Droomstart voor Klaassen en co: nog steeds ongeslagen ondanks Dilrosun-goal

    Droomstart voor Klaassen en co: nog steeds ongeslagen ondanks Dilrosun-goal

    Gepubliceerd: dinsdag 25 september 2018 om 20:22di 25-09-2018 om 20:22

    Davy Klaassen en Werder Bremen hebben dinsdagavond uitstekende zaken gedaan in de Bundesliga. Werder begon als nummer vier aan de wedstrijd tegen nummer twee Hertha BSC, maar hield de punten in het Weserstadion en klom over de Berlijnse gasten heen.

    De groen-witten waren bij de aftrap nog ongeslagen en beleefden een vliegende start van de wedstrijd. Oud-Feyenoorder Nuri Sahin zorgde met een vrije trap voor verwarring in het strafschopgebied en Martin Harnik kon de bal binnen frommelen met de hak: 1-0. Vlak voor rust sloeg Werder opnieuw toe via een standaardsituatie. Centrale verdediger Milos Veljkovic torende na een corner boven zijn bewaker Niklas Stark uit en kopte de 2-0 binnen.

    De tweede treffer was een domper voor Hertha, dat juist sterker begon te worden. Na de rust kwam het weer terug in de wedstrijd via Javairo Dilrosun: de jeugdinternational van Oranje pikte een steekpass van Vedad Ibisevic op en wist vanuit een vrijwel onmogelijke hoek de korte hoek te vinden. Werder leek een hete slotfase tegemoet te gaan, maar Max Kruse herstelde de marge al snel weer met een benutte penalty.

    De Noord-Duitsers komen met de overwinning op elf punten, één meer dan Hertha en één minder dan koploper Bayern München. Der Rekordmeister speelt later op de dinsdagavond nog thuis tegen FC Augsburg.

    Plaats een reactie

    2cents +57839
    dinsdag 25 september 2018 om 20:25
    Klaassen speelt al heel aardig daar bij Bremen. Die komt straks gewoon weer bij Oranje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:26
    Het valt me op dat hij verrassend snel weer een behoorlijk niveau haalt na dat mislukte jaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:27
    Is ook een prima mideveler maar niet meer dan dat ik vind van beek beter en meer potentie.
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    dinsdag 25 september 2018 om 20:30
    Meet potentie misschien wel, maar Klaassen speelt met zo enorm veel routine en inzicht. Heel simpel ook. Precies wat dit Bremen nodig heeft en ook Oranje zou kunnen gebruiken.

    Hij kiest heel goed positie voor de goal, maar zakt ook heel gemakkelijk terug om meer controlerend te spelen zoals vanavond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:34
    Klopt hij is wel een allrounder zie hem ook liever als strootman of vormer.
    Wijnaldum klaasen de Jong
    Zou kunnen of wijldum van beek de Jong kan ook.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 06:38
    Maar wanneer het tempo echt omhoog gaat, dan word Klaassen overlopen ... kom op zeg
    ...nog geen echte tegenstander gehad...
    Vind ik leuk
    Arbee +2291
    dinsdag 25 september 2018 om 20:32
    Van de Beek is in potentie ook beter dan Klaassen. Hij kan wat Klaassen kan, maar heeft nog betere techniek in huis. Maar zolang Klaassen goed speelt in de Bundesliga en Donny het moet hebben van invalbeurten zou Klaassen altijd de voorkeur moeten krijgen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:35
    Dat klopt
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:36
    Maar toch zie ik liever van beek wrm weet ik niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:32
    Van De Beek heeft meer potentie maar hij moet nu ook wel een keer de volgende stap zetten. Het wordt ook wel is tijd dat Schone uit de ploeg gaat. Tegen wat sterkere ploegen mis je power op het middenveld en Schone gaat nooit diep.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:35
    Klopt of het lig aan hakelaar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:40
    Nee dat geloof ik niet. Bosz liet Schone staan terwijl het toen eigenlijk al niet meer kon, Keizer deed hetzelfde. Die trainers zullen wel iets zien wat wij als supporter niet zien. Hij is goed aan de bal maar dat is ook zijn enige kwaliteit en De Jong is in principe beter aan de bal en kan meer belopen. Dus Schone eruit en Van De Beek erin.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:35
    Het wordt tijd dat schone een enkeltje NEC krijgt
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:37
    graag hij is welkom 😁
    Vind ik leuk
    Sanders +4131
    dinsdag 25 september 2018 om 20:28
    Welke positie dan? Tegen frankrijk was ons middenveld eindelijk een keer wel solide. Ik zie dat zelfde groepje liever staan dan weer sleutelen met klaassen. Op de bank is wel prima mijns inszien
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:31
    Hij hoeft toch ook niet gelijk in de basis? Als hij zijn niveau haalt vind ik 'm een stuk beter dan Vilhena en Vormer.
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    dinsdag 25 september 2018 om 20:32
    Op de plek van Wijnaldum bijvoorbeeld. Maar daar had ik het nog niet eens over.

    Klaassen werd hier op VP vrijwel volledig afgeschreven, zeker voor Oranje, maar hij laat een heel stabiel niveau zien.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10474
    dinsdag 25 september 2018 om 20:42
    Klopt. Maar dat laat Wijnaldum ook bij Liverpool. Vraag is waarom die niet draait in Oranje.
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    dinsdag 25 september 2018 om 20:43
    Op die vraag moeten we met Klaassen maar eens het antwoord vinden.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10474
    dinsdag 25 september 2018 om 20:53
    Goeie fles Duits bier erbij.
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    dinsdag 25 september 2018 om 20:54
    Wij misschien, want zijn antwoord moet op het veld komen.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 06:43
    Laatste optredens van Klaassen in oranje waren om te janken....wijnaldum in deze vorm, mag je en kan je niet vergelijken met Klaassen die het niet eens redde tot de bank bij Everton. Waar wijnaldum in zijn eerste seizoen bij Newcastle de gevaarlijkste man was en de beste stats had van alle middenvelders in de PL.......
    Vind ik leuk
    Polly11 +3977
    dinsdag 25 september 2018 om 20:28
    Want? Staat een stuk lager in de rangorde en zie eerder een Risario aansluiten, hebben we meer behoefte aan. Klaassen is eemn prima speler maar op zijn plek zijn er betere
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    dinsdag 25 september 2018 om 20:33
    Rosario? Even niet zo opportunistisch hoor. Als we dat met een Ajacied doen dan is de site te klein.

    Leuke speler, maar zelfs bij Jong Oranje nog geen absolute meerwaarde.
    Vind ik leuk
    Polly11 +3977
    dinsdag 25 september 2018 om 22:57
    Op zijn positie hebben we maar weinig rendabele spelers in Nederland.
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    dinsdag 25 september 2018 om 23:03
    Rendabel? Wat maakt Rosario rendabel?
    Vind ik leuk
    Polly11 +3977
    woensdag 26 september 2018 om 08:30
    Jij hebt onder een steen gezeten afgelopen weken? Balans op het middenveld, 500 procent inzet. Man van de wedstrijd afgelopen zondag, die zogenaamde sterren hadden niets te zoeken tegen Rosario
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    woensdag 26 september 2018 om 11:46
    Onder een steen? 🤣😂🤣

    Punt is dat ik juist níet onder een steen heb gezeten.

    Heb hem gezien. Meerdere keren. Aardige speler maar komt net kijken. Niet bijzonder aan de bal. Niet extreem goed zonder. Kijk maar naar het verzuimen in te grijpen bij minimaal 2 goals tegen Barca.

    Kun je zeggen dat is niveau Barca, maar verzuimen in te grijpen als je bovenop de situatie staat geeft aan dat hij ook nog een flinke stap moet zetten. Geeft niet, hij staat pas 2 maanden in de basis.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 08:08
    Dan zie ik eerder til bij oranje dan Rosario ..meer ervaring in de ere divisie en die jongen speelt beter en is een dragende kracht...Rosario doet het met betere spelers om hem heen, til laat het zien met mindere spelers om hem heen ....
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10474
    dinsdag 25 september 2018 om 20:43
    Rosario eerst maar eens een wedstrijd of 15 achter elkaar onbetwiste basisspeler laten worden.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 20:50
    Laat Rosario het eerst eens zien bij Jong Oranje, die jongen voetbalt net een paar wedstrijden leuk mee. Meer niet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:28
    Klaassen hoort altijd bij de oranje selectie te zitten, moet je na gaan dat tegen Frankrijk voor de Nations League Vilhena en Vormer mee gingen
    Vind ik leuk
    Sanders +4131
    dinsdag 25 september 2018 om 20:31
    Klaassen had een jaar praktisch niet gespeeld. En wat je ook van vormer vind, zijn statistieken bij brugge waren absurd goed vorig seizoen.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 06:54
    Vilhena is niet mee als centrale middenvelder....overigens toen we 4-0 verloren van Frankrijk was hij de beste van oranje.....als linksback....blind hoort er niet in, niet bij, en niet aan en hij is zeker geen 18 miljoen waard. Miskoop van de eeuw....voor dat geld hadden ze een goot talent uit Zamerika kunnen halen. Of weer alle grote talenten bij kleinere clubs kunnen kopen en doen voorkomen alsof het eigen jeugd is...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10474
    dinsdag 25 september 2018 om 20:41
    Is bij Everton ook behoorlijk verkracht. Totaal geen serieuze kans gehad.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 06:55
    Genoeg kansen gehad....elke wedstrijd bagger, te traag, te slecht
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8036
    dinsdag 25 september 2018 om 20:48
    Hij kon er toch niks van? Hoorde ik hier het hele jaar.

    Edit: doel niet op jou.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 20:50]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:26
    TOR! NEIN! JAWOHL! NEIN JAWOHL. 😉
    Vind ik leuk
    Sanders +4131
    dinsdag 25 september 2018 om 20:30
    Leuk spelertje die dilrosun. Soort ouderwetse buitenspeler.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:34
    Ja viel me ook op dat hij heel snel is en hij buitenom gaat. Tegenwoordig gaan ze allemaal binnendoor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:40
    Klaassen is echt wel toegevoegde waarde voor Oranje in vergelijking met Vormer.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 20:51]
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 06:56
    Wel als vormer rechtsbuiten moet spelen ja😂😂😂
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 20:51
    2019 Meister kommt aus Bremen!
    Vind ik leuk
    Bocajuun +554
    dinsdag 25 september 2018 om 20:53
    Goed om te zien dat Davy het naar zijn zin heeft bin Bremen, mocht hij weer in topvorm zijn is t zeker een optie voor het nederlands elftal! Weg met strootman en Vormer
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1774
    dinsdag 25 september 2018 om 23:13
    Klaassen in het NL? Hopelijk niet. Net zo'n droef als de blind. Kleurloze eikels.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 23:14]
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 23:19
    Duidelijk dat je bremen of de bundesliga niet volgt. Davy is namelijk wekelijks 1 van de betere middenvelders van de gehele bundesliga. Geen toeval dat sinds hij binnen is Bremen veel beter is gaan presteren. Super linie met Davy, Eggenstein en Osako.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1774
    dinsdag 25 september 2018 om 23:21
    Ik hoop dat ze hem morgen kreupel trappen. Wat een lachertje is die klaassen. Komt ook schromelijk tekort. Dus nee ik volg deze dwerg niet nee.
    Vind ik leuk
    dinsdag 25 september 2018 om 23:25
    Haha goed punt Trolletje. Maar nu Snel weer naar mama voor ze je mist in je ledikantje.
    Vind ik leuk
    woensdag 26 september 2018 om 06:58
    Padam tsss
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws