder, Jan-Joost van Gangelen en Leo Driessen.

    Lees meer over:EredivisieAjaxPSV

    Plaats een reactie

    :O +5085
    maandag 24 september 2018 om 16:47
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:40]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:57
    Ah daar ben je, ik zocht je al. Mijn aanbod om je te helpen met je 5 persoonlijke problemen staat nog steeds hoor. Blijf er niet mee zitten, daar help je jezelf maar ook anderen niet mee.
    Vind ik leuk
    PSV mexico +1146
    maandag 24 september 2018 om 17:57
    deze week tegen de amateurs zijn ze weer de beste ha ha ha
    Vind ik leuk
    john52 +488
    maandag 24 september 2018 om 18:02
    Als ik die kop zie dan lach ik al en denk...wat voor slap gezever komt er weer uit die bek?
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 18:03]
    Vind ik leuk
    :O +5085
    maandag 24 september 2018 om 18:24
    Lachen gieren brullen met die man. Ik meen het echt. En het grappige is dat hij niet in de gaten heeft dat hij zichzelf compleet belachelijk maakt.
    Vind ik leuk
    john52 +488
    maandag 24 september 2018 om 19:32
    KORREKT!
    Vind ik leuk
    035 +6304
    maandag 24 september 2018 om 18:43
    Respectloos wat er uit jouw "bek"komt. Nergens voor nodig.
    Vind ik leuk
    john52 +488
    maandag 24 september 2018 om 19:31
    Respect? Zever niet man......respect moet Swart tonen en niet andersom. Pipo.
    Vind ik leuk
    035 +6304
    maandag 24 september 2018 om 19:44
    Inhoudelijk erg sterk.
    Vind ik leuk
    Marcelcocu +126
    maandag 24 september 2018 om 20:10
    Zo gaat het toch over en weer 035? als de gebroeders vd Kerkhof iets zeggen is het volgens vele ajacieden ook labiel gezwets... misschien moet VP maar stoppen met het uitzenden van zijn filmpjes, aangezien deze meer kwaad opwekken dan goed doen! ik ben zelf ook geen fan van Swart maar probeer deze posts altijd te negeren omdat ik weet waar het op uitloopt.. Iemand die zó pro Ajax is kan ik niet serieus nemen en haalt vaak het slechtste in mij naar boven. Mensen die zeggen dat het goed was wanneer het goed was en slecht waneer het slecht was. Niet continue ergens naar een excuus gaan zoeken om het recht te breien daar heb ik respect voor en daar ga ik ook graag de discussie mee aan, daar is dit een forum voor toch?
    Vind ik leuk
    035 +6304
    maandag 24 september 2018 om 20:20
    Van mij zul je nooit een denigrerende opmerking lezen over personen. Ook al ben ik het niet eens met de broertjes vd Kerkhof is dat geen reden voor mij om hen "weg te zetten" als debielen. Dat is precies Waar ik op doel.
    Ik heb een opvoeding genoten waarbij respect voor een ander centraal staat. Kunnen velen hier nog iets van leren.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 20:21]
    Vind ik leuk
    Marcelcocu +126
    maandag 24 september 2018 om 20:36
    Ik vind het een zeer nobele poging van je! en ja ben het gedeeltelijk met je eens maar denk niet dat je op een site als VP iets voor mekaar krijgt met deze instelling.. wel een goed voornemen!
    Vind ik leuk
    0594 +5
    maandag 24 september 2018 om 20:15
    Waarom respect voor een stel voetballers hebben die in eigen huis maar 35%balbezit hebben. Dan ziet die Swart het nog niet zo slecht.
    Vind ik leuk
    normaal72 +559
    maandag 24 september 2018 om 20:26
    35 % balbezit .......
    Ennn .......
    Ik heb nieuws voor jou degene die het vaakst in het netje schiet die wint en die krijgt ook de drie punten en de tegenstander niks dus wat heb je dan aan je balbezit
    Vind ik leuk
    0594 +5
    maandag 24 september 2018 om 20:49
    Swart vindt dat Ajax beter was en gezien het balbezit klopt zijn stelling. Ja de punten gaan naar diegene die het vaakst scoort. Als je zo goed bent als alle Psv aanhangers hier stellen was dat balbezit andersom geweest.
    Vind ik leuk
    Marcelcocu +126
    maandag 24 september 2018 om 21:21
    Ik zal het proberen uit te leggen... Als je al 3 goals hebt gemaakt en de tegenstander 0 dan ga je je energie sparen (lees energie direct) en nobel als PSV is lieten ze Ajax wat proberen.. stel nou dat ze waren blijven aanvallen! dan had de 10-0 er misschien zelfs wel ingezeten! dus je mag blij zijn met je balbezit maar de punten blijven in Eindje!!😉
    Vind ik leuk
    035 +6304
    maandag 24 september 2018 om 22:15
    Nobel??? Hebben zij dan zo'n enorme hekel aan Feijenoord?
    Vind ik leuk
    Marcelcocu +126
    maandag 24 september 2018 om 22:25
    definieer zij?
    Vind ik leuk
    035 +6304
    dinsdag 25 september 2018 om 11:51
    Degene die nobel is.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +525
    dinsdag 25 september 2018 om 08:31
    Dat je meer balbezit hebt betekent niet dat je goed bent... Je bent pas goed als je passie toont zowel aan de bal als zonder bal..laten zien dat je wilt werken voor je team en club.... Ajax heeft 65 procent balbezit gehad en maar 2 echte kansen voor de rest geen enkele kans gehad... dus wat vind je er goed aan dan????

    Je kan zoals Ajax doet ook 100 ballen steeds weer op de verdediger schuiven en weer terug zoals dat bij ajax gaat dan heb je inderdaad meer balbezit.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2784
    maandag 24 september 2018 om 18:25
    Leo Driessen is in hart en nieren een Ajax supporter.. Draagt zelfs Ajax ondergoed
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:53
    Om hem tevens vol te poepen?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:47
    Swart heeft geen roze bril maar roze lenzen. Naar mannetje.
    Vind ik leuk
    035 +6304
    maandag 24 september 2018 om 19:52
    Nare mannetjes zijn de hooligans die een veldje opzoeken om elkaar verrot te meppen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:53
    Waarom nou een 'naar mannetje'. Al die clubfanboys zijn op z'n minst weinig rationeel en waarschijnlijk ook weinig intelligent, maar Swart doet geen vlieg kwaad. Hij zet alleen zichzelf steevast voor lul. Tja.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:37
    Hij zet zich inderdaad voor lul. Maar op een nare manier
    Vind ik leuk
    Markieee +1001
    maandag 24 september 2018 om 19:49
    Maar zegt Sjaak iets wat niet waar is????
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 00:50
    Opa Sjaak dacht dat PSV Ajax was en ze hadden gewonnen. Hij is niet meer zo helder of heeft naar andere wedstrijd gekeken. Arme Sjaak stuur gewoon die amateur trainer weg
    En haal Bos terug.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2842
    maandag 24 september 2018 om 16:48
    Haha Sjakiemero. Gisteren niets gezien van dat goede voetbal uit Amsterdam.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:01
    Waarschijnlijk waren ze allemaal drukker bezig met de bankrekening en dure prijskaartjes op elkaar plakken
    Vind ik leuk
    aphex twin +1511
    maandag 24 september 2018 om 17:07
    Dat PSVers een grote mond hebben kan ik nog wel begrijpen. Maar als Feyenoorder moet je gewoon stil zijn haha :)
    Vind ik leuk
    Just dekler +1811
    maandag 24 september 2018 om 17:24
    Ik geloof dat Feyenoord de laatste jaren meer heeft gewonnen. Is Ajax nu de nummer 3 van Nederland?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:27
    Ssst dat kunnen ze nog lang niet accepteren in Amsterdam. Laat ze nog een beetje in hun waan leven
    Vind ik leuk
    aphex twin +1511
    maandag 24 september 2018 om 20:16
    Je mist mijn punt :) Je kan natuurlijk hard meelachen met de Brabanders en de malaise bij je eigen club vergeten. Lekker meedoen met de meute. Kinderachtig als je het mij vraagt. Maar goed, ben dan ook een volwassen kerel die voor zichzelf kan nadenken. Oh, en welke NL club stond een tijdje terug ook al weer in de finale van de EL? Welke NL club heeft het meeste aanzien in het buitenland, welke talenten lopen er rond? Het seizoen is nog lang, de grote mondjes zou ik maar even achterwege laten nog :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 20:19]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:32
    Echt een volwassen reactie van een volwassen vent😂
    Vind ik leuk
    Just dekler +1811
    dinsdag 25 september 2018 om 01:08
    Malaise? We hebben net onze directe concurrent huilend naar Amsterdam teruggestuurd. Die talentjes ook...
    Finale Europese keukenkampioen divisie heeft de zoveelste 2e plaats opgeleverd, oftewel niets....
    Aanzien helpt je niet op het veld dus een zinloos argument. Maar toch iets om die lege handjes te vullen......
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 10:27
    en welke club heeft als laatste een Europese hoofdprijs gepakt ....
    en de grote mondjes begonnen in Amsterdam al voor het seizoen
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3535
    dinsdag 25 september 2018 om 19:08
    Bergwijn lijkt me zo ondertussen een groter talent als menig Ajacied. wordt steeds belangrijker voor PSV
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:47
    Zelfs groningen, pec en vitessebhebben de laatste jaren meer gewonnen. Zijn ze dan de nummer 6 van nl??
    Vind ik leuk
    feye88 +2107
    maandag 24 september 2018 om 17:29
    Ga zelf nou maar weer eens prijzen pakken. Volgens mij zijn jullie tegenwoordig de eeuwige nr2.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:46
    Nummer 3 qua prijzen pakken zelfs
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3600
    maandag 24 september 2018 om 18:11
    Tegenwoordige eeuwige. Ik wist niet dat je je zo kunt tegenspreken met twee woorden.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1511
    maandag 24 september 2018 om 20:08
    Wat maakt jou dat uit dan? Waar maak je je druk over?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 00:32
    als 1e PSV ers gefeliciteerd met jullie overwinning

    Tweede prijs is ook een prijs toch?
    Maar ach. Na 18 jaar hoofdprijs winnen een dikke nek hebben is niet arrogant?

    Ja , Ajax knetterhard op zijn bek gegaan gisteren. Kut gevoel? ja!!!

    Jij zou moeten weten hoe zoet de overwinning smaakt als die er komt( en die komt er heus wel).
    Dieptepunten voor hoogtepunten.! Echte winnaars kunnen ook verliezen.

    Forza Ajax 4ever
    Vind ik leuk
    john52 +488
    maandag 24 september 2018 om 18:04
    Ik hoor liever een feyenoorder dan een ajaxied.
    Vind ik leuk
    035 +6304
    maandag 24 september 2018 om 19:48
    Nu nog luisteren. Daar zit het verschil John.😂
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:09
    feyenoord heeft anders net zoveel punten als jouw club , net als Heracles .....
    Vind ik leuk
    volharding +798
    maandag 24 september 2018 om 17:05
    jawel15 minuten, toen lag hij aan de zuurstof.
    Vind ik leuk
    HJR +8232
    maandag 24 september 2018 om 17:11
    Heb je het interview ook helemaal gekeken? Of roep je maar wat iedereen roept? Want hij zegt nergens dat Ajax gisteren goed gevoetbald heeft.

    Sjakie heeft duidelijk een voorkeur voor Ajax, maar het mooie van Sjaak is dat hij puur alleen naar Ajax kijkt, hij maakt zich druk om zijn eigen club, kunnen hoop een voorbeeld aan nemen ;). En ja dat hij altijd met zijn gekleurde bril kijkt weten we nu wel.
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    maandag 24 september 2018 om 17:18
    Hij maakt zich druk om elke club die Ajax verslaat hoor, en om de scheids en het gras en... en... en...
    Vind ik leuk
    HJR +8232
    maandag 24 september 2018 om 17:33
    Precies hij maakt zich niet druk de om specifiek de club PSV maar iedereen die tegen zijn club is ;). Het maakt hem niet uit wie er 2e of 3e wordt, als Ajax maar 1 is. Mooi toch... Oke De Graafschap misschien ;)
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8329
    maandag 24 september 2018 om 17:57
    Dus houdt hij zich niet bezig met Ajax...

    De ellebogen van Lozano en Dumphries (‘diepvries’...) waren bewust, en dus rood, maar Onana was geen elleboog.... Sterker nog: zag je hoe De Jong dat duel aanging? Had Sjaak ook gezien dat Onana buiten zijn keepersgebied stond... waarschijnlijk niet. Want uit de analyse blijkt dat Sjaak met zijn ogen dicht deze wedstrijd bekijkt... zo lust ik er nog wel een paar.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:37
    HJR,
    Sjaak is net zoveel met PSV bezig als met Ajax.
    Ieder filmpje weer opnieuw zonder een enkele uitzondering.
    Sjaak is gewoon een echte Ajacied en zoals een Ajacied betaamt opgescheept met een PSV complex.
    Vind ik leuk
    aphex twin +1511
    maandag 24 september 2018 om 20:11
    Hahahahahaha, kerel! Je bedoelt dat de meeste PSVers een Ajax complex hebben? Ajax voor Ajax na, de meesten kunnen hier alleen maar over Ajax praten, alleen maar reageren op Ajax topics, alleen maar klagen dat het hier altijd over Ajax gaat :):):) Wie heeft er nu precies een complex dan haha :)
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    maandag 24 september 2018 om 17:20
    Naar de tegenstander van Ajax toch zeker?
    Hij benoemt spelers, trainers, maar voornamelijk die van de tegenstander. En de scheids natuurlijk...
    Ja, hij kijkt echt alleen maar naar Ajax...
    Vind ik leuk
    HJR +8232
    maandag 24 september 2018 om 17:36
    Ja altijd na de tegenstander, maar hij geeft aan dat Ajax het niet goed heeft aangepakt. Hij is niet specifiek tegen PSV ;) maar gewoon puur voor Ajax, mooi toch. Hij gaat inderdaad ver met het zoeken naar excuses gras, scheids etc, maar puur vanuit zijn liefde voor Ajax.

    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    maandag 24 september 2018 om 17:37
    Liefde maakt Blind
    En die heeft Ajax al twee teveel
    Vind ik leuk
    HJR +8232
    maandag 24 september 2018 om 17:39
    Klopt maar tis toch mooi, beter dan haat zeg ik maar :)
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    maandag 24 september 2018 om 17:41
    Nou.... ik vind niet echt dat Sjaak Braak liefde zaait.. :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:41]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:43
    Mooi gezegd !! Helemaal mee eens ...
    Vind ik leuk
    Castromann +7841
    maandag 24 september 2018 om 17:21
    Klopt niét....sjaak jankt over scheidsrechters tegenstanders verslaggevers en stiekum ook nog wat zijn vrouw op zijn brood smeert.
    Hield Sjaak zich alleen maar met ajax bezig en dan wel.objectief.....dan had hij minder stress denk ik
    Vind ik leuk
    HJR +8232
    maandag 24 september 2018 om 17:38
    Wel als zijn vrouw niet positief is over Ajax ja ;). Swart houdt van Ajax en zal nooit iets negatiefs over de club willen horen. Ik vind dat mooier dan personen die eerst ´haten´.
    Vind ik leuk
    AVDV +726
    maandag 24 september 2018 om 17:22
    Ohja vandaar de opmerking 'Ik hoop dat De Graafschap degradeerd' paar seizoenen terug.
    Vind ik leuk
    HJR +8232
    maandag 24 september 2018 om 17:38
    ~Daar heb je een punt :)
    Vind ik leuk
    AVDV +726
    maandag 24 september 2018 om 23:41
    Dat is al meer dan Ajax afgelopen weekend! Sorry kon het niet laten haha
    Vind ik leuk
    Romario9 +11998
    maandag 24 september 2018 om 17:37
    Ik hoor hem alleen maar mekkeren over gemeen spel van PSV spelers en dat de VAR had moeten ingrijpen, maar dat bijvoorbeeld Schwaab twee keer vol op z’n enkel wordt getrapt dat heeft Sjakie blijkbaar gemist. Misschien was ie toen net ff weggedommeld.
    Vind ik leuk
    HJR +8232
    maandag 24 september 2018 om 17:41
    Je ziet aan alles dat Swart van Ajax houdt. Ik vind dat mooi om te zien, dat hij excuses zoekt prima. Hij staat op met Ajax en gaat naar bed met Ajax, dat is dan een echte supporter. Al verliest Ajax van een amateur club dan nog zal hij ze verdedigen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13479
    maandag 24 september 2018 om 17:51
    Hij is vooral een slecht verliezer.
    Sjaaks bril is gekleurd, maar dat zijn jouw earphones of speakers waarmee je net naar Sjaak hebt geluisterd, ook.
    De man maakt zich volstrekt belachelijk met die kinderachtige praat. Wat is Willem dan een verademing. Spaart niemand, maar zeker zijn eigen club niet.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    maandag 24 september 2018 om 18:04
    Willem heeft (veel) verstand van voetbal.
    Sjaak heeft (te veel) clubliefde.
    Vind ik leuk
    035 +6304
    maandag 24 september 2018 om 19:47
    Denk dat jij dat goed verwoord.😊
    Vind ik leuk
    aphex twin +1511
    maandag 24 september 2018 om 20:13
    Net zoals de gemiddelde PSV supporter staat Sjaak op met Ajax, en gaat naar bed met Ajax :)
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    maandag 24 september 2018 om 17:50
    Sjaak heeft een zeer selectief geheugen.
    Maar goed, hij zal rond de 85 zijn?
    Vind ik leuk
    goedemorgen +3216
    maandag 24 september 2018 om 19:32
    Ik ben het wel eens met Sjakie over de VAR, die gele kaart van de Jong hadden ze meteen om moeten draaien en aan Onana moeten geven.
    Als het niet rood was, die elleboog was 100 % bewust.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    maandag 24 september 2018 om 17:38
    Hij kijkt naar Ajax en voor ons zingt hij😋
    Vind ik leuk
    HJR +8232
    maandag 24 september 2018 om 17:43
    mooi, ik houd er wel van. Net zoals die tweeling bij PSV en Van Hanegem. Al is Willem nog weleens negatief over Feyenoord.

    Hoe oud is Sjaakie? Boven de 75 sowieso, nou ik hoop dat ik dan nog zo kan lullen en scherpe objectieve analyses kan geven ;)
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    maandag 24 september 2018 om 18:32
    Ik hou wel van de supporter Sjaak Swart ondanks dat hij af en toe een beetje lariekoek praat. De kerkhofjes hebben dat ook en vHanegem idem dito.
    Vind ik leuk
    JWK +472
    maandag 24 september 2018 om 18:32
    80 jaar.
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    maandag 24 september 2018 om 18:05
    En welke supporter doet dat niet?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:42
    Jullie hebben verdiend gewonnen , maar als je de statistieken checkt hebben we de helft meer aan passes en ook kwa balbezit 70/30 in het voordeel van ajax . Psv rond gewoon fantastisch af waardoor met een beetje mazzel het snel 3-0 stond en eigenlijk daarmee klaar was . Ajax daarentegen had nergens een beetje mazzel in de eind pass of afwerking ... efficient zijn jullie zeker maar de best voetballende ploeg is toch echt ajax . Help je ook herinneren dat het seizoen nog lang duurt , ga nou niet doen waar je ons ajaxieden al die jaren voor veroordeelt, en blijf nuchter zoals het hoort ;-)
    Vind ik leuk
    aartstyle +1496
    maandag 24 september 2018 om 17:53
    Ik heb er geen cijfers van maar hoe was het percentage bij rust?Dat zal veel dichter bij elkaar liggen denk ik. Dat psv het daarna aan Ajax overlaat lijkt me logisch.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:54
    Bij rust ook al 60-40
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8329
    maandag 24 september 2018 om 18:00
    Geen geluk met de eindpass? Zover zijn ze nooit gekomen... maar leuk dat er meer balbezit was voor Ajax. Als je dit jaar weer geen kampioen wordt, zou ik de KNVB vragen om eeb extra punt per wedstrijd voor balbezit...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:12
    Je leest weer met 1 oog , misschien beide gebruiken ;-)
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    maandag 24 september 2018 om 18:11
    Je kunt wel balbezit hebben maar als je eindpass niet goed is heb je er niets aan.
    En zoals je waarschijnlijk ook wel weet wordt elke pass geteld ook achteruit en opzij . Psv speelde gewoon als direct en daar had Ajax geen antwoord op. Ik vraag mezelfs af of het verschil gemaakt zou hebben als de Ligt meegedaan zou hebben.
    Alleen zullen we dat niet weten.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:55
    Mdl zou geen verschil hebben gemaakt , psv heeft terecht gewonnen, maar om dan de best voeltballende ploeg te zijn nee... inter won onder mourinho op een schandalige manier de cl , maar ze wonnen wel ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:20
    Ajax: kampioen van de statistieken. Proficiat jongens!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    maandag 24 september 2018 om 16:48
    Goed zo Sjaak. Zeg het ze.
    Vind ik leuk
    feye88 +2107
    maandag 24 september 2018 om 17:31
    Als je al vindt dat Sjakie goede dingen zegt, weten we gelijk hoe serieus we je moeten nemen.
    Vind ik leuk
    Bengelino +12397
    maandag 24 september 2018 om 16:49
    Sjaak for president
    Vind ik leuk
    tannat +13950
    maandag 24 september 2018 om 17:00
    Van Calimeroland ...
    Vind ik leuk
    035 +6304
    maandag 24 september 2018 om 19:54
    Ik denk niet dat Sjaak president van Brabant wil worden. 😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    tannat +13950
    dinsdag 25 september 2018 om 07:20
    Sinds wanneer is sjakie brabander?
    Vind ik leuk
    GoMax33 +153
    maandag 24 september 2018 om 16:49
    Diepvries ehhh Dumfries... haha
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 16:51]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    maandag 24 september 2018 om 16:57
    Geforceerde grap.
    Je hoort en ziet dat het geknipt is.

    Heel de tijd Sjaak in beeld, maar bij dit stukje een foto van Dumfries en erin gemonteerd stukje.
    Slecht gedaan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 16:58]
    Vind ik leuk
    GoMax33 +153
    maandag 24 september 2018 om 17:03
    Ik ben het met je eens; het was grappiger wanneer ze een foto van een diepvries erin gemonteerd hadden.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3962
    maandag 24 september 2018 om 17:37
    Die grote man van 20 miljoen kwam dus nog geen diepvries voorbij gisteren. Daar mag je trots op zijn...
    Vind ik leuk
    GoMax33 +153
    maandag 24 september 2018 om 17:42
    Misschien een idee voor andere clubs om ook een diepvries op de doellijn te leggen. Werkte gisteren goed.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6171
    maandag 24 september 2018 om 16:49
    Dag Sjakie, hoe was je weekend?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:05
    Ik denk niet zo goed
    Vind ik leuk
    The Iceman +11422
    maandag 24 september 2018 om 16:49
    Sjaak heeft echt overal schijt aan.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11998
    maandag 24 september 2018 om 17:41
    Je ziet bij mensen van die leeftijd wel vaker dat ze incontinent worden, maar Sjakie laat dus alles lopen?
    Vind ik leuk
    The Iceman +11422
    maandag 24 september 2018 om 17:43
    Zeker. Sjakie, Sjakie is niet dom. Sjakie, Sjakie luier om.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 24 september 2018 om 16:49
    Hahaha, Sjaak toch. En Onana dan? Heerlijk dit om te zien.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +28476
    maandag 24 september 2018 om 16:53
    Exact hahaha. Die Sjaak is echt compleet gestoord met z'n Amsterdams gebrabbel hahaha. Na gisteren mag hij alles zeggen, ik vind het alleen maar vermakelijk.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 24 september 2018 om 16:54
    Gestoord zal ik niet zeggen, hij spreekt als supporter.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3263
    maandag 24 september 2018 om 17:29
    Van een ex topvoetballer verwacht je toch meer sportiviteit.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 24 september 2018 om 18:31
    Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant is het ook maar een mens die door een gekleurde bril kijkt.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3263
    maandag 24 september 2018 om 19:01
    Ja klopt en hoe ouder hoe fanatieker.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11998
    maandag 24 september 2018 om 17:42
    Denk dat je gemiddelde supporter wat realistischer is dan Ome Sjaak.
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    maandag 24 september 2018 om 18:14
    Nou dat vraag ik me in alle oprechtheid af.

    Hier zie ik ze op een enkele uitzondering niet;-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 24 september 2018 om 18:30
    Hij kijkt heel erg door een geleurde bril.
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    maandag 24 september 2018 om 18:36
    Hij is net de Kerkhofjes. Zien ook alles door een gekleurde bril. Wij hebben vHanegem maar die heeft tegenwoordig een zwarte bril.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    maandag 24 september 2018 om 17:25
    Dumfries dan?
    Vind ik leuk
    groninger +1693
    maandag 24 september 2018 om 17:37
    En lozanootje met zijn wapperende arm?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:51
    Korreltje zout jongens... Korreltje zout.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    maandag 24 september 2018 om 17:00
    Dan geen korreltje, maar een pallet.
    En laten zakken op die lange tenen van hem.

    Sjaak Leedvermaak.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:03
    Oké een paar korreltjes dan hehe
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    maandag 24 september 2018 om 17:12
    Okay, okay....
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:29
    Een korreltje? Hier is zoveel zout voor nodig dat je heel Amsterdam kan bestrooien
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:32
    Nee nu moet je juist luisteren! Dit is de man met het meeste verstand van voetbal! Alles wat hij zegt is raak en hij zegt gewoon wat hij denkt en heeft eigenlijk altijd gelijk!
    Vind ik leuk
    Korm +37297
    maandag 24 september 2018 om 16:51
    Mooi hoe deze clubman praat, ik hou er van :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 16:52]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:52
    Mijn week ken niet meer stuk na het commentaar van Sjakie.....;-)
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:53
    Haha mooie man, zal de leeftijd wel zijn. Komt een partij onzin uit ook
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:53
    Ome Sjaak zal niet eens klagen geef ook eens toe .
    Dat zal je ook sieren om een respect te hebben voor goed voetbal .
    Of kan je dat niet omdat het PSV betreft .
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    maandag 24 september 2018 om 16:54
    Nee Sjaak, de hele selectie inclusief de staf verdient een hele hele zware straftraining voor de wanvertoning van gister.

    Je kunt verliezen van een team wat beter is, maar als je zonder inzet een topper denkt te kunnen winnen dan verdien je niets!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:20
    Jij bent eerlijk Foebele siert je man Top.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4903
    maandag 24 september 2018 om 16:57
    Sjakie, daar is die dan. Straks even een koud pilsje er bij en kijken wat onze grote vriend nu weer voor smoesjes verzint
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6718
    maandag 24 september 2018 om 16:58
    Het wordt stilaan een beetje zielig wat Sjakie allemaal beweert.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2930
    maandag 24 september 2018 om 17:49
    Stilaan? Wordt?
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6718
    maandag 24 september 2018 om 17:54
    Ik ben een heer en nuanceer ;)
    Vind ik leuk
    Nuance +9444
    maandag 24 september 2018 om 20:00
    En dat wordt gewaardeerd!
    Vind ik leuk
    Bizzy +21314
    maandag 24 september 2018 om 16:58
    Iedereen mag een mening hebben dus ook Sjaak Swart. Zijn hart ligt bij Ajax en in die zin begrijp ik zijn reactie wel. Niks mis mee. Hoog entertainment gehalte.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5677
    maandag 24 september 2018 om 16:59
    het ergste is dat ten hag ook zo denkt
    Vind ik leuk
    Qalsi +434
    maandag 24 september 2018 om 16:59
    Wordt tijd dat hij zijn ogen sluit. Hij ziet toch niks.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 16:59
    Sjakie is altijd zo lekker zichzelf.

    Althans ... zo komt het over, maar ondertussen verdient hij een lekker zakcentje met deze onzin.

    Zoals zoveel mensen. VdGijp en Derksen worden er miljonair mee. Niks mis mee.

    Maar laat mij met rust.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:00]
    Vind ik leuk
    The Iceman +11422
    maandag 24 september 2018 om 17:06
    Eindelijk iemand die het doorheeft. Sjaak mag wekelijks een filmpje opnemen, krijgt een paar centen en hij maakt het halve land overstuur.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2003
    maandag 24 september 2018 om 17:00
    "Die Van Gelder hep niks met Ajax", haha! Mooi man, dit.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11422
    maandag 24 september 2018 om 17:07
    Volgens mij had Van Gelder een stadionverbod, of mag hij weer naar binnen nadat hij sigaren zat te paffen?
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2003
    maandag 24 september 2018 om 19:09
    Hah, dat verhaal was ik al helemaal vergeten! Jaaah, dan ganuh ik mee met Sjakie hoor! Die Sjek hep gewoon nog rancune richting Ajax.
    Vind ik leuk
    michelhx +3754
    maandag 24 september 2018 om 17:02
    Oh Sjakie toch...voetbal is een contactsport! Die gele kaart van Lozano was niet eens geel waard. En verder: ach ja, het ligt altijd aan een ander. Opper Calimero. Grote Smurf. Niet meer serieus te nemen. Eerst Dumfries en Lozano betichten van een elleboog en de echte elleboog niet erkennen. De objectiviteit is ver te zoeken.
    Vind ik leuk
    PommAjax +14
    maandag 24 september 2018 om 17:02
    Hou van sjakie! Heerlijke en vermakelijke reactie!😁
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:03
    Zou Sjakie de elleboog van Onana ook opgemerkt hebben?????????
    Vind ik leuk
    TonS +34
    maandag 24 september 2018 om 17:03
    Het beste voetbal? Die Sjaak
    Waarom heeft Ajax dan nog maar 13 punten? Trouwens net zoveel als Feyenoord en Heracles? Roze Ajax zonnebril Sjakie?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173621
    maandag 24 september 2018 om 17:03
    Haha heerlijk deze aflevering komt absoluut bij de top 3 van Sjakie .
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:43]
    Vind ik leuk
    Mass +5477
    maandag 24 september 2018 om 17:09
    Haha...Deze slaat idd alles:

    -Rood Lozano
    -Hinderlijk buitenspel
    -We hebben ze laten winnen
    -Bommel heult met de vierde scheids.....

    Lachwekkend!!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:04
    Allemaal jaloers. Zelfs Willy vd Kuilen heeft nog bij MVV gespeeld. Wij hebben tenminste eentje die alles gewonnen heeft en nooit naar een andere club is gegaan.
    Sjakie. Voor altijd Mr Ajax.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 24 september 2018 om 18:36
    Dus iedere ajacied die niet zijn hele carrière voor Ajax heeft gespeeld is geen echte ajacied?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:38
    Niet zoals Sjaakie ;)
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    maandag 24 september 2018 om 18:40
    Dat zal JC leuk vinden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 24 september 2018 om 18:50
    Dan zijn er niet veel en de ''aller grootste'' dus ook niet. Uhm!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:05
    Wat een wedstrijd van PSV, was Ajax er eigenlijk wel????
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:05
    Ja en ten hag hsd per direct ontslagen moeten worden.
    Er was gvd totaal geeb breedte in het veld.
    Psv kon lekker compact blijven en counteren zobder moe te worden.
    Gaat die nog donny erin gooien ook waardoor alles nog meer in de trechter kwam.
    Zogenaamd is ten hag een tacticus hij heeft tegen psv bewezen van niet.
    Ja de spelers in het veld hebben ook gefaald maar huj als coach moet ze goed zetten.
    Als je breed had gestaan had je het spel kunnen verplaatsen je laat de tegenstander keuzes maken waardoor er ruimtes komen en fouten gemaakt kunnen worden.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    maandag 24 september 2018 om 17:06
    ''En ajax speelde als ideale schoonzonen''

    pfff kom je daar nupas achter zo gaat het al een paar jaar.
    Maar dat is wat ajax het liefst wilt.. alleen maar ideale schoonzonen.
    dan ga je nog langer wachten op die titel.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5426
    maandag 24 september 2018 om 17:08
    In Amsterdam zijn ze dubbel de Sjaak
    Vind ik leuk
    lol123 +357
    maandag 24 september 2018 om 17:09
    Schijt toch uit man,heb alle respect voor deze man.
    Maar hoe ouder hoe gekker die wordt.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3374
    maandag 24 september 2018 om 17:09
    Het blijft een verschrikkelijk klein ventje.. Diepvries uhmm Dumpfries, haha 3-0 op de klootjes krijgen! Doeii
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:09
    Ja Sjaak, iedereen is tegen Ajax.
    Vind ik leuk
    Max Delius +2747
    maandag 24 september 2018 om 17:12
    Ome Jan Boskamp en Sjaak Swart zijn twee prachtige, kleurrijke figuren die je ook best over respectievelijk Feyenoord en Ajax kunt laten praten, maar je moet ze dan niet serieus nemen.
    Kostelijk vermaak, dat is het, niet meer.
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    maandag 24 september 2018 om 17:31
    Boskamp heeft er verstand van, sjaak praat alleen nog maar onzin.
    Vind ik leuk
    Max Delius +2747
    maandag 24 september 2018 om 17:39
    Ben ik als Feyenoorder helemaal met je eens. Ome Jan kan verschrikkelijk goed en interessant over voetbal in het algemeen praten, met haast een wereldwijde kennis, zoveel ziet hij, maar als het over zijn club gaat is hij niet helemaal objectief.
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    maandag 24 september 2018 om 17:47
    Er is een verschil tussen niet helemaal en helemaal niet.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3374
    dinsdag 25 september 2018 om 10:02
    Wij hebben ook die verschrikkelijke gebroeders hoor!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27363
    maandag 24 september 2018 om 17:13
    Diepvries.. eh Dumfries.. Laat dat noi precies de RB z8jn die Ajax mist. Groot, sterk en drang naar voren. Veel beter dan Mazraoui. PL clubs komen deze jongen snel ophalen bij PSV.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1031
    maandag 24 september 2018 om 17:13
    Sjaak vergeet dat hij laatst bij het wk walking footbal de scheids en alles erbij vervloekte, pleur op was er niets bij....

    Sjakie, als je nu 1 keer gewoon gezegd had dat psv beter was en niet zeuren want het was geen buitenspel dan kon je weer gerust 60 nieuwe afleveringen maken, nu is het wel een beetje droevig, zeker ook het geintje.
    Bijna net zo droevig als een 16 jarige met 3-0 achter laten debuteren...
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 19:46]
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    maandag 24 september 2018 om 17:14
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5463
    maandag 24 september 2018 om 17:15
    "Lozano moet zijn tweede gele kaart hebben" en dan vind Sjaak het vreemd dat de VAR niet ingrijpt.
    Maar voor geel die door de scheids niet word gegeven, grijpt de VAR niet in.

    Wel erg zoeken overigens naar zaken die in het voordeel van Ajax had uit kunnen pakken gezien het spelverloop afgelopen wedstrijd. Knap dat Sjaak ze allemaal heeft gevonden.
    Vind ik leuk
    repeP +1291
    maandag 24 september 2018 om 17:15
    Heerlijke kerel, lekker bevooroordeeld wanneer het over zijn club gaat.

    Ajax mist een Diepvries! 😅
    Vind ik leuk
    HupHolland +2858
    maandag 24 september 2018 om 17:16
    Diepvries .. uuhh ... Dumfries. lol
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:18
    Gewoon een andere trainer nemen
    Vind ik leuk
    pico323 +6494
    maandag 24 september 2018 om 17:27
    Hij heeft wel gelijk dat met name die Jan Joost media geil is en het geweldig vind als Ajax verliest. En van Gelder vind het prachtig als hij jonge voetballlers op schoot krijgt.
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +950
    maandag 24 september 2018 om 17:31
    Hahahah het is ook zo'n heerlijk filmpje! Psv 2 ellebogen wat beide niet zo was! Een ajacied geeft een elleboog dat worst een duwtje! En hij vindt het van zeefuik bij groningen az rood terwijl dolberg en tadic hetzelfde soort overtredingen maken! Met een objectieve knvb eindigt ajax de wedstrijd met 9 man! Onana was rood dolberg was geel en tadic was rood
    Vind ik leuk
    pos +8824
    maandag 24 september 2018 om 17:36
    Hehe Sjaak overtreft zichzelf hier met een perfecte imitatie van de gemiddelde Ajacied in Nederland. 6 minuten lullen over een wedstrijd waarvan 5 minuut 45 volslagen onzin.
    Vind ik leuk
    Pinokkio2 +88
    maandag 24 september 2018 om 17:38
    Sjakie legt wel even in Jip en Janneke taal uit waar het aan schort. Respect voor deze Ajax icoon, gewoon recht voor zijn raap en niemand wordt gespaard!
    Vind ik leuk
    Bruurke +561
    maandag 24 september 2018 om 17:40
    Pfffffff zo vermoeiend deze man! Nogmaals sjaak koop een schep en zes planken en bouw een grote kist waar de broertjes van de kerkhof en Aad de mos bij kunnen. Dat VP ze nog een podium geeft hier. Als Ajacied moet je je toch ook kapot schamen voor zon vent.
    Vind ik leuk
    thierryer +1780
    maandag 24 september 2018 om 17:40
    hahaha als je zo'n diepvries ziet spelen!
    Vind ik leuk
    Blindsy +13479
    maandag 24 september 2018 om 17:40
    Het viel te verwachten. PSV zocht het randje op, Van Bommel was gemeen, veel momenten die onbestraft zijn gebleven (2 rode kaarten, hinderlijk buitenspel), met De Ligt hadden ze gewoon gewonnen en nu zijn zelfs de verslaggevers niet allemaal fan van Ajax. Ach gut, toch.

    Wat een ongelooflijk slechte verliezer ben je, Sjaak. Amsterdams op zijn allerkleinst.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1621
    maandag 24 september 2018 om 17:41
    Volgens mij zit het Sjaak niet zo lekker dat Ajax gisteren verloren heeft.
    Ik kan mij vergissen
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2505
    maandag 24 september 2018 om 17:46
    Neemt iemand deze man nog serieus ??? Wel leuk voor een jan dino show ofzo maar hij moet niet over voetbal praten !!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:47
    Sjaak direct uit de kroeg dit filmpje gemaakt. Nog nooit zoveel onzin gehoort. Hahaha geweldig.
    Vind ik leuk
    grunnfan +325
    maandag 24 september 2018 om 17:49
    Hoe lachwekkend kan je zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:49
    Sjaak heeft geen verstand van voetbal wel van onzin lullen
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:58
    Zie je wat Sjaakie bedoeld ajaxieden?

    Op naar de volgende ronde. psv heeft ook 1 wedstrijd verloren deze week,en dat is geen oude koe uit een klein slootje. Nu is een winst DE onderwerp van de dag. Ik had ook gezegd dat Ajax ging winnen,en daar kom ik niet op terug,want ik dacht ook werkelijk dat dat ging gebeuren. Psv supporters jullie hebben gewonnen. Hebben jullie nog verbeteringspunten?
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:59
    oh nee hé daar istie weer, echt triest, maar wel kostelijk vermakelijk is die man hahaha hihihi...
    Vind ik leuk
    broedkip +1772
    maandag 24 september 2018 om 18:04
    Sjaak lult veel uit zijn nek, alleen met de tweede goal heeft hij gelijk.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4338
    maandag 24 september 2018 om 18:06
    Denzel Diepvries haha Sjaak :P
    Vind ik leuk
    Tsja +275
    maandag 24 september 2018 om 18:23
    Altijd lachen met Swartje...
    Vind ik leuk
    Garinsha +4841
    maandag 24 september 2018 om 18:25
    ahaha.. Tja misschien omdat Jack van Gelder voor Afc is en in zijn hoofd die beste club in Amsterdam...
    J J van Gangelen werd door pelle uitgemaakt voor ajaxfan en probeert het tegenover gestelde te laten zien... en Leo Driessen.. wat zou zijn motief zijn...

    Sjakie toch... Laat gaan
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:31
    Nou ik heb t filmpje helemaal gekeken maar ik heb het idee dat Sjakie een lichte voorkeur voor Ajax heeft.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 20:43]
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:38
    mevrouw Swart hoor je alleen maar zeuren als Ajax verliest en de scheidsrechter ze in zijn ogen heeft benadeeld je hoort hem nooit klagen als Ajax beoordeeld wordt door een scheids met onterechte strafschoppen (makkelie) of buitenspeldoelpunten goedkeuren in Ajax voordeel of als doelpunten van tegenstanders afgekeurd worden die goedgekeurd hadden moeten worden (vvv). Heel antie Ajax minnend Nederland is je Calimero gedrag zat mevrouw Swart.Of heb je ook weer een excuus reden voor?????? ik ben al oud en begin een beetje seniel en dement te worden misschien? Zielig oud mannetje ben je toch HUILIE HUILIE jullie zijn nu eenmaal niet beter
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:41
    Het lied Amsterdam huilt waar het eens heeft gelachen zou eigenlijk moeten heten Sjaakie huilt waar het eens heeft gelachen.... PSV gewoon de Beste
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33620
    maandag 24 september 2018 om 18:43
    De gebroeders kerkhof en sjaakie zijn echt niet goed snik.
    Vind ik leuk
    Nuance +9444
    maandag 24 september 2018 om 18:50
    Diepvries, hihi
    Vind ik leuk
    Guzzi +475
    maandag 24 september 2018 om 18:53
    Niet alleen Van Gangelen vind het verlies prachtig hoor Sjakie.
    Vind ik leuk
    peinke +2110
    maandag 24 september 2018 om 19:04
    De best voetballende ploeg is net zo goed als een van de minst spelende clubs, Feyenoord. Beide 8 punten! Tja! Hoezo best!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:06
    Haha prachtig die Sjakie. Wat een
    waardige verliezer is het ook.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 19:08]
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    maandag 24 september 2018 om 19:08
    Als je zo'n Diepvries ziet spelen... LOL...
    Vind ik leuk
    John040 +2428
    maandag 24 september 2018 om 19:13
    Onana penalty tegen en rood voor geven elleboog en tadic 2de geel van wege iedere keer commetaar op de leiding of direkt rood voor overtreding op Lozano
    Vind ik leuk
    Martinnat +1015
    maandag 24 september 2018 om 19:22
    Mooi man dit
    Ik ben Feyenoorder maar kan zo genieten van deze vent .
    Ajax Ajax en niets anders , tegenstander maakt grootste overtredingen , verslaggevers zijn allemmaal anti Ajax , Bommel begint minuut 1 al te zeuren , volgens Sjakie , toch mooi man dit , die man is hart en nieren Ajacied , en Ajax is het beste volgens hem en hij weigert pertinent wat anders te zien , en als het tegenzit is het altijd de schuld van iemand anders , ik kan hier van genieten .
    Van de oude garde zijn er nog paar over laten we ze koesteren , want laten we eerlijk zijn Swart en bv van Hanegem dan denk ik aan de glorietijden van Nederlandse voetbal de jaren 70 , betere periode hebben we niet gehad en gaan we niet krijgen ook , en in die periode heeft Sjakie toch heel veel gewonnen
    Vind ik leuk
    buddha +9047
    maandag 24 september 2018 om 19:24
    dat iemand een slechte verliezer is kan ik best wel begrijpen. maar het zoeken naar wat een ander fout zou hebben gedaan slaat nergens op. lozano een rode kaart willen laten hebben en onana vrij spreken. dan sla je het plankie toch echt mis sjakie. slaande beweging is al rood. dus mag onana überhaupt blij wezen dat hij van de week nog onder de lat mag staan. voor de rest niet zo zeuren sjaak, geef liever ten hag advies wat hij beter MOET doen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:27
    Sjakie zwartkijkert ; wij zijn toch de beste ook al verliezen we met 3-0
    😆😀😂🤣😃😎
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1333
    maandag 24 september 2018 om 19:36
    Van Gangelen negatief over Ajax? Dan kan toch niet. Hij heeft immers een Ajax hoofd.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:43
    Nou sjaak dit zijn niet de enigste hoor.
    Die niks met Ajax hebt.
    Of het verlies prachtig vinden.
    Hoe zal dat toch komen?
    Als jullie nou eerst aan je zelf gaan werken.
    En niet zo grote Mond optrekken.
    Zal je zien dat jullie voor vol wordt aangezien.
    Zolang jullie Clupje niet presteerd.
    Is het verstandiger om niks te zeggen.
    Dan kan niemand jullie belachelijk maken.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:49
    Heeft Sjaak wel goed gekeken gisteren niet Ajax maar PSV is de beste ploeg.
    Vind ik leuk
    FACT +2343
    maandag 24 september 2018 om 19:58
    De andere 90% van Nederland ook, Sjaak!!!
    Vind ik leuk
    Jacobus +0
    maandag 24 september 2018 om 20:05
    Slaak heeft gelijk, zowel Jack als Jan-Joost kan je op de kerk zetten. Beide waaien met alle winden mee. Het seizoen is nog lang niet voorbij.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 20:10]
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1589
    maandag 24 september 2018 om 23:17
    Kan mij schelen welke commentator voor wie is? Met winden mee is hun werk
    Vind ik leuk
    Cantona +1093
    maandag 24 september 2018 om 20:06
    Geweldig die man, kan zo een avondvullend programma maken.
    Dat programma heet dan "Sjaakie tegen de rest".
    Een infantiel programma over voetbal.
    Of Lachen ,gieren en brullen met Sjaakie.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +3018
    maandag 24 september 2018 om 20:08
    Of iets met geer en goor aan tafen ipv met kees aan tafel
    Vind ik leuk
    Sideburnn +3018
    maandag 24 september 2018 om 20:07
    Vind het eigenlijk wel lief...zo oude bes die echt alles door een Ajax bril bekijkt...beetje dementerend...als je het met de gebruikelijke korrel zout neemt zelf vermakelijk met plaatsvervangende schaamte.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4149
    maandag 24 september 2018 om 20:08
    Toch oogt Sjakie intelligenter dan die twee Brabo broers
    Vind ik leuk
    Martinnat +1015
    maandag 24 september 2018 om 20:16
    Brabo broers zijn ook mooi man die horen bij PSV zoals Sjakie bij Ajax en van Hanegem bij Feyenoord , zolang ze er zijn en al geven ze een mening die nergens op slaat maar die blinde club liefde is mooi
    Vind ik leuk
    hassel +812
    maandag 24 september 2018 om 20:35
    Lol, Willem is uitermate kritisch op zijn club en terecht.
    Vind ik leuk
    Martinnat +1015
    maandag 24 september 2018 om 20:39
    Klopt wat je zegt , zo hebben ze allemaal hun eigen manier, kerkhofjes zijn weer ook anders die horen bij zoals willem bij Feyenoord en Sjakie bij Ajax
    Vind ik leuk
    Jur74 +9125
    maandag 24 september 2018 om 20:23
    Maar ff een nieuwe account aanmaken denk ik, alleen nog denken welke van de 3.
    Vind ik leuk
    Jacobus +0
    maandag 24 september 2018 om 20:27
    Er is een probleem, als de spelers uit Eindhoven last blijven houden van vallende ziekte, dan zou het kunnen dat het slecht zal aflopen, dan houden ze geen speler meer over.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:28
    de fag had een snipperdag sjakie
    Vind ik leuk
    Emnu +4752
    maandag 24 september 2018 om 20:28
    Mild, Paco, veel te mild.

    Ik had gedacht dat-ie toch zou aankaarten dat PSV weer eens Europees laat schieten (4-0 er af) om zich te sparen voor de competitie.
    Vind ik leuk
    hassel +812
    maandag 24 september 2018 om 20:33
    Dit soort teksten als je net zo afgeschminkt ben, dan heb je wel een enorme plaat voor je hoofd.
    Vind ik leuk
    Martinnat +1015
    maandag 24 september 2018 om 21:31
    Ach ja of we nou een droeftoeter hebben uit werwegistan da na een inschuiver het embleem van de club kust , God dankt dat die hier mag voetballen en vervolgens bij een verbeterde aanbieding vertrokken is , bij Sjakie en dan kunnen we zeggen wat we willen , maar bij Sjakie is de clubliefde echt en dat is niet gespeeld.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1589
    maandag 24 september 2018 om 23:13
    Lag aan de VAR idd :)
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    maandag 24 september 2018 om 23:53
    “De meest voetballende ploeg” is een titel waar Ajax vooral heel blij kan zijn. Dan moet je je wel bedenken dat vechtlust, mentaliteit en echte overwinningsdrang niet bij het voetbal horen. Want dat is waarop ze door PSV verslagen werd. Het zou toch handig zijn dat de heer Swart zich dat ook gaat beseffen, want dan bespreek je samen gelijke grootheden. PSV heeft met zijn eigen capaciteiten laten zien dat je, aldus de mening van Swart suggereert, ook zonder voetbal kunt winnen. Dat PSV niet bij elke handeling met of zonder bal door de scheidsrechter of de VAR werd teruggefloten omdat het niets met voetbal te maken zou hebben, geeft aan dat ook de scheids en de videobeeldbeoordelaar vonden dat het zonder het voetbal van Swart toch overwegend niet tegen de regels inging. Toch wel handig om dan die kwaliteiten in je ploeg te hebben. Ze zijn daarbij ook minder duur en ook eel leuk, het was de winnende formule. Tja...
    Vind ik leuk
    Manus +449
    dinsdag 25 september 2018 om 00:08
    Onana niks, maar Dumfries en Lozano rood.
    Hou op met me, Sjakie. Ik kan niet meer😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1485
    woensdag 26 september 2018 om 11:05
    Af en toe denk ik dat Sjaak zijn 'gezicht' eraf trekt en dat het gewoon Arjen Lubach is, verkleed als Sjaak.
    Vind ik leuk
    Manus +449
    vrijdag 28 september 2018 om 18:17
    Hahahaha!
    Dat zou een streek zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 00:53
    Sjaak Swart heeft nog nooit iets objectiefs gezien of gezegd....
    Niemand neemt het deze bejaarde iets kwalijk 😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Wogotje +24
    dinsdag 25 september 2018 om 01:09
    Haha mooi toch :) PSV heeft Willy en Rene, Ajax heeft Sjaak, Feyenoord heeft Johan. Iconen van de club!
    Vind ik leuk
    Nick_115 +113
    dinsdag 25 september 2018 om 09:27
    4 jaar geen prijs en maar roepen dat Ajax de beste is. Arme kerel. Misschien zou hij een keertje naar Frenkie moeten luisteren.

    "We moeten nederig zijn, PSV doet het veel beter"

    Zou je wat van kunnen leren oude kerel!
    Vind ik leuk
    Mi amigo +164
    dinsdag 25 september 2018 om 18:38
    Laat toch iemand tegen hem zeggen dat hij zich keer op keer voor lul zet, te zielig gewoon.
    Ga naar het bejaardenhuis
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1485
    woensdag 26 september 2018 om 11:06
    Sjaak naar het bejaardenhuis? Waarom? Een van de beste stand-up comedianten die we hebben. Veel onzin uitkramen, en dan zo'n serieus gezciht blijven trekken. Lukken maar weinig cabaretiers!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:01
    geweldige kerel :-)
    Vind ik leuk
    Cappie +7387
    dinsdag 25 september 2018 om 21:01
    Blijft toch altijd leuk om te zien... niet tegen hun verlies kunnende Ajacieden. En dat dan 6 minuten lang, heerlijk!!
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 00:51
    Sjaakie Swart moet hoognodig met pensioen of zich minimaal aan z'n ogen laten opereren. Hij heeft geen heldere kijk meer op 't "spelletje"
    Vind ik leuk
    Analisten +61