Buitenspel: aan Feyenoord en PSV gelinkte Brit wordt drie keer vader in zes weken

    Buitenspel: aan Feyenoord en PSV gelinkte Brit wordt drie keer vader in zes weken

    Gepubliceerd: maandag 24 september 2018 om 23:58ma 24-09-2018 om 23:58

    Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

    Stoke City-aanvaller wordt drie keer vader in zes weken
    Stoke City-spits Saido Berahino heeft heel wat beschuit met muisjes in huis moeten halen. Volgens The Sun staat de naam van de 25-jarige spits op de geboortekaartjes van twee kinderen, geboren op 30 mei en 17 juli. Inmiddels heeft zich nóg een vrouw gemeld bij de advocaten van Berahino: deze bracht op 15 juli een dochter ter wereld en claimt dat Berahino de vader is.

    De spits speelt sinds januari 2017 bij Stoke City, waar hij met Erik Pieters, Bruno Martins Indi, Cuco Martina en Ibrahim Afellay in één kleedkamer zit. In ruim anderhalf jaar tijd heeft Berahino welgeteld twee doelpunten in officiële wedstrijden gemaakt. Afgelopen zomer meldde FOX Sports nog dat Feyenoord en PSV met hem in gesprek zouden zijn.

    Plaats een reactie

    Cheat Codes +7989
    dinsdag 25 september 2018 om 00:01
    -
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 01:51]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22154
    dinsdag 25 september 2018 om 00:03
    Goed dat je weer beter bent :)
    Ik maakte me al zorgen
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 00:08
    Vooral verspreiden in de Arena alsjeblieft. Niet voortplanten daar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 00:40
    Hahaha... hij verslijt hem inderdaad niet met pissen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34266
    dinsdag 25 september 2018 om 06:31
    Nieuwe track al uit?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 00:07
    Kerel met ballen. Was Ajax daarom niet geïnteresseerd?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 00:07
    Hopelijk zijn de drietjes goed gelukt. Hoewel dit ietwat disrespectachtig klinkt is het geenzins zo bedoelt.😛
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 00:09]
    Vind ik leuk
    repeP +1391
    dinsdag 25 september 2018 om 00:18
    Kan niet anders, Ruud Gullit is zijn idool.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1585
    dinsdag 25 september 2018 om 00:28
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34266
    dinsdag 25 september 2018 om 06:29
    Grow up!
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1789
    dinsdag 25 september 2018 om 05:14
    Scoren kan ie wel.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34266
    dinsdag 25 september 2018 om 06:29
    Die model is wel heel.lekker hoor
    Goeiendag.

    Maar ja, voor het zingen de kerk uit. Kent hij niet 🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    dinsdag 25 september 2018 om 18:28
    Nou dat weet hij wel.
    Toen hij de pastoor dit vertelde zei de man;
    Mijn Kerk uit!🤣🤣
    Vind ik leuk
    BariAFCA +332
    dinsdag 25 september 2018 om 08:38
    Meer kinderen dan goals gescoord, ook knap!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 11:51
    Dat wordt knokken voor een vet contract met al die alimentatie!

    Sterkte!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws