'Mocht Jörgensen vertrekken, dan verkast Sol naar Feyenoord'

    'Mocht Jörgensen vertrekken, dan verkast Sol naar Feyenoord'

    Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 17:44ma 24-09-2018 om 17:44

    Willem II-goalgetter Fran Sol is bij Feyenoord de gedroomde opvolger van Nicolai Jörgensen. Sterker nog: de Rotterdammers hebben achter de schermen reeds een deal 'voorgekookt'. RTV Rijnmond-journalist Ruud van Os beweert dat. 

    "Feyenoord schijnt al een soort van voorgesorteerd te hebben op het vertrek van Jörgensen. In Tilburg is er eentje die staat te popelen om naar De Kuip te komen: Fran Sol", aldus Van Os bij FC Rijnmond, opgetekend door FR12.

    "De geruchten zijn dat één en ander al voorgekookt is. Mocht Jörgensen komende winter vertrekken, dan maakt Fran Sol de overstap naar Feyenoord."

    Analist Rob Jacobs denkt dat de Spanjaard een uitstekend aanwinst is voor de club. "Ik vind het een goede spits. Cool, scherp en hij kan goed koppen. Dat zou een goede zijn voor Feyenoord."

    Sol (26) staat sinds medio 2016 onder contract bij Willem II. Dit seizoen was hij in zes competitieduels zes keer trefzeker. 

    Poll

    Is Sol een geschikte opvolger voor Jörgensen in De Kuip?

    (5389 stemmen)

    Plaats een reactie

    Dr_HeverLee +1629
    maandag 24 september 2018 om 17:44
    www.voetbalprimeur.nl is currently unable to handle this request.
    HTTP ERROR 500
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:15
    Je word er gek van EROR 500!!!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33620
    maandag 24 september 2018 om 18:35
    Wen er maar aan.
    Vind ik leuk
    HanV +4580
    maandag 24 september 2018 om 19:06
    We moeten niet klagen met een berichtje op de site maar eens een berichtje sturen naar de beheerder van deze website.
    Dan kom je via sidn.nl bij: wesley@dutchfrontiers.com
    Dat is de administratieve contactpersoon van de site.
    Die moet eens een keertje in de logfiles kijken op de webserver waardoor het komt.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10417
    maandag 24 september 2018 om 17:45
    Ruud, volg jij nou maar lekker je eigen club Sparta. Met je Sol.
    Vind ik leuk
    Broekie +536
    maandag 24 september 2018 om 17:46
    Sol is voor iedere subtopper een aanwinst.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:49
    Is Feyenoord volgens jouw dan ook een subtopper of nog steeds top?
    Vind ik leuk
    Broekie +536
    maandag 24 september 2018 om 17:54
    Was grapje. Feyenoord zie ik nog wel in top 3 spelen.
    Vind ik leuk
    Thobar +4406
    maandag 24 september 2018 om 18:24
    De subtop begint dus bij plek 3.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:03
    @Thobar, die derde plek word door drie clubs gedeeld met 13 punten. Dus zijn Heracles, Feyenoord en Ajax subtoppers in jouw beleving...
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2689
    maandag 24 september 2018 om 17:59
    Er zijn 2 topclubs, 2 subtop en een hele boel middenmoot
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:07
    Dat denk ik ook idd, en ik krijg de indruk dat die eerste 2 steeds meer gaan uitlopen op de rest
    Hoe jammer ik dat ook vind zelfs als supporter van 1 van die 2
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3349
    maandag 24 september 2018 om 18:18
    Nou ondanks het uitblijven van prijzen is het wel een dingetje om Ajax als subtopper aan te rekenen. Ze hebben een top gevulde bankrekening
    Vind ik leuk
    McRobbos +873
    maandag 24 september 2018 om 18:53
    Heerlijk haha
    Vind ik leuk
    Sunil010 +230
    maandag 24 september 2018 om 17:53
    Broekie, dan is Ajax de juiste club voor hem! 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Lampenpit +923
    maandag 24 september 2018 om 20:24
    Die sol is anders echt niet minder dan jorgensen. Sterker nog, Sol werd in de jeugd ook serieus als talent gezien, meer dan jorgensen iig. Dat feyenoord die 17 miljoen heeft laten lopen blijft mij nog steeds verbazen. Bijvoorbeeld Sol had je voor 3/4 miljoen echt ervoor teruggehaald, ze konden geen kampioen meer worden en ook met een goed Wk had hij niet veel meer opgeleverd.

    Pak daarbij de situatie van een nieuw stadion en een gebrekkig transferbudget en je kunt concluderen dat Feyenoord wederom dom gehandeld heeft inzake transfers en scouting. Als Feyenoord nou jaarlijks 1 middelmatige ED speler minder koopt en dat investeert in een goede scout voor landen in scandinavie of het oostblok en ze komen al een stuk verder.
    Vind ik leuk
    Echt? +3853
    maandag 24 september 2018 om 20:34
    Met heel veel geld koop je niet per definitie betere spelers, wat heb ik gisteren hard gelachen om die Blind.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +923
    maandag 24 september 2018 om 22:40
    Waar zeg ik dat dan? Ik zeg juist dat je voor veel geld je spits moet verkopen die pas 2 jaar in zijn carriere wat goals maakt, maar het een stap hoger waarschijnlijk niet waarmaakt. In de plaats koop je juist voor weinig geld een waardige vervanger en investeer je een groter deel in de lange termijn met scouting.

    Blind voor 17 miljoen is ook van de zotten, maar dat heeft Overmars zelf ook al aangegeven. Ajax heeft echter het geld en garantie dat veel jongens nog meer gaan opleveren. Om dan even 1x buitensporig te handelen om de selectie snel op orde te hebben vind ik dan te relativeren. Feyenoord heeft die luxe alleen nog niet. De huidige spelers van Feyenoord moet je boven de 10 miljoen gewoon verkopen, want voor de helft koop je een minstens gelijkwaardige speler terug die meekan op het huidige niveau van Feyenoord. Vervolgens scouten! Psv en Ajax scouten al jaren met succes en dat hoeft echt geen miljoenen te kosten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 22:44]
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    dinsdag 25 september 2018 om 12:17
    Dat is ook een lachertje! Huppelt als een kip zonder kop door de wei en een beetje verongelijkt doen als er vervolgens gescoord word!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:33
    sulletje
    Vind ik leuk
    Romario9 +11998
    maandag 24 september 2018 om 17:48
    Feyenoord had Jörgensen afgelopen winter moeten wegdoen toen Newcastle een dik bod bij ze neerlegden. Sol hadden ze toen ook al wel kunnen halen. Waren ze er nog op vooruit gegaan ook. Nu raak je Jörgensen aan de straatstenen niet meer kwijt.
    Vind ik leuk
    COYG +6710
    maandag 24 september 2018 om 17:51
    Wacht jij nog maar een paar maanden. Kijken of je je grote mondje dan nog opentrekt wanneer Jørgensen zijn oude vorm terug heeft.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:53
    Dan is dat ook direct een ander verhaal he, Romario9 heeft het over de jorgensen van nu waneer hij zegt dat je hem aan de straatstenen niet meer kwijt raakt
    Natuurlijk een jorgensen in dezelfde vorm als eerder is een ander verhaal daarom zegt romario9 denk ik ook dat ze hem toen hadden moeten verkopen
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 17:54]
    Vind ik leuk
    COYG +6710
    maandag 24 september 2018 om 17:56
    Totale onzin natuurlijk. Jørgensen blijft altijd beter dan Sol.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11998
    maandag 24 september 2018 om 18:01
    We wachten het af. Ik zeg dat Feyenoord nooit voor hem gaat krijgen wat ze toen voor ‘m wilden hebben, of wat Newcastle toen voor hem wilde betalen. En zolang die oude Van Persie -nog steeds een absolute klassespeler- blijft scoren zoals ie nu doet, wordt het voor Jörgensen nog moeilijk genoeg om weer op zijn oude niveau te komen. Maar als jij daar anders over denkt wens ik je veel succes jongen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10417
    maandag 24 september 2018 om 18:05
    Als Van Persie zo blijft scoren, wordt het voor Jorgensen moeilijk om z'n oude niveau te halen.

    Ik mis het causale verband.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11998
    maandag 24 september 2018 om 18:12
    Omdat het spel nu om Van Persie draait
    Vind ik leuk
    Vakkie D +3349
    maandag 24 september 2018 om 18:22
    Heb je de voorzet van v persie op jorgensson gezien? Normaal kopt hij zon bal er makkelijk in. Met v persie zal jorgensson meer ruimte krijgen en meer gaan scoren
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10417
    maandag 24 september 2018 om 18:23
    Nou, dat zie ik er niet vanaf. Ik zie geen enkel lijn in het spel. Je bent afhankelijk van bevliegingen van Van Persie. Maar dat kan ook als ie op tien speelt. Misschien nog wel meer omdat ie dan een goeie spits voor zich (of naast zich) heeft.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6316
    maandag 24 september 2018 om 18:13
    Als van persie blijft scoren speelt hij. Dus weinig speeltijd voor jorgensen dan. Zoiets zal die wel bedoelen denk ik
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10417
    maandag 24 september 2018 om 18:21
    Van Persie op tien. Toornstra banken. Opgelost.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6316
    maandag 24 september 2018 om 18:24
    Ik kijk nooit feyenoord. Ik dacht dat het allebei nr 9 waren. Wat jij zegt zou wel kunnen dan
    Vind ik leuk
    Romario9 +11998
    maandag 24 september 2018 om 19:21
    Dan heb je dus wel 1 middenvelder die het niet meer aankan om mee te verdedigen. Vraag me af of dat wel zo handig is...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10417
    maandag 24 september 2018 om 19:25
    Kleine aanpassing van speelstijl inderdaad. Maar goed, vorig jaar ging het ook een tijd goed zo, met Van Persie op tien.

    Daarentegen heb je nu wel weer een spits die meer vooruit kan verdedigen. Scheelt ook weer werk op het middenveld.
    Vind ik leuk
    COYG +6710
    maandag 24 september 2018 om 18:19
    Ja je mag toch je mening geven.
    Met alle respect maar Sol een verbetering vinden t.o.v. Jørgensen is gek. Jørgensen op halve kracht, met al zijn assists laat Feyenoord beter voetballen dan Sol ooit zal doen.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    dinsdag 25 september 2018 om 12:25
    Dat weet je pas als je het gezien hebt en ik denk dat Sol in potentie het wel aan kan bij Feyenoord en een bruikbare speler kan zijn!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:06
    Mischien wel, maar Ik denk dat in de Eredivisie je als Feyenoord zijnde niet veel verschil gaat merken of je nu met jorgensen of sol speelt qua resultaten dan.
    Dus mocht je die jorgensen nog steeds zo goed kunnen verkopen en daar sol als vervanger voor terug kunnen halen met een mooi bedrag extra op de bank zou ik dat wel doen
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4169
    maandag 24 september 2018 om 19:10
    Beter dan sol? Leg dan maar eens uit waarom sol meer scoort terwijl hij bij een kleine club speelt en dus minder kansen krijgt. En geen aanvoer heeft van spelers als berghuis en voorheen elia.

    Jørgensen presteerde nergens voordat hij na feyenoord kwam. En na 1e jaar presteerde hij weer niet. Tot nu toe is het een one day fly en dat kan je van sol niet zeggen.

    Overigens gaat sol nooit in de winterstop. Hooguit aan het einde vh seizoen. Dus gewoon broodje aap
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 20:35]
    Vind ik leuk
    COYG +6710
    maandag 24 september 2018 om 19:28
    Oh ja jij hebt zijn seizoenen in Denemarken niet gevolgd zie ik al. Logisch ook dat hij nooit veel scoorde. Hij was immers de linksbuiten of nummer 10 van Kopenhagen.

    Ten tweede is Jorgensen een meevoetballende spits. Iemand die veel assists geeft weet je wel. Dat is een typische Feyenoord spits. Sol scoort voornamelijk alleen maar. Niet iets wat Feyenoord perse beter maakt.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4169
    maandag 24 september 2018 om 20:14
    Je praat ergens over zonder dat je uberhaupt sol goed hebt gevolgd. Dit is echt een teletekstreactie!

    Sol is vele malen belanrijker dan jorgensen voor een elftal! Hij werk en zwoegt en loopt zich 90 minuten lang de tering! Is een echte teamspeler en zal de bal gewoon afleggen als iemand amders er beter voor staat. Dez jongen laat een elftal 50% beter voetballen.

    En dan zeg jij dat sol alleen maar scoort.... met alle respect maar dan zuig je zomaar iets uit je duim zonder dat je weet waarover je praat
    Vind ik leuk
    COYG +6710
    maandag 24 september 2018 om 22:31
    Ach ja wat jij wilt geloven. Ik volg de statistieken en wat ik zie. Sol is goed, alleen niet typisch iets voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4169
    maandag 24 september 2018 om 22:46
    Hoezo wat ik wil geloven? Oke, de statistieken... vanaf het moment dat jorgensen bij feyenoord kwam is hij in de competitie goed voor 45 doelpunten en assists. In exact dezelfe periode is sol goed voor 41 doelpunten en assists.
    Terwijl jorgensen dit bij een grote ploeg mocht doen dat zelfs kampioen werd heeft sol dit moeten doen bij een club die 2 jaar tegen degradatie heeft gevoetbald. Het scheelt in die periode slechts 4 doelpunten/assists... 4.... en sol had geen van persie, kuijt, elia, el amadi, berghuis en vilhena om zich heen he?

    Juist deze statistieken laten zien dat sol makkelijk de vergelijking met jorgensen kan doorstaan. Zeker als je in ogenschouw neemt dat deze jongen ook nog eens 90 minuten lang sleurt en vecht voor zijn elftal.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10417
    dinsdag 25 september 2018 om 07:40
    Tsja, dat je bij een middenmoter er net net zoveel inschiet als iemand bij een topclub wil niet alles zeggen.

    Bij een topclub moet je presteren, is de druk groter. Daarnaast moet je juist voetballend mee kunnen met je ploeggenoten.

    Dus juist alleen die statistieken zeggen me niet alles. Zeker als de 1 de penalty's mag nemen en de ander niet (Jorgensen). Ik zie Jorgensen voetballen en Sol. Dan is Jorgensen de betere.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 07:42]
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4169
    dinsdag 25 september 2018 om 07:50
    Kijk, dit is iets inhoudelijker. Zeker met de penaltys heb je een punt. En met voetballen onder druk? Natuurlijk is er bij feyenoord druk. Maar onderschat de druk bij een degradatiekandidaar niet! Die druk is misschien nog wel verl groter aangezien de gevolgen van falen nog groter zijn dan bovenin. Vraag maar in enschede...
    Kijk maar eens vaker nasr wedstrijden van Willem II. Ten eerste is dat dit seizoen geen straf, ten tweede zie je dan dat ook sol prima meevoetbald. Zo’n actie van sol bij de 2-3 in sittard heb ik jorgensen nog niet zien doen
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6316
    maandag 24 september 2018 om 20:24
    Je bedoeld minder kansen denk ik
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4169
    maandag 24 september 2018 om 20:35
    Moest ff teruglezen maar zie wat jij bedoeld ja. Zal t ff veranderen 😉
    Vind ik leuk
    McRobbos +873
    maandag 24 september 2018 om 18:54
    Ook nu speelt hij gwn lekker hoor. Beter dan voor zn blessure
    Vind ik leuk
    Romario9 +11998
    maandag 24 september 2018 om 17:56
    Prima, tot over een paar maanden!

    Haha, groot mondje zegt ie...
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    dinsdag 25 september 2018 om 12:19
    Jaja net als Dolberg!
    Vind ik leuk
    McRobbos +873
    maandag 24 september 2018 om 18:54
    Hoewel ik betwijfel of je hetzelfde geld nog gaat krijgen is jorgensen een heerlijke meevoetballende spits!
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    dinsdag 25 september 2018 om 12:18
    Klopt!
    Vind ik leuk
    Pieterv14 +464
    maandag 24 september 2018 om 17:48
    Kan Feyenoord nooit betalen!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:51
    Wat zou die Sol moeten kosten dan denk je?
    Vind ik leuk
    Toke +1509
    maandag 24 september 2018 om 18:26
    5 miljoen, vroegen ze afgelopen zomer al en zullen ze blijven doen, ze weigerde namelijk af te wijken van dat bedrag.
    Dit omdat er een clausule in zijn contract staat om nog een seizoen te verlengen, hij gaat na dit jaar niet transfervrij weg.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:13
    Oh oke leuk bedrag wel voor een willem2 maar een speler als hem voor minder weg laten gaan zou ik ook niet happig op zijn
    Goede speler en mooi dat die tot nu toe gebleven is zie je toch niet vaak meer, meeste spelers willen na een redelijk seizoen direct hogerop
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10417
    maandag 24 september 2018 om 19:47
    Dus hij heeft feitelijk nog een 1-jarig contract (tot 2020)? Dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat Willem II hard kan vasthouden aan een prijs van 5 miljoen.

    Mogen ze gerust blijven doen, maar dan zeggen clubs wel dat ze een jaartje wachten. En je hebt bij Willem II dan een ontevreden speler in je selectie.
    Vind ik leuk
    Toke +1509
    maandag 24 september 2018 om 20:02
    Klopt maar Willem II wil m belonen met een salarisverhoging en langer contract. Daarom zullen ze in de winter ook nog wel vasthouden aan die 5 miljoen, zeker omdat je dan wellicht in strijd tegen degradatie bent verwikkeld.
    In de zomer, mocht er niet bijgetekend worden krijg je een ander verhaal.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10417
    maandag 24 september 2018 om 20:03
    Hopen dat-ie blijft. Willem II heeft een erg leuk elftal en gewoon een prima trainer die ze lekker laat ballen.
    Vind ik leuk
    Toke +1509
    maandag 24 september 2018 om 20:07
    Ik hoop het ook!
    Ben zeker tevreden over dit elftal.
    Ga weer met plezier naar het stadion in ieder geval, we zien weer leuke wedstrijden.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:50
    Ik gun het Fran van harte, maar ik hoop wel dat er toch een bedrag tegenover staat!
    Vind ik leuk
    Dani82 +2185
    maandag 24 september 2018 om 17:54
    Ik geloof nooit dat feyenoord hem kan betalen
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1871
    maandag 24 september 2018 om 18:03
    Haha sol kost nog geen 3 miljoen
    Vind ik leuk
    Dani82 +2185
    maandag 24 september 2018 om 18:18
    Daarom ook ;)
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 18:18]
    Vind ik leuk
    Toke +1509
    maandag 24 september 2018 om 18:25
    Jawel hoor, 5 miljoen zelfs en Willem II weigerde afgelopen zomer al af te wijken van dat bedrag.
    Er staat nog een optie in zijn contract om een jaar te verlengen, dus ze zullen aan die 5 miljoen vasthouden tot het seizoen voorbij is sowieso.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1871
    maandag 24 september 2018 om 19:11
    5 miljoen in nog geen 5 miljoen jaar! Zal het nooit redden bij de top 3
    Vind ik leuk
    Toke +1509
    maandag 24 september 2018 om 20:08
    Of je het ermee eens bent is het tweede he, maar dat is de vraagprijs deze zomer en winter.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1871
    maandag 24 september 2018 om 20:43
    Snap ik maar dat is ook de reden dat die nog bij willem 2 speelt die absurde vraagprijs tenminste dat is mijn mening
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4169
    maandag 24 september 2018 om 20:18
    Ow, dan kan hij het dus wel redden bij feyenoord.....

    Wat een omzin reactie zeg. Dus iemand die voor het 3e jaar presteerd bij een kleine club als de onze zou dat niet kunnen bij een grotere club die meer aanvalt en meer kansen krijgt? Lachwekkende reactie.
    Ik durf te wedden dat jorgensen en huntelaar niet zoveel kunnen scoren bij Willem II als dat sol kan
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1871
    maandag 24 september 2018 om 20:42
    Man er zijn een hele lading namen te noemen die 2 a 3 jaar presteren bij een kleine en totaal falen bij een topclub! Daarbij komt Huntelaar via Agovv en Heerenveen bij Ajax terecht dus die heeft ze strepen wel verdiend! Dat wil absoluut niet zeggen dat Sol niet goed genoeg is maar voor 5 miljoen zou ik die gok nooit gaan nemen!
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 17:50
    Is wel degelijk n aanwinst voor feyenoord, kan donis lecker doorschuiven bij w2.....
    Vind ik leuk
    Psv1989 +2505
    maandag 24 september 2018 om 17:51
    Vind sol idd wel echt een type Feyenoord speler !!
    Vind ik leuk
    torinofc +437
    maandag 24 september 2018 om 17:51
    Waar gaat jorgensen dan naar toe, Serie C?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10417
    maandag 24 september 2018 om 18:06
    Ja, hahaha
    Vind ik leuk
    fr1963 +3312
    dinsdag 25 september 2018 om 00:07
    FC Legoland
    Vind ik leuk
    repeP +1291
    maandag 24 september 2018 om 17:54
    Denk eerder aan Joris Mathijsen als opvolger voor van Geel.
    Vind ik leuk
    heur es +777
    maandag 24 september 2018 om 17:58
    Goed nieuws voor PSV en Ajax.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:03
    Ontzettend goed gescout ook weer. Waar Feyenoord die spelers vandaan haalt.. Ontzettend knap! Lekker doorgaan met te dure spelers van vaak middelmaat ophalen bij je zwakkere competitiegenoten.. Het heeft al zoveel topspelers opgeleverd voor Feyenoord!
    Vind ik leuk
    Thobar +4406
    maandag 24 september 2018 om 18:37
    AZ doet het anders wel Weghorst, Jahanbakhsh en Heerenveen vroeger ook, zelfs Ajax en PSV. Alleen je moet wel de goeie nemen en niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, zoals een aantal krentenwegers hierboven.
    Vind ik leuk
    COYG +6710
    maandag 24 september 2018 om 19:00
    Ja Van Geel heh. Wij hopen al jaren dat hij weggaat. Maar die 5 ton per jaar smaakt hem nog goed.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13479
    maandag 24 september 2018 om 18:03
    Tja, het valt te proberen. Kan nooit duur zijn, en is misschien eindelijk n's toe aan een stap omhoog.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10417
    maandag 24 september 2018 om 18:07
    Gewoon niet doen. 26 en spelend bij Willem II. Dat gaat 'm niet worden bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4169
    maandag 24 september 2018 om 19:15
    Mijn idee, maar ja alternatief?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10417
    maandag 24 september 2018 om 19:24
    In Nederland zie je ze niet zo gauw. Hooguit, voor de toekomst (onder vleugels van Van Persie) die Dervisoglu van Sparta. Wellicht Haland van Molde.

    Maar eigenlijk moet Annet van Geel net zo'n verrassing tevoorschijn toveren als ze met Jorgensen destijds deed.
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5677
    maandag 24 september 2018 om 18:10
    Weer klasse werk van de scouting van Feyenoord...
    Vind ik leuk
    rinirat +2892
    maandag 24 september 2018 om 18:11
    Jorgenssen komt niet weg bij Feyenoord.
    Wie wil hem hebben nu ?
    Brengt weinig op, en ook geen interesse voor een man van glas.
    Al gun ik hem en Vilhena het van harte
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 24 september 2018 om 18:43
    Man van glas?

    Dus omdat hij een keer een langdurige blessure heeft gehad is het direct een man van glas volgens jou?

    Vreemd.......als het nou jaar in jaar uit is dan kan ik het volgen. Maar wat jij nu zegt is natuurlijk onzin en dat weet jij ook ratje!
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 18:44]
    Vind ik leuk
    rinirat +2892
    maandag 24 september 2018 om 20:06
    Hij had al lang moeten kunnen en mogen gaan van harte gegund maar hij is nu toch al behoorlijk lang zoet.
    Ik hoop dat het goed komt maar dan zal hij het echt moeten laten zien!
    Vind ik leuk
    Het Brein +4338
    maandag 24 september 2018 om 18:22
    Kijk, er is licht aan het einde van de tunnel! Dan ook direct Alejandro 'El Magico' Pozuelo nog als opvolger van Toornstra!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22644
    maandag 24 september 2018 om 19:44
    Doe maar niet-:)
    Vind ik leuk
    Zazu +186
    maandag 24 september 2018 om 18:31
    Haha... Wat een scouting heeft feyenoord toch... En maar middelmaat kopen.. En nooit meer kampioen..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13158
    maandag 24 september 2018 om 18:31
    Is een betere goalgetter..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33620
    maandag 24 september 2018 om 18:35
    Graag. Van harte welkom.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:36
    Goed om te weten dat M v. Geel zijn scoutingswerk weer heeft gedaan.Samen met Annet op de bank.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:36
    Nee doe maar niet Sol, lekker in Tilburg blijven!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31482
    maandag 24 september 2018 om 18:38
    Ruud, het kan me niet bommen....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    maandag 24 september 2018 om 18:39
    Lijkt mij wel een beetje onzin, niet de interesse op zich. Maar je gaat als Sol toch niet wachten of Nicolai weggaat.

    Feyenoord: Als Nicolai weggaat kom jij dan hem opvolgen.
    Sol: Ja is goed, ik kijk wel even mocht hij weggaan.

    Komt een beetje vreemd over.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 18:40
    Dat Sol afgelopen zomer nog niet is verkocht vind ik al een wonder. Ik verwacht dat Feyenoord meer aan Sol gaat hebben.
    Vind ik leuk
    wil +1148
    maandag 24 september 2018 om 18:48
    Dit is echt de grootste onzin die er bestaat. SOL gaat echt NIET naar Feyenoord.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22644
    maandag 24 september 2018 om 19:48
    Ik zou er als Feyenoord zijnde ook niet aan Sol beginnen. Feyenoord heeft al genoeg middelmaat rondlopen!
    Vind ik leuk
    Koenbres +1067
    maandag 24 september 2018 om 18:51
    Geloof niks van deze transfer, maarja anders prima, genieten wij er nu nog van en als hij zo doorgaat mag Feyenoord straka 5 tot 7 miljoen gaan aftikken
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22644
    maandag 24 september 2018 om 19:49
    Je mag blij zijn als je tussen de 2 en 3 miljoen voor hem krijgt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 19:51]
    Vind ik leuk
    Koenbres +1067
    maandag 24 september 2018 om 22:17
    Gaat Willem II geen genoegen meenemen, een scorende spits die het voor het tweede jaar al bewijst is veel waard in de eredivisie. Weghorst en Janssen gingen beiden voor 10+. Er is buitenlandse interesse oftewel clubs die wel een grote portemonnee hebben. Dus we gaan hem echt niet zomaar voor niks weg doen, alsof Feyenoord Jorgensen gratis weg gaat doen
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:05
    Hebben ze geen geld voor in Rotterdam
    Vind ik leuk
    Het Brein +4338
    maandag 24 september 2018 om 19:14
    Ik snap sommige reacties niet. Francisco Sol Ortíz is de beste spits uit de Eredivisie! Dolberg is dan weer potentieel de beste...
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:18
    Prima vervanger Sol maak ze Dol in de Kuip .
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 19:37
    Wat een sensatie artikel.

    Ik WEET 100% zeker dat Sol , Feyenoord niet ziet zitten.
    Vind ik leuk
    Martinnat +1015
    maandag 24 september 2018 om 19:45
    Dus na Kuyt , Elia , Karsdorp, Kongolo , El Ahmadi misschien ben ik er nog wel een vergeten ga je weer een vervanger halen die het niveau van de voorganger niet haalt, dus je gaat weer achteruit wat een kut beleid hebben ze toch ook bij die club
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:19
    Sol is een betere spits dan Jorgensen. Dat is geen mening maar statistiek. En dan speelt hij nog bij een club die veel minder aanvalt.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4149
    maandag 24 september 2018 om 19:48
    Wie wil Jörgensen aantrekken voor het geld wat Willem II in haar gedachte heeft voor Sol? Dan Zal Jörgensen toch echt moeten gaan scoren in zo'n stroef draaiend elftal of is Willem II een Feynoordsupporter geworden en gunt het ze dit de Rotterdammers want geld is er niet voorhanden?
    [Reactie gewijzigd op maandag 24 september 2018 om 19:50]
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2233
    maandag 24 september 2018 om 20:00
    Jorgensen laat niet met zich sollen
    Vind ik leuk
    Mr. O +1073
    maandag 24 september 2018 om 20:03
    Ook dit seizoen laat Sol zich weer zien.
    Typische Feyenoordspits met een neusje voor de goal. Vind hem wat weghebben van Inzaghi. Een spits die bijna puur als eindstation functioneert. Inzaghi voetbalde in een andere tijd en ik denk dat de kwaliteiten van Sol daardoor worden onderschat. Nu is Sol wel een niveautje minder, maar echt een prima spits om erbij te hebben.
    Vind ik leuk
    Sandokan +767
    maandag 24 september 2018 om 20:09
    Sol naar Feyenoord? Het zal de wens van de gedachte zijn, maar ik geloof er geen zak van.
    Vind ik leuk
    Bobo48 +12
    maandag 24 september 2018 om 20:21
    Sol zou een goede aanwinst zijn.. Maae heeft daarnaast nog wel een flinke concurrent in de selectie nodig. Denk dat Sol niet uit kan groeien tot een soort jorgensen of pelle en dat je dus niet zo op hem alleen kan leunen
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:23
    Wie wil jörgensen nog ?
    Vind ik leuk
    adje56 +12
    maandag 24 september 2018 om 20:31
    Alleen als er een mooie transfersom naar Tilburg worft overgemaakt Sol heeft nog een contract voor anderhalf jaar dus ik denk dat alleen het buitenland Sol kan wegkopen
    Vind ik leuk
    orion73 +1511
    maandag 24 september 2018 om 20:34
    Wat een middelmaat. Feyenoord is weer ouderwets bezig om alle goodwill in recordtempo te vernietigen.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 20:48
    Hahshaha!!!! Goeie grap😂...

    Feyenoord kan hem niet betalen. Ik las hier van de week dat Feyenoord geen geld meer heeft en afhankelijk is van de eigen jeugd. En nu zou volgens deze 3e rangs journalist Sol naar Feyenoord gaan.

    Ik hoop dat ‘de vrienden van Feyenoord’ nog een zak met geld over hebben....

    Zonder gekheid..,, Sol blijft in Tilburg en laat daar lekker de zon schijnen.
    Vind ik leuk
    Legion73 +163
    maandag 24 september 2018 om 21:10
    Dat kan Feyenoord makkelijk ophoesten bij een verkoop van Jorgensen.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5748
    maandag 24 september 2018 om 20:59
    Waarde Willem twee fans, aangezien ik geen eredivisie meer kijk vroeg ik mij af hoe Avdijaj het bij jullie doet
    Vind ik leuk
    wil +1148
    maandag 24 september 2018 om 21:22
    Die doet het prima bij ons. Goede aanwinst voor Willem II.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5748
    maandag 24 september 2018 om 21:28
    Goed om te horen, leek mij ook. Hij kan echt goed voetballen. Denk dat hij ook beter uit de verf komt met sol naast zich dan schildpad Schahin. Hoop dat ie het domme kaarten pakken een beetje bij jullie afleert.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5748
    maandag 24 september 2018 om 21:00
    En als ik Sol was zou ik lekker naar t buitenland gaan
    Vind ik leuk
    wil +1148
    maandag 24 september 2018 om 21:23
    Sol is zo geliefd in Tilburg dat hij echt niet naar Feyenoord gaat.
    Vind ik leuk
    maandag 24 september 2018 om 21:35
    ik ben een feyenoord fan: maar Feyenoord speelt niet meer mee met de landstitel. Hun team is te zwak. Dit is gewoon een ploeg waar geen voetbal in zit. En dat is jammer. Want ze hebben en gewelidige legioen. Die graag ziet dat Feyenoord prijzen pakt. Maar ik denk dat dat de komende jaren niet meer gaat gebeuren.

    Ajax ook niet ze hebben een geweldige team, maar de teamgeest is niet goed genoeg. En ze hebben een slechte trainer. neres op cam terwijl dat je enige goede buitenspeler is. Dan ben je niet helemaal goed wijs. Ik hoop dat Ajax die Ten Hag maar onslaat. Want dit word niks!


    PSV word langskamioen. Als de wedstijd van zondag zag. Wat was daat fantastich voetbal. Ik denk dat ze ook een gewelige coch hebben. van Bommel die lijkt mij goed en duidelijk naar zijn spelers toe. veel respect voor hun.

    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 13:18
    Fran Sol vol ongeduld. Goede vervanger.
    Vind ik leuk
    zondag 30 september 2018 om 06:15
    Zou er niet aan beginnen als Feyenoord zijnde.. het word tijd dat ze " zekerheidjes" in huis weten te halen. Elke keer die " risico" voetballers die het net niet zijn gaan je niet helpen om aan te sluiten bij PSV en Ajax. Hebben we allemaal kunnen zien met o.a Larsson, Clasie, Diks, ambrabat etc etc
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws