Slutsky mist Linssen en weet van blamage: 'Zal ik voor wedstrijd ook op wijzen'

Slutsky mist Linssen en weet van blamage: 'Zal ik voor wedstrijd ook op wijzen'

Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 13:07di 25-09-2018 om 13:07

De grootste verassing in de KNVB Beker van vorig jaar was de uitschakeling van Vitesse door de amateurs van Swift. Dit seizoen begint het bekertoernooi met een wedstrijd tegen de amateurs van RKAV Volendam. Bij de Arnhemmers ontbreekt Bryan Linssen door een enkelblessure.

De Russische trainer Leonid Slutsky is op de hoogte van de blamage van vorig jaar. "Daar zal ik voor de wedstrijd ook op wijzen", verklaart hij tegenover De Gelderlander. "Dat soort taferelen wil ik niet zien. We zijn niet in de positie om gemakkelijk over een wedstrijd te denken. Dat geldt ook voor Volendam."

Toch zal Slutsky wel enkele wijzigingen doorvoeren. Zo gaat Remko Pasveer keepen en staan Khalid Karami, Max Clark en Danilho Doekhi in de basis. Dat betekent dat vaste waardes Vyacheslav Karavaev, Alexander Büttner en Jake Clarke-Salter rust krijgen. Verder speelt Thomas Bruns op het middenveld en start Oussama Darfalou voorin.

Linssen ontbreekt door klachten aan zijn enkel. "Bryan komt er nu bij", aldus Slutsky. "Hij heeft tegen ADO een tik op de enkel gehad. Hij moet enkele dagen rust houden. Dan zien we verderop in de week wel hoe hij ervoor staat." Of hij mee kan doen in de wedstrijd van komend weekend tegen Feyenoord is nog niet zeker.

Plaats een reactie

Koeroe +12378
dinsdag 25 september 2018 om 13:14
Zondag 4-0 eraf
Vind ik leuk
gerard.. +883
dinsdag 25 september 2018 om 13:40
ik denk dat Vitesse Feyenoord gaat verassen
Vind ik leuk
Deck010 +9833
dinsdag 25 september 2018 om 13:46
Hoezo? komen ze met de trein?
Vind ik leuk
Eimersweide +9288
dinsdag 25 september 2018 om 13:49
Ze spelen in paarse shirts zondag. He, nu is de verrassing er af
Vind ik leuk
frhoi +1812
dinsdag 25 september 2018 om 13:49
verassen nog wel.. gaan ze Feyenoord in brand steken?
Vind ik leuk
repeP +2208
dinsdag 25 september 2018 om 14:51
Nou nou, dat wordt al heel lang niet meer gedaan.
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 15:54
crematorium of gelredome, voor mij eender.
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 19:25
We spelen in de Kuip..
Vind ik leuk
VA1 +2905
dinsdag 25 september 2018 om 14:55
Ik ga er vanuit dat spelers die normaliter banken, extra gemotiveerd zullen zijn om zich te laten zien. Pasveer zal er wel in staan om hem tevreden te houden en daarbij is hij nog steeds onderdeel van het team. Anders hadden ze hem wel verkocht of zo.
Van der Werf mis je sowieso nooit en nergens en Mr. Sky High Büttner denkt dat de spelers van RKAV, 90 minuten achter hem aan gaan rennen om shirtje te ruilen dus die mis je ook niet. Ik heb er veel meer vertrouwen in dan vorig jaar, toen Sturing het een keer van Fraser moest overnemen ivm ziekte maar wel met de opstelling en tactiek van Fraser...
Vind ik leuk
dinsdag 25 september 2018 om 19:30
Aangezien vd Werff voor zondag geschorst is, is het logisch om dan beide wedstrijden met Clarke-Salter en Doekhi centraal achterin te spelen en niet nu met Doekhi en vd Werff en zondag met Doekhi en Clarke-Salter.

Clark vind ik niet echt minder dan Büttner en bovendien komt Büttner aanvallend niet uit de verf met Beerens voor zich.
Karami is ook een prima speler, snap dat hij ook een kans krijgt.

Pasveer en Darfalou zijn beide toch echt minder.
[Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 17:06]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws