Buitenspel: aan Feyenoord en PSV gelinkte Brit wordt drie keer vader in zes weken

    Buitenspel: aan Feyenoord en PSV gelinkte Brit wordt drie keer vader in zes weken

    maandag 24 september 2018 om 23:58

    Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

    Stoke City-aanvaller wordt drie keer vader in zes weken
    Stoke City-spits Saido Berahino heeft heel wat beschuit met muisjes in huis moeten halen. Volgens The Sun staat de naam van de 25-jarige spits op de geboortekaartjes van twee kinderen, geboren op 30 mei en 17 juli. Inmiddels heeft zich nóg een vrouw gemeld bij de advocaten van Berahino: deze bracht op 15 juli een dochter ter wereld en claimt dat Berahino de vader is.

    De spits speelt sinds januari 2017 bij Stoke City, waar hij met Erik Pieters, Bruno Martins Indi, Cuco Martina en Ibrahim Afellay in één kleedkamer zit. In ruim anderhalf jaar tijd heeft Berahino welgeteld twee doelpunten in officiële wedstrijden gemaakt. Afgelopen zomer meldde FOX Sports nog dat Feyenoord en PSV met hem in gesprek zouden zijn.

    Plaats een reactie

    Cheat Codes +8195
    dinsdag 25 september 2018 om 00:01
    -
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 01:51]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20817
    dinsdag 25 september 2018 om 00:03
    Goed dat je weer beter bent :)
    Ik maakte me al zorgen
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    dinsdag 25 september 2018 om 00:10
    Haha Timmio wat ben je toch een hartelijke Brabander.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20817
    dinsdag 25 september 2018 om 00:11
    Gemoedelijkheid zit in ons bloed :)
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    dinsdag 25 september 2018 om 00:05
    Hoest met de posities, cheat?

    "Op alle vlakken beter", toch?

    En... "kampioen met twee vingers in de neus".

    Ohjaa en jouw mooiste quote natuurlijk: "De Bayern van NL"

    Ja, Timmi... ik heb 'm ook gemist!😋
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 00:08]
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    dinsdag 25 september 2018 om 00:06
    Voor sommigen al te laat....
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 25 september 2018 om 00:08
    -
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 01:52]
    Vind ik leuk
    Eendracht +15713
    dinsdag 25 september 2018 om 00:14
    Je bent wel een heel echte Ajacied he..
    Krijg je van mij een leuke voorzet voor open goal, doe ne er nog niks fatsoenlijks mee
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    dinsdag 25 september 2018 om 00:16

    Laat derden er maar buiten.
    En als je een grap niet meteen snapt dan heeft hem uitleggen ook geen zin.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    dinsdag 25 september 2018 om 00:20
    Maat, wat ik jou wou vragen is hoe heb je de wedstrijd gezien gisteren?

    Je had zoveel te vertellen voorafgaand aan het duel. Ik ben wel benieuwd naar de analyse van een kenner als jij...

    Maken wij asl PSV nog enigsins kans om aan te haken nog dit seizoen, denk je?

    Of zeg je, geen schijn van kans na de wedstrijd van gisteren?

    Ik bedoel, ik snap dat Ajax op elke positie beter is enzo maar toch vraag ik het mij af...

    Als jullie de Bayern zijn, mogen wij dan de Dortmund spelen?

    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 00:21]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31505
    dinsdag 25 september 2018 om 06:30
    Wat heb jij op vent?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    dinsdag 25 september 2018 om 00:38
    😂 Je wordt aardig uitgelachen hier.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 25 september 2018 om 01:04
    -
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 10:52]
    Vind ik leuk
    RWA040 +344
    dinsdag 25 september 2018 om 02:10
    Dat je altijd een grote mond hebt voor de wedstrijd... En daarna keihard belachelijk word gemaakt, omdat je niks meer van je laat horen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91518
    dinsdag 25 september 2018 om 09:18
    Dat ik geen grote mond opzet hier en ken mijn plek betreft FCDH. Wat is jouw punt dan, je wilt iets duidelijk maken?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20817
    dinsdag 25 september 2018 om 14:03
    Op het topic van zwitserland trouwens. Die van esports
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20817
    dinsdag 25 september 2018 om 23:51
    Ik snap.dat je het liever niet bij je betrekr

    Maar wil je toch even een kijkje nemen.
    Om even te kijken hoe verre il het wel goed heb gedaan. Topic.over zwitserse e sport
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20817
    woensdag 26 september 2018 om 11:55
    Ik wilde wel reageren op t nieuwe topic maar ik ga maar geen discussies starten.

    Vind het alleen ibtens zielig dat DAF zich nu gaat mengen om "zielige bedreigingen" terwijl hij niks anders doet...
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20817
    dinsdag 25 september 2018 om 14:01
    Kan je me even helpen tegen daffie? Hij laat me maar nooi5 met rust met zijn bedreigingen* (edit. Thx radya ik had m zelf niet eens door)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 14:42]
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    dinsdag 25 september 2018 om 14:41
    *Bedreigingen
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20817
    dinsdag 25 september 2018 om 14:42
    Dankje en excuus
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    dinsdag 25 september 2018 om 15:01
    Kan gebeuren toch, gebeurt mij ook wel eens en dan mag je
    mij ook verbeteren ;)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20817
    dinsdag 25 september 2018 om 15:03
    Het zit m natuurlijk ook deels in het heetst van de situatie

    Wanneer mensen mij gaan bedreigen (ditmaal goed geschreven ;)) en zeker zonder reden kan ik daar slecht tegen. Zit toch een beetje in het karakter van een emotionele Brabander en temperamentvolle Irakees :)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20817
    dinsdag 25 september 2018 om 15:04
    Taalfouten verbeteren heb ik echter nooit wat tegen. Het is goed bedoeld, om de taalkennis teverbeteren in vele gevallen en er is niets ergs aan even wat leren. Hier ga ik weer op vooruit :)
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    dinsdag 25 september 2018 om 15:35
    Ja dat zie je goed, ik zie trouwens ook dat de discussie gewist is hieronder.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20817
    dinsdag 25 september 2018 om 15:37
    Hieronder? Bedoel je dit topic of die waar ik het over had

    Want daar is het inderdaad gewist
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 15:37]
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    dinsdag 25 september 2018 om 16:07
    Die over gemoedelijkheid enzo.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20817
    dinsdag 25 september 2018 om 16:11
    Ow ja zeker die is al eventjes weg.

    Ik egee me nu meer aan die gozer die me gaat bedreigen in andere topics


    Ik blijf maar bezig 😅
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    dinsdag 25 september 2018 om 16:28
    Erger?
    Zolang niemand weet wie je bent kan het ook geen bedreiging zijn lijkt mij,
    maar sowieso snap ik niet wat mensen soms bezielt hier, een beetje pesten moet
    kunnen maar allerlei ziektes etc erbij halen is sooo low level daar lees ik maar
    omheen als het lukt of ik rapporteer het.
    Wie is dat dan die jou nu 'bedreigt' ?, dan nog zal hij meerdere accounts hebben
    vermoed ik.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20817
    dinsdag 25 september 2018 om 16:36
    Hij bedreigt me verdee alleen met zn eerste account. DAF

    Puur omdat ik m op wangedrag aansprak laatst (toen hij zat te scoren over de rug om van het oss debacle. Walgelijk)
    Maar ach hij zal vast niet serieus denken dat ik m naar mn adres toe zal liden. Dat gaat tuurlijk niet gebeuren :)

    Zijn "bannable" comments heft hij uit voorzorg verwijderd, maar de strekking was dat mijn aanspreken "respectloos", zou zijn, dat ik irl in mekaar gemept zou zijn en dat hij me graag alsnog even wilt komen opzoeken.

    Eigenlijk zou ik m gewoon moeten negeren, maar daar ben ik nooit zo goed in 😅
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    dinsdag 25 september 2018 om 19:51
    Ik kan je wel vertellen dat daf niet zijn eerste en ook niet zijn enige account is.
    Dat weten meer mensen en dat weet hij ook ;)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20817
    dinsdag 25 september 2018 om 19:56
    Haha dat klopt,maar in deze zin bedoelde ik 'eerste' meer als het account dat hij op het moment gebruikt als zijn 'eerste' account. Zijn primaire account als het ware
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    dinsdag 25 september 2018 om 21:29
    Jens heeft een ban hoorde ik maar die zal ook wel snel terug zijn en die herken je
    meteen met zijn babbels over pappa's peren ;)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20817
    dinsdag 25 september 2018 om 21:40
    Ach weetje. Ondanks dat Jens een totale hekel aan me heeft en soms toch rare claims maakt op VP.
    Ik heb geen haat aan die jongen.
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    dinsdag 25 september 2018 om 21:47
    Ik haat hem ook niet , ik vind hem een beetje zielig eigenlijk.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20817
    dinsdag 25 september 2018 om 21:48
    Daarin ken ik 2 gezichten. Aan de ene kant denk ik van niet,maar de laatste tijd op VP komt hij me heel anders over dan hij hiervoor was (op VP)

    Aangezien dit pas zn eerste keer js zo zal ik t m wel 'vergeven'. Die 2e kans gun ik m wel
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1140
    dinsdag 25 september 2018 om 22:10
    We gaan het meemaken, smadelijke praatjes blijf ik rapporteren.
    See ya.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 00:08
    Vooral verspreiden in de Arena alsjeblieft. Niet voortplanten daar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 00:40
    Hahaha... hij verslijt hem inderdaad niet met pissen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31505
    dinsdag 25 september 2018 om 06:31
    Nieuwe track al uit?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 00:07
    Kerel met ballen. Was Ajax daarom niet geïnteresseerd?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 00:07
    Hopelijk zijn de drietjes goed gelukt. Hoewel dit ietwat disrespectachtig klinkt is het geenzins zo bedoelt.😛
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 00:09]
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8122
    dinsdag 25 september 2018 om 00:10
    Ware kunstenaars, kan haast niet anders!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 01:32]
    Vind ik leuk
    repeP +1251
    dinsdag 25 september 2018 om 00:18
    Kan niet anders, Ruud Gullit is zijn idool.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1493
    dinsdag 25 september 2018 om 00:28
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    13 +13128
    dinsdag 25 september 2018 om 00:37
    Gerapporteerd frusti.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 08:11
    13 is een ongeluksgetal, het kan niet anders zijn dan dat jij ook een ongeluk bent
    Vind ik leuk
    Deck010 +7240
    dinsdag 25 september 2018 om 09:28
    Blij dat jij daarop reageert dan want een ongeluk komt zelden alleen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31505
    dinsdag 25 september 2018 om 06:29
    Grow up!
    Vind ik leuk
    13 +13128
    dinsdag 25 september 2018 om 00:34
    Nou, nou, wat een interessant transfernieuws, scoort bij vrouwen, maar weet het doel niet te vinden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 00:35]
    Vind ik leuk
    Deck010 +7240
    dinsdag 25 september 2018 om 09:28
    Hij heeft wel de potentie om bij Feyenoord te spelen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10641
    dinsdag 25 september 2018 om 14:12
    Interessant dat Gijp de twee vrouwen die het met 1 man doen hoeren noemt. Maar de man die twee vrouwen gebruikt een held noemt. Gelijkheid zit nog niet in ons hoofd overal.
    Vind ik leuk
    repeP +1251
    dinsdag 25 september 2018 om 15:10
    Van der Gijp heeft het soms een beetje lastig met zichzelf en anderen.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1296
    dinsdag 25 september 2018 om 05:14
    Scoren kan ie wel.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31505
    dinsdag 25 september 2018 om 06:29
    Die model is wel heel.lekker hoor
    Goeiendag.

    Maar ja, voor het zingen de kerk uit. Kent hij niet 🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Cookee +10641
    dinsdag 25 september 2018 om 18:28
    Nou dat weet hij wel.
    Toen hij de pastoor dit vertelde zei de man;
    Mijn Kerk uit!🤣🤣
    Vind ik leuk
    BariAFCA +228
    dinsdag 25 september 2018 om 08:38
    Meer kinderen dan goals gescoord, ook knap!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 11:51
    Dat wordt knokken voor een vet contract met al die alimentatie!

    Sterkte!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Buitenspel: aan Feyenoord en PSV gelinkte Brit wordt drie keer vader in zes weken