Feyenoorder met aflopend contract op de bank: Ik weet het ook niet precies

    Feyenoorder met aflopend contract op de bank: "Ik weet het ook niet precies"

    Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 17:47di 25-09-2018 om 17:47

    Sven van Beek is er van overtuigd dat hij binnen afzienbare tijd terugkeert in de basiself van Feyenoord. De verdediger zit al weken op de bank bij de Rotterdamse topclub. 

    De 24-jarige Van Beek speelde half augustus zijn laatste wedstrijd. Toen stond hij negentig minuten in de basis tegen Excelsior (3-0). Sindsdien kiest trainer Giovanni van Bronckhorst voor Jan-Arie van der Heijden en Eric Botteghin als defensief duo.

    Waarom hij niet speelt? "Dat weet ik ook niet precies. De trainer maakt andere keuzes", zegt Van Beek bij Recht uit Rotterdam. "Ik ga er vanuit dat ik uiteindelijk weer ga voetballen bij Feyenoord. Ik kom binnenkort weer terug. Ik doe mijn best."

    Van Beek heeft in De Kuip nog een contract tot het einde van het seizoen. Afgelopen zomer waren - naar verluidt - Fenerbahçe en Udinese geïnteresseerd in de stopper.  

    Poll

    Verdient Van Beek een basisplaats bij Feyenoord?

    (1985 stemmen)

    Plaats een reactie

    Cheat Codes +7989
    dinsdag 25 september 2018 om 17:40
    Misschien stapje terug naar PSV?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    dinsdag 25 september 2018 om 17:41
    Misschien jij stapje terug naar afgelopen zondag?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:45
    niet op reageren , als je hem gewoon negeert , is die randdebiel zo opgerot hier
    hij rukt zichzelf af op jouw reactie op zijn provocerende reactie's
    Vind ik leuk
    Zultkop +5673
    dinsdag 25 september 2018 om 18:58
    Haha hoe zou je dat noemen, een haatreactieofiel...
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:00
    een trollofieletje , denk ik
    Vind ik leuk
    Zultkop +5673
    dinsdag 25 september 2018 om 19:01
    😂
    Vind ik leuk
    Voebtal +7614
    dinsdag 25 september 2018 om 19:06
    Ik vind het een heel beperkte voetballer en snap dat gio hem op de bank zet. Voegt echt niets toe en is veel te traag qua handelingssnelheid.
    Vind ik leuk
    Nuance +9446
    dinsdag 25 september 2018 om 20:06
    He Voebtal, gaat het weer een beetje met je?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:38
    Die 2 wat nu centraal achterin staan vind ikzelf ook wel redelijk beperkt anders.
    Zijn ze dan toch zo duidelijk veel beter als deze van Beek volgens jouw?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31498
    dinsdag 25 september 2018 om 21:10
    Het lijkt over voor Van Beek. Niet dat het iets te maken heeft met eventuele inzichten van Van Bronckhorst... die heeft ie namelijk niet.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    dinsdag 25 september 2018 om 19:29
    Provofiel?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:09
    Geen humor zeker?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    dinsdag 25 september 2018 om 19:30
    ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:42
    gefeliciteerd, je hebt de eerste reactie geplaatst!!! een debiele weliswaar, maarrrrrr het is een reactie! mss je account wijzigen naar Offday?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 17:43]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:17
    Nu ze in de strijd om de 2e plaats met Feyenoord en Heracles verwikkeld zijn zullen de Ajax trolletjes wel vaker op dit soort stukjes reageren.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +2334
    dinsdag 25 september 2018 om 17:47
    Kan je me even helpen herinneren? Ie staat er bovenaan????
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4941
    dinsdag 25 september 2018 om 18:12
    Ik dacht eerder aan Ajax, daar kunnen ze wel een verdediger gebruiken
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1279
    dinsdag 25 september 2018 om 18:13
    Kun je nagaan als van Feyenoord naar psv een stapje terug is wat het dan van Feyenoord naar Ajax is momenteel 10 stappen terug??
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:18
    Ajax had hem zondag goed kunnen gebruiken 😀
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2780
    dinsdag 25 september 2018 om 19:34
    Van Beek zou een goeie zijn voor Ajax i.p.v. Blind
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 19:34]
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +2334
    dinsdag 25 september 2018 om 17:47
    Hoe slecht is die gast geworden als je botteghin of Arie niet meer uit de basis kan spelen
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 17:55
    Ja precies, dit dacht ik dus ook. Deze jongen was voor zijn blessure toch van absolute waarde voor Feyenoord? Of heb ik het helemaal mis.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8189
    dinsdag 25 september 2018 om 18:08
    Helaas heb je het mis. Hij is geblesseerd geweest en na hij daar van is teruggekomen heeft hij zijn oude niveau niet meer gehaald. Is heel angstig in zijn spel en heeft 0,0 zelfvertrouwen. Durft alleen nog maar breed of terug te spelen helaas.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:39
    Lees mijn reactie nogmaals aub. Ik heb het ook over voor zijn blessure, toen was hij toch van grote waarde voor Feyenoord?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    dinsdag 25 september 2018 om 20:04
    O.a. Fenerbahce wilde hem een aantal maanden geleden hebben, toch?
    En Feyenoord vroeg veel meer dan men wilde betalen...

    Foute keuze wellicht?
    Vind ik leuk
    Deck010 +8189
    dinsdag 25 september 2018 om 23:55
    Interesse was niet dusdanig dat er een bod is uitgebracht. Waren gewoon weer roddels. Waarschijnlijk heeft een journalist weer eens opgevangen dat ze een CV zochten als van Beek. Verhaal is dan snel gemaakt.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    woensdag 26 september 2018 om 08:55
    Fenerbahce had in heel de wereld interesse als je de berichten mocht geloven. Ze zitten daar alleen met een ftp juk waardoor ze geen cent kunnen uitgeven.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    woensdag 26 september 2018 om 09:09
    Ftp juk? :)
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    woensdag 26 september 2018 om 09:38
    FAC

    Fucking Auto Correct.

    FFP had dat moeten zijn.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 26 september 2018 om 09:38]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    woensdag 26 september 2018 om 09:40
    Okay, duidelijk!

    Raar dat het dan Correct heet :)
    Vind ik leuk
    RtdDub +13550
    woensdag 26 september 2018 om 09:42
    Die ftp shit was vanaf mijn telefoon die meteen corrigeert.
    En de uitleg daarna was vanaf een pc, die niet meteen corrigeert.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    woensdag 26 september 2018 om 09:54
    Je nickname staat toch wel goed hè? :)
    Vind ik leuk
    Nuance +9446
    dinsdag 25 september 2018 om 20:06
    Dit is de spijker op zijn kop. Een vertragende factor in je team. Bijna zielig om hem te zien voetballen. Gio heeft hem uit zijn lijden verlost.
    Vind ik leuk
    Rapoe +12
    dinsdag 25 september 2018 om 17:48
    Van beek is toch best een goede speler en hij doet niet onder voor de 2 die er nu staan. Ik dacht eigenlijk al dat die een transfer had gemaakt
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34269
    dinsdag 25 september 2018 om 17:48
    Die is weg.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5504
    dinsdag 25 september 2018 om 17:49
    Als het best keurig staat achterin, ga je niet ineens een verdediger met een aflopend contract lopen inpassen.
    Vind ik leuk
    repeP +1391
    dinsdag 25 september 2018 om 17:50
    Bankzitten vind niemand leuk uitgezonderd kamerleden.
    Vind ik leuk
    heur es +780
    dinsdag 25 september 2018 om 17:52
    Onvoorstelbaar Sven, ze hebben je nodig centraal achterin, geen snelheid nu.

    Maar Gio snapt er weinig van dat is je pech, volgens mij speelde je vorig jaar erg goed.

    Als ze je bij Feyenoord eens goed gaan gebruiken dan ben jij niks minder als De Ligt, je bent snel, groot, kan koppen.

    Jij bent kapitaal voor Feyenoord alleen snapt Feyenoord dit niet!
    Vind ik leuk
    abfab5300 +251
    dinsdag 25 september 2018 om 23:31
    Heb je Trencin - Feyenoord überhaupt gezien? Iemand die zo speelt stel je toch nooit meer op?
    Vind ik leuk
    heur es +780
    dinsdag 25 september 2018 om 17:54
    Bijlow

    Nieuwkoop-ST Juste-V Beek- Vilhena

    Tapia - Ayoub

    V Persie

    Berghuis. Jorgensen. Sinisestra
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:08
    Tapia?
    Vind ik leuk
    heur es +780
    dinsdag 25 september 2018 om 18:14
    Word ook slecht mee om gegaan. International van Peru.

    Clasie is werkelijk dramatisch, alles in 1 tempo.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2484
    dinsdag 25 september 2018 om 17:55
    Ajax kan hem wel gebruiken.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +545
    dinsdag 25 september 2018 om 18:03
    Nou dat is hij wel. Oogt heel onzeker. Straalt geen rust uit. En kan eigenlijk helemaal niets.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 18:29
    Wat een waanzinnig slecht kutfilmpje. Die Harry die de hele tijd met zn speknek in zn telefoon gluurt en van Berk staat er lullig bij. Was dit voor een kinderdoelgroep?

    Wat een grievus.. zeg dat maar even tegen het legioen Sven.. kom op Sven, zeg het maar!!
    Vind ik leuk
    hassel +812
    dinsdag 25 september 2018 om 18:35
    Neuh, lekker laten gaan. Geen top, jammer wel, sympathieke gozert.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3908
    dinsdag 25 september 2018 om 19:19
    Misschien een mooie kans voor AZ? Die kan centraal wel wat versterking gebruiken.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10688
    dinsdag 25 september 2018 om 19:35
    Ik kan me niet voorstellen dat Van Beek minder is dan bijvoorbeeld een Schwaab. Maar gaat een Schwaab wel beter spelen en zit er bij Van Beek nul ontwikkeling (sterker, een dalende lijn) in? Heeft dat met een trainer te maken?
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1030
    dinsdag 25 september 2018 om 21:03
    Schwaab is een prima no nonsens topverdediger met gelukkig goede enkels, want die Dolberg had donkerrood moeten krijgen.

    Maar goed nu is Sjakie weer boos omdat het bovenstaande niet waar is.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10688
    dinsdag 25 september 2018 om 21:22
    Hèhè, Sjakie is wel vaker boos. Niets mis mee joh.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 19:59
    Zo jammer weer. Het is een eigen product en die loopt gratis de deur uit. 3 á 4 miljoen had je er best voor kunnen vangen. Past wel bij Feyenoord dit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:40
    Eerst maar eens verlengen, gratis de deur uit schiet ook niet op...
    Vind ik leuk
    Jan Nijhof +321
    woensdag 26 september 2018 om 07:24
    Bij veel clubs krijgt een speler die een verlegingsvoorstel nog niet accepteerde in zijn laatste jaar geen speeltijd meer. Dat is een vorm van oneigenlijke druk, neigend naar chantage en contractbreuk. Een trainer zou zijn beste elftal moeten samenstellen gericht op het sportieve belang, ongeacht bestuurlijke belangen. Of dat hier ook aan de orde is dat weet je als buitenstaander nooit maar het heeft rr de schijn van Het is een praktijk die gangbaar is: niet een verbeterd voorstel doen maar boycotten, misbruik maken van je macht. Ajax heeft er bij Kluivert mee gedreigd. Dat kan niet de bedoeling zijn van een meerjarig maar tijdelijk contract. Misschien moet er een regel gaan gelden dat de club een boete moet betalen als een fitte speler in het laatste contractjaar opeens niet meer opgesteld wordt.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +553
    dinsdag 25 september 2018 om 20:55
    Toch vreemd! De Vrij hoort gewoon in de basis
    Vind ik leuk
    FRFC'08 +84
    dinsdag 25 september 2018 om 21:39
    De Vrij is allang weg
    Vind ik leuk
    Deck010 +8189
    woensdag 26 september 2018 om 00:00
    😂😂👍🏻
    Vind ik leuk
    fr1963 +3346
    dinsdag 25 september 2018 om 22:36
    van mij mag hij Jan-Arie vervangen. Die is te traag en leidt best veel balverlies de laatste tijd.
    Vind ik leuk
    Deck010 +8189
    woensdag 26 september 2018 om 00:02
    Slecht idee......rechtspoot op links.
    Hij doet nu al niets anders als tikkie breed of terug. Dan ook nog eens met zijn verkeerde been 🙈
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 13:01
    Als hij dat tikkie breed achterwege laat en een constructieve bijdrage kan leveren aan de ploeg. Je word gek als je die gast aan de bal ziet- rendement 0 komma 0