'We staan vijf punten achter, maar het seizoen is lang. Hoofden moeten omhoog'

    'We staan vijf punten achter, maar het seizoen is lang. Hoofden moeten omhoog'

    Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 06:42di 25-09-2018 om 06:42

    Dusan Tadic en Hakim Ziyech konden Ajax zondag niet bij de hand nemen in de topper tegen PSV (3-0). De Servische gelegenheidsaanvoerder probeert de zware nederlaag snel een plekje te geven.

    "Het is niet acceptabel voor Ajax om zo te verliezen als tegen PSV. We moeten nu laten zien dat we mannen zijn en geen jongetjes", zegt Tadic in het Algemeen Dagblad. "Laten zien hoe wij in elkaar zitten. We staan nu vijf punten achter op PSV, maar het seizoen is nog lang. De hoofden moeten omhoog. Er komen zware wedstrijden aan, ook in de Champions League tegen Bayern München en Benfica."

    Tadic gaf eerder al toe dat de blamage in Eindhoven hard was aangekomen. Voor Ajax staat woensdag eerst het bekerduel met Te Werve op het programma. Komend weekend wacht een uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard, waarna een bezoek aan Bayern München op het programma staat.

    Poll

    Kan Ajax de achterstand nog goedmaken?

    (4926 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 25 september 2018 om 06:45
    Waar was je zondag tadic? Had je een snipperdag
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 06:47
    goedemorgen kerel wij heben geen snipperdag pffff.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 06:48
    Nee maar wel mijn 1e ziektedag 😒
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 06:49
    Oké beterschap griepje?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 07:08
    Ja man. Heb ik niet zo vaak
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 07:32
    Ik ook man en ben nooit ziek.
    Vind ik leuk
    Korm +37651
    dinsdag 25 september 2018 om 08:00
    snap ik na zondag ;)

    maar beterschap maat!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9676
    dinsdag 25 september 2018 om 09:03
    Ziek van de wedstrijd?

    Er zullen er nog vele volgen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 25 september 2018 om 10:46
    Ziek van de drank dan zeker? Oh, wat zal de champagne vloeien in maart/april, Ajax kampioen 2018-2019!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 14:19
    Kijk een typische Utrecht supporter.Staan op de 15e plek! Verloren zondag voor de 2e keer op rij! Maar je hebt natuurlijk een prima weekend! Ajax heeft verloren, wat Utrecht doet interesseert je geen hol.Jij bent geen supporter man,anders maak je je wel druk over de slechte prestaties van je eigen club.
    Vind ik leuk
    :O +5132
    dinsdag 25 september 2018 om 07:28
    Nee geen snipperdag. Het waren mannen tegen de jochies zondag. Never send a boy to do a men’s job.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    dinsdag 25 september 2018 om 06:45
    Interview van gisteren?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 06:45
    Kom goed wie het laatste lacht lacht het best.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 06:46
    Dat moeten wij ajacieden nu niet gaan uitspreken dat het wel goed komt. Zondag zijn we gewoon overlast
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 06:48
    Klopt maar in Amsterdam zijn wij sterker.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 06:49
    Haha zeker maat. In Amsterdam zijn we natuurlijk gewoon de baas
    Vind ik leuk
    Korm +37651
    dinsdag 25 september 2018 om 08:06
    zo natuurlijk is dat niet. sinds de Arena heeft ajax 12 keer gewonnen, PSV 11 keer en werd het 4x gelijk.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174733
    dinsdag 25 september 2018 om 08:10
    Amen
    Vind ik leuk
    stratumseind +174733
    dinsdag 25 september 2018 om 08:03
    Waarop baseren jullie dat?
    Vind ik leuk
    Korm +37651
    dinsdag 25 september 2018 om 08:07
    hoop
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3147
    dinsdag 25 september 2018 om 08:13
    Hoop is een middel om de realiteit dragelijk te maken.
    Ik wens ze "een hele hoop"
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 08:38
    Een hele hoop stront waarschijnlijk
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3147
    dinsdag 25 september 2018 om 08:44
    Nee hoor, kijk graag naar Ajax maar heb moeite met hoe ze teleurstellingen verwerken. Het ligt altijd aan een ander.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 08:46
    Op feiten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174733
    dinsdag 25 september 2018 om 10:50
    welke feiten
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 10:53
    Dat wij vaker heben gewonen in Amsterdam 😉
    Vind ik leuk
    stratumseind +174733
    dinsdag 25 september 2018 om 15:02
    het saldo is niet echt overtuigend ....daarvan ben je op de hoogte
    Vind ik leuk
    Bertus +6214
    dinsdag 25 september 2018 om 08:17
    Vorig jaar toevallig wel maar in het verleden gingen de 3 punten vaak mee naar Eindhoven. Gastjes die hun haartjes laten blonderen vallen gewoon niet in de categorie mannen.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2247
    dinsdag 25 september 2018 om 09:20
    En paars?
    Vind ik leuk
    Bertus +6214
    woensdag 26 september 2018 om 10:26
    Dat is twijfelachtig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 06:50
    Lekker Tadic, maar nu laten zien... niet met het mondje maar op het veld!
    Vind ik leuk
    Ale +5089
    dinsdag 25 september 2018 om 06:57
    Waarom moest je van helft gaan wisselen Tadic? Je was enorm trots op je aktie. Volgende x gewoon de aftrap nemen graag. Kinderlijk gedoe.
    Vind ik leuk
    2cents +57937
    dinsdag 25 september 2018 om 07:18
    Kinderlijk gedoe? Dat gebeurt overal en door alle aanvoerders.
    Vind ik leuk
    Ale +5089
    dinsdag 25 september 2018 om 07:27
    Hij was er nogal trots op! Of viel jou dat niet op?
    Vind ik leuk
    2cents +57937
    dinsdag 25 september 2018 om 08:03
    Trots als een klein jochie die de opdracht voor bij het winnen van de toss had onthouden.

    Soms hè, dan ga je je overal aan irriteren. Dat is niet ok. Laat het gaan.
    Vind ik leuk
    Ale +5089
    dinsdag 25 september 2018 om 08:31
    Zijn juist de kleine dingen die het verschil maken.
    Vind ik leuk
    2cents +57937
    dinsdag 25 september 2018 om 08:35
    Zoals het winnen van de toss...

    Als Ajax PSV had verslagen dan was dit het eerste klapje geweest. Dat was al hoorbaar aan de reactie van het publiek.

    Nu achteraf komt het lullig over. Zo gaat dat.
    Vind ik leuk
    SanKev +859
    dinsdag 25 september 2018 om 07:03
    Zoals een wijs man ooit zei: It-it-it ain't over t- t- t- till it's over
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 08:00
    Een HEEL wijs man die er zondag weer eens een zooitje van maakte? De clown Ten Hag. Wanne lul is dat zeg.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34504
    dinsdag 25 september 2018 om 07:24
    gelegenheidsaanvoerder 😂

    Die gozert nooit meer de band geven.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10594
    dinsdag 25 september 2018 om 07:38
    Tadic kan maar beter z'n mond houden, een leider van niks, "moet als voorbeeld voor de jeugd dienen..."
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 07:47
    Ik weet wel een mooi plekje om deze wedstrijd te geven. In de ijskast, naast de titelaspiraties.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174733
    dinsdag 25 september 2018 om 07:55
    Te werve Fortuna en Bayern uit?

    Frank de boer heeft dus nog een goeie week vrijaf ....
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 07:56
    Ja het seizoen is nog lang dus dat blijft lang hollen achter PSV aan voor Ajax want die worden weer kampioen!
    Vind ik leuk
    Korm +37651
    dinsdag 25 september 2018 om 08:08
    die zekerheid is er niet, we zijn pas 6 wedstrijden onderweg
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +493
    dinsdag 25 september 2018 om 07:57
    Tadic, Schone en Onana moeten alle 3 hun grote bek dicht houden. We staan volledig voor lul door dit soort mongolen. Had het op het veld laten zien stelletje prutsers! Veel gepraat maar weinig wol. De hele selectie is volledig uit balans. Slechte aankopen, slechte trainer en een slechte directeur. Hoe dom kun je zijn je uberhaupt kans maakt op de titel met deze chaos!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 07:57]
    Vind ik leuk
    Korm +37651
    dinsdag 25 september 2018 om 08:09
    jeetje en een week geleden was alles nog top bij ajax!
    Vind ik leuk
    COYG +6864
    dinsdag 25 september 2018 om 09:35
    Eén wedstrijd doet wonderen ;P
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20739
    dinsdag 25 september 2018 om 10:22
    Korm, je gelooft hopelijk toch niet dat deze 'tenHagOut' aka 'kantineajax' een Ajacied is, hè???

    Dit is een zgn fake account...treurig en hypocriet ook.

    Zal niet zeggen, dat het een PSV'er is, maar sowieso wel een eng mannetje.😠
    Vind ik leuk
    Korm +37651
    dinsdag 25 september 2018 om 11:06
    Niet alle PSVer's zijn eng Giovanni, helaas heeft elke club van dit soort rotte appels in zijn gelederen.. Jij kent veel PSVers die zo zijn maar ik weer veel Ajacieden, die toevallig sinds zondag storing hebben ;)
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20739
    dinsdag 25 september 2018 om 11:15
    Klopt, Korm. Eens.

    Maar ik zeg niet dat alle PSV-ers eng zijn. Absoluut niet zelfs!!

    Ik zeg, dat ik denk dat hij een PSV-er is. Maar dat HIJ sowieso eng is.

    Ik leg het maar ff uit, voordat hier verkeerde conclusies uitgetrokken worden.😉
    Vind ik leuk
    Korm +37651
    dinsdag 25 september 2018 om 11:21
    nadeel van teksten, die kan je op verschillende manieren opvatten :)
    thnx voor de uitleg maat!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 11:21]
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20739
    dinsdag 25 september 2018 om 11:35
    Is goed hoor, Korm.

    Met jou valt er sowieso altijd (realistisch) te praten
    / discussiëren.

    We kennen elkaar hier al jaren.😉👍
    Vind ik leuk
    Korm +37651
    dinsdag 25 september 2018 om 11:43
    Precies, we kunnen het ook niet eens zijn met elkaar maar dat gaat altijd op een respectvolle manier. hulde!
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20739
    dinsdag 25 september 2018 om 11:47
    Exact zo!!
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1835
    dinsdag 25 september 2018 om 08:09
    Vorige week riepen jullie na de winst op AEK dat Ajax zo goed is en dat ze het in Eindhoven wel even lieten zien. Hoe kan het dan dat jullie na een nederlaag al kunnen zeggen dat de selectie uit balans is en de aankopen slecht zijn. Arrogant en hypocriet dat zijn de toverwoorden in Amsterdam alleen win je er helemaal niets mee. AZ wordt gewoon 2e achter PSV en Ajax mag met Feyenoord gaan vechten om plaats 3.
    Vind ik leuk
    COYG +6864
    dinsdag 25 september 2018 om 09:37
    Sorry ik gaf je een like. Was het eens met je. Tot ik zag dat je voorspelt dat AZ tweede wordt... Vooralsnog laat AZ niks zien dat ze dat zomaar worden.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20739
    dinsdag 25 september 2018 om 10:25
    Zie mijn reactie op Korm hierboven.

    Laat je niet in de maling nemen.
    Helaas trapt menigeen hier weer in.

    Hypocriet is het enige juiste woord in jouw betoog!
    Vind ik leuk
    129 +999
    dinsdag 25 september 2018 om 11:35
    AZ. Volgende week weer standaard onderuit in Amsterdam, en weg ben je. Zo onder je stoeptegel. Tot de volgende nederlaag van Ajax. Dan kom je weer frisse lucht happen.
    Vind ik leuk
    Analyse075 +1835
    dinsdag 25 september 2018 om 07:58
    Het was afgelopen zondag de grote mannen tegen de kleine baby's. Van Bommel laat zijn spelers als mannen voetballen terwijl Eric te Hag zijn team laat voetballen als baby's die die op zoek zijn naar hun speentje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 07:59
    We moeten nu laten zien dat we mannen zijn? Dat zijn jullie gewoon niet. Geweldige individualisten maar geen kerels met uitzondering van de Ligt. Met jongens als Schone, Ziyech etc wordt je wereldkampioen op pleintjes.....
    Vind ik leuk
    Johnnie +858
    dinsdag 25 september 2018 om 08:13
    Typisch dat het jongetje in de selectie, de enige man lijkt te zijn
    Vind ik leuk
    Korm +37651
    dinsdag 25 september 2018 om 08:00
    Ajax zal gewoon aangehaakt blijven, PSV en Ajax hebben veel kwaliteiten dat ze alles onder de top 3 zo op kunnen rollen maar dan moeten de teams wel elke week gefocust blijven.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3147
    dinsdag 25 september 2018 om 08:06
    Dat had je in de wedstrijd moeten laten zien Tadnix
    Vind ik leuk
    Korm +37651
    dinsdag 25 september 2018 om 08:10
    helemaal zelf verzonnen?
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3147
    dinsdag 25 september 2018 om 08:17
    Volledig. Goed he
    Vind ik leuk
    Korm +37651
    dinsdag 25 september 2018 om 08:20
    hahaha ik heb niks met dit soort namen, pisvee is ook zo'n term. Kinderlijk niveau :)
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3147
    dinsdag 25 september 2018 om 08:41
    Ik heb Nix met al die babbels van de verzakende "mannen". Neem een voorbeeld aan uitspraken van Mathijs en Frenkie.
    Gewoon even nederig zijn, opkrabbelen en verder.
    Vind ik leuk
    Korm +37651
    dinsdag 25 september 2018 om 10:03
    helemaal mee eens :)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10872
    dinsdag 25 september 2018 om 09:15
    Nu doe je kinderen tekort Korm. Kinderen denigreren niet door namen te veranderen, dat leren ze pas met het vorderen der jaren van volwassenen. Prima reactie van jou dus, het is irritanter als mensen bewust namen denigrerend veranderen dan wanneer ze taal- of schrijffouten maken. :-)
    Vind ik leuk
    Korm +37651
    dinsdag 25 september 2018 om 10:03
    hahaha precies :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 08:07
    Velen gaven toe dat PSV gewoon beter was, door het goede spel wat PSV tentoonspreidde maar wat zegt Tadic? Tadic zegt dat PSV niet goed was, maar Ajax slecht...
    Verbitterde woorden...
    Vind ik leuk
    AVDV +767
    dinsdag 25 september 2018 om 08:22
    Tadic is een jankerd 1e klas sinds dag 1 en voelt zich echt het mannetje. En dat baseer ik niet alleen op zondag.
    Vind ik leuk
    Johnnie +858
    dinsdag 25 september 2018 om 08:12
    Zondag liet Tadic zien, eventjes een jongetje te zijn i.p.v. een man. Evenals nog een aantal...
    Vind ik leuk
    Storm015 +278
    dinsdag 25 september 2018 om 08:18
    Beste Dusan,
    Je was niet zo heel goed afgelopen zondag, eigenlijk was je een van de minste op het veld. Veel balverlies en een beetje erg egoistisch. Natuurlijk kan zo iets een keer voorkomen, maar ik denk dat het niet veel beter wordt zolang Erik het tuinkaboutertje met het punthoofd de tactiek uitstippelt. Maar jij zou meer moeten gaan voetballen en minder de vedette moeten uithangen. Dus, meer voetbal en minder arrogant gedrag zou al een hele verbetering zijn. Je kunt het hoor !!😜 Geldt eigenlijk ook voor je vriendjes Hakim en de veel te dure Blind die ook niet zijn gezien.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 08:23]
    Vind ik leuk
    Cookee +11279
    dinsdag 25 september 2018 om 13:52
    Kan het ook zijn dat PSV gewoon beter was?
    Vind ik leuk
    Storm015 +278
    dinsdag 25 september 2018 om 17:19
    Tuurlijk kan dat, al zal de warmste klup van NL dat nooit toegeven. Ronald “ botox” de Boer sprak zelf van 63 % bakbezit voor Ajakkes, dus het is nog niet ingedaald in Amsterdam. Zeg gewoon dat de tegenstander 100% beter was en 100% beter gemotiveerd😜👍
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 17:25]
    Vind ik leuk
    Cookee +11279
    dinsdag 25 september 2018 om 18:36
    PSV wilde het meer hè?
    Ik zeg al maanden, Ajax heeft 2 goede die je kunt uitschakelen.
    Maar PSV wel 6 redelijke en daar heb je dan toch meer aan.
    Ik heb geen voorkeur hoor, niet allemaal maar sommigen zijn arrogant, en dan wordt hun verlies grappig.
    Het leukste is dat ze elkaar wijsmaken dat ze goede spelers hebben, wat ze gaan geloven, dus de verbazing is dan enorm.

    Nogmaals er zijn hier ook geweldige Ajacieden, grootse geesten.
    Vind ik leuk
    AVDV +767
    dinsdag 25 september 2018 om 08:18
    Ja nu heb ik wel weer genoeg berichten over Tadic gezien hoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 08:26
    Stop met bla bla en ga eens voetballen.
    Vind ik leuk
    plein19 +2466
    dinsdag 25 september 2018 om 08:37
    Inhalen gaat niet gebeuren. We hebben alleen een kans als PSV ook overwintert. Als we als alleen overwinteren verliezen we altijd wel ergens punten. Nederlandse teams zijn te klein om succesvol in Europa en in de competitie te zijn.
    Vind ik leuk
    Marco S +6014
    dinsdag 25 september 2018 om 09:00
    Helaas Dusan, de baas snapt het niet.. niet met handschoenen aan voetballen hoor als het kouder wordt want voor je het weet zet gekke Eric je in de goal..
    Vind ik leuk
    Champ1 +241
    dinsdag 25 september 2018 om 09:03
    Tadic is niet zo goed als dat jullie beweren matige speler leuk voor de subtop
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:17
    Tadic is een beste jongen, maar moet wel inzien dat de titel verspeeld is. Die vijf punten loop je nooit meer in...
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3535
    dinsdag 25 september 2018 om 09:28
    Moet hij zeggen. Liet als één van de eerste zijn kop hangen zondag.
    Vond hem erg tegenvallen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 09:34
    Als je thuis wint is het nog maar 2 punten.
    Vind ik leuk
    129 +999
    dinsdag 25 september 2018 om 11:32
    Strijd om de titel is gespeeld. Wanneer je thuis niet kunt winnen van Heracles, moet je lekker je bek houden over de landstitel.
    Vind ik leuk
    Cookee +11279
    dinsdag 25 september 2018 om 13:50
    Ajax Feijenoord en PSV pikken het meeste TV-geld.
    Als ze dat nou beter verdeelden dan kon Excelsior misschien PSV vloeren maar nu lijkt dit gelopen... Ajax krijgt PSV nog 1x dus dan is het verschil bij winst nog 2 pts.
    En Excelsior zou met 2 miljoen meer heel veel goede spelers kunnen halen.
    Vind ik leuk
    repeP +1481
    dinsdag 25 september 2018 om 15:12
    'We moeten nu laten zien dat we mannen zijn en geen jongetjes' doe je met daden in plaats van met woorden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws