'Benfica kan gaan cashen: volledige Engelse en Duitse top jaagt op doelman (24)'
    Vlachodimos wordt tegen Bayern gepasseerd door Renato Sanches

    'Benfica kan gaan cashen: volledige Engelse en Duitse top jaagt op doelman (24)'

    Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 11:20di 25-09-2018 om 11:20

    De Grieks-Duitse Benfica-doelman Odisseas Vlachodimos heeft niet veel tijd nodig gehad om zichzelf in de kijker van de Europese top te spelen. De 24-jarige keeper heeft dit seizoen tien officiële wedstrijden in de benen, maar staat volgens Record in de belangstelling van acht clubs uit de Premier League en de Bundesliga.

    Het Portugese medium noemt met Arsenal, Chelsea, Liverpool en Manchester United vier traditionele Premier League-topclubs, terwijl ook Newcastle United interesse zou hebben in Vlachodimos. Ook Bayern München, RB Leipzig en Eintracht Frankfurt zijn naar verluidt geïnteresseerd in de sluitpost. Vlachodimos is geen onbekende in de Bundesliga: de doelman werd opgeleid bij VfB Stuttgart, speelde voor Duitse jeugdelftallen en keepte onlangs in de Champions Leage tegen Bayern (beide clubs zitten bij Ajax in de poule, red.).

    Benfica haalde de doelman afgelopen zomer voor ongeveer 2,5 miljoen euro op bij Panathinaikos. Aangezien Vlachodimos nog tot medio 2023 vastligt in de Portugese hoofdstad, lijkt de club een veelvoud van dat aankoopbedrag terug te kunnen verdienen. Bayern zou in de geboren Duitser met Griekse roots een toekomstige opvolger van Manuel Neuer zien.

    Plaats een reactie

    TheRedMen +3320
    dinsdag 25 september 2018 om 11:25
    Dit bericht lijkt me onzin. Bijna al die clubs hebben geen nieuwe keeper nodig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 11:33
    Nee, zo zat ik daar ook al naar te kijken.
    Misschien Arsenal of Newcastle. De rest gaat echt niet gigantische bedragen neertikken voor een tweede keeper.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3320
    dinsdag 25 september 2018 om 11:40
    Arsenal heeft Leno gekocht afgelopen zomer. Ik denk niet dat ze weer een nieuwe keeper gaan halen. Newcastle zou kunne. Maar die hebben afgelopen zomer Dubrvaka gehaald waar ze volgens mij erg tevreden over zijn.
    Vind ik leuk
    Tim +4811
    dinsdag 25 september 2018 om 11:27
    Wat mij toch net is overkomen.. na 3474 keer een error 500 te hebben gekregen begon ik er langzaam aan te wennen, dan ineens de schok van mijn leven.. Een server error 502!! Ik ben hier helemaal ondersteboven van.
    Als VP zich toch gewoon eens de grote jongen zou tonen die ze pretenderen te zijn, dan zou wat mij betreft een klein berichtje dat de problemen bekend zijn en dat er met man en macht al gewerkt wordt al volstaan. Ik heb serieus 1 dag gedacht dat het aan mijn internet lag, maar als je nu ggogelt op vp en error 500 krijg je al meer dan een miljoen hits van mensen zoals ik die er een gefrustreerde reactie aan wijden.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7619
    dinsdag 25 september 2018 om 11:33
    Handige tip voor je, eerst 1 letter typen en zenden! Scheelt een hoop tekst opnieuw schrijven!😁😁😁😁
    Vind ik leuk
    Tim +4811
    dinsdag 25 september 2018 om 11:35
    Verklaar je nader..
    Vind ik leuk
    Snapje? +7619
    dinsdag 25 september 2018 om 11:41
    Zoals het er staat, ff proberen of je tekst er opkomt, en dan met wijzigen verder proberen.niet te veel tekst in één keer anders moet je alles weer overnieuw doen bij error.
    Vind ik leuk
    Thobar +4403
    dinsdag 25 september 2018 om 11:48
    Waarom heb je error 501 overgeslagen?
    Vind ik leuk
    Tim +4811
    dinsdag 25 september 2018 om 12:36
    Ik heb een ernstige allergie voor oneven nummers.
    Vind ik leuk
    Bdog +5964
    dinsdag 25 september 2018 om 11:28
    Een Duitse Griek als doelman, dat moet top zijn.
    Een grote bek voor het coachen en hij heerst waarschijnlijk achterin!
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6707
    dinsdag 25 september 2018 om 11:29
    Waarom zien al die clubs Cillessen toch steeds maar weer over het hoofd? :))))
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    dinsdag 25 september 2018 om 11:32
    Hij speelt nooit, vast omdat ie zo goed is!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws